Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:56:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
86
87
88
89
90
91
92
[
93
]
94
95
96
97
98
99
100
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263697 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4600 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 20:17:51 »
Turbina tengely sem lóg vészesen azt mondta a szaki.Visszamenőleg olvastam akár a geometria lapát lehet koszos. a szabályzó nem valószínű mert elektromos igy marad a kérdés???
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4601 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 20:20:03 »
HOL érdemes megnézetni vagy felujítatni a turbót???
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4602 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 20:21:12 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.06.01 vasárnap, 20:20:03
HOL érdemes megnézetni vagy felujítatni a turbót???
Itt a fórumon Ervin foglalkozik profin turbó tisztítással. Egynyócat még nem csinált szerintem!
Matykoshotykán lakik, de megéri elmenni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4603 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 20:32:52 »
Mindenesetre megméretem a turbó nyomást.(nem lehet diagnosztika szofvert beszerezni valahol?) passzáthoz ismerősömnek van símán laptopra telepíthető és lát mindent (vcads)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4604 Dátum:
2014.06.01 vasárnap, 20:34:07 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.06.01 vasárnap, 20:32:52
Mindenesetre megméretem a turbó nyomást.(nem lehet diagnosztika szofvert beszerezni valahol?) passzáthoz ismerősömnek van símán laptopra telepíthető és lát mindent (vcads)
Elm327 és hozzá egy forscan. Kb 5-7e ftból kijön.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4605 Dátum:
2014.06.02 hétfő, 17:39:28 »
elm 327 lát turbó nyomást olaj nyomást ? Szomszédomnak autocom ja van sok mindent lát a fod-ból kivéve turbó és olaj nyomást
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4606 Dátum:
2014.06.02 hétfő, 18:15:16 »
Mármint a forscan progival
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4607 Dátum:
2014.06.02 hétfő, 18:30:35 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.06.02 hétfő, 17:39:28
elm 327 lát turbó nyomást olaj nyomást ? Szomszédomnak autocom ja van sok mindent lát a fod-ból kivéve turbó és olaj nyomást
A turbó nyomást még az androidos torque is látja. Olajnyomás mérő szerintem nincs, csak igen-nem érték olvasható.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
majozo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4608 Dátum:
2014.06.04 szerda, 23:46:54 »
Hy!
Már második alkalommal csinálja az autó, hogy rángat elég rendesen (1500-2000 fordulat környékén mentem vele)(mintha "darabos" lenne a go). Ilyenkor megemelkedik az alapjárat egy picit, mintha furább lenne a motor hangja alapjáraton, a pillanatnyi fogyasztás 0,5-0,6l-ről felmegy kb 1,5l-re. Következő indítás után nem észleltem a hibát. A kijelzőn semmi hibára utaló jel nem jelenik meg, hiba kódot sem dob. A két alkalom között kb 500 km tettem meg. Próbáltam visszakeresni a topikokban rángatásos tünetekre, de ilyet nem találtam.
Mi produkálhat ilyet, mit érdemes megnézetni!
Válaszokat előre is köszönöm! Remélem érthetően fogalmaztam.
Üdv:
MZ
Naplózva
2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
papione
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4609 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 00:04:19 »
Idézetet írta: majozo - 2014.06.04 szerda, 23:46:54
Hy!
Már második alkalommal csinálja az autó, hogy rángat elég rendesen (1500-2000 fordulat környékén mentem vele)(mintha "darabos" lenne a go). Ilyenkor megemelkedik az alapjárat egy picit, mintha furább lenne a motor hangja alapjáraton, a pillanatnyi fogyasztás 0,5-0,6l-ről felmegy kb 1,5l-re. Következő indítás után nem észleltem a hibát. A kijelzőn semmi hibára utaló jel nem jelenik meg, hiba kódot sem dob. A két alkalom között kb 500 km tettem meg. Próbáltam visszakeresni a topikokban rángatásos tünetekre, de ilyet nem találtam.
Mi produkálhat ilyet, mit érdemes megnézetni!
