Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:45:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
137
138
139
140
141
142
143
[
144
]
145
146
147
148
149
150
151
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5256021 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7150 Dátum:
2015.04.21 kedd, 21:28:09 »
Idézetet írta: 100kg - 2015.04.21 kedd, 21:02:25
Pont azert vettem 2-3m tdci-t mert *** sokat megyek es igy akarnek sporolni.....
Az a baj, hogy hosszu tavon nem nagyon fogsz. Amit megsporolsz a tankolasnal, azt megfizeted a szerviz szamlakon. Az MKIII-at 180 ezer km-en keresztul hasznaltam. Ezalatt volt egy kuplung es kettos tomegu csere es eladas elott egy nagynyomasu felujitas. Eleve dragabb volt 3 evesen mint egy benzines. Ugyhogy az arkulonbseg es a javitasok siman elvittek a fogyasztason nyert osszeget.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7151 Dátum:
2015.04.21 kedd, 21:48:18 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.21 kedd, 19:55:10
oóoó,főnök úr.egy tdci topicban is elfér "az enyém kevesebbet fogyaszt..."
Csak elvonási tünetek! Már megint orvosi antibiotikumot szedek...
Azért ezek a deciliterek/100km tényleg az agyamra mennek...
Ha menni, akkor menni kell, fogyaszt a vas, amennyit fogyaszt...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7152 Dátum:
2015.04.21 kedd, 21:50:47 »
Idézetet írta: 100kg - 2015.04.21 kedd, 21:02:25
Pont azert vettem 2-3m tdci-t mert *** sokat megyek es igy akarnek sporolni.....
Szerinted mi miért? Évi 50ekm esetén belefér a kt csere 5 évenként...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
100kg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7153 Dátum:
2015.04.21 kedd, 21:56:32 »
Idézetet írta: titta - 2015.04.21 kedd, 21:28:09
Az a baj, hogy hosszu tavon nem nagyon fogsz. Amit megsporolsz a tankolasnal, azt megfizeted a szerviz szamlakon. Az MKIII-at 180 ezer km-en keresztul hasznaltam. Ezalatt volt egy kuplung es kettos tomegu csere es eladas elott egy nagynyomasu felujitas. Eleve dragabb volt 3 evesen mint egy benzines. Ugyhogy az arkulonbseg es a javitasok siman elvittek a fogyasztason nyert osszeget.
En tavaly elott vettem az mk3 masomat 1m ert egy evet hasznalatam kozel 70e pakoltam bele de legyen 65e es 950e adtam el ugyh h olajcseren kivul a kezifekbovdent meg egy izzot csereltettetem. Tehet ez sztem boven meghozta az arat. De lehet h igazad van hosszu tavon a sporolas egalba jon ki a szervizzel de legalabb megy tuzon vizen ☺
Naplózva
Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7154 Dátum:
2015.04.21 kedd, 22:15:23 »
Idézetet írta: titta - 2015.04.21 kedd, 21:28:09
Az a baj, hogy hosszu tavon nem nagyon fogsz. Amit megsporolsz a tankolasnal, azt megfizeted a szerviz szamlakon. Az MKIII-at 180 ezer km-en keresztul hasznaltam. Ezalatt volt egy kuplung es kettos tomegu csere es eladas elott egy nagynyomasu felujitas. Eleve dragabb volt 3 evesen mint egy benzines. Ugyhogy az arkulonbseg es a javitasok siman elvittek a fogyasztason nyert osszeget.
A kuplung és kettős tömegű mindkettőben van.
Én az enyémmel eddig 195e-et mentem le, olcsóbb volt mint a benzines...
Egy szíjfeszítő, 1 turbócső.
Nekem eddig durván 2 milliót spórolt. Szerintem ez nem rossz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7155 Dátum:
2015.04.22 szerda, 07:21:37 »
Idézetet írta: titta - 2015.04.21 kedd, 21:28:09
Az a baj, hogy hosszu tavon nem nagyon fogsz. Amit megsporolsz a tankolasnal, azt megfizeted a szerviz szamlakon. Az MKIII-at 180 ezer km-en keresztul hasznaltam. Ezalatt volt egy kuplung es kettos tomegu csere es eladas elott egy nagynyomasu felujitas. Eleve dragabb volt 3 evesen mint egy benzines. Ugyhogy az arkulonbseg es a javitasok siman elvittek a fogyasztason nyert osszeget.
