Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:26:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254396 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5400 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 10:43:12 »

A kérdéses 5w40-es olajnak Ford WSS-M2C917-A minősítése van, amiról a tök tudja milyen viszonyban van a minimum kívánatos WSS-M2C913-C-hez.
Én tutira nem önteném az autóba, elsősorban a nem megfelelő viszkozitás miatt.
én nem tudom milyen olaj van benne, de az elmúlt 100.000 km alatt nem volt még kb fél liter se az olajfogyásom a periódusokat nézve. 1,8 tdci  for president.  vigyor3
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5401 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 10:53:27 »

én nem tudom milyen olaj van benne, de az elmúlt 100.000 km alatt nem volt még kb fél liter se az olajfogyásom a periódusokat nézve. 1,8 tdci  for president.  vigyor3

Azért 20e kmenként illene olajat cserélni...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #5402 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 10:57:35 »

Azért 20e kmenként illene olajat cserélni...  eplus2
perpetum mobile vazz  Wink
 
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #5403 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 14:16:29 »

DPF lebeszélve szombaton visszük a gépet a helyi ürgéhez.  Meg tudja csinálni.

Mi dolgunk csak annyi, hogy ki szedjük a belsejét a dpf nek vagy át furkodjuk, de inkább felnyitjuk azt kiberheljuk.

Azt mondta már csinált több ilyet is gond nélkül.  Cool

Szia!

Végre valaki:) várjuk a fejleményeket... úgy gondolom idővel lesz rá igény!

Egyenlőre a tapasztalatok alapján viszonylag kevés gond van az általunk használt DPF rendszerrel, amennyiben az autónak más gondja nincsen. Enyém is 600-700 km-enként regenerál, de a km haladtával biztosan rosszabodik ez az szám.

A részecskeszűrő átfúrásáról (8-10-es furat középre) konkrétan tudok, egész pontosan viszonylag új (2-3 éves) merci sprintereknél csinálták, a gyakori eltömődés miatt. Azóta tökéletes működnek. Jah, és egy szervíztől való az információ !









Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5404 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 15:31:02 »

Szia!

Végre valaki:) várjuk a fejleményeket... úgy gondolom idővel lesz rá igény!

Egyenlőre a tapasztalatok alapján viszonylag kevés gond van az általunk használt DPF rendszerrel, amennyiben az autónak más gondja nincsen. Enyém is 600-700 km-enként regenerál, de a km haladtával biztosan rosszabodik ez az szám.

A részecskeszűrő átfúrásáról (8-10-es furat középre) konkrétan tudok, egész pontosan viszonylag új (2-3 éves) merci sprintereknél csinálták, a gyakori eltömődés miatt. Azóta tökéletes működnek. Jah, és egy szervíztől való az információ !












Ha itt helyben nem tudnánk megcsinalni, akkor maradt volna, de csak a szopas lett volna vele a városi hasznalat miatt.

Rendeltem ebayrol egr dugót ma megjott az is hétvégén berakjuk. 

Kíváncsi leszek a végeredményre így.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #5405 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 17:46:15 »


Ha itt helyben nem tudnánk megcsinalni, akkor maradt volna, de csak a szopas lett volna vele a városi hasznalat miatt.

Rendeltem ebayrol egr dugót ma megjott az is hétvégén berakjuk. 

Kíváncsi leszek a végeredményre így.

EGR szelepet alulról is fogja cselesen egy csavar... nekem csak aknából sikerült dugóskulcs hosszabbítóval hozzáférni.

Várom a fejleményeket!
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5406 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 17:51:39 »

EGR szelepet alulról is fogja cselesen egy csavar... nekem csak aknából sikerült dugóskulcs hosszabbítóval hozzáférni.