Válaszokat előre is köszönöm! Remélem érthetően fogalmaztam.
Üdv:
MZ
Ciklikusa regeneralja a reszecskeszurot (DPF) igaz a rangatast melloznie kene
Viszont azzal, hogy leallitod, mindannyiszor ujrakezdi a regent es nemsokara hibauzenetet kaphatsz sikertelen regenrol.
Raadasul higitod a motorolajadat go-val!
Ajanlom, hogy kocsikazz min. 20km-t hogy befejezodjon a regen!
Udv.
Naplózva
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4610 Dátum:
2014.06.06 péntek, 19:33:14 »
Sziasztok. Mérettem turbó nyomást 1.5 bár nál nem ment fentebb fentebb terheléskor.Szaki azt mondja jó de nem tudja hogy a mondi-nál mi az érték.1.8 tdci. JÓ lehet ez az érték?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4611 Dátum:
2014.06.06 péntek, 19:34:09 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.06.06 péntek, 19:33:14
Sziasztok. Mérettem turbó nyomást 1.5 bár nál nem ment fentebb fentebb terheléskor.Szaki azt mondja jó de nem tudja hogy a mondi-nál mi az érték.1.8 tdci. JÓ lehet ez az érték?
Jó!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
majozo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4612 Dátum:
2014.06.07 szombat, 00:20:04 »
Idézetet írta: papione - 2014.06.05 csütörtök, 00:04:19
Ciklikusa regeneralja a reszecskeszurot (DPF) igaz a rangatast melloznie kene
Ajanlom, hogy kocsikazz min. 20km-t hogy befejezodjon a regen!
Udv.
Ok!
Csak az az erőteljes rángatás zavar rendesen!Kb 30 km-en használom az autót napi szinten, kb havi egyszer megyek pályán úgy 10-15 km-et!
Naplózva
2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
atego78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4613 Dátum:
2014.06.07 szombat, 09:07:38 »
Kösz Tomi .Nem hagy nyugodni a turbó lehet hogy azért levetetem nézzék meg ,ha nincs baj legalább kitakarítják
Naplózva
Berney
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4614 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 14:33:55 »
Sziasztok!
Egy olyat csinált ma a Mondeo,hogy kb. 80 km/h -val mentem. Egyszer csak kigyulladt az (ESP) lámpa,és kiirta a kocsi,hogy MOTOR ÜZEMZAVAR (persze ezt angolul). Ezután nem lehetett gyorsitani a kocsival.Ment tovább,csak a fordulatot nem lehetett egyik sebességi fokozatban sem 2500 fölé könyörögni. Utána leállítottam és kb. fél óra után ismét elinditottam és ezután már semmi hiba nem volt. Valaki tud ötletet adni?
Naplózva
2.0 TDCI 2008-as 103Kw
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4615 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 14:46:49 »
Idézetet írta: Berney - 2014.06.08 vasárnap, 14:33:55
Sziasztok!
Egy olyat csinált ma a Mondeo,hogy kb. 80 km/h -val mentem. Egyszer csak kigyulladt az (ESP) lámpa,és kiirta a kocsi,hogy MOTOR ÜZEMZAVAR (persze ezt angolul). Ezután nem lehetett gyorsitani a kocsival.Ment tovább,csak a fordulatot nem lehetett egyik sebességi fokozatban sem 2500 fölé könyörögni. Utána leállítottam és kb. fél óra után ismét elinditottam és ezután már semmi hiba nem volt. Valaki tud ötletet adni?
Vészüzembe rakta az autót, hibakódot kellene olvasni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tibpeter
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4616 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 21:42:07 »
Jó estét,
a következőt tapasztaltam ma és tegnap a Mondeommal, 2.2 TDCi 2008-as évj.
Tegnap késő délután indultam valahova, mikor kiálltam a garázsból egy 4cm-es olajfoltot vettem észre a padlón, alánéztem és láttam, hogy nem a motorból jön.
