Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:15:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
96
97
98
99
100
101
102
[
103
]
104
105
106
107
108
109
110
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254133 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5100 Dátum:
2014.08.27 szerda, 11:41:41 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.08.27 szerda, 11:34:16
Ott a pont!
Pedig olyan lelkesen várják sokan DPF nélküli kocsiktól, hogy regeneráljanak, pedig lehet, hogy az elkövetkezendő 40évben nem fognak...
Ahogy már többen is írtátok, viszonylag könnyen észlelhető a regen: 1,9l/h a pill fogy. alapjáraton és mélyebben morog a motor gyorsításkor. Mivel készültem a DPF-es motorból vétel előtt, próbáltam többféleképpen végigcsinálni már a folyamatot és elvégzi 6-ban 1800-as furdulaton is, kb. 9-10perc volt és 4. - ben 120km/h - nál, ott talán hamarabb befejezte. A pill fogy. mérőn látható a vége a folyamatnak. A gép szerint ~7000km alatt 4 sikeres regenem volt, ebből 3-at észrevettem, 1 - et nem... Ennél több gondom ne is legyen a DPF - el és boldogság van!
Hát ha jól látom már a Tied is Fl-es, így a motorolaj mizéria már nem érint. Én is emiatt vaciláltam a megvétellel. Bár ahogy használom, 60-70% pálya a többi város, és nem nagypapatempó, annyit nem regenerál.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5101 Dátum:
2014.08.27 szerda, 11:50:29 »
Idézetet írta: titta - 2014.08.27 szerda, 11:41:41
Hát ha jól látom már a Tied is Fl-es, így a motorolaj mizéria már nem érint. Én is emiatt vaciláltam a megvétellel. Bár ahogy használom, 60-70% pálya a többi város, és nem nagypapatempó, annyit nem regenerál.
Igen FL. TXBA motorkóddal... Eddig nagyon bejön! Miféle mizéria volt az olajokkal?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5102 Dátum:
2014.08.27 szerda, 12:00:04 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.08.27 szerda, 11:50:29
Igen FL. TXBA motorkóddal... Eddig nagyon bejön! Miféle mizéria volt az olajokkal?
Az FL előttiek ha nem tudták befejezni a regenerálást, akkor hígíthatták a motorolajat, ami szerintem hiába cseréled sűrűbben, nem tesz jót a motornak. Merthogy ilyenkor ha jól tudom hamarabb is szólt hogy aktuális a csere. Az FL után már másképp tisztítja a szűrőt, van egy külön befecskendező ami ha jól tudom közvetlen a kipuffba vagy a szűrőbe fecskendez be, így égeti ki/tisztítja.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5103 Dátum:
2014.08.27 szerda, 12:41:35 »
Idézetet írta: titta - 2014.08.27 szerda, 12:00:04
Az FL előttiek ha nem tudták befejezni a regenerálást, akkor hígíthatták a motorolajat, ami szerintem hiába cseréled sűrűbben, nem tesz jót a motornak. Merthogy ilyenkor ha jól tudom hamarabb is szólt hogy aktuális a csere. Az FL után már másképp tisztítja a szűrőt, van egy külön befecskendező ami ha jól tudom közvetlen a kipuffba vagy a szűrőbe fecskendez be, így égeti ki/tisztítja.
Jaa értem, erről hallottam én is! Mazdáknál is volt rengeteg gond az első generációs DPF - ekkel, (az a motor még Ford volt) ahogy írtad, telefosta gázolajjal a motorolajat és még olyan is volt, amit emiatt főtengelycsapágyazni kellett. De a mieink már más elven működnek, külön egység a dpf. Egy elég nagy Mazda/Kia szervíz vezetője az osztálytársam volt és kiokosított dpf témában! Kérdeztem is tőle, hogy melyik márkaszervízben nem vernek át? A válasza elgondolkodtató volt, 95% esélyed van, hogy valamivel lehúznak, kérdés csak a mértéke... Remek!
