Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:28:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254456 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7150 Dátum: 2015.04.21 kedd, 21:28:09 »

Pont azert vettem 2-3m tdci-t mert *** sokat megyek es igy akarnek sporolni.....

Az a baj, hogy hosszu tavon nem nagyon fogsz. Amit megsporolsz a tankolasnal, azt megfizeted a szerviz szamlakon. Az MKIII-at 180 ezer km-en keresztul hasznaltam. Ezalatt volt egy kuplung es kettos tomegu csere es eladas elott egy nagynyomasu felujitas. Eleve dragabb volt 3 evesen mint egy benzines. Ugyhogy az arkulonbseg es a javitasok siman elvittek a fogyasztason nyert osszeget.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7151 Dátum: 2015.04.21 kedd, 21:48:18 »

oóoó,főnök úr.egy tdci topicban is elfér "az enyém kevesebbet fogyaszt..." eplus2
Csak elvonási tünetek! Már megint orvosi antibiotikumot szedek...
Azért ezek a deciliterek/100km tényleg az agyamra mennek...
Ha menni, akkor menni kell, fogyaszt a vas, amennyit fogyaszt...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7152 Dátum: 2015.04.21 kedd, 21:50:47 »

Pont azert vettem 2-3m tdci-t mert *** sokat megyek es igy akarnek sporolni.....
Szerinted mi miért? Évi 50ekm esetén belefér a kt csere 5 évenként...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
100kg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #7153 Dátum: 2015.04.21 kedd, 21:56:32 »

Az a baj, hogy hosszu tavon nem nagyon fogsz. Amit megsporolsz a tankolasnal, azt megfizeted a szerviz szamlakon. Az MKIII-at 180 ezer km-en keresztul hasznaltam. Ezalatt volt egy kuplung es kettos tomegu csere es eladas elott egy nagynyomasu felujitas. Eleve dragabb volt 3 evesen mint egy benzines. Ugyhogy az arkulonbseg es a javitasok siman elvittek a fogyasztason nyert osszeget.

En tavaly elott vettem az mk3 masomat 1m ert egy evet hasznalatam kozel 70e pakoltam bele de legyen 65e es 950e adtam el ugyh h olajcseren kivul a kezifekbovdent meg egy izzot csereltettetem. Tehet ez sztem boven meghozta az arat. De lehet h igazad van hosszu tavon a sporolas egalba jon ki a szervizzel de legalabb megy tuzon vizen ☺
Naplózva

Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7154 Dátum: 2015.04.21 kedd, 22:15:23 »

Az a baj, hogy hosszu tavon nem nagyon fogsz. Amit megsporolsz a tankolasnal, azt megfizeted a szerviz szamlakon. Az MKIII-at 180 ezer km-en keresztul hasznaltam. Ezalatt volt egy kuplung es kettos tomegu csere es eladas elott egy nagynyomasu felujitas. Eleve dragabb volt 3 evesen mint egy benzines. Ugyhogy az arkulonbseg es a javitasok siman elvittek a fogyasztason nyert osszeget.

A kuplung és kettős tömegű mindkettőben van.

Én az enyémmel eddig 195e-et mentem le, olcsóbb volt mint a benzines...
Egy szíjfeszítő, 1 turbócső.
Nekem eddig durván 2 milliót spórolt. Szerintem ez nem rossz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7155 Dátum: 2015.04.22 szerda, 07:21:37 »

Az a baj, hogy hosszu tavon nem nagyon fogsz. Amit megsporolsz a tankolasnal, azt megfizeted a szerviz szamlakon. Az MKIII-at 180 ezer km-en keresztul hasznaltam. Ezalatt volt egy kuplung es kettos tomegu csere es eladas elott egy nagynyomasu felujitas. Eleve dragabb volt 3 evesen mint egy benzines. Ugyhogy az arkulonbseg es a javitasok siman elvittek a fogyasztason nyert osszeget.
Mondjuk az MK3 legendásan beteg tud lenni.

De csak 2,5 liter fogyasztáskülönbséggel és 400-as naftával számolva 1 millióval kevesebb 100e km-en az üzemanyagköltség. Ebbe belefér a nagynyomású, a kuplung és a kéttömegű plusz marad is gazdagon.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7156 Dátum: 2015.04.22 szerda, 09:35:27 »

A kuplung és kettős tömegű mindkettőben van.

