Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:11:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
91
92
93
94
95
96
97
[
98
]
99
100
101
102
103
104
105
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263481 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4850 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 12:18:49 »
Hát ezen módosítottak, és szerintem tök jó.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4851 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 15:14:05 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.06 vasárnap, 12:18:49
Hát ezen módosítottak, és szerintem tök jó.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
ez mi a thököm?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4852 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 15:15:37 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.07.06 vasárnap, 15:14:05
ez mi a thököm?
Motorburkolat. Nekem még a sárga habos van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4853 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 15:19:01 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.06 vasárnap, 15:15:37
Motorburkolat. Nekem még a sárga habos van...
képzeld legyaláztam a tetőcsomihoz a maradék fekete bizbazt.előre az alukat tettem,de hátra még az eredetiket.na most mind2 eltört.ezután már csak 1 eredeti van,meg a 4db alu.tényleg nagyon keveset bírnak az eredetiek.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4854 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 15:19:55 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.07.06 vasárnap, 15:19:01
képzeld legyaláztam a tetőcsomihoz a maradék fekete bizbazt.előre az alukat tettem,de hátra még az eredetiket.na most mind2 eltört.ezután már csak 1 eredeti van,meg a 4db alu.tényleg nagyon keveset bírnak az eredetiek.....
Akkor lehet benned van a hiba...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4855 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 15:23:04 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.06 vasárnap, 15:19:55
Akkor lehet benned van a hiba...
lehet nem kéne annyira meghúzni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4856 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 15:23:56 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.07.06 vasárnap, 15:23:04
lehet nem kéne annyira meghúzni...
Mondeó csomitArtójához adnak egy kis nyomatékkulcsot...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4857 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 15:24:52 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.06 vasárnap, 15:23:56
Mondeó csomitArtójához adnak egy kis nyomatékkulcsot...
de ehhez csak kézzel férsz hozzá.ugye azt a sárga szárnyas miacsodát kell meghúzni.....az alu bírta!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4858 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 15:26:06 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.07.06 vasárnap, 15:24:52
de ehhez csak kézzel férsz hozzá.ugye azt a sárga szárnyas miacsodát kell meghúzni.....az alu bírta!
Ott is hasonló a dolog, csak a szárnyas rész helyett 3szög alakú a csavarfej és arra megy rá a kulcs.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4859 Dátum:
2014.07.06 vasárnap, 19:14:20 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.06 vasárnap, 15:26:06
Ott is hasonló a dolog, csak a szárnyas rész helyett 3szög alakú a csavarfej és arra megy rá a kulcs.
Én megtaláltam az elveszettet. 1 van felesleges!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Kojak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4860 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 18:12:25 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.07.04 péntek, 17:02:16
Ha megy a hűtőventillátor, az miért jelentené a hűtőventillátor hibáját? Pont, hogy működik.
Inkább az a kérdés, hogy miért megy. Ha dugóban araszolsz vagy megy a klíma, akkor jogos, hogy megy a venti, de egyébként túlmelegedésre utal, aminek épp lehet köze a rángatáshoz is.
Üdv. Köszönöm a hozzászólásokat.Néhány perces előzgetés(100körül)aztán lakott területre érve 50re vissza. Ekkor kapcsolt be konkrétan.Talán a klíma is ment. Ma egy másik situ,méghozzá kb10 perc alapjáraton ment a légkondi és a jobb első kerék alatt valamiféle víz tócsa gyűlt össze!! Mi a franc lehet már megint?? Azzal nyugtatom magam talán kondenzvíz amit oda ürít az autó!??
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4861 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 18:41:28 »
Helló.Jól gondolod.Az a klima hőcserélőből lecsapódó víz.
Idézetet írta: Kojak - 2014.07.07 hétfő, 18:12:25
Üdv. Köszönöm a hozzászólásokat.Néhány perces előzgetés(100körül)aztán lakott területre érve 50re vissza. Ekkor kapcsolt be konkrétan.Talán a klíma is ment. Ma egy másik situ,méghozzá kb10 perc alapjáraton ment a légkondi és a jobb első kerék alatt valamiféle víz tócsa gyűlt össze!! Mi a franc lehet már megint?? Azzal nyugtatom magam talán kondenzvíz amit oda ürít az autó!??
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4862 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 18:54:39 »
Idézetet írta: tuza35 - 2014.07.07 hétfő, 18:41:28
Helló.Jól gondolod.Az a klima hőcserélőből lecsapódó víz.
A keréknél a szárító tartály izzad.
A párologtató a kocsi alá csurgat.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kojak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4863 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 18:56:30 »
Idézetet írta: tuza35 - 2014.07.07 hétfő, 18:41:28
Helló.Jól gondolod.Az a klima hőcserélőből lecsapódó víz.