Azt hittem, hogy átvernek az olajjal a szervízek... vagy hasonlók!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5104 Dátum:
2014.08.27 szerda, 12:55:29 »
Idézetet írta: titta - 2014.08.27 szerda, 12:00:04
Az FL előttiek ha nem tudták befejezni a regenerálást, akkor hígíthatták a motorolajat, ami szerintem hiába cseréled sűrűbben, nem tesz jót a motornak. Merthogy ilyenkor ha jól tudom hamarabb is szólt hogy aktuális a csere. Az FL után már másképp tisztítja a szűrőt, van egy külön befecskendező ami ha jól tudom közvetlen a kipuffba vagy a szűrőbe fecskendez be, így égeti ki/tisztítja.
sőt.egy izzítógyertyával be is gyújtja a gázolajat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5105 Dátum:
2014.08.27 szerda, 13:33:09 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 12:55:29
sőt.egy izzítógyertyával be is gyújtja a gázolajat.
Napláne. Akkor ne lepődjek meg ha egyszer cserekor ötöt számláznak ki?
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5106 Dátum:
2014.08.27 szerda, 14:50:35 »
Idézetet írta: titta - 2014.08.27 szerda, 12:00:04
Az FL előttiek ha nem tudták befejezni a regenerálást, akkor hígíthatták a motorolajat, ami szerintem hiába cseréled sűrűbben, nem tesz jót a motornak. Merthogy ilyenkor ha jól tudom hamarabb is szólt hogy aktuális a csere. Az FL után már másképp tisztítja a szűrőt, van egy külön befecskendező ami ha jól tudom közvetlen a kipuffba vagy a szűrőbe fecskendez be, így égeti ki/tisztítja.
Nálunk pont ez a probléma van higítja az olajat és dobja a service oil-t.
Megint cserélhetjük le az olajat, mert nem merünk menni vele így.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5107 Dátum:
2014.08.27 szerda, 15:47:04 »
Idézetet írta: titta - 2014.08.27 szerda, 13:33:09
Napláne. Akkor ne lepődjek meg ha egyszer cserekor ötöt számláznak ki?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5108 Dátum:
2014.08.27 szerda, 15:47:55 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.08.27 szerda, 14:50:35
Nálunk pont ez a probléma van higítja az olajat és dobja a service oil-t.
Megint cserélhetjük le az olajat, mert nem merünk menni vele így.
10e km-t simán elmegy még így is gond nélkül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fnzfrd
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5109 Dátum:
2014.08.27 szerda, 16:15:23 »
hali!
az normális e, ha éppen regenerál, akkor ingadozik egy kicsit a fordulat alapjáraton? volt már olyan is, hogy regenerálás közben meg kellett állnom és miután kinyomtam a kuplungot annyira leesett a fordulat, hogy leállt a motor.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5110 Dátum:
2014.08.27 szerda, 16:32:41 »
Idézetet írta: fnzfrd - 2014.08.27 szerda, 16:15:23
hali!
az normális e, ha éppen regenerál, akkor ingadozik egy kicsit a fordulat alapjáraton? volt már olyan is, hogy regenerálás közben meg kellett állnom és miután kinyomtam a kuplungot annyira leesett a fordulat, hogy leállt a motor.
Azért le nekem sose állt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5111 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:04:17 »
Idézetet írta: fnzfrd - 2014.08.27 szerda, 16:15:23
hali!
az normális e, ha éppen regenerál, akkor ingadozik egy kicsit a fordulat alapjáraton? volt már olyan is, hogy regenerálás közben meg kellett állnom és miután kinyomtam a kuplungot annyira leesett a fordulat, hogy leállt a motor.
nemhogy leesik közben a fordulat,hanem inkább emelkedik.ezért is magasabb az alapjárati pillanatnyi fogyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
orion77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5112 Dátum:
2014.08.27 szerda, 18:46:25 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 17:04:17
nemhogy leesik közben a fordulat,hanem inkább emelkedik.ezért is magasabb az alapjárati pillanatnyi fogyi.
én meg azt vettem észre akkor,hogy motorféküzemben olyan 0,3-0,4 L/100 km-t ír a pillanatnyi fogy. mérő.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5113 Dátum:
2014.08.27 szerda, 18:47:10 »
Idézetet írta: orion77 - 2014.08.27 szerda, 18:46:25
én meg azt vettem észre akkor,hogy motorféküzemben olyan 0,3-0,4 L/100 km-t ír a pillanatnyi fogy. mérő.
