Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 06:57:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1306278 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3300 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 15:03:17 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.30 csütörtök, 13:38:09
Új fejlemény. Ma visszavittem Cromaxékhoz az ERA alapjárati motort, amivel ugye összevissza dobálja az alapjáratot és huhog, mint egy fábaszorult bagoly. A válasz: ok, kérem a munkalapot a beszerelésről, vélemyényt arról, hogy valóban hibás az alkatrész és forgalmi másolatot. Ok, ez mondjuk benne van az apróbetűsben, ezen még nem lepődtem meg. De asszongya hogy ha új alapjárati motort teszünk be, akkor annak a két végpontját hozzá kell állítani az autóhoz.... Az nem úgy megy, hogy csak úgy kicseréled...
Mondom mivaaaan? A jelenleg bennt lévő GYÁRI FORD (de ugye bontott) alapjárati motor faja. Azt sem tudom milyen autóbol van (persze Ford az OK).
Az mindegy, akkor is be kell állítani. Mondom ok csá.
Namost lehet, hogy megint én vagyok a hülye, de én ilyet még nem hallottam. Ez igaz ez a beállítás, vagy jóóóóóóónagyhülyéneklettemnézve?
Nincs azon mit állítani. Nekem ki lett cserélve, és minden jó lett.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3301 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 15:07:19 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.30 csütörtök, 13:38:09
Új fejlemény. Ma visszavittem Cromaxékhoz az ERA alapjárati motort, amivel ugye összevissza dobálja az alapjáratot és huhog, mint egy fábaszorult bagoly. A válasz: ok, kérem a munkalapot a beszerelésről, vélemyényt arról, hogy valóban hibás az alkatrész és forgalmi másolatot. Ok, ez mondjuk benne van az apróbetűsben, ezen még nem lepődtem meg. De asszongya hogy ha új alapjárati motort teszünk be, akkor annak a két végpontját hozzá kell állítani az autóhoz.... Az nem úgy megy, hogy csak úgy kicseréled...
Mondom mivaaaan? A jelenleg bennt lévő GYÁRI FORD (de ugye bontott) alapjárati motor faja. Azt sem tudom milyen autóbol van (persze Ford az OK).
Az mindegy, akkor is be kell állítani. Mondom ok csá.
Namost lehet, hogy megint én vagyok a hülye, de én ilyet még nem hallottam. Ez igaz ez a beállítás, vagy jóóóóóóónagyhülyéneklettemnézve?
Bele kell állítani, a motort, a cromaxosnak a fejébe...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3302 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 17:07:56 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.30 csütörtök, 13:38:09
Új fejlemény. Ma visszavittem Cromaxékhoz az ERA alapjárati motort, amivel ugye összevissza dobálja az alapjáratot és huhog, mint egy fábaszorult bagoly. A válasz: ok, kérem a munkalapot a beszerelésről, vélemyényt arról, hogy valóban hibás az alkatrész és forgalmi másolatot. Ok, ez mondjuk benne van az apróbetűsben, ezen még nem lepődtem meg. De asszongya hogy ha új alapjárati motort teszünk be, akkor annak a két végpontját hozzá kell állítani az autóhoz.... Az nem úgy megy, hogy csak úgy kicseréled...
Mondom mivaaaan? A jelenleg bennt lévő GYÁRI FORD (de ugye bontott) alapjárati motor faja. Azt sem tudom milyen autóbol van (persze Ford az OK).
Az mindegy, akkor is be kell állítani. Mondom ok csá.
Namost lehet, hogy megint én vagyok a hülye, de én ilyet még nem hallottam. Ez igaz ez a beállítás, vagy jóóóóóóónagyhülyéneklettemnézve?
Ezt hívják tanulópénznek. Ha előbb ki lett volna derítve a hiba, nem kellett volna megvenned.
Naplózva
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3303 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 22:01:32 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.03.30 csütörtök, 17:07:56
Ezt hívják tanulópénznek. Ha előbb ki lett volna derítve a hiba, nem kellett volna megvenned.
Persze jogos, szerencsére nem kenyérre kell a pénz, így jártam, de azért lehetz intézek egy ilyen papírt nekik
Csak ugye egyenlőre senki sem tudja (tudom látatlanba nehéz/lehetetlen) biztosra mondani, hogy ez a baj cseréld ki és jó lesz. Mivel az alapjárati volt a sanszos leginkább így azt cseréltem.
Bukta
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3304 Dátum:
2017.03.31 péntek, 16:31:29 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.30 csütörtök, 22:01:32
Persze jogos, szerencsére nem kenyérre kell a pénz, így jártam, de azért lehetz intézek egy ilyen papírt nekik
Csak ugye egyenlőre senki sem tudja (tudom látatlanba nehéz/lehetetlen) biztosra mondani, hogy ez a baj cseréld ki és jó lesz. Mivel az alapjárati volt a sanszos leginkább így azt cseréltem.
Bukta
Csak azért volt sanszos, mert valakinek ez volt az ötlete. Lehetne még hibás sebességjeladó, fals levegő, fojtószelep, imrc, vagy még jópár jeladó.
