Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:23:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
V6 motor
Oldalak:
1
2
[
3
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 108419 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #100 Dátum:
2013.06.01 szombat, 18:25:09 »
Idézetet írta: Petya - 2013.06.01 szombat, 17:39:54
Mérj üzemanyagnyomást a befecskendezőknél. Ha van nyomás, akkor azt kellene megnézni, hogy van-e szikra: egy régi gyertyára rádugod valamelyik gyújtókábelt és a gyertyának a menetes részét hozzányomod egy testelt felülethez és indítózol.
Üzemanyagnyomás méréshez kell speciális mérő? Mert nekem nincs.
Kiszedtem az egyik gyertyát, hozzáérintettem a kasztniban egy csavarhoz, de nincs szikra. Az AC-t közben direktbe kellett volna kötni? Mert csak visszadugtam a csatlakozóját, amivel ugye nem tölt...
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #101 Dátum:
2013.06.01 szombat, 19:28:56 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2013.06.01 szombat, 18:25:09
Üzemanyagnyomás méréshez kell speciális mérő? Mert nekem nincs.
Kiszedtem az egyik gyertyát, hozzáérintettem a kasztniban egy csavarhoz, de nincs szikra. Az AC-t közben direktbe kellett volna kötni? Mert csak visszadugtam a csatlakozóját, amivel ugye nem tölt...
Üzemanyag nyomást sajnos a V6-nál nem tudom, hogy hol lehet mérni. A Zetecnél egy sima keréknyomásmérő kell hozzá, mert van az injektor sornál egy szelep.
Akkor érintsd hozzá a gyertya menetes részét a testhez (a gyújtókábel legyen a gyertyán), amikor valaki indítózik! Szigetelt nyelű fogóval fogd meg a gyújtókábelt! Az AC most nem lényeg.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.01 szombat, 19:46:56 írta Petya
»
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #102 Dátum:
2013.06.01 szombat, 22:34:43 »
Idézetet írta: Petya - 2013.06.01 szombat, 19:28:56
Üzemanyag nyomást sajnos a V6-nál nem tudom, hogy hol lehet mérni. A Zetecnél egy sima keréknyomásmérő kell hozzá, mert van az injektor sornál egy szelep.
Akkor érintsd hozzá a gyertya menetes részét a testhez (a gyújtókábel legyen a gyertyán), amikor valaki indítózik! Szigetelt nyelű fogóval fogd meg a gyújtókábelt! Az AC most nem lényeg.
Test alatt testkábelt értesz vagy elég, ha a kasztnin érintem fémhez? Mert a kasztni egyik csavarjához érintettem, de úgy nem szikrázott...
(két gyertyával próbáltam)
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #103 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 08:06:26 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2013.06.01 szombat, 22:34:43
Test alatt testkábelt értesz vagy elég, ha a kasztnin érintem fémhez? Mert a kasztni egyik csavarjához érintettem, de úgy nem szikrázott...
(két gyertyával próbáltam)
Igen, a kasztnihoz érintve is kellene, hogy legyen szikra.
Nézd át az összes biztosítékot.
Meg kellene próbálni az utólagos indításgátlót kikötni és vissza állítani az eredeti kábelezést, majd megnézni, hogy így is folyamatosan világít-e az órában az indításgátló LED-je.
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #104 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 08:13:00 »
Idézetet írta: Petya - 2013.06.02 vasárnap, 08:06:26
Igen, a kasztnihoz érintve is kellene, hogy legyen szikra.
Nézd át az összes biztosítékot.
Meg kellene próbálni az utólagos indításgátlót kikötni és vissza állítani az eredeti kábelezést, majd megnézni, hogy így is folyamatosan világít-e az órában az indításgátló LED-je.
Le tudod írni, hogy tudom szétszedni az utólagos riasztót? Van benne lopásgátló is, gondolom az is ahhoz tartozik. (ha járó motornál kinyitom majd becsukom a vezetőoldali ajtót, akkor egy pár másodperc után 3x figyelmeztet majd leáll a motor, ha nem ütöm ki)
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #105 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 08:59:06 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2013.06.02 vasárnap, 08:13:00
Le tudod írni, hogy tudom szétszedni az utólagos riasztót? Van benne lopásgátló is, gondolom az is ahhoz tartozik. (ha járó motornál kinyitom majd becsukom a vezetőoldali ajtót, akkor egy pár másodperc után 3x figyelmeztet majd leáll a motor, ha nem ütöm ki)
Azt sajnos nem tudom megmondani, mert nagyon sok féle utólagos cucc lehet benne.
