Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 07:47:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4717886 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5200 Dátum: 2014.09.03 szerda, 08:25:33 »

grat a géphez, az enyém is így néz ki, szín, forma, télifelnim ilyen.... Szóval totál ilyen.

Amúgy szép a ház fala és az a pálma szerűség brutális. Milyen növény az? A fa burkolat a falon éger vagy valami más?

Tiszta gaz a fű!  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5201 Dátum: 2014.09.03 szerda, 13:00:24 »

Az a pálma szerűség konkrétan banánnak néz ki. Létezik belőle télálló kivitel, ami a mi éghajlatunkon is kibírja vagy az új kolléga valami melegebb helyen lakik. Egyébként igen, szép a ház és kert. Megnéznék még pár fotót.
Ilyen télálló banán kellene nekem is, de gondolom horror áron adják.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #5202 Dátum: 2014.09.03 szerda, 17:33:43 »

Ilyen télálló banán kellene nekem is, de gondolom horror áron adják.
Lóf@szt mama. Olcsó, csak a gondozása macerás
http://www.egzotikusdisznovenyek.hu/t%C3%A9l%C3%A1ll%C3%B3_ban%C3%A1n
A télállót úgy értsd, hogy következő évben újra kihajt a földből. Nem igazi fa ez. Légyszárú.
 
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5203 Dátum: 2014.09.03 szerda, 17:36:37 »

Lóf@szt mama. Olcsó, csak a gondozása macerás
http://www.egzotikusdisznovenyek.hu/t%C3%A9l%C3%A1ll%C3%B3_ban%C3%A1n
A télállót úgy értsd, hogy következő évben újra kihajt a földből. Nem igazi fa ez. Légyszárú.
 
OFF: mint az közismert, a banán a fűfélék családjába tartozik...
ON.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5204 Dátum: 2014.09.03 szerda, 17:40:38 »

OFF: mint az közismert, a banán a fűfélék családjába tartozik...
ON.

mint közismert: király
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5205 Dátum: 2014.09.03 szerda, 17:54:33 »

mint közismert: király
Macskafogó I.  Smiley wave
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5206 Dátum: 2014.09.03 szerda, 19:07:02 »

Macskafogó I.  Smiley wave
nyes
Safranek  Wink
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5207 Dátum: 2014.09.03 szerda, 19:41:47 »

212000 km, városban használom én. az előző tulaj 50%-ban városozott. nekem már volt olajcsere elött diesel filter overload hibaüzenet is. Utána pályán 20km-t 3500-as fordulat fölött mentem, azóta nincs hibaüzenet.

Még egy kérdés. Diesel filter overload hibaüzenet előtt service oil üzenet nem volt? Az olaj hígulás miatt?

Tegnap meg lett járatva ez is kb 400km pályán 150-el.  Meglepő módon pont a városi cirkálás közepette kezdte el a regent nem a pályán... Roll Eyes

Kapott 3000-es fordulat feletti járatást is kb 50km-en keresztül ennyitől már ki kellett kormolódnia.
Holnap ha ráér az ürge megnézzük most mennyinél regenerál.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #5208 Dátum: 2014.09.03 szerda, 20:52:31 »

nyes
Safranek  Wink
Iskolafilm! Vagy 15x láttam... Kívülről tudom a szövegkönyvet! De ez már a filmtopik kategória...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #5209 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 13:18:02 »

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy tapasztalta-e már vki hogy az autó kb 100km-enként regenerál.Hibaüzenet nincs csak egyre inkább zavar egy előzésnél a 2mp-es hatásszünet a megindulás elött.
Hogy lehet megoldani a problémát?
Üdv
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5210 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 13:25:33 »

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy tapasztalta-e már vki hogy az autó kb 100km-enként regenerál.Hibaüzenet nincs csak egyre inkább zavar egy előzésnél a 2mp-es hatásszünet a megindulás elött.
Hogy lehet megoldani a problémát?
Üdv

biztos vagy benne, hogy regenerál? Lehet, hogy csak a turbót állító vákum szelep ragad. Nem szokott hullámozva gyorsítani és leállítás után "morogoni" az autó?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5211 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 13:26:53 »

biztos vagy benne, hogy regenerál? Lehet, hogy csak a turbót állító vákum szelep ragad. Nem szokott hullámozva gyorsítani és leállítás után "morogoni" az autó?