Igen, de olyankor nulla kellene hogy legyen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
orion77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5114 Dátum:
2014.08.27 szerda, 18:50:51 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.27 szerda, 18:47:10
Igen, de olyankor nulla kellene hogy legyen.
egyébként mindig nulla csak nagyon ritkán tapasztalom
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5115 Dátum:
2014.08.27 szerda, 19:29:12 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 15:47:55
10e km-t simán elmegy még így is gond nélkül.
Inkább nem kockáztatunk, lecseréljük a ford által jóváhagyott castrolra mérünk turbo nyomást azt irány a pálya.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5116 Dátum:
2014.08.27 szerda, 20:00:36 »
Idézetet írta: orion77 - 2014.08.27 szerda, 18:46:25
én meg azt vettem észre akkor,hogy motorféküzemben olyan 0,3-0,4 L/100 km-t ír a pillanatnyi fogy. mérő.
Nekem regenerálás közben is 0,0-át ír motorfék üzemben, ami szerintem marhaság. Ha fűteni kell a DPF-et, ilyenkor is kéne tolni bele, de ezek szerint a motorfék üzem szent.
Az alapjárati egyenetlenség szerintem normális ilyenkor. Én is legtöbbször arról veszem észre a regent, hogy döcögős a motor járása.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fnzfrd
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5117 Dátum:
2014.08.27 szerda, 20:13:51 »
Idézetet írta: orion77 - 2014.08.27 szerda, 18:46:25
én meg azt vettem észre akkor,hogy motorféküzemben olyan 0,3-0,4 L/100 km-t ír a pillanatnyi fogy. mérő.
hallom a motor hangján a reget, mert akkor olyan mélyebb, öblösebb + én is a motorféknél szoktam nézni, mert nálam is 0,3-0,4 L/100km szokott kiírni ilyenkor.
az volt egyszer a gáz, amikor lejtőn kellett megállnom és a végén kanyarodni akartam. kinyomtam a kuplungot és leállt a motor, persze ilyenkor nincsen szervó + fék rásegítés, de szerencsére már nem mentem nagyon gyorsan + egyenesen ki tudtam gurulni és megállni (fék persze nem volt sok).
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
orion77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5118 Dátum:
2014.08.27 szerda, 20:41:00 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.08.27 szerda, 20:00:36
Nekem regenerálás közben is 0,0-át ír motorfék üzemben, ami szerintem marhaság. Ha fűteni kell a DPF-et, ilyenkor is kéne tolni bele, de ezek szerint a motorfék üzem szent.
Az alapjárati egyenetlenség szerintem normális ilyenkor. Én is legtöbbször arról veszem észre a regent, hogy döcögős a motor járása.
Hát igen mert ha fecskendez akkor ugye fogyaszt.Lehet hogy annyira kevés hogy nem veszi figyelembe az ECU.
Én még alapjárati egyenetlenséget nem vettem észre.Meg mélyebb motor hangot sem.
Hála istennek eddig még mindig (szerintem) akkor volt regen. amikor hosszabb távon autóztam,így 5-10 perc folyamatos haladás után vissza ált 0,0-ra a pillanatnyi mérő.Ebből gondoltam hogy befejezte.
Naplózva
orion77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5119 Dátum:
2014.08.27 szerda, 20:55:30 »
Idézetet írta: fnzfrd - 2014.08.27 szerda, 20:13:51
hallom a motor hangján a reget, mert akkor olyan mélyebb, öblösebb + én is a motorféknél szoktam nézni, mert nálam is 0,3-0,4 L/100km szokott kiírni ilyenkor.
az volt egyszer a gáz, amikor lejtőn kellett megállnom és a végén kanyarodni akartam. kinyomtam a kuplungot és leállt a motor, persze ilyenkor nincsen szervó + fék rásegítés, de szerencsére már nem mentem nagyon gyorsan + egyenesen ki tudtam gurulni és megállni (fék persze nem volt sok).
Igen ha leáll váratlanul az nagyon kellemetlen tud lenni,nekem még nem állt le egyszer sem mármint az én bénaságomon kívül.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5120 Dátum:
2014.08.27 szerda, 21:58:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 06:05:18
nincs rajta manuális üzemmód?triptronic?
Van, de most én váltsak vissza?
?
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5121 Dátum:
2014.08.27 szerda, 22:01:44 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.08.27 szerda, 09:52:58
...