Amikor a milyenk (2.0 Zetec) néha minden ok nélkül elkezdett rángatni, majd újra indítás után semmi baja nem volt, akkor én is kiszedtem az utólagos riasztót, de csak úgy lehetett megoldani, hogy minden szál vezetéket végig követtem, hogy hol csatlakozik az autó eredeti vezetékéhez. Ami csak "megcsapolás" volt, azt levágtam és leszigeteltem, ami megszakította a vezetéket (pl. AC, gyújtás modul), azt színhelyesen összeforrasztottam és zsugorcsöveztem. Kb. 30 méter vezeték jött ki a kocsiból.
Az igaz, hogy nekem nem emiatt rángatott, hanem a PCM volt valahol kontakt hibás.
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #106 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 15:25:15 »
Idézetet írta: Petya - 2013.06.02 vasárnap, 08:59:06
Azt sajnos nem tudom megmondani, mert nagyon sok féle utólagos cucc lehet benne.
Amikor a milyenk (2.0 Zetec) néha minden ok nélkül elkezdett rángatni, majd újra indítás után semmi baja nem volt, akkor én is kiszedtem az utólagos riasztót, de csak úgy lehetett megoldani, hogy minden szál vezetéket végig követtem, hogy hol csatlakozik az autó eredeti vezetékéhez. Ami csak "megcsapolás" volt, azt levágtam és leszigeteltem, ami megszakította a vezetéket (pl. AC, gyújtás modul), azt színhelyesen összeforrasztottam és zsugorcsöveztem. Kb. 30 méter vezeték jött ki a kocsiból.
Az igaz, hogy nekem nem emiatt rángatott, hanem a PCM volt valahol kontakt hibás.
.
Szétbontottam a lábteret nagyjából és leszedtem az alsó burkolatot a kormányrúdról, de ez az utólagos riasztó nekem bonyolult, hülye vagyok az elektronikához. Csatlakozóval megy hátra az AC-hez, és ha széthúzom akkor is ugyan az van, nem tölt az AC. A motortérben is szétbontottam azt a nagy csatlakozót, amibe a MAF kábelezése is bele megy, illetve pontosabban átmegy raja, mert ott a kábelekről hiányzott a burkolat, szigszalaggal körbetekertem, hogy ne érjenek egymáshoz, mert ahol nyúlkáltam a múltkor mikor leállt a motor, akkor csak a MAF kábelhez érhettem, elvileg... De hiába a szigetelés, nem megy így sem.... Nem tudom mit barmolhattam ott szét, de lehet, hogy csak véletlenek egybeesése, hogy leállt a motor? Ha csak az AC ről vágom le az utólagos riasztót, az nem oldja meg a problémát ugye?
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #107 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 16:45:13 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2013.06.02 vasárnap, 15:25:15
.
Szétbontottam a lábteret nagyjából és leszedtem az alsó burkolatot a kormányrúdról, de ez az utólagos riasztó nekem bonyolult, hülye vagyok az elektronikához. Csatlakozóval megy hátra az AC-hez, és ha széthúzom akkor is ugyan az van, nem tölt az AC. A motortérben is szétbontottam azt a nagy csatlakozót, amibe a MAF kábelezése is bele megy, illetve pontosabban átmegy raja, mert ott a kábelekről hiányzott a burkolat, szigszalaggal körbetekertem, hogy ne érjenek egymáshoz, mert ahol nyúlkáltam a múltkor mikor leállt a motor, akkor csak a MAF kábelhez érhettem, elvileg... De hiába a szigetelés, nem megy így sem.... Nem tudom mit barmolhattam ott szét, de lehet, hogy csak véletlenek egybeesése, hogy leállt a motor? Ha csak az AC ről vágom le az utólagos riasztót, az nem oldja meg a problémát ugye?
Elképzelhető a véletlen egybeesés.
Az sajnos kevés, ha csak az AC vezetékezését állítod vissza a gyári állapotra, mert szikra akkor sincs.
A biztosítékokat végig nézted? Motortér: 4,9,11,14, 8-as bizit, 11-es relé, utastér: 32 bizti.
A rugótorony mellett van az EDIS modul. Annak is nézd át a csatiját!
Helyileg merre vagy?
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #108 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 17:36:31 »
Idézetet írta: Petya - 2013.06.02 vasárnap, 16:45:13
Elképzelhető a véletlen egybeesés.
Az sajnos kevés, ha csak az AC vezetékezését állítod vissza a gyári állapotra, mert szikra akkor sincs.