Én az enyémmel eddig 195e-et mentem le, olcsóbb volt mint a benzines...
Egy szíjfeszítő, 1 turbócső.
Nekem eddig durván 2 milliót spórolt. Szerintem ez nem rossz.

És mennyi volt az árkülönbség benzines és dízel között mikor vetted?
Ha jól tudom, te újonnan vetted.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7157 Dátum: 2015.04.22 szerda, 09:39:44 »

Mondjuk az MK3 legendásan beteg tud lenni.

De csak 2,5 liter fogyasztáskülönbséggel és 400-as naftával számolva 1 millióval kevesebb 100e km-en az üzemanyagköltség. Ebbe belefér a nagynyomású, a kuplung és a kéttömegű plusz marad is gazdagon.

Azért azt a 2,5 litert kicsit sokallom. Tudom vannak itt olyanok akik 5 literrel járnak dízellel (nekem 6,3 alá ritkán megy, de nem is papásan vezetek), de azok benzinessel se 10 literes fogyasztással járnának. Igazából nem is a 2,5 sok, hanem szerintem erősen felhasználófüggő. Vagyis szerintem aki nyomja a dízelnek, az spórol a legtöbbet, mert az a benzinesnek is nyomná, és akkor jelentősebb a fogyasztás különbség. Na mindegy, a mostani kocsinál nem a fogyasztáson spórolás volt az elsődleges szempont, a benzines verzió 1 millióval olcsóbb lett volna, így 100 ezer km-ig bukóban vagyok a számolásod alapján. A szervizeléseket nem számolom, a turbós 1.6-nál én ugyanúgy gyakrabban cserélnék olajat mint a dízelen, tuti hogy annak se árt.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #7158 Dátum: 2015.04.22 szerda, 18:21:44 »

sziasztok
megtörtént a hibakód olvasás engine malfunktion
p029900 és p023485 szerintetek mi okozhatja ezt de csak ha gyorsan megyek 160km/h felett ezt csak azért írom ha valaki nem olvasta volna az előző írásaimat









Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7159 Dátum: 2015.04.22 szerda, 18:39:20 »

sziasztok
megtörtént a hibakód olvasás engine malfunktion
p029900 és p023485 szerintetek mi okozhatja ezt de csak ha gyorsan megyek 160km/h felett ezt csak azért írom ha valaki nem olvasta volna az előző írásaimat



Ezek a hibakódok nem így helyesek véletlen?

P0299 "Turbófeltöltő/töltőkompresszor alultöltés"
P0234 "Motor tültöltés állapot"

Az Atris nekem erre a Pierburg mágnestekercset írja én azt nézném meg. Esetleg a turbócsövek állapotát nincs-e kirepedve valahol.

Diaggal rámérnék a turbo nyomásra is menetközbe mennyit tölt.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7160 Dátum: 2015.04.22 szerda, 20:08:12 »

sziasztok
megtörtént a hibakód olvasás engine malfunktion
p029900 és p023485 szerintetek mi okozhatja ezt de csak ha gyorsan megyek 160km/h felett ezt csak azért írom ha valaki nem olvasta volna az előző írásaimat










ilyen hibakódok  nincsenek.mindi 4 számjegy van a betű után.olvassátok ki rendesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7161 Dátum: 2015.04.22 szerda, 20:14:15 »

ilyen hibakódok  nincsenek.mindi 4 számjegy van a betű után.olvassátok ki rendesen.

Én is ezért néztem, hogy mik ezek, de szerintem az lesz helyesen amiket én írtam.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7162 Dátum: 2015.04.22 szerda, 20:15:44 »

Én is ezért néztem, hogy mik ezek, de szerintem az lesz helyesen amiket én írtam.
az első logikus lenne,de a második félrevezet.így agyon van vágva az egész.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7163 Dátum: 2015.04.22 szerda, 20:15:57 »

Ide: http://mondeo.hu/index.php?topic=5252.msg993211#msg993211
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.22 szerda, 20:17:42 írta Carmaged » Naplózva
Paddyrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



E-mail
« Új hozzászólás #7164 Dátum: 2015.04.22 szerda, 20:49:10 »

Üdv!

