alf®
|
|
« Új hozzászólás #5300 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:44:42 » |
|
Hali, bocsi de nem voltam gép közelbe. Álló helyzetben csinálták egy kütyüvel ami egy PC -hez volt csatlakoztatva. 20 percig tartott 2800 -as fordulaton. Ja és 5000 ingyen megcsináltam volna.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
blau4kombi
|
|
« Új hozzászólás #5301 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:47:14 » |
|
Q: jó lett (legalább)?
|
|
|
Naplózva
|
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/ ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
|
|
|
TSPORT
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5302 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 20:54:24 » |
|
Bárkit kérdezel senki nem rajong a Siemensért és a Delphiért....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.08 hétfő, 21:12:54 írta TSPORT »
|
Naplózva
|
|
|
|
orion77
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5303 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 22:05:41 » |
|
Bárkit kérdezel senki nem rajong a Siemensért és a Delphiért....
Én nem rajongom egyikért sem....Nekem még nem volt bajom az enyémmel. Megkapja amit kell ,és megy azt kész
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Arabic
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5304 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 22:41:21 » |
|
milyen bajok? dpf? áhh inkább tépek gondtalanul...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5305 Dátum: 2014.09.09 kedd, 00:06:25 » |
|
milyen bajok? dpf? áhh inkább tépek gondtalanul... akkor én vagyok a szerencsés kivétel, akinek nincs gondja a dpf-el.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #5306 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:03:33 » |
|
akkor én vagyok a szerencsés kivétel, akinek nincs gondja a dpf-el.
Még. Előbb utóbb eltömődik mind sajnos.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #5307 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:15:54 » |
|
Még. Előbb utóbb eltömődik mind sajnos. Remeljuk utobb Nekem is jol mukodik es a cimbim mar boven tul van a 200 ezer kilcsin es meg semmi gondja
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
velcsi80
|
|
« Új hozzászólás #5308 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:17:35 » |
|
Remeljuk utobb Nekem is jol mukodik es a cimbim mar boven tul van a 200 ezer kilcsin es meg semmi gondja 2 szervizben is azt mondták, hogy a S-Maxomban nincs DPF. Ez lehetséges?
|
|
|
Naplózva
|
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #5309 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:18:56 » |
|
2 szervizben is azt mondták, hogy a S-Maxomban nincs DPF. Ez lehetséges?
Lehet. Enyémben sincs. Mi a motorszámod?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #5310 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:21:35 » |
|
2 szervizben is azt mondták, hogy a S-Maxomban nincs DPF. Ez lehetséges?
En galaxymban sem volt QXWB7K...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.09 kedd, 10:24:50 írta Trekxc »
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
velcsi80
|
|
« Új hozzászólás #5311 Dátum: 2014.09.09 kedd, 10:24:45 » |
|
Lehet. Enyémben sincs. Mi a motorszámod?
QXWB7D56054
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.09 kedd, 10:44:45 írta velcsi80 »
|
Naplózva
|
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
|
|
|
TSPORT
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5312 Dátum: 2014.09.09 kedd, 11:26:57 » |
|
2 szervizben is azt mondták, hogy a S-Maxomban nincs DPF. Ez lehetséges?
Két kollégámnak van S-Maxa és egyikben sincs.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #5313 Dátum: 2014.09.09 kedd, 11:32:37 » |
|
Két kollégámnak van S-Maxa és egyikben sincs.