A biztosítékokat végig nézted? Motortér: 4,9,11,14, 8-as bizit, 11-es relé, utastér: 32 bizti.
A rugótorony mellett van az EDIS modul. Annak is nézd át a csatiját!
Helyileg merre vagy?
Végig néztem, de nem látom, hogy valamelyik rossz lenne. Mondjuk nem tudom milyen amikor kiégett, de mintha azt olvastam volna, hogy meg van olvadva a teteje (vagy ilyesmi
).
Megnéztem a csatlakozót, szerintem az is jó. Vagy azon is tudok mérni feszültséget, hogy van e benne?
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #109 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 18:10:06 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2013.06.02 vasárnap, 17:36:31
Végig néztem, de nem látom, hogy valamelyik rossz lenne. Mondjuk nem tudom milyen amikor kiégett, de mintha azt olvastam volna, hogy meg van olvadva a teteje (vagy ilyesmi
).
Megnéztem a csatlakozót, szerintem az is jó. Vagy azon is tudok mérni feszültséget, hogy van e benne?
Nincs megolvadva a teteje, csak belül a szál van elégve.
A 8-as láb és a test közt akku feszültséget kell mérni gyújtáson, az 5-6 láb között 200-400 ohm (CKP szenzor), 10-12, 10-11, 11-12 között kb 1 ohm (gyújtótekercs primer oldal), 9-es láb és az akku + sarka köztt szintén akku feszültségnek kell lenni. A többit, tehát ami a PCM-től jön és "megmondja", hogy melyik hengernek kell szikrát adni, azt csak oszcilloszkóppal lehet vizsgálni.
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #110 Dátum:
2013.06.03 hétfő, 20:56:29 »
Elvileg megvan a hiba oka. Ez a biztosíték ment ki:
http://kepkezelo.com/images/wh1hjhlzrysv8ozrkqfk.jpg
Petyának köszönet a telefonos segítségért!
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #111 Dátum:
2013.06.06 csütörtök, 21:33:40 »
Sziasztok!
Majdnem két hét után sikerült elindítanom az autót.
Petyának még egyszer köszönöm a hiba okának feltárását és a cserebiztosítékot is!
Üdv,
Zoli
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #112 Dátum:
2013.06.07 péntek, 08:21:03 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2013.06.06 csütörtök, 21:33:40
Sziasztok!
Majdnem két hét után sikerült elindítanom az autót.
Petyának még egyszer köszönöm a hiba okának feltárását és a cserebiztosítékot is!
Üdv,
Zoli
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
hayhapapi
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #113 Dátum:
2013.06.07 péntek, 12:30:05 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2013.06.03 hétfő, 20:56:29
Elvileg megvan a hiba oka. Ez a biztosíték ment ki:
http://kepkezelo.com/images/wh1hjhlzrysv8ozrkqfk.jpg
Petyának köszönet a telefonos segítségért!
Nekem is ment ki ez a bizti, en is ket hetig szhoptam vele
Naplózva
jani73
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #114 Dátum:
2014.01.29 szerda, 15:22:17 »
Sziasztok.Van egy 2001-es v6-om és az autó kis fordulatnál nagyon rángat és a hangja se egy v6-os hangja.Kicseréltünk már benne trafót gyujtáskábelokat gyertyákat mégis rángat mi lehet a gond?Elöre is köszi.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #115 Dátum:
2014.01.29 szerda, 17:58:41 »
Idézetet írta: jani73 - 2014.01.29 szerda, 15:22:17
Sziasztok.Van egy 2001-es v6-om és az autó kis fordulatnál nagyon rángat és a hangja se egy v6-os hangja.Kicseréltünk már benne trafót gyujtáskábelokat gyertyákat mégis rángat mi lehet a gond?Elöre is köszi.
Első körben fals levegőt kéne fülelni: mocitető felpattint, és járó motornál hallgatózz van-e valahol sziszegés. Esetleg a szívó oldal tömített részeihez féktisztító fújásakor, ha kicsit felpörög a motor, akkor ott szív falsot. Csöveket mozgasd át, nem repedt-e valamelyik.
2. tipp: fojtószelep potméter hibás.
