Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:02:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
102
103
104
105
106
107
108
[
109
]
110
111
112
113
114
115
116
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253795 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5400 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 10:43:12 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.09.11 csütörtök, 09:25:28
A kérdéses 5w40-es olajnak Ford WSS-M2C91
7
-A minősítése van, amiról a tök tudja milyen viszonyban van a minimum kívánatos WSS-M2C913-C-hez.
Én tutira nem önteném az autóba, elsősorban a nem megfelelő viszkozitás miatt.
én nem tudom milyen olaj van benne, de az elmúlt 100.000 km alatt nem volt még kb fél liter se az olajfogyásom a periódusokat nézve. 1,8 tdci for president.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5401 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 10:53:27 »
Idézetet írta: Arabic - 2014.09.11 csütörtök, 10:43:12
én nem tudom milyen olaj van benne, de az elmúlt 100.000 km alatt nem volt még kb fél liter se az olajfogyásom a periódusokat nézve. 1,8 tdci for president.
Azért 20e kmenként illene olajat cserélni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5402 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 10:57:35 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.11 csütörtök, 10:53:27
Azért 20e kmenként illene olajat cserélni...
perpetum mobile vazz
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5403 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 14:16:29 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.10 szerda, 18:43:42
DPF lebeszélve szombaton visszük a gépet a helyi ürgéhez. Meg tudja csinálni.
Mi dolgunk csak annyi, hogy ki szedjük a belsejét a dpf nek vagy át furkodjuk, de inkább felnyitjuk azt kiberheljuk.
Azt mondta már csinált több ilyet is gond nélkül.
Szia!
Végre valaki:) várjuk a fejleményeket... úgy gondolom idővel lesz rá igény!
Egyenlőre a tapasztalatok alapján viszonylag kevés gond van az általunk használt DPF rendszerrel, amennyiben az autónak más gondja nincsen. Enyém is 600-700 km-enként regenerál, de a km haladtával biztosan rosszabodik ez az szám.
A részecskeszűrő átfúrásáról (8-10-es furat középre) konkrétan tudok, egész pontosan viszonylag új (2-3 éves) merci sprintereknél csinálták, a gyakori eltömődés miatt. Azóta tökéletes működnek. Jah, és egy szervíztől való az információ !
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5404 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 15:31:02 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.09.11 csütörtök, 14:16:29
Szia!
Végre valaki:) várjuk a fejleményeket... úgy gondolom idővel lesz rá igény!
Egyenlőre a tapasztalatok alapján viszonylag kevés gond van az általunk használt DPF rendszerrel, amennyiben az autónak más gondja nincsen. Enyém is 600-700 km-enként regenerál, de a km haladtával biztosan rosszabodik ez az szám.
A részecskeszűrő átfúrásáról (8-10-es furat középre) konkrétan tudok, egész pontosan viszonylag új (2-3 éves) merci sprintereknél csinálták, a gyakori eltömődés miatt. Azóta tökéletes működnek. Jah, és egy szervíztől való az információ !
Ha itt helyben nem tudnánk megcsinalni, akkor maradt volna, de csak a szopas lett volna vele a városi hasznalat miatt.
Rendeltem ebayrol egr dugót ma megjott az is hétvégén berakjuk.
Kíváncsi leszek a végeredményre így.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5405 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 17:46:15 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.11 csütörtök, 15:31:02
Ha itt helyben nem tudnánk megcsinalni, akkor maradt volna, de csak a szopas lett volna vele a városi hasznalat miatt.
Rendeltem ebayrol egr dugót ma megjott az is hétvégén berakjuk.
Kíváncsi leszek a végeredményre így.
EGR szelepet alulról is fogja cselesen egy csavar... nekem csak aknából sikerült dugóskulcs hosszabbítóval hozzáférni.
Várom a fejleményeket!
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5406 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 17:51:39 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.09.11 csütörtök, 17:46:15
EGR szelepet alulról is fogja cselesen egy csavar... nekem csak aknából sikerült dugóskulcs hosszabbítóval hozzáférni.
