Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:43:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254841 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:17:51 »

Turbina tengely sem lóg vészesen azt mondta a szaki.Visszamenőleg olvastam akár a geometria lapát lehet koszos. a  szabályzó nem valószínű mert elektromos igy marad a kérdés???
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:20:03 »

HOL érdemes megnézetni vagy felujítatni a turbót???
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:21:12 »

HOL érdemes megnézetni vagy felujítatni a turbót???

Itt a fórumon Ervin foglalkozik profin turbó tisztítással. Egynyócat még nem csinált szerintem!

Matykoshotykán lakik, de megéri elmenni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:32:52 »

Mindenesetre megméretem a turbó nyomást.(nem lehet diagnosztika szofvert beszerezni valahol?) passzáthoz ismerősömnek van símán laptopra telepíthető és lát mindent (vcads)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 20:34:07 »

Mindenesetre megméretem a turbó nyomást.(nem lehet diagnosztika szofvert beszerezni valahol?) passzáthoz ismerősömnek van símán laptopra telepíthető és lát mindent (vcads)

Elm327 és hozzá egy forscan. Kb 5-7e ftból kijön.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 17:39:28 »

elm 327 lát turbó nyomást olaj nyomást ? Szomszédomnak autocom ja van sok mindent lát a fod-ból kivéve turbó és olaj nyomást
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 18:15:16 »

Mármint a forscan progival
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 18:30:35 »

elm 327 lát turbó nyomást olaj nyomást ? Szomszédomnak autocom ja van sok mindent lát a fod-ból kivéve turbó és olaj nyomást

A turbó nyomást még az androidos torque is látja. Olajnyomás mérő szerintem nincs, csak igen-nem érték olvasható.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2014.06.04 szerda, 23:46:54 »

Hy!

Már második alkalommal csinálja az autó, hogy rángat elég rendesen (1500-2000 fordulat környékén mentem vele)(mintha "darabos" lenne a go). Ilyenkor megemelkedik az alapjárat egy picit, mintha furább lenne a motor hangja alapjáraton, a pillanatnyi fogyasztás 0,5-0,6l-ről felmegy kb 1,5l-re. Következő indítás után nem észleltem a hibát.  A kijelzőn semmi hibára utaló jel nem jelenik meg, hiba kódot sem dob. A két alkalom között kb 500 km tettem meg. Próbáltam visszakeresni a topikokban rángatásos tünetekre, de ilyet nem találtam.
Mi produkálhat ilyet, mit érdemes megnézetni!
Válaszokat előre is köszönöm! Remélem érthetően fogalmaztam.

Üdv:
MZ
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
papione
Vendég
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 00:04:19 »

Hy!

Már második alkalommal csinálja az autó, hogy rángat elég rendesen (1500-2000 fordulat környékén mentem vele)(mintha "darabos" lenne a go). Ilyenkor megemelkedik az alapjárat egy picit, mintha furább lenne a motor hangja alapjáraton, a pillanatnyi fogyasztás 0,5-0,6l-ről felmegy kb 1,5l-re. Következő indítás után nem észleltem a hibát.  A kijelzőn semmi hibára utaló jel nem jelenik meg, hiba kódot sem dob. A két alkalom között kb 500 km tettem meg. Próbáltam visszakeresni a topikokban rángatásos tünetekre, de ilyet nem találtam.
Mi produkálhat ilyet, mit érdemes megnézetni!
Válaszokat előre is köszönöm! Remélem érthetően fogalmaztam.

Üdv:
MZ

Ciklikusa regeneralja a reszecskeszurot (DPF) igaz a rangatast melloznie kene
Viszont azzal, hogy leallitod, mindannyiszor ujrakezdi a regent es nemsokara hibauzenetet kaphatsz sikertelen regenrol.
Raadasul higitod a motorolajadat go-val!
Ajanlom, hogy kocsikazz min. 20km-t hogy befejezodjon a regen!

Udv.
Naplózva
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2014.06.06 péntek, 19:33:14 »

Sziasztok. Mérettem turbó nyomást 1.5 bár nál nem ment fentebb fentebb terheléskor.Szaki azt mondja jó de nem tudja hogy a mondi-nál mi az érték.1.8 tdci. JÓ lehet ez az érték?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2014.06.06 péntek, 19:34:09 »

Sziasztok. Mérettem turbó nyomást 1.5 bár nál nem ment fentebb fentebb terheléskor.Szaki azt mondja jó de nem tudja hogy a mondi-nál mi az érték.1.8 tdci. JÓ lehet ez az érték?

