Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:29:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
138
139
140
141
142
143
144
[
145
]
146
147
148
149
150
151
152
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5254479 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7200 Dátum:
2015.05.01 péntek, 22:00:15 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.05.01 péntek, 21:11:27
Köszönöm.
Úgy emléxem Te használod az Atris-t. Ebben pontosan hol tudom megnézni melyik hibakódra mit ír?
Kiválasztod a típust és a Elektronikánál alul ott a hibakód keresés oda beírod és kidobja. Mondjuk nekem ezt amit beírtál nem hoz rá semmit.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7201 Dátum:
2015.05.02 szombat, 08:43:07 »
Idézetet írta: Trekxc - 2015.04.30 csütörtök, 18:25:15
Alf, nekem sokkal kevesebb dolgot lat a forscan a PCM modulban. Nem a kapcsolo hianya miatt van? pont a regeneket nem latja amit szeretnek megnezni
Mas nem lehet, mert a leguccso verzioval nezem az ELM kabel meg gondolom igazabol mindegy, mondjuk meg anno a legolcsobb verziot rendeltem be kinabol (USB-s es V1.5a van meg rairva)...
a pcm hez nem kell a kapcsoló.nem fl es?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7202 Dátum:
2015.05.02 szombat, 08:45:52 »
Idézetet írta: Trekxc - 2015.04.30 csütörtök, 14:34:36
Sziasztok,
Erdemes reszetelni a tanult DPF-es dolgokat a forscannel?
Most nincs idom visszaolvasni, de mintha Alf te mar megcsinaltad volna?
En is meg akarom, mert ugy velem az auto is valtozik uzemanyag is, egr is dugozva mar regota stb. es talan nem art neki neha akar hat havonta egy kis ujratanulas? Melegebb es hidegebb mod
Koszi, bb
ui.: most hetvegen megint megnezem ezeket az elinditott es sikeres regenes dolgokat Alf doksija alapjan es remelem most megtalalom oket. (a halvany szurkekre nincs valami trukk vagy elmeletileg azokat is latnom kell?)
mindig resetelem diagolaskor a sajatomat kb havonta.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7203 Dátum:
2015.05.02 szombat, 13:49:59 »
Idézetet írta: Trekxc - 2015.04.30 csütörtök, 14:34:36
Sziasztok,
Erdemes reszetelni a tanult DPF-es dolgokat a forscannel?
Most nincs idom visszaolvasni, de mintha Alf te mar megcsinaltad volna?
En is meg akarom, mert ugy velem az auto is valtozik uzemanyag is, egr is dugozva mar regota stb. es talan nem art neki neha akar hat havonta egy kis ujratanulas? Melegebb es hidegebb mod
Koszi, bb
ui.: most hetvegen megint megnezem ezeket az elinditott es sikeres regenes dolgokat Alf doksija alapjan es remelem most megtalalom oket. (a halvany szurkekre nincs valami trukk vagy elmeletileg azokat is latnom kell?)
... érdemes. az összes többi tanult értékkel egyetemben.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7204 Dátum:
2015.05.02 szombat, 13:51:29 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.01 péntek, 21:09:14
Az egyik a leállításért felel a másik meg a turbo nyomást alakítja át. A belső tartozik a turbohoz.
Igen lehetséges, hogy ahhoz tartozik ez a hiba.
Az imént néztem, az én autómban csak 1 ilyen szelepet találtam.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7205 Dátum:
2015.05.02 szombat, 14:40:19 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2015.05.02 szombat, 13:51:29
Az imént néztem, az én autómban csak 1 ilyen szelepet találtam.
Biztos?
https://www.dropbox.com/s/h6fkh3s3o3kik3g/2015-03-24%2013.59.39.jpg?dl=0
Lehet a Faceliftesbe már csak egy van.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7206 Dátum:
2015.05.02 szombat, 15:35:33 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.02 szombat, 14:40:19
Biztos?
https://www.dropbox.com/s/h6fkh3s3o3kik3g/2015-03-24%2013.59.39.jpg?dl=0
Lehet a Faceliftesbe már csak egy van.
Nem csak neki van 1 hanem az enyémben is és az még Fl elötti de már euro5ös motorral(163le).
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7207 Dátum:
2015.05.02 szombat, 19:11:51 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.02 szombat, 14:40:19
Biztos?
https://www.dropbox.com/s/h6fkh3s3o3kik3g/2015-03-24%2013.59.39.jpg?dl=0
Lehet a Faceliftesbe már csak egy van.