Mondjuk az MK3 legendásan beteg tud lenni.
De csak 2,5 liter fogyasztáskülönbséggel és 400-as naftával számolva 1 millióval kevesebb 100e km-en az üzemanyagköltség. Ebbe belefér a nagynyomású, a kuplung és a kéttömegű plusz marad is gazdagon.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7156 Dátum:
2015.04.22 szerda, 09:35:27 »
Idézetet írta: Angel - 2015.04.21 kedd, 22:15:23
A kuplung és kettős tömegű mindkettőben van.
Én az enyémmel eddig 195e-et mentem le, olcsóbb volt mint a benzines...
Egy szíjfeszítő, 1 turbócső.
Nekem eddig durván 2 milliót spórolt. Szerintem ez nem rossz.
És mennyi volt az árkülönbség benzines és dízel között mikor vetted?
Ha jól tudom, te újonnan vetted.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7157 Dátum:
2015.04.22 szerda, 09:39:44 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.04.22 szerda, 07:21:37
Mondjuk az MK3 legendásan beteg tud lenni.
De csak 2,5 liter fogyasztáskülönbséggel és 400-as naftával számolva 1 millióval kevesebb 100e km-en az üzemanyagköltség. Ebbe belefér a nagynyomású, a kuplung és a kéttömegű plusz marad is gazdagon.
Azért azt a 2,5 litert kicsit sokallom. Tudom vannak itt olyanok akik 5 literrel járnak dízellel (nekem 6,3 alá ritkán megy, de nem is papásan vezetek), de azok benzinessel se 10 literes fogyasztással járnának. Igazából nem is a 2,5 sok, hanem szerintem erősen felhasználófüggő. Vagyis szerintem aki nyomja a dízelnek, az spórol a legtöbbet, mert az a benzinesnek is nyomná, és akkor jelentősebb a fogyasztás különbség. Na mindegy, a mostani kocsinál nem a fogyasztáson spórolás volt az elsődleges szempont, a benzines verzió 1 millióval olcsóbb lett volna, így 100 ezer km-ig bukóban vagyok a számolásod alapján. A szervizeléseket nem számolom, a turbós 1.6-nál én ugyanúgy gyakrabban cserélnék olajat mint a dízelen, tuti hogy annak se árt.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7158 Dátum:
2015.04.22 szerda, 18:21:44 »
sziasztok
megtörtént a hibakód olvasás engine malfunktion
p029900 és p023485 szerintetek mi okozhatja ezt de csak ha gyorsan megyek 160km/h felett ezt csak azért írom ha valaki nem olvasta volna az előző írásaimat
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7159 Dátum:
2015.04.22 szerda, 18:39:20 »
Idézetet írta: potyo57 - 2015.04.22 szerda, 18:21:44
sziasztok
megtörtént a hibakód olvasás engine malfunktion
p029900 és p023485 szerintetek mi okozhatja ezt de csak ha gyorsan megyek 160km/h felett ezt csak azért írom ha valaki nem olvasta volna az előző írásaimat
Ezek a hibakódok nem így helyesek véletlen?
P0299 "Turbófeltöltő/töltőkompresszor alultöltés"
P0234 "Motor tültöltés állapot"
Az Atris nekem erre a Pierburg mágnestekercset írja én azt nézném meg. Esetleg a turbócsövek állapotát nincs-e kirepedve valahol.
Diaggal rámérnék a turbo nyomásra is menetközbe mennyit tölt.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7160 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:08:12 »
Idézetet írta: potyo57 - 2015.04.22 szerda, 18:21:44
sziasztok
megtörtént a hibakód olvasás engine malfunktion
p029900 és p023485 szerintetek mi okozhatja ezt de csak ha gyorsan megyek 160km/h felett ezt csak azért írom ha valaki nem olvasta volna az előző írásaimat
ilyen hibakódok nincsenek.mindi 4 számjegy van a betű után.olvassátok ki rendesen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7161 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:14:15 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.22 szerda, 20:08:12
ilyen hibakódok nincsenek.mindi 4 számjegy van a betű után.olvassátok ki rendesen.
