Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:02:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263577 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5300 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:44:42 »

Hali, bocsi de nem voltam gép közelbe.
Álló helyzetben csinálták egy kütyüvel ami egy PC -hez volt csatlakoztatva.
20 percig tartott 2800 -as fordulaton. Ja és 5000  szomoru1
ingyen megcsináltam volna..... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5301 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:47:14 »

Q: jó lett (legalább)?
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5302 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:54:24 »

Értem, hát a Delphi-ről se olvastam sok jót... na nem mintha a siemens olyan jó lenne. Nem értem miért nem bosch-t használnak.  Ha valakit érdekel itt lehet olvasni az injektorokról: http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/crinjektor.html

Zozo: Köszi a választ.  worship
Bárkit kérdezel senki nem rajong a Siemensért és a Delphiért....
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.08 hétfő, 21:12:54 írta TSPORT » Naplózva
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #5303 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 22:05:41 »

Bárkit kérdezel senki nem rajong a Siemensért és a Delphiért....
Én nem rajongom egyikért sem....Nekem még nem volt bajom az enyémmel. Megkapja amit kell ,és megy azt kész Smiley
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5304 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 22:41:21 »

milyen bajok? dpf? áhh inkább tépek gondtalanul...   vigyor3
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5305 Dátum: 2014.09.09 kedd, 00:06:25 »

milyen bajok? dpf? áhh inkább tépek gondtalanul...   vigyor3

akkor én vagyok a szerencsés kivétel, akinek nincs gondja a dpf-el.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5306 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:03:33 »

akkor én vagyok a szerencsés kivétel, akinek nincs gondja a dpf-el.

Még. Smiley

Előbb utóbb eltömődik mind sajnos. Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5307 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:15:54 »

Még. Smiley

Előbb utóbb eltömődik mind sajnos. Sad
Remeljuk utobb Smiley
Nekem is jol mukodik es a cimbim mar boven tul van a 200 ezer kilcsin es meg semmi gondja  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #5308 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:17:35 »

Remeljuk utobb Smiley
Nekem is jol mukodik es a cimbim mar boven tul van a 200 ezer kilcsin es meg semmi gondja  eljen


2 szervizben is azt mondták, hogy a S-Maxomban nincs DPF. Ez lehetséges?
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5309 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:18:56 »

2 szervizben is azt mondták, hogy a S-Maxomban nincs DPF. Ez lehetséges?

Lehet. Enyémben sincs. Mi a motorszámod?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5310 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:21:35 »

2 szervizben is azt mondták, hogy a S-Maxomban nincs DPF. Ez lehetséges?
En galaxymban sem volt Smiley QXWB7K...
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.09 kedd, 10:24:50 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #5311 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:24:45 »

Lehet. Enyémben sincs. Mi a motorszámod?

QXWB7D56054
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.09 kedd, 10:44:45 írta velcsi80 » Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #5312 Dátum: 2014.09.09 kedd, 11:26:57 »

2 szervizben is azt mondták, hogy a S-Maxomban nincs DPF. Ez lehetséges?
Két kollégámnak van S-Maxa és egyikben sincs.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5313 Dátum: 2014.09.09 kedd, 11:32:37 »

Két kollégámnak van S-Maxa és egyikben sincs.


és nem benzinesek?  laugh Vagy egynyócasok?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #5314 Dátum: 2014.09.09 kedd, 11:36:15 »

Akiknek van azok utálják azokat akiknek nincs DPF?  gun  eplus2
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5315 Dátum: 2014.09.09 kedd, 11:45:08 »

Akiknek van azok utálják azokat akiknek nincs DPF?  gun  eplus2

Nem, magát a dpf-t utáljuk.  vigyor3
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5316 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:06:40 »

és nem benzinesek?  laugh Vagy egynyócasok?
én úgy tudom,hogy a 2.0tdciben mindben van dpf
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #5317 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:20:43 »

én úgy tudom,hogy a 2.0tdciben mindben van dpf

Írná a https://www.etis.ford.com/ ha lenne benne?
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5318 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:22:16 »

Írná a https://www.etis.ford.com/ ha lenne benne?
igen....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #5319 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:22:49 »

igen....