Jó!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2014.06.07 szombat, 00:20:04 »

Ciklikusa regeneralja a reszecskeszurot (DPF) igaz a rangatast melloznie kene


Ajanlom, hogy kocsikazz min. 20km-t hogy befejezodjon a regen!

Udv.

Ok!
Csak az az erőteljes rángatás zavar rendesen!Kb 30 km-en használom az autót napi szinten, kb havi egyszer megyek pályán úgy 10-15 km-et!
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
atego78
Vendég
« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2014.06.07 szombat, 09:07:38 »

Kösz Tomi .Nem hagy nyugodni a turbó lehet hogy azért levetetem nézzék meg ,ha nincs baj legalább kitakarítják
Naplózva
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 14:33:55 »

Sziasztok!
Egy olyat csinált ma a Mondeo,hogy kb. 80 km/h -val mentem. Egyszer csak kigyulladt az (ESP) lámpa,és kiirta a kocsi,hogy MOTOR ÜZEMZAVAR (persze ezt angolul). Ezután nem lehetett gyorsitani a kocsival.Ment tovább,csak a fordulatot nem lehetett egyik sebességi fokozatban sem 2500 fölé könyörögni. Utána leállítottam és kb. fél óra után ismét elinditottam és ezután már semmi hiba nem volt. Valaki tud ötletet adni?
 
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 14:46:49 »

Sziasztok!
Egy olyat csinált ma a Mondeo,hogy kb. 80 km/h -val mentem. Egyszer csak kigyulladt az (ESP) lámpa,és kiirta a kocsi,hogy MOTOR ÜZEMZAVAR (persze ezt angolul). Ezután nem lehetett gyorsitani a kocsival.Ment tovább,csak a fordulatot nem lehetett egyik sebességi fokozatban sem 2500 fölé könyörögni. Utána leállítottam és kb. fél óra után ismét elinditottam és ezután már semmi hiba nem volt. Valaki tud ötletet adni?
 

Vészüzembe rakta az autót, hibakódot kellene olvasni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tibpeter
Vendég
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 21:42:07 »

Jó estét,

a következőt tapasztaltam ma és tegnap a Mondeommal, 2.2 TDCi 2008-as évj.
Tegnap késő délután indultam valahova, mikor kiálltam a garázsból egy 4cm-es olajfoltot vettem észre a padlón, alánéztem és láttam, hogy nem a motorból jön.
Este visszaálltam garázsba, tettem alá egy kartont, reggelre semmi sem volt... de jobban megnézve úgy tűnik, hogy valamelyik turbócsőből szivárog az olaj.
Ma este megint mentem valahová, de addigra megint ott volt a csepp.
Olyan mintha este a hűvösben nem csöpögne, de most, hogy nappal van vagy 30 fok a garázsban akkor csöpög.

Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? Remélem nem turbo kuka. Sad

Csináltam képet is, csak nem tudom miként lehet beszúrni. Sad
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 21:44:04 »

Jó estét,

a következőt tapasztaltam ma és tegnap a Mondeommal, 2.2 TDCi 2008-as évj.
Tegnap késő délután indultam valahova, mikor kiálltam a garázsból egy 4cm-es olajfoltot vettem észre a padlón, alánéztem és láttam, hogy nem a motorból jön.
Este visszaálltam garázsba, tettem alá egy kartont, reggelre semmi sem volt... de jobban megnézve úgy tűnik, hogy valamelyik turbócsőből szivárog az olaj.
Ma este megint mentem valahová, de addigra megint ott volt a csepp.
Olyan mintha este a hűvösben nem csöpögne, de most, hogy nappal van vagy 30 fok a garázsban akkor csöpög.

Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? Remélem nem turbo kuka. Sad

Csináltam képet is, csak nem tudom miként lehet beszúrni. Sad
Nézd meg a hűtővíz tartályodat nem fekete-e a benne lévő víz. Ha igen akkor átszakadt az olajhűtőd.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 21:48:45 »

Jó estét,

a következőt tapasztaltam ma és tegnap a Mondeommal, 2.2 TDCi 2008-as évj.
Tegnap késő délután indultam valahova, mikor kiálltam a garázsból egy 4cm-es olajfoltot vettem észre a padlón, alánéztem és láttam, hogy nem a motorból jön.
Este visszaálltam garázsba, tettem alá egy kartont, reggelre semmi sem volt... de jobban megnézve úgy tűnik, hogy valamelyik turbócsőből szivárog az olaj.
Ma este megint mentem valahová, de addigra megint ott volt a csepp.
Olyan mintha este a hűvösben nem csöpögne, de most, hogy nappal van vagy 30 fok a garázsban akkor csöpög.

Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? Remélem nem turbo kuka. Sad

Csináltam képet is, csak nem tudom miként lehet beszúrni. Sad
Azert nezd meg a turborol jovo csoveket is. Lehet valahol megrepedt valamelyik vagy lelelazult egy bilincsed es olajos az oldala es neha onnan lecseppen egy csepp.


Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 22:15:21 »

Helló.Vettem egy 2010-es S-Max-ot.Csak atz akarom kérdezni,hogy én Delphi nagynyomású pumpát látok benne.Azt hittem ezeket már bosch rendszerrel adták ki.Ezek a Delphik hogy bírják?Volt e már valakinek problémája ezzel a rendszerrel?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tibpeter
Vendég
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 22:15:41 »

Azert nezd meg a turborol jovo csoveket is. Lehet valahol megrepedt valamelyik vagy lelelazult egy bilincsed es olajos az oldala es neha onnan lecseppen egy csepp.




Köszönöm a tippeket.
Holnap megszaglászom és jelentkezem!

Inkább a cső lesz valahol, van képem is róla, de nem tudom ide betenni. Sad
Megnézegetem holnap a bilincseket is, már amennyira hozzá lehet férni. Sad
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 22:20:17 »

Helló.Vettem egy 2010-es S-Max-ot.Csak atz akarom kérdezni,hogy én Delphi nagynyomású pumpát látok benne.Azt hittem ezeket már bosch rendszerrel adták ki.Ezek a Delphik hogy bírják?Volt e már valakinek problémája ezzel a rendszerrel?

Mit értesz az alatt, hogy rendszer?
Befecskendező rendszer?
Mert ha igen, akkor:
- fészlift előtt (Smaxnál 2006-2010)Siemens rendszer volt, SID 206,
- fészlift után (2010-től) Delphi.

Bosch az csak a 2008-2010 közötti 2,2 TDCi-k kiváltsága Wink
(2008tól volt 2,2.)

Ez a Delphi elvileg már jobb, bár én hallottam, hogy az EUR5 miatt a csak városi használatú autókkal vannak problémák (de melyik márka városi használatú kocsijainál nem...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 23:46:36 »

Mit értesz az alatt, hogy rendszer?
Befecskendező rendszer?
Mert ha igen, akkor:
- fészlift előtt (Smaxnál 2006-2010)Siemens rendszer volt, SID 206,
- fészlift után (2010-től) Delphi.

Bosch az csak a 2008-2010 közötti 2,2 TDCi-k kiváltsága Wink
(2008tól volt 2,2.)

Ez a Delphi elvileg már jobb, bár én hallottam, hogy az EUR5 miatt a csak városi használatú autókkal vannak problémák (de melyik márka városi használatú kocsijainál nem...)
facelift utáni 2.2 Bosch
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 06:37:48 »

Köszi.Én 95%-ban csak autó pályán fogok menni.



Mit értesz az alatt, hogy rendszer?
Befecskendező rendszer?
Mert ha igen, akkor:
- fészlift előtt (Smaxnál 2006-2010)Siemens rendszer volt, SID 206,
- fészlift után (2010-től) Delphi.

Bosch az csak a 2008-2010 közötti 2,2 TDCi-k kiváltsága Wink
(2008tól volt 2,2.)