És ha egynyóc?  laugh

Milyen autóról van szó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5212 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 14:21:24 »

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy tapasztalta-e már vki hogy az autó kb 100km-enként regenerál.Hibaüzenet nincs csak egyre inkább zavar egy előzésnél a 2mp-es hatásszünet a megindulás elött.
Hogy lehet megoldani a problémát?
Üdv


100km-ként nagyone xtrém lenne, nézzed a pillanatnyi fogyit, hogy biztos regenerál-e.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5213 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 15:21:18 »

És ha egynyóc?  laugh

Milyen autóról van szó?

kerestem az aláírásban, de nem vót  vigyor3
Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5214 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 15:33:21 »


100km-ként nagyone xtrém lenne, nézzed a pillanatnyi fogyit, hogy biztos regenerál-e.
hali!
a pillanatnyi fogyasztást nézve most legutob a reg. között 50 km telt el!!
Huh??
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5215 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 15:36:08 »

hali!
a pillanatnyi fogyasztást nézve most legutob a reg. között 50 km telt el!!
Huh??

kellene egy hibakód kiolvasás. mikor azt látod, hogy megemelkedik és nem megy, akkor nézd meg, hogyha megállsz, akkor emelt alapjárat van-e vagy sem. Akkor is emelkedik a fogyi, ha ragad a turbó állító szelep, de te nyomod a gázt és az autó nem megy
Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5216 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 15:43:47 »

kellene egy hibakód kiolvasás. mikor azt látod, hogy megemelkedik és nem megy, akkor nézd meg, hogyha megállsz, akkor emelt alapjárat van-e vagy sem. Akkor is emelkedik a fogyi, ha ragad a turbó állító szelep, de te nyomod a gázt és az autó nem megy
Semmit nem veszek észre azon kivűl hogy egy másodpercre megtorpan gázadásnál...illetve ha kinyomom a kuplungot 1-6 liter között van.
Az alpjárat jó. Teljesítmény rendben. Hazafelé 10 km -en tartósan 3000 forgott a gép Grin
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5217 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 15:48:52 »

Semmit nem veszek észre azon kivűl hogy egy másodpercre megtorpan gázadásnál...illetve ha kinyomom a kuplungot 1-6 liter között van.
Az alpjárat jó. Teljesítmény rendben. Hazafelé 10 km -en tartósan 3000 forgott a gép Grin

regeneráláskor megemeli az alapjáratot is. Szerintem ott más lesz a gond.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #5218 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 16:11:22 »

Semmit nem veszek észre azon kivűl hogy egy másodpercre megtorpan gázadásnál...illetve ha kinyomom a kuplungot 1-6 liter között van.
Az alpjárat jó. Teljesítmény rendben. Hazafelé 10 km -en tartósan 3000 forgott a gép Grin
Szerintem nem sikerül a regenerálás, és ezért próbálkozik folyton. Előbb-utóbb hibát fog dobni.
Mikori évjárat? Faceliftes vagy korábbi?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5219 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 16:31:30 »

Szerintem nem sikerül a regenerálás, és ezért próbálkozik folyton. Előbb-utóbb hibát fog dobni.
Mikori évjárat? Faceliftes vagy korábbi?
2008/09-as
Szerintem mindkétszer sikerült mert addig nem lőttem le a motort míg le nem ment a fogyi 0,5-0,6 -ra
Az alapjárat nem változott meg még soha mióta nálam van (2013/05)
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.04 csütörtök, 16:34:13 írta zozo21 » Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5220 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 18:36:30 »

2008/09-as
Szerintem mindkétszer sikerült mert addig nem lőttem le a motort míg le nem ment a fogyi 0,5-0,6 -ra
Az alapjárat nem változott meg még soha mióta nálam van (2013/05)


Mert menet közbe sikerült a regeneráció, amúgy megemelkedne kicsit az alapjárat.  Azt viszont kétlem, hogy már 50km után regenerálna tuti dobná a hibát meg felhígulna az olaj.