Megnyugtattál! Köszi!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4864 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 19:54:30 »
Idézetet írta: Kojak - 2014.07.07 hétfő, 18:56:30
Megnyugtattál! Köszi!
Az baj lenne, ha nem vóna! Lásd karosszéria topik, befolyik a víz!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
tyavi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4865 Dátum:
2014.07.08 kedd, 22:33:30 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.07.01 kedd, 22:35:16
sztem kiló körül...persze nem márkaszervízben. DNS autóba vidd. 10. kerület mázsa tér.
Cromaxról vélemény? oda járok alapból.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4866 Dátum:
2014.07.08 kedd, 22:51:34 »
Idézetet írta: tyavi - 2014.07.08 kedd, 22:33:30
Cromaxról vélemény? oda járok alapból.
Tőlük fókás koromban óvtak... De ez nem mostanában volt...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4867 Dátum:
2014.07.09 szerda, 00:22:14 »
Idézetet írta: tyavi - 2014.07.08 kedd, 22:33:30
Cromaxról vélemény? oda járok alapból.
Szervizelni nem vinném oda a járgányt. Itt a fórumon is vannak sokkal jobbak Vik, Sakos....
Naplózva
Patek
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 568
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4868 Dátum:
2014.07.09 szerda, 08:03:35 »
Idézetet írta: tyavi - 2014.07.08 kedd, 22:33:30
Cromaxról vélemény? oda járok alapból.
Skodát ne vigyél oda. Fordot vihetsz. Bár nekem csak VIP-es tapasztalatom van, mezei Ford felhasználós nincs
Naplózva
Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4869 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 11:58:30 »
Kicsereltem a go szurot a 2,2-esen eloszor. Erdekes, hogy mennyivel komplikaltabban oldottak meg, mint a sima 2.0 tdci-in (sajat haz, fem pajzs, 4db cso,...) Van alul plusz egy altatszo cso az minek? Tudja valaki? Log a semmibe?!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4870 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 12:28:56 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.07.10 csütörtök, 11:58:30
Kicsereltem a go szurot a 2,2-esen eloszor. Erdekes, hogy mennyivel komplikaltabban oldottak meg, mint a sima 2.0 tdci-in (sajat haz, fem pajzs, 4db cso,...) Van alul plusz egy altatszo cso az minek? Tudja valaki? Log a semmibe?!
Ott folyik ki a go+ esetenként víz a szűrőházból....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4871 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 12:55:15 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.10 csütörtök, 12:28:56
Ott folyik ki a go+ esetenként víz a szűrőházból....
Koszi! eleg tiszta a cso remelem meg egyik sem folyt ott ki
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4872 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 12:56:51 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.07.10 csütörtök, 12:55:15
Koszi! eleg tiszta a cso remelem meg egyik sem folyt ott ki
Akkor folyik ki, ha meglazítod a csavart.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4873 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 15:43:28 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.10 csütörtök, 12:56:51
Akkor folyik ki, ha meglazítod a csavart.....
Valoban. Csavart meglazitottam a regin es kifolyattam belole a cuccot. Szerencsere viz nem volt benne csak tiszta gazolaj.
Lattal mar olyat amikor viz jott ki alul? Gondolom mar sehol sem vizezik az uzemanyagot es a para kicsapodas a tankban sem jellemzo nyaron
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4874 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 16:02:25 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.07.10 csütörtök, 15:43:28
Valoban. Csavart meglazitottam a regin es kifolyattam belole a cuccot. Szerencsere viz nem volt benne csak tiszta gazolaj.
Lattal mar olyat amikor viz jott ki alul? Gondolom mar sehol sem vizezik az uzemanyagot es a para kicsapodas a tankban sem jellemzo nyaron
Smaxin van külön egy vízérzékelő, gondolom letilt ha ott vizet érzékel. Azért fura, mert vettem új házat és abban ez nem volt benne, meg a szerelő sem látott ilyet, viszont a régiből ki lehetett tekerni és az újba bele. Na nekem még sosem jelzett, nem hiszem, hogy jelentős lenne a kicsapódás folyamatos használat mellett, pedig biztos van víz a goban.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4875 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 16:09:07 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.10 csütörtök, 16:02:25
Smaxin van külön egy vízérzékelő, gondolom letilt ha ott vizet érzékel. Azért fura, mert vettem új házat és abban ez nem volt benne, meg a szerelő sem látott ilyet, viszont a régiből ki lehetett tekerni és az újba bele. Na nekem még sosem jelzett, nem hiszem, hogy jelentős lenne a kicsapódás folyamatos használat mellett, pedig biztos van víz a goban.
Milyen szerelőnél voltál?
