Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:30:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5254489 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7200 Dátum: 2015.05.01 péntek, 22:00:15 »

Köszönöm.

Úgy emléxem Te használod az Atris-t. Ebben pontosan hol tudom megnézni melyik hibakódra mit ír?  worship

Kiválasztod a típust és a Elektronikánál alul ott a hibakód keresés oda beírod és kidobja. Mondjuk nekem ezt amit beírtál nem hoz rá semmit.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7201 Dátum: 2015.05.02 szombat, 08:43:07 »

Alf, nekem sokkal kevesebb dolgot lat a forscan a PCM modulban. Nem a kapcsolo hianya miatt van? pont a regeneket nem latja amit szeretnek megnezni Sad
Mas nem lehet, mert a leguccso verzioval nezem az ELM kabel meg gondolom igazabol mindegy, mondjuk meg anno a legolcsobb verziot rendeltem be kinabol (USB-s es V1.5a van meg rairva)... rinya
a pcm hez nem kell a kapcsoló.nem fl es?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7202 Dátum: 2015.05.02 szombat, 08:45:52 »

Sziasztok,

Erdemes reszetelni a tanult DPF-es dolgokat a forscannel?
Most nincs idom visszaolvasni, de mintha Alf te mar megcsinaltad volna?

En is meg akarom, mert ugy velem az auto is valtozik uzemanyag is, egr is dugozva mar regota stb. es talan nem art neki neha akar hat havonta egy kis ujratanulas? Melegebb es hidegebb mod Smiley

Koszi, bb

ui.: most hetvegen megint megnezem ezeket az elinditott es sikeres regenes dolgokat Alf doksija alapjan es remelem most megtalalom oket. (a halvany szurkekre nincs valami trukk vagy elmeletileg azokat is latnom kell?)

mindig resetelem diagolaskor a sajatomat kb havonta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7203 Dátum: 2015.05.02 szombat, 13:49:59 »

Sziasztok,

Erdemes reszetelni a tanult DPF-es dolgokat a forscannel?
Most nincs idom visszaolvasni, de mintha Alf te mar megcsinaltad volna?

En is meg akarom, mert ugy velem az auto is valtozik uzemanyag is, egr is dugozva mar regota stb. es talan nem art neki neha akar hat havonta egy kis ujratanulas? Melegebb es hidegebb mod Smiley

Koszi, bb

ui.: most hetvegen megint megnezem ezeket az elinditott es sikeres regenes dolgokat Alf doksija alapjan es remelem most megtalalom oket. (a halvany szurkekre nincs valami trukk vagy elmeletileg azokat is latnom kell?)



... érdemes. az összes többi tanult értékkel egyetemben.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7204 Dátum: 2015.05.02 szombat, 13:51:29 »

Az egyik a leállításért felel a másik meg a turbo nyomást alakítja át. A belső tartozik a turbohoz.

Igen lehetséges, hogy ahhoz tartozik ez a hiba.

Az imént néztem, az én autómban csak 1 ilyen szelepet találtam.  wow1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7205 Dátum: 2015.05.02 szombat, 14:40:19 »

Az imént néztem, az én autómban csak 1 ilyen szelepet találtam.  wow1

Biztos? https://www.dropbox.com/s/h6fkh3s3o3kik3g/2015-03-24%2013.59.39.jpg?dl=0

Lehet a Faceliftesbe már csak egy van.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #7206 Dátum: 2015.05.02 szombat, 15:35:33 »

Biztos? https://www.dropbox.com/s/h6fkh3s3o3kik3g/2015-03-24%2013.59.39.jpg?dl=0

Lehet a Faceliftesbe már csak egy van.
Nem csak neki van 1 hanem az enyémben is és az még Fl elötti de már euro5ös motorral(163le).
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7207 Dátum: 2015.05.02 szombat, 19:11:51 »

Biztos? https://www.dropbox.com/s/h6fkh3s3o3kik3g/2015-03-24%2013.59.39.jpg?dl=0

Lehet a Faceliftesbe már csak egy van.

