Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:21:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
64
65
[
66
]
67
68
69
70
71
72
73
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1304095 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Rlala
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3250 Dátum:
2017.02.25 szombat, 11:29:51 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2017.01.19 csütörtök, 23:47:01
Még csak nem is tudom az otaniakat figyelmeztetni, mert ez a Miller Attila ott adminisztrátor, és ő hozta létre a csoportot. Törölné a hozzászólást, és kirakna.
https://www.facebook.com/groups/267335666935637/admins
meseljek? egy *** ember nekem csak 200ezerbe kerult a generator szij csere,,, vezermulancot akart cserelni kozben fotengely tarcsa volt arossz de nem akarta kicserelni mert az occse szerint jo volt , Attilla nem autoszerelo, utana klimakompresszort cserelt feleslegesen. Majd akollegam C5 ugy kiutotte a DPFt hogy azota is *** az autoja pedig mar mindent csinaltak rajta 600eFt kerult es nem jo . MIndenki kerulje el ...
Naplózva
Mk4 fl tdci 2000cm3
MK3 tdci 130le fl 2014-2020 ig.
MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3251 Dátum:
2017.02.25 szombat, 14:22:25 »
Idézetet írta: Rlala - 2017.02.25 szombat, 11:29:51
meseljek? egy *** ember nekem csak 200ezerbe kerult a generator szij csere,,, vezermulancot akart cserelni kozben fotengely tarcsa volt arossz de nem akarta kicserelni mert az occse szerint jo volt , Attilla nem autoszerelo, utana klimakompresszort cserelt feleslegesen. Majd akollegam C5 ugy kiutotte a DPFt hogy azota is *** az autoja pedig mar mindent csinaltak rajta 600eFt kerult es nem jo . MIndenki kerulje el ...
Kemény.
Én még olcsón megúsztam akkor. Valahogy figyelemztetni kellene a csoportban levőket.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
kerteszati
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3252 Dátum:
2017.02.26 vasárnap, 22:51:18 »
Halihó.
Megvolt a gyertya-kábel-trafó csere. Minden reményemet beváltotta, a rángatás eltűnt, a selymes húzás visszatért, szerintem nem kevés ló is visszakerült a ménesbe, őrületesen jó!!!
Plusz ha már ennyire megy, kapott előre Brembo féket is!
Mindenkinek köszi a tanácsokat, és jó csapatást tavaszra!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3253 Dátum:
2017.02.27 hétfő, 05:53:21 »
Idézetet írta: kerteszati - 2017.02.26 vasárnap, 22:51:18
Halihó.
Megvolt a gyertya-kábel-trafó csere. Minden reményemet beváltotta, a rángatás eltűnt, a selymes húzás visszatért, szerintem nem kevés ló is visszakerült a ménesbe, őrületesen jó!!!
Plusz ha már ennyire megy, kapott előre Brembo féket is!
Mindenkinek köszi a tanácsokat, és jó csapatást tavaszra!
Hey.
Nekem is pont tegnap lett olajcsere + szűrők cseréje után a kábelek, s a nagy terhelésnél előjövő rángatás eltűnt. Én is boldog vagyok most.
Már csak a stabilizátor rúd hangos ropogását kell valahogy kiiktatni a teljes örömért.
kiegészítés: Reggel megint volt egy rángatás... érdekes. Esztergáltam műanyagból 1-1 db vállas 47 mm hosszú perselyt, s a stabilizátor tengelyre raktam, majd arra a gumit. Most semmi hangja nincs, nagyon örülök
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.27 hétfő, 16:39:01 írta Gegsite
»
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
kerteszati
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3254 Dátum:
2017.02.27 hétfő, 19:45:39 »
Idézetet írta: Gegsite - 2017.02.27 hétfő, 05:53:21
Hey.
Nekem is pont tegnap lett olajcsere + szűrők cseréje után a kábelek, s a nagy terhelésnél előjövő rángatás eltűnt. Én is boldog vagyok most.