Este visszaálltam garázsba, tettem alá egy kartont, reggelre semmi sem volt... de jobban megnézve úgy tűnik, hogy valamelyik turbócsőből szivárog az olaj.
Ma este megint mentem valahová, de addigra megint ott volt a csepp.
Olyan mintha este a hűvösben nem csöpögne, de most, hogy nappal van vagy 30 fok a garázsban akkor csöpög.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? Remélem nem turbo kuka.
Csináltam képet is, csak nem tudom miként lehet beszúrni.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4617 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 21:44:04 »
Idézetet írta: tibpeter - 2014.06.08 vasárnap, 21:42:07
Jó estét,
a következőt tapasztaltam ma és tegnap a Mondeommal, 2.2 TDCi 2008-as évj.
Tegnap késő délután indultam valahova, mikor kiálltam a garázsból egy 4cm-es olajfoltot vettem észre a padlón, alánéztem és láttam, hogy nem a motorból jön.
Este visszaálltam garázsba, tettem alá egy kartont, reggelre semmi sem volt... de jobban megnézve úgy tűnik, hogy valamelyik turbócsőből szivárog az olaj.
Ma este megint mentem valahová, de addigra megint ott volt a csepp.
Olyan mintha este a hűvösben nem csöpögne, de most, hogy nappal van vagy 30 fok a garázsban akkor csöpög.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? Remélem nem turbo kuka.
Csináltam képet is, csak nem tudom miként lehet beszúrni.
Nézd meg a hűtővíz tartályodat nem fekete-e a benne lévő víz. Ha igen akkor átszakadt az olajhűtőd.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4618 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 21:48:45 »
Idézetet írta: tibpeter - 2014.06.08 vasárnap, 21:42:07
Jó estét,
a következőt tapasztaltam ma és tegnap a Mondeommal, 2.2 TDCi 2008-as évj.
Tegnap késő délután indultam valahova, mikor kiálltam a garázsból egy 4cm-es olajfoltot vettem észre a padlón, alánéztem és láttam, hogy nem a motorból jön.
Este visszaálltam garázsba, tettem alá egy kartont, reggelre semmi sem volt... de jobban megnézve úgy tűnik, hogy valamelyik turbócsőből szivárog az olaj.
Ma este megint mentem valahová, de addigra megint ott volt a csepp.
Olyan mintha este a hűvösben nem csöpögne, de most, hogy nappal van vagy 30 fok a garázsban akkor csöpög.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? Remélem nem turbo kuka.
Csináltam képet is, csak nem tudom miként lehet beszúrni.
Azert nezd meg a turborol jovo csoveket is. Lehet valahol megrepedt valamelyik vagy lelelazult egy bilincsed es olajos az oldala es neha onnan lecseppen egy csepp.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4619 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 22:15:21 »
Helló.Vettem egy 2010-es S-Max-ot.Csak atz akarom kérdezni,hogy én Delphi nagynyomású pumpát látok benne.Azt hittem ezeket már bosch rendszerrel adták ki.Ezek a Delphik hogy bírják?Volt e már valakinek problémája ezzel a rendszerrel?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tibpeter
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4620 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 22:15:41 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.06.08 vasárnap, 21:48:45
Azert nezd meg a turborol jovo csoveket is. Lehet valahol megrepedt valamelyik vagy lelelazult egy bilincsed es olajos az oldala es neha onnan lecseppen egy csepp.
Köszönöm a tippeket.
Holnap megszaglászom és jelentkezem!
Inkább a cső lesz valahol, van képem is róla, de nem tudom ide betenni.
Megnézegetem holnap a bilincseket is, már amennyira hozzá lehet férni.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4621 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 22:20:17 »
Idézetet írta: tuza35 - 2014.06.08 vasárnap, 22:15:21
Helló.Vettem egy 2010-es S-Max-ot.Csak atz akarom kérdezni,hogy én Delphi nagynyomású pumpát látok benne.Azt hittem ezeket már bosch rendszerrel adták ki.Ezek a Delphik hogy bírják?Volt e már valakinek problémája ezzel a rendszerrel?