Várom a fejleményeket!
de miért nem a folytószelepházhoz raktad a dugót?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5407 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 17:53:32 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 17:51:39
de miért nem a folytószelepházhoz raktad a dugót?
amúgy ha le van dugózva az miért másabb mint az el van dugulva?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5408 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 17:57:26 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.09.11 csütörtök, 17:53:32
amúgy ha le van dugózva az miért másabb mint az el van dugulva?
mert nem az dugul el,hanem a szívósor.gyakorlatilag a szívósortól zárod el a "dugóval" a kormot,ami az egr felől érkezik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5409 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 19:40:18 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 17:51:39
de miért nem a folytószelepházhoz raktad a dugót?
Mi oda szándékozzuk tenni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5410 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 19:41:01 »
Idézetet írta: Szlobi - 2014.09.11 csütörtök, 19:40:18
Mi oda szándékozzuk tenni.
sokkal 1xűbb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5411 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 20:42:16 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 17:51:39
de miért nem a folytószelepházhoz raktad a dugót?
Mert akkor az egész EGR szelep kormosodik, idővel lerakódik. Nem tisztább az EGR szelep elé rakni egy lemezt, s az EGR tud tisztán dolgozni? Én így csináltam, nekem így tűnik logikusnak. Mivel ez teljesen elektromos vezérlésű EGR szelep, így a pontos helyzetét %-osan figyeli az ECU, ha szorul, vagy épp nyitva marad, vagy nem tud időben bezárni, ezek mind bemenő adatok az ECU-nak, amik valamilyen hatással bírnak.
Bár lehúzott csatival közlekedve (mindig zárt EGR), sem tűnt fel semmi különbség... még egy pici sem. Csupán annyi, hogy OBD hibát bedobja és a műszerfalon kigyúllad az OBD lámba.
Ugyanígy a légtömegmérő lehúzása után is vígan lehet autózni... itt viszont gázadásra levő torpanás figyelhető meg, de más hátrányt nem vettem észre.
Más modelleknél légtömegmérő hibája/ nem működése esetén, még stabil alapjárat sincs, az autó lusta lesz..
Nekem volt francia autóm, az mindenért "kiabált", a legapróbb hiba miatt is szerviz üzemmódba lépett.. Mondeonál nem tudom minek kellene történnie ehhez, még hála isten nem tapasztaltam, de EGR meg légtömegmérő hibával nyugodtan lehet autózni.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5412 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 20:47:07 »
Idézetet írta: mondeofan - 2014.09.11 csütörtök, 20:42:16
Mert akkor az egész EGR szelep kormosodik, idővel lerakódik. Nem tisztább az EGR szelep elé rakni egy lemezt, s az EGR tud tisztán dolgozni? Én így csináltam, nekem így tűnik logikusnak. Mivel ez teljesen elektromos vezérlésű EGR szelep, így a pontos helyzetét %-osan figyeli az ECU, ha szorul, vagy épp nyitva marad, vagy nem tud időben bezárni, ezek mind bemenő adatok az ECU-nak, amik valamilyen hatással bírnak.
Bár lehúzott csatival közlekedve (mindig zárt EGR), sem tűnt fel semmi különbség... még egy pici sem. Csupán annyi, hogy OBD hibát bedobja és a műszerfalon kigyúllad az OBD lámba.
Ugyanígy a légtömegmérő lehúzása után is vígan lehet autózni... itt viszont gázadásra levő torpanás figyelhető meg, de más hátrányt nem vettem észre.
Más modelleknél légtömegmérő hibája/ nem működése esetén, még stabil alapjárat sincs, az autó lusta lesz..
Nekem volt francia autóm, az mindenért "kiabált", a legapróbb hiba miatt is szerviz üzemmódba lépett.. Mondeonál nem tudom minek kellene történnie ehhez, még hála isten nem tapasztaltam, de EGR meg légtömegmérő hibával nyugodtan lehet autózni.
rossz az elmélet.és a gyakorlat engem igazol.
Ha egy másfélméteres cső egyik végét lezárod,akkor oda soha többet be nem fog menni a korom.Miért?Mert nincs áramlás.el sem fog indulni abba az irányba.csak a kipufogó felé fog menni,ahol kevesebb ellenállásba ütközik.ergo az egr már nem lesz koszosabb.
ennyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5413 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:03:03 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 20:47:07
rossz az elmélet.és a gyakorlat engem igazol.