Biztos
https://www.dropbox.com/s/2kb6wk0uzwiut36/turbovalve.jpg?dl=0
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7208 Dátum:
2015.05.02 szombat, 19:32:31 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2015.05.02 szombat, 15:35:33
Nem csak neki van 1 hanem az enyémben is és az még Fl elötti de már euro5ös motorral(163le).
Tehát pont ugyanaz a motor, mint FL után. Enyém is TXBA...
A motorok beelőzték a FL-et!
Motorok: 2010.05. hótól
Kasztni: 2010.11. hótol érkezett.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
bozokigabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7209 Dátum:
2015.05.02 szombat, 21:10:22 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.05.02 szombat, 19:32:31
Tehát pont ugyanaz a motor, mint FL után. Enyém is TXBA...
A motorok beelőzték a FL-et!
Motorok: 2010.05. hótól
Kasztni: 2010.11. hótol érkezett.
Azért örülök mert kezdtem azt hinni,hogy gyárihibás amiért csak 1van benne
. De akkor mi van azzal a tézissel,hogy az egyik a turbóé a másik meg a leállitásért felel? Vagy ezeknél van valami más szelep is ami nem ez a pierburg?
Naplózva
mk4 kombi Ghia TXBA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7210 Dátum:
2015.05.02 szombat, 21:26:41 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2015.05.02 szombat, 21:10:22
Azért örülök mert kezdtem azt hinni,hogy gyárihibás amiért csak 1van benne
. De akkor mi van azzal a tézissel,hogy az egyik a turbóé a másik meg a leállitásért felel? Vagy ezeknél van valami más szelep is ami nem ez a pierburg?
Ezt az info-t én is szívesen fogadnám.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7211 Dátum:
2015.05.02 szombat, 22:11:24 »
Idézetet írta: bozokigabi - 2015.05.02 szombat, 21:10:22
Azért örülök mert kezdtem azt hinni,hogy gyárihibás amiért csak 1van benne
. De akkor mi van azzal a tézissel,hogy az egyik a turbóé a másik meg a leállitásért felel? Vagy ezeknél van valami más szelep is ami nem ez a pierburg?
Miért lenne gyári hibás? Módosítottak a motoron több mindent is úgy látszik, ami pl így hogy kettő helyett egy van benne még jobb is, mert csak egy hibásodhat meg.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7212 Dátum:
2015.05.02 szombat, 22:45:08 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.02 szombat, 22:11:24
Miért lenne gyári hibás? Módosítottak a motoron több mindent is úgy látszik, ami pl így hogy kettő helyett egy van benne még jobb is, mert csak egy hibásodhat meg.
Sanszos
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7213 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 09:05:44 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.02 szombat, 08:43:07
a pcm hez nem kell a kapcsoló.nem fl es?
Köszi Alf, nem facelift-es hiába svéd autó 2008-ban itt sem volt FL.
A resetet meg megcsinálom
Üdv bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
öcsi87
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7214 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 18:52:39 »
Sziasztok. Vásárlás elott állok 2011 től mondeo 2.0tdci 140 le vagy 163 le max 120e km íg akarok venni. A fogyasztásra lennék kiváncsi első sorban.
Mennyire szerviz igényesek, érdemes 100-120 e km el venni?
Előnyök hátrányok?? Válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7215 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 20:22:03 »
Idézetet írta: öcsi87 - 2015.05.03 vasárnap, 18:52:39
Sziasztok. Vásárlás elott állok 2011 től mondeo 2.0tdci 140 le vagy 163 le max 120e km íg akarok venni. A fogyasztásra lennék kiváncsi első sorban.
Mennyire szerviz igényesek, érdemes 100-120 e km el venni?
Előnyök hátrányok?? Válaszokat előre is köszönöm
200ezernél vezérműszíj, feszítő, vízpumpa csere.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7216 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 14:13:57 »
Sziasztok!
Ismerős révén tudok vásárolni ÚJ gyári turbó/leállító csappantyú szelepet. 7.01771.00 cikkszámon, 9.900 Ft-ért. Személyesen Győrben, egyéb esetben postázni tudom.
Kép:
http://www.kephost.com/image/FtR9
Akit érdekel írjon :
farkasp85@gmail.com
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7217 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 14:24:33 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.05.04 hétfő, 14:13:57
Sziasztok!
Ismerős révén tudok vásárolni ÚJ gyári turbó/leállító csappantyú szelepet. 7.01771.00 cikkszámon, 9.900 Ft-ért. Személyesen Győrben, egyéb esetben postázni tudom.