Mit értesz az alatt, hogy rendszer?
Befecskendező rendszer?
Mert ha igen, akkor:
- fészlift előtt (Smaxnál 2006-2010)Siemens rendszer volt, SID 206,
- fészlift után (2010-től) Delphi.
Bosch az csak a 2008-2010 közötti 2,2 TDCi-k kiváltsága
(2008tól volt 2,2.)
Ez a Delphi elvileg már jobb, bár én hallottam, hogy az EUR5 miatt a csak városi használatú autókkal vannak problémák (de melyik márka városi használatú kocsijainál nem...)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4622 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 23:46:36 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.08 vasárnap, 22:20:17
Mit értesz az alatt, hogy rendszer?
Befecskendező rendszer?
Mert ha igen, akkor:
- fészlift előtt (Smaxnál 2006-2010)Siemens rendszer volt, SID 206,
- fészlift után (2010-től) Delphi.
Bosch az csak a 2008-2010 közötti 2,2 TDCi-k kiváltsága
(2008tól volt 2,2.)
Ez a Delphi elvileg már jobb, bár én hallottam, hogy az EUR5 miatt a csak városi használatú autókkal vannak problémák (de melyik márka városi használatú kocsijainál nem...)
facelift utáni 2.2 Bosch
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4623 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 06:37:48 »
Köszi.Én 95%-ban csak autó pályán fogok menni.
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.08 vasárnap, 22:20:17
Mit értesz az alatt, hogy rendszer?
Befecskendező rendszer?
Mert ha igen, akkor:
- fészlift előtt (Smaxnál 2006-2010)Siemens rendszer volt, SID 206,
- fészlift után (2010-től) Delphi.
Bosch az csak a 2008-2010 közötti 2,2 TDCi-k kiváltsága
(2008tól volt 2,2.)
Ez a Delphi elvileg már jobb, bár én hallottam, hogy az EUR5 miatt a csak városi használatú autókkal vannak problémák (de melyik márka városi használatú kocsijainál nem...)
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4624 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:09:39 »
Sziasztok.
Ma ujra leállt a motor töbször is .Hibakódot gyujtás levétele (ujra indítás) elött próbáltam nézni,de nem volt.
Viszont azt figyeltem meg,hogy a kuplung benyomásakor egy pillanatra beáll az alapjárati fordulatra ,majd utánna áll le a motor. Minden segítséget szívesen fogadok.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4625 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:21:28 »
Idézetet írta: Steven - 2014.06.09 hétfő, 10:09:39
Sziasztok.
Ma ujra leállt a motor töbször is .Hibakódot gyujtás levétele (ujra indítás) elött próbáltam nézni,de nem volt.
Viszont azt figyeltem meg,hogy a kuplung benyomásakor egy pillanatra beáll az alapjárati fordulatra ,majd utánna áll le a motor. Minden segítséget szívesen fogadok.
lapos+forscan.nem android! és lesz hibakod is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4626 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:23:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.09 hétfő, 10:21:28
lapos+forscan.nem android! és lesz hibakod is.
Szerinted ujra indítás után is? Van valami sejtésed?
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4627 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:29:36 »
Idézetet írta: Steven - 2014.06.09 hétfő, 10:23:06
Szerinted ujra indítás után is? Van valami sejtésed?
Elég valószínű!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4628 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:31:42 »
Idézetet írta: Steven - 2014.06.09 hétfő, 10:23:06
Szerinted ujra indítás után is? Van valami sejtésed?
nyilván.csodák nincsenek.hibakodok meg mindig vannak!pesten laksz? valaki forscannel tudna biztos segíteni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4629 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:33:28 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.09 hétfő, 10:31:42
nyilván.csodák nincsenek.hibakodok meg mindig vannak!pesten laksz? valaki forscannel tudna biztos segíteni....
Én most Balaton déli partján is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4630 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:35:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.09 hétfő, 10:33:28
Én most Balaton déli partján is...
meg az eszakin is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4631 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:50:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.09 hétfő, 10:29:36
Elég valószínű!