Ha egy másfélméteres cső egyik végét lezárod,akkor oda soha többet be nem fog menni a korom.Miért?Mert nincs áramlás.el sem fog indulni abba az irányba.csak a kipufogó felé fog menni,ahol kevesebb ellenállásba ütközik.ergo az egr már nem lesz koszosabb.
ennyi.
Már hogyne áramlana? Egyszer nyomás alatt van a cső, amikor nyit, leállítod nyomás elmegy...
Vik nem magyarázta meg, de annyit mondott hogy az egrhez kell rakni a dugót, bár ő, és az ebayes dugók is az egr után vannak, nem előtte.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5414 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:05:35 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.11 csütörtök, 21:03:03
Már hogyne áramlana? Egyszer nyomás alatt van a cső, amikor nyit, leállítod nyomás elmegy...
Vik nem magyarázta meg, de annyit mondott hogy az egrhez kell rakni a dugót, bár ő, és az ebayes dugók is az egr után vannak, nem előtte.
és merre megy a nyomás te gyogyesz?a kipufogó felé.áruld már el,mennyi korom tud így bejutni te agysebész!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5415 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:09:03 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 21:05:35
és merre megy a nyomás te gyogyesz?a kipufogó felé.áruld már el,mennyi korom tud így bejutni te agysebész!
Nem a szívósor felé, és pont a kipufftól... És sok korom tud így is szerintem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5416 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:11:00 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.11 csütörtök, 21:09:03
Nem a szívósor felé, és pont a kipufftól... És sok korom tud így is szerintem.
baxki a dugó lezárja a pillangószelepnél az egr hűtőcsövét!!!!!!!!!
akkor hogy az anyjába menne a korom a szívósor felé?
gondolkozzá mán!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5417 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:12:51 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 21:11:00
baxki a dugó lezárja a pillangószelepnél az egr hűtőcsövét!!!!!!!!!
akkor hogy az anyjába menne a korom a szívósor felé?
gondolkozzá mán!
Úgy már sehogy, de ha a cső túloldalára rakod, a pillangószelephez a dugót, akkor megy... Ez úgy híjják, áramlástan.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5418 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:16:03 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.11 csütörtök, 21:12:51
Úgy már sehogy, de ha a cső túloldalára rakod, a pillangószelephez a dugót, akkor megy... Ez úgy híjják, áramlástan.
fog kézen a Tipcsit és ugorjatok le a szabadságszobor tetejéről!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5419 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:18:50 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 21:16:03
fog kézen a Tipcsit és ugorjatok le a szabadságszobor tetejéről!
Szeretné a Tipcsi, ha kézenfognám. De leginkább ha nem a kezét...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5420 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:25:33 »
alfnak adok igazat, elég a szívósorhoz dugó. Amikor dugóztam az enyémet utána mértem is (egr hiba). Utána írtam ide be. Azóta is szépen megy az autó, a 2300-as torpanásomnak azóta nyoma sincs, a fogyim meg esett nemrég.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5421 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:26:02 »
Valami fizikus magyarázza már el szakszerűen ennek a liliputinak...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5422 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:26:37 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.09.11 csütörtök, 21:25:33
alfnak adok igazat, elég a szívósorhoz dugó. Amikor dugóztam az enyémet utána mértem is (egr hiba). Utána írtam ide be. Azóta is szépen megy az autó, a 2300-as torpanásomnak azóta nyoma sincs, a fogyim meg esett nemrég.
Nyalizós.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5423 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:27:24 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.09.11 csütörtök, 21:25:33
alfnak adok igazat, elég a szívósorhoz dugó. Amikor dugóztam az enyémet utána mértem is (egr hiba). Utána írtam ide be. Azóta is szépen megy az autó, a 2300-as torpanásomnak azóta nyoma sincs, a fogyim meg esett nemrég.