Biztos

https://www.dropbox.com/s/2kb6wk0uzwiut36/turbovalve.jpg?dl=0
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #7208 Dátum: 2015.05.02 szombat, 19:32:31 »

Nem csak neki van 1 hanem az enyémben is és az még Fl elötti de már euro5ös motorral(163le).

Tehát pont ugyanaz a motor, mint FL után. Enyém is TXBA...

A motorok beelőzték a FL-et!

Motorok: 2010.05. hótól
Kasztni: 2010.11. hótol érkezett.

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
bozokigabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70



E-mail
« Új hozzászólás #7209 Dátum: 2015.05.02 szombat, 21:10:22 »

Tehát pont ugyanaz a motor, mint FL után. Enyém is TXBA...

A motorok beelőzték a FL-et!

Motorok: 2010.05. hótól
Kasztni: 2010.11. hótol érkezett.


 wave
Azért örülök mert kezdtem azt hinni,hogy gyárihibás amiért csak 1van benne vigyor3. De akkor mi van azzal a tézissel,hogy az egyik a turbóé a másik meg a leállitásért felel? Vagy ezeknél van valami más szelep is ami nem ez a pierburg?
Naplózva

mk4 kombi Ghia TXBA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7210 Dátum: 2015.05.02 szombat, 21:26:41 »

Azért örülök mert kezdtem azt hinni,hogy gyárihibás amiért csak 1van benne vigyor3. De akkor mi van azzal a tézissel,hogy az egyik a turbóé a másik meg a leállitásért felel? Vagy ezeknél van valami más szelep is ami nem ez a pierburg?


Ezt az info-t én is szívesen fogadnám.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7211 Dátum: 2015.05.02 szombat, 22:11:24 »

Azért örülök mert kezdtem azt hinni,hogy gyárihibás amiért csak 1van benne vigyor3. De akkor mi van azzal a tézissel,hogy az egyik a turbóé a másik meg a leállitásért felel? Vagy ezeknél van valami más szelep is ami nem ez a pierburg?

Miért lenne gyári hibás? Módosítottak a motoron több mindent is úgy látszik, ami pl így hogy kettő helyett egy van benne még jobb is, mert csak egy hibásodhat meg. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7212 Dátum: 2015.05.02 szombat, 22:45:08 »

Miért lenne gyári hibás? Módosítottak a motoron több mindent is úgy látszik, ami pl így hogy kettő helyett egy van benne még jobb is, mert csak egy hibásodhat meg. Smiley

Sanszos Shocked
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7213 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 09:05:44 »

a pcm hez nem kell a kapcsoló.nem fl es?
Köszi Alf, nem facelift-es hiába svéd autó 2008-ban itt sem volt FL.
A resetet meg megcsinálom  eljen
Üdv bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
öcsi87
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #7214 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 18:52:39 »

Sziasztok. Vásárlás elott állok 2011 től mondeo 2.0tdci 140 le vagy 163 le  max 120e km íg akarok venni. A fogyasztásra lennék kiváncsi első sorban.
Mennyire szerviz igényesek, érdemes 100-120 e km el venni?
Előnyök hátrányok?? Válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7215 Dátum: 2015.05.03 vasárnap, 20:22:03 »

Sziasztok. Vásárlás elott állok 2011 től mondeo 2.0tdci 140 le vagy 163 le  max 120e km íg akarok venni. A fogyasztásra lennék kiváncsi első sorban.
Mennyire szerviz igényesek, érdemes 100-120 e km el venni?
Előnyök hátrányok?? Válaszokat előre is köszönöm
200ezernél vezérműszíj, feszítő, vízpumpa csere.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7216 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 14:13:57 »

Sziasztok!

Ismerős révén tudok vásárolni ÚJ gyári turbó/leállító csappantyú szelepet. 7.01771.00 cikkszámon, 9.900 Ft-ért. Személyesen Győrben, egyéb esetben postázni tudom.

Kép:
http://www.kephost.com/image/FtR9

Akit érdekel írjon  : farkasp85@gmail.com

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7217 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 14:24:33 »

Sziasztok!

Ismerős révén tudok vásárolni ÚJ gyári turbó/leállító csappantyú szelepet. 7.01771.00 cikkszámon, 9.900 Ft-ért. Személyesen Győrben, egyéb esetben postázni tudom.