===DTC P02E1:72-68===
Code: P02E1 - Diesel Intake Air Flow Control Performance
Additional Fault Symptom:
- Actuator Stuck Open
Status:
- DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Powertrain Control Module===END DTC P02E1:72-68===
===DTC P003A:16-68===
Code: P003A - Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit
Additional Fault Symptom:
- Circuit Voltage Below Threshold
Status:
- DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Powertrain Control Module===END DTC P003A:16-68===
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4632 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:53:15 »
Csak nem az EGR az?
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4633 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 10:54:31 »
Idézetet írta: Steven - 2014.06.09 hétfő, 10:50:30
===DTC P02E1:72-68===
Code: P02E1 - Diesel Intake Air Flow Control Performance
Additional Fault Symptom:
- Actuator Stuck Open
Status:
- DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Powertrain Control Module===END DTC P02E1:72-68===
===DTC P003A:16-68===
Code: P003A - Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit
Additional Fault Symptom:
- Circuit Voltage Below Threshold
Status:
- DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Powertrain Control Module===END DTC P003A:16-68===
amikor leáll,akkor olvass hibakodot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4634 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 11:03:37 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.09 hétfő, 10:35:39
meg az eszakin is.
Neki olyan hosszú kábelt raktál az ELM-re?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Steven
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4635 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 12:13:15 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.09 hétfő, 10:54:31
amikor leáll,akkor olvass hibakodot!
Valószinű most megint elmegy 1000-1500 km leállás nélkül.....
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4636 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 13:09:45 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.09 hétfő, 11:03:37
Neki olyan hosszú kábelt raktál az ELM-re?
rádiótelefon!!!!érted!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4637 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 13:14:23 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.09 hétfő, 13:09:45
rádiótelefon!!!!érted!!!
Nem értem.....
Rádiótelefon miként segít a laptop+ELM+Forscan használatával történő hibakód olvasáshoz?
BT a déli parton, ha az északin vagy a kocsi......akkor elég hosszú kábel kell az ELM-hez.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4638 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 14:05:54 »
sziasztok van 2 dolog amire nem igazán tudok rájönni: az autó 2.0 tdci 140 lovas 2007 es
1, sokszor érzem h rángat az autó tempótartáskor, nem mindig csinálja nem ugyanolyan mértékben. próbálom kezelni a dologt(elveszek v ráadok kis gázt) de idagesít
2, nagy terhelásnél hullámozva gyorsul az autó! turbógeomatria vezérlő vákumszelepet cseréltem(ill felcseréltem a mellette lévővel) de nem szűnt meg a hiba. esetlegesen maga a geometria is lehet "kokszos" de a hullámzást akkorsam nem értem, szerintem vagy igy, vagy ugy, gyorsulna ahol épp beraganak a lapátok...
és mégvalami: a fojtószelepnek a szívósorban van e bármikor máskor szerepe vagy motorleállitáskor amikor bezár. mert annak a helyzetérzékelője most le van huzva ugy néztem döglött az a poti(eddig maga a folytószelep is ki volt iktatava le volt dugóva a vákumszelepje és hömbölögve állt a le a motor, igy visszakötve kipucolva most jó, de a potit ahogy mértem az KO)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4639 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 17:55:35 »
Idézetet írta: Berney - 2014.06.08 vasárnap, 14:33:55
Sziasztok!
Egy olyat csinált ma a Mondeo,hogy kb. 80 km/h -val mentem. Egyszer csak kigyulladt az (ESP) lámpa,és kiirta a kocsi,hogy MOTOR ÜZEMZAVAR (persze ezt angolul). Ezután nem lehetett gyorsitani a kocsival.Ment tovább,csak a fordulatot nem lehetett egyik sebességi fokozatban sem 2500 fölé könyörögni. Utána leállítottam és kb. fél óra után ismét elinditottam és ezután már semmi hiba nem volt. Valaki tud ötletet adni?
nekem is volt ilyen gondom csak azzal a különbséggel csak 160 felett csinálta sajna a hiba kódot nem írtam fel csak azt mondták leállt a turbó, még nincs megoldás, most nem megyek 140 felett, nem tapasztaltad hogy állandóan regenerálni akar mert nekem igy kezdődött
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4640 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 20:57:46 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.09 hétfő, 13:14:23
Nem értem.....