Általában olyanok ezek a szűrők/szűrőházak, hogy a helye meg van az érzékelőnek, de nincs kilyukasztva.
Amelyikben volt a régiben, át kell szerelni és amikor csavarod be a szenzort kitöri/lyukasztja a házat és máris belelóg a gázolajba. Ennyi.
Nem tilt le, hanem lámpát kapcsol a műszercsoporton vagy kiírja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4876 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 16:11:26 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.10 csütörtök, 16:09:07
Milyen szerelőnél voltál?
Általában olyanok ezek a szűrők/szűrőházak, hogy a helye meg van az érzékelőnek, de nincs kilyukasztva.
Amelyikben volt a régiben, át kell szerelni és amikor csavarod be a szenzort kitöri/lyukasztja a házat és máris belelóg a gázolajba. Ennyi.
Nem tilt le, hanem lámpát kapcsol a műszercsoporton vagy kiírja.
Ezt írtam én is. Annyi különbséggel, hogy szerelt pár ilyen autót, de az érzékelő egyikben sem volt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4877 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 16:12:19 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.10 csütörtök, 16:11:26
Ezt írtam én is. Annyi különbséggel, hogy szerelt pár ilyen autót, de az érzékelő egyikben sem volt.
A PSA autóiban sokban benne van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4878 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 16:17:52 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.10 csütörtök, 16:12:19
A PSA autóiban sokban benne van.
Az elehet, fordban viszont úgy tűnik kevésben.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4879 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 16:22:13 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.10 csütörtök, 16:17:52
Az elehet, fordban viszont úgy tűnik kevésben.
Mert "Spar" felszereltségű!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4880 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 16:23:54 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.10 csütörtök, 16:22:13
Mert "Spar" felszereltségű!
Szerintem országfüggő lehet, tengerparton több víz lehet benne...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4881 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 16:41:46 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.10 csütörtök, 16:23:54
Szerintem országfüggő lehet, tengerparton több víz lehet benne...
Nem a tengerparton van benn a víz..... ott már nincs, azért part.
A tengerben van víz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4882 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 17:11:46 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.10 csütörtök, 16:41:46
Nem a tengerparton van benn a víz..... ott már nincs, azért part.
A tengerben van víz.
de az sós
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4883 Dátum:
2014.07.11 péntek, 12:07:41 »
Sziasztok,
MKIV -nél EGR dugózás témában jártas valaki?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4884 Dátum:
2014.07.11 péntek, 12:16:35 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.07.11 péntek, 12:07:41
Sziasztok,
MKIV -nél EGR dugózás témában jártas valaki?
Mit szeretnél tudni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4885 Dátum:
2014.07.11 péntek, 13:05:33 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.11 péntek, 12:16:35
Mit szeretnél tudni?
Kb. mindent.
Úgy tudom szoftvert is kell módosítani hozzá, hogy ne jelezze hibakódnak dugózás után.
?
Valakinek tapasztalata van már ezzel?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4886 Dátum:
2014.07.11 péntek, 13:12:10 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.07.11 péntek, 13:05:33
Kb. mindent.
Úgy tudom szoftvert is kell módosítani hozzá, hogy ne jelezze hibakódnak dugózás után.
?
Valakinek tapasztalata van már ezzel?
https://www.google.hu/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=mondeo+mk4+egr+dug%C3%B3
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4887 Dátum:
2014.07.11 péntek, 15:19:52 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.07.11 péntek, 13:05:33
Kb. mindent.
Úgy tudom szoftvert is kell módosítani hozzá, hogy ne jelezze hibakódnak dugózás után.
?
Valakinek tapasztalata van már ezzel?
Semmi hibakód, csak be kell rakni a dugót.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4888 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 22:11:05 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.11 péntek, 15:19:52
Semmi hibakód, csak be kell rakni a dugót.
Ez teljesen biztos?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4889 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 22:52:37 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.07.14 hétfő, 22:11:05
Ez teljesen biztos?
Nekem smaxban közel 4 hónapja bent van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4890 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 23:00:32 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.14 hétfő, 22:52:37
Nekem smaxban közel 4 hónapja bent van.
Milyen évj a moc?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4891 Dátum:
2014.07.15 kedd, 07:53:22 »
Nekem is fel eve dugozva van es nincs hibakod. 2008-as 2,2 tdci. Svedben a vizsgan is atment.
Tominak csak euro 3,5-es az smaxija
, mert nincs benne DPF.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4892 Dátum:
2014.07.15 kedd, 08:55:24 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.07.15 kedd, 07:53:22
Nekem is fel eve dugozva van es nincs hibakod. 2008-as 2,2 tdci. Svedben a vizsgan is atment.
Tominak csak euro 3,5-es az smaxija
, mert nincs benne DPF.
