Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:15:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
110
111
112
113
114
115
116
[
117
]
118
119
120
121
122
123
124
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258737 alkalommal)
0 Felhasználó és 263 vendég van a témában
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5800 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 21:09:51 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.13 hétfő, 20:51:50
de neked részecskeszűrős mk4esed van.akkor mindeféleképp belevalót keress a motorolajból.de akkor is 5w30.
ez a félszintetikus ford olaj ez nem jó dpfeshez?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5801 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 21:11:39 »
Idézetet írta: fireball - 2014.10.13 hétfő, 21:09:51
ez a félszintetikus ford olaj ez nem jó dpfeshez?
szintetikus
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5802 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 21:14:20 »
Idézetet írta: fireball - 2014.10.13 hétfő, 21:09:51
ez a félszintetikus ford olaj ez nem jó dpfeshez?
az szintetikus.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5803 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 21:27:53 »
Van egy érdekes tapasztalásom.Ha lehet így fogalmazni. Lecsökkent a kocsim fogyasztása. Nem tudom, hogy mi játszott benne szerepet. A vezérlés lett kicserélve, a pollenszűrő cserénél levettem a gázpedál csatlakozó, téli gumi csere. A gumi csere nem játszik, mert már mentem vele januártól áprilisig, utána a nyári garnitúrával nem volt változás. A vezérlés szerintem nem befolyásolja. Viszont a gázpedál csatlakozó leszedése, meg visszarakása után egész másképp reagált az autó az addig megszokotthoz képest. Írtátok is, hogy nem kellene leszedni a csatlakozót, mert elveszti a fonalat és újra kell tanítani. Lehet újra tanult?
Amióta ezek a dolgok történtek, csak most vasárnap tűnt fel a jelenség, mert most utaztam vele hosszabb távon. Vasárnap Sopronban tele tankoltam és mentem vele 950 km-t és még 154 megtehető maradt. Ami eddig sosem volt. Mindig 900-950 volt a vége. Ma megint tele raktam és úgy kezdi, hogy a megtehető kilóméter 1050km. Ez sem szokott ennyi lenni. 880-890 volt állandóan. A kompjúter szerinti fogyi 7.2-ről 6.8-ra csökkent.
Lehetséges ez?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5804 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 21:41:55 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.13 hétfő, 21:27:53
Van egy érdekes tapasztalásom.Ha lehet így fogalmazni. Lecsökkent a kocsim fogyasztása. Nem tudom, hogy mi játszott benne szerepet. A vezérlés lett kicserélve, a pollenszűrő cserénél levettem a gázpedál csatlakozó, téli gumi csere. A gumi csere nem játszik, mert már mentem vele januártól áprilisig, utána a nyári garnitúrával nem volt változás. A vezérlés szerintem nem befolyásolja. Viszont a gázpedál csatlakozó leszedése, meg visszarakása után egész másképp reagált az autó az addig megszokotthoz képest. Írtátok is, hogy nem kellene leszedni a csatlakozót, mert elveszti a fonalat és újra kell tanítani. Lehet újra tanult?
Amióta ezek a dolgok történtek, csak most vasárnap tűnt fel a jelenség, mert most utaztam vele hosszabb távon. Vasárnap Sopronban tele tankoltam és mentem vele 950 km-t és még 154 megtehető maradt. Ami eddig sosem volt. Mindig 900-950 volt a vége. Ma megint tele raktam és úgy kezdi, hogy a megtehető kilóméter 1050km. Ez sem szokott ennyi lenni. 880-890 volt állandóan. A kompjúter szerinti fogyi 7.2-ről 6.8-ra csökkent.
Lehetséges ez?
lehetséges.kilehet nullazni egy csomó tanult értéket a pcm ben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5805 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 21:43:51 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.13 hétfő, 21:41:55
lehetséges.kilehet nullazni egy csomó tanult értéket a pcm ben.
Eddig ok, de mitől fogyaszt ennyivel kevesebbet, amikor u.úgy használom, mint eddig?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5806 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 21:45:11 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.13 hétfő, 21:43:51
Eddig ok, de mitől fogyaszt ennyivel kevesebbet, amikor u.úgy használom, mint eddig?
nem úgy használod mint eddig...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5807 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 21:51:17 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.13 hétfő, 21:45:11
nem úgy használod mint eddig...