Mi van? Dugózás után volt hibakód?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5424 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:27:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.09.11 csütörtök, 21:25:33
alfnak adok igazat, elég a szívósorhoz dugó. Amikor dugóztam az enyémet utána mértem is (egr hiba). Utána írtam ide be. Azóta is szépen megy az autó, a 2300-as torpanásomnak azóta nyoma sincs, a fogyim meg esett nemrég.
Itt leírtam kb mindent:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg707796#msg707796
Olvassátok el az általam előtte írtakat is.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5425 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:28:37 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.11 csütörtök, 21:26:02
Valami fizikus magyarázza már el szakszerűen ennek a liliputinak...
told el bringát kisrigó,mert évekkel ezelőtt a végére jártam már ennek a témának:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg326950#msg326950
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5426 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:28:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.09.11 csütörtök, 21:27:56
Itt leírtam kb mindent:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg707796#msg707796
Olvassátok el az általam előtte írtakat is.
Ja és trekxc kollégának:
most néztem, hogy az itt linkelt hsz-omban revidiáltam az álláspontom: nem változik a kipuffhőmérsékletem EGR dugóval.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5427 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:31:28 »
Kedveskéim! Javaslom, hogy a két s-maxi jöjjön le szászpára, majd egymás "kocsiját dugózzák le" nagyközönség előtt.
Ekkor majd kiderül, kinek volt igaza. Jani lehet a döntőbíró!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5428 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:31:54 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 21:28:37
told el bringát kisrigó,mert évekkel ezelőtt a végére jártam már ennek a témának:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg326950#msg326950
Áramlást hőadatokkal?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5429 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:32:48 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.09.11 csütörtök, 21:31:28
Kedveskéim! Javaslom, hogy a két s-maxi jöjjön le szászpára, majd egymás "kocsiját dugózzák le" nagyközönség előtt.
Ekkor majd kiderül, kinek volt igaza. Jani lehet a döntőbíró!
Az 2.2, az enyém meg normális 2.0.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5430 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:33:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.09.11 csütörtök, 21:28:54
Ja és trekxc kollégának:
most néztem, hogy az itt linkelt hsz-omban revidiáltam az álláspontom: nem változik a kipuffhőmérsékletem EGR dugóval.
Pedig változnia kellene, vagy xar volt az egred...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5431 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:33:51 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.11 csütörtök, 21:31:54
Áramlást hőadatokkal?
a meleg kipufogógáz átmelegítené az egr hűtőcsövét,ha lenne benne áramlás.miután nem melegszik egyáltalán,így nincs benn áramlás.egyszerű mint a faék,vagy mint te.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5432 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:35:11 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.11 csütörtök, 21:32:48
Az 2.2, az enyém meg normális 2.0.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Ti nem is ugyanarról beszéltek....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5433 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:35:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 21:33:51
a meleg kipufogógáz átmelegítené az egr hűtőcsövét,ha lenne benne áramlás.miután nem melegszik egyáltalán,így nincs benn áramlás.egyszerű mint a faék,vagy mint te.
Nem kell nagy áramlásra gondolni! Sőt! De a korom bemegy, és a kérdés az volt. Illetve a méréskot a menetszelet kizártad?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5434 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:36:00 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.09.11 csütörtök, 21:35:11
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Ti nem is ugyanarról beszéltek....
A főelv ugyanaz, és az van, amit mondtam.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5435 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:42:40 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.11 csütörtök, 21:35:29
Nem kell nagy áramlásra gondolni! Sőt! De a korom bemegy, és a kérdés az volt. Illetve a méréskot a menetszelet kizártad?
B+,a nyomás felépül a kipufogórendszerben úgy kb 1tized másodperc alatt,és kb 3tized másodberc alatt le is épül amikor megállítod a motort.egészen ennyi ideig képes bármi oda belépni és ki.mond meg nekem,mennyi korom lesz az te agysebész!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5436 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:43:08 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.11 csütörtök, 21:36:00
A főelv ugyanaz, és az van, amit mondtam.
Mi? a muskotályos?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5437 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:44:35 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 21:42:40
B+,a nyomás felépül a kipufogórendszerben úgy kb 1tized másodperc alatt,és kb 3tized másodberc alatt le is épül amikor megállítod a motort.egészen ennyi ideig képes bármi oda belépni és ki.mond meg nekem,mennyi korom lesz az te agysebész!