Naplózva
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3305 Dátum:
2017.03.31 péntek, 17:02:35 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.03.31 péntek, 16:31:29
Csak azért volt sanszos, mert valakinek ez volt az ötlete. Lehetne még hibás sebességjeladó, fals levegő, fojtószelep, imrc, vagy még jópár jeladó.
ezeket zongorázgatom most végig
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3306 Dátum:
2017.04.02 vasárnap, 08:53:19 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.31 péntek, 17:02:35
ezeket zongorázgatom most végig
Mivel az enyém is néha huhogot, rászántam egy kis időt kitakarítottam az alapjáratit, a csövet megnéztem
-ami neked szét volt menve-
és ekkor vettem észre, hogy a légbeömlő résznél ahová a cső csatlakozik a tövénél-egy kicsit megmozdítva- megvan reppenve hajszálnyira. Orvosoltam ragasztóval és teljesen megszűnt a hang
Anyag költség: kb 500 Ft.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
RickShaw
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3307 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 19:14:14 »
Találós kérdés guruknak:
Az első sor lambdaszondán a jel 0mV és 800mV között ugrál alapjáraton. A második sor szondáján a jel kvázi stabil 700-800mV között van.
Megcseréltük a két szondát, de az ODB-re dugott interface + laptopon ugyanazok a szkópjelek maradtak. Vagyis első sor ugrál, második sor stabil.
Ezen a cuccon a harmadik, közös szonda nem volt kiolvasható, én meg nem mentem alá szkóppal.
Autó a szokott városi 15 liter helyett 20-at eszik (az én taposos stílusom mellett - köszönöm h ezen most nem akad ki senki) és amig be nem melegszik ... kicsit dadog.
Törlés után nem sokkal mindig dob egy sárgát, h szegény keverék !!! Teljesitmény megvan, az nem csökkent. Az IMRC controllert nemrég cseréltük, az most már ok. Gyertya, kábel, trafó jónak tűnik.
Az 1 dolog h én nem értem ... de a baj az, h azok sem értik akiknek pedig ezt kellene ...
Ötlet ?
Naplózva
RickShaw
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3308 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 22:02:05 »
Nos, nincs ötlete az elöbbiekre, senkinek ?
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3309 Dátum:
2017.04.07 péntek, 07:41:30 »
Idézetet írta: RickShaw - 2017.04.06 csütörtök, 22:02:05
Nos, nincs ötlete az elöbbiekre, senkinek ?
A fiam Suzuki Swift II.-je produkált hasonlót. Minden féle értékeket dobott kifelé, de legjobban a katalizátort jelezte hibának. Bevállalta vett egy új lambda szondát kicseréltük és ZSÍR lett, a fogyasztása vissza állt gyári állapotba stb.
Ja és volt olyan szerelő aki javasolta a katalizátor cserét, azért nem mindegy hogy 20ezer Ft, vagy 200ezer Ft
Nem azt mondom, hogy a tiednek is ez a baja, de a hibás szonda is tudd fura értékeket adni a fentiek alapján, méghe cserélgetjük egyiket a másikkal is..
ui: alul a vezetéknél vagy a csatlakozóknál nincs sérülés?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.07 péntek, 07:44:47 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
RickShaw
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3310 Dátum:
2017.04.08 szombat, 00:09:06 »
Köszi a tippet ... de ma délután meglett a megoldás.
Nem én találtam meg, hanem elvittem egy ajánlott cimre.
A srác elsö tippje az AC pumpa hiba volt. Nem hittem, erre feltett egy nyomásméröt és a 4 bar helyett csak 3 volt alapjáraton, terhelés alatt leesett 2 bar-ra. Kicserélte és minden ok lett.
Az elméletem szerint a lambda szonda által mért szegény keverékre ECU adott plusz injektor idöt, de az utólag befecskendezett nutra már nem égett el (jól) csak kormolt mint barom, és csinálta a 25 lityis fogyasztást, de nem adott igy mellette teljesitmenyt. A lambda szondák ettöl hülyét kaptak, CO érték ugye nagyon alacsony maradt, és ECU meg pont fals irányba vitt el mindent, és dobta rá a sárgát szegény keverék okán.
A büdös életbe nem gondoltam volna erre, a sárga alapján elsöre a lambda szonda hibára gondoltam, de mikor megcseréltük azokat és semmi sem változott ... akkor feladtam.
Nem értem, annyi szutyok szenzor van ma már egy-egy autóban, miért pont az üzemanyag szivattyú / nyomás szenzor hiányzik belöle ?
Sok szivástól kimélt volna meg, nem is beszélve arról, h az IMRC kontrollert is valószinüleg ez vágta haza, mert egyfolytában nyitott zárt a szerencsétlen ...
Mindegy, megoldódot ... és így most van egy jó állapotu 2005-ös mondeom eladó, elsö tulajdonostól ... vagy 2000 cm3-es jó állapotú MX5- re cserélhetö.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3311 Dátum:
2017.04.08 szombat, 15:11:15 »
Idézetet írta: RickShaw - 2017.04.08 szombat, 00:09:06
Köszi a tippet ... de ma délután meglett a megoldás.
Nem én találtam meg, hanem elvittem egy ajánlott cimre.
A srác elsö tippje az AC pumpa hiba volt. Nem hittem, erre feltett egy nyomásméröt és a 4 bar helyett csak 3 volt alapjáraton, terhelés alatt leesett 2 bar-ra. Kicserélte és minden ok lett.
Az elméletem szerint a lambda szonda által mért szegény keverékre ECU adott plusz injektor idöt, de az utólag befecskendezett nutra már nem égett el (jól) csak kormolt mint barom, és csinálta a 25 lityis fogyasztást, de nem adott igy mellette teljesitmenyt. A lambda szondák ettöl hülyét kaptak, CO érték ugye nagyon alacsony maradt, és ECU meg pont fals irányba vitt el mindent, és dobta rá a sárgát szegény keverék okán.
A büdös életbe nem gondoltam volna erre, a sárga alapján elsöre a lambda szonda hibára gondoltam, de mikor megcseréltük azokat és semmi sem változott ... akkor feladtam.