Pedig de. Ha jövök dolgozni, kb 10 óra alatt 1100 km van meg. Ausztria 130kmh néhol 15-160, németeknél 140 180. És mindig ez a tempó. Ha dugó van, azt igyekszem behozni.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5808 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 21:53:08 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.13 hétfő, 21:27:53
Van egy érdekes tapasztalásom.Ha lehet így fogalmazni. Lecsökkent a kocsim fogyasztása. Nem tudom, hogy mi játszott benne szerepet. A vezérlés lett kicserélve, a pollenszűrő cserénél levettem a gázpedál csatlakozó, téli gumi csere. A gumi csere nem játszik, mert már mentem vele januártól áprilisig, utána a nyári garnitúrával nem volt változás. A vezérlés szerintem nem befolyásolja. Viszont a gázpedál csatlakozó leszedése, meg visszarakása után egész másképp reagált az autó az addig megszokotthoz képest. Írtátok is, hogy nem kellene leszedni a csatlakozót, mert elveszti a fonalat és újra kell tanítani. Lehet újra tanult?
Amióta ezek a dolgok történtek, csak most vasárnap tűnt fel a jelenség, mert most utaztam vele hosszabb távon. Vasárnap Sopronban tele tankoltam és mentem vele 950 km-t és még 154 megtehető maradt. Ami eddig sosem volt. Mindig 900-950 volt a vége. Ma megint tele raktam és úgy kezdi, hogy a megtehető kilóméter 1050km. Ez sem szokott ennyi lenni. 880-890 volt állandóan. A kompjúter szerinti fogyi 7.2-ről 6.8-ra csökkent.
Lehetséges ez?
Bár inkább fogyi topik lenne,de neked és másnak mekkora a tankotok? 6.8×9.5=64.6liter.......és ugye 60liter a tank....vagy a kombinak nagyobb?
Vágó-san elbizonytalanodtam.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5809 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 21:54:17 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.13 hétfő, 21:53:08
Bár inkább fogyi topik lenne,de neked és másnak mekkora a tankotok? 6.8×9.5=64.6liter.......és ugye 60liter a tank....vagy a kombinak nagyobb?
Vágó-san elbizonytalanodtam.
70
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5810 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 21:56:27 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.13 hétfő, 21:53:08
Bár inkább fogyi topik lenne,de neked és másnak mekkora a tankotok? 6.8×9.5=64.6liter.......és ugye 60liter a tank....vagy a kombinak nagyobb?
Vágó-san elbizonytalanodtam.
De nem is a fogyasztás a lényeg. Annak örülök. A kérdés a MIÉRT? Az meg inkább ide való.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5811 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 22:04:36 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.13 hétfő, 21:56:27
De nem is a fogyasztás a lényeg. Annak örülök. A kérdés a MIÉRT? Az meg inkább ide való.
Sorry..magamnak irtam hogy inkább oda lenne való.
4hónap után én is 6.5ről lementem 6.0ra óra szerint....foggalmam sincs hogy mitől
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5812 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 22:05:58 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.13 hétfő, 22:04:36
Sorry..magamnak irtam hogy inkább oda lenne való.
4hónap után én is 6.5ről lementem 6.0ra óra szerint....foggalmam sincs hogy mitől
jobb üzemanyag, hidegebb levegő, kevesebb forgalom
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5813 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 22:06:44 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.13 hétfő, 21:54:17
70
Most látom neked mk4-ed van .
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Laci99
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5814 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 22:07:46 »
Idézetet írta: Stephen - 2014.10.13 hétfő, 18:01:40
Az egyik Webasto szerviz partner azt mondta, hogy ugyan értenek hozzá, de nincs Ford szoftverük és tesztkörnyezet, így az állófűtés elektronikáját nem tudják ellenőrizni.
Az érdi és a Budaörsi úti Fordnál pedig azt mondták, hogy soha sem szereltek még állófűtést. Nem értenek hozzá, de a program és a többi valószínűleg rendelkezésre áll.