Ez a Delphi elvileg már jobb, bár én hallottam, hogy az EUR5 miatt a csak városi használatú autókkal vannak problémák (de melyik márka városi használatú kocsijainál nem...)
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:09:39 »

Sziasztok.
Ma ujra leállt a motor töbször is .Hibakódot gyujtás levétele (ujra indítás) elött próbáltam nézni,de nem volt.
Viszont azt figyeltem meg,hogy a kuplung benyomásakor egy pillanatra beáll az alapjárati fordulatra ,majd utánna áll le a motor. Minden segítséget szívesen fogadok.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:21:28 »

Sziasztok.
Ma ujra leállt a motor töbször is .Hibakódot gyujtás levétele (ujra indítás) elött próbáltam nézni,de nem volt.
Viszont azt figyeltem meg,hogy a kuplung benyomásakor egy pillanatra beáll az alapjárati fordulatra ,majd utánna áll le a motor. Minden segítséget szívesen fogadok.
lapos+forscan.nem android! és lesz hibakod is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:23:06 »

lapos+forscan.nem android! és lesz hibakod is.
Szerinted ujra indítás után is? Van valami sejtésed?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:29:36 »

Szerinted ujra indítás után is? Van valami sejtésed?

Elég valószínű!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:31:42 »

Szerinted ujra indítás után is? Van valami sejtésed?
nyilván.csodák nincsenek.hibakodok meg mindig vannak!pesten laksz? valaki forscannel tudna biztos segíteni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:33:28 »

nyilván.csodák nincsenek.hibakodok meg mindig vannak!pesten laksz? valaki forscannel tudna biztos segíteni....

Én most Balaton déli partján is...   laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:35:39 »

Én most Balaton déli partján is...   laugh
meg az eszakin is. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:50:30 »

Elég valószínű!

===DTC P02E1:72-68===
Code: P02E1 - Diesel Intake Air Flow Control Performance

Additional Fault Symptom:
 - Actuator Stuck Open

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Powertrain Control Module===END DTC P02E1:72-68===

===DTC P003A:16-68===
Code: P003A - Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit

Additional Fault Symptom:
 - Circuit Voltage Below Threshold

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Powertrain Control Module===END DTC P003A:16-68===
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:53:15 »

Csak nem az EGR az?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 10:54:31 »

===DTC P02E1:72-68===
Code: P02E1 - Diesel Intake Air Flow Control Performance

Additional Fault Symptom:
 - Actuator Stuck Open

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Powertrain Control Module===END DTC P02E1:72-68===

===DTC P003A:16-68===
Code: P003A - Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit

Additional Fault Symptom:
 - Circuit Voltage Below Threshold

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Powertrain Control Module===END DTC P003A:16-68===

amikor leáll,akkor olvass hibakodot!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 11:03:37 »

meg az eszakin is. vigyor3

Neki olyan hosszú kábelt raktál az ELM-re?  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Steven
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 12:13:15 »

amikor leáll,akkor olvass hibakodot!
Valószinű most megint elmegy 1000-1500 km leállás nélkül.....
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 13:09:45 »

Neki olyan hosszú kábelt raktál az ELM-re?  Cheesy
rádiótelefon!!!!érted!!! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 13:14:23 »

rádiótelefon!!!!érted!!! hehe

Nem értem.....
Rádiótelefon miként segít a laptop+ELM+Forscan  használatával történő hibakód olvasáshoz?

BT a déli parton, ha az északin vagy a kocsi......akkor elég hosszú kábel kell az ELM-hez.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 14:05:54 »

sziasztok van 2 dolog amire nem igazán tudok rájönni: az autó 2.0 tdci 140 lovas 2007 es
1, sokszor érzem h rángat az autó tempótartáskor, nem mindig csinálja nem ugyanolyan mértékben. próbálom kezelni a dologt(elveszek v ráadok kis gázt) de idagesít
2, nagy terhelásnél hullámozva gyorsul az autó! turbógeomatria vezérlő vákumszelepet cseréltem(ill felcseréltem a mellette lévővel) de nem szűnt meg a hiba. esetlegesen  maga a geometria is lehet "kokszos" de a hullámzást akkorsam nem értem, szerintem vagy igy, vagy ugy, gyorsulna ahol épp beraganak a lapátok...