Kép:
http://www.kephost.com/image/FtR9
Akit érdekel írjon :
farkasp85@gmail.com
Üdv.: Peti
Ez a gyári? Mert akkor benne vannak a vákumcsövek is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7218 Dátum:
2015.05.04 hétfő, 14:34:53 »
Idézetet írta: BT - 2015.05.04 hétfő, 14:24:33
Ez a gyári? Mert akkor benne vannak a vákumcsövek is...
Megkérdeztem, csak maga a szelep.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7219 Dátum:
2015.05.05 kedd, 12:27:57 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.05.04 hétfő, 14:34:53
Megkérdeztem, csak maga a szelep.
Akkor ez gyári, vagy nem ? ?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7220 Dátum:
2015.05.06 szerda, 08:40:58 »
vezérműszíj+görgők+vízpumpa+hosszbordás cserélve; 194500km - és a szervíz szerint mehetett volna még,ugyanis a görgő a gyenge láncszem a rendszerben.A szíj mondhatni, "mint az új", azaz semmi nem látszik rajta.
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7221 Dátum:
2015.05.06 szerda, 09:14:40 »
hol és mennyiért? ha nem titok... KT-t nem cseréltettél?
Naplózva
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7222 Dátum:
2015.05.06 szerda, 16:13:40 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.05.06 szerda, 09:14:40
hol és mennyiért? ha nem titok... KT-t nem cseréltettél?
Szolnok
http://www.nesztor.hu/
Alkatrészt én vittem, conti szíjak+SKF pumpa, a munkadíj 31E volt...reggel 7:30kor leadtam 13:30kor már hívtak, h kész.
KT nem cseréltettem (egyébként 40E-ért cserélik), m még semmi hangja nincs...bár 6.ban egy kicsit mintha csúszna padlógáznál, de ezzel együtt tudok élni még
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7223 Dátum:
2015.05.06 szerda, 21:00:29 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.05.04 hétfő, 14:13:57
Sziasztok!
Ismerős révén tudok vásárolni ÚJ gyári turbó/leállító csappantyú szelepet. 7.01771.00 cikkszámon, 9.900 Ft-ért. Személyesen Győrben, egyéb esetben postázni tudom.
Kép:
http://www.kephost.com/image/FtR9
Akit érdekel írjon :
farkasp85@gmail.com
Üdv.: Peti
Ha gyári engem érdekelne. Ma hallottam először fingani. Eddig nem tudtam milyen az de most már tudom. Először fingik azután búg/morog/.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
potyo57
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7224 Dátum:
2015.05.06 szerda, 22:22:06 »
Idézetet írta: BRoland - 2015.05.06 szerda, 16:13:40
Szolnok
http://www.nesztor.hu/
Alkatrészt én vittem, conti szíjak+SKF pumpa, a munkadíj 31E volt...reggel 7:30kor leadtam 13:30kor már hívtak, h kész.
KT nem cseréltettem (egyébként 40E-ért cserélik), m még semmi hangja nincs...bár 6.ban egy kicsit mintha csúszna padlógáznál, de ezzel együtt tudok élni még
ha 6.ban csuszik mit csinál 1-es vagy2-es-ben
Naplózva
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7225 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 07:29:02 »
Idézetet írta: potyo57 - 2015.05.06 szerda, 22:22:06
ha 6.ban csuszik mit csinál 1-es vagy 2-es-ben
Semmit, 1-4 ig teljesen tünetmentes...6-ban padlógáznál gyengèn èrezhetően üktetően kezd el gyorsulni, ez csak egy bizonyos fordszám tartományra igaz.
1- lehet nem kuplung releváns
2- nem kène padlózni 6ban, kvázi alacsony fordulatnál
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7226 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 07:54:53 »
Idézetet írta: BRoland - 2015.05.07 csütörtök, 07:29:02
Semmit, 1-4 ig teljesen tünetmentes...6-ban padlógáznál gyengèn èrezhetően üktetően kezd el gyorsulni, ez csak egy bizonyos fordszám tartományra igaz.
1- lehet nem kuplung releváns
2- nem kène padlózni 6ban, kvázi alacsony fordulatnál
A lüktető gyorsulás nem feltétlen kuplung hiba (sőt). Közben a motor felpörög, csak az autó nem gyorsul?
Naplózva
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7227 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 09:28:32 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.05.07 csütörtök, 07:54:53
A lüktető gyorsulás nem feltétlen kuplung hiba (sőt). Közben a motor felpörög, csak az autó nem gyorsul?