A Webasto központból visszahívtak. A kollégának újra előadtam a kórtörténetet ma már negyedszer. Kijelentette, hogy a szerviz partnerek az elmondottak alapján kizárt, hogy elvállalják. Marad a Ford. Javasolta, hogy menjek az Ivanicshoz. Velük jó kapcsolatot ápol és van esélye, hogy szakmai segítséget kérnek tőlük. Azaz összejöhet a tudás és a probléma behatárolásához szükséges környezet is.
Van valakinek tapasztalata Ivanicséknál?
Ha odáig eljutnak,hogy a vezérlő a rossz, akkor inkább vegyél bele utángyártott vezérlőt azt bármivel be lehet kapcsolni(+12v) akár GSM-ről is. Nekem ilyen van és nagyon jól működik ,és nem CAN buszos. Az ára 32eFt körül mozog.
Naplózva
2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5815 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 22:09:00 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.13 hétfő, 22:06:44
Most látom neked mk4-ed van .
Január óta
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5816 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 22:10:56 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.10.13 hétfő, 22:05:58
jobb üzemanyag, hidegebb levegő, kevesebb forgalom
Érdekes,ebből nekem csak a hideg levegő jöhet szóba....többet megyek városba,és mindig ugyanott tankolok.
/sztem egr baromság lesz,meg kipuff tisztulás ,de ha még ez sem akkor romlik a mutató
/.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5817 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 22:12:25 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.10.13 hétfő, 22:05:58
jobb üzemanyag, hidegebb levegő, kevesebb forgalom
Párszor megtettem ezt az utat. Nyilván szokott alakulni valamennyit a körülményektől, de ekkora mértékben nem. Nem is írtam volna meg, ha nem számottevő.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5818 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 22:15:01 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.13 hétfő, 22:10:56
Érdekes,ebből nekem csak a hideg levegő jöhet szóba....többet megyek városba,és mindig ugyanott tankolok.
/sztem egr baromság lesz,meg kipuff tisztulás ,de ha még ez sem akkor romlik a mutató
/.
összel nekem mindig jobb volt a fogyim, majd télen megint romlott egy picit, mert melegítem. Amúgy van amikor kevésbé szennyezik az üzemanyagot. PL én nyáron sokszor tankolok nálunk egy olcsó kúton, de octóbertől általában OMV. Már a hidegekben dadogott, 50-nél gáztartásra néha berángatott, majd most tankoltam OMV-nél és tökéletesen működik. Amúgy ha két-három lámpát átállítanak, ami nem állít meg, akkor már érezhető a szokásos útvonalon járásnál az üzemanyag különbség (juj, de magyarosan megaszontam
)
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.13 hétfő, 22:12:25
Párszor megtettem ezt az utat. Nyilván szokott alakulni valamennyit a körülményektől, de ekkora mértékben nem. Nem is írtam volna meg, ha nem számottevő.
Én a levegőre és arra gondolok, hogy most ugyan azon a kúton, jobb minőségű anyagot kaptál
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5819 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 22:23:03 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.10.13 hétfő, 22:15:01
összel nekem mindig jobb volt a fogyim, majd télen megint romlott egy picit, mert melegítem. Amúgy van amikor kevésbé szennyezik az üzemanyagot. PL én nyáron sokszor tankolok nálunk egy olcsó kúton, de octóbertől általában OMV. Már a hidegekben dadogott, 50-nél gáztartásra néha berángatott, majd most tankoltam OMV-nél és tökéletesen működik. Amúgy ha két-három lámpát átállítanak, ami nem állít meg, akkor már érezhető a szokásos útvonalon járásnál az üzemanyag különbség (juj, de magyarosan megaszontam
)
Én a levegőre és arra gondolok, hogy most ugyan azon a kúton, jobb minőségű anyagot kaptál
Én csak OMV....
"Gáztartás" ....azthittem dieseled van
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5820 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 22:38:55 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.13 hétfő, 21:14:20
az szintetikus.
az unix oldalán fél szintetikusnak írják, vagy vagn belőle olyan is?