10. az én fedkompom kb 10%-al kevesebbet mutat a tényleges fogyinál. 6,7-nél áll de kb 920km a hatótávom nullára ejtve a megtehetőt. igazából mindegy.
jó autó, ár értékben meg szerintem a kategórián belül max egy skoda szorongathatná meg, de ez nagyobb és szebb is. az 1,6tdi-t meg vegyék meg a bhuzik...
1. Érdekes, nekem többet mutat a ténylegesnél.
2. A skoda-val való összehasonlításért ölne a bátyám. Céges volt neki és valami elképesztő módon utálta.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5122 Dátum:
2014.08.27 szerda, 22:07:24 »
Idézetet írta: Candle - 2014.08.27 szerda, 21:58:42
Van, de most én váltsak vissza?
?
nem.ne válts el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nyemó
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 185
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5123 Dátum:
2014.08.27 szerda, 22:23:07 »
Sziasztok,
olvasgattam végig ezt a regenerálás témát , lehet hülye kérdés lesz , de ne kövezzetek meg érte. 1,8 nál is van ez a jelenség? Vagy az egynyóc megint egy másik világ ebben a témában?!
Nekem is elég sűrűn van hogy 0.3 - 0.4 et mutat a pillanatnyi fogyasztásmérő
Naplózva
2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5124 Dátum:
2014.08.27 szerda, 22:37:16 »
Idézetet írta: Nyemó - 2014.08.27 szerda, 22:23:07
Sziasztok,
olvasgattam végig ezt a regenerálás témát , lehet hülye kérdés lesz , de ne kövezzetek meg érte. 1,8 nál is van ez a jelenség? Vagy az egynyóc megint egy másik világ ebben a témában?!
Nekem is elég sűrűn van hogy 0.3 - 0.4 et mutat a pillanatnyi fogyasztásmérő
NEkünk nincs, mi megúsztuk ezt legalább!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5125 Dátum:
2014.08.27 szerda, 23:00:27 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2014.08.27 szerda, 22:37:16
NEkünk nincs, mi megúsztuk ezt legalább!!!
1.8 ba is van dpf, nem? Akkor meg ugyanaz a menete.
Ezt a dpf-t is aki kitalálta...
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5126 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 06:13:50 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.08.27 szerda, 23:00:27
1.8 ba is van dpf, nem? Akkor meg ugyanaz a menete.
Ezt a dpf-t is aki kitalálta...
nem,nincs.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5127 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 10:36:58 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.28 csütörtök, 06:13:50
nem,nincs.
Óó, akkor 1.8-ast kellett volna venni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5128 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 11:00:37 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.28 csütörtök, 06:13:50
nem,nincs.
Meg LE sincs
remélem most megint valami vihart kavarok
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5129 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 11:13:01 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.08.28 csütörtök, 10:36:58
Óó, akkor 1.8-ast kellett volna venni.
Akkor nem csak egy téma miatt irogatnál ide, ne izgulj...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fnzfrd
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5130 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 11:14:15 »
Idézetet írta: fnzfrd - 2014.08.27 szerda, 20:13:51
hallom a motor hangján a reget, mert akkor olyan mélyebb, öblösebb + én is a motorféknél szoktam nézni, mert nálam is 0,3-0,4 L/100km szokott kiírni ilyenkor.
az volt egyszer a gáz, amikor lejtőn kellett megállnom és a végén kanyarodni akartam. kinyomtam a kuplungot és leállt a motor, persze ilyenkor nincsen szervó + fék rásegítés, de szerencsére már nem mentem nagyon gyorsan + egyenesen ki tudtam gurulni és megállni (fék persze nem volt sok).
van valami periódus beállítva, hogy mikor regeljen, vagy érzékelők alapján dönt úgy?
csak mert azt néztem, hogy nekem kb. 700 km-ként regel.
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5131 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 11:16:45 »
Idézetet írta: fnzfrd - 2014.08.28 csütörtök, 11:14:15
van valami periódus beállítva, hogy mikor regeljen, vagy érzékelők alapján dönt úgy?
csak mert azt néztem, hogy nekem kb. 700 km-ként regel.
Nem fix. A gép dönt.
De már napok óta ezt ragozzuk.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5132 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 11:17:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.08.28 csütörtök, 11:16:45
Nem fix. A gép dönt.
De már napok óta ezt ragozzuk.