és nem benzinesek? Vagy egynyócasok?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
velcsi80
|
|
« Új hozzászólás #5314 Dátum: 2014.09.09 kedd, 11:36:15 » |
|
Akiknek van azok utálják azokat akiknek nincs DPF?
|
|
|
Naplózva
|
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #5315 Dátum: 2014.09.09 kedd, 11:45:08 » |
|
Akiknek van azok utálják azokat akiknek nincs DPF? Nem, magát a dpf-t utáljuk.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #5316 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:06:40 » |
|
és nem benzinesek? Vagy egynyócasok? én úgy tudom,hogy a 2.0tdciben mindben van dpf
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
velcsi80
|
|
« Új hozzászólás #5317 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:20:43 » |
|
én úgy tudom,hogy a 2.0tdciben mindben van dpf
Írná a https://www.etis.ford.com/ ha lenne benne?
|
|
|
Naplózva
|
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #5318 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:22:16 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
velcsi80
|
|
« Új hozzászólás #5319 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:22:49 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #5320 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:25:05 » |
|
Nem írja.
Mondi:Emisszió: IV. fokozat+ DPF kibocsátások Galaxy: Emisszió: Lt Duty Truck Stage 4 előírás
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #5321 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:25:13 » |
|
Nem írja.
melyik területre gyártották?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #5322 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:30:03 » |
|
én úgy tudom,hogy a 2.0tdciben mindben van dpf
Nem igaz. 1 évvel korábban jött ki az S-max, mint az mk4. Így 2.0 tdciben mindegyikben dpf, ha mk4, viszont addig nem mindegyik S-maxban.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
velcsi80
|
|
« Új hozzászólás #5323 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:30:52 » |
|
melyik területre gyártották?
Előzetes jellemzők Gyártás dátuma: 23.03.2007 Gépkocsi típus: S-Max/Galaxy 2006- Karosszéria kialakítás: 5 Ajtós SAV (S-MAX) Változat: 40-es sorozat Motor: 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW Váltó: 6 sebességes, manuális MMT6 Hajtás: LHD FWD Emisszió: Lt Duty Truck Stage 4 előírás Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával Terület: (+)"HU" Fényezés: Panther Black (metál) Belső anyag: Integrate / Generic Orange/Ebony
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.09 kedd, 12:54:38 írta velcsi80 »
|
Naplózva
|
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #5324 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:34:17 » |
|
Nem igaz. 1 évvel korábban jött ki az S-max, mint az mk4. Így 2.0 tdciben mindegyikben dpf, ha mk4, viszont addig nem mindegyik S-maxban.
Mindig BT-nek van igaza Nekem mellesleg 2007/02/26-os gyartasu es magyar piacos galaxy-m volt dpf nelkul....
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5325 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:35:25 » |
|
Mondi:Emisszió: IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Galaxy: Emisszió: Lt Duty Truck Stage 4 előírás
nekem ezt írja: Emission: Stage IV + DPF Emissions ennek ellenére még soha nem éreztem működni a dolgot -> vezetni tudni kell
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #5326 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:36:03 » |
|
nekem ezt írja: Emission: Stage IV + DPF Emissions ennek ellenére még soha nem éreztem működni a dolgot -> vezetni tudni kell Vagy már kiherélték belőle...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #5327 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:36:24 » |
|
Mindig BT-nek van igaza Nekem mellesleg 2007/02/26-os gyartasu es magyar piacos galaxy-m volt dpf nelkul.... Jól beszélsz, de mondj valami újat.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #5328 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:40:17 » |
|
Vagy már kiherélték belőle... Mi van akkor, ha csak atfurjak a DPF dobot (valahol sztm itt olvastam 15-os lyukak par darab) es szofveresen nem nyulnak hozza? Ebben az esetben sohasem lesz szinte eldugulva, nem lesz nyomsaproblema es nem inditja el a regent.. KOTTA mesternek biztosan ez van
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #5329 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:41:30 » |
|
Jól beszélsz, de mondj valami újat. Itt akadt be a lemez Majd jon Alfnak is par jo pont hamarosan
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #5330 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:45:51 » |
|
Mi van akkor, ha csak atfurjak a DPF dobot (valahol sztm itt olvastam 15-os lyukak par darab) es szofveresen nem nyulnak hozza? Ebben az esetben sohasem lesz szinte eldugulva, nem lesz nyomsaproblema es nem inditja el a regent.. KOTTA mesternek biztosan ez van Szerintem Kotta már öregszik és tompák az érzékszervei...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5331 Dátum: 2014.09.09 kedd, 12:52:29 » |
|
Szerintem Kotta már öregszik és tompák az érzékszervei... nomeg a nőket szeretem Vagy már kiherélték belőle... gondoltam erre is, de 3 évesen vettem meg és szerintem előtte senki nem buzerálta
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BLACKMondeo
|
|
« Új hozzászólás #5332 Dátum: 2014.09.09 kedd, 13:49:21 » |
|
Sziasztok, Most lesz az első olajcserém a vason amióta megvan. MOTUL FORD SPECIFIC 913C - ezt az olajat néztem ki. Ismeri valaki, ill. használ ilyet valaki? Ezen felül mit ajánlotok?