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P22519&cMegnNr=15221
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5821 Dátum:
2014.10.14 kedd, 05:07:05 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.10.13 hétfő, 22:15:01
összel nekem mindig jobb volt a fogyim, majd télen megint romlott egy picit, mert melegítem. Amúgy van amikor kevésbé szennyezik az üzemanyagot. PL én nyáron sokszor tankolok nálunk egy olcsó kúton, de octóbertől általában OMV. Már a hidegekben dadogott, 50-nél gáztartásra néha berángatott, majd most tankoltam OMV-nél és tökéletesen működik. Amúgy ha két-három lámpát átállítanak, ami nem állít meg, akkor már érezhető a szokásos útvonalon járásnál az üzemanyag különbség (juj, de magyarosan megaszontam
)
Én a levegőre és arra gondolok, hogy most ugyan azon a kúton, jobb minőségű anyagot kaptál
Otthon MOL kút, itt OMV. Mindkét kúton jobb lett a minőség? Nem hiszem. Majd pár tankolás után még visszahozom ezt a témát.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5822 Dátum:
2014.10.14 kedd, 08:55:20 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.10.14 kedd, 05:07:05
Otthon MOL kút, itt OMV. Mindkét kúton jobb lett a minőség? Nem hiszem. Majd pár tankolás után még visszahozom ezt a témát.
Nekem olyan módon ismert az "újratanulás" jelensége, hogy egyszer a Ford szervizben visszaállották az ECU-t alapbeállításra, s mondta a srác, hogy az autó 400-500km-ig újratanulja az egyes referencia értékeket. Ezt a szöveget honnan vette, azt nem tudom, de biztosan nem otthon álmodta:)
Még azt is hozzátette, hogy dinamikusan menjek vele. Fogyasztását akkor nem néztem, de egy kis változás volt az autónál úgy éreztem... s persze idővel megszokottá válik.
Érdekes ez a Siemens vezérlés:)
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5823 Dátum:
2014.10.14 kedd, 09:12:39 »
Egy kis szösszenet a vezérléssel kapcsolatban. Talán 2-3 hónapja derült ki számomra itt a fórumon, hogy a hagyományos automata váltós 2.0 TDCI / 131 Le motorok vezérlését a 200.000 km/10 évről 100.000km/5 évre módosították. Hosszas levelezgetés után sem mondta el a Ford Europe a korábbi csere okát, a hivatalos válaszuk az volt, hogy a mérnökeik ajánlására változtatták meg a csere periódust. Az autómban ekkor már 130.000 km volt. Azt tudtam (vagyis reméltem), hogy a vezérlés nem olyan, hogy eléri a 100 ezret és reccs, de azért ott motoszkált a fejemben a tudat, hogy bármikor megtörténhet. Szóval megvettem az alkatrészeket és kicseréltettem. A szervizben nem hallottak róla, mondtam, hogy nézze meg az ETIS-ben ott a válasz.....2 hete voltam ismét náluk "ajándék" embléma cserén. Ismét szóba került a vezérlés cseréje. Mint kiderült a Ford értesítette az ilyen típussal rendelkező első tulajdonosokat, de a többgazdás autóknál ez már nem megoldható, főleg ha import autó. Persze ha a sokadik rendes tulaj is márkaszervizbe viszi az autóját, akkor felhívják a figyelmét a változtatásokra.