És ráadásul hányadszorra. Nem is sokat kellene visszaolvasni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5133 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 11:34:52 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.08.28 csütörtök, 11:00:37
Meg LE sincs
remélem most megint valami vihart kavarok
nyilván.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fnzfrd
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5134 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 12:22:31 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.28 csütörtök, 11:17:37
És ráadásul hányadszorra. Nem is sokat kellene visszaolvasni...
jó-jó (huny-huny), csak furcsa volt a mindig 700 km
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Titanium ?? LE 5 ajtó
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5135 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 13:32:42 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.28 csütörtök, 11:17:37
És ráadásul hányadszorra. Nem is sokat kellene visszaolvasni...
akkor most vesézzük ki ezt a DPF-et
Amúgy halkan jegyzem meg, hogy én pl regenerálni még soha nem hallottam az autót, igaz, hogy csak 4 év alatt 75eKm-t raktam bele.
Naplózva
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5136 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 14:10:34 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.08.27 szerda, 09:52:58
1. a váltóra az lenne az első tippem hogy valaki hozzányúlt. a váltónak patentnek kell lennie. nekem akkor volt gond a hátramenettel, amikor kuplungcsere utána a váltórudazat nem lett pontosan visszatéve a helyére.
2. kuplung: szerintem a komplett anyag kb 160-200e között lesz, a LUK szett, Valeo vagy Sachs lehet hogy egy 20-30e-rel olcsóbb. munkadíj maszeknál 30-45 között, szervízben 60-85+áfa között. szerintem úgy cseréld hogy vezérléssel együtt, mert akkor csak egyszer kell kivenni a motort... a komplett vezérlés csere kb 100 körül van meg, a külső és a belső is, amit egyébként is 200.000-nél kellene cserélni. ez esetben célszerű az olajcserét is ideilleszteni. én is így csináltam, pár egyéb szereléssel együtt, 400e lett a vége. (tárcsa+betét, + fényezés+ led szerelés + +váltóolaj, fékolaj, motorolaj és egyéb szűrők...) ez egy ilyen killinkg pill ezeknél az autóknál... de meg kell csinálni.
3. a hangja ilyen. ez még egyébként csendesebb mint az opelek 1,7cdti-je. na az a varrógép.
4. szerintem a chip felesleges, ahol ez nem megy az a turbó alatti 1000-1700-as tartomány. az szerintem mindegyiknél gyengus.
5. motortérzár szeret elrohadni, illetve a kábele. csere.
6. akksit 6 évnél kötelező cserélni, ne várd meg amíg behal.
7. klíma szeret csak 11-13 fokos levegőt tolni, hiba oka ismeretlen. ez még nekem is hátra van...
8. betöltőcsövet vegyél. hasznos holmi, elfér.
9. gyári magashangszóró egy kínai fhos, ha serceg, kuka.
10. az én fedkompom kb 10%-al kevesebbet mutat a tényleges fogyinál. 6,7-nél áll de kb 920km a hatótávom nullára ejtve a megtehetőt. igazából mindegy.
jó autó, ár értékben meg szerintem a kategórián belül max egy skoda szorongathatná meg, de ez nagyobb és szebb is. az 1,6tdi-t meg vegyék meg a bhuzik...
1. nem hangzik túl jól... :/
2. az autó vásárlásakor számoltunk arra, hogy várhatóan 400.000 ft.-ot kell majd rá költeni. az előző tulaj is tisztában volt ezzel, vele kapcsolatban vagyok ő pedig a ford szervizzel, így segít is ilyen téren.
3. ez a hang dolog olyan, hogy minden márkájú autónak más dízel kattogása van ahogy hallgatom. mondhatni jellegzetes és felismerhető több típus márka motorjának a zakatolása.
4. ez a chip csak egy kósza felvetés volt, letettem róla. tegnap tájékózódtam kicsit hogyan működik ez a dolog, nem vagyok a híve a felesleges buherálásának, jobb szeretem ha minél kevesebbet nyúlnak bele az autóba...
6. 2014. januárban kapott új akksit.
7. klímával nekem gondom nincs, bár amilyen idő van most szükség sincs rá. horvátba ezzel az autóval mentünk nyaralni nagyon nagy melegben, a klíma tökéletes volt. tudtommal az előző tulaj azt tisztíttatta karban tartotta.
8. erről nem tudtam, utána járok akkor.
