Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263693 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4900 Dátum: 2014.07.15 kedd, 13:20:18 »

Részterhelésnél is dolgozik a turbó és az egr is. Általában a motorok túlnyomórészt részterhelésen működnek.  vigyor3
nemmondod vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #4901 Dátum: 2014.07.15 kedd, 17:12:47 »

Nekem is fel eve dugozva van es nincs hibakod. 2008-as 2,2 tdci. Svedben a vizsgan is atment.
Tominak csak euro 3,5-es az smaxija  hehe, mert nincs benne DPF.

Az enyém sajnos még azér is "pofázik" ha kiállok a garázsból és épp fázik, vagy ha náthásan ülök bele.. Körbe kell járnom a témát, állítólag hibakódot fog dobni erre is...  falbav
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4902 Dátum: 2014.07.15 kedd, 20:23:55 »

nemmondod vigyor3

Nyilván tudom, hogy tudod......
Mégis azt írtad, hogy az EGR zárva van amikor a turbo érdemben dolgozik. Mindig érdemben dolgozik.  vigyor3
Padlógázon zár az EGR és nagy terhelésnél esetleg. Ritkán járnak így.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4903 Dátum: 2014.07.15 kedd, 20:29:48 »

Nyilván tudom, hogy tudod......
Mégis azt írtad, hogy az EGR zárva van amikor a turbo érdemben dolgozik. Mindig érdemben dolgozik.  vigyor3
Padlógázon zár az EGR és nagy terhelésnél esetleg. Ritkán járnak így.
eu3-nál ahogy figyeltem diagon az egr solenoidot már 1/3 gáz fölött nem nagyon hagyta nyitva. tehát tempótartósnál valóban niytva lehet, de akkor nem is tölt csúcson a turbo hogy extra légigényt keljen neki teljesíteni, mint amit írt a "szaki"

van aki nem ritkán jár úgy Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4904 Dátum: 2014.07.15 kedd, 21:51:58 »

Aki szeretne némi infót még EGR témában, az lapozzon ebben a topikban vissza a 20. oldalra. Ott boncolgattuk eléggé a témát.
Itt egy link is: http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg707288#msg707288

Aki szeretné tudni, mikor van az EGR-e nyitva, nézze menet közben az EGR commanded adatokat.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #4905 Dátum: 2014.07.23 szerda, 09:50:19 »

SZiasztok!
Régebben írtam 2.2 tdci Titanium-Sel kapcsolatban, szerencsére gázolajszűrő csere óta egyszer se állt le.
Viszont néha fogja magát és totál leszívja az akkut 3V-ra 1 éjszaka alatt..
Tegnap meg lefagyott a rendszer, még kinyitottam a távirányítóval, de utána már arra se reagált többet, és az indítógomb se működött..
akksisarul le fel és megint tökéletes.. Van ezekhez valami szoftverfrissités? Vagy hol érdemes elkezdeni keresni a hibát?
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4906 Dátum: 2014.07.23 szerda, 09:52:11 »

SZiasztok!
Régebben írtam 2.2 tdci Titanium-Sel kapcsolatban, szerencsére gázolajszűrő csere óta egyszer se állt le.
Viszont néha fogja magát és totál leszívja az akkut 3V-ra 1 éjszaka alatt..
Tegnap meg lefagyott a rendszer, még kinyitottam a távirányítóval, de utána már arra se reagált többet, és az indítógomb se működött..
akksisarul le fel és megint tökéletes.. Van ezekhez valami szoftverfrissités? Vagy hol érdemes elkezdeni keresni a hibát?


Van kb 8-9 főmodul az autóban, és mindegyiket lehet frissíteni! De csak hozzáértővel...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4907 Dátum: 2014.07.23 szerda, 10:03:06 »

SZiasztok!
Régebben írtam 2.2 tdci Titanium-Sel kapcsolatban, szerencsére gázolajszűrő csere óta egyszer se állt le.
Viszont néha fogja magát és totál leszívja az akkut 3V-ra 1 éjszaka alatt..
Tegnap meg lefagyott a rendszer, még kinyitottam a távirányítóval, de utána már arra se reagált többet, és az indítógomb se működött..
akksisarul le fel és megint tökéletes.. Van ezekhez valami szoftverfrissités? Vagy hol érdemes elkezdeni keresni a hibát?