Látom egyre többen vagyunk a közel 6 éves modellekkel jönnek elő a dpf problémák kilométertől függetlenül.
Egyenlőre marad nálunk a dpf most ki volt kormolva pályán meglátjuk meddig bírja így azt mondta az ürge még ne kapcsoljuk le a dpf-t, ameddig nem tömődik el teljesen.

Remélem a sevice oil-t se fogja dobni 3000 km után...
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5221 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 19:27:19 »

csak azért, hogy a DPF-hez hozzá vau. Én még soha nem láttam/hallottam/éreztem/tapasztaltam, hogy a járgány regenerált volna. Tény, hogy még csak 6 éves az autó, tény, hogy csak 135eKm van benne és csak 4 éve van meg, de akkor is.
Naplózva
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #5222 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 20:01:16 »

biztos vagy benne, hogy regenerál? Lehet, hogy csak a turbót állító vákum szelep ragad. Nem szokott hullámozva gyorsítani és leállítás után "morogoni" az autó?

2.0TDCI
Hullámozva nem szokott gyorsítani,és ha épp állok látom hoyg a pill fogy 1,5liter a 0,5helyett kb szóval ezért szinte fix hogy regenerál.
Leállitás után búgó hang van de mipta megvettem,azthittem normális,meg utána néha fecskendez is vmit hallás alapján.
Naplózva
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #5223 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 20:45:13 »

csak azért, hogy a DPF-hez hozzá vau. Én még soha nem láttam/hallottam/éreztem/tapasztaltam, hogy a járgány regenerált volna. Tény, hogy még csak 6 éves az autó, tény, hogy csak 135eKm van benne és csak 4 éve van meg, de akkor is.

Talán te azért nem érezted mert automata a tied nem?Elég jellegzetes amugy a regen,megváltozik a kocsi hangja,megy a venti,emelkedik a fogyi,és 1mp-ig megtorpan gázadásnál,aztán ugyanugy gyorsít mint általában
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5224 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 20:46:54 »

Ma nagyon rám jött a para, és sztem holnapig rajtam lesz.
Hazafelé kerregő hang jött jobb elöl, alulról menet közben. Aztán otthon letekert ablakkal álltam be a garázsba, és cicergő hangot hallottam
Motorház kinyit, és ha szemből állok, akkor a motor bal oldalán lévő szíj (generátorszíj talán, de majd okosok megmondják) mintha szálhibás lenne, az adta a hangot.
Felhívtam unokabátyámat, azt mondta, hogy elvileg ettől nyugodtan begurulhatok holnap a szervizbe.
Holnap kiderül, hogy mi a gond, de lehet, hogy nem lesz autóm egy rövid ideig. Ha ez a sajnálatos eset áll fent, akkor a holnapi talit kihagyom Sad
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.04 csütörtök, 21:04:18 írta Patek » Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5225 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 20:48:21 »

Ma nagyon rám jött a para, és sztem holnapig rajtam lesz.
Hazafelé kerregő hang jött jobb elöl, alulról menet közben. Aztán otthon letekert ablakkal álltam be a garázsba, és cicergő hangot hallottam
Motorház kinyit, és ha szemből állok, akkor a motor jobb oldalán lévő szíj (generátorszíj talán, de majd okosok megmondják) mintha szálhibás lenne, az adta a hangot.
Felhívtam unokabátyámat, azt mondta, hogy elvileg ettől nyugodtan begurulhatok holnap a szervizbe.
Holnap kiderül, hogy mi a gond, de lehet, hogy nem lesz autóm egy rövid ideig. Ha ez a sajnálatos eset áll fent, akkor a holnapi talit kihagyom Sad
ha egy szíjcsere,az kb 20 perc....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #5226 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 20:59:37 »