9. a gyári hangszórók nekem megfelelnek. nem bömböltetem tisztában vagyok a gyári dolgok képességeivel. hallgattam kipróbálás képen hangosabb a zenét, egy bizonyos szinten már torzít de ezen a hangerőn biztos nem fogok zenét hallgatni. Korábbi autómban elég pénzt költöttem a hangszórók cseréjére meg egyebekre, sőt még mély láda erősítő stb. korszakom is volt. ezekből már elegem lett, eladtam mindent, elégedett vagyok a gyári teljesítménnyel.
10. a fogyasztás mérő nem tudom mennyit csal... bennem fel sem merült hogy csal, bár sokan állítják hogy a legtöbb autóban lefelé csal. Horvátba utazva 5 emberrel tele pakolva az autó, majdnem 500 km alatt, pályán 80-130 km/h ( amilyen korlátozó tábla volt épp ) klímával végig, 4,9-es volt a fogyasztása. visszafele úton picivel tempósabban olykor 140 km/h-val úgy jött ki 5,1-re a fogyasztás. Azóta én mentem pályán vele 160 km/h-val úgy is 5,4-5,6 volt a fogyasztása. ( korábban az 1,4 benzines oktáviát pályán 7 alá nem tudtam vinni, vagy éppen azon tartottam ) A mondeot egyenlőre kevesebbet használom de a család más tagjai használják, körbe járták a balaton északi partot meg a délit pályát, meg naponta elmennek vele nagyobb távokra, 5,2 a fogyasztás mire hazaérnek.
Olvastam volt itt a forúmon szó valami füstről meg egyebekről, én ilyet nem tapasztalok menet közben. Induláskor köp ki némi szürkéset de aztán semmi más máskor.
Bízom benne, hogy a ford szervizben amint eljutok lesz rá egy napom akkor utána írok, hogy mire jutottam.
A km óra állásásban bízok hogy nem csaltak korábban. Az előző tulaj jó barátja a kereskedő aki behozta és úgy gondolom voltak olyan kapcsolatban, hogy nem verné át egyik a másikat, és mivel megbízható autó kellett az előző tulajnak, így a kereskedő is úgy gondolom, hogy egy megbízható autót szerzett be neki, amit később is bátran vállal. Most is úgy volt, hogy vissza kerül a kereskedésbe és úgy értékesítik, de én közbe szóltam.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5137 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 14:32:33 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.08.28 csütörtök, 13:32:42
akkor most vesézzük ki ezt a DPF-et
Amúgy halkan jegyzem meg, hogy én pl regenerálni még soha nem hallottam az autót, igaz, hogy csak 4 év alatt 75eKm-t raktam bele.
Húzz bele, egy év alatt 27 ezer. Azt mondják okosok hogy évi 25 alatt nem éri meg a dízel. Pedig dehogyisnem. Én imádom, max. 3000+ cm3-as benzinest bírnék még így. De az többet fogyaszt jóval.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5138 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 14:36:56 »
Korábbi hozzászólásomhoz még annyit, hogy 40% kedvezményt alkatrészekre nem tudom, hogy össze tudok e kaparni. 20% kedvezményt személy szerint kapok 2 helyen. Az autószerelőm is kap 25-30%-ot autóalkatrészre de lehet, hogy ilyen autót nem egy mezei szerelőre bíznék, mivel komoly munka ez a dízel autó szerelés szerintem. Nyilván megcsinálná, meg munkadíjban is kedvező lenne számomra. De lehet, hogy nem merném meglépni, és félő, hogy a lehúzós márka szerviz marad ilyen téren...
Kicsit vissza olvastam ebben a fórumban, láttam azért mennek a kontrák az 1.8 2.0 2.2 tdci motorok között. Nyilván meg van mindegyiknek a maga hibája, de a vezetési stílus lehet még nagyobb meghatározó.
Bevallom, korábban 99%-ban benzines autót vezettem, nagyrészt mind 1,4-es volt. Ezen felül hébe-hóba vezettem ilyen olyan típust is már. Focus 1,6-ot is amin láttam, hogy egy kiégett izzó csere nem olyan egyszerű. Ezen a mondeón is sikerült kiégnie a tompítottnak, hát nem volt egyszerű cserélni de sikerült.
Sajnos kevés a dízel tapasztalatom, talán egy grande punto 1.3 jtd-t vezettem viszonylag többet korábban.