Nem írja.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5320 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:25:05 »

Nem írja.
Mondi:Emisszió:   IV. fokozat+ DPF kibocsátások

Galaxy: Emisszió:     Lt Duty Truck Stage 4 előírás

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5321 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:25:13 »

Nem írja.
melyik területre gyártották?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5322 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:30:03 »

én úgy tudom,hogy a 2.0tdciben mindben van dpf

Nem igaz. 1 évvel korábban jött ki az S-max, mint az mk4. Így 2.0 tdciben mindegyikben dpf, ha mk4, viszont addig nem mindegyik S-maxban.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #5323 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:30:52 »

melyik területre gyártották?

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     23.03.2007
Gépkocsi típus:     S-Max/Galaxy 2006-
Karosszéria kialakítás:     5 Ajtós SAV (S-MAX)
Változat:     40-es sorozat
Motor:     2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó:     6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:     LHD FWD
Emisszió:     Lt Duty Truck Stage 4 előírás
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"HU"
Fényezés:     Panther Black (metál)
Belső anyag:     Integrate / Generic Orange/Ebony
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.09 kedd, 12:54:38 írta velcsi80 » Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5324 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:34:17 »

Nem igaz. 1 évvel korábban jött ki az S-max, mint az mk4. Így 2.0 tdciben mindegyikben dpf, ha mk4, viszont addig nem mindegyik S-maxban.
Mindig BT-nek van igaza  eplus2

Nekem mellesleg 2007/02/26-os gyartasu es magyar piacos galaxy-m volt dpf nelkul....
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5325 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:35:25 »

Mondi:Emisszió:   IV. fokozat+ DPF kibocsátások

Galaxy: Emisszió:     Lt Duty Truck Stage 4 előírás



nekem ezt írja:
Emission:   Stage IV + DPF Emissions

ennek ellenére még soha nem éreztem működni a dolgot -> vezetni tudni kell  nyes
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5326 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:36:03 »

nekem ezt írja:
Emission:   Stage IV + DPF Emissions

ennek ellenére még soha nem éreztem működni a dolgot -> vezetni tudni kell  nyes

Vagy már kiherélték belőle...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5327 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:36:24 »

Mindig BT-nek van igaza  eplus2

Nekem mellesleg 2007/02/26-os gyartasu es magyar piacos galaxy-m volt dpf nelkul....


Jól beszélsz, de mondj valami újat.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5328 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:40:17 »

Vagy már kiherélték belőle...  laugh
Mi van akkor, ha csak atfurjak a DPF dobot (valahol sztm itt olvastam 15-os lyukak par darab) es szofveresen nem nyulnak hozza?
Ebben az esetben sohasem lesz szinte eldugulva, nem lesz nyomsaproblema es nem inditja el a regent..

KOTTA mesternek biztosan ez van Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5329 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:41:30 »


Jól beszélsz, de mondj valami újat.  nyes
Itt akadt be a lemez  hehe
Majd jon Alfnak is par jo pont hamarosan  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5330 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:45:51 »

Mi van akkor, ha csak atfurjak a DPF dobot (valahol sztm itt olvastam 15-os lyukak par darab) es szofveresen nem nyulnak hozza?
Ebben az esetben sohasem lesz szinte eldugulva, nem lesz nyomsaproblema es nem inditja el a regent..

KOTTA mesternek biztosan ez van Smiley

Szerintem Kotta már öregszik és tompák az érzékszervei... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5331 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:52:29 »

Szerintem Kotta már öregszik és tompák az érzékszervei... hehe

nomeg a nőket szeretem Smiley  nyes

Vagy már kiherélték belőle...  laugh

gondoltam erre is, de 3 évesen vettem meg és szerintem előtte senki nem buzerálta Smiley  vigyor3
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #5332 Dátum: 2014.09.09 kedd, 13:49:21 »

Sziasztok,


Most lesz az első olajcserém a vason amióta megvan.