Lenne egy kis problémám a 2.2 tdci mondeommal (2008). A lényegre térve: Folyamatosan dob egy hibaüzenetet, hogy motor rendellenesség. Első vizsgálat után mondták, hogy lambda szonda. Gyári új került bele. Utána sem nem tűnt el a hibajelzés... Körülbelül havonta egyszer letiltja az autót, és csak vészüzemmódban enged menni, de újraindítás után eltűnik a probléma. Turbóra gyanakodva megvizsgáltuk, de a turbó tökéletes... Vettem hozzá egy bontott motorvezérlőt (bosch) hogy hátha azzal van a baj. De a ford szervízben nem tudták a kocsiban lévő vezérlőről letölteni az adatokat, és szerintük nem is ezzel van a baj. Lényeg, hogy új a lambda szonda, de még mindig dob egy hibát az O2 szenzornál. Ötletem már nincs, hogy mit kéne cserélnem... Ha valakinek esetleg van valami tapasztalata, azt megköszönném ha megosztaná. Előre is köszönöm az ötleteket.  :worship:Ha szükség van rá, akkor küldöm a hibakódot stb..
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7165 Dátum: 2015.04.22 szerda, 20:51:05 »

Üdv!

Lenne egy kis problémám a 2.2 tdci mondeommal (2008). A lényegre térve: Folyamatosan dob egy hibaüzenetet, hogy motor rendellenesség. Első vizsgálat után mondták, hogy lambda szonda. Gyári új került bele. Utána sem nem tűnt el a hibajelzés... Körülbelül havonta egyszer letiltja az autót, és csak vészüzemmódban enged menni, de újraindítás után eltűnik a probléma. Turbóra gyanakodva megvizsgáltuk, de a turbó tökéletes... Vettem hozzá egy bontott motorvezérlőt (bosch) hogy hátha azzal van a baj. De a ford szervízben nem tudták a kocsiban lévő vezérlőről letölteni az adatokat, és szerintük nem is ezzel van a baj. Lényeg, hogy új a lambda szonda, de még mindig dob egy hibát az O2 szenzornál. Ötletem már nincs, hogy mit kéne cserélnem... Ha valakinek esetleg van valami tapasztalata, azt megköszönném ha megosztaná. Előre is köszönöm az ötleteket.  :worship:Ha szükség van rá, akkor küldöm a hibakódot stb..

Hibakódot beírhatnád hogy még is mit dob. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7166 Dátum: 2015.04.22 szerda, 21:10:42 »

Ezek a hibakódok nem így helyesek véletlen?

P0299 "Turbófeltöltő/töltőkompresszor alultöltés"
P0234 "Motor tültöltés állapot"

Az Atris nekem erre a Pierburg mágnestekercset írja én azt nézném meg. Esetleg a turbócsövek állapotát nincs-e kirepedve valahol.

Diaggal rámérnék a turbo nyomásra is menetközbe mennyit tölt.

Melyik Atris-t használod? (illetve honnan xedted le?  vigyor5 )
 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7167 Dátum: 2015.04.22 szerda, 21:17:17 »

Üdv!

Lenne egy kis problémám a 2.2 tdci mondeommal (2008). A lényegre térve: Folyamatosan dob egy hibaüzenetet, hogy motor rendellenesség. Első vizsgálat után mondták, hogy lambda szonda. Gyári új került bele. Utána sem nem tűnt el a hibajelzés... Körülbelül havonta egyszer letiltja az autót, és csak vészüzemmódban enged menni, de újraindítás után eltűnik a probléma. Turbóra gyanakodva megvizsgáltuk, de a turbó tökéletes... Vettem hozzá egy bontott motorvezérlőt (bosch) hogy hátha azzal van a baj. De a ford szervízben nem tudták a kocsiban lévő vezérlőről letölteni az adatokat, és szerintük nem is ezzel van a baj. Lényeg, hogy új a lambda szonda, de még mindig dob egy hibát az O2 szenzornál. Ötletem már nincs, hogy mit kéne cserélnem... Ha valakinek esetleg van valami tapasztalata, azt megköszönném ha megosztaná. Előre is köszönöm az ötleteket.  :worship:Ha szükség van rá, akkor küldöm a hibakódot stb..
tdci ben nincs lambda szonda....!
Dpf lesz az.diagban tudok segíteni delpesten ingyen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7168 Dátum: 2015.04.22 szerda, 21:19:28 »

Melyik Atris-t használod? (illetve honnan xedted le?  vigyor5 )
 worship

2013-ast.  Torrent. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7169 Dátum: 2015.04.22 szerda, 21:36:59 »

2013-ast.  Torrent. Smiley

Köszönöm.