......Még nem hivatalosan, de a 200.000/10 év is a múlté, az oktatásokon már a szervizeknek is a korábbi (használattól függően 160-180.000)cserét ajánlják.... legalább is Hovány Szolnok szerint.....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.14 kedd, 09:47:36 írta fecso71
»
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5824 Dátum:
2014.10.14 kedd, 09:25:35 »
Idézetet írta: fecso71 - 2014.10.14 kedd, 09:12:39
Egy kis szösszenet a vezérléssel kapcsolatban. Talán 2-3 hónapja derült ki számomra itt a fórumon, hogy a hagyományos automata váltós 2.0 TDCI / 131 Le motorok vezérlését a 200.000 km/10 évről 100.000km/5 évre módosították. Hosszas levelezgetés után sem mondta el a Ford Europe a korábbi csere okát, a hivatalos válaszuk az volt, hogy a mérnökeik ajánlására változtatták meg a csere periódust. Az autómban ekkor már 130.000 km volt. Azt tudtam (vagyis reméltem), hogy a vezérlés nem olyan, hogy eléri a 100 ezret és reccs, de azért ott motoszkált a fejemben a tudat, hogy bármikor megtörténhet. Szóval megvettem az alkatrészeket és kicseréltettem. A szervizben nem hallottak róla, mondtam, hogy nézze meg az ETIS-ben ott a válasz.....2 hete voltam ismét náluk "ajándék" embléma cserén. Ismét szóba került a vezérlés cseréje. Mint kiderült a Ford értesítette az ilyen típussal rendelkező első tulajdonosokat, de a többgazdás autóknál ez már nem megoldható, főleg ha import autó. Persze ha a sokadik rendes tulaj is márkaszervizbe viszi az autóját, akkor felhívják a figyelmét a változtatásokra.
Na de ti se örüljetek.......Még nem hivatalosan, de a 200.000/10 év is a múlté, az oktatásokon már a szervizeknek is a korábbi cserét ajánlják.... legalább is Hovány Szolnok szerint.....
Ha jól értem a 131 Le motorokra vonatkozik?
Nekem 140 lovas 6 sebességes verdám van. Annál maradt a 200.000/10 év? Remélem igen mert 122000 van benne
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5825 Dátum:
2014.10.14 kedd, 09:31:37 »
Idézetet írta: zozo21 - 2014.10.14 kedd, 09:25:35
Ha jól értem a 131 Le motorokra vonatkozik?
Nekem 140 lovas 6 sebességes verdám van. Annál maradt a 200.000/10 év? Remélem igen mert 122000 van benne
Igen a 130 lovasnál van a 100.000 km-es ajánlás.....
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5826 Dátum:
2014.10.14 kedd, 09:47:16 »
Idézetet írta: fecso71 - 2014.10.14 kedd, 09:31:37
Igen a 130 lovasnál van a 100.000 km-es ajánlás.....
érdekes, mert ugyan az a motor, mint a másik
Naplózva
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5827 Dátum:
2014.10.14 kedd, 09:57:59 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.10.14 kedd, 09:47:16
érdekes, mert ugyan az a motor, mint a másik
Gondolom, ez úgy derült ki, hogy ennél a típusnál több autónál is hamarabb adta meg magát a vezérlés..talán a beépített alkatrészek minősége (rossz széria, stb) lehetett az ok. Ettől függetlenül rafinált, mert hivatalosan nem hívja vissza ezt a típust egy kedvezményes, vagy akár ingyenes cserére, hanem erősen javasolja a cserét 100.000-nél..
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.14 kedd, 12:45:41 írta fecso71
»
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5828 Dátum:
2014.10.14 kedd, 12:42:16 »
Sziasztok,
Gázcsatlakozó lehúzása után elfelejti az autó a "referenciaértékeket
" ?
viccen kívül kérdezem
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5829 Dátum:
2014.10.14 kedd, 13:50:25 »
Idézetet írta: fecso71 - 2014.10.14 kedd, 09:12:39
...a hagyományos automata váltós 2.0 TDCI / 131 Le motorok vezérlését a 200.000 km/10 évről 100.000km/5 évre módosították. ... a Ford értesítette az ilyen típussal rendelkező első tulajdonosokat, ...
És akkor ez csak a hagyományos automata váltósakra vonatkozik?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5830 Dátum:
2014.10.14 kedd, 15:10:24 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.14 kedd, 13:50:25
És akkor ez csak a hagyományos automata váltósakra vonatkozik?
az én olvasatomban minden 130Le változatra
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5831 Dátum:
2014.10.14 kedd, 16:46:25 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.14 kedd, 12:42:16
Sziasztok,
Gázcsatlakozó lehúzása után elfelejti az autó a "referenciaértékeket
" ?
viccen kívül kérdezem
Az én tapasztalatom: NEM, minden zsír maradt!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5832 Dátum:
2014.10.14 kedd, 17:06:14 »
Idézetet írta: Tonyo - 2014.10.14 kedd, 16:46:25
Az én tapasztalatom: NEM, minden zsír maradt!