Euro4 az, mint a dpf-esek.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4893 Dátum:
2014.07.15 kedd, 08:59:12 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.15 kedd, 08:55:24
Euro4 az, mint a dpf-esek.
Tudom a galaxy-m is ilyen volt
Mellesleg tegnap hallottam egy "hozzaertotol", hogy tonkre fog menni a katalizatorom, ha az EGR dugozva van...
A turbo is tonkre mehet ezt is hallottam valahol, de en inkabb kockaztatok
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4894 Dátum:
2014.07.15 kedd, 09:00:27 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.07.15 kedd, 08:59:12
Tudom a galaxy-m is ilyen volt
Mellesleg tegnap hallottam egy "hozzaertotol", hogy tonkre fog menni a katalizatorom, ha az EGR dugozva van...
A turbo is tonkre mehet ezt is hallottam valahol, de en inkabb kockaztatok
És ugyan miért is? A katalizátort még csak-csak, de ugye az egyébként is tönkre megy, gondolom a magasabb égési hőmérséklettől ez előbb jöhet, na de a turbónak mi köze van az egr-hez?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4895 Dátum:
2014.07.15 kedd, 09:29:42 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.15 kedd, 09:00:27
És ugyan miért is? A katalizátort még csak-csak, de ugye az egyébként is tönkre megy, gondolom a magasabb égési hőmérséklettől ez előbb jöhet, na de a turbónak mi köze van az egr-hez?
A turbos "hozzaerto" azt mondta, hogy a dugozas miatt tobbet kell dolgoznia a turbonak ugyanis az egr agon nem jon a plusz levego igy ido elott tonkre megy!
Mellesleg dugozasra valtozik a hangja az autonak igazad van Tomi! A galaxy-mnal is hallottam, hogy kicsit kopogosabb lett a motor alacsony terhelesnel rendesen bemelegedve ugy 1700 korul es a mostaninal is hallom, de minimalisan!
Nem veszem ki a dugot egyenlore, de leellenoriztem es semmi korom nem rakodott ra az egr oldalrol azaz nincs legmozgas. Igy nem rakok a kipufogo felol dugot, lehet nem is tudnek ugy el van dugva...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4896 Dátum:
2014.07.15 kedd, 09:38:23 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.07.15 kedd, 09:29:42
A turbos "hozzaerto" azt mondta, hogy a dugozas miatt tobbet kell dolgoznia a turbonak ugyanis az egr agon nem jon a plusz levego igy ido elott tonkre megy!
Mellesleg dugozasra valtozik a hangja az autonak igazad van Tomi! A galaxy-mnal is hallottam, hogy kicsit kopogosabb lett a motor alacsony terhelesnel rendesen bemelegedve ugy 1700 korul es a mostaninal is hallom, de minimalisan!
Nem veszem ki a dugot egyenlore, de leellenoriztem es semmi korom nem rakodott ra az egr oldalrol azaz nincs legmozgas. Igy nem rakok a kipufogo felol dugot, lehet nem is tudnek ugy el van dugva...
Ez azért hülyeség, mert a turbónak x levegő kell, függetlenül attól, hogy honnan jön a levegő és a szívó oldalon nem hiszem, hogy léghiány lenne, főleg, hogy a szívó oldali csövek kb 5-ször akkorák, mint az egr csöve...
Ja, és szerintem. Régen nem volt egr, akkor azok a turbók? Meg egy egr úgy telenyomja olajsárral, hogy az szerintem sokkal többet árthat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4897 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:46:42 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.15 kedd, 09:38:23
Ez azért hülyeség, mert a turbónak x levegő kell, függetlenül attól, hogy honnan jön a levegő és a szívó oldalon nem hiszem, hogy léghiány lenne, főleg, hogy a szívó oldali csövek kb 5-ször akkorák, mint az egr csöve...
Ja, és szerintem. Régen nem volt egr, akkor azok a turbók? Meg egy egr úgy telenyomja olajsárral, hogy az szerintem sokkal többet árthat...
főleg, hogy amikor érdemben dolgozik a turbo akkor zárva is van az egr
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4898 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:58:52 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.15 kedd, 09:38:23
Ez azért hülyeség, mert a ..
"Hozzaerto" mondta, sztm is badarsag es ezert is marad a dugo.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4899 Dátum:
2014.07.15 kedd, 11:09:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.07.15 kedd, 10:46:42
főleg, hogy amikor érdemben dolgozik a turbo akkor zárva is van az egr
Részterhelésnél is dolgozik a turbó és az egr is. Általában a motorok túlnyomórészt részterhelésen működnek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
91
92
93
94
95
96
97
[
98
]
99
100
101
102
103
104
105
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