Nem pörög fel, a fordszám mérőn is látni egy pici ingadozást gyorsulás közben.
Te mire gondolsz?
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7228 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 09:37:54 »
Idézetet írta: BRoland - 2015.05.07 csütörtök, 09:28:32
Nem pörög fel, a fordszám mérőn is látni egy pici ingadozást gyorsulás közben.
Te mire gondolsz?
Az az alacsony fordulatszám mit jelent nálad? Mert ha 1400-1500 alatt akkor nincs annak semmi baja, inkább vissza kellene váltani és nem padlózni. Ha magasabb a fordulat, akkor viszont nem kellene rángatnia, bár ha gyorsan akarsz menni, akkor érdemes 2000 fölött tartani és úgy padlózni.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7229 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 10:11:00 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.07 csütörtök, 09:37:54
Az az alacsony fordulatszám mit jelent nálad? Mert ha 1400-1500 alatt akkor nincs annak semmi baja, inkább vissza kellene váltani és nem padlózni. Ha magasabb a fordulat, akkor viszont nem kellene rángatnia, bár ha gyorsan akarsz menni, akkor érdemes 2000 fölött tartani és úgy padlózni.
Leírom kicsit részletesebben a tisztán látás végett...
90%ban főúton (4es) használom az autót, 110-120km/h tempomat, ekkor kb valahol 1700-2000 körüli a fordulatszám. Előzéskor ilyen sebesség és fordszámnál nem nagyon szoktam visszakapcsolni, csak nyomok egy padlógázt...és egy ideje tapasztalom az előzőekben leírtakat (csak padlógáznál - ha lassan gyorsítok nem érzem)
A jelenség olyan 1800-2500 forulat között érezhető, felette már nem.
Ezen kívül az autó tökéletes, hibakód sincs.
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7230 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 10:24:35 »
Idézetet írta: BRoland - 2015.05.07 csütörtök, 10:11:00
Leírom kicsit részletesebben a tisztán látás végett...
90%ban főúton (4es) használom az autót, 110-120km/h tempomat, ekkor kb valahol 1700-2000 körüli a fordulatszám. Előzéskor ilyen sebesség és fordszámnál nem nagyon szoktam visszakapcsolni, csak nyomok egy padlógázt...és egy ideje tapasztalom az előzőekben leírtakat (csak padlógáznál - ha lassan gyorsítok nem érzem)
A jelenség olyan 1800-2500 forulat között érezhető, felette már nem.
Ezen kívül az autó tökéletes, hibakód sincs.
Hát pedig olyankor nem indokolt szerintem. Az kizárt hogy mindig pont regenerálás közben lépj oda, mert akkor indokolt hogy máshogy viselkedik hirtelen gázadásra.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7231 Dátum:
2015.05.09 szombat, 09:49:20 »
Idézetet írta: ABR - 2015.04.30 csütörtök, 21:32:47
Szia, koszi a tippeket. Arra jutottam hogy inkabb az ujat fogom megvenni es beszerelni. Sajnos csak jovo heten jon meg.
Egyébként ha már van hangja /leállítás után/ a szelepnek, akkor csak ennyi a probléma, vagy már menet közben sem végzi jól a dolgát?
Kicserélted? Menettulajdonságban észreveszel különbséget? Ha veszel újat akkor teljesen mindegy, hogy melyiket veszed a kettő közül? A gyári számának a vége más és az ára sem egyforma.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
csabika 82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7232 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 12:11:31 »
Sziasztok! tud nekem segiteni valaki abban hogy a részecskeszű kiiktatása okoz-e valami galibát az autó további müködésében? most éppen 4000 km után tartok 4. olajcserénél mert az autó állandóan regenerál és 10-11 liter gázolajas motorolaj jön ki olajcserénként! minden csere után statikus regenerálás is történik de nem változik a helyzet! valakinek volt már hasonló tapasztalata esetleg?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7233 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 12:16:59 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.05.10 vasárnap, 12:11:31
Sziasztok! tud nekem segiteni valaki abban hogy a részecskeszű kiiktatása okoz-e valami galibát az autó további müködésében? most éppen 4000 km után tartok 4. olajcserénél mert az autó állandóan regenerál és 10-11 liter gázolajas motorolaj jön ki olajcserénként! minden csere után statikus regenerálás is történik de nem változik a helyzet! valakinek volt már hasonló tapasztalata esetleg?