1.milyen autód van?tedd be az aláírásodba,nem fogja többé megkérdezni a sok hülye. vigyor3
évjárat,motor,stb .azt látom,hogy 2.2 de abból is van fl előttim és utáni is.

2. azonnal hibakódolvasást kell rászabadítani.100%,hogy van tárolt hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #4908 Dátum: 2014.07.23 szerda, 10:48:04 »

1.milyen autód van?tedd be az aláírásodba,nem fogja többé megkérdezni a sok hülye. vigyor3
évjárat,motor,stb .azt látom,hogy 2.2 de abból is van fl előttim és utáni is.

2. azonnal hibakódolvasást kell rászabadítani.100%,hogy van tárolt hiba.


2009es nem facelift es.. Keyless inditás van benne..

Hibakódolvasáshoz van valami elérhető árú csatoló? nekem sima ELM327 van, esetleg ahhoz szoftver?
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4909 Dátum: 2014.07.23 szerda, 10:50:27 »

2009es nem facelift es.. Keyless inditás van benne..

Hibakódolvasáshoz van valami elérhető árú csatoló? nekem sima ELM327 van, esetleg ahhoz szoftver?

sima elm tökéletes és forscan a program!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4910 Dátum: 2014.07.23 szerda, 10:56:34 »

2009es nem facelift es.. Keyless inditás van benne..

Hibakódolvasáshoz van valami elérhető árú csatoló? nekem sima ELM327 van, esetleg ahhoz szoftver?
tökéletes.töltsd le az ingyenes forscan-t.meglesz a hiba azonnal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MM.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #4911 Dátum: 2014.07.23 szerda, 10:59:08 »

Kössz a tippeket!
Naplózva

2009 Mondeo Titanium-S 2.2TDCI (175ps)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4912 Dátum: 2014.07.23 szerda, 11:18:37 »

A sima ELM-et át kell alakítani átkapcsolhatóra, különben a hibakódok jó része nem olvasható. Főleg az egzotikusabbak.
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=437436#437436

Másrészt erősen kétlem, hogy az akku lemerülés okát így meg fogod találni. Az ilyesmit általában utólag beépített eszközök okozzák.
XI-XXII. kerületben szívesen segítek hibakód olvasásban.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4913 Dátum: 2014.07.23 szerda, 11:30:38 »

A sima ELM-et át kell alakítani átkapcsolhatóra, különben a hibakódok jó része nem olvasható. Főleg az egzotikusabbak.
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=437436#437436

Másrészt erősen kétlem, hogy az akku lemerülés okát így meg fogod találni. Az ilyesmit általában utólag beépített eszközök okozzák.
XI-XXII. kerületben szívesen segítek hibakód olvasásban.

Hát jah, az elektornyos modulok pont az ms-canon vannak...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4914 Dátum: 2014.07.23 szerda, 12:15:26 »

A sima ELM-et át kell alakítani átkapcsolhatóra, különben a hibakódok jó része nem olvasható. Főleg az egzotikusabbak.
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=437436#437436

Másrészt erősen kétlem, hogy az akku lemerülés okát így meg fogod találni. Az ilyesmit általában utólag beépített eszközök okozzák.
XI-XXII. kerületben szívesen segítek hibakód olvasásban.
kivéve ha generátorhibáról van szó.épp 5-6 hete járt egy srác nálam,neki generátorhibája volt tárolva,de a töltéslámpa nem világított.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4915 Dátum: 2014.07.23 szerda, 12:52:21 »

kivéve ha generátorhibáról van szó.épp 5-6 hete járt egy srác nálam,neki generátorhibája volt tárolva,de a töltéslámpa nem világított.... Roll Eyes
Az is lehet, hogy segít a hibakód az is, hogy nem. Tudjuk jól, hogy nem mindenható. Szidjuk is a hibakód olvasás+csere üzemmódban működő egységnyi szervizeseket.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4916 Dátum: 2014.07.23 szerda, 15:11:10 »

Az is lehet, hogy segít a hibakód az is, hogy nem. Tudjuk jól, hogy nem mindenható. Szidjuk is a hibakód olvasás+csere üzemmódban működő egységnyi szervizeseket.
nyilván.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
khgdent
Vendég
« Új hozzászólás #4917 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 21:46:26 »

Kedves Mondeosok!