2008/09-as
Szerintem mindkétszer sikerült mert addig nem lőttem le a motort míg le nem ment a fogyi 0,5-0,6 -ra
Az alapjárat nem változott meg még soha mióta nálam van (2013/05)

Nem azt mondtam, hogy nem fejeződött be, hanem, hogy nem sikerült.
Van ilyen. Utána is eldugultnak érzi a DPF-et. Szervizben rá tudnak indítani egy erősebb regen ciklust vagy el kell vinni kipucoltatni a DPF-et.
Ez csak tipp.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #5227 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 21:04:35 »

ha egy szíjcsere,az kb 20 perc....

Sorry. Nem jobb, hanem bal oldal. És ami nem tetszett, azok a cicergés előtti hangok, olyan, mintha murvás úton felcsapódott volna a kő
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.04 csütörtök, 21:18:04 írta Patek » Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5228 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 21:31:24 »

Sorry. Nem jobb, hanem bal oldal. És ami nem tetszett, azok a cicergés előtti hangok, olyan, mintha murvás úton felcsapódott volna a kő
akkor szakadt el a szij néhány bordája.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5229 Dátum: 2014.09.05 péntek, 07:34:35 »

Nem azt mondtam, hogy nem fejeződött be, hanem, hogy nem sikerült.
Van ilyen. Utána is eldugultnak érzi a DPF-et. Szervizben rá tudnak indítani egy erősebb regen ciklust vagy el kell vinni kipucoltatni a DPF-et.
Ez csak tipp.
Megtudnátok mondani hol helyezkedik el a telitetség érzékelője?
Mert azóta vettem észre a hibát mióta majdnem küszöbig érő vízben állt az autó a parkolóba vagy 1 órát eső után, de lehet, hogy csak nem tűnt fel.
+ egy kérdés
milyen az ideális fordulattartomány amiben jó használni hogy sikeres is legyen a reg?
én 2500-2800 ig pörgetem de utána a 2000 fordulaton megy tartósan.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.05 péntek, 08:04:37 írta zozo21 » Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5230 Dátum: 2014.09.05 péntek, 08:02:32 »

Megtudnátok mondani hol helyezkedik el a telitetség érzékelője?
Mert azóta vettem észre a hibát mióta majdnem küszöbig érő vízben állt az autó a parkolóba vagy 1 órát eső után, de lehet, hogy csak nem tűnt fel.
a katalizátor első és hátsó szakaszából megy egy-egy szonda cső fel a tűzfalra,és ott van egy nyomásérzékelő,ami a nyomás különbség alapján indítja a regent a programban.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.05 péntek, 08:04:21 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5231 Dátum: 2014.09.05 péntek, 08:07:53 »

a katalizátor első és hátsó szakaszából megy egy-egy szonda cső fel a tűzfalra,és ott van egy nyomásérzékelő,ami a nyomás különbség alapján indítja a regent a programban.
ezek nem tudnak beázni?
Mi az ideális fordulatszám a reg. miatt? Én 2500-2800 -ig pörget majd 2000-tartós használat.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5232 Dátum: 2014.09.05 péntek, 08:18:15 »

ezek nem tudnak beázni?
Mi az ideális fordulatszám a reg. miatt? Én 2500-2800 -ig pörget majd 2000-tartós használat.
nem.a kipuffgáz megy a csőben,illetve az van benne nyomással.

3000fölött.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5233 Dátum: 2014.09.05 péntek, 08:20:14 »

nem.a kipuffgáz megy a csőben,illetve az van benne nyomással.