MOTUL FORD SPECIFIC 913C - ezt az olajat néztem ki.  Ismeri valaki, ill. használ ilyet valaki?

Ezen felül mit ajánlotok?

 worship worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5333 Dátum: 2014.09.09 kedd, 13:55:05 »

Sziasztok,


Most lesz az első olajcserém a vason amióta megvan.

MOTUL FORD SPECIFIC 913C - ezt az olajat néztem ki.  Ismeri valaki, ill. használ ilyet valaki?

Ezen felül mit ajánlotok?

 worship worship

Üdv!

Lényegében, ha tudja azt a tanúsítványt amit a ford ajánlj akkor kb tökmind1.

Viszont full szintetikus alá én nem adnám.

Sokáig mi mobilt használtunk, most tértünk át a castrolra azt direkt a ford ajánlja.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5334 Dátum: 2014.09.09 kedd, 19:43:23 »

Nem igaz. 1 évvel korábban jött ki az S-max, mint az mk4. Így 2.0 tdciben mindegyikben dpf, ha mk4, viszont addig nem mindegyik S-maxban.
gyogyó,itt mk4 ről van szó. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5335 Dátum: 2014.09.09 kedd, 19:44:01 »

Mindig BT-nek van igaza  eplus2

Nekem mellesleg 2007/02/26-os gyartasu es magyar piacos galaxy-m volt dpf nelkul....
és mi jár annak akinek igaza van? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #5336 Dátum: 2014.09.09 kedd, 21:03:59 »

A gyári olaj is Castrol.Én amióta Fordom van nem használtam mást.


Üdv!

Lényegében, ha tudja azt a tanúsítványt amit a ford ajánlj akkor kb tökmind1.

Viszont full szintetikus alá én nem adnám.

Sokáig mi mobilt használtunk, most tértünk át a castrolra azt direkt a ford ajánlja.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5337 Dátum: 2014.09.09 kedd, 21:16:57 »

A gyári olaj is Castrol.Én amióta Fordom van nem használtam mást.



Igen az, csak nem full synth. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5338 Dátum: 2014.09.09 kedd, 22:01:38 »

Igen az, csak nem full synth. Smiley

az nem biztos, hogy gond. Ha az autót nem synth-re tervezték, akkor nem biztos, hogy jót tesz neki a synth
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5339 Dátum: 2014.09.09 kedd, 22:06:33 »

Igen az, csak nem full synth. Smiley

Kontra:

Van aki szerint rá is van írva a dobozra a "full synthetic"

Pro:
az alapolajakat az amerikai API intézet 6 csoportra osztja: I-III ásványi eredetű olajok, IV-VI szintetikus alapolajok(poli-alfa-olefinek, diészterek, poliészeterek). A motorolaj csak akkor teljesen szintetikus, ha csak szintetikus alapolajakat tartalmaz(IV-VI csoport). A ford formula-f sajnos hidrokrakkolással előállított alapolajokat tartalmaz( lásd a képen a német leírásban HC-Synthese, HC=Hydrocrack), ezek az alapolajok pedig a III. csoport egyik alcsoportja a III+, s ezek meg semmiképp nem szintetikus alapolajok, igaz a marketingesek előszerettel állítják ezekről, hogy szintetikusak( de nem azt hogy teljesen ). Ennek ellenére ez a ford olaj nem rossz olaj, főleg minőség/ár arányban.

A poén:
Tisztelt Földes úr, a Ford egy kicsit megkésett a csökkentett hamutartalmú motorolajokra vonatkozó specifikáció kidolgozásával. Ezért egy ideig a részecskeszűrős motorokhoz is a korábbi M2C-913 A/B vagy C specifikációkat írta elő. Sajnos ez utóbbi is magas hamutartalmú, ún full-SAPS olaj, ez a részecskeszűrő élettartamán nem hosszabbít. A megoldást az ACEA C1-en alapuló Ford M2C-934B jelű műszaki követelmény adja, az új részecskeszűrős dízelmotorokhoz már ezt írják elő.