Nem értem, annyi szutyok szenzor van ma már egy-egy autóban, miért pont az üzemanyag szivattyú / nyomás szenzor hiányzik belöle ?
Sok szivástól kimélt volna meg, nem is beszélve arról, h az IMRC kontrollert is valószinüleg ez vágta haza, mert egyfolytában nyitott zárt a szerencsétlen ...
Mindegy, megoldódot ... és így most van egy jó állapotu 2005-ös mondeom eladó, elsö tulajdonostól ... vagy 2000 cm3-es jó állapotú MX5- re cserélhetö.
Azért nem tesznek üzemanyag nyomás mérőt a benzinszivattyú után mert a legtöbbször az a hiba, hogy megy vs. nem megy. A nyomást meg nem tart semeddig megmérni.
Ha ez megnyugtat, akkor az IMRC biztosan nem az alacsonyabb benzin nyomástól ment tönkre....ha tönkre ment. Az simán fordulatszámra nyit-zár.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
RickShaw
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3312 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 07:41:54 »
Az IMRC a vége felé teljesen kinyitott, a motor erölködött, a végtranzisztor is elszállt, a végtranyót a második körben kicseréltem, de az IMRC továbbra is indokolatlanul kinyitott.
Végül feltehetöen a túlmelegedéstöl az egész panel kinyiffant, motor, végtranzisztor, diódák, stb. zárlatosak lettek.
Mivel rajzom nincs róla, és a netet is szét-túrtam de nem találtam.
A mindennapi 10 órányi elektronikával foglalkozás után úgy gondolkodta, amatörködjön és az játszon tovább vele, akine két anyja van ... igy sikerült szereznem egy bontott ST200-ról származó darabot, melynek csak a bowden végén lévö müanyag karmantyú volt más.
De mivel a vas továbbra is sz@rakodott, dobta a kevés levegös hibákat ... megjárt néhány helyet néhány nagytudásúnál ... de mindenki a szondák után kutakodott (ahogy én is). Végül a hiba sokkal prózaibb volt, az elso CO mérés után lett gyanús, a pumpa valakinek. És a 3bar nyomás (terhelés alatt 2 bar) után már nem volt nehéz...
Gondolom a szivattyú kakilt be elöször, és a megbolondult szenzor-ecu-imrc szabályzó kör a végrehajtó oldalon tette gallyra magát, azaz az IMRC panelt. Ipari elektronikák esetében végrahajtói oldalon, vagy pl. ipari GSM-ek esetében szolgáltatói / szolgáltatás kimaradás miatt az erösen kiolcsósitott és alul- méretezett egségeken naponta látok erre- ezekre példát... nagyrészt a tervezett avultatásnak köszönhetöen (pl. kettös lendtömeg vs 200e km)
Sajnos több évtizedes gyakorlatom legerösebb tanulsága az, h a hibák nem függetlenek egymástól, legyen ax elektronika, autó, vagy bármi más ...
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3313 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 09:34:09 »
Idézetet írta: RickShaw - 2017.04.08 szombat, 00:09:06
Köszi a tippet ... de ma délután meglett a megoldás.
Nem én találtam meg, hanem elvittem egy ajánlott cimre.
A srác elsö tippje az AC pumpa hiba volt. Nem hittem, erre feltett egy nyomásméröt és a 4 bar helyett csak 3 volt alapjáraton, terhelés alatt leesett 2 bar-ra. Kicserélte és minden ok lett.
Az elméletem szerint a lambda szonda által mért szegény keverékre ECU adott plusz injektor idöt, de az utólag befecskendezett nutra már nem égett el (jól) csak kormolt mint barom, és csinálta a 25 lityis fogyasztást, de nem adott igy mellette teljesitmenyt. A lambda szondák ettöl hülyét kaptak, CO érték ugye nagyon alacsony maradt, és ECU meg pont fals irányba vitt el mindent, és dobta rá a sárgát szegény keverék okán.
A büdös életbe nem gondoltam volna erre, a sárga alapján elsöre a lambda szonda hibára gondoltam, de mikor megcseréltük azokat és semmi sem változott ... akkor feladtam.
Nem értem, annyi szutyok szenzor van ma már egy-egy autóban, miért pont az üzemanyag szivattyú / nyomás szenzor hiányzik belöle ?
Sok szivástól kimélt volna meg, nem is beszélve arról, h az IMRC kontrollert is valószinüleg ez vágta haza, mert egyfolytában nyitott zárt a szerencsétlen ...
Mindegy, megoldódot ... és így most van egy jó állapotu 2005-ös mondeom eladó, elsö tulajdonostól ... vagy 2000 cm3-es jó állapotú MX5- re cserélhetö.
Korrekt vagy, hogy megosztottad a hiba forrást
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Aurry__
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3314 Dátum:
2017.04.11 kedd, 20:04:15 »
Sziasztok!
A Mondeom az utóbbi napokban a következő hibát produkálja: ha ki akarok ugrani lámpánál, vagy kereszteződésben, és erőteljesebben gyorsítok 1-esben, mikor váltanám a kettest, és benyomom a kuplungot, visszaengedem a gázt olyan hangot ad pár másodpercig, mint a videóban hallható. Máskor nem csinálja, illetve korábban sem csinálta, és most sem mindíg, csak ha elkapok egy bizonyos fordulatot váltásnál. Mi okozhatja? Nemrég cseréltem légszűrőt, lehet hogy a "moosing" cső? Valakinek valami tipp?
https://www.youtube.com/watch?v=rF6yzYBCbtA
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3315 Dátum:
2017.04.11 kedd, 21:37:42 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2017.04.11 kedd, 20:04:15
Sziasztok!