2015 -öst próbáltam, fél éjszaka telepített  falbav aztán uninstall.

nézem azt Wink

 worship még1x!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #7170 Dátum: 2015.04.24 péntek, 05:26:27 »

az első logikus lenne,de a második félrevezet.így agyon van vágva az egész.
nyilván jobban értetek hozzá de valami Bosch műszer olvasta ki a a szervizben és lefényképeztem tehát nem írtam rossz számokat a szöveg P029900 töltőnyomás szabályozás töltőnyomás túl kicsi
p023485 turbótöltő rendszerhez A jel túl magas és írt javaslatot mit nézzek meg de nem tudom hol keressem 1, töltő levegő hőmérséklet érzékelőt 2 turbó szabályzó 3 turbó szerkezet ezeket javasolta a műszer ellenőrzésre
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7171 Dátum: 2015.04.24 péntek, 05:59:16 »

nyilván jobban értetek hozzá de valami Bosch műszer olvasta ki a a szervizben és lefényképeztem tehát nem írtam rossz számokat a szöveg P029900 töltőnyomás szabályozás töltőnyomás túl kicsi
p023485 turbótöltő rendszerhez A jel túl magas és írt javaslatot mit nézzek meg de nem tudom hol keressem 1, töltő levegő hőmérséklet érzékelőt 2 turbó szabályzó 3 turbó szerkezet ezeket javasolta a műszer ellenőrzésre
ilyen hibakódok pedig nincsenek.a szöveg szerint meg:

a MAP szenzor kontakthibás....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7172 Dátum: 2015.04.24 péntek, 10:27:44 »

ilyen hibakódok pedig nincsenek.a szöveg szerint meg:

a MAP szenzor kontakthibás....

Atris írta azt is. Szóval azt is lehet ellenőrizni ott a pierburg nyomás átalakító szelep is.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7173 Dátum: 2015.04.24 péntek, 11:15:08 »

Atris írta azt is. Szóval azt is lehet ellenőrizni ott a pierburg nyomás átalakító szelep is.
annak vajmi kevés köze van a turbónyomás méréséhez...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7174 Dátum: 2015.04.24 péntek, 12:06:22 »

annak vajmi kevés köze van a turbónyomás méréséhez...

Nem is írtam azt, hogy köze lenne...viszont a másik hibakódra azt írja ellenőrizni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #7175 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 21:33:03 »

ilyen hibakódok pedig nincsenek.a szöveg szerint meg:

a MAP szenzor kontakthibás....
köszi a válaszokat remélem sikerül a végére járnom de a kódokat jól írtam le
http://kepfeltoltes.hu/150426/20150422_142903_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]




« Utoljára szerkesztve: 2015.04.26 vasárnap, 21:39:40 írta potyo57 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7176 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 22:11:04 »

köszi a válaszokat remélem sikerül a végére járnom de a kódokat jól írtam le
http://kepfeltoltes.hu/150426/20150422_142903_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]





továbbra is MAP szenzor,vagy annak a jele.de akár turbócső lukadás is okozhatja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bagesz
Vendég
« Új hozzászólás #7177 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 19:15:23 »

Valaki megtudja mondani ez mit jelent NUM TARGET ROM 0246
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7178 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 20:50:14 »

Sziasztok,

Hol talalom a regenek szamat a forscan-ben? (nincs kapcsolos ELM-em es a legutolso verziot szedtem le eppen)
Tudom Alf beszeltunk rola telefonon, de nem latom...

Erdekes a cimbim ujabb Euro 5-os s-max-at is diagoltuk es ott talaltunk meg DPF toltottseget is 64%-ot mutatott eppen (sokkal tobb dolgot, mint nalam pl ezt nalam nem mutatta), de ott sem lattam semmifele szamot a regeneraciok szamaval kapcsolatosan...

Koszi elore is, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #7179 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 21:01:41 »

A kuplung és kettős tömegű mindkettőben van.

Én az enyémmel eddig 195e-et mentem le, olcsóbb volt mint a benzines...
Egy szíjfeszítő, 1 turbócső.
Nekem eddig durván 2 milliót spórolt. Szerintem ez nem rossz.