3. Ha a gyertyák, kábelek, trafó nem egyszerre lett cserélve, akkor ami rossz volt, elronthatta az újat is egy idő után.
Ha ezek rendben vannak, akkor van még pár lehetőség: légtömegmérő, katalizátor törés-dugulás, stb
Nagyobb fordulaton megvan az ereje? Alapjárat stabil? Hibakód olvasás eredménye?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.29 szerda, 18:01:13 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #116 Dátum:
2014.03.14 péntek, 20:13:32 »
Pár kép:
http://kepfeltoltes.hu/140314/DSCN7856_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140314/DSCN7857_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140314/DSCN7852_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140314/DSCN7855_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #117 Dátum:
2014.03.15 szombat, 01:10:19 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2014.03.14 péntek, 20:13:32
Pár kép:
http://kepfeltoltes.hu/140314/DSCN7856_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140314/DSCN7857_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140314/DSCN7852_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140314/DSCN7855_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez igen.. Szóval ez volt az a bizonyos csattogás
Bár a hf tömítés is átégett a szokásos konstrukcióhibás részeken, de a dugattyú vajon miért olvadt el? Nem volt gyújtás abban a hengerben, a benzin meg mosta a hengerfalról az olajat és emiatt hevülhetett túl az a dugattyú?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.15 szombat, 01:17:57 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #118 Dátum:
2014.03.15 szombat, 06:23:54 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.03.15 szombat, 01:10:19
Ez igen.. Szóval ez volt az a bizonyos csattogás
Bár a hf tömítés is átégett a szokásos konstrukcióhibás részeken, de a dugattyú vajon miért olvadt el? Nem volt gyújtás abban a hengerben, a benzin meg mosta a hengerfalról az olajat és emiatt hevülhetett túl az a dugattyú?
Azt nem tudom. De voltak előjelei, az biztos. Igaz, elég rövid idő alatt szétdarálta magát... Először elkezdett villogni az olajnyomás visszajelző, aztán egyre erősebb fémes, daráló hangja lett és magasabb fordulaton szánalmasan gyenge volt. De egyszer, max kétszer használtam így, hogy ezeket a tüneteket produkálja, aztán vittem volna hf-eztetni. Gondoltam utána majd ez is megszűnik. Csakhogy félúton megadta magát. De most már értem, miért éreztem úgy, mintha egy labda pattogott volna a motorban, mielőtt megállt....
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #119 Dátum:
2014.03.15 szombat, 10:44:32 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2014.03.15 szombat, 06:23:54
Azt nem tudom. De voltak előjelei, az biztos. Igaz, elég rövid idő alatt szétdarálta magát... Először elkezdett villogni az olajnyomás visszajelző, aztán egyre erősebb fémes, daráló hangja lett és magasabb fordulaton szánalmasan gyenge volt. De egyszer, max kétszer használtam így, hogy ezeket a tüneteket produkálja, aztán vittem volna hf-eztetni. Gondoltam utána majd ez is megszűnik. Csakhogy félúton megadta magát. De most már értem, miért éreztem úgy, mintha egy labda pattogott volna a motorban, mielőtt megállt....
Érdekes, ilyenre esetre még nem nagyon volt itt példa a fórumon tudtommal. Kíváncsi lennék az okára, fogtok még vizsgálódni, vagy hogyan tovább? Bár igazából ez a 3 lehet: rossz gyújtás/szegény keverék üzem/anyaghiba.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.15 szombat, 10:52:04 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #120 Dátum:
2014.03.15 szombat, 13:10:42 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.03.15 szombat, 10:44:32
Érdekes, ilyenre esetre még nem nagyon volt itt példa a fórumon tudtommal. Kíváncsi lennék az okára, fogtok még vizsgálódni, vagy hogyan tovább? Bár igazából ez a 3 lehet: rossz gyújtás/szegény keverék üzem/anyaghiba.
Ismerve magam, nem lepődnék meg, ha nem történt volna még ilyen itt a fórumon...
Igazából nem vizsgálati szempontból kezdtem el szétszedni, hanem egyrészt kíváncsiságból, másrészt pedig, hogy ki tudjam szedni a csomagtartóból.
Persze ha közben kiderül, hogy miért történhetett, annak külön örülök.
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #121 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 19:31:21 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2014.03.14 péntek, 20:13:32
Pár kép:
http://kepfeltoltes.hu/140314/DSCN7856_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140314/DSCN7857_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140314/DSCN7852_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140314/DSCN7855_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tudja valaki, hogy ezt a két részt hogyan lehet szétválasztani?
http://kepfeltoltes.hu/140316/DSCN7860_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az alján már nem látok több csavart, ami foghatná.
http://kepfeltoltes.hu/140316/DSCN7858_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140316/DSCN7859_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #122 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 21:06:48 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2014.03.16 vasárnap, 19:31:21
Tudja valaki, hogy ezt a két részt hogyan lehet szétválasztani?
http://kepfeltoltes.hu/140316/DSCN7860_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az alján már nem látok több csavart, ami foghatná.
