Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:16:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254149 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #4650 Dátum: 2014.06.10 kedd, 21:26:47 »

nekem is volt ilyen gondom csak azzal a különbséggel csak 160 felett csinálta sajna a hiba kódot nem írtam fel csak azt mondták leállt a turbó, még nincs megoldás, most nem megyek 140 felett, nem tapasztaltad hogy állandóan regenerálni akar mert nekem igy kezdődött

Nem vettem észre,hogy regenerálni akarna.Azóta mentem vele kb.400 km_ert és semmi hiba meg hibajelzás sincs.Csütörtökön azért kiolvastatom a hibát,mert kiváncsi vagyok rá.
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #4651 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:07:22 »

Nem vettem észre,hogy regenerálni akarna.Azóta mentem vele kb.400 km_ert és semmi hiba meg hibajelzás sincs.Csütörtökön azért kiolvastatom a hibát,mert kiváncsi vagyok rá.
volt ugy hogy 1000km alatt semmi gond aztán mikor németországban meghajtottam kb  minden 20km után felugrott a pill. fogyasztás ami szinte biztos jele a regenerálásnak és kb 2-3 ilyen után vészüzem és nem megy, leállítás pár perc ujra indítás és jó majd minden elóról aztán átértem ausztriába max 140km/h
 és hazáig semmi probléma
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4652 Dátum: 2014.06.11 szerda, 22:12:46 »

volt ugy hogy 1000km alatt semmi gond aztán mikor németországban meghajtottam kb  minden 20km után felugrott a pill. fogyasztás ami szinte biztos jele a regenerálásnak és kb 2-3 ilyen után vészüzem és nem megy, leállítás pár perc ujra indítás és jó majd minden elóról aztán átértem ausztriába max 140km/h
 és hazáig semmi probléma

Ha többször nem sikerül a regenerálás, akkor vészüzembe dobja, mint a huzat, és akár az akksisarut is leszedheted, nem törlődik!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #4653 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 20:56:10 »

Ha többször nem sikerül a regenerálás, akkor vészüzembe dobja, mint a huzat, és akár az akksisarut is leszedheted, nem törlődik!
már csak arra kellene magyarázat miért nem sikerült a regenerálás folyamatos 160kmH-nál
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4654 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 21:03:22 »

már csak arra kellene magyarázat miért nem sikerült a regenerálás folyamatos 160kmH-nál
ha pl elvan dugulva a részecskeszűrő.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #4655 Dátum: 2014.06.14 szombat, 13:43:38 »

ha pl elvan dugulva a részecskeszűrő.....
és miért dugol el 40000km alatt mikor ebből 30000 autópálya
Naplózva
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #4656 Dátum: 2014.06.14 szombat, 13:44:37 »

ha pl elvan dugulva a részecskeszűrő.....
és miért tud regenerálni 140km/h alatt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4657 Dátum: 2014.06.14 szombat, 15:27:21 »

és miért dugol el 40000km alatt mikor ebből 30000 autópálya
hm....lássuk csak....fogalmam sincs.feltételezés volt.de ha a moci nagyon kormol akkor miért ne?

És mennyi a valós km valyon? Roll Eyes

látom újonnan vetted....akkor meg simán garis.miért nem viszed be a szervízbe?
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.14 szombat, 15:31:29 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4658 Dátum: 2014.06.14 szombat, 15:29:07 »

és miért tud regenerálni 140km/h alatt
magasabb fordulaton több a koromképződés.lehet,hogy ez az oka,de a monitor mögül ne vegyél kézpénznek semmit.fikciók,találgatások,ötletelések.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #4659 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 08:53:39 »

hm....lássuk csak....fogalmam sincs.feltételezés volt.de ha a moci nagyon kormol akkor miért ne?

És mennyi a valós km valyon? Roll Eyes

látom újonnan vetted....akkor meg simán garis.miért nem viszed be a szervízbe?
sajnos 3 hónapja lejárt a 2 éves garancia az 5 éves garanciára meg azt mondják csak a motorra mint vasra vonatkozik most harcolok velük
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4660 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 09:49:43 »

sajnos 3 hónapja lejárt a 2 éves garancia az 5 éves garanciára meg azt mondják csak a motorra mint vasra vonatkozik most harcolok velük
Azert megprobalnam dugozott egr-el, hatha ott nem kapna annyi kormot es alatamasztana Alf otletet?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4661 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 10:46:11 »

sajnos 3 hónapja lejárt a 2 éves garancia az 5 éves garanciára meg azt mondják csak a motorra mint vasra vonatkozik most harcolok velük

(csak) 2 év gari-t ad a Ford?  Huh?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4662 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 21:49:14 »

(csak) 2 év gari-t ad a Ford?  Huh?
igen.elég rég óta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4663 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 21:49:42 »

(csak) 2 év gari-t ad a Ford?  Huh?
a hunyadira 5 év van.de ezt is fújhatom....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4664 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 21:52:15 »

igen.elég rég óta.

Szerintem alapból 3-ról indulunk...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4665 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 21:54:51 »

Szerintem alapból 3-ról indulunk...
lehet,hogy igazad van.3év vagy 150e km .de a kérdéses témában ez sem segít.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4666 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:02:05 »

Egyébként pénteken nálam is volt vmi elektromos anomália, érdekes pont 200-as szerviz után voltam.
Jöttem hazafelé az M1-en, s sztem áthajtottam 2 egymást követő IP65-ös féreglyukon, ugyanis a következő történt.
Kellemesen andalogtam 120-130-cal, tempomat nélkül ! ! !  (kollégáim mondják is mostanában sokszor, mint az üvegtigrisban: Jani; ez nem Te vagy... )
Na egyszer csak a kellemes muzsikaszóba beleugázott az autó, hogy Engine malfunction, majd Forward Alert malfunction...
Mondom magamba, hogy hudöfákkizelisz?
Tempomatot kapcsolnám be, nem műkszik.
Lepadlóztam, pillanat alatt ment 60E Ft-nyival; na mondom nagy baj nem lehet.
Elővettem a BT-s ELM-et, aztán 130-nál csináltam egy hibakódolvasást, P2562, meg C1A67.
Itthon leállítottam, újraindittottam: ugyanez a 2 hiba a konzerven.
Hibaolvasás Forscannel.

===DTC P2562:63-28===
Code: P2562 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit

Additional Fault Symptom:
 - Circuit/Component Protection Time-Out

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module===END DTC P2562:63-28===

===DTC P0490:00-28===
Code: P0490 - EGR Control Circuit High

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module===END DTC P0490:00-28===

===DTC U0405:81-2C===
Code: U0405 - Invalid Data Received from Cruise Control Module

Additional Fault Symptom:
 - Invalid Serial Data Received

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module===END DTC U0405:81-2C===

===DTC C1A67:96-28===
Code: C1A67 - Forward Looking Sensor

Additional Fault Symptom:
 - Component Internal Failure

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Cruise Control Module===END DTC C1A67:96-28===

===DTC U0100:00-28===
Code: U0100 - Lost Communication With ECM/PCM A

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Cruise Control Module===END DTC U0100:00-28===

===DTC U0418:68-28===
Code: U0418 - Invalid Data Received From Brake System Control Module

Additional Fault Symptom:
 - Event Information

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Cruise Control Module===END DTC U0418:68-28===

===DTC U3001:00-08===
Code: U3001 - Control Module Improper Shutdown

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module===END DTC U3001:00-08===

===DTC B1029:21-28===
Code: B1029 - Accelerator Pedal Sensor

Additional Fault Symptom:
 - Signal Amplitude Less Than Minimum

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Body Control Module===END DTC B1029:21-28===

===DTC U2001:87-68===
Code: U2001 - Reduced System Function

Additional Fault Symptom:
 - Missing Message

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Body Control Module===END DTC U2001:87-68===

Ugye, látszott, hogy leszedték pl a gázpedálom csatiját a pollenszűrő cserekor, pedig szoktam kérni, hogy ne!
Na mindegy, töröltem mindent.
Újraolvasás, semmi hiba. Kiszáll-beszáll, hibaolvasás, semmi hiba.
Azóta mentem vele, kicsit sarkantyúztam is, no hiba.
Nem tudom mi volt ez...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4667 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:03:33 »

igen.elég rég óta.
Azért nem olyan régóta, 2012-ig 2 év volt az alap. Ha valami gebasz van akkor az olyan 70-80ekm környékén szokott előjönni.  A garancia akkor érvényesíthető a márkaszervizbe viszed. Ez jelenti a 6000Ft/liter Ford 5W30 árat stb stb.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4668 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:13:55 »

Egyébként pénteken nálam is volt vmi elektromos anomália, érdekes pont 200-as szerviz után voltam.
Jöttem hazafelé az M1-en, s sztem áthajtottam 2 egymást követő IP65-ös féreglyukon, ugyanis a következő történt.
Kellemesen andalogtam 120-130-cal, tempomat nélkül ! ! !  (kollégáim mondják is mostanában sokszor, mint az üvegtigrisban: Jani; ez nem Te vagy... )
Na egyszer csak a kellemes muzsikaszóba beleugázott az autó, hogy Engine malfunction, majd Forward Alert malfunction...
Mondom magamba, hogy hudöfákkizelisz?
Tempomatot kapcsolnám be, nem műkszik.
Lepadlóztam, pillanat alatt ment 60E Ft-nyival; na mondom nagy baj nem lehet.
Elővettem a BT-s ELM-et, aztán 130-nál csináltam egy hibakódolvasást, P2562, meg C1A67.
Itthon leállítottam, újraindittottam: ugyanez a 2 hiba a konzerven.
Hibaolvasás Forscannel.

===DTC P2562:63-28===
Code: P2562 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit

Additional Fault Symptom:
 - Circuit/Component Protection Time-Out

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module===END DTC P2562:63-28===

===DTC P0490:00-28===
Code: P0490 - EGR Control Circuit High

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module===END DTC P0490:00-28===

===DTC U0405:81-2C===
Code: U0405 - Invalid Data Received from Cruise Control Module

Additional Fault Symptom:
 - Invalid Serial Data Received

Status:
 - Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module===END DTC U0405:81-2C===

===DTC C1A67:96-28===
Code: C1A67 - Forward Looking Sensor

Additional Fault Symptom:
 - Component Internal Failure

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Cruise Control Module===END DTC C1A67:96-28===

===DTC U0100:00-28===
Code: U0100 - Lost Communication With ECM/PCM A

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Cruise Control Module===END DTC U0100:00-28===

===DTC U0418:68-28===
Code: U0418 - Invalid Data Received From Brake System Control Module

Additional Fault Symptom:
 - Event Information

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Cruise Control Module===END DTC U0418:68-28===

===DTC U3001:00-08===
Code: U3001 - Control Module Improper Shutdown

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module===END DTC U3001:00-08===

===DTC B1029:21-28===
Code: B1029 - Accelerator Pedal Sensor

Additional Fault Symptom:
 - Signal Amplitude Less Than Minimum

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Body Control Module===END DTC B1029:21-28===

===DTC U2001:87-68===
Code: U2001 - Reduced System Function

Additional Fault Symptom:
 - Missing Message

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
 - Test not complete

Module: Body Control Module===END DTC U2001:87-68===

Ugye, látszott, hogy leszedték pl a gázpedálom csatiját a pollenszűrő cserekor, pedig szoktam kérni, hogy ne!
Na mindegy, töröltem mindent.
Újraolvasás, semmi hiba. Kiszáll-beszáll, hibaolvasás, semmi hiba.
Azóta mentem vele, kicsit sarkantyúztam is, no hiba.
Nem tudom mi volt ez...


Ez egy dugózott egr hibakód volt!

És aki csati leszedése nélkül kicseréli a pollenszűrőt, az egy barbár!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4669 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:22:30 »

Ez egy dugózott egr hibakód volt!

És aki csati leszedése nélkül kicseréli a pollenszűrőt, az egy barbár!

Ok, de mi köze a turbónak ehhez?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4670 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:33:19 »

Ok, de mi köze a turbónak ehhez?


A szívósorban lévő levegő mennyiség (map) függvényében állítja a geometriát.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4671 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:37:37 »

A szívósorban lévő levegő mennyiség (map) függvényében állítja a geometriát.

MAP
Manifold Absolute Pressure
Ez egy nyomásmérő.


A levegő mennyiséget a MAF, azaz Mass Air Flow képes mérni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4672 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:39:50 »

Mi legyen? Szedjem ki a dugót?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4673 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:40:06 »

MAP
Manifold Absolute Pressure
Ez egy nyomásmérő.


A levegő mennyiséget a MAF, azaz Mass Air Flow képes mérni.

Igaz! A szivósorban map van, a légszűrő után van a maf!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4674 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:41:09 »

Mi legyen? Szedjem ki a dugót?


Ne!!

Reseteld az egrt forscannel, vagy azt se!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4675 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 22:51:03 »

Egyébként pénteken nálam is volt vmi elektromos anomália, érdekes pont 200-as szerviz után voltam.

Ez kb. napfolt tevékenység. Ha nem ismétlődik, de foglalkozz vele.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #4676 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 00:56:01 »

Azért nem olyan régóta, 2012-ig 2 év volt az alap. Ha valami gebasz van akkor az olyan 70-80ekm környékén szokott előjönni.  A garancia akkor érvényesíthető a márkaszervizbe viszed. Ez jelenti a 6000Ft/liter Ford 5W30 árat stb stb.
2+3 év 150000km garanciát adtak a fődarabokra most meg azt mondják ezt ugy kell érteni hogy mondjuk a motor belsejében van gond mondjuk beszakadtak a szelepek eltört a főtengely stb egyébként eddig 2 szervizem volt mind márkaszervizbe
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4677 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 08:22:05 »

2+3 év 150000km garanciát adtak a fődarabokra most meg azt mondják ezt ugy kell érteni hogy mondjuk a motor belsejében van gond mondjuk beszakadtak a szelepek eltört a főtengely stb egyébként eddig 2 szervizem volt mind márkaszervizbe
Egyrészt létezik szavatosság is, másrészt a motor hibáját tapasztalod, ami fődarab. Ennek a hibának az ingyenes kijavítását még én is kiverném a Fordból, de Balogh Tomi biztos ad hasznos tanácsot.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4678 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 08:30:49 »

Egyrészt létezik szavatosság is, másrészt a motor hibáját tapasztalod, ami fődarab. Ennek a hibának az ingyenes kijavítását még én is kiverném a Fordból, de Balogh Tomi biztos ad hasznos tanácsot.

Szerencsére fogyasztó központú a jogalakotói és jogalkalmazói gyakorlat. Amit egy munkafelvevő mond, nem szabad benyalni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4679 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 12:31:40 »

Szerencsére fogyasztó központú a jogalakotói és jogalkalmazói gyakorlat. Amit egy munkafelvevő mond, nem szabad benyalni!

....és ha megkínál egy jégkrémmel?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4680 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 12:49:52 »

....és ha megkínál egy jégkrémmel?

Azt kenje a hajára.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #4681 Dátum: 2014.06.17 kedd, 17:29:09 »

Szerencsére fogyasztó központú a jogalakotói és jogalkalmazói gyakorlat. Amit egy munkafelvevő mond, nem szabad benyalni!
ok harcolok és köszönöm a tanácsot
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #4682 Dátum: 2014.06.17 kedd, 22:02:00 »

....és ha megkínál egy jégkrémmel?

Ha egy szervizes nem lehúzni akar, akkor kihívom a megyéspüspököt, hogy csoda történt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4683 Dátum: 2014.06.17 kedd, 22:05:08 »

Ha egy szervizes nem lehúzni akar, akkor kihívom a megyéspüspököt, hogy csoda történt.

Lehúzás..... Hm....
Ennyi erővel mindenki lehúz, aki valamilyen szolgáltatásért pénzt kér.

Már az autógyártók mennyire lehúzzák az embert, mert milyen drágán adják a kocsit. Pedig nekik 1/3-ad annyiba se kerül előállítani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4684 Dátum: 2014.06.18 szerda, 07:04:40 »

Pedig nekik 1/3-ad annyiba se kerül előállítani.
nézzük csak....
ez sajna a mai világban a számok bűvöletében nem így van.
Tervezés-pénzbe kerül
Fejlesztés-nagyon sok pénzbe kerül
Beruházások gépekbe,üzemekbe,automatizálás-mind sok pénz
Garanciális javításoki-rengeteg lóvé
Engedélyek,szabványok,dokumentációk-sok,sok zseton.
Szállítmányozás,raktározás bazi sok pénz.
És még millió helyre folyik el a pénz amíg legurul a sorról az autó.
És még pénzt is akarnak keresni vele.A befektetők meg csak a hasznot hajtják.
ez mind benne van az autó árában.sok olyan autógyártó van,amelyikről kiderül,hogy ráfizetéssel gyártották az autóikat.
Persze sajnálni nem kell őket.Az autógyártás egyszer fenn,egyszer lenn.Amikor nincs megrendelés,akkor gyárak zárnak be,az emberek az utcára kerülnek.Amikor meg megy,akkor xarásig van lóvé.
És a vicc,hogy azokat az autóárakat amiket a gyártó meghatároz,a kormányok simán felülbírálják.No persze nem lefelé,hanem felfelé.
Ilyen volt a haza szuzuki.a japók 700e ft ért akarták teríteni az első autókat.azt mondta az auktuális kormány,hogy ennyiért nem adhatja.a minimum ár 1,7milla lett.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4685 Dátum: 2014.06.18 szerda, 07:32:50 »

nézzük csak....
ez sajna a mai világban a számok bűvöletében nem így van.
Tervezés-pénzbe kerül
Fejlesztés-nagyon sok pénzbe kerül
Beruházások gépekbe,üzemekbe,automatizálás-mind sok pénz
Garanciális javításoki-rengeteg lóvé
Engedélyek,szabványok,dokumentációk-sok,sok zseton.
Szállítmányozás,raktározás bazi sok pénz.
És még millió helyre folyik el a pénz amíg legurul a sorról az autó.
És még pénzt is akarnak keresni vele.A befektetők meg csak a hasznot hajtják.
ez mind benne van az autó árában.sok olyan autógyártó van,amelyikről kiderül,hogy ráfizetéssel gyártották az autóikat.
Persze sajnálni nem kell őket.Az autógyártás egyszer fenn,egyszer lenn.Amikor nincs megrendelés,akkor gyárak zárnak be,az emberek az utcára kerülnek.Amikor meg megy,akkor xarásig van lóvé.
És a vicc,hogy azokat az autóárakat amiket a gyártó meghatároz,a kormányok simán felülbírálják.No persze nem lefelé,hanem felfelé.
Ilyen volt a haza szuzuki.a japók 700e ft ért akarták teríteni az első autókat.azt mondta az auktuális kormány,hogy ennyiért nem adhatja.a minimum ár 1,7milla lett.

Nem akarok belemenni, de én nem az első darabról beszélek. Az ő bajaik nem az én bajaim. Nem arról beszéltem, hogy minek milyen költségei vannak nekik. Valamint nem a veszteségesen gyártott modellekre gondolok.
Akkor is azt mondom, hogy a gyárnak kb. 1/3-ba kerül előállítani (vagy kevesebbe...nyilván nem minden autóra swift és bentley...simán lehet más az arány) egy autót, mint amennyiért megvehetem.
A te példád még jobb, hiszen nemhogy 1/3-ad lenne, hanem sokkal kevesebb!

Összességében azt akartam megvilágítani, hogy ha valaki(k) valamiért pénzt kérnek azt nem kell egyből lehúzásnak titulálni.
Hiszen így működik a világ! Mindenki "elveszi" a másik pénzét. Ár/érték arány lehet szubjektív és objektív is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4686 Dátum: 2014.06.18 szerda, 08:05:45 »

Nem akarok belemenni, de én nem az első darabról beszélek. Az ő bajaik nem az én bajaim. Nem arról beszéltem, hogy minek milyen költségei vannak nekik. Valamint nem a veszteségesen gyártott modellekre gondolok.
Akkor is azt mondom, hogy a gyárnak kb. 1/3-ba kerül előállítani (vagy kevesebbe...nyilván nem minden autóra swift és bentley...simán lehet más az arány) egy autót, mint amennyiért megvehetem.
A te példád még jobb, hiszen nemhogy 1/3-ad lenne, hanem sokkal kevesebb!

Összességében azt akartam megvilágítani, hogy ha valaki(k) valamiért pénzt kérnek azt nem kell egyből lehúzásnak titulálni.
Hiszen így működik a világ! Mindenki "elveszi" a másik pénzét. Ár/érték arány lehet szubjektív és objektív is.

persze. a tömeg gyártásban minden sokkal olcsóbb,csak odáig el kell jutni.

A lehúzásról meg egész más nekem is a véleményem.pl itt van ez a váltójavítás.Van cég aki azt mondja,hogy a váltó szét és összeszerelésnek a díja 35e ft.Ha javítani-cserélni kell alkatrészt akkor az +.
Van aki azt mondja,szétszedik,és akkor adnak ajánlatot.Persze mindkettőnél ha nem kéred a javítást,mert sokallod,vagy inkább veszel 1 bontottat annyiért,akkor is 10et kikell csengetni,hogy visszakapd a szétszedett váltódat.
És van olyan is,amikor ugyan ezt valaki megcsinálja ismerettségben aprópénzért,és még neki is bőven megéri..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4687 Dátum: 2014.06.18 szerda, 08:29:21 »

Nem akarok belemenni, de én nem az első darabról beszélek. Az ő bajaik nem az én bajaim. Nem arról beszéltem, hogy minek milyen költségei vannak nekik. Valamint nem a veszteségesen gyártott modellekre gondolok.
Akkor is azt mondom, hogy a gyárnak kb. 1/3-ba kerül előállítani (vagy kevesebbe...nyilván nem minden autóra swift és bentley...simán lehet más az arány) egy autót, mint amennyiért megvehetem.
A te példád még jobb, hiszen nemhogy 1/3-ad lenne, hanem sokkal kevesebb!

Összességében azt akartam megvilágítani, hogy ha valaki(k) valamiért pénzt kérnek azt nem kell egyből lehúzásnak titulálni.
Hiszen így működik a világ! Mindenki "elveszi" a másik pénzét. Ár/érték arány lehet szubjektív és objektív is.


Tipcsi! Ennél sokkal bonyolultabb!

Állítóm, hogy ez eladott autók fele a Fordnál az első eladásig ha kijön nullára, akkor már örülnek, a másik felén meg még buknak is... Ő abban gondolkodik, hogy majd visszahordod szervízbe, és majd azon kaszál...
Aztán persze több év gyártás után már lehet, hogy az autón nagyokat kaszálna, de addigra elavult lesz, alapárban olyan extrákkal kell eladnia, ami megint rontja a hasznot.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #4688 Dátum: 2014.06.18 szerda, 09:28:50 »

http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
ide írd be az alvázszámodat és utána megjelenik a jobb oldalt fennt egy sor hogy "FordSzerviz szervizterv generálása"

Szia

Köszönöm, ezek szerint 100e-nél kell már cserélni szíjakat-feszítő kerekeket, ezek milyen összegek kb.?
Biztos Én nem találom csak, de az automata váltóban nem kell soha olajat cserélni?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4689 Dátum: 2014.06.18 szerda, 09:35:48 »

Szia

Köszönöm, ezek szerint 100e-nél kell már cserélni szíjakat-feszítő kerekeket, ezek milyen összegek kb.?
Biztos Én nem találom csak, de az automata váltóban nem kell soha olajat cserélni?

A neved nincs elírva? Az r y-ra? laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #4690 Dátum: 2014.06.18 szerda, 09:43:04 »

A neved nincs elírva? Az r y-ra? laugh

Köszi a segítő kommentet, gondolom azt akartad kérdezni irtózatos nagy humorérzékkel,
hogy a y nem r? Nem nincs elírva, Te sokszor szoktad elírni a nevedet?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4691 Dátum: 2014.06.18 szerda, 09:48:37 »

Köszi a segítő kommentet, gondolom azt akartad kérdezni irtózatos nagy humorérzékkel,
hogy a y nem r? Nem nincs elírva, Te sokszor szoktad elírni a nevedet?

Igen, köszönöm, nagyon jó a humorérzékem.  angel

Mindenestre az etis-t nyisd meg mégegyszer, mert biztos, hogy nem 100e a csereperiódus.

Az automataváltós kérdésedben pedig itt olvasgass, vagy kérdezz.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1443.0
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #4692 Dátum: 2014.06.18 szerda, 10:06:09 »

Igen, köszönöm, nagyon jó a humorérzékem.  angel

Mindenestre az etis-t nyisd meg mégegyszer, mert biztos, hogy nem 100e a csereperiódus.

Az automataváltós kérdésedben pedig itt olvasgass, vagy kérdezz.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1443.0

Nem tudom belinkelni, de ismét azt találom.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.18 szerda, 10:09:00 írta tyavi » Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4693 Dátum: 2014.06.18 szerda, 10:09:19 »

Köszi a segítő kommentet, gondolom azt akartad kérdezni irtózatos nagy humorérzékkel,
hogy a y nem r? Nem nincs elírva, Te sokszor szoktad elírni a nevedet?
BT azért BT mert már nincs szabad név a fórumon, volt ő már langyiboy, tangaboy, Nagybalog, Hosszúbalog stb.   hehe hehe hehe

kedves srác, de ne etesd, és ne fordíts neki hátat.  action

és ne kérj tőle szivességet  vigyor3

inkább ne csinálj semmit.  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4694 Dátum: 2014.06.18 szerda, 10:14:00 »

Nem tudom belinkelni, de ismét azt találom.


Mert béna vagy....  laugh

Vezérműtengely-hajtószíj, feszítőszerkezet és vezetokerekek 200.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 304 9, 21 306 5) L
 
Segédberendezés-ékszíjak 200.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 567 5)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tyavi
Vendég
« Új hozzászólás #4695 Dátum: 2014.06.18 szerda, 19:08:28 »

Mert béna vagy....  laugh

Vezérműtengely-hajtószíj, feszítőszerkezet és vezetokerekek 200.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 304 9, 21 306 5) L
 
Segédberendezés-ékszíjak 200.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 567 5)


Érdekes, nekem ezt mutatja:
Segédberendezés-ékszíjak   100.000 km-enként/5 évente - Kicserélni (LTS 21 567 5)
Vezérműtengely-hajtószíj, feszítőszerkezet és vezetokerekek   100.000 km-enként/5 évente - Kicserélni (LTS 21 304 9 / 21 306 5)
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.18 szerda, 19:11:19 írta tyavi » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4696 Dátum: 2014.06.18 szerda, 19:25:24 »

Érdekes, nekem ezt mutatja:
Segédberendezés-ékszíjak   100.000 km-enként/5 évente - Kicserélni (LTS 21 567 5)
Vezérműtengely-hajtószíj, feszítőszerkezet és vezetokerekek   100.000 km-enként/5 évente - Kicserélni (LTS 21 304 9 / 21 306 5)

Nézd meg, hogy jó autótípust választassz-e ki!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4697 Dátum: 2014.06.18 szerda, 19:32:52 »

Nézd meg, hogy jó autótípust választassz-e ki!

Tényleg 100ezer, ha 2007. 02.-2008.06.

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4698 Dátum: 2014.06.18 szerda, 19:34:31 »

Tényleg 100ezer, ha 2007. 02.-2008.06.



Vazzzz. wow1

Hány lovas a paripa? 130 vagy 140?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4699 Dátum: 2014.06.18 szerda, 19:37:22 »

Tényleg 100ezer, ha 2007. 02.-2008.06.



Ez valami elírás lehet!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.