Kép:
http://www.kephost.com/image/FtR9

Akit érdekel írjon  : farkasp85@gmail.com

Üdv.: Peti

Ez a gyári? Mert akkor benne vannak a vákumcsövek is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7218 Dátum: 2015.05.04 hétfő, 14:34:53 »

Ez a gyári? Mert akkor benne vannak a vákumcsövek is...

Megkérdeztem, csak maga a szelep.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #7219 Dátum: 2015.05.05 kedd, 12:27:57 »

Megkérdeztem, csak maga a szelep.


Akkor ez gyári, vagy nem ? ?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #7220 Dátum: 2015.05.06 szerda, 08:40:58 »

vezérműszíj+görgők+vízpumpa+hosszbordás cserélve; 194500km - és a szervíz szerint mehetett volna még,ugyanis a görgő a gyenge láncszem a rendszerben.A szíj mondhatni, "mint az új", azaz semmi nem látszik rajta.
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7221 Dátum: 2015.05.06 szerda, 09:14:40 »

hol és mennyiért? ha nem titok... KT-t nem cseréltettél?
Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #7222 Dátum: 2015.05.06 szerda, 16:13:40 »

hol és mennyiért? ha nem titok... KT-t nem cseréltettél?
Szolnok http://www.nesztor.hu/

Alkatrészt én vittem, conti szíjak+SKF pumpa, a munkadíj 31E volt...reggel 7:30kor leadtam 13:30kor már hívtak, h kész.
KT nem cseréltettem (egyébként 40E-ért cserélik), m még semmi hangja nincs...bár 6.ban egy kicsit mintha csúszna padlógáznál, de ezzel együtt tudok élni még
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #7223 Dátum: 2015.05.06 szerda, 21:00:29 »

Sziasztok!

Ismerős révén tudok vásárolni ÚJ gyári turbó/leállító csappantyú szelepet. 7.01771.00 cikkszámon, 9.900 Ft-ért. Személyesen Győrben, egyéb esetben postázni tudom.

Kép:
http://www.kephost.com/image/FtR9

Akit érdekel írjon  : farkasp85@gmail.com

Üdv.: Peti
Ha gyári engem érdekelne. Ma hallottam először fingani. Eddig nem tudtam milyen az de most már tudom. Először fingik azután búg/morog/. wow1
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #7224 Dátum: 2015.05.06 szerda, 22:22:06 »

Szolnok http://www.nesztor.hu/

Alkatrészt én vittem, conti szíjak+SKF pumpa, a munkadíj 31E volt...reggel 7:30kor leadtam 13:30kor már hívtak, h kész.
KT nem cseréltettem (egyébként 40E-ért cserélik), m még semmi hangja nincs...bár 6.ban egy kicsit mintha csúszna padlógáznál, de ezzel együtt tudok élni még
ha 6.ban csuszik mit csinál 1-es vagy2-es-ben
Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #7225 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 07:29:02 »

ha 6.ban csuszik mit csinál 1-es vagy 2-es-ben
Semmit, 1-4 ig teljesen tünetmentes...6-ban padlógáznál gyengèn èrezhetően üktetően kezd el gyorsulni, ez csak egy bizonyos fordszám tartományra igaz.
1- lehet nem kuplung releváns
2- nem kène padlózni 6ban, kvázi alacsony fordulatnál
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #7226 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 07:54:53 »

Semmit, 1-4 ig teljesen tünetmentes...6-ban padlógáznál gyengèn èrezhetően üktetően kezd el gyorsulni, ez csak egy bizonyos fordszám tartományra igaz.
1- lehet nem kuplung releváns
2- nem kène padlózni 6ban, kvázi alacsony fordulatnál
A lüktető gyorsulás nem feltétlen kuplung hiba (sőt). Közben a motor felpörög, csak az autó nem gyorsul?
Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #7227 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 09:28:32 »

A lüktető gyorsulás nem feltétlen kuplung hiba (sőt). Közben a motor felpörög, csak az autó nem gyorsul?
Nem pörög fel, a fordszám mérőn is látni egy pici ingadozást gyorsulás közben.
Te mire gondolsz?
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7228 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 09:37:54 »

Nem pörög fel, a fordszám mérőn is látni egy pici ingadozást gyorsulás közben.
Te mire gondolsz?