Majd NAv-osan elolvassuk mind a 36406 kommentet és leellenőrizzük mi volt még amit nem vallottál be eplus2 eplus2 taps Wink

amúgy meg kb plusz 1milka,amit nem költöttél használtautó javitásra Wink ugyhogy inkább 3az a kettő eljen
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7180 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 22:51:59 »

Sziasztok,

Hol talalom a regenek szamat a forscan-ben? (nincs kapcsolos ELM-em es a legutolso verziot szedtem le eppen)
Tudom Alf beszeltunk rola telefonon, de nem latom...

Erdekes a cimbim ujabb Euro 5-os s-max-at is diagoltuk es ott talaltunk meg DPF toltottseget is 64%-ot mutatott eppen (sokkal tobb dolgot, mint nalam pl ezt nalam nem mutatta), de ott sem lattam semmifele szamot a regeneraciok szamaval kapcsolatosan...

Koszi elore is, bb

Gondolom neked is magyar szóval látnod kéne PCM fülön nézd végig őket és ott lesznek. Van vagy 4-5 érték ami fontos a regenek megállapításához.

Az s-max faceliftes volt, nem? Mert a telítettségét a dpf-nek én nem látok.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7181 Dátum: 2015.04.28 kedd, 10:30:17 »

Gondolom neked is magyar szóval látnod kéne PCM fülön nézd végig őket és ott lesznek. Van vagy 4-5 érték ami fontos a regenek megállapításához.

Az s-max faceliftes volt, nem? Mert a telítettségét a dpf-nek én nem látok.
Köszi!
PCM fülön néztem es nem találtam angolt használok, de ennek sztm nincs jelentősége.
Az smax faceliftes volt.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7182 Dátum: 2015.04.28 kedd, 11:25:38 »

Sziasztok,

Hol talalom a regenek szamat a forscan-ben? (nincs kapcsolos ELM-em es a legutolso verziot szedtem le eppen)
Tudom Alf beszeltunk rola telefonon, de nem latom...

Erdekes a cimbim ujabb Euro 5-os s-max-at is diagoltuk es ott talaltunk meg DPF toltottseget is 64%-ot mutatott eppen (sokkal tobb dolgot, mint nalam pl ezt nalam nem mutatta), de ott sem lattam semmifele szamot a regeneraciok szamaval kapcsolatosan...

Koszi elore is, bb
othonról majd belinkelem.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7183 Dátum: 2015.04.28 kedd, 16:25:14 »

othonról majd belinkelem.....
köszönet  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7184 Dátum: 2015.04.28 kedd, 18:57:57 »

köszönet  worship
www.invitelweb.hu/tamas.simon/PCM.docx
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7185 Dátum: 2015.04.29 szerda, 10:05:36 »

Tack så mycket Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7186 Dátum: 2015.04.29 szerda, 10:12:55 »

Tack så mycket Smiley
eljen nincs mit! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #7187 Dátum: 2015.04.29 szerda, 15:01:43 »

Sziasztok!

Turbó vákum szelepet cserélt már valaki? Erre gondolok (hátsó):
https://www.dropbox.com/s/h6fkh3s3o3kik3g/2015-03-24%2013.59.39.jpg?dl=0

2009 2.0 TDCi, 103kW.

Ha jól gondolom erre lesz szükségem ha utángyártott Pierburgot akarok (6G9Q-9E882-CA)
http://www.ebay.com/itm/FORD-C-MAX-FOCUS-MK2-S-MAX-GALAXY-DRUCKWANDLER-AGR-ABGASSTEUERUNG-6G9Q-9E882-CA-/301443699515?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item462f71d33b&vxp=mtr

power_ford kolléga tanácsolta, hogy a két szelep felcserélése ideiglenesen jó megoldás lehet. Mennyire bonyolult feladat? Ha van benne valami "csavar", inkább nem állnék neki. Ha csak "kicsavar-becsavar" a történet akkor hétvégén megcsinálom.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7188 Dátum: 2015.04.29 szerda, 15:24:09 »

Sziasztok!

Turbó vákum szelepet cserélt már valaki? Erre gondolok (hátsó):
https://www.dropbox.com/s/h6fkh3s3o3kik3g/2015-03-24%2013.59.39.jpg?dl=0

2009 2.0 TDCi, 103kW.