http://kepfeltoltes.hu/140316/DSCN7858_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140316/DSCN7859_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha nincs több csavar, akkor erőhatással válaszd szét (húzással). Gondolom a tömítés tartja így össze, gyárilag tudtommal pasztával tömítik ezt a 2 öntvényt. Egyébként javaslom, hogy az MKII V6 topikot használd, mert inkább azt követi figyelemmel a többség. Ja és továbbra is publikálj fotókat
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #123 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 21:23:37 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.03.16 vasárnap, 21:06:48
Ha nincs több csavar, akkor erőhatással válaszd szét (húzással). Gondolom a tömítés tartja így össze, gyárilag tudtommal pasztával tömítik ezt a 2 öntvényt. Egyébként javaslom, hogy az MKII V6 topikot használd, mert inkább azt követi figyelemmel a többség. Ja és továbbra is publikálj fotókat
Húzással nem adta meg magát, de majd holnap akkor a nagy gumikalapáccsal rásegítek, hátha úgy enged.
Oké, akkor majd átrakom oda, bár nem tudom, hogy hogyan kell.
Egyébként az érdekes, hogy be van állva az egész, csak egy nagyon picit tudok fordítani a főtengelyen, csak az a hajtókar lötyög, ami "kikukucskált"...
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #124 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 18:01:23 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2014.03.16 vasárnap, 21:23:37
Húzással nem adta meg magát, de majd holnap akkor a nagy gumikalapáccsal rásegítek, hátha úgy enged.
Oké, akkor majd átrakom oda, bár nem tudom, hogy hogyan kell.
Egyébként az érdekes, hogy be van állva az egész, csak egy nagyon picit tudok fordítani a főtengelyen, csak az a hajtókar lötyög, ami "kikukucskált"...
Hát igen, bizonyára a főtengely is meghajlott. Gumikalapács, hidegvágó vagy lapos csavarhúzó (ehhez lehet, hogy van is bemarás oldalt valahol), aztán majd enged.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #125 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 18:33:10 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.03.17 hétfő, 18:01:23
Hát igen, bizonyára a főtengely is meghajlott. Gumikalapács, hidegvágó vagy lapos csavarhúzó (ehhez lehet, hogy van is bemarás oldalt valahol), aztán majd enged.
Ok, köszi! Ha lesz megint rá időm világosban, akkor majd nekiesek.
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
gábor68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #126 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 15:11:40 »
sziasztok kérdésem mondeo ghia v6 170 loerö ez a motor megbizható
Naplózva
Cirkáló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #127 Dátum:
2017.03.04 szombat, 15:06:46 »
Idézetet írta: gábor68 - 2015.03.15 vasárnap, 15:11:40
sziasztok kérdésem mondeo ghia v6 170 loerö ez a motor megbizható
Szia! Maga a motor megbízható, strapabíró, de ami segédberendezés a motoron kívül található pl. vízpumpa, szervó szivattyú, generátor, gyújtótrafó stb. azok is azok amíg gyáriak és nem jelentkezik velük az első hiba, onnantól egy rakás fhos szívás főleg a generátor!
Naplózva
Ford a márka,
Ford vezet,
Fordnál jobb, csak
Ford lehet!
Ez volt a 79-s Ford rally csapat szlogenje.
puffin__lekvar
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #128 Dátum:
2017.03.05 vasárnap, 19:33:02 »
Idézetet írta: Cirkáló - 2017.03.04 szombat, 15:06:46
Szia! Maga a motor megbízható, strapabíró, de ami segédberendezés a motoron kívül található pl. vízpumpa, szervó szivattyú, generátor, gyújtótrafó stb. azok is azok amíg gyáriak és nem jelentkezik velük az első hiba, onnantól egy rakás fhos szívás főleg a generátor!
A kérdés dátumát nézted????NEm hiszem,hogy aktuális lenne...
Naplózva
TakiGabi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
V6 motorhang
«
Új hozzászólás #129 Dátum:
2021.04.05 hétfő, 19:02:16 »
Sziasztok. Van egy problémám ami nem tudom mitöl lehet. Valahol valami kifúj. Enyhe benzinszag van járó motornál. Szerelő nem tudja pontosan. Lehet a szívósór tömítés de lehet az inyjektor is szerinte. A gyertya is szóba került de azt mondta az nincs kilazulva. Ha valakinek van ötlete ne tartsa magában. Köszönöm előre is.
Taki
https://youtu.be/bbrxiBMzDVo
Naplózva
Oldalak:
1
2
[
3
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