Én is ezért néztem, hogy mik ezek, de szerintem az lesz helyesen amiket én írtam.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7162 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:15:44 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.22 szerda, 20:14:15
Én is ezért néztem, hogy mik ezek, de szerintem az lesz helyesen amiket én írtam.
az első logikus lenne,de a második félrevezet.így agyon van vágva az egész.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7163 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:15:57 »
Ide:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5252.msg993211#msg993211
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.22 szerda, 20:17:42 írta Carmaged
»
Naplózva
Paddyrider
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7164 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:49:10 »
Üdv!
Lenne egy kis problémám a 2.2 tdci mondeommal (2008). A lényegre térve: Folyamatosan dob egy hibaüzenetet, hogy motor rendellenesség. Első vizsgálat után mondták, hogy lambda szonda. Gyári új került bele. Utána sem nem tűnt el a hibajelzés... Körülbelül havonta egyszer letiltja az autót, és csak vészüzemmódban enged menni, de újraindítás után eltűnik a probléma. Turbóra gyanakodva megvizsgáltuk, de a turbó tökéletes... Vettem hozzá egy bontott motorvezérlőt (bosch) hogy hátha azzal van a baj. De a ford szervízben nem tudták a kocsiban lévő vezérlőről letölteni az adatokat, és szerintük nem is ezzel van a baj. Lényeg, hogy új a lambda szonda, de még mindig dob egy hibát az O2 szenzornál. Ötletem már nincs, hogy mit kéne cserélnem... Ha valakinek esetleg van valami tapasztalata, azt megköszönném ha megosztaná. Előre is köszönöm az ötleteket. :worship:Ha szükség van rá, akkor küldöm a hibakódot stb..
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7165 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:51:05 »
Idézetet írta: Paddyrider - 2015.04.22 szerda, 20:49:10
Üdv!
Lenne egy kis problémám a 2.2 tdci mondeommal (2008). A lényegre térve: Folyamatosan dob egy hibaüzenetet, hogy motor rendellenesség. Első vizsgálat után mondták, hogy lambda szonda. Gyári új került bele. Utána sem nem tűnt el a hibajelzés... Körülbelül havonta egyszer letiltja az autót, és csak vészüzemmódban enged menni, de újraindítás után eltűnik a probléma. Turbóra gyanakodva megvizsgáltuk, de a turbó tökéletes... Vettem hozzá egy bontott motorvezérlőt (bosch) hogy hátha azzal van a baj. De a ford szervízben nem tudták a kocsiban lévő vezérlőről letölteni az adatokat, és szerintük nem is ezzel van a baj. Lényeg, hogy új a lambda szonda, de még mindig dob egy hibát az O2 szenzornál. Ötletem már nincs, hogy mit kéne cserélnem... Ha valakinek esetleg van valami tapasztalata, azt megköszönném ha megosztaná. Előre is köszönöm az ötleteket. :worship:Ha szükség van rá, akkor küldöm a hibakódot stb..
Hibakódot beírhatnád hogy még is mit dob.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7166 Dátum:
2015.04.22 szerda, 21:10:42 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.22 szerda, 18:39:20
Ezek a hibakódok nem így helyesek véletlen?
P0299 "Turbófeltöltő/töltőkompresszor alultöltés"
P0234 "Motor tültöltés állapot"
Az Atris nekem erre a Pierburg mágnestekercset írja én azt nézném meg. Esetleg a turbócsövek állapotát nincs-e kirepedve valahol.
Diaggal rámérnék a turbo nyomásra is menetközbe mennyit tölt.
Melyik Atris-t használod? (illetve honnan xedted le?
)
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7167 Dátum:
2015.04.22 szerda, 21:17:17 »
Idézetet írta: Paddyrider - 2015.04.22 szerda, 20:49:10
Üdv!