A következő problémát kezdi generálni szeretett mondeom és nem tudom mit csináljak vele. Érdemes már szervizbe vinni vagy várjak még? A gondok pár héttel ezelőtt kezdődtek. Először kért egy új akksit az autó. Ezért haragudtam, mert kicsit több, mint két éve cseréltem már egyszer. Jelenleg 250ekm-nél járok. Indításnál eddig főleg nyáron külön izzítás nélkül egyből indult, viszont mostanában hosszas önindítózás után teszi ezt meg. Érdekes, hogy nem minden esetben nehézkes a beindítása. Teljesen random mód van, hogy a reggeli első, de van, hogy épp második-harmadik indítást követően köszörül. Eddig mindig beindult és menet közben sem tapasztalok rendellenes működést leszámítva az önindítózást. Mit tegyek, hova vigyem, mi lehet a gondja?

Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4918 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 21:59:00 »

Kedves Mondeosok!

A következő problémát kezdi generálni szeretett mondeom és nem tudom mit csináljak vele. Érdemes már szervizbe vinni vagy várjak még? A gondok pár héttel ezelőtt kezdődtek. Először kért egy új akksit az autó. Ezért haragudtam, mert kicsit több, mint két éve cseréltem már egyszer. Jelenleg 250ekm-nél járok. Indításnál eddig főleg nyáron külön izzítás nélkül egyből indult, viszont mostanában hosszas önindítózás után teszi ezt meg. Érdekes, hogy nem minden esetben nehézkes a beindítása. Teljesen random mód van, hogy a reggeli első, de van, hogy épp második-harmadik indítást követően köszörül. Eddig mindig beindult és menet közben sem tapasztalok rendellenes működést leszámítva az önindítózást. Mit tegyek, hova vigyem, mi lehet a gondja?

Válaszokat előre is köszönöm!

Mostakkor az a gond, hogy nem indul elsőre?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
khgdent
Vendég
« Új hozzászólás #4919 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 22:10:59 »

Mostakkor az a gond, hogy nem indul elsőre?

Az a gond, hogy nem a megszokott módon indul. Sokkal többet kell indítózni és olyan érzésem van mintha egyáltalán nem akarna beindulni... és igen, előfordult már, hogy elsőre nem indult be ami igen rendhagyó esemény, eddig nem fordult elő.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.31 csütörtök, 22:14:39 írta khgdent » Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #4920 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 22:25:58 »

Az a gond, hogy nem a megszokott módon indul. Sokkal többet kell indítózni és olyan érzésem van mintha egyáltalán nem akarna beindulni... és igen, előfordult már, hogy elsőre nem indult be ami igen rendhagyó esemény, eddig nem fordult elő.

És csak hidegen nem indul, vagy melegen sem?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4921 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 22:44:04 »

Az a gond, hogy nem a megszokott módon indul. Sokkal többet kell indítózni és olyan érzésem van mintha egyáltalán nem akarna beindulni... és igen, előfordult már, hogy elsőre nem indult be ami igen rendhagyó esemény, eddig nem fordult elő.

Hibakódot néztetek?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4922 Dátum: 2014.08.01 péntek, 06:29:07 »

Az a gond, hogy nem a megszokott módon indul. Sokkal többet kell indítózni és olyan érzésem van mintha egyáltalán nem akarna beindulni... és igen, előfordult már, hogy elsőre nem indult be ami igen rendhagyó esemény, eddig nem fordult elő.
nem cseréltetek gázolaj szűrőt mostanában?
Nem szivárog a gázolaj a csúcsok körül vagy bárhol máshol?
levegősödés okozhatja ezt a gondot,de hibakódot kellene nézni,mert az segíthet kideríteni a hiba okát.
merre laksz?lehet,hogy tud valaki segíteni neked egy diaggal....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
khgdent
Vendég
« Új hozzászólás #4923 Dátum: 2014.08.01 péntek, 07:39:35 »

nem cseréltetek gázolaj szűrőt mostanában?
Nem szivárog a gázolaj a csúcsok körül vagy bárhol máshol?
levegősödés okozhatja ezt a gondot,de hibakódot kellene nézni,mert az segíthet kideríteni a hiba okát.
merre laksz?lehet,hogy tud valaki segíteni neked egy diaggal....