Rádiótelefon miként segít a laptop+ELM+Forscan használatával történő hibakód olvasáshoz?
BT a déli parton, ha az északin vagy a kocsi......akkor elég hosszú kábel kell az ELM-hez.
legalább neked ne kelljen poént magyaráznom...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4641 Dátum:
2014.06.10 kedd, 07:27:11 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.09 hétfő, 20:57:46
legalább neked ne kelljen poént magyaráznom...
Mert a hosszú kábeles ELM az siránkozás volt és nem poén, wazz?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4642 Dátum:
2014.06.10 kedd, 07:46:19 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.10 kedd, 07:27:11
Mert a hosszú kábeles ELM az siránkozás volt és nem poén, wazz?
megkérlek ne használj trágár kifelyezéseket,mert a milacinknak sérti a kis lelkivilágát!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4643 Dátum:
2014.06.10 kedd, 07:55:54 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.10 kedd, 07:46:19
megkérlek ne használj trágár kifelyezéseket,mert a milacinknak sérti a kis lelkivilágát!
Melyik volt az?
A
K
beles vagy az ELM?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4644 Dátum:
2014.06.10 kedd, 07:57:15 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.10 kedd, 07:55:54
Melyik volt az?
A
K
beles vagy az ELM?
gondolkodj picit még.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4645 Dátum:
2014.06.10 kedd, 07:58:36 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.10 kedd, 07:57:15
gondolkodj picit még.....
Megvan! A "Nem" volt az.......
Elnézést......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4646 Dátum:
2014.06.10 kedd, 08:01:03 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.10 kedd, 07:58:36
Megvan! A "Nem" volt az.......
Elnézést......
SOHA!
...ne kérj elnézést!
mert tudod mikor van elnézés?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tibpeter
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4647 Dátum:
2014.06.10 kedd, 09:22:29 »
Idézetet írta: tibpeter - 2014.06.08 vasárnap, 22:15:41
Köszönöm a tippeket.
Holnap megszaglászom és jelentkezem!
Inkább a cső lesz valahol, van képem is róla, de nem tudom ide betenni.
Megnézegetem holnap a bilincseket is, már amennyira hozzá lehet férni.
Köszönöm a tippet.
Egy bilincs volt a hibás! Ma reggel a Fordnál kezdtem, egyből kicserélték.
10 perc sem volt az egész.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4648 Dátum:
2014.06.10 kedd, 13:28:16 »
Idézetet írta: tibpeter - 2014.06.10 kedd, 09:22:29
Köszönöm a tippet.
Egy bilincs volt a hibás! Ma reggel a Fordnál kezdtem, egyből kicserélték.
10 perc sem volt az egész.
Jo hir es sokkal olcsobb, mint a turbo
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4649 Dátum:
2014.06.10 kedd, 14:51:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.08 vasárnap, 22:20:17
Mit értesz az alatt, hogy rendszer?
Befecskendező rendszer?
Mert ha igen, akkor:
- fészlift előtt (Smaxnál 2006-2010)Siemens rendszer volt, SID 206,
- fészlift után (2010-től) Delphi.
Bosch az csak a 2008-2010 közötti 2,2 TDCi-k kiváltsága
(2008tól volt 2,2.)
Ez a Delphi elvileg már jobb, bár én hallottam, hogy az EUR5 miatt a csak városi használatú autókkal vannak problémák (de melyik márka városi használatú kocsijainál nem...)
Jani,
Mail legyszi, jövő héttől vagyok. Napi 3-4* van wifi. Tudok emailezni.
Naplózva
Oldalak:
1
...
86
87
88
89
90
91
92
[
93
]
94
95
96
97
98
99
100
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