Vezettem a régebbi oktávia 1,9 tdi-t hát az tetszett nagyon dinamikus jó autónak tartom és ahhoz képest, hogy az sem egy mai modell, szerintem viszonylag tartja az árát. De a felszereltsége meg sehol sincs. Nagyon kerestem a VI-os passatokat de a PD elem mizériából elegem lett és letettem róla. A passat továbbra is tetszik, de a dízelt lehet nem mertem volna meglépni belőle, pedig sok van belőle eladó a neten. Amúgy a VI-os passat 2.0 TFSI 200 LE tetszett a legjobban de az alig van eladó jó árban... Egy kicsit kacérkodtam még 2006-2007-es BMW 320 D-vel is mivel olykor kerül fel a használtautóra 2-2,3 millió körül. De itt meg a prémium márka és drágább szerviz alkatrész egyebek tántorítottak el.
A mondeo az tetszett nekem kívül belül is néztem is de ezt valahogy nem figyeltem külön. Aztán az ára eldöntötte, hogy ezt vásároltam
Remélem, sok sok km-ig elvisz majd.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5139 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 14:38:44 »
Idézetet írta: titta - 2014.08.28 csütörtök, 14:32:33
Húzz bele, egy év alatt 27 ezer. Azt mondják okosok hogy évi 25 alatt nem éri meg a dízel. Pedig dehogyisnem. Én imádom, max. 3000+ cm3-as benzinest bírnék még így. De az többet fogyaszt jóval.
megéri az, ha azért 10eKm-nél többet mész és sok a légkondi. én mondjuk 3000-es 6 hengeres dieselt vennék vagy 4 liter feletti benzinest.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5140 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 15:06:36 »
Idézetet írta: titta - 2014.08.28 csütörtök, 14:32:33
.... Én imádom, max. 3000+ cm3-as benzinest bírnék még így. De az többet fogyaszt jóval.
Korábban volt egy 4,2-es v8-as mercedesem. A fogyasztásánál nagyságrenddel jobban fájt az écs-e.
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5141 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 15:07:56 »
Idézetet írta: titta - 2014.08.28 csütörtök, 14:32:33
Húzz bele, egy év alatt 27 ezer. Azt mondják okosok hogy évi 25 alatt nem éri meg a dízel. Pedig dehogyisnem. Én imádom, max. 3000+ cm3-as benzinest bírnék még így. De az többet fogyaszt jóval.
Dolgoztam hazai banknál, ott az év 40-105ezremhez adtak benzinest. Mondtam, ok srácok, ti tudjátok.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5142 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 15:17:11 »
Idézetet írta: Candle - 2014.08.28 csütörtök, 15:07:56
Dolgoztam hazai banknál, ott az év 40-105ezremhez adtak benzinest. Mondtam, ok srácok, ti tudjátok.
Mert pont lexarta, hogy a nagy kalapban az a kicsi x, vagy x*1,5...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5143 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 15:42:42 »
Idézetet írta: Habell - 2014.08.28 csütörtök, 14:36:56
Korábbi hozzászólásomhoz még annyit, hogy 40% kedvezményt alkatrészekre nem tudom, hogy össze tudok e kaparni. 20% kedvezményt személy szerint kapok 2 helyen. Az autószerelőm is kap 25-30%-ot autóalkatrészre de lehet, hogy ilyen autót nem egy mezei szerelőre bíznék, mivel komoly munka ez a dízel autó szerelés szerintem. Nyilván megcsinálná, meg munkadíjban is kedvező lenne számomra. De lehet, hogy nem merném meglépni, és félő, hogy a lehúzós márka szerviz marad ilyen téren...
Kicsit vissza olvastam ebben a fórumban, láttam azért mennek a kontrák az 1.8 2.0 2.2 tdci motorok között. Nyilván meg van mindegyiknek a maga hibája, de a vezetési stílus lehet még nagyobb meghatározó.
Bevallom, korábban 99%-ban benzines autót vezettem, nagyrészt mind 1,4-es volt. Ezen felül hébe-hóba vezettem ilyen olyan típust is már. Focus 1,6-ot is amin láttam, hogy egy kiégett izzó csere nem olyan egyszerű. Ezen a mondeón is sikerült kiégnie a tompítottnak, hát nem volt egyszerű cserélni de sikerült.