Egyaránt előfordul hideg és meleg motornál is, de nem minden indításnál. Gázolajszűrő egy éve volt cserélve, folyást eddig nem vettem észre, de megnézem alaposabban. Tatán lakunk, de nem gond, ha utazni kell egy kicsit akár diagért vagy egy biztos szerelőért.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4924 Dátum: 2014.08.01 péntek, 07:53:14 »

Egyaránt előfordul hideg és meleg motornál is, de nem minden indításnál. Gázolajszűrő egy éve volt cserélve, folyást eddig nem vettem észre, de megnézem alaposabban. Tatán lakunk, de nem gond, ha utazni kell egy kicsit akár diagért vagy egy biztos szerelőért.
tatán van 1 beépített emberünk diag vonalon. vigyor3

Ő SzJani.
keresd meg privátban,hátha tud neked segíteni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4925 Dátum: 2014.08.01 péntek, 07:58:36 »

További 5letek: izzító gyertyák cseréje, önindító cseréje? (Ezeken már mind túl vagyok)
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
khgdent
Vendég
« Új hozzászólás #4926 Dátum: 2014.08.01 péntek, 08:04:02 »

Köszönöm a válaszokat, akkor elindulok ezen a vonalon.  integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4927 Dátum: 2014.08.01 péntek, 09:16:34 »

További 5letek: izzító gyertyák cseréje, önindító cseréje? (Ezeken már mind túl vagyok)
de mia problem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4928 Dátum: 2014.08.01 péntek, 14:24:20 »

Kedves Mondeosok!

A következő problémát kezdi generálni szeretett mondeom és nem tudom mit csináljak vele. Érdemes már szervizbe vinni vagy várjak még? A gondok pár héttel ezelőtt kezdődtek. Először kért egy új akksit az autó. Ezért haragudtam, mert kicsit több, mint két éve cseréltem már egyszer. Jelenleg 250ekm-nél járok. Indításnál eddig főleg nyáron külön izzítás nélkül egyből indult, viszont mostanában hosszas önindítózás után teszi ezt meg. Érdekes, hogy nem minden esetben nehézkes a beindítása. Teljesen random mód van, hogy a reggeli első, de van, hogy épp második-harmadik indítást követően köszörül. Eddig mindig beindult és menet közben sem tapasztalok rendellenes működést leszámítva az önindítózást. Mit tegyek, hova vigyem, mi lehet a gondja?

Válaszokat előre is köszönöm!
önindító felújítás kb 15-20e ft jobb helyeken is, de az izzítógyertyáidat is átnézetném/cserélném. nekem az volt a gond.
Naplózva
khgdent
Vendég
« Új hozzászólás #4929 Dátum: 2014.08.02 szombat, 08:00:13 »

önindító felújítás kb 15-20e ft jobb helyeken is, de az izzítógyertyáidat is átnézetném/cserélném. nekem az volt a gond.
Köszi, ez elvileg jó hír, mert akkor talán nem a komplett befecskendezéssel lesz gond. Megbeszéltem a diagnosztikát Szjanival, amint van eredmény beszámolok róla.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #4930 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 14:12:44 »

Köszi, ez elvileg jó hír, mert akkor talán nem a komplett befecskendezéssel lesz gond. Megbeszéltem a diagnosztikát Szjanival, amint van eredmény beszámolok róla.
mk4-nek nem szokott gond lenni a befecskendezővel. mennyi km van benne?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4931 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 16:16:13 »

önindító felújítás kb 15-20e ft jobb helyeken is, de az izzítógyertyáidat is átnézetném/cserélném. nekem az volt a gond.
Önindítót most cseréltem. A nagyautónál 40eFT és a cseredarabot elég, ha utólag visszaviszed. Izzító gyertyák darabja olyan 6-8eFT, viszont a csere az szívás (mondta a szerelő).
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4932 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 16:59:14 »

Önindítót most cseréltem. A nagyautónál 40eFT és a cseredarabot elég, ha utólag visszaviszed. Izzító gyertyák darabja olyan 6-8eFT, viszont a csere az szívás (mondta a szerelő).