WSSM2C-913-A
1996-tól bevezetett kategória benzin és diesel motorokra. Ford diesel motorok esetében 2002-es évjáratig benzinmotorok esetében 2008-as évjáratig használható. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-30.

WSSM2C-913-B
2002-től bevezetett diesel kategória, a 2002 és 2008 között gyártott Ford dieselmotorok olajai. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-30.

WSSM2C-913-C
A 2008-as évtől gyártott ford benzines és dieselmotorok motorolajai (részecskeszűrő nélkül). Alapvető viszkozitási osztály: 5W-30.

WSSM2C-917-A (VW 505.01)
A 2000-es évtől érvényes szabvány. A Ford néhány modelljébe a VW 1,9 L-es PDTDI motorját építették be ezekhez való ez a minősítés. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-40.

WSSM2C-934-B
Részecskeszűrős dieselmotorok olaja. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-30.



Utóbbinak a CASTROL EDGE Professional C1 5W-30 felel meg, de szerintem az sem full szintetikus.
infok a fordfocus.hu olajos szaktopicjából
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5340 Dátum: 2014.09.09 kedd, 22:23:54 »

Én ezt találtam: http://www.olajshop.hu/auto-olaj/ford-formula-f-5w-30-1-l.html
Ez nem full synth és a követelményeknek megfelel.


A könyvünk szerint ez kell: wss-m2c913-b
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5341 Dátum: 2014.09.10 szerda, 07:53:51 »

Csak egy dolgot mondjatok már meg: a motorolaj hamutartalma hogyan kerül a dpfbe??
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5342 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:04:18 »

Csak egy dolgot mondjatok már meg: a motorolaj hamutartalma hogyan kerül a dpfbe??

Na de mennyi ég el? Fél liter, 1 liter? És akkor már sokat mondtam... Annak mennyi a hamutartalma? Elenyésző...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5343 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:07:31 »

Én ezt találtam: http://www.olajshop.hu/auto-olaj/ford-formula-f-5w-30-1-l.html
Ez nem full synth és a követelményeknek megfelel.


A könyvünk szerint ez kell: wss-m2c913-b
Erről is volt szó már. Szégyen a Ford részéről.
Az én könyvem szerint is, de valahogy a könyvben kinyomtatott információk nem frissülnek. Amikor azt kiadták, még nem volt meg a Ford WSSM2C-913-C minősítés.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5344 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:28:17 »

Bocs, hogy belevau, de a Ford Formula olajra rá is van írva, hogy DPF-es motorhoz is használható.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5345 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:40:21 »

Bocs, hogy belevau, de a Ford Formula olajra rá is van írva, hogy DPF-es motorhoz is használható.

Most, de nem rég...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5346 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:50:29 »

Bocs, hogy belevau, de a Ford Formula olajra rá is van írva, hogy DPF-es motorhoz is használható.
Igen a C-s már a DPF miatt jött ki, de valószínűleg a M2C934-A jobb a DPF-esekhez. Meg kéne nézni, hogy ma mit ajánlanak.
Most nézem, hogy van D-s minősítés is.
http://www.oilspecifications.org/ford.php
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #5347 Dátum: 2014.09.10 szerda, 09:36:10 »

Én ezt találtam olajjal kapcsolatban: http://www.talkford.com/topic/151604-oil-for-mk4-mondeos-important/
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5348 Dátum: 2014.09.10 szerda, 10:35:32 »

Mi idáig a mobil1 legdrágább olaját használtuk rá is volt írva, hogy kifejezetten DPF rendszerekhez ajánlott aztán nézzétek meg 144E km-nél eltömődött szal erről ennyit.


Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #5349 Dátum: 2014.09.10 szerda, 11:06:20 »

Ez érdekes:
Ezen az oldalon ez van: http://www.olajwebshop.hu/termek-Ford%20Formula%20F%205W-30/188/
Részecskeszűrővel ellátott modellekhez használata NEM javasolt!

Cromaxéknál:https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
motorolaj Ford 5W-30 részecskeszűrőshöz is (DPF) 5 literes

Most kinek van igaza?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.