Várom a fejleményeket!

de miért nem a folytószelepházhoz raktad a dugót?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5407 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 17:53:32 »

de miért nem a folytószelepházhoz raktad a dugót?

amúgy ha le van dugózva az miért másabb mint az el van dugulva?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5408 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 17:57:26 »

amúgy ha le van dugózva az miért másabb mint az el van dugulva?
mert nem az dugul el,hanem a szívósor.gyakorlatilag a szívósortól zárod el a "dugóval" a kormot,ami az egr felől érkezik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #5409 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 19:40:18 »

de miért nem a folytószelepházhoz raktad a dugót?

Mi oda szándékozzuk tenni. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5410 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 19:41:01 »

Mi oda szándékozzuk tenni. Smiley
sokkal 1xűbb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #5411 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 20:42:16 »

de miért nem a folytószelepházhoz raktad a dugót?

Mert akkor az egész EGR szelep kormosodik, idővel lerakódik. Nem tisztább az EGR szelep elé rakni egy lemezt, s az EGR tud tisztán dolgozni? Én így csináltam, nekem így tűnik logikusnak. Mivel ez teljesen elektromos vezérlésű EGR szelep, így a pontos helyzetét %-osan figyeli az ECU, ha szorul, vagy épp nyitva marad, vagy nem tud időben bezárni, ezek mind bemenő adatok az ECU-nak, amik valamilyen hatással bírnak.

Bár lehúzott csatival közlekedve (mindig zárt EGR), sem tűnt fel semmi különbség... még egy pici sem. Csupán annyi, hogy OBD hibát bedobja és a műszerfalon kigyúllad az OBD lámba.

Ugyanígy a légtömegmérő lehúzása után is vígan lehet autózni... itt viszont gázadásra levő torpanás figyelhető meg, de más hátrányt nem vettem észre.
Más modelleknél légtömegmérő hibája/ nem működése esetén, még stabil alapjárat sincs, az autó lusta lesz..

Nekem volt francia autóm, az mindenért "kiabált", a legapróbb hiba miatt is szerviz üzemmódba lépett.. Mondeonál nem tudom minek kellene történnie ehhez, még hála isten nem tapasztaltam, de EGR meg légtömegmérő hibával nyugodtan lehet autózni.


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5412 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 20:47:07 »

Mert akkor az egész EGR szelep kormosodik, idővel lerakódik. Nem tisztább az EGR szelep elé rakni egy lemezt, s az EGR tud tisztán dolgozni? Én így csináltam, nekem így tűnik logikusnak. Mivel ez teljesen elektromos vezérlésű EGR szelep, így a pontos helyzetét %-osan figyeli az ECU, ha szorul, vagy épp nyitva marad, vagy nem tud időben bezárni, ezek mind bemenő adatok az ECU-nak, amik valamilyen hatással bírnak.

Bár lehúzott csatival közlekedve (mindig zárt EGR), sem tűnt fel semmi különbség... még egy pici sem. Csupán annyi, hogy OBD hibát bedobja és a műszerfalon kigyúllad az OBD lámba.

Ugyanígy a légtömegmérő lehúzása után is vígan lehet autózni... itt viszont gázadásra levő torpanás figyelhető meg, de más hátrányt nem vettem észre.
Más modelleknél légtömegmérő hibája/ nem működése esetén, még stabil alapjárat sincs, az autó lusta lesz..

Nekem volt francia autóm, az mindenért "kiabált", a legapróbb hiba miatt is szerviz üzemmódba lépett.. Mondeonál nem tudom minek kellene történnie ehhez, még hála isten nem tapasztaltam, de EGR meg légtömegmérő hibával nyugodtan lehet autózni.



rossz az elmélet.és a gyakorlat engem igazol.

Ha egy másfélméteres cső egyik végét lezárod,akkor oda soha többet be nem fog menni a korom.Miért?Mert nincs áramlás.el sem fog indulni abba az irányba.csak a kipufogó felé fog menni,ahol kevesebb ellenállásba ütközik.ergo az egr már nem lesz koszosabb.

ennyi. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5413 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:03:03 »

rossz az elmélet.és a gyakorlat engem igazol.