Nem okoz. Akkor neked valószínűleg az a bajod mint nekem volt a szenzorod hibás lehet. Többet mér mint kéne és ezért hiszi azt a vezérlő, hogy regent kell indítania ezért a sűrű regenek száma.
Diagnosztikával rá kéne nézni, hogy mennyit mutat a nyomáskülönbségre.
Halkan jegyzem meg nekem már a végleges DPF off van megcsinálva 2-3 hete már úgy járok, hogy nem volt semmiféle regeneráció egy új fajta megoldásnak köszönhetően.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.10 vasárnap, 12:22:18 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
csabika 82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7234 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 12:26:26 »
milyen ujfajta megoldás? engem riogatnak hogy euro5 motorbol nem biztos a siker!
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7235 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 12:29:33 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.05.10 vasárnap, 12:26:26
milyen ujfajta megoldás? engem riogatnak hogy euro5 motorbol nem biztos a siker!
Ja neked már faceliftes a mondi? Mi a motorkód?
Euro 4-es az enyém Siemens motorvezérlővel erre már létezik végleges mód ami már ciklikus regent se indít még úgyse, hogy hibás a szenzorom.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
csabika 82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7236 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 12:30:38 »
milyen összegre kell kb számítani? bár már ez lesz a legkevesebb sztem azok után amiket megcsináltak eddig
Naplózva
csabika 82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7237 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 12:31:48 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.10 vasárnap, 12:29:33
Ja neked már faceliftes a mondi? Mi a motorkód?
Euro 4-es az enyém Siemens motorvezérlővel erre már létezik végleges mód ami már ciklikus regent se indít még úgyse, hogy hibás a szenzorom.
ugy tudom UKBA a kód
Naplózva
csabika 82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7238 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 12:33:34 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.05.10 vasárnap, 12:31:48
ugy tudom UKBA a kód
valaki ajánlotta az autokorbelt. (speed it up chip tuning)
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7239 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 12:39:25 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.05.10 vasárnap, 12:30:38
milyen összegre kell kb számítani? bár már ez lesz a legkevesebb sztem azok után amiket megcsináltak eddig
DPF off ilyen 50 e körül szokott lenni, de nagyon változó lehet a duplája is. Autokorbel ők jók csak nagyon drága na ott a duplája tuti, hogy lesz, de garanciát vállalnak. Kérdezz rá náluk.
Ha Euro 4-es lenne, akkor tudtam volna segíteni olcsóbban mint a tuning cégeknél, de a tiéd már szerintem Delphi nem Siemens.
Még egy bizonyíték, hogy a faceliftes is nyomja a gázolajat a motorba.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
csabika 82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7240 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 12:48:48 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.10 vasárnap, 12:39:25
DPF off ilyen 50 e körül szokott lenni, de nagyon változó lehet a duplája is. Autokorbel ők jók csak nagyon drága na ott a duplája tuti, hogy lesz, de garanciát vállalnak. Kérdezz rá náluk.
Ha Euro 4-es lenne, akkor tudtam volna segíteni olcsóbban mint a tuning cégeknél, de a tiéd már szerintem Delphi nem Siemens.
Még egy bizonyíték, hogy a faceliftes is nyomja a gázolajat a motorba.
azt is mondták hogy szoftweresen átállitják euro4 re és ugy ki lehet iktatni! azt nem tom hogy delphi vagy sem de azt tudom hogy már tele van a t.kőm!!!
a korbeles egy sarokra van majd holnap rákérdezek.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7241 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 13:08:35 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.05.10 vasárnap, 12:48:48
azt is mondták hogy szoftweresen átállitják euro4 re és ugy ki lehet iktatni! azt nem tom hogy delphi vagy sem de azt tudom hogy már tele van a t.kőm!!!
a korbeles egy sarokra van majd holnap rákérdezek.
Na azt megnézném, hogy csinálják...Ha van aki meg tudja csinálni az a korbel lesz szóval őket keresd elsőnek.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
csabika 82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7242 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 13:21:43 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.05.10 vasárnap, 13:08:35
Na azt megnézném, hogy csinálják...Ha van aki meg tudja csinálni az a korbel lesz szóval őket keresd elsőnek.
majd beszámolok a fejleményekről mert én is kiváncsi vagyok erre!
Naplózva
mferkó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7243 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 13:42:37 »
Sziasztok,
Kb. 2 hónapja cseréltem le az mk3-t faceliftes mk4-re. Most, hogy jobb az idő, be-bekapcsol a hűtőventillátor, akár megállás után is megy 2-3percig. Városban is hallom, hogy be és kikapcsol. A műszerfal szerint jó a vizhőfok, nem megy fel a mutató. Cseréltem vezérlést vizpumpával, az nem lehet rossz (a régivel is ugyanezt csinálta)...