Az az alacsony fordulatszám mit jelent nálad? Mert ha 1400-1500 alatt akkor nincs annak semmi baja, inkább vissza kellene váltani és nem padlózni. Ha magasabb a fordulat, akkor viszont nem kellene rángatnia, bár ha gyorsan akarsz menni, akkor érdemes 2000 fölött tartani és úgy padlózni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #7229 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 10:11:00 »

Az az alacsony fordulatszám mit jelent nálad? Mert ha 1400-1500 alatt akkor nincs annak semmi baja, inkább vissza kellene váltani és nem padlózni. Ha magasabb a fordulat, akkor viszont nem kellene rángatnia, bár ha gyorsan akarsz menni, akkor érdemes 2000 fölött tartani és úgy padlózni.
Leírom kicsit részletesebben a tisztán látás végett...
90%ban főúton (4es) használom az autót, 110-120km/h tempomat, ekkor kb valahol 1700-2000 körüli a fordulatszám. Előzéskor ilyen sebesség és fordszámnál nem nagyon szoktam visszakapcsolni, csak nyomok egy padlógázt...és egy ideje tapasztalom az előzőekben leírtakat (csak padlógáznál - ha lassan gyorsítok nem érzem)
A jelenség olyan 1800-2500 forulat között érezhető, felette már nem.
Ezen kívül az autó tökéletes, hibakód sincs.

Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7230 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 10:24:35 »

Leírom kicsit részletesebben a tisztán látás végett...
90%ban főúton (4es) használom az autót, 110-120km/h tempomat, ekkor kb valahol 1700-2000 körüli a fordulatszám. Előzéskor ilyen sebesség és fordszámnál nem nagyon szoktam visszakapcsolni, csak nyomok egy padlógázt...és egy ideje tapasztalom az előzőekben leírtakat (csak padlógáznál - ha lassan gyorsítok nem érzem)
A jelenség olyan 1800-2500 forulat között érezhető, felette már nem.
Ezen kívül az autó tökéletes, hibakód sincs.



Hát pedig olyankor nem indokolt szerintem. Az kizárt hogy mindig pont regenerálás közben lépj oda, mert akkor indokolt hogy máshogy viselkedik hirtelen gázadásra.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #7231 Dátum: 2015.05.09 szombat, 09:49:20 »

Szia, koszi a tippeket. Arra jutottam hogy inkabb az ujat fogom megvenni es beszerelni. Sajnos csak jovo heten jon meg.
Egyébként ha már van hangja /leállítás után/ a szelepnek, akkor csak ennyi a probléma, vagy már menet közben sem végzi jól a dolgát?
Kicserélted? Menettulajdonságban észreveszel különbséget? Ha veszel újat akkor teljesen mindegy, hogy melyiket veszed a kettő közül? A gyári számának a vége más és az ára sem egyforma.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #7232 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 12:11:31 »

Sziasztok! tud nekem segiteni valaki abban hogy a részecskeszű kiiktatása okoz-e valami galibát az autó további müködésében? most éppen 4000 km után tartok       4. olajcserénél mert az autó állandóan regenerál és 10-11 liter gázolajas motorolaj jön ki olajcserénként! minden csere után statikus regenerálás is történik de nem változik a helyzet! valakinek volt már hasonló tapasztalata esetleg?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7233 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 12:16:59 »

Sziasztok! tud nekem segiteni valaki abban hogy a részecskeszű kiiktatása okoz-e valami galibát az autó további müködésében? most éppen 4000 km után tartok       4. olajcserénél mert az autó állandóan regenerál és 10-11 liter gázolajas motorolaj jön ki olajcserénként! minden csere után statikus regenerálás is történik de nem változik a helyzet! valakinek volt már hasonló tapasztalata esetleg?