A Mondeom az utóbbi napokban a következő hibát produkálja: ha ki akarok ugrani lámpánál, vagy kereszteződésben, és erőteljesebben gyorsítok 1-esben, mikor váltanám a kettest, és benyomom a kuplungot, visszaengedem a gázt olyan hangot ad pár másodpercig, mint a videóban hallható. Máskor nem csinálja, illetve korábban sem csinálta, és most sem mindíg, csak ha elkapok egy bizonyos fordulatot váltásnál. Mi okozhatja? Nemrég cseréltem légszűrőt, lehet hogy a "moosing" cső? Valakinek valami tipp?
https://www.youtube.com/watch?v=rF6yzYBCbtA
Nekem is volt ilyen, de itt visszább írták, hogy az alapjárati motor, illetve a mellette belépő "vastagabb cső" okozhat ilyen hangot, ezért takarítottam és a csövet megnéztem. Az alapjárati motor koszos volt, féktárcsa tisztító spray-vel befújtam /hagytam, hogy a trutyi kifolyjon/, majd WD-40-el a benne lévő kis tengelyt befújtam. A cső nekem rendben volt, de amibe bele kell nyomni a tövénél megvolt reppenve, ezt ragasztottam, és egy pörgős út után már mosoly volt az arcomon, megszűnt a Hang.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.11 kedd, 21:40:42 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Aurry__
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3316 Dátum:
2017.04.11 kedd, 21:50:30 »
Idézetet írta: brughom - 2017.04.11 kedd, 21:37:42
Nekem is volt ilyen, de itt visszább írták, hogy az alapjárati motor, illetve a mellette belépő "vastagabb cső" okozhat ilyen hangot, ezért takarítottam és a csövet megnéztem. Az alapjárati motor koszos volt, féktárcsa tisztító spray-vel befújtam, majd WD-40-el a benne lévő kis tengelyt befújtam. A cső nekem rendben volt, de amibe bele kell nyomni a tövénél megvolt reppenve, ezt ragasztottam, és egy pörgős út után már mosoly volt az arcomon, megszűnt a Hang.
Nekem is ez az első tippem, mert gyakorlatilag a légszűrő csere óta csinálja, gondolom megváltozott az ellenállás, és most elkapja a cső sajátfrekvenciáját... Most hogy megnéztem a harmonikacső nekem is meg van repedve azon a ponton. Mivel ragasztottad meg? Az alapjárati motort holnap megtisztítom, bár pár hónapja takatítottam, mikor szívósor tömítést kellett cserélni. Köszi a tippet, így kicsit nyugodtabb vagyok.
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3317 Dátum:
2017.04.11 kedd, 21:58:40 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2017.04.11 kedd, 21:50:30
Nekem is ez az első tippem, mert gyakorlatilag a légszűrő csere óta csinálja, gondolom megváltozott az ellenállás, és most elkapja a cső sajátfrekvenciáját... Most hogy megnéztem a harmonikacső nekem is meg van repedve azon a ponton. Mivel ragasztottad meg? Az alapjárati motort holnap megtisztítom, bár pár hónapja takatítottam, mikor szívósor tömítést kellett cserélni. Köszi a tippet, így kicsit nyugodtabb vagyok.
Én a repedésnél FBS-el húztam be. Egy kicsit szét feszítettem és közzé nyomtam csak módjával. Nekem bevált. Igaz minimum 1 órát kell várni vele, de hirtelen ez volt kéznél
Ha a cső van megreppenve akkor egy zsugor csövet-
persze ami rá megy
- ráhúzol és rámelegítel, biztos, hogy zárni fog
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Aurry__
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3318 Dátum:
2017.04.11 kedd, 23:04:51 »
Idézetet írta: brughom - 2017.04.11 kedd, 21:58:40
Én a repedésnél FBS-el húztam be. Egy kicsit szét feszítettem és közzé nyomtam csak módjával. Nekem bevált. Igaz minimum 1 órát kell várni vele, de hirtelen ez volt kéznél
Ha a cső van megreppenve akkor egy zsugor csövet-
persze ami rá megy
- ráhúzol és rámelegítel, biztos, hogy zárni fog
Reméltem, hogy nem a "szilózás"-t fogod mondani, de jobb ötletem nekem sincs
Marad ez amíg ki nem találom honnan lehetne rendelni gyárit.
Ha a másik cső is meg van repedve, akkor azt valahogy megekecselem, vágom toldom, kiváltom üzemanyagcsővel, valamit kitalálok, ami végleges. Amennyiben sem ez sem a takarítás nem segít, akkor alapjárati motor csere lesz, amúgy is, mintha hajszállal darabosabban engedné vissza a fordulatot indítás után... Nem is lenne az igazi a hosszú-hétvége kis szerelés nélkül
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Bounty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3319 Dátum:
2017.04.15 szombat, 21:45:51 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.03.30 csütörtök, 17:07:56
Ezt hívják tanulópénznek. Ha előbb ki lett volna derítve a hiba, nem kellett volna megvenned.
a hiba nállam is a a huhogás +ingadozó alapjárat volt, vettem valami era gyártmányút szarabb /sicc/ lett mint volt, bontott olcsón rövid időn belül ennél is visszajött a hiba, megoldást csak a gyári alapjárati motor oldotta meg.
Naplózva
Mk3 benzin 2002
Bounty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3320 Dátum:
2017.04.15 szombat, 21:56:56 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2017.04.11 kedd, 20:04:15
Sziasztok!