Nekem kettő gyertya nem működik, majd ősszel csere Smiley
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4933 Dátum: 2014.08.08 péntek, 14:06:30 »

Üdv mindenkinek!

Adott egy 2008-as 2.0 tdci 140 lovas kombi mondeo 20000 kilométerenként betartva az olajcserét múltkor kb 17000km után kivillant az olajcsere lámpa furcsáltuk is, de lecseréltük mondván jobb a békesség erre most 3000km után megint kivillant ugye hivatalosan most lenne a húszezres olajcsere.

Szerintetek mitől lehet ez? amikor cseréltük természetesen lenulláztuk, de akkor még se törlődött volna, vagy valami baja van?  140000 km van az autóban.

Mobil 5W-30 ESP olaj.

Előre is köszi.

üdv.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4934 Dátum: 2014.08.08 péntek, 14:13:39 »

Üdv mindenkinek!

Adott egy 2008-as 2.0 tdci 140 lovas kombi mondeo 20000 kilométerenként betartva az olajcserét múltkor kb 17000km után kivillant az olajcsere lámpa furcsáltuk is, de lecseréltük mondván jobb a békesség erre most 3000km után megint kivillant ugye hivatalosan most lenne a húszezres olajcsere.

Szerintetek mitől lehet ez? amikor cseréltük természetesen lenulláztuk, de akkor még se törlődött volna, vagy valami baja van?  140000 km van az autóban.

Mobil 5W-30 ESP olaj.

Előre is köszi.

üdv.

Érdekes... Vegyél bele gyári olajat és próbáld azzal... Regenerál rendesen?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4935 Dátum: 2014.08.08 péntek, 14:17:50 »

Érdekes... Vegyél bele gyári olajat és próbáld azzal... Regenerál rendesen?


Ezt honnét tudom meg, hogy regenerál-e rendesen? Nagy távokra van használva, nem városba szal ki kell hogy regeneráljon.  Ez miatt sok gázolajat se spriccelhet be, gondolom én mivel hosszútávú használat van.

Elejétől fogva ezt az olajat használtuk most hirtelen nem lenne jó?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4936 Dátum: 2014.08.08 péntek, 14:24:31 »


Ezt honnét tudom meg, hogy regenerál-e rendesen? Nagy távokra van használva, nem városba szal ki kell hogy regeneráljon.  Ez miatt sok gázolajat se spriccelhet be, gondolom én mivel hosszútávú használat van.

Elejétől fogva ezt az olajat használtuk most hirtelen nem lenne jó?

Nullázd ki és xard se le...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4937 Dátum: 2014.08.08 péntek, 14:26:33 »

Nullázd ki és xard se le...

Most az lesz mást nem tudunk aztán meglátjuk meddig bírja ki, csak idegesítő hogy idáig jó volt most meg ezt csinálja.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4938 Dátum: 2014.08.08 péntek, 14:32:29 »

Üdv mindenkinek!

Adott egy 2008-as 2.0 tdci 140 lovas kombi mondeo 20000 kilométerenként betartva az olajcserét múltkor kb 17000km után kivillant az olajcsere lámpa furcsáltuk is, de lecseréltük mondván jobb a békesség erre most 3000km után megint kivillant ugye hivatalosan most lenne a húszezres olajcsere.

Szerintetek mitől lehet ez? amikor cseréltük természetesen lenulláztuk, de akkor még se törlődött volna, vagy valami baja van?  140000 km van az autóban.

Mobil 5W-30 ESP olaj.

Előre is köszi.

üdv.

Most ért el a 20e Km-s számhoz. Szerintem töröld és menj tovább
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4939 Dátum: 2014.08.08 péntek, 14:34:51 »

Köszi a helpet az lesz nullázzuk.  worship
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4940 Dátum: 2014.08.08 péntek, 20:43:54 »

Most jöttünk vele nem írta ki az olajcserét, ki érti ezt...na mind1.

Ti amúgy milyen olajat használtok Fordot?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4941 Dátum: 2014.08.08 péntek, 20:51:08 »

Most jöttünk vele nem írta ki az olajcserét, ki érti ezt...na mind1.