Lenne egy kis problémám a 2.2 tdci mondeommal (2008). A lényegre térve: Folyamatosan dob egy hibaüzenetet, hogy motor rendellenesség. Első vizsgálat után mondták, hogy lambda szonda. Gyári új került bele. Utána sem nem tűnt el a hibajelzés... Körülbelül havonta egyszer letiltja az autót, és csak vészüzemmódban enged menni, de újraindítás után eltűnik a probléma. Turbóra gyanakodva megvizsgáltuk, de a turbó tökéletes... Vettem hozzá egy bontott motorvezérlőt (bosch) hogy hátha azzal van a baj. De a ford szervízben nem tudták a kocsiban lévő vezérlőről letölteni az adatokat, és szerintük nem is ezzel van a baj. Lényeg, hogy új a lambda szonda, de még mindig dob egy hibát az O2 szenzornál. Ötletem már nincs, hogy mit kéne cserélnem... Ha valakinek esetleg van valami tapasztalata, azt megköszönném ha megosztaná. Előre is köszönöm az ötleteket. :worship:Ha szükség van rá, akkor küldöm a hibakódot stb..
tdci ben nincs lambda szonda....!
Dpf lesz az.diagban tudok segíteni delpesten ingyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7168 Dátum:
2015.04.22 szerda, 21:19:28 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.04.22 szerda, 21:10:42
Melyik Atris-t használod? (illetve honnan xedted le?
)
2013-ast. Torrent.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7169 Dátum:
2015.04.22 szerda, 21:36:59 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.22 szerda, 21:19:28
2013-ast. Torrent.
Köszönöm.
2015 -öst próbáltam, fél éjszaka telepített
aztán uninstall.
nézem azt
még1x!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7170 Dátum:
2015.04.24 péntek, 05:26:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.22 szerda, 20:15:44
az első logikus lenne,de a második félrevezet.így agyon van vágva az egész.
nyilván jobban értetek hozzá de valami Bosch műszer olvasta ki a a szervizben és lefényképeztem tehát nem írtam rossz számokat a szöveg P029900 töltőnyomás szabályozás töltőnyomás túl kicsi
p023485 turbótöltő rendszerhez A jel túl magas és írt javaslatot mit nézzek meg de nem tudom hol keressem 1, töltő levegő hőmérséklet érzékelőt 2 turbó szabályzó 3 turbó szerkezet ezeket javasolta a műszer ellenőrzésre
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7171 Dátum:
2015.04.24 péntek, 05:59:16 »
Idézetet írta: potyo57 - 2015.04.24 péntek, 05:26:27
nyilván jobban értetek hozzá de valami Bosch műszer olvasta ki a a szervizben és lefényképeztem tehát nem írtam rossz számokat a szöveg P029900 töltőnyomás szabályozás töltőnyomás túl kicsi
p023485 turbótöltő rendszerhez A jel túl magas és írt javaslatot mit nézzek meg de nem tudom hol keressem 1, töltő levegő hőmérséklet érzékelőt 2 turbó szabályzó 3 turbó szerkezet ezeket javasolta a műszer ellenőrzésre
ilyen hibakódok pedig nincsenek.a szöveg szerint meg:
a MAP szenzor kontakthibás....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7172 Dátum:
2015.04.24 péntek, 10:27:44 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.24 péntek, 05:59:16
ilyen hibakódok pedig nincsenek.a szöveg szerint meg:
a MAP szenzor kontakthibás....
Atris írta azt is. Szóval azt is lehet ellenőrizni ott a pierburg nyomás átalakító szelep is.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7173 Dátum:
2015.04.24 péntek, 11:15:08 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.24 péntek, 10:27:44
Atris írta azt is. Szóval azt is lehet ellenőrizni ott a pierburg nyomás átalakító szelep is.
annak vajmi kevés köze van a turbónyomás méréséhez...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7174 Dátum:
2015.04.24 péntek, 12:06:22 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.24 péntek, 11:15:08
annak vajmi kevés köze van a turbónyomás méréséhez...