A Mondeom az utóbbi napokban a következő hibát produkálja: ha ki akarok ugrani lámpánál, vagy kereszteződésben, és erőteljesebben gyorsítok 1-esben, mikor váltanám a kettest, és benyomom a kuplungot, visszaengedem a gázt olyan hangot ad pár másodpercig, mint a videóban hallható. Máskor nem csinálja, illetve korábban sem csinálta, és most sem mindíg, csak ha elkapok egy bizonyos fordulatot váltásnál. Mi okozhatja? Nemrég cseréltem légszűrőt, lehet hogy a "moosing" cső? Valakinek valami tipp?
https://www.youtube.com/watch?v=rF6yzYBCbtA
Szia nekem is ilyen volt alapjárati motor csere oldotta meg a problémát / CSAK gyárit vegyél/
Naplózva
Mk3 benzin 2002
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3321 Dátum:
2017.04.16 vasárnap, 00:10:40 »
Szerintetek 25e km után érdemes gyertyát cserélni (gyári gyertyák) ?
Van olyan gyertya ami jobb, mint a gyári? Gondolok itt az iridium, platina fejes gyertyákra.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3322 Dátum:
2017.04.16 vasárnap, 01:21:52 »
Lecserélem a gyertyákat is, és a gyújtótekercset is.
Gyertyából BERU ULTRA-X Titanium, gyújtótekercsből a gyárit rendeltem.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Június Caesar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3323 Dátum:
2017.04.22 szombat, 15:40:39 »
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy mi a szerepe a fehér csatlakozóval rendelkező bowdennek? A gázpedál a mögötte lévőt mozgatja, ráadásul a neten lévő képeken nagyrészt csak egy bowden megy a pillangószele házra.
Naplózva
MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3324 Dátum:
2017.04.22 szombat, 15:41:48 »
Idézetet írta: Június Caesar - 2017.04.22 szombat, 15:40:39
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy mi a szerepe a fehér csatlakozóval rendelkező bowdennek? A gázpedál a mögötte lévőt mozgatja, ráadásul a neten lévő képeken nagyrészt csak egy bowden megy a pillangószele házra.
[img width=800 height=450]http://kepkezelo.com/images/ckpdn4erg1y9de0qnxfi.jpg[/img
Tempomat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Június Caesar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3325 Dátum:
2017.04.22 szombat, 15:45:23 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.22 szombat, 15:41:48
Tempomat.
Köszi!
Naplózva
MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3326 Dátum:
2017.04.23 vasárnap, 13:05:23 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.04.16 vasárnap, 01:21:52
Lecserélem a gyertyákat is, és a gyújtótekercset is.
Gyertyából BERU ULTRA-X Titanium, gyújtótekercsből a gyárit rendeltem.
Cromax-ba is megerősítették, hogy a gyári Motorcraft gyertyák 25-30e-nél ritkán bírnak többet. A Beru elméletileg 2x ennyit bír (Ultra X Titanium).
Kicseréltem a trafót is. Amit érzek, jobb lett a gázreakció, simább lett a motor minden fordulatszámon.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3327 Dátum:
2017.04.23 vasárnap, 13:13:20 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.04.23 vasárnap, 13:05:23
Cromax-ba is megerősítették, hogy a gyári Motorcraft gyertyák 25-30e-nél ritkán bírnak többet. A Beru elméletileg 2x ennyit bír (Ultra X Titanium).
Kicseréltem a trafót is. Amit érzek, jobb lett a gázreakció, simább lett a motor minden fordulatszámon.
Nekem ez erősen reklám szagú. A Motorcraft gyertyák
alsó hangon
is bírnak minimum 60 ezret.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3328 Dátum:
2017.04.23 vasárnap, 13:14:44 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.04.23 vasárnap, 13:05:23
Cromax-ba is megerősítették, hogy a gyári Motorcraft gyertyák 25-30e-nél ritkán bírnak többet. A Beru elméletileg 2x ennyit bír (Ultra X Titanium).
Kicseréltem a trafót is. Amit érzek, jobb lett a gázreakció, simább lett a motor minden fordulatszámon.
Hm...
Amit a Cromaxban mondanak az a hiteles az az etalon?
Ők eladni szeretnének.
A gyújtógyertya élettartamát sok dolog befolyásolja ill. lerövidíti. Nem a gyártói márka a mérvadó.
Én 55e km után cseréltem a gyári gyertyákat gyárira. Nem volt semmi problémám vele és még csak átégési nyomok sincsenek rajta, de mivel megvettem korábban őket így kicseréltem még 60e km futás előtt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3329 Dátum:
2017.04.23 vasárnap, 14:40:12 »
a v6-hoz való gyári gyertyák nem 120ezrenként voltak cserések? Vagy azóta lecserélték valami gyengébb minőségű helyettesítőre?
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3330 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 00:01:53 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.23 vasárnap, 13:14:44
Hm...
Amit a Cromaxban mondanak az a hiteles az az etalon?
Ők eladni szeretnének.
A gyújtógyertya élettartamát sok dolog befolyásolja ill. lerövidíti. Nem a gyártói márka a mérvadó.
Én 55e km után cseréltem a gyári gyertyákat gyárira. Nem volt semmi problémám vele és még csak átégési nyomok sincsenek rajta, de mivel megvettem korábban őket így kicseréltem még 60e km futás előtt.
Én sem akartam cserélni őket. De már éreztem nem feltűnő rángatást, és indítózásnál is furán indult már. Rögtön a gyertyákra gondoltam. Lehet, hogy többet kellene bírniuk, az is lehet, hogy a 6-ból csak 1 vagy 2 volt, ami nem volt már tökéletes, mindenesetre a probléma megoldódott.