Ha egy másfélméteres cső egyik végét lezárod,akkor oda soha többet be nem fog menni a korom.Miért?Mert nincs áramlás.el sem fog indulni abba az irányba.csak a kipufogó felé fog menni,ahol kevesebb ellenállásba ütközik.ergo az egr már nem lesz koszosabb.

ennyi. Wink

Már hogyne áramlana? Egyszer nyomás alatt van a cső, amikor nyit, leállítod nyomás elmegy...

Vik nem magyarázta meg, de annyit mondott hogy az egrhez kell rakni a dugót, bár ő, és az ebayes dugók is az egr után vannak, nem előtte.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5414 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:05:35 »

Már hogyne áramlana? Egyszer nyomás alatt van a cső, amikor nyit, leállítod nyomás elmegy...

Vik nem magyarázta meg, de annyit mondott hogy az egrhez kell rakni a dugót, bár ő, és az ebayes dugók is az egr után vannak, nem előtte.
és merre megy a nyomás te gyogyesz?a kipufogó felé.áruld már el,mennyi korom tud így bejutni te agysebész!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5415 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:09:03 »

és merre megy a nyomás te gyogyesz?a kipufogó felé.áruld már el,mennyi korom tud így bejutni te agysebész!

Nem a szívósor felé, és pont a kipufftól... És sok korom tud így is szerintem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5416 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:11:00 »

Nem a szívósor felé, és pont a kipufftól... És sok korom tud így is szerintem.
baxki a dugó lezárja a pillangószelepnél az egr hűtőcsövét!!!!!!!!!
akkor hogy az anyjába menne a korom a szívósor felé?Huh?Huh?Huh?

gondolkozzá mán!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5417 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:12:51 »

baxki a dugó lezárja a pillangószelepnél az egr hűtőcsövét!!!!!!!!!
akkor hogy az anyjába menne a korom a szívósor felé?Huh?Huh?Huh?

gondolkozzá mán!

Úgy már sehogy, de ha a cső túloldalára rakod, a pillangószelephez a dugót, akkor megy... Ez úgy híjják, áramlástan.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5418 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:16:03 »

Úgy már sehogy, de ha a cső túloldalára rakod, a pillangószelephez a dugót, akkor megy... Ez úgy híjják, áramlástan.  vigyor3
fog kézen a Tipcsit és ugorjatok le a szabadságszobor tetejéről! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5419 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:18:50 »

fog kézen a Tipcsit és ugorjatok le a szabadságszobor tetejéről! hehe

Szeretné a Tipcsi, ha kézenfognám. De leginkább ha nem a kezét... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5420 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:25:33 »

alfnak adok igazat, elég a szívósorhoz dugó. Amikor dugóztam az enyémet utána mértem is (egr hiba). Utána írtam ide be. Azóta is szépen megy az autó, a 2300-as torpanásomnak azóta nyoma sincs, a fogyim meg esett nemrég.
 
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5421 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:26:02 »

Valami fizikus magyarázza már el szakszerűen ennek a liliputinak... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5422 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:26:37 »

alfnak adok igazat, elég a szívósorhoz dugó. Amikor dugóztam az enyémet utána mértem is (egr hiba). Utána írtam ide be. Azóta is szépen megy az autó, a 2300-as torpanásomnak azóta nyoma sincs, a fogyim meg esett nemrég.
 

Nyalizós.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5423 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:27:24 »

alfnak adok igazat, elég a szívósorhoz dugó. Amikor dugóztam az enyémet utána mértem is (egr hiba). Utána írtam ide be. Azóta is szépen megy az autó, a 2300-as torpanásomnak azóta nyoma sincs, a fogyim meg esett nemrég.
 

Mi van? Dugózás után volt hibakód?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5424 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:27:56 »

alfnak adok igazat, elég a szívósorhoz dugó. Amikor dugóztam az enyémet utána mértem is (egr hiba). Utána írtam ide be. Azóta is szépen megy az autó, a 2300-as torpanásomnak azóta nyoma sincs, a fogyim meg esett nemrég.
 