Pontosan mit jelent ez, hogy az autó "tanulja" a dolgokat? Teszem azt az előző tulaj vezetési technikájához optimalizálja a fogyasztást, gázreakciót stb.. ? ? ? ?
Ez egy bizonyos idő után benne marad az ecuban és nem "frissül" csak a direkt törléskor?
hogy is van ez?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
kotta_cs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5833 Dátum:
2014.10.14 kedd, 17:17:10 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.14 kedd, 17:06:14
Pontosan mit jelent ez, hogy az autó "tanulja" a dolgokat? Teszem azt az előző tulaj vezetési technikájához optimalizálja a fogyasztást, gázreakciót stb.. ? ? ? ?
Ez egy bizonyos idő után benne marad az ecuban és nem "frissül" csak a direkt törléskor?
hogy is van ez?
a vezetési stílust tanulja az ECU is és a váltó is (ha automata). Tudtommal csak akkor kezdi újra a tanulást, ha a referencia értékektől eltérést kap (pl nagypapás után hirtelen rallisan kezdesz vezetni) vagy reset.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5834 Dátum:
2014.10.14 kedd, 18:17:18 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2014.10.14 kedd, 12:42:16
Sziasztok,
Gázcsatlakozó lehúzása után elfelejti az autó a "referenciaértékeket
" ?
viccen kívül kérdezem
Nekem máshogy viselkedik, mint eddig.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5835 Dátum:
2014.10.14 kedd, 19:18:07 »
hali
nézegetem ebay en az egr ledugózó lemezt, ez is mk4 hez való szerintetek ? mert itt nincs ideirva hogy mk 4, de ránézésre ugyanaz mint amihez oda van írva, csak itt 1.5 font a posta nem 9font mint a másiknál
http://www.ebay.com/itm/STAINLESS-EGR-VALVE-BLANKING-PLATE-FORD-PUMA-MONDEO-TRANSIT-2-0-2-2-2-4-TDCi-/131089282748?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e8587b6bc&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blanking-plate-MK4-FORD-MONDEO-2-0-16V-TDCi-BHP-MPG-DPF-block-off-/161433678515?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25963272b3&vxp=mtr
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5836 Dátum:
2014.10.14 kedd, 19:19:20 »
Idézetet írta: fireball - 2014.10.14 kedd, 19:18:07
hali
nézegetem ebay en az egr ledugózó lemezt, ez is mk4 hez való szerintetek ? mert itt nincs ideirva hogy mk 4, de ránézésre ugyanaz mint amihez oda van írva, csak itt 1.5 font a posta nem 9font mint a másiknál
http://www.ebay.com/itm/STAINLESS-EGR-VALVE-BLANKING-PLATE-FORD-PUMA-MONDEO-TRANSIT-2-0-2-2-2-4-TDCi-/131089282748?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e8587b6bc&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blanking-plate-MK4-FORD-MONDEO-2-0-16V-TDCi-BHP-MPG-DPF-block-off-/161433678515?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25963272b3&vxp=mtr
oda van írva: Puma mondeóhoz.ergo csak mk3!!!!!!
méretbeli különbség van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5837 Dátum:
2014.10.14 kedd, 19:40:50 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.14 kedd, 19:19:20
oda van írva: Puma mondeóhoz.ergo csak mk3!!!!!!
méretbeli különbség van!
aha, akkor csak azt kell rendelni ami 3.5 font +9 font posta, így már nem is annyira olcsó
a végén lehet hogy gyártok egyet magamnak hétvégén ha lesz időm
olvastam hogy valaki befőttes üveg fedeléből vágta ki, ha az jó oda én is csinálok abból
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5838 Dátum:
2014.10.14 kedd, 19:44:55 »
Idézetet írta: fireball - 2014.10.14 kedd, 19:40:50
aha, akkor csak azt kell rendelni ami 3.5 font +9 font posta, így már nem is annyira olcsó
a végén lehet hogy gyártok egyet magamnak hétvégén ha lesz időm
olvastam hogy valaki befőttes üveg fedeléből vágta ki, ha az jó oda én is csinálok abból
ha erre jársz adok neked 1 darab 2mm-es rozsdamentes lemezt.inkább abból csináld.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5839 Dátum:
2014.10.14 kedd, 19:45:52 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.14 kedd, 19:44:55
ha erre jársz adok neked
1 darab 2mm-es rozsdamentes lemezt
.inkább abból csináld.