Nem az a kérdés, hogy mennyi, hanem, hogy lesz-e?
És tudod, sok kicsi sokra megy...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5438 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:45:37 »
Fizetem a sört!!!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5439 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:46:46 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.11 csütörtök, 21:44:35
Nem az a kérdés, hogy mennyi, hanem, hogy lesz-e?
És tudod, sok kicsi sokra megy...
naelmészámteapitsába!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5440 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:48:02 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 21:46:46
naelmészámteapitsába!
Tipcsi voltam. Visszaváltok BT üzembe: ki nem xarja le, hogy van-e és mennyi korom ott?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5441 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:48:45 »
Ez az EGR történet egyébként egyszerű:
ha nincs dugó a rendszerben, s az EGR dolgozik (enged), akkor a kipuffleömlőtől 2 irányba mehet a kipuffgáz: kipufogó felé (DPF), EGR felé.
A motor ha kis terhelésen jár, akkor a szívóoldalon nincs nagy nyomás: a kipuff felől az EGR-en keresztül jöhet kipuffgáz a szívóoldalra. Ezért van az, hogy padlógáznál az EGR zár (az összes tolt levegő a motorba menjen, ne részben az EGR-en keresztül a kipuff felé, mert ekkor fordítva működne ez a bypass) A szívóoldalon tehát inkább szívóhatás van az EGR irányában, tehát még szívjuk is a kipuffgázt a szívóoldalra. NA most ha ezt a részt ledugózod, akkor nincs szívóhatás, ami szívná a kipuffgázt. Tehát a kipuffgázt nem (csak) a kipuff oldal tolja, hanem a szívóoldal szívja. Tehát ha csak a szívóoldalra teszünk dugót, már azzal megszüntetjük az áramlást. Az EGR hiba adataimból látszik is, hogy csak leng a kipuffgáz az EGR-nél.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5442 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:49:45 »
S hogy BTominak is igaza legyen: ha kiveszem a dugót, akkor a kipuff felőli része valóban picit kormos...
De nem olyan sok az ami az EGRnek ártana, főleg így...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5443 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:51:20 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.11 csütörtök, 21:48:02
Tipcsi voltam. Visszaváltok BT üzembe: ki nem xarja le, hogy van-e és mennyi korom ott?
Mekkora MARHA ez a Tipcsi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5444 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:51:45 »
Próbálta már vki otthon kivenni az EGR-t?
Szerintem egyszeruen ket oka van hogy nem ele teszik.
1. EGR-t csak muhely körülmények közt lehet kivenni...
2. A felfogatas miatt csak nagyon vekony lemez fér el, vagy rámenő csővel merőlegesen levő furatokat minimálisan fel kell bőviteni, hogy a tömites elferjen
Más márkaknal is elé teszik...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5445 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:53:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.09.11 csütörtök, 21:49:45
S hogy BTominak is igaza legyen: ha kiveszem a dugót, akkor a kipuff felőli része valóban picit kormos...
De nem olyan sok az ami az EGRnek ártana, főleg így...
Na és? annyira a Balogh kipufogója is kormos-Tibi szerint,mert ő már látta a Balogh kipufogóját.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5446 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:55:03 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 21:51:20
Mekkora MARHA ez a Tipcsi!
De egyébként próbáljuk ki, hogy egy csövet az orrodhoz tolunk és én beleeresztek egy galambot... Na?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5447 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:56:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 21:53:44
Na és? annyira a Balogh kipufogója is kormos-Tibi szerint,mert ő már látta a Balogh kipufogóját.....
Mondtam is neki, kormolja ki...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5448 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:56:18 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.11 csütörtök, 21:55:03
De egyébként próbáljuk ki, hogy egy csövet az orrodhoz tolunk és én beleeresztek egy galambot... Na?
az egy bhuzi.....a te orrodhoz toljon galambot....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5449 Dátum:
2014.09.11 csütörtök, 21:56:43 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.11 csütörtök, 21:56:18
az egy bhuzi.....a te orrodhoz toljon galambot....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
102
103
104
105
106
107
108
[
109
]
110
111
112
113
114
115
116
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