Nem is írtam azt, hogy köze lenne...viszont a másik hibakódra azt írja ellenőrizni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7175 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 21:33:03 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.24 péntek, 05:59:16
ilyen hibakódok pedig nincsenek.a szöveg szerint meg:
a MAP szenzor kontakthibás....
köszi a válaszokat remélem sikerül a végére járnom de a kódokat jól írtam le
http://kepfeltoltes.hu/150426/20150422_142903_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
]
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.26 vasárnap, 21:39:40 írta potyo57
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7176 Dátum:
2015.04.26 vasárnap, 22:11:04 »
Idézetet írta: potyo57 - 2015.04.26 vasárnap, 21:33:03
köszi a válaszokat remélem sikerül a végére járnom de a kódokat jól írtam le
http://kepfeltoltes.hu/150426/20150422_142903_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
]
továbbra is MAP szenzor,vagy annak a jele.de akár turbócső lukadás is okozhatja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bagesz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7177 Dátum:
2015.04.27 hétfő, 19:15:23 »
Valaki megtudja mondani ez mit jelent NUM TARGET ROM 0246
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7178 Dátum:
2015.04.27 hétfő, 20:50:14 »
Sziasztok,
Hol talalom a regenek szamat a forscan-ben? (nincs kapcsolos ELM-em es a legutolso verziot szedtem le eppen)
Tudom Alf beszeltunk rola telefonon, de nem latom...
Erdekes a cimbim ujabb Euro 5-os s-max-at is diagoltuk es ott talaltunk meg DPF toltottseget is 64%-ot mutatott eppen (sokkal tobb dolgot, mint nalam pl ezt nalam nem mutatta), de ott sem lattam semmifele szamot a regeneraciok szamaval kapcsolatosan...
Koszi elore is, bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7179 Dátum:
2015.04.27 hétfő, 21:01:41 »
Idézetet írta: Angel - 2015.04.21 kedd, 22:15:23
A kuplung és kettős tömegű mindkettőben van.
Én az enyémmel eddig 195e-et mentem le, olcsóbb volt mint a benzines...
Egy szíjfeszítő, 1 turbócső.
Nekem eddig durván 2 milliót spórolt. Szerintem ez nem rossz.
Majd NAv-osan elolvassuk mind a 36406 kommentet és leellenőrizzük mi volt még amit nem vallottál be
amúgy meg kb plusz 1milka,amit nem költöttél használtautó javitásra
ugyhogy inkább 3az a kettő
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7180 Dátum:
2015.04.27 hétfő, 22:51:59 »
Idézetet írta: Trekxc - 2015.04.27 hétfő, 20:50:14
Sziasztok,
Hol talalom a regenek szamat a forscan-ben? (nincs kapcsolos ELM-em es a legutolso verziot szedtem le eppen)
Tudom Alf beszeltunk rola telefonon, de nem latom...
Erdekes a cimbim ujabb Euro 5-os s-max-at is diagoltuk es ott talaltunk meg DPF toltottseget is 64%-ot mutatott eppen (sokkal tobb dolgot, mint nalam pl ezt nalam nem mutatta), de ott sem lattam semmifele szamot a regeneraciok szamaval kapcsolatosan...
Koszi elore is, bb
Gondolom neked is magyar szóval látnod kéne PCM fülön nézd végig őket és ott lesznek. Van vagy 4-5 érték ami fontos a regenek megállapításához.
Az s-max faceliftes volt, nem? Mert a telítettségét a dpf-nek én nem látok.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7181 Dátum:
2015.04.28 kedd, 10:30:17 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.27 hétfő, 22:51:59
Gondolom neked is magyar szóval látnod kéne PCM fülön nézd végig őket és ott lesznek. Van vagy 4-5 érték ami fontos a regenek megállapításához.
Az s-max faceliftes volt, nem? Mert a telítettségét a dpf-nek én nem látok.
Köszi!
PCM fülön néztem es nem találtam angolt használok, de ennek sztm nincs jelentősége.