3000fölött.

Szerintem az sok. Ne legyen 2000 alatt, és ne legyen terhelve, hogy a turbinyek ne termelje a kormot...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5234 Dátum: 2014.09.05 péntek, 08:25:50 »

Szerintem az sok. Ne legyen 2000 alatt, és ne legyen terhelve, hogy a turbinyek ne termelje a kormot...
ha megvan a megfelelő hőmérséklet akkor még a regen sem kell,mert kiég magától.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5235 Dátum: 2014.09.05 péntek, 08:28:24 »

Szerintem az sok. Ne legyen 2000 alatt, és ne legyen terhelve, hogy a turbinyek ne termelje a kormot...
Thx
Akkor igazán 110-el 6-ban nem ideális ha jól értem mert az ippen de 2000 alatt van Shocked
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5236 Dátum: 2014.09.05 péntek, 08:30:25 »

Thx
Akkor igazán 110-el 6-ban nem ideális ha jól értem mert az ippen de 2000 alatt van Shocked

De, ideális, mert ott kromol a legkevésbé...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5237 Dátum: 2014.09.05 péntek, 08:35:42 »

De, ideális, mert ott kromol a legkevésbé...
ezt hogy érted? A motor 2000-altta van - nem égeti ki a kormot.
Vagyis ha jól értem az ideális 3000-3200 pörget és felkapcsol és 2000-tar tartós utazási sebességet 6-ban? Cheesy
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #5238 Dátum: 2014.09.05 péntek, 08:59:02 »

ezt hogy érted? A motor 2000-altta van - nem égeti ki a kormot.
Vagyis ha jól értem az ideális 3000-3200 pörget és felkapcsol és 2000-tar tartós utazási sebességet 6-ban? Cheesy
Nincs ideális fordulatszám. Ha a motorvezérlő úgy látja, hogy a DPF el van dugulva, akkor elkezdi az aktív regenerációt, azaz plusz üzemanyagot fecskendez be, ami a DPF hőmérsékletét emeli. Mindegy, hogy milyen fordulatszámon mész, a regeneráció lezajlik.
Olyanról hallottam, hogy nagyon eldugult DPF-nél ez nem elég. Ilyenkor extra tisztítás kell.
A beázás miatt elképzelhető, hogy hibásan detektálja eldugultnak a DPF-et a rendszer.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #5239 Dátum: 2014.09.05 péntek, 09:35:05 »

Szerintem az sok. Ne legyen 2000 alatt, és ne legyen terhelve, hogy a turbinyek ne termelje a kormot...

Egyre kíváncsibb vagyok egy kiolvasásra.
Valamelyik nap azt vettem észre, hogy közvetlen (500m) beindítás után - de üzem meleg motornál - kezdett el regenerálni. Kivettem automatából és hegynek felfelé, kb 3-4km-en keresztül huzattam 3000 felett egy picivel. Mire felértem a Budakeszi út tetejére, már lenyugodott a paripa.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5240 Dátum: 2014.09.05 péntek, 09:42:02 »

Nincs ideális fordulatszám. Ha a motorvezérlő úgy látja, hogy a DPF el van dugulva, akkor elkezdi az aktív regenerációt, azaz plusz üzemanyagot fecskendez be, ami a DPF hőmérsékletét emeli. Mindegy, hogy milyen fordulatszámon mész, a regeneráció lezajlik.
Olyanról hallottam, hogy nagyon eldugult DPF-nél ez nem elég. Ilyenkor extra tisztítás kell.
A beázás miatt elképzelhető, hogy hibásan detektálja eldugultnak a DPF-et a rendszer.