Itt leírtam kb mindent:

http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg707796#msg707796

Olvassátok el az általam előtte írtakat is.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5425 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:28:37 »

Valami fizikus magyarázza már el szakszerűen ennek a liliputinak... eplus2
told el bringát kisrigó,mert évekkel ezelőtt a végére jártam már ennek a témának:

http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg326950#msg326950
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5426 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:28:54 »

Itt leírtam kb mindent:

http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg707796#msg707796

Olvassátok el az általam előtte írtakat is.


Ja és trekxc kollégának:
most néztem, hogy az itt linkelt hsz-omban revidiáltam az álláspontom: nem változik a kipuffhőmérsékletem EGR dugóval.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5427 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:31:28 »

Kedveskéim! Javaslom, hogy a két s-maxi jöjjön le szászpára, majd egymás "kocsiját dugózzák le" nagyközönség előtt.
Ekkor majd kiderül, kinek volt igaza. Jani lehet a döntőbíró!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5428 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:31:54 »

told el bringát kisrigó,mert évekkel ezelőtt a végére jártam már ennek a témának:

http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg326950#msg326950

Áramlást hőadatokkal?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5429 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:32:48 »

Kedveskéim! Javaslom, hogy a két s-maxi jöjjön le szászpára, majd egymás "kocsiját dugózzák le" nagyközönség előtt.
Ekkor majd kiderül, kinek volt igaza. Jani lehet a döntőbíró!

Az 2.2, az enyém meg normális 2.0.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5430 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:33:41 »

Ja és trekxc kollégának:
most néztem, hogy az itt linkelt hsz-omban revidiáltam az álláspontom: nem változik a kipuffhőmérsékletem EGR dugóval.


Pedig változnia kellene, vagy xar volt az egred...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5431 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:33:51 »

Áramlást hőadatokkal?  nyes
a meleg kipufogógáz átmelegítené az egr hűtőcsövét,ha lenne benne áramlás.miután nem melegszik egyáltalán,így nincs benn áramlás.egyszerű mint a faék,vagy mint te. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5432 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:35:11 »

Az 2.2, az enyém meg normális 2.0.  hehe
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Ti nem is ugyanarról beszéltek....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5433 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:35:29 »

a meleg kipufogógáz átmelegítené az egr hűtőcsövét,ha lenne benne áramlás.miután nem melegszik egyáltalán,így nincs benn áramlás.egyszerű mint a faék,vagy mint te. eplus2

Nem kell nagy áramlásra gondolni! Sőt! De a korom bemegy, és a kérdés az volt. Illetve a méréskot a menetszelet kizártad?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5434 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:36:00 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Ti nem is ugyanarról beszéltek....

A főelv ugyanaz, és az van, amit mondtam.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5435 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:42:40 »

Nem kell nagy áramlásra gondolni! Sőt! De a korom bemegy, és a kérdés az volt. Illetve a méréskot a menetszelet kizártad?
B+,a nyomás felépül a kipufogórendszerben úgy kb 1tized másodperc alatt,és kb 3tized másodberc alatt le is épül amikor megállítod a motort.egészen ennyi ideig képes bármi oda belépni és ki.mond meg nekem,mennyi korom lesz az te agysebész!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5436 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:43:08 »

A főelv ugyanaz, és az van, amit mondtam.  nyes
Mi? a muskotályos? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5437 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:44:35 »

B+,a nyomás felépül a kipufogórendszerben úgy kb 1tized másodperc alatt,és kb 3tized másodberc alatt le is épül amikor megállítod a motort.egészen ennyi ideig képes bármi oda belépni és ki.mond meg nekem,mennyi korom lesz az te agysebész!