Cromaxban is ezt mondták, amit írtál, hogy motor függő melyik gyertya mennyit bír. Nem a megtett km-t veszem alapul, hanem próbálom figyelni az autó jezéseit, és ez alapján dönteni a cseréről, és nem nagyon érdekel, hogy ez km-ben időszerű e vagy sem. Gyári gyertyák 2000ft/db. 12.000-ért hajtottam 25e km-t. A Beru 22.000 volt, ha ezt is cserélnem kell 30-40e után, az is belefér. Nem ezek a tételek. A tétel ott fog kezdődni, hogy első-hátsó lengéscsillapító, rugók, toronycsapágyak, kuplungszett, kinyomó csapágy, kettőstömegű...
Viszont ha idén ezeket megoldom, teljesen rendben lesz.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3331 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 07:16:31 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.04.24 hétfő, 00:01:53
Én sem akartam cserélni őket. De már éreztem nem feltűnő rángatást, és indítózásnál is furán indult már. Rögtön a gyertyákra gondoltam. Lehet, hogy többet kellene bírniuk, az is lehet, hogy a 6-ból csak 1 vagy 2 volt, ami nem volt már tökéletes, mindenesetre a probléma megoldódott.
Cromaxban is ezt mondták, amit írtál, hogy motor függő melyik gyertya mennyit bír. Nem a megtett km-t veszem alapul, hanem próbálom figyelni az autó jezéseit, és ez alapján dönteni a cseréről, és nem nagyon érdekel, hogy ez km-ben időszerű e vagy sem. Gyári gyertyák 2000ft/db. 12.000-ért hajtottam 25e km-t. A Beru 22.000 volt, ha ezt is cserélnem kell 30-40e után, az is belefér. Nem ezek a tételek. A tétel ott fog kezdődni, hogy első-hátsó lengéscsillapító, rugók, toronycsapágyak, kuplungszett, kinyomó csapágy, kettőstömegű...
Viszont ha idén ezeket megoldom, teljesen rendben lesz.
Ha ez megnyugtat, FL előtt nincs DMF.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3332 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 11:07:35 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.24 hétfő, 07:16:31
Ha ez megnyugtat, FL előtt nincs DMF.
Nekem nem kettőstömegű van bent?
Csak mert a Cromax amit hoz 2.5 V6-hoz, az gyáriba 110e. Ha egytömegű lenne, fele ennyibe kerülne nem?
Sőt. 2000-2007-ig u.a. hozza, és nem csak a Cromax-ban, hanem mindenhol.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.24 hétfő, 11:27:38 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3333 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 12:10:12 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.04.24 hétfő, 11:07:35
Nekem nem kettőstömegű van bent?
Csak mert a Cromax amit hoz 2.5 V6-hoz, az gyáriba 110e. Ha egytömegű lenne, fele ennyibe kerülne nem?
Sőt. 2000-2007-ig u.a. hozza, és nem csak a Cromax-ban, hanem mindenhol.
Úgy látom, te Cromax hívő vagy.....
Mindegyik lendkerék egy tömegű. Rárakod a mérlegre és egy értéket fog mutatni, nem kettőt.
Az 5 sebességet Fl előtti V6-ban én eddig csak SMF-el találkoztam. FL után, 6 sebességes váltóval van benne DMF.
Eddig én ezzel a felállással találkoztam és nem a Cromaxot olvasom vagy bármelyik -kevésbé hiteles- alkatrész kereskedői oldalt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3334 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 12:44:53 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.24 hétfő, 12:10:12
Úgy látom, te Cromax hívő vagy.....
Mindegyik lendkerék egy tömegű. Rárakod a mérlegre és egy értéket fog mutatni, nem kettőt.
Az 5 sebességet Fl előtti V6-ban én eddig csak SMF-el találkoztam. FL után, 6 sebességes váltóval van benne DMF.
Eddig én ezzel a felállással találkoztam és nem a Cromaxot olvasom vagy bármelyik -kevésbé hiteles- alkatrész kereskedői oldalt.
Akkor kérlek linkelj már nekem egy webshopot, ahol meg tudom nézni az árakat, és ahol a 2000-2007 szűrésen belül van olyan lehetőség, hogy 5 speed, 6 speed...
Mert én ilyet nem találtam.
Ha így van ahogy írod, akkor az összes webshop nem a jó lendkereket hozza az autóhoz.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3335 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 20:49:19 »
Sziasztok!
Pár hete írtam, hogy az automnak hol van teljesítménye, hol nincs stbstb... No elmentem a szerelőmhöz egy gyors eszmecserére. Ugye mivel "esélyes" volt az IMRC hiba, így azt amennyire lehetett szétszedtük, de szemre nem volt hiba (olvadás, folyás ilyesmi). Szerelőm mondta, találjunk egy napot mikor egész nap ráérünk és dugjuk gépre, keresgéljünk (van egy MK2 2.5v6 donorja). Mondom ok legyen majd így. Erre észrevesz valamit. Az egyik cső, ha minden igaz kartergáz cső, de ha nem akkor javítsatok ki nyugodtan. Nem éppen a gyári módon volt a helyére illesztve. Huh mondja ez így nem túl jó. MK2-ből kiveszi a (gyári, jó "csatlakozással" rendelkező) csövet, berakja, na így ez már jobban néz ki. Ok blabla hívjuk majd egymást.