|
|
|
Naplózva
|
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #5333 Dátum: 2014.09.09 kedd, 13:55:05 » |
|
Sziasztok, Most lesz az első olajcserém a vason amióta megvan. MOTUL FORD SPECIFIC 913C - ezt az olajat néztem ki. Ismeri valaki, ill. használ ilyet valaki? Ezen felül mit ajánlotok? Üdv! Lényegében, ha tudja azt a tanúsítványt amit a ford ajánlj akkor kb tökmind1. Viszont full szintetikus alá én nem adnám. Sokáig mi mobilt használtunk, most tértünk át a castrolra azt direkt a ford ajánlja.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #5334 Dátum: 2014.09.09 kedd, 19:43:23 » |
|
Nem igaz. 1 évvel korábban jött ki az S-max, mint az mk4. Így 2.0 tdciben mindegyikben dpf, ha mk4, viszont addig nem mindegyik S-maxban.
gyogyó,itt mk4 ről van szó.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #5335 Dátum: 2014.09.09 kedd, 19:44:01 » |
|
Mindig BT-nek van igaza Nekem mellesleg 2007/02/26-os gyartasu es magyar piacos galaxy-m volt dpf nelkul.... és mi jár annak akinek igaza van?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #5336 Dátum: 2014.09.09 kedd, 21:03:59 » |
|
A gyári olaj is Castrol.Én amióta Fordom van nem használtam mást. Üdv!
Lényegében, ha tudja azt a tanúsítványt amit a ford ajánlj akkor kb tökmind1.
Viszont full szintetikus alá én nem adnám.
Sokáig mi mobilt használtunk, most tértünk át a castrolra azt direkt a ford ajánlja.
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #5337 Dátum: 2014.09.09 kedd, 21:16:57 » |
|
A gyári olaj is Castrol.Én amióta Fordom van nem használtam mást.
Igen az, csak nem full synth.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
kotta_cs
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5338 Dátum: 2014.09.09 kedd, 22:01:38 » |
|
Igen az, csak nem full synth. az nem biztos, hogy gond. Ha az autót nem synth-re tervezték, akkor nem biztos, hogy jót tesz neki a synth
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #5339 Dátum: 2014.09.09 kedd, 22:06:33 » |
|
Igen az, csak nem full synth. Kontra: Van aki szerint rá is van írva a dobozra a "full synthetic" Pro: az alapolajakat az amerikai API intézet 6 csoportra osztja: I-III ásványi eredetű olajok, IV-VI szintetikus alapolajok(poli-alfa-olefinek, diészterek, poliészeterek). A motorolaj csak akkor teljesen szintetikus, ha csak szintetikus alapolajakat tartalmaz(IV-VI csoport). A ford formula-f sajnos hidrokrakkolással előállított alapolajokat tartalmaz( lásd a képen a német leírásban HC-Synthese, HC=Hydrocrack), ezek az alapolajok pedig a III. csoport egyik alcsoportja a III+, s ezek meg semmiképp nem szintetikus alapolajok, igaz a marketingesek előszerettel állítják ezekről, hogy szintetikusak( de nem azt hogy teljesen ). Ennek ellenére ez a ford olaj nem rossz olaj, főleg minőség/ár arányban. A poén: Tisztelt Földes úr, a Ford egy kicsit megkésett a csökkentett hamutartalmú motorolajokra vonatkozó specifikáció kidolgozásával. Ezért egy ideig a részecskeszűrős motorokhoz is a korábbi M2C-913 A/B vagy C specifikációkat írta elő. Sajnos ez utóbbi is magas hamutartalmú, ún full-SAPS olaj, ez a részecskeszűrő élettartamán nem hosszabbít. A megoldást az ACEA C1-en alapuló Ford M2C-934B jelű műszaki követelmény adja, az új részecskeszűrős dízelmotorokhoz már ezt írják elő. WSSM2C-913-A 1996-tól bevezetett kategória benzin és diesel motorokra. Ford diesel motorok esetében 2002-es évjáratig benzinmotorok esetében 2008-as évjáratig használható. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-30.