Ti amúgy milyen olajat használtok Fordot?
jaja
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4942 Dátum: 2014.08.08 péntek, 21:14:27 »

jaja

5W-30 full szintetikus az is?

Mer mi direkt azért vesszük ezt a mobil-t mer elvileg az egyik legjobb olaj...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4943 Dátum: 2014.08.08 péntek, 21:18:55 »

5W-30 full szintetikus az is?

Mer mi direkt azért vesszük ezt a mobil-t mer elvileg az egyik legjobb olaj...

szerintem az a legjobb olaj a motornak, amire tervezték. Hiába jó a Mobil1 full synt hiper csoda, egy zsiguliba nem raknám bele, mert a motor tönkremegy. Biztos tudja valaki, hogy a ford csomagolású olaj honnan jön, de nekem az a lényeg, hogy olyan kerüljön bele, amire tervezték.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4944 Dátum: 2014.08.08 péntek, 22:58:52 »

szerintem az a legjobb olaj a motornak, amire tervezték. Hiába jó a Mobil1 full synt hiper csoda, egy zsiguliba nem raknám bele, mert a motor tönkremegy. Biztos tudja valaki, hogy a ford csomagolású olaj honnan jön, de nekem az a lényeg, hogy olyan kerüljön bele, amire tervezték.

Végül is mondasz valamit, tönkre azért nem megy mer már 140000km van benne, de lehet pont ez miatt irkálja az olajcserét. Ha többször is fogja akkor megy bele a ford.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Att-ila
Vendég
« Új hozzászólás #4945 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 08:03:20 »

https://www.youtube.com/watch?v=pAJSOsIbqyc

Sziasztok! Nem tudjátok hogy lehet-e ilyet vagy hasonlót kapni itthon? Én anno karb. tisztítót fujtam a motorba a régi autómon ahogy a videón is lehet látni (nagyon bevált), de a mondeoval nem merem a DPF miatt stb.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4946 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 08:43:53 »

https://www.youtube.com/watch?v=pAJSOsIbqyc

Sziasztok! Nem tudjátok hogy lehet-e ilyet vagy hasonlót kapni itthon? Én anno karb. tisztítót fujtam a motorba a régi autómon ahogy a videón is lehet látni (nagyon bevált), de a mondeoval nem merem a DPF miatt stb.
a videó egy tit-x be dőltik.nagy a valószínűsége hogy DPF-es. én inkább a hatékonyságában kételkednék.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4947 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 10:16:04 »

https://www.youtube.com/watch?v=pAJSOsIbqyc

Sziasztok! Nem tudjátok hogy lehet-e ilyet vagy hasonlót kapni itthon? Én anno karb. tisztítót fujtam a motorba a régi autómon ahogy a videón is lehet látni (nagyon bevált), de a mondeoval nem merem a DPF miatt stb.


A tv-shopos videok mindig nagyon jól meg vannak csinálva. A kedvencem mikor valami olajadalékot reklámoznak ami még a betont is bírja.   vigyor3 
Én biztos nem locsolnék így semmit a szívócsőbe.....ha koszos a turbo (geometria) akkor le kell venni és kipucolni rendesen.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
jocinho7
Vendég
« Új hozzászólás #4948 Dátum: 2014.08.13 szerda, 18:06:35 »

Sziasztok,

Egy nagyon fontos dologban kérném a tanácsotokat, tapasztalatokat. Egy 2008.08 gyártású 2.0 tdci motorral(143LE) szerelt mondeo tulajdonosa vagyok. Jelenleg 173.000 km van benne, 23.000km-től nálunk van.

Pár hete elkezdett nagyon füstölni(fekete), majd kiírta a diesel filter overloaded üzenetet, ami hatására a regeneráció megtörtént. Erre pár napra újra előjött az üzenet, immár motor check lámpával együtt. Ezt követően eltűnt, majd minden zavartalanul működött.