Megint osztogatod a bakelit gyűjteményed?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5840 Dátum:
2014.10.14 kedd, 19:47:13 »
Idézetet írta: és rendezte: GSR - 2014.10.14 kedd, 19:45:52
Megint osztogatod a bakelit gyűjteményed?
csak te forgatsz ki egy rozsdamentes lemez szót...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5841 Dátum:
2014.10.14 kedd, 19:53:05 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.14 kedd, 19:44:55
ha erre jársz adok neked 1 darab 2mm-es rozsdamentes lemezt.inkább abból csináld.
vasárnap délután pont megyek szigetszentmiklósra,onnan közel vagy nagyon, lehet beugrok akkor, viszek pár sört is
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5842 Dátum:
2014.10.14 kedd, 19:55:25 »
Idézetet írta: fireball - 2014.10.14 kedd, 19:53:05
vasárnap délután pont megyek szigetszentmiklósra,onnan közel vagy nagyon, lehet beugrok akkor,
viszek pár sört is
Sok lesz az egy kis lemezért.....
Elég ha egy kubu-t viszek a kisfiúnak!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5843 Dátum:
2014.10.14 kedd, 19:57:49 »
Idézetet írta: és rendezte: GSR - 2014.10.14 kedd, 19:55:25
Sok lesz az egy kis lemezért.....
Elég ha egy kubu-t viszek a kisfiúnak!
van az a dolog,amihez neked semmi közöd.ergo nem belevauvau!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5844 Dátum:
2014.10.14 kedd, 19:58:17 »
Idézetet írta: fireball - 2014.10.14 kedd, 19:53:05
vasárnap délután pont megyek szigetszentmiklósra,onnan közel vagy nagyon, lehet beugrok akkor, viszek pár sört is
ne fogd vissza magad...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5845 Dátum:
2014.10.14 kedd, 20:00:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.14 kedd, 19:57:49
van az a dolog,amihez neked semmi közöd.ergo nem belevauvau!
Olyan nincs!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5846 Dátum:
2014.10.14 kedd, 20:07:05 »
Idézetet írta: és rendezte: GSR - 2014.10.14 kedd, 19:55:25
Sok lesz az egy kis lemezért.....
Elég ha egy kubu-t viszek a kisfiúnak!
múltkor megnézte a gépet obd-n, akkor ígértem be pár sört
most leszállítom
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5847 Dátum:
2014.10.14 kedd, 20:08:00 »
Idézetet írta: fireball - 2014.10.14 kedd, 20:07:05
múltkor megnézte a gépet obd-n, akkor ígértem be pár sört
most leszállítom
Akkor most még elég ha képet viszel róla.... (a sörről, mielőtt másra gondolna)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5848 Dátum:
2014.10.14 kedd, 21:22:58 »
Idézetet írta: KOTTA - 2014.10.14 kedd, 09:47:16
érdekes, mert ugyan az a motor, mint a másik
Nekem is a 140lovas van, powershift-tel, de most elgondolkodtam.
Naplózva
fireball
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5849 Dátum:
2014.10.14 kedd, 21:57:58 »
Idézetet írta: Candle - 2014.10.14 kedd, 21:22:58
Nekem is a 140lovas van, powershift-tel, de most elgondolkodtam.
az enyémbe 120e nél cseréltek vezérlést a ford márkaszervízben még az első tulajnak, én is gondolkodtam már rajta, hogy miért
tényleg érdemesebb hamarabb mint 200e km, vagy csak üzleti érdek
Naplózva
Oldalak:
1
...
110
111
112
113
114
115
116
[
117
]
118
119
120
121
122
123
124
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