Nem okoz.  Akkor neked valószínűleg az a bajod mint nekem volt a szenzorod hibás lehet. Többet mér mint kéne és ezért hiszi azt a vezérlő, hogy regent kell indítania ezért a sűrű regenek száma.

Diagnosztikával rá kéne nézni, hogy mennyit mutat a nyomáskülönbségre.

Halkan jegyzem meg nekem már a végleges DPF off van megcsinálva 2-3 hete már úgy járok, hogy nem volt semmiféle regeneráció egy új fajta megoldásnak köszönhetően.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.10 vasárnap, 12:22:18 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #7234 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 12:26:26 »

milyen ujfajta megoldás? engem riogatnak hogy euro5 motorbol nem biztos a siker! falbav
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7235 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 12:29:33 »

milyen ujfajta megoldás? engem riogatnak hogy euro5 motorbol nem biztos a siker! falbav

Ja neked már faceliftes a mondi? Mi a motorkód?

Euro 4-es az enyém Siemens motorvezérlővel erre már létezik végleges mód ami már ciklikus regent se indít még úgyse, hogy hibás a szenzorom.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #7236 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 12:30:38 »

milyen összegre kell kb számítani? bár már ez lesz a legkevesebb sztem azok után amiket megcsináltak eddig wow1
Naplózva
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #7237 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 12:31:48 »

Ja neked már faceliftes a mondi? Mi a motorkód?

Euro 4-es az enyém Siemens motorvezérlővel erre már létezik végleges mód ami már ciklikus regent se indít még úgyse, hogy hibás a szenzorom.
ugy tudom UKBA a kód
Naplózva
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #7238 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 12:33:34 »

ugy tudom UKBA a kód

valaki ajánlotta az autokorbelt. (speed it up chip tuning)
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7239 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 12:39:25 »

milyen összegre kell kb számítani? bár már ez lesz a legkevesebb sztem azok után amiket megcsináltak eddig wow1

DPF off ilyen 50 e körül szokott lenni, de nagyon változó lehet a duplája is. Autokorbel ők jók csak nagyon drága na ott a duplája tuti, hogy lesz, de garanciát vállalnak. Kérdezz rá náluk.

Ha Euro 4-es lenne, akkor tudtam volna segíteni olcsóbban mint a tuning cégeknél, de a tiéd már szerintem Delphi nem Siemens.

Még egy bizonyíték, hogy a faceliftes is nyomja a gázolajat a motorba. Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #7240 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 12:48:48 »

DPF off ilyen 50 e körül szokott lenni, de nagyon változó lehet a duplája is. Autokorbel ők jók csak nagyon drága na ott a duplája tuti, hogy lesz, de garanciát vállalnak. Kérdezz rá náluk.

Ha Euro 4-es lenne, akkor tudtam volna segíteni olcsóbban mint a tuning cégeknél, de a tiéd már szerintem Delphi nem Siemens.

Még egy bizonyíték, hogy a faceliftes is nyomja a gázolajat a motorba. Sad
azt is mondták hogy szoftweresen átállitják euro4 re és ugy ki lehet iktatni! azt nem tom hogy delphi vagy sem de azt tudom hogy már tele van a t.kőm!!!
a korbeles egy sarokra van majd holnap rákérdezek.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7241 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 13:08:35 »

azt is mondták hogy szoftweresen átállitják euro4 re és ugy ki lehet iktatni! azt nem tom hogy delphi vagy sem de azt tudom hogy már tele van a t.kőm!!!
a korbeles egy sarokra van majd holnap rákérdezek.

Na azt megnézném, hogy csinálják...Ha van aki meg tudja csinálni az a korbel lesz szóval őket keresd elsőnek. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #7242 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 13:21:43 »

Na azt megnézném, hogy csinálják...Ha van aki meg tudja csinálni az a korbel lesz szóval őket keresd elsőnek. Smiley
majd beszámolok a fejleményekről mert én is kiváncsi vagyok erre!
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #7243 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 13:42:37 »

Sziasztok,

Kb. 2 hónapja cseréltem le az mk3-t faceliftes mk4-re. Most, hogy jobb az idő, be-bekapcsol a hűtőventillátor, akár megállás után is megy 2-3percig. Városban is hallom, hogy be és kikapcsol. A műszerfal szerint jó a vizhőfok, nem megy fel a mutató. Cseréltem vezérlést vizpumpával, az nem lehet rossz (a régivel is ugyanezt csinálta)...