A Fordnál nincs ideális fordulatszám. Pl merga, bömbi nem akármikor regenerál, és nyilván nem viccből. Pl ha regen alatt terheled a turbót (kis foordulat nagy gáz, nagy nyomaték) akkor a kormot extra krommal szeretné kipucolni. De mondjuk az sem szerencsés, hogy 3500-as fordulaton végzi (mondjuk autópályán 180-nál) mert akkor meg extrán sok utóbefecskendezésre kerül sor, ami miatt jól felhígul az olaj. Dugóban állva, tötymörögve sem jó, mert pl. Vik mesélte, hogy volt S-max ami kigyulladt... Na ezeket a Ford sw lexarja... Sőt, még rá is tesz, egy megszakított regen után mínusz 62 fokban is csak arra törekszik, hogy folytassa már azt a regent...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5241 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:08:59 »

A Fordnál nincs ideális fordulatszám. Pl merga, bömbi nem akármikor regenerál, és nyilván nem viccből. Pl ha regen alatt terheled a turbót (kis foordulat nagy gáz, nagy nyomaték) akkor a kormot extra krommal szeretné kipucolni. De mondjuk az sem szerencsés, hogy 3500-as fordulaton végzi (mondjuk autópályán 180-nál) mert akkor meg extrán sok utóbefecskendezésre kerül sor, ami miatt jól felhígul az olaj. Dugóban állva, tötymörögve sem jó, mert pl. Vik mesélte, hogy volt S-max ami kigyulladt... Na ezeket a Ford sw lexarja... Sőt, még rá is tesz, egy megszakított regen után mínusz 62 fokban is csak arra törekszik, hogy folytassa már azt a regent...
az elméletedben csak egy dolog sántít.a jó motor-befecskendező és turbó- nem kormol 3000felett sem,csak amíg odáig felgyorsítasz.
mérd meg 1x a turbónyomásodat,hogyan változik üzemi körülmények között.húzatod 3000ig,de csak addig van turbónyomásod(akár 1,5bar)amíg el nem érted a kívánt fordulatot.ahogy beállsz a megválasztott fordulatra,a turbnónyomásod leesik 3-4 tizedre.ott meg aztán semmit nem kormol.ergo a pályás üzemben kb 3000fordulaton sem kormol jobban vagy többet,mint egy városi kihúzat belassít kihúzat üzemmódban.Ami a pályásban előnyösebb,az a magasabb hőmérséklet a kipufogóban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5242 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:10:26 »

az elméletedben csak egy dolog sántít.a jó motor-befecskendező és turbó- nem kormol 3000felett sem,csak amíg odáig felgyorsítasz.
mérd meg 1x a turbónyomásodat,hogyan változik üzemi körülmények között.húzatod 3000ig,de csak addig van turbónyomásod(akár 1,5bar)amíg el nem érted a kívánt fordulatot.ahogy beállsz a megválasztott fordulatra,a turbnónyomásod leesik 3-4 tizedre.ott meg aztán semmit nem kormol.ergo a pályás üzemben kb 3000fordulaton sem kormol jobban vagy többet,mint egy városi kihúzat belassít kihúzat üzemmódban.Ami a pályásban előnyösebb,az a magasabb hőmérséklet a kipufogóban.

Nem sántít. Azt írom, hogy terhelésnél sok a korom, azaz ha 1500-nál lepadlózza. 3000 felett a sok gázolaj a gond, szerintem. 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #5243 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:12:17 »

Nem sántít. Azt írom, hogy terhelésnél sok a korom, azaz ha 1500-nál lepadlózza. 3000 felett a sok gázolaj a gond, szerintem. 
az egészen pontosan 3 másodperc.aztán órákat mész korom nélkül.városban ez percenként 5x.akkor hol van több korom meg üza?

ne legyél már értetlen(SIKI,vagy GSR!)  eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #5244 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:31:14 »