Már csak a stabilizátor rúd hangos ropogását kell valahogy kiiktatni a teljes örömért.
kiegészítés: Reggel megint volt egy rángatás... érdekes. Esztergáltam műanyagból 1-1 db vállas 47 mm hosszú perselyt, s a stabilizátor tengelyre raktam, majd arra a gumit. Most semmi hangja nincs, nagyon örülök
Nekem a bal első féltengelyem ropog, annak cseréje hamarosan meglesz. Ma végre kidobtam a gyári zenét (6006), kapott egy Pioneer-t, BT kihangosítóval, a mikrofont felvezettük a felső lámpa melletti kihangosító rácshoz, tökéletes, mintha gyári lenne. Már "csak" a 18-as felnik hiányoznak.
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3255 Dátum:
2017.03.09 csütörtök, 18:14:29 »
Sziasztok!!ugy néz ki visszatérek a mondeokhoz.mk2-3 v6om is volt már.mindkettö hengerfejes lett.tudom tipushiba.viszont most két kiszemeltem van.egy két literesés a v6.amiben 198e eredeti km van szervizkönyvel.a két literes 255e ami nem garantált.szerintetek megprobáljam megint a v6-ot?vagy lassan azt is hengerfejezni kell??a fogyasztás különbség nem érdekel szoval ez alapján nem tudok dönteni.adjatok ötletet ti melyiket vennétek???
Idézetet írta: kerteszati - 2017.02.27 hétfő, 19:45:39
Nekem a bal első féltengelyem ropog, annak cseréje hamarosan meglesz. Ma végre kidobtam a gyári zenét (6006), kapott egy Pioneer-t, BT kihangosítóval, a mikrofont felvezettük a felső lámpa melletti kihangosító rácshoz, tökéletes, mintha gyári lenne. Már "csak" a 18-as felnik hiányoznak.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3256 Dátum:
2017.03.09 csütörtök, 18:27:40 »
Idézetet írta: don80 - 2017.03.09 csütörtök, 18:14:29
Sziasztok!!ugy néz ki visszatérek a mondeokhoz.mk2-3 v6om is volt már.mindkettö hengerfejes lett.tudom tipushiba.viszont most két kiszemeltem van.egy két literesés a v6.amiben 198e eredeti km van szervizkönyvel.a két literes 255e ami nem garantált.szerintetek megprobáljam megint a v6-ot?vagy lassan azt is hengerfejezni kell??a fogyasztás különbség nem érdekel szoval ez alapján nem tudok dönteni.adjatok ötletet ti melyiket vennétek???
Szerintem 2.0 de mindenképpen állapotra menjél.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3257 Dátum:
2017.03.09 csütörtök, 19:27:35 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.09 csütörtök, 18:27:40
Szerintem 2.0 de mindenképpen állapotra menjél.
és miért??ennyivel jobb a 2literes moci??vagy??
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3258 Dátum:
2017.03.09 csütörtök, 19:46:24 »
Idézetet írta: don80 - 2017.03.09 csütörtök, 19:27:35
és miért??ennyivel jobb a 2literes moci??vagy??
Nos csak elfogultságból írtam,
ami szerintem fontos: megbízható előélet(számlával igazoltan talán a tuti),felszereltségben lehetőleg ghia,több donort(alkatrészt) találni a 2.0-hoz,persze ha kell.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.09 csütörtök, 19:48:07 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3259 Dátum:
2017.03.09 csütörtök, 21:30:38 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2017.03.09 csütörtök, 19:46:24
Nos csak elfogultságból írtam,
ami szerintem fontos: megbízható előélet(számlával igazoltan talán a tuti),felszereltségben lehetőleg ghia,több donort(alkatrészt) találni a 2.0-hoz,persze ha kell.
igen csakhogy az elöélet a v6nál igazolt.bár az tény hogy nagyobb cumi ha gond van.de a 2.0 meg szivosor gondos.bár olyanom még nem volt.v6 is brutál megbizhato volt csak hengerfejezni kellett.más gondom nemvolt velük.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3260 Dátