Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:08:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
90
91
92
93
94
95
96
[
97
]
98
99
100
101
102
103
104
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258040 alkalommal)
0 Felhasználó és 260 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4800 Dátum:
2014.06.28 szombat, 22:15:15 »
Idézetet írta: atego78 - 2014.06.28 szombat, 15:12:49
Sziasztok infót tudna e valaki , tempomat ügyben? mk4 1.8 tdci be szeretnék tempómatot szereltetni, Ford-nál 80 ezret mondtak. Cserélni kellene a kormány elektronikát komplett.Nekem kínáltak 35 ért komplett tempomatos kormányt. Gondolom fel kell programozni utána. Megoldható így?
vagy kell valami hozzá még??? 2.0 totálkáros mondiról szednék le passzolhat e a kormány 1.8 ra???
Szerintem kell bele a tempomat gombsor + plusz programozás. Előbbi ebay, utóbbi elmconfig. Érzésem szerint kezdenek elmúlni azok az idők, hogy csak a felkent papok tudnak bármit módosítani az autón, súlyos tízezreket elkérve azért, mert vannak dolgok, amikhez csak ők fértek hozzá.
Persze aki nem akar utánajárni az fizessen.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4801 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 10:44:09 »
Sziasztok,
Kb. 190 nél klímával "engine malfunction" hibaüzenet, és a motor "csökkentett" módba került. Félreáll, cigi pippant, és műxik ismét. A jelenség ismétlődött.. Ismét félre stb. Klíma lekapcs, és az autó rendben, ismét 200 felett.
DPF vagy GO szűrő ? Turbócső repedést nem találtam.
szerintetek?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4802 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 11:01:41 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.06.30 hétfő, 10:44:09
Sziasztok,
Kb. 190 nél klímával "engine malfunction" hibaüzenet, és a motor "csökkentett" módba került. Félreáll, cigi pippant, és műxik ismét. A jelenség ismétlődött.. Ismét félre stb. Klíma lekapcs, és az autó rendben, ismét 200 felett.
DPF vagy GO szűrő ? Turbócső repedést nem találtam.
szerintetek?
valami jeladóra gyanakodnék. nekem is volt ilyen. első esetben egy kanyarindulás padlógázzal, nem tetszett neki. lámpánál ujraindít, utána semmi. másodsor meg a minitalin gyorsultam 3. sebességben és 3500-as fordlatszámnál is bedobta. utána ujraindít és minden oké.
szerintem szellem a gépben.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4803 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 11:21:01 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.06.30 hétfő, 11:01:41
valami jeladóra gyanakodnék. nekem is volt ilyen. első esetben egy kanyarindulás padlógázzal, nem tetszett neki. lámpánál ujraindít, utána semmi. másodsor meg a minitalin gyorsultam 3. sebességben és 3500-as fordlatszámnál is bedobta. utána ujraindít és minden oké.
szerintem szellem a gépben.
Nálad mi volt pontosan? Hogy oldódott meg?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Rezsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4804 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 12:02:53 »
Sziasztok,
próbáltam keresni a problémára hozzászólásokat, de nem találtam.
Nekem egy 2.0 TDCI motorral rendelkező Mondeo4-m van. Mostanában azt vettem észre, hogy gyorsítás során nem folyamatos a motor húzása, hanem lüktető. Arra gondolok, hogy mintha a gázpedállal játszanék. nem túl észrevehető, mivel ilyenkor nem eseik vissza a fordulatszám, de érzem az autó mozgásán a lüktető gyorsítást?
Találkozott valaki ilyennel?
Ennek motorikus hibája lehet vagy az üzemanyag okozhatja?
Köszi
Re
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4805 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 13:06:46 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.06.30 hétfő, 11:21:01
Nálad mi volt pontosan? Hogy oldódott meg?
amit leírtam az volt.
hogy oldottam meg?
csúnyákat gondoltam. azóta jó. szerintem ez csak valami belső motorjeladó kontakthiba. ha nem csinálja hetente/havonta, akkor én nem foglalkoznék vele, hacsak nincs valami hibakód. hibakód nélkül lehet keresgélni a 20 féle jeladót hogy mi lehet kontakthibás... veszett fejsze nyele...
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4806 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 14:44:33 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.06.28 szombat, 22:15:15
Szerintem kell bele a tempomat gombsor + plusz programozás. Előbbi ebay, utóbbi elmconfig. Érzésem szerint kezdenek elmúlni azok az idők, hogy csak a felkent papok tudnak bármit módosítani az autón, súlyos tízezreket elkérve azért, mert vannak dolgok, amikhez csak ők fértek hozzá.
Persze aki nem akar utánajárni az fizessen.
Szerintem még pedálkapcsolók is kellene hozzá a fentieken kívül. Én S-Max vásárlás (facelift előtti, 2 literes 140 lovas Tdci) előtt kérdeztem rá erre, a Petrányi kb. 180-200 ezerre becsülte (120 az új kormány + pedálkapcsolók+ szerelés+programozás), úgyhogy inkább olyat vettem, amiben gyárilag benne volt, mert nekem ez mindenképpen kellett.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4807 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 14:58:48 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.06.30 hétfő, 14:44:33
Szerintem még pedálkapcsolók is kellene hozzá a fentieken kívül. Én S-Max vásárlás (facelift előtti, 2 literes 140 lovas Tdci) előtt kérdeztem rá erre, a Petrányi kb. 180-200 ezerre becsülte (120 az új kormány + pedálkapcsolók+ szerelés+programozás), úgyhogy inkább olyat vettem, amiben gyárilag benne volt, mert nekem ez mindenképpen kellett.
Ez is csak a hozzá nem értésüket bizonyítja.
Én is kaptam tőlük anno egy 200 ezres ülés javítás árbecslést. Aztán egy programozással 2 perc alatt megjavult.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4808 Dátum:
2014.07.01 kedd, 00:15:47 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.06.30 hétfő, 14:44:33
Szerintem még pedálkapcsolók is kellene hozzá a fentieken kívül. Én S-Max vásárlás (facelift előtti, 2 literes 140 lovas Tdci) előtt kérdeztem rá erre, a Petrányi kb. 180-200 ezerre becsülte (120 az új kormány + pedálkapcsolók+ szerelés+programozás), úgyhogy inkább olyat vettem, amiben gyárilag benne volt, mert nekem ez mindenképpen kellett.
jaja, mert ott nem megcsinálják, hanem megrendelnek mindent, aztán a fél autót kicserélik, mert nem hajlandóak két kábelt bekötni. Van itt a forumon néhány mester, aki ezt egyszerűbben megoldja. Amúgy bontó ahol minden alkatrész megvan, aztán mester aki összerakja és programozza. Vik-nek szokott lenni tempomat a polcon.
Naplózva
tyavi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4809 Dátum:
2014.07.01 kedd, 21:46:11 »
Hát ez fasza....Csináltattatok mostanában, mennyi a költsége kb.?
Idézetet írta: fecso71 - 2014.06.23 hétfő, 14:36:25
...Csak hogy kerek legyen a történet....
"Megkeresésére reagálva szeretnénk tájékoztatni Önt arról, hogy a Ford Etis weboldalon feltüntetett 100.000 km / 5 év-es csereperiódus a megfelelő adat(2007/02-2008/06 –ig gyártott automata váltóval szerelt autók esetében), amelynek módosítását a Ford mérnöki osztálya végezte el.
A szóban forgó gépjárműre vonatkozó váltóolaj csere hivatalos intervallummal nem rendelkezik. Az autó számolja az elhasználódását és szükség esetén kéri/jelzi annak cseréjét. Természetesen ettől sűrűbben még el lehet végeztetni (amennyiben igény van rá).
"Köszönöm a válaszát. Ha jól értelmezem, akkor eredetileg ennek a szériának is 200.000 km volt a csereperiódusa, amit menet közben módosítottak? Gondolom ezt azért, mert 3 éve amikor az autót használtan megvettem a szervizben is a 200.000/10 év volt a válasz. Ettől függetlenül így már nagyon aktuális lesz a vezérlés cseréje"
"Így van (megfelelően értelmezi), melynek fényében műszaki osztályunk is tanácsolja a vezérlés mielőbbi cseréjét.
Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Korlátolt Felelősségű Társaság"
Ennyi.....
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4810 Dátum:
2014.07.01 kedd, 22:35:16 »
Idézetet írta: tyavi - 2014.07.01 kedd, 21:46:11
Hát ez fasza....Csináltattatok mostanában, mennyi a költsége kb.?
sztem kiló körül...persze nem márkaszervízben. DNS autóba vidd. 10. kerület mázsa tér.
Naplózva
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4811 Dátum:
2014.07.02 szerda, 17:18:51 »
Idézetet írta: tyavi - 2014.07.01 kedd, 21:46:11
Hát ez fasza....Csináltattatok mostanában, mennyi a költsége kb.?
31.200 Ft a vezérléshez az alkatrész vízpumpával együtt..SKF VKMC 03257 a munkadíj 20.000 +ÁFA. Reggel 8-ra vittem 14.00-kor elhoztam..Szolnokon....Mivel nincs vonóhorog a kocsin és nem járok hegyre fel-le ezért én a váltóban még nem cseréltettem olajat, most 132.000 km van benne. Ebben van város, főút és pálya is.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 17:21:10 írta fecso71
»
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4812 Dátum:
2014.07.02 szerda, 17:25:42 »
Idézetet írta: fecso71 - 2014.07.02 szerda, 17:18:51
31.200 Ft a vezérléshez az alkatrész vízpumpával együtt..SKF VKMC 03257 a munkadíj 20.000 +ÁFA. Reggel 8-ra vittem 14.00-kor elhoztam..Szolnokon....Mivel nincs vonóhorog a kocsin és nem járok hegyre fel-le ezért én a váltóban még nem cseréltettem olajat, most 132.000 km van benne. Ebben van város, főút és pálya is.
Nekem van vonóhorog, bár eddig nem nagyon vontattam vele és papíron (meg ra szerint) van benne majdnem 140eKm. Mivel nem voltam biztos a Km állásban, így én nem cseréltem benne olajat.
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4813 Dátum:
2014.07.02 szerda, 18:30:11 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.07.01 kedd, 00:15:47
jaja, mert ott nem megcsinálják, hanem megrendelnek mindent, aztán a fél autót kicserélik, mert nem hajlandóak két kábelt bekötni. Van itt a forumon néhány mester, aki ezt egyszerűbben megoldja. Amúgy bontó ahol minden alkatrész megvan, aztán mester aki összerakja és programozza. Vik-nek szokott lenni tempomat a polcon.
Vik-re én is rábíznám, de a Kend-Atsch Bt-re nem biztos. Leginkább a pedálkapcsolóktól félnék: mi van ha 130-as tempomatos menetnél kivág eléd valaki és vészfékezni kell, de a fékpedál lenyomására nem kapcsol ki a tempomat és adja tovább a gázt?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4814 Dátum:
2014.07.02 szerda, 18:59:46 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.02 szerda, 18:30:11
Vik-re én is rábíznám, de a Kend-Atsch Bt-re nem biztos. Leginkább a pedálkapcsolóktól félnék: mi van ha 130-as tempomatos menetnél kivág eléd valaki és vészfékezni kell, de a fékpedál lenyomására nem kapcsol ki a tempomat és adja tovább a gázt?
Semmi nincs akkor.
Alap program a motorvezérlőben, hogy gáz+fék összeférhetetlen "hiba" és értelemszerűen a fék érvényesül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4815 Dátum:
2014.07.02 szerda, 19:30:44 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.02 szerda, 18:30:11
Vik-re én is rábíznám, de a Kend-Atsch Bt-re nem biztos. Leginkább a pedálkapcsolóktól félnék: mi van ha 130-as tempomatos menetnél kivág eléd valaki és vészfékezni kell, de a fékpedál lenyomására nem kapcsol ki a tempomat és adja tovább a gázt?
Mi lenne? Beletaposol a fékbe és lelassul az autó. Ráadásul ha az a bizonyos kapcsoló kiesik a helyéről, akkor pont olyan jelet ad, mintha nyomnád a féket.
Mellesleg a kuplung kinyomásra is old a tempomat.
Egyébként már gyárilag jóval megbízhatatlanabb a tempomat. A gombok bizonytalan működése miatt (típushiba) nekem időnként magától be is kapcsolt. Igaz csak készenlétbe, és csak egy pillanatra, de bekapcsolt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4816 Dátum:
2014.07.02 szerda, 19:50:34 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.02 szerda, 18:30:11
Vik-re én is rábíznám, de a Kend-Atsch Bt-re nem biztos. Leginkább a pedálkapcsolóktól félnék: mi van ha 130-as tempomatos menetnél kivág eléd valaki és vészfékezni kell, de a fékpedál lenyomására nem kapcsol ki a tempomat és adja tovább a gázt?
Ezek azert nem ezerloeros versenygepek.nem tudod annyira nyomni a gazt, hogy a fek ne allitsa meg az autot
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4817 Dátum:
2014.07.02 szerda, 19:52:31 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.07.02 szerda, 19:50:34
Ezek azert nem ezerloeros versenygepek.nem tudod annyira nyomni a gazt, hogy a fek ne allitsa meg az autot
Nem is kell ezen agyalni............. összeférhetetlenség! Fékezni fog, elveszi a gázt.
Próbáld ki. Nyomd a gázt, majd fékezz bele finoman.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4818 Dátum:
2014.07.02 szerda, 19:55:21 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.02 szerda, 19:52:31
Nem is kell ezen agyalni............. összeférhetetlenség! Fékezni fog, elveszi a gázt.
Próbáld ki. Nyomd a gázt, majd fékezz bele finoman.
Nem jó a teszt, mert az a feltételezés, hogy tönkrement a fékpedál kapcsoló, és nem küld jelet. Nem tudom az MK4-ben hogy van, de az MK3-ban két független kapcsoló is volt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4819 Dátum:
2014.07.02 szerda, 19:57:09 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.02 szerda, 19:52:31
Nem is kell ezen agyalni............. összeférhetetlenség! Fékezni fog, elveszi a gázt.
Próbáld ki. Nyomd a gázt, majd fékezz bele finoman.
Jaja, igy van. A gomb alaphelyzetben szakit meg (a fek es a kuplung is). Amugy meg emlekeim szerint pont az a lenyeg, higy nem csak a buta kapcsolok hanem az ecu is erzekel es ha rendellenes dolog van, akkor minden ilyen cuccot kikapcsol.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4820 Dátum:
2014.07.02 szerda, 19:59:48 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.07.02 szerda, 19:55:21
Nem jó a teszt, mert az a feltételezés, hogy tönkrement a fékpedál kapcsoló, és nem küld jelet. Nem tudom az MK4-ben hogy van, de az MK3-ban két független kapcsoló is volt.
Ha megrángatod a kormányt, arra is kikapcsol.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4821 Dátum:
2014.07.02 szerda, 20:06:22 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.07.02 szerda, 19:55:21
Nem jó a teszt, mert az a feltételezés, hogy tönkrement a fékpedál kapcsoló, és nem küld jelet. Nem tudom az MK4-ben hogy van, de az MK3-ban két független kapcsoló is volt.
Jó a teszt.
Egyszerre mindkét kapcsoló vagy áramkör kizárt, hogy tönkre menjen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4822 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 11:52:23 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.07.02 szerda, 19:50:34
Ezek azert nem ezerloeros versenygepek.nem tudod annyira nyomni a gazt, hogy a fek ne allitsa meg az autot
OK, akkor megnyugodtam, nem fog megölni a paripa.
De egyben el is szomordtam, hogy nem tudok majd ralizni az S-Max-szal
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4823 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 12:06:10 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.03 csütörtök, 11:52:23
OK, akkor megnyugodtam, nem fog megölni a paripa.
De egyben el is szomordtam, hogy nem tudok majd ralizni az S-Max-szal
Tudsz, ESP off.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4824 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 12:17:43 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.03 csütörtök, 12:06:10
Tudsz, ESP off.
Az felülírja a "gáz-fék egyszerre" tiltást is?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4825 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 12:26:09 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.03 csütörtök, 12:17:43
Az felülírja a "gáz-fék egyszerre" tiltást is?
Nem, miért írná felül?
De elég ahhoz, hogy ki tudd hozni az autót a sodrából.
Elhiszem, hogy a gázon akarod tartani fékezéskor a lábad (nem az a kategória, ahol ez számítana), hogy menjen valahogy az s-max......de nem megy az sehogy sem!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4826 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 12:37:47 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.03 csütörtök, 12:26:09
Nem, miért írná felül?
De elég ahhoz, hogy ki tudd hozni az autót a sodrából.
Elhiszem, hogy a gázon akarod tartani fékezéskor a lábad (nem az a kategória, ahol ez számítana), hogy menjen valahogy az s-max......de nem megy az sehogy sem!
majd hegesztek bele kardántengelyt, hogy hátul kaparjon. Tökéletes ralijármű lesz belőle, nem is értem, miért nem jutott még senkinek eszébe. Csak kanyar előtt ne felejtsem el kikapcsolni ez ESP-t
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4827 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 12:46:20 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.03 csütörtök, 12:37:47
majd hegesztek bele kardántengelyt, hogy hátul kaparjon. Tökéletes ralijármű lesz belőle, nem is értem, miért nem jutott még senkinek eszébe. Csak kanyar előtt ne felejtsem el kikapcsolni ez ESP-t
Vedd ki a szélvédőt, ülj a motorháztetőre a kormány mögé és hajrá!
Máris van egy hátul kaparós autód, igaz csak egy sebességes.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4828 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 14:03:06 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.03 csütörtök, 12:37:47
majd hegesztek bele kardántengelyt, hogy hátul kaparjon. Tökéletes ralijármű lesz belőle, nem is értem, miért nem jutott még senkinek eszébe. Csak kanyar előtt ne felejtsem el kikapcsolni ez ESP-t
s-maxxal rallizni? még télen egy kis havon csalinkázást megértem, azt én is szoktam, olyankor 30-40 méterrel lemaradva jön a forgalom utánam. de ez olyan mint ültetést, peres felnit és slickgumit tenni a transporterre.
vegyél inkább egy mx-5-öt.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4829 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 14:37:56 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.07.03 csütörtök, 14:03:06
mx-5-öt.
Na igen, egy 1.6-1.8 szívó benzines madzaggal nagyot lehet rallizni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4830 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 15:03:49 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.03 csütörtök, 14:37:56
Na igen, egy 1.6-1.8 szívó benzines madzaggal nagyot lehet rallizni...
hja, 130-140 lóerő, 850 kg. hátsókerék hajtás, ahol alig 350 kg súly van...
nem sok ilyen autóban ülhettél
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4831 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 15:12:16 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.07.03 csütörtök, 15:03:49
hja, 130-140 lóerő, 850 kg. hátsókerék hajtás, ahol alig 350 kg súly van...
nem sok ilyen autóban ülhettél
Nem sokban, kettőben, az egyik tesómé volt. És 115 illetve 130 lóerő, és legalább 950 kg....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4832 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 15:14:43 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.03 csütörtök, 14:37:56
Na igen, egy 1.6-1.8 szívó benzines madzaggal nagyot lehet rallizni...
Amúgy nagyot lehet. Én annó élveztem még a ladával is. Kipakolva, cső be, motor tuning aztán lehetett tolni. Persze sokszor szarráment, meg nem 140Le-volt, de király volt. Annó 30Le-vel is ralliztak.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4833 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 15:15:47 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.07.03 csütörtök, 15:14:43
Amúgy nagyot lehet. Én annó élveztem még a ladával is. Kipakolva, cső be, motor tuning aztán lehetett tolni. Persze sokszor szarráment, meg nem 140Le-volt, de király volt. Annó 30Le-vel is ralliztak.
Rallizni? Akkor a fogalom alatt nem ugyanazt értjük... Rallizásra subaru való...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4834 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 15:21:41 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.03 csütörtök, 15:15:47
Rallizni? Akkor a fogalom alatt nem ugyanazt értjük... Rallizásra subaru való...
Jaja, főleg annak aki nem tud vezetni. Azért ennek is voltak fejlődési szakaszai. Egy időben az Integralék vitték a pálmát, aztán voltak a fordok és egyéb modellek, majd az subaru, aztán most érdekes módon a Citrongyok azt is lenyomják
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4835 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 15:29:05 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.03 csütörtök, 15:12:16
Nem sokban, kettőben, az egyik tesómé volt. És 115 illetve 130 lóerő, és legalább 950 kg....
akkor a fhaszér a fékpedált nyomogattad?!
majd egyszer megtanítalak vezetni is. a munka világával is vannak gondjaid tudom, majd azon is segítünk egyszer.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4836 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 15:31:03 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.07.03 csütörtök, 15:29:05
akkor a fhaszér a fékpedált nyomogattad?!
majd egyszer megtanítalak vezetni is. a munka világával is vannak gondjaid tudom, majd azon is segítünk egyszer.
Te akarsz rajtam segíteni?
Majd kérj időpontot...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kojak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4837 Dátum:
2014.07.04 péntek, 01:10:13 »
Tisztelt fórumozók!
Kis problémámra kérnék tőletek ötleteket! Következő furcsa jelenséget tapasztaltam: Menet közben gázadásnál(akár enyhe,akár erősebb) sőt ha felengedem teljesen is, rángat a motor mintha bordás,rossz úton haladnék! Mindezt akkor produkálja ha bekapcsol a hűtőventilátor! Ha leáll minden a szokásos....
2010es 2.0tdci 115le a járgány. Mi lehet ez? Köszönöm előre is!!
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4838 Dátum:
2014.07.04 péntek, 08:36:41 »
Idézetet írta: Kojak - 2014.07.04 péntek, 01:10:13
Tisztelt fórumozók!
Kis problémámra kérnék tőletek ötleteket! Következő furcsa jelenséget tapasztaltam: Menet közben gázadásnál(akár enyhe,akár erősebb) sőt ha felengedem teljesen is, rángat a motor mintha bordás,rossz úton haladnék! Mindezt akkor produkálja ha bekapcsol a hűtőventilátor! Ha leáll minden a szokásos....
2010es 2.0tdci 115le a járgány. Mi lehet ez? Köszönöm előre is!!
klíma generátor csapágy? jobb lenne ha be se kapcsolnád mert nagyobb bajod is lehet belőle.
és inkább irány a szervíz.
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4839 Dátum:
2014.07.04 péntek, 11:12:39 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.07.03 csütörtök, 14:03:06
s-maxxal rallizni? még télen egy kis havon csalinkázást megértem, azt én is szoktam, olyankor 30-40 méterrel lemaradva jön a forgalom utánam. de ez olyan mint ültetést, peres felnit és slickgumit tenni a transporterre.
vegyél inkább egy mx-5-öt.
Az irónia a szótárban az "i" betűnél található. Peace
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4840 Dátum:
2014.07.04 péntek, 11:18:22 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.04 péntek, 11:12:39
Az irónia a szótárban az "i" betűnél található. Peace
így visszaolvasva valóban. figyelmetlen voltam.
de egy mx-5-öt nem veszel azért?!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4841 Dátum:
2014.07.04 péntek, 11:20:16 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.07.04 péntek, 11:18:22
így visszaolvasva valóban. figyelmetlen voltam.
de egy mx-5-öt nem veszel azért?!
Én egyébként szívesen vennék... de valószínű annyit tudnám használni, mint a motort... Ráadásul hova rakom? Meg karban tartani...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4842 Dátum:
2014.07.04 péntek, 11:21:01 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.07.04 péntek, 11:18:22
így visszaolvasva valóban. figyelmetlen voltam.
de egy mx-5-öt nem veszel azért?!
Szerintem rögtön kettőt, Balogh kolléga olyan kedvet csinált hozzá. Lehajtom az S-maxban középső sort és mindkettőt berakom hátra, amíg kiérek a szerpentire.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4843 Dátum:
2014.07.04 péntek, 12:16:17 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.04 péntek, 11:21:01
Szerintem rögtön kettőt, Balogh kolléga olyan kedvet csinált hozzá. Lehajtom az S-maxban középső sort és mindkettőt berakom hátra, amíg kiérek a szerpentire.
persze, csak előtte vedd ki a szélerőművet és a gázturbinákat amit burgenlandból leszereltél. vagy elfér alá?
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4844 Dátum:
2014.07.04 péntek, 12:23:45 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.07.04 péntek, 12:16:17
persze, csak előtte vedd ki a szélerőművet és a gázturbinákat amit burgenlandból leszereltél. vagy elfér alá?
Viccelődünk itt, oszt' közbe' még egy sz@ros pótkeréknek sem lett hely gyárilag az S-maxban, na de az egy másik topik lesz.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Kojak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4845 Dátum:
2014.07.04 péntek, 12:28:03 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.07.04 péntek, 08:36:41
klíma generátor csapágy? jobb lenne ha be se kapcsolnád mert nagyobb bajod is lehet belőle.
és inkább irány a szervíz.
Üdv. A motor hűtőventi autómata bekapcsolásakor jelentkezik.Ezt nem írtam oda bocs.
Köszönöm egyébként!
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4846 Dátum:
2014.07.04 péntek, 13:19:47 »
Idézetet írta: Kojak - 2014.07.04 péntek, 12:28:03
Üdv. A motor hűtőventi autómata bekapcsolásakor jelentkezik.Ezt nem írtam oda bocs.
Köszönöm egyébként!
hát... akkor passz, de sok üzemanyagot ne töltsél bele... szervízterv nincs?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4847 Dátum:
2014.07.04 péntek, 14:24:02 »
Idézetet írta: Kojak - 2014.07.04 péntek, 12:28:03
Üdv. A motor hűtőventi autómata bekapcsolásakor jelentkezik.Ezt nem írtam oda bocs.
Köszönöm egyébként!
akkor valószínűleg a hűtőventillátor. kb 70eHuf javításra számolj, ha nem márkaszervízbe biszed, márkaszervízben kb 120eHuf. Amikor teljesen beállí, kkor a klímád nem fog menni és a városban ne próbálj meg araszolni, mert megfőzöd. Én végig mentem vele olaszországon, kb 1000km-t és aztán lett megjavítva.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4848 Dátum:
2014.07.04 péntek, 17:02:16 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.07.04 péntek, 14:24:02
akkor valószínűleg a hűtőventillátor. kb 70eHuf javításra számolj, ha nem márkaszervízbe biszed, márkaszervízben kb 120eHuf. Amikor teljesen beállí, kkor a klímád nem fog menni és a városban ne próbálj meg araszolni, mert megfőzöd. Én végig mentem vele olaszországon, kb 1000km-t és aztán lett megjavítva.
Ha megy a hűtőventillátor, az miért jelentené a hűtőventillátor hibáját? Pont, hogy működik.
Inkább az a kérdés, hogy miért megy. Ha dugóban araszolsz vagy megy a klíma, akkor jogos, hogy megy a venti, de egyébként túlmelegedésre utal, aminek épp lehet köze a rángatáshoz is.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4849 Dátum:
2014.07.04 péntek, 23:46:52 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.07.04 péntek, 17:02:16
Ha megy a hűtőventillátor, az miért jelentené a hűtőventillátor hibáját? Pont, hogy működik.
Inkább az a kérdés, hogy miért megy. Ha dugóban araszolsz vagy megy a klíma, akkor jogos, hogy megy a venti, de egyébként túlmelegedésre utal, aminek épp lehet köze a rángatáshoz is.
lehet valahol én olvastam félre, de nekem az jött le, hogy ha beindul a ventillátor, akkor fura zörely van és remegés.
Naplózva
Oldalak:
1
...
90
91
92
93
94
95
96
[
97
]
98
99
100
101
102
103
104
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