Na ennek kb 3 hete és azóta állandó jelleggel megvan az autó "elveszett" teljesítménye
Itt nagyon sokan írtak nagyon sokféle tippet (amit utólag is ismételten megköszönök), de ismét olyan dolog volt a hiba forrása, amire senki nem gondolt, még egy tapasztalt Ford szerelő sem.
Ezért gondoltam megosztom itt ezt veletek is, hátha majd valaki ugyanígy jár és segíthet neki ez a pár sor
Üdv
http://kephost.com/image/wdhU
http://kephost.com/image/wdhx
http://kephost.com/image/wdhX
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3336 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 20:54:43 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.04.24 hétfő, 12:44:53
Akkor kérlek linkelj már nekem egy webshopot, ahol meg tudom nézni az árakat, és ahol a 2000-2007 szűrésen belül van olyan lehetőség, hogy 5 speed, 6 speed...
Mert én ilyet nem találtam.
Ha így van ahogy írod, akkor az összes webshop nem a jó lendkereket hozza az autóhoz.
Nekem nemrég volt kuplungszett csere, lendkerék nélkül 150 ezer ropiba került. A váltások hihetetlen könnyűek lettek. Az enyémben is sima lendkerék van, így ócsón megúsztam
Naplózva
mondejó 2.5 V6
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3337 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 20:58:38 »
Idézetet írta: brughom - 2017.04.24 hétfő, 20:54:43
Nekem nemrég volt kuplungszett csere, lendkerék nélkül 150 ezer ropiba került. A váltások hihetetlen könnyűek lettek. Az enyémben is sima lendkerék van, így ócsón megúsztam
A 150 ezer ropi az már 150.000.000
Naplózva
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3338 Dátum:
2017.04.25 kedd, 06:38:52 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.04.24 hétfő, 20:58:38
A 150 ezer ropi az már 150.000.000
Nálunk falun azé má várost lehetne venni
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3339 Dátum:
2017.04.25 kedd, 11:15:04 »
Idézetet írta: brughom - 2017.04.24 hétfő, 20:54:43
Nekem nemrég volt kuplungszett csere, lendkerék nélkül 150 ezer ropiba került. A váltások hihetetlen könnyűek lettek. Az enyémben is sima lendkerék van, így ócsón megúsztam
Kuplungszett cserém nekem is volt 2 éve, és kicserélve vettem át a kereskedéstől. Sajnos akkor nem lett a lendkerék cserélve, pedig akkor kellett volna, és szerintem a kinyomó sem.
Lehet a kinyomót cseréltetem csak egyelőre, aztán meglátom. Kuplungban 35e környéke van, nagyon nem kellene még cserélni ennyi futás után, de lendkereket tudtommal kuplunszettel együtt érdemes, tartósság szempontjából.
Értem, hogy egytömegű van benne, és olcsón megúsztad a lendkerék cserét, ezért akartam kérni egy cikk számot. A webshopokban a lendkerék szűrése 2.5 V6 esetében csak évjárathoz kötött (2000-2007), tehát ebből nem derül ki, hogy FL előttiek egytömegűek, mert mindegyikhez 1 fajtát hoz 2000-2007 között.
Esetleg meg tudnád kérdezni a lendkereked cikkszámát?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3340 Dátum:
2017.04.25 kedd, 11:39:49 »
A "sima" lendkereket nem szokás/szükséges cserélni a kuplunggal együtt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3341 Dátum:
2017.04.25 kedd, 14:24:35 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.04.25 kedd, 11:15:04
Kuplungszett cserém nekem is volt 2 éve, és kicserélve vettem át a kereskedéstől. Sajnos akkor nem lett a lendkerék cserélve, pedig akkor kellett volna, és szerintem a kinyomó sem.
Lehet a kinyomót cseréltetem csak egyelőre, aztán meglátom. Kuplungban 35e környéke van, nagyon nem kellene még cserélni ennyi futás után, de lendkereket tudtommal kuplunszettel együtt érdemes, tartósság szempontjából.
Értem, hogy egytömegű van benne, és olcsón megúsztad a lendkerék cserét, ezért akartam kérni egy cikk számot. A webshopokban a lendkerék szűrése 2.5 V6 esetében csak évjárathoz kötött (2000-2007), tehát ebből nem derül ki, hogy FL előttiek egytömegűek, mert mindegyikhez 1 fajtát hoz 2000-2007 között.
Esetleg meg tudnád kérdezni a lendkereked cikkszámát?
Mivel a cserénél én is jelen voltam-
szereltem-
ezért én is szemügyre vehettem a lendkereket, mely "tökéletes" állapotban volt, ezért is hanyagoltuk a cserét. Sajna nekem a tárcsában volt eltörve az egyik rugó, azért kellett széthúzni. Ha meg már széthúztuk cseréltük a kinyomót is.
A lendkeréknek a cikkszámát-
mivel nem cseréltünk
- sajna nem tudom megmondani.
ui: bocsi, hogy egy kissé félreérthető volt az előző hozzászólásom. A szettben nem volt benne a lendkerék.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3342 Dátum:
2017.04.25 kedd, 15:19:58 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.04.25 kedd, 11:15:04
Kuplungszett cserém nekem is volt 2 éve, és kicserélve vettem át a kereskedéstől. Sajnos akkor nem lett a lendkerék cserélve, pedig akkor kellett volna, és szerintem a kinyomó sem.
Lehet a kinyomót cseréltetem csak egyelőre, aztán meglátom. Kuplungban 35e környéke van, nagyon nem kellene még cserélni ennyi futás után, de lendkereket tudtommal kuplunszettel együtt érdemes, tartósság szempontjából.