Ha jól gondolom erre lesz szükségem ha utángyártott Pierburgot akarok (6G9Q-9E882-CA)
http://www.ebay.com/itm/FORD-C-MAX-FOCUS-MK2-S-MAX-GALAXY-DRUCKWANDLER-AGR-ABGASSTEUERUNG-6G9Q-9E882-CA-/301443699515?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item462f71d33b&vxp=mtr

power_ford kolléga tanácsolta, hogy a két szelep felcserélése ideiglenesen jó megoldás lehet. Mennyire bonyolult feladat? Ha van benne valami "csavar", inkább nem állnék neki. Ha csak "kicsavar-becsavar" a történet akkor hétvégén megcsinálom.

Én már mindekttőt cseréltem. Nekem xarabb helyen van, és így is csak15-20 percet vett igénybe összesen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7189 Dátum: 2015.04.29 szerda, 15:32:32 »

Sziasztok!

Turbó vákum szelepet cserélt már valaki? Erre gondolok (hátsó):
https://www.dropbox.com/s/h6fkh3s3o3kik3g/2015-03-24%2013.59.39.jpg?dl=0

2009 2.0 TDCi, 103kW.

Ha jól gondolom erre lesz szükségem ha utángyártott Pierburgot akarok (6G9Q-9E882-CA)
http://www.ebay.com/itm/FORD-C-MAX-FOCUS-MK2-S-MAX-GALAXY-DRUCKWANDLER-AGR-ABGASSTEUERUNG-6G9Q-9E882-CA-/301443699515?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item462f71d33b&vxp=mtr

power_ford kolléga tanácsolta, hogy a két szelep felcserélése ideiglenesen jó megoldás lehet. Mennyire bonyolult feladat? Ha van benne valami "csavar", inkább nem állnék neki. Ha csak "kicsavar-becsavar" a történet akkor hétvégén megcsinálom.

Már jó páran cseréltük nem bonyolult levegőszűrő házat érdemes kivenni és hozzá férni. Arra figyelj hogy a csöveket ne cseréld fel. Smiley

Ha nem akarsz várni: https://alkatreszek.hu/nyomasatalakito_turbotolto_pierburg?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.VUDdWiHtlQR
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #7190 Dátum: 2015.04.29 szerda, 17:48:58 »

Köszi srácok!  worship Ha sikerül jó áron alkatrészt találnom (20 alatt sehol nincs raktáron) akkor hétvégén nekiállok. Ha nem, akkor is legalább próbaképpen megcserélem őket amíg megjön a cucc.
Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #7191 Dátum: 2015.04.29 szerda, 18:02:48 »

Köszi srácok!  worship Ha sikerül jó áron alkatrészt találnom (20 alatt sehol nincs raktáron) akkor hétvégén nekiállok. Ha nem, akkor is legalább próbaképpen megcserélem őket amíg megjön a cucc.
hali.
Sikerűl találnod? A csatolt linket lefelé görgetve 2 félét is találsz készleten Smiley
Én is cseréltem. A felcserélés 1 hónaptól max 5 hónapig megoldás.
A légszűrőház kiszedése nem igazán elkerülhető a hátsó kiszedésénél Sad
Két 6 anya tartja amiből elég csak az egyiket leszedni a másikat csak fellazítani. Kibuktatható.
Nagyon fontos leszedés előtt megjelölni a csöveket mert nehogy felcseréld.
Ha netán a felcserélést választod a WD40 -es kezelést ajánlatos elvégezni. Befúj - vár és és kiráz belőle. (a szivacs alatt is!)
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7192 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 14:34:36 »

Sziasztok,

Erdemes reszetelni a tanult DPF-es dolgokat a forscannel?
Most nincs idom visszaolvasni, de mintha Alf te mar megcsinaltad volna?

En is meg akarom, mert ugy velem az auto is valtozik uzemanyag is, egr is dugozva mar regota stb. es talan nem art neki neha akar hat havonta egy kis ujratanulas? Melegebb es hidegebb mod Smiley

Koszi, bb

ui.: most hetvegen megint megnezem ezeket az elinditott es sikeres regenes dolgokat Alf doksija alapjan es remelem most megtalalom oket. (a halvany szurkekre nincs valami trukk vagy elmeletileg azokat is latnom kell?)
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.30 csütörtök, 18:20:34 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7193 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 18:25:15 »

Alf, nekem sokkal kevesebb dolgot lat a forscan a PCM modulban. Nem a kapcsolo hianya miatt van? pont a regeneket nem latja amit szeretnek megnezni Sad
Mas nem lehet, mert a leguccso verzioval nezem az ELM kabel meg gondolom igazabol mindegy, mondjuk meg anno a legolcsobb verziot rendeltem be kinabol (USB-s es V1.5a van meg rairva)... rinya
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7194 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 20:16:29 »

Sziasztok,

Erdemes reszetelni a tanult DPF-es dolgokat a forscannel?
Most nincs idom visszaolvasni, de mintha Alf te mar megcsinaltad volna?