Az smax faceliftes volt.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7182 Dátum:
2015.04.28 kedd, 11:25:38 »
Idézetet írta: Trekxc - 2015.04.27 hétfő, 20:50:14
Sziasztok,
Hol talalom a regenek szamat a forscan-ben? (nincs kapcsolos ELM-em es a legutolso verziot szedtem le eppen)
Tudom Alf beszeltunk rola telefonon, de nem latom...
Erdekes a cimbim ujabb Euro 5-os s-max-at is diagoltuk es ott talaltunk meg DPF toltottseget is 64%-ot mutatott eppen (sokkal tobb dolgot, mint nalam pl ezt nalam nem mutatta), de ott sem lattam semmifele szamot a regeneraciok szamaval kapcsolatosan...
Koszi elore is, bb
othonról majd belinkelem.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7183 Dátum:
2015.04.28 kedd, 16:25:14 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.28 kedd, 11:25:38
othonról majd belinkelem.....
köszönet
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7184 Dátum:
2015.04.28 kedd, 18:57:57 »
Idézetet írta: Trekxc - 2015.04.28 kedd, 16:25:14
köszönet
www.invitelweb.hu/tamas.simon/PCM.docx
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7185 Dátum:
2015.04.29 szerda, 10:05:36 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.28 kedd, 18:57:57
www.invitelweb.hu/tamas.simon/PCM.docx
Tack så mycket
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7186 Dátum:
2015.04.29 szerda, 10:12:55 »
Idézetet írta: Trekxc - 2015.04.29 szerda, 10:05:36
Tack så mycket
nincs mit!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7187 Dátum:
2015.04.29 szerda, 15:01:43 »
Sziasztok!
Turbó vákum szelepet cserélt már valaki? Erre gondolok (hátsó):
https://www.dropbox.com/s/h6fkh3s3o3kik3g/2015-03-24%2013.59.39.jpg?dl=0
2009 2.0 TDCi, 103kW.
Ha jól gondolom erre lesz szükségem ha utángyártott Pierburgot akarok (6G9Q-9E882-CA)
http://www.ebay.com/itm/FORD-C-MAX-FOCUS-MK2-S-MAX-GALAXY-DRUCKWANDLER-AGR-ABGASSTEUERUNG-6G9Q-9E882-CA-/301443699515?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item462f71d33b&vxp=mtr
power_ford
kolléga tanácsolta, hogy a két szelep felcserélése ideiglenesen jó megoldás lehet. Mennyire bonyolult feladat? Ha van benne valami "csavar", inkább nem állnék neki. Ha csak "kicsavar-becsavar" a történet akkor hétvégén megcsinálom.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7188 Dátum:
2015.04.29 szerda, 15:24:09 »
Idézetet írta: ABR - 2015.04.29 szerda, 15:01:43
Sziasztok!
Turbó vákum szelepet cserélt már valaki? Erre gondolok (hátsó):
https://www.dropbox.com/s/h6fkh3s3o3kik3g/2015-03-24%2013.59.39.jpg?dl=0
2009 2.0 TDCi, 103kW.
Ha jól gondolom erre lesz szükségem ha utángyártott Pierburgot akarok (6G9Q-9E882-CA)
http://www.ebay.com/itm/FORD-C-MAX-FOCUS-MK2-S-MAX-GALAXY-DRUCKWANDLER-AGR-ABGASSTEUERUNG-6G9Q-9E882-CA-/301443699515?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item462f71d33b&vxp=mtr
power_ford
kolléga tanácsolta, hogy a két szelep felcserélése ideiglenesen jó megoldás lehet. Mennyire bonyolult feladat? Ha van benne valami "csavar", inkább nem állnék neki. Ha csak "kicsavar-becsavar" a történet akkor hétvégén megcsinálom.
Én már mindekttőt cseréltem. Nekem xarabb helyen van, és így is csak15-20 percet vett igénybe összesen...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7189 Dátum:
2015.04.29 szerda, 15:32:32 »
Idézetet írta: ABR - 2015.04.29 szerda, 15:01:43
Sziasztok!
Turbó vákum szelepet cserélt már valaki? Erre gondolok (hátsó):
https://www.dropbox.com/s/h6fkh3s3o3kik3g/2015-03-24%2013.59.39.jpg?dl=0
2009 2.0 TDCi, 103kW.