Értem, hogy egytömegű van benne, és olcsón megúsztad a lendkerék cserét, ezért akartam kérni egy cikk számot. A webshopokban a lendkerék szűrése 2.5 V6 esetében csak évjárathoz kötött (2000-2007), tehát ebből nem derül ki, hogy FL előttiek egytömegűek, mert mindegyikhez 1 fajtát hoz 2000-2007 között.
Esetleg meg tudnád kérdezni a lendkereked cikkszámát?
egytömegű lendkereket nem kell cserélni. max akkor ha a kopott kuplung tárcsának a szegecse belemart a felületébe.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3343 Dátum:
2017.04.25 kedd, 16:15:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.25 kedd, 15:19:58
egytömegű lendkereket nem kell cserélni. max akkor ha a kopott kuplung tárcsának a szegecse belemart a felületébe.
Tökéletesen igazad van
Igaz nekem mákom volt, hogy a kuplungom a házunktól kb. 200 méterre adta meg magát. Így már csak húzva ment a műhelybe
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3344 Dátum:
2017.04.25 kedd, 17:29:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.25 kedd, 15:19:58
egytömegű lendkereket nem kell cserélni. max akkor ha a kopott kuplung tárcsának a szegecse belemart a felületébe.
Ez jó hír. 30e futott kuplung kétlem, hogy le lenne harcolva, és cserés lenne. Ha a lendkerék nem cserés, mert egytömegű, akkor csak a kinyomó csapágyat kell cserélnem.
De azt még mindig nem értem, ha FL után lett kettőstömegű, akkor a webshopok ezt hogy szelektálják, mert "2.5 V6" "2000-2007" szűrés van, de azon belül semmi, és listázza a tételeket.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3345 Dátum:
2017.04.25 kedd, 17:32:05 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.04.25 kedd, 17:29:27
Ez jó hír. 30e futott kuplung kétlem, hogy le lenne harcolva, és cserés lenne. Ha a lendkerék nem cserés, mert egytömegű, akkor csak a kinyomó csapágyat kell cserélnem.
De azt még mindig nem értem, ha FL után lett kettőstömegű, akkor a webshopok ezt hogy szelektálják, mert "2.5 V6" "2000-2007" szűrés van, de azon belül semmi, és listázza a tételeket.
ha csak ez lenne a legnagyobb hibájuk
van hogy full más típus alkatrészét is hozzák, hogy jó hozzá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3346 Dátum:
2017.04.25 kedd, 17:35:49 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.04.25 kedd, 17:29:27
Ez jó hír. 30e futott kuplung kétlem, hogy le lenne harcolva, és cserés lenne. Ha a lendkerék nem cserés, mert egytömegű, akkor csak a kinyomó csapágyat kell cserélnem.
De azt még mindig nem értem, ha FL után lett kettőstömegű, akkor a webshopok ezt hogy szelektálják, mert "2.5 V6" "2000-2007" szűrés van, de azon belül semmi, és listázza a tételeket.
de, itt van a gyári katalógusból:
3846106 01/10/2000 - 28/04/2003 Mondeo 2001-2007; 2.5L Duratec EFI (170PS); 5-Speed Manual Trans - MTX75
1316309 01/06/2003 - Mondeo 2001-2007; All 6 Cylinder Petrol Engines; 6 Speed Manual Transaxle - MMT6
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3347 Dátum:
2017.04.25 kedd, 17:37:45 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.04.25 kedd, 17:29:27
Ez jó hír. 30e futott kuplung kétlem, hogy le lenne harcolva, és cserés lenne. Ha a lendkerék nem cserés, mert egytömegű, akkor csak a kinyomó csapágyat kell cserélnem.
De azt még mindig nem értem, ha FL után lett kettőstömegű, akkor a webshopok ezt hogy szelektálják, mert "2.5 V6" "2000-2007" szűrés van, de azon belül semmi, és listázza a tételeket.
cikkszámra keresve az egytömegűből nincs utángyártott, gyári ára meg 113eft. ezért hozzák a katalógusok csak a 2tömegűt, mert csak abból van utángyártott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3348 Dátum:
2017.04.25 kedd, 20:12:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.25 kedd, 17:35:49
de, itt van a gyári katalógusból:
3846106 01/10/2000 - 28/04/2003 Mondeo 2001-2007; 2.5L Duratec EFI (170PS); 5-Speed Manual Trans - MTX75
1316309 01/06/2003 - Mondeo 2001-2007; All 6 Cylinder Petrol Engines; 6 Speed Manual Transaxle - MMT6
Így már értem, de erre a cikkszámra csak 1 magyar találat van. Tehát a katalógus hozza, a webshopok nem.
Köszi az infót.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
halbandi
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3349 Dátum:
2017.06.20 kedd, 11:51:39 »
Sziasztok,
MkIII 2.5 V6, automata, a következő jelenséget produkálja: 10-15km megtétele után a motor "varrógép" hangot ad (ezt úgy kell elképzelni, hogy a motor ütemének hangja kiegészül egy zakatoló hanggal 2000es fordulat fölött és leginkább 1-2-3 fokozatban). Komolyabb emelkedőn hamarabb is jelentkezik a hang - és eddig egyszer csinálta, hogy instenhegyin felfele elfogyott az ereje és nem volt hajlandó 40km/h fölé menni, pedig erölködött rendesen.
+ bent, a lábtérben nagyobb hő érezhető és a fenti kilométerek megtétele után ha megállok és beszimatolok a motortérbe enyhe égett bakelit szag is jelentkezik.
Mi lehet ez a jelenség (zakatoló hang) és vajon mire számíthatok szervíz költségben?!
Naplózva
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