En is meg akarom, mert ugy velem az auto is valtozik uzemanyag is, egr is dugozva mar regota stb. es talan nem art neki neha akar hat havonta egy kis ujratanulas? Melegebb es hidegebb mod Smiley

Koszi, bb

ui.: most hetvegen megint megnezem ezeket az elinditott es sikeres regenes dolgokat Alf doksija alapjan es remelem most megtalalom oket. (a halvany szurkekre nincs valami trukk vagy elmeletileg azokat is latnom kell?)


Miért akarod resetelni? Gondod van a DPF-el?

Pedig ott kell lennie pcm-en belül.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #7195 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 21:32:47 »

hali.
Sikerűl találnod? A csatolt linket lefelé görgetve 2 félét is találsz készleten Smiley
Én is cseréltem. A felcserélés 1 hónaptól max 5 hónapig megoldás.
A légszűrőház kiszedése nem igazán elkerülhető a hátsó kiszedésénél Sad
Két 6 anya tartja amiből elég csak az egyiket leszedni a másikat csak fellazítani. Kibuktatható.
Nagyon fontos leszedés előtt megjelölni a csöveket mert nehogy felcseréld.
Ha netán a felcserélést választod a WD40 -es kezelést ajánlatos elvégezni. Befúj - vár és és kiráz belőle. (a szivacs alatt is!)
Szia, koszi a tippeket. Arra jutottam hogy inkabb az ujat fogom megvenni es beszerelni. Sajnos csak jovo heten jon meg.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7196 Dátum: 2015.05.01 péntek, 08:54:00 »

Miért akarod resetelni? Gondod van a DPF-el?

Pedig ott kell lennie pcm-en belül.
Nincs vele gond csak gondoltam nem árthat. Második tulaj vagyunk es lehet sőt biztos, hogy másképpen használjuk az autót, mint előző gazdája. Plusz egr dugó miatt kevesebb a korom jobb az égés hatásfoka plusz sztm a spuri is segít.

A PCM nekem harmadával kevesebb dolgot ad fel, mint Alf-nak:((
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7197 Dátum: 2015.05.01 péntek, 17:05:52 »

Már jó páran cseréltük nem bonyolult levegőszűrő házat érdemes kivenni és hozzá férni. Arra figyelj hogy a csöveket ne cseréld fel. Smiley

Ha nem akarsz várni: https://alkatreszek.hu/nyomasatalakito_turbotolto_pierburg?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.VUDdWiHtlQR



Röstellem, de nem tudom mire vannak ezek a szelepek. Ill. miért van belőlük kettő? Huh? Smiley

Az alábbi hibakód időszakonként előjön a vason, gondolom ez erre vonatkozik:

"Kód: P003A - Turbófeltöltő/Kopresszor nyomásszabályzó A helyzet meghaladta a tanulási határt"

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7198 Dátum: 2015.05.01 péntek, 21:09:14 »


Röstellem, de nem tudom mire vannak ezek a szelepek. Ill. miért van belőlük kettő? Huh? Smiley

Az alábbi hibakód időszakonként előjön a vason, gondolom ez erre vonatkozik:

"Kód: P003A - Turbófeltöltő/Kopresszor nyomásszabályzó A helyzet meghaladta a tanulási határt"

 worship

Az egyik a leállításért felel a másik meg a turbo nyomást alakítja át. A belső tartozik a turbohoz.

Igen lehetséges, hogy ahhoz tartozik ez a hiba.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7199 Dátum: 2015.05.01 péntek, 21:11:27 »

Az egyik a leállításért felel a másik meg a turbo nyomást alakítja át. A belső tartozik a turbohoz.

Igen lehetséges, hogy ahhoz tartozik ez a hiba.

Köszönöm.

Úgy emléxem Te használod az Atris-t. Ebben pontosan hol tudom megnézni melyik hibakódra mit ír?  worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.