Normális ez? Ennél is tipushiba a termosztát, mint az mk3-nál?

Mitől lehet?

Kösz
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7244 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 13:55:00 »

majd beszámolok a fejleményekről mert én is kiváncsi vagyok erre!



Rendben várom a fejleményeket Euro 5-st megtudják-e csinálni. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7245 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 13:56:01 »

Sziasztok,

Kb. 2 hónapja cseréltem le az mk3-t faceliftes mk4-re. Most, hogy jobb az idő, be-bekapcsol a hűtőventillátor, akár megállás után is megy 2-3percig. Városban is hallom, hogy be és kikapcsol. A műszerfal szerint jó a vizhőfok, nem megy fel a mutató. Cseréltem vezérlést vizpumpával, az nem lehet rossz (a régivel is ugyanezt csinálta)...

Normális ez? Ennél is tipushiba a termosztát, mint az mk3-nál?

Mitől lehet?

Kösz

Regeneráció miatt is bekapcsolhat. A pillanatnyi fogyasztás nem növekszik meg ilyenkor?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7246 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 14:19:17 »

Sziasztok! tud nekem segiteni valaki abban hogy a részecskeszű kiiktatása okoz-e valami galibát az autó további müködésében? most éppen 4000 km után tartok       4. olajcserénél mert az autó állandóan regenerál és 10-11 liter gázolajas motorolaj jön ki olajcserénként! minden csere után statikus regenerálás is történik de nem változik a helyzet! valakinek volt már hasonló tapasztalata esetleg?
a hiba okát kell megkeresni.valami miatt sokat kormol az autód,tehát sokat is regenerál. valszeg egr szelep vagy lukas turbócső okozhatja,vagy rossz csúcsok.a hiba megszüntetésével megszűnik a túlzottan sok regeneráció is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #7247 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 19:30:36 »

a hiba okát kell megkeresni.valami miatt sokat kormol az autód,tehát sokat is regenerál. valszeg egr szelep vagy lukas turbócső okozhatja,vagy rossz csúcsok.a hiba megszüntetésével megszűnik a túlzottan sok regeneráció is.
a csúcsok hibátlanok ki lettek mérve a,turbocső nem lyukas már le lett szedve, a magasnyomásu eresztett de meg lett csinálva le lett probálva! azért erre gondoltunk hogy kiiktatjuk a dpf et
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7248 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 19:35:58 »

a csúcsok hibátlanok ki lettek mérve a,turbocső nem lyukas már le lett szedve, a magasnyomásu eresztett de meg lett csinálva le lett probálva! azért erre gondoltunk hogy kiiktatjuk a dpf et
a füst miatt haldoklik a dpf!magától nem megy tönkre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Döme71
Vendég
« Új hozzászólás #7249 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 19:38:22 »

Üdv mindenkinek!
Kb.fél éve vagyok tulaja az autónak,eddig (lekopogom)nem volt semmilyen gondom vele.Végig vezetett magyar szervízkönyves,jól felszerelt családi batár,nagyon szeretjük.Tizenöt év után ismét dízel autóban ülünk,kicsit szokatlan,hogy mindíg hallom a motor hangját,de kárpótol a fogyasztásával és a menetdinamikájával,pedig csak 125 lovas.Műszaki ember vagyok,nagyjából tudom mitől megy az autó,legalább hetente benézek a motortérbe,figyelek a hangokra,nincs-e rendellenesség.Éppen ma figyeltem fel egy dologra,nevezetesen,hogy a töltőlevegő hűtő kimeneti csonkjánál,és körülötte olajpára van.Sehol máshol csak ott.Turbó és környéke száraz és az összes levegőcső a szívócsonkig is.Fekete motorolajnak tűnő sár.Honnan jöhet,mi lehet a gond.Az autó megy nem érezni semmit.Ha valaki járt már így adjon tanácsot mit tegyek!Köszönöm!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151 152 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.