és mégvalami: a fojtószelepnek a szívósorban van e bármikor máskor szerepe vagy motorleállitáskor amikor bezár. mert annak a helyzetérzékelője most le van huzva ugy néztem döglött az a poti(eddig maga a folytószelep is ki volt iktatava le volt dugóva a vákumszelepje és hömbölögve állt a le a motor, igy visszakötve kipucolva most jó, de a potit ahogy mértem az KO)
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 17:55:35 »

Sziasztok!
Egy olyat csinált ma a Mondeo,hogy kb. 80 km/h -val mentem. Egyszer csak kigyulladt az (ESP) lámpa,és kiirta a kocsi,hogy MOTOR ÜZEMZAVAR (persze ezt angolul). Ezután nem lehetett gyorsitani a kocsival.Ment tovább,csak a fordulatot nem lehetett egyik sebességi fokozatban sem 2500 fölé könyörögni. Utána leállítottam és kb. fél óra után ismét elinditottam és ezután már semmi hiba nem volt. Valaki tud ötletet adni?
 
nekem is volt ilyen gondom csak azzal a különbséggel csak 160 felett csinálta sajna a hiba kódot nem írtam fel csak azt mondták leállt a turbó, még nincs megoldás, most nem megyek 140 felett, nem tapasztaltad hogy állandóan regenerálni akar mert nekem igy kezdődött
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 20:57:46 »

Nem értem.....
Rádiótelefon miként segít a laptop+ELM+Forscan  használatával történő hibakód olvasáshoz?

BT a déli parton, ha az északin vagy a kocsi......akkor elég hosszú kábel kell az ELM-hez.  hehe
legalább neked ne kelljen poént magyaráznom... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2014.06.10 kedd, 07:27:11 »

legalább neked ne kelljen poént magyaráznom... Undecided

Mert a hosszú kábeles ELM az siránkozás volt és nem poén, wazz?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2014.06.10 kedd, 07:46:19 »

Mert a hosszú kábeles ELM az siránkozás volt és nem poén, wazz?  hehe
megkérlek ne használj trágár kifelyezéseket,mert a milacinknak sérti a kis lelkivilágát! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2014.06.10 kedd, 07:55:54 »

megkérlek ne használj trágár kifelyezéseket,mert a milacinknak sérti a kis lelkivilágát! eplus2

Melyik volt az?
A Kbeles vagy az ELM?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2014.06.10 kedd, 07:57:15 »

Melyik volt az?
A Kbeles vagy az ELM?  fejvakaras
gondolkodj picit még..... taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2014.06.10 kedd, 07:58:36 »

gondolkodj picit még..... taps

Megvan!  A "Nem" volt az.......  vigyor3
Elnézést......  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2014.06.10 kedd, 08:01:03 »

Megvan!  A "Nem" volt az.......  vigyor3
Elnézést......  Undecided

SOHA!
...ne kérj elnézést! eplus2
mert tudod mikor van elnézés?  hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tibpeter
Vendég
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2014.06.10 kedd, 09:22:29 »

Köszönöm a tippeket.
Holnap megszaglászom és jelentkezem!

Inkább a cső lesz valahol, van képem is róla, de nem tudom ide betenni. Sad
Megnézegetem holnap a bilincseket is, már amennyira hozzá lehet férni. Sad

Köszönöm a tippet.
Egy bilincs volt a hibás! Ma reggel a Fordnál kezdtem, egyből kicserélték. Smiley
10 perc sem volt az egész.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2014.06.10 kedd, 13:28:16 »

Köszönöm a tippet.
Egy bilincs volt a hibás! Ma reggel a Fordnál kezdtem, egyből kicserélték. Smiley
10 perc sem volt az egész.
Jo hir es sokkal olcsobb, mint a turbo  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2014.06.10 kedd, 14:51:49 »

Mit értesz az alatt, hogy rendszer?
Befecskendező rendszer?
Mert ha igen, akkor:
- fészlift előtt (Smaxnál 2006-2010)Siemens rendszer volt, SID 206,
- fészlift után (2010-től) Delphi.

Bosch az csak a 2008-2010 közötti 2,2 TDCi-k kiváltsága Wink
(2008tól volt 2,2.)

Ez a Delphi elvileg már jobb, bár én hallottam, hogy az EUR5 miatt a csak városi használatú autókkal vannak problémák (de melyik márka városi használatú kocsijainál nem...)
Jani,
Mail legyszi, jövő héttől vagyok. Napi 3-4* van wifi. Tudok emailezni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.