WSSM2C-913-B 2002-től bevezetett diesel kategória, a 2002 és 2008 között gyártott Ford dieselmotorok olajai. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-30.
WSSM2C-913-C A 2008-as évtől gyártott ford benzines és dieselmotorok motorolajai (részecskeszűrő nélkül). Alapvető viszkozitási osztály: 5W-30.
WSSM2C-917-A (VW 505.01) A 2000-es évtől érvényes szabvány. A Ford néhány modelljébe a VW 1,9 L-es PDTDI motorját építették be ezekhez való ez a minősítés. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-40.
WSSM2C-934-B Részecskeszűrős dieselmotorok olaja. Alapvető viszkozitási osztály: 5W-30.Utóbbinak a CASTROL EDGE Professional C1 5W-30 felel meg, de szerintem az sem full szintetikus. infok a fordfocus.hu olajos szaktopicjából
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #5341 Dátum: 2014.09.10 szerda, 07:53:51 » |
|
Csak egy dolgot mondjatok már meg: a motorolaj hamutartalma hogyan kerül a dpfbe??
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #5342 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:04:18 » |
|
Csak egy dolgot mondjatok már meg: a motorolaj hamutartalma hogyan kerül a dpfbe??
Na de mennyi ég el? Fél liter, 1 liter? És akkor már sokat mondtam... Annak mennyi a hamutartalma? Elenyésző...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #5343 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:07:31 » |
|
Erről is volt szó már. Szégyen a Ford részéről. Az én könyvem szerint is, de valahogy a könyvben kinyomtatott információk nem frissülnek. Amikor azt kiadták, még nem volt meg a Ford WSSM2C-913-C minősítés.
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5344 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:28:17 » |
|
Bocs, hogy belevau, de a Ford Formula olajra rá is van írva, hogy DPF-es motorhoz is használható.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #5345 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:40:21 » |
|
Bocs, hogy belevau, de a Ford Formula olajra rá is van írva, hogy DPF-es motorhoz is használható.
Most, de nem rég...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #5346 Dátum: 2014.09.10 szerda, 08:50:29 » |
|
Bocs, hogy belevau, de a Ford Formula olajra rá is van írva, hogy DPF-es motorhoz is használható.
Igen a C-s már a DPF miatt jött ki, de valószínűleg a M2C934-A jobb a DPF-esekhez. Meg kéne nézni, hogy ma mit ajánlanak. Most nézem, hogy van D-s minősítés is. http://www.oilspecifications.org/ford.php
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
Ohyeah
|
|
« Új hozzászólás #5347 Dátum: 2014.09.10 szerda, 09:36:10 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #5348 Dátum: 2014.09.10 szerda, 10:35:32 » |
|
Mi idáig a mobil1 legdrágább olaját használtuk rá is volt írva, hogy kifejezetten DPF rendszerekhez ajánlott aztán nézzétek meg 144E km-nél eltömődött szal erről ennyit.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
orion77
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5349 Dátum: 2014.09.10 szerda, 11:06:20 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|