Ha jól gondolom erre lesz szükségem ha utángyártott Pierburgot akarok (6G9Q-9E882-CA)
http://www.ebay.com/itm/FORD-C-MAX-FOCUS-MK2-S-MAX-GALAXY-DRUCKWANDLER-AGR-ABGASSTEUERUNG-6G9Q-9E882-CA-/301443699515?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item462f71d33b&vxp=mtr
power_ford
kolléga tanácsolta, hogy a két szelep felcserélése ideiglenesen jó megoldás lehet. Mennyire bonyolult feladat? Ha van benne valami "csavar", inkább nem állnék neki. Ha csak "kicsavar-becsavar" a történet akkor hétvégén megcsinálom.
Már jó páran cseréltük nem bonyolult levegőszűrő házat érdemes kivenni és hozzá férni. Arra figyelj hogy a csöveket ne cseréld fel.
Ha nem akarsz várni:
https://alkatreszek.hu/nyomasatalakito_turbotolto_pierburg?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.VUDdWiHtlQR
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7190 Dátum:
2015.04.29 szerda, 17:48:58 »
Köszi srácok!
Ha sikerül jó áron alkatrészt találnom (20 alatt sehol nincs raktáron) akkor hétvégén nekiállok. Ha nem, akkor is legalább próbaképpen megcserélem őket amíg megjön a cucc.
Naplózva
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7191 Dátum:
2015.04.29 szerda, 18:02:48 »
Idézetet írta: ABR - 2015.04.29 szerda, 17:48:58
Köszi srácok!
Ha sikerül jó áron alkatrészt találnom (20 alatt sehol nincs raktáron) akkor hétvégén nekiállok. Ha nem, akkor is legalább próbaképpen megcserélem őket amíg megjön a cucc.
hali.
Sikerűl találnod? A csatolt linket lefelé görgetve 2 félét is találsz készleten
Én is cseréltem. A felcserélés 1 hónaptól max 5 hónapig megoldás.
A légszűrőház kiszedése nem igazán elkerülhető a hátsó kiszedésénél
Két 6 anya tartja amiből elég csak az egyiket leszedni a másikat csak fellazítani. Kibuktatható.
Nagyon fontos leszedés előtt megjelölni a csöveket mert nehogy felcseréld.
Ha netán a felcserélést választod a WD40 -es kezelést ajánlatos elvégezni. Befúj - vár és és kiráz belőle. (a szivacs alatt is!)
Naplózva
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7192 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 14:34:36 »
Sziasztok,
Erdemes reszetelni a tanult DPF-es dolgokat a forscannel?
Most nincs idom visszaolvasni, de mintha Alf te mar megcsinaltad volna?
En is meg akarom, mert ugy velem az auto is valtozik uzemanyag is, egr is dugozva mar regota stb. es talan nem art neki neha akar hat havonta egy kis ujratanulas? Melegebb es hidegebb mod
Koszi, bb
ui.: most hetvegen megint megnezem ezeket az elinditott es sikeres regenes dolgokat Alf doksija alapjan es remelem most megtalalom oket. (a halvany szurkekre nincs valami trukk vagy elmeletileg azokat is latnom kell?)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.30 csütörtök, 18:20:34 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7193 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 18:25:15 »
Alf, nekem sokkal kevesebb dolgot lat a forscan a PCM modulban. Nem a kapcsolo hianya miatt van? pont a regeneket nem latja amit szeretnek megnezni
Mas nem lehet, mert a leguccso verzioval nezem az ELM kabel meg gondolom igazabol mindegy, mondjuk meg anno a legolcsobb verziot rendeltem be kinabol (USB-s es V1.5a van meg rairva)...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7194 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 20:16:29 »
Idézetet írta: Trekxc - 2015.04.30 csütörtök, 14:34:36
Sziasztok,
Erdemes reszetelni a tanult DPF-es dolgokat a forscannel?
Most nincs idom visszaolvasni, de mintha Alf te mar megcsinaltad volna?