Nincs ideális fordulatszám. Ha a motorvezérlő úgy látja, hogy a DPF el van dugulva, akkor elkezdi az aktív regenerációt, azaz plusz üzemanyagot fecskendez be, ami a DPF hőmérsékletét emeli. Mindegy, hogy milyen fordulatszámon mész, a regeneráció lezajlik.
Olyanról hallottam, hogy nagyon eldugult DPF-nél ez nem elég. Ilyenkor extra tisztítás kell.
A beázás miatt elképzelhető, hogy hibásan detektálja eldugultnak a DPF-et a rendszer.
Voltam a szerelőnél ma estefelé alindit a COMPUTEREL egy intenzívebb reget.
Azt mondja nem tud beázni akkor se ha a küszöbig ért a víz.
Nem tudom mi van de azóta mindig regizni akar a kocsi Huh?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5245 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:34:59 »

A Fordnál nincs ideális fordulatszám. Pl merga, bömbi nem akármikor regenerál, és nyilván nem viccből. Pl ha regen alatt terheled a turbót (kis foordulat nagy gáz, nagy nyomaték) akkor a kormot extra krommal szeretné kipucolni. De mondjuk az sem szerencsés, hogy 3500-as fordulaton végzi (mondjuk autópályán 180-nál) mert akkor meg extrán sok utóbefecskendezésre kerül sor, ami miatt jól felhígul az olaj. Dugóban állva, tötymörögve sem jó, mert pl. Vik mesélte, hogy volt S-max ami kigyulladt... Na ezeket a Ford sw lexarja... Sőt, még rá is tesz, egy megszakított regen után mínusz 62 fokban is csak arra törekszik, hogy folytassa már azt a regent...

Nekem egyszer 0km to empty környékén játszott el egy ilyet, úgy, hogy nem volt kút a közelben. Próbáltam a whothefuckiselisse gombot nyomogatni a kormányon, de nem ennyire interaktív a gép...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5246 Dátum: 2014.09.05 péntek, 10:38:18 »

Akkor vagytok jók DPF regenben, ha minél kisebb motorterhelés mellett tudtok legalább 550 fokos kipuffgáz hőmérsékletet elérni, mert ekkor beindul a passzív regenerációs folyamat.
Mind a 2 adat látható a torque-kal is. Nézegessétek.
Nekem 2.2-nél 110-140 az ideális tartomány (kb 60% a motorterheltség ilyenkor). 140 felett már túlkormolok: van aktív regenem is.
Figyeljetek, mert EGR dugóval nekem 20 fokot csökkent ugyanolyan körülmények között a kipuffgáz hőmérséklet (kb +5-10km/h-val kompenzálható).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5247 Dátum: 2014.09.05 péntek, 12:17:15 »

Akkor vagytok jók DPF regenben, ha minél kisebb motorterhelés mellett tudtok legalább 550 fokos kipuffgáz hőmérsékletet elérni, mert ekkor beindul a passzív regenerációs folyamat.

ezt se lázmérővel mérik?  vigyor3
néha belegondolok hogy mikre izgulunk itt... hány fokos a kipufgáz, Tomi pierburg szelepe...
lassan át kellene venni a hatalmat az ország felett  eplus2
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5248 Dátum: 2014.09.05 péntek, 12:24:19 »

ezt se lázmérővel mérik?  vigyor3
néha belegondolok hogy mikre izgulunk itt... hány fokos a kipufgáz, Tomi pierburg szelepe...
lassan át kellene venni a hatalmat az ország felett  eplus2

ja tényleg, még olyan szelepet is vennem kell
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5249 Dátum: 2014.09.05 péntek, 12:26:59 »


Figyeljetek, mert EGR dugóval nekem 20 fokot csökkent ugyanolyan körülmények között a kipuffgáz hőmérséklet (kb +5-10km/h-val kompenzálható).


Érdekes, nekem nem ezt diktálná a tudomány... Dugózott egérnél tiszta, hűvösebb levegőt kap az égéstér, amitől tökéletesebb égésnek kellene lennie, ami magasabb hőfokot eredményezne...  wilting
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.