Nem az a kérdés, hogy mennyi, hanem, hogy lesz-e?  laugh

És tudod, sok kicsi sokra megy...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5438 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:45:37 »

Fizetem a sört!!!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5439 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:46:46 »

Nem az a kérdés, hogy mennyi, hanem, hogy lesz-e?  laugh

És tudod, sok kicsi sokra megy...  hehe
naelmészámteapitsába! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5440 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:48:02 »

naelmészámteapitsába! eplus2 eplus2 eplus2
Tipcsi voltam. Visszaváltok BT üzembe: ki nem xarja le, hogy van-e és mennyi korom ott?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5441 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:48:45 »

Ez az EGR történet egyébként egyszerű:
ha nincs dugó a rendszerben, s az EGR dolgozik (enged), akkor a kipuffleömlőtől 2 irányba mehet a kipuffgáz: kipufogó felé (DPF), EGR felé.
A motor ha kis terhelésen jár, akkor a szívóoldalon nincs nagy nyomás: a kipuff felől az EGR-en keresztül jöhet kipuffgáz a szívóoldalra. Ezért van az, hogy padlógáznál az EGR zár (az összes tolt levegő a motorba menjen, ne részben az EGR-en keresztül a kipuff felé, mert ekkor fordítva működne ez a bypass) A szívóoldalon tehát inkább szívóhatás van az EGR irányában, tehát még szívjuk is a kipuffgázt  a szívóoldalra. NA most ha ezt a részt ledugózod, akkor nincs szívóhatás, ami szívná a kipuffgázt. Tehát a kipuffgázt nem (csak) a kipuff oldal tolja, hanem a szívóoldal szívja. Tehát ha csak a szívóoldalra teszünk dugót, már azzal megszüntetjük az áramlást. Az EGR hiba adataimból látszik is, hogy csak leng a kipuffgáz az EGR-nél.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5442 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:49:45 »

S hogy BTominak is igaza legyen: ha kiveszem a dugót, akkor a kipuff felőli része valóban picit kormos... Wink
De nem olyan sok az ami az EGRnek ártana, főleg így...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5443 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:51:20 »

Tipcsi voltam. Visszaváltok BT üzembe: ki nem xarja le, hogy van-e és mennyi korom ott?  eplus2
worship worship worship

Mekkora MARHA ez a Tipcsi! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #5444 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:51:45 »

Próbálta már vki otthon kivenni az EGR-t?
Szerintem egyszeruen ket oka van hogy nem ele teszik.
1. EGR-t csak muhely körülmények közt lehet kivenni...
2. A felfogatas miatt csak nagyon vekony lemez fér el, vagy rámenő csővel merőlegesen levő furatokat minimálisan fel kell bőviteni, hogy a tömites elferjen
Más márkaknal is elé teszik...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5445 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:53:44 »

S hogy BTominak is igaza legyen: ha kiveszem a dugót, akkor a kipuff felőli része valóban picit kormos... Wink
De nem olyan sok az ami az EGRnek ártana, főleg így...

Na és? annyira a Balogh kipufogója is kormos-Tibi szerint,mert ő már látta a Balogh kipufogóját..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5446 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:55:03 »

worship worship worship

Mekkora MARHA ez a Tipcsi! eplus2

De egyébként próbáljuk ki, hogy egy csövet az orrodhoz tolunk és én beleeresztek egy galambot... Na?

 hehe   eplus2 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5447 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:56:04 »

Na és? annyira a Balogh kipufogója is kormos-Tibi szerint,mert ő már látta a Balogh kipufogóját..... eplus2

Mondtam is neki, kormolja ki... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5448 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:56:18 »

De egyébként próbáljuk ki, hogy egy csövet az orrodhoz tolunk és én beleeresztek egy galambot... Na?

 hehe   eplus2 taps
az egy bhuzi.....a te orrodhoz toljon galambot.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5449 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 21:56:43 »

az egy bhuzi.....a te orrodhoz toljon galambot.... nyes

 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.