Vizsgáztatni kellett, de benne maradt a DPF-es hibaüzenet, aminek hatására elhatároztam, hogy kitakaríttatom. Ez megtörtént a múlt héten csütörtökön. Utána minden rendben volt, boldogság, új autó érzet stb.
Ezután jött amire nem vártam. Újra diesel filter overloaded üzenet+motor check lámpa. Azonnal szerelő felé vettem az irányt, de fél úton engine malfunction üzenet jelent meg az előző mellé, és letiltotta a motort, aminek hatására csak korlátozottan lehetett üzemeltetni.
Rádugták gépre, 3 hibakód volt, mind a 3 a DPF miatt. A szervizben szétszedték, ismét tele volt fekete korommal a részecskeszűrő, valamint az egész rendszer. Kitakarították az egészet végig (már nem csak a DPF-et), minden jó volt, majd 15km-rel később jött a villámcsapás: diesel filter overloaded+motor check lámpa.

Mi a véleményetek? Mi lehet a probléma? Hogyan tudom orvosolni?
Akármilyen információtok, tanácsotok, tapasztalatotok van, légy szíves írjátok már meg.

Előre is nagyon köszönöm!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4949 Dátum: 2014.08.13 szerda, 18:17:56 »

Sziasztok,

Egy nagyon fontos dologban kérném a tanácsotokat, tapasztalatokat. Egy 2008.08 gyártású 2.0 tdci motorral(143LE) szerelt mondeo tulajdonosa vagyok. Jelenleg 173.000 km van benne, 23.000km-től nálunk van.

Pár hete elkezdett nagyon füstölni(fekete), majd kiírta a diesel filter overloaded üzenetet, ami hatására a regeneráció megtörtént. Erre pár napra újra előjött az üzenet, immár motor check lámpával együtt. Ezt követően eltűnt, majd minden zavartalanul működött.

Vizsgáztatni kellett, de benne maradt a DPF-es hibaüzenet, aminek hatására elhatároztam, hogy kitakaríttatom. Ez megtörtént a múlt héten csütörtökön. Utána minden rendben volt, boldogság, új autó érzet stb.
Ezután jött amire nem vártam. Újra diesel filter overloaded üzenet+motor check lámpa. Azonnal szerelő felé vettem az irányt, de fél úton engine malfunction üzenet jelent meg az előző mellé, és letiltotta a motort, aminek hatására csak korlátozottan lehetett üzemeltetni.
Rádugták gépre, 3 hibakód volt, mind a 3 a DPF miatt. A szervizben szétszedték, ismét tele volt fekete korommal a részecskeszűrő, valamint az egész rendszer. Kitakarították az egészet végig (már nem csak a DPF-et), minden jó volt, majd 15km-rel később jött a villámcsapás: diesel filter overloaded+motor check lámpa.

Mi a véleményetek? Mi lehet a probléma? Hogyan tudom orvosolni?
Akármilyen információtok, tanácsotok, tapasztalatotok van, légy szíves írjátok már meg.

Előre is nagyon köszönöm!!!

szinte biztos,hogy kormol az autód mint a gyárkémény,és azért vágja tele a kipuffrendszert.
ez csippelt ugye?Naugye....   lehet,hogy a javításig érdemes lenne visszatenni az eredeti sw-t,hogy ne vezessen félre. Roll Eyes

Amit érdemes átnézni:
Egr szelepet és a szívósort kitakarítani,majd az egr-t ledugózni azonnal!
Turbónyomást mérni,mert lehet,hogy likas valamelyik csöved,észre sem veszed a csipp miatt,és termeled a kormot.
Alap turbónyomás 2,5 diaggal az emelt talán 2,7bar.De ha valahol rés van a pajzson akkor a 2,5sincs meg.
Menet közben kell mérni.
A csúcsok kompenzációs értékeit sdiaggal megkellene nézni,mert lehet valamelyik halódik-vagy mind.(ez miatt érdemes a csippet ledobni róla).

Figyelmeztetés!
Ha gyári diagra viszed az autót,a csipped ugorhat ha nem elég figyelmes a diagnoszta.Mindenképp csináltass biztonsági mentést róla azzal aki megírta-ha eddig nem volt.

Írd meg hol laksz,hátha fórumos tud neked segíteni ingyendiagban.ja és már mi is tudunk szoftveresen regenerációt indítani a szűrőn,nem csak a szervíz.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.13 szerda, 18:20:47 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.