Sajnos kevés a dízel tapasztalatom, talán egy grande punto 1.3 jtd-t vezettem viszonylag többet korábban.
Vezettem a régebbi oktávia 1,9 tdi-t hát az tetszett nagyon dinamikus jó autónak tartom és ahhoz képest, hogy az sem egy mai modell, szerintem viszonylag tartja az árát. De a felszereltsége meg sehol sincs. Nagyon kerestem a VI-os passatokat de a PD elem mizériából elegem lett és letettem róla. A passat továbbra is tetszik, de a dízelt lehet nem mertem volna meglépni belőle, pedig sok van belőle eladó a neten. Amúgy a VI-os passat 2.0 TFSI 200 LE tetszett a legjobban de az alig van eladó jó árban... Egy kicsit kacérkodtam még 2006-2007-es BMW 320 D-vel is mivel olykor kerül fel a használtautóra 2-2,3 millió körül. De itt meg a prémium márka és drágább szerviz alkatrész egyebek tántorítottak el.
A mondeo az tetszett nekem kívül belül is néztem is de ezt valahogy nem figyeltem külön. Aztán az ára eldöntötte, hogy ezt vásároltam
Remélem, sok sok km-ig elvisz majd.
Sokan vannak itt a fórumon, akik szerintem tudnak segíteni. Ha mondasz konkrétumot a Bárdinál szerintem én is.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5144 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 15:47:05 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.28 csütörtök, 15:17:11
Mert pont lexarta, hogy a nagy kalapban az a kicsi x, vagy x*1,5...
Ja, mert az autó vételi vagy a havi lizingköltség árát a carpolity ellenőrzi, az üzemanyag meg a klts oldal, úgyhogy tesznek rá. Nekem az évi 50ekm futáshoz adtak 2 éven keresztül egy 1.6 benzines fókát. Min. heti 2x kellett teletankolni...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5145 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 15:50:12 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.08.28 csütörtök, 15:47:05
Ja, mert az autó vételi vagy a havi lizingköltség árát a carpolity ellenőrzi, az üzemanyag meg a klts oldal, úgyhogy tesznek rá. Nekem az évi 50ekm futáshoz adtak 2 éven keresztül egy 1.6 benzines fókát. Min. heti 2x kellett teletankolni...
Az ilyenek vásárolnak utána a pontgyűjtő kártyájukkal 40ezer pontért mikrosütőt.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5146 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 16:00:15 »
Idézetet írta: titta - 2014.08.28 csütörtök, 15:42:42
Sokan vannak itt a fórumon, akik szerintem tudnak segíteni. Ha mondasz konkrétumot a Bárdinál szerintem én is.
Köszönöm.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5147 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 16:06:57 »
Idézetet írta: titta - 2014.08.28 csütörtök, 15:50:12
Az ilyenek vásárolnak utána a pontgyűjtő kártyájukkal 40ezer pontért mikrosütőt.
Gépjármű osztály megkapta kp-ban.
Viszont mindent smart-pontért vettem onnantól.
Naplózva
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5148 Dátum:
2014.08.29 péntek, 08:11:15 »
Tegnap az autó tett egy kb. 400 km-es karikát. ( volt benne dugó, araszolgatás, lassú tempó is ) Ez alatt még jobban előjött neki az alacsony fokozatokban (1-2-3) a probléma, hogy nehezen megy át egyikből a másikba a váltó. 3-ból alig jön ki. A kuplung lehet nem emel ki rendesen vagy passz... a tolatást meg lassan ki lehet zárni azt már annyira nehezen veszi be.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5149 Dátum:
2014.08.29 péntek, 08:37:13 »
Idézetet írta: Habell - 2014.08.29 péntek, 08:11:15
Tegnap az autó tett egy kb. 400 km-es karikát. ( volt benne dugó, araszolgatás, lassú tempó is ) Ez alatt még jobban előjött neki az alacsony fokozatokban (1-2-3) a probléma, hogy nehezen megy át egyikből a másikba a váltó. 3-ból alig jön ki. A kuplung lehet nem emel ki rendesen vagy passz... a tolatást meg lassan ki lehet zárni azt már annyira nehezen veszi be.
lehet,hogy levegős a kuplung.légtelenítsétek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
96
97
98
99
100
101
102
[
103
]
104
105
106
107
108
109
110
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