Normális ez? Ennél is tipushiba a termosztát, mint az mk3-nál?
Mitől lehet?
Kösz
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7244 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 13:55:00 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.05.10 vasárnap, 13:21:43
majd beszámolok a fejleményekről mert én is kiváncsi vagyok erre!
Rendben várom a fejleményeket Euro 5-st megtudják-e csinálni.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7245 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 13:56:01 »
Idézetet írta: mferkó - 2015.05.10 vasárnap, 13:42:37
Sziasztok,
Kb. 2 hónapja cseréltem le az mk3-t faceliftes mk4-re. Most, hogy jobb az idő, be-bekapcsol a hűtőventillátor, akár megállás után is megy 2-3percig. Városban is hallom, hogy be és kikapcsol. A műszerfal szerint jó a vizhőfok, nem megy fel a mutató. Cseréltem vezérlést vizpumpával, az nem lehet rossz (a régivel is ugyanezt csinálta)...
Normális ez? Ennél is tipushiba a termosztát, mint az mk3-nál?
Mitől lehet?
Kösz
Regeneráció miatt is bekapcsolhat. A pillanatnyi fogyasztás nem növekszik meg ilyenkor?
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7246 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 14:19:17 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.05.10 vasárnap, 12:11:31
Sziasztok! tud nekem segiteni valaki abban hogy a részecskeszű kiiktatása okoz-e valami galibát az autó további müködésében? most éppen 4000 km után tartok 4. olajcserénél mert az autó állandóan regenerál és 10-11 liter gázolajas motorolaj jön ki olajcserénként! minden csere után statikus regenerálás is történik de nem változik a helyzet! valakinek volt már hasonló tapasztalata esetleg?
a hiba okát kell megkeresni.valami miatt sokat kormol az autód,tehát sokat is regenerál. valszeg egr szelep vagy lukas turbócső okozhatja,vagy rossz csúcsok.a hiba megszüntetésével megszűnik a túlzottan sok regeneráció is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
csabika 82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7247 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 19:30:36 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.10 vasárnap, 14:19:17
a hiba okát kell megkeresni.valami miatt sokat kormol az autód,tehát sokat is regenerál. valszeg egr szelep vagy lukas turbócső okozhatja,vagy rossz csúcsok.a hiba megszüntetésével megszűnik a túlzottan sok regeneráció is.
a csúcsok hibátlanok ki lettek mérve a,turbocső nem lyukas már le lett szedve, a magasnyomásu eresztett de meg lett csinálva le lett probálva! azért erre gondoltunk hogy kiiktatjuk a dpf et
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7248 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 19:35:58 »
Idézetet írta: csabika 82 - 2015.05.10 vasárnap, 19:30:36
a csúcsok hibátlanok ki lettek mérve a,turbocső nem lyukas már le lett szedve, a magasnyomásu eresztett de meg lett csinálva le lett probálva! azért erre gondoltunk hogy kiiktatjuk a dpf et
a füst miatt haldoklik a dpf!magától nem megy tönkre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Döme71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7249 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 19:38:22 »
Üdv mindenkinek!
Kb.fél éve vagyok tulaja az autónak,eddig (lekopogom)nem volt semmilyen gondom vele.Végig vezetett magyar szervízkönyves,jól felszerelt családi batár,nagyon szeretjük.Tizenöt év után ismét dízel autóban ülünk,kicsit szokatlan,hogy mindíg hallom a motor hangját,de kárpótol a fogyasztásával és a menetdinamikájával,pedig csak 125 lovas.Műszaki ember vagyok,nagyjából tudom mitől megy az autó,legalább hetente benézek a motortérbe,figyelek a hangokra,nincs-e rendellenesség.Éppen ma figyeltem fel egy dologra,nevezetesen,hogy a töltőlevegő hűtő kimeneti csonkjánál,és körülötte olajpára van.Sehol máshol csak ott.Turbó és környéke száraz és az összes levegőcső a szívócsonkig is.Fekete motorolajnak tűnő sár.Honnan jöhet,mi lehet a gond.Az autó megy nem érezni semmit.Ha valaki járt már így adjon tanácsot mit tegyek!Köszönöm!
Naplózva
Oldalak:
1
...
138
139
140
141
142
143
144
[
145
]
146
147
148
149
150
151
152
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