En is meg akarom, mert ugy velem az auto is valtozik uzemanyag is, egr is dugozva mar regota stb. es talan nem art neki neha akar hat havonta egy kis ujratanulas? Melegebb es hidegebb mod
Koszi, bb
ui.: most hetvegen megint megnezem ezeket az elinditott es sikeres regenes dolgokat Alf doksija alapjan es remelem most megtalalom oket. (a halvany szurkekre nincs valami trukk vagy elmeletileg azokat is latnom kell?)
Miért akarod resetelni? Gondod van a DPF-el?
Pedig ott kell lennie pcm-en belül.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7195 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 21:32:47 »
Idézetet írta: zozo21 - 2015.04.29 szerda, 18:02:48
hali.
Sikerűl találnod? A csatolt linket lefelé görgetve 2 félét is találsz készleten
Én is cseréltem. A felcserélés 1 hónaptól max 5 hónapig megoldás.
A légszűrőház kiszedése nem igazán elkerülhető a hátsó kiszedésénél
Két 6 anya tartja amiből elég csak az egyiket leszedni a másikat csak fellazítani. Kibuktatható.
Nagyon fontos leszedés előtt megjelölni a csöveket mert nehogy felcseréld.
Ha netán a felcserélést választod a WD40 -es kezelést ajánlatos elvégezni. Befúj - vár és és kiráz belőle. (a szivacs alatt is!)
Szia, koszi a tippeket. Arra jutottam hogy inkabb az ujat fogom megvenni es beszerelni. Sajnos csak jovo heten jon meg.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7196 Dátum:
2015.05.01 péntek, 08:54:00 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.30 csütörtök, 20:16:29
Miért akarod resetelni? Gondod van a DPF-el?
Pedig ott kell lennie pcm-en belül.
Nincs vele gond csak gondoltam nem árthat. Második tulaj vagyunk es lehet sőt biztos, hogy másképpen használjuk az autót, mint előző gazdája. Plusz egr dugó miatt kevesebb a korom jobb az égés hatásfoka plusz sztm a spuri is segít.
A PCM nekem harmadával kevesebb dolgot ad fel, mint Alf-nak:((
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7197 Dátum:
2015.05.01 péntek, 17:05:52 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.04.29 szerda, 15:32:32
Már jó páran cseréltük nem bonyolult levegőszűrő házat érdemes kivenni és hozzá férni. Arra figyelj hogy a csöveket ne cseréld fel.
Ha nem akarsz várni:
https://alkatreszek.hu/nyomasatalakito_turbotolto_pierburg?cikkkod=7.01771.01%7CSZ#.VUDdWiHtlQR
Röstellem, de nem tudom mire vannak ezek a szelepek. Ill. miért van belőlük kettő?
Az alábbi hibakód időszakonként előjön a vason, gondolom ez erre vonatkozik:
"Kód: P003A - Turbófeltöltő/Kopresszor nyomásszabályzó A helyzet meghaladta a tanulási határt"
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7198 Dátum:
2015.05.01 péntek, 21:09:14 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.05.01 péntek, 17:05:52
Röstellem, de nem tudom mire vannak ezek a szelepek. Ill. miért van belőlük kettő?
Az alábbi hibakód időszakonként előjön a vason, gondolom ez erre vonatkozik:
"Kód: P003A - Turbófeltöltő/Kopresszor nyomásszabályzó A helyzet meghaladta a tanulási határt"
Az egyik a leállításért felel a másik meg a turbo nyomást alakítja át. A belső tartozik a turbohoz.
Igen lehetséges, hogy ahhoz tartozik ez a hiba.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7199 Dátum:
2015.05.01 péntek, 21:11:27 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.01 péntek, 21:09:14
Az egyik a leállításért felel a másik meg a turbo nyomást alakítja át. A belső tartozik a turbohoz.
Igen lehetséges, hogy ahhoz tartozik ez a hiba.
Köszönöm.
Úgy emléxem Te használod az Atris-t. Ebben pontosan hol tudom megnézni melyik hibakódra mit ír?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Oldalak:
1
...
137
138
139
140
141
142
143
[
144
]
145
146
147
148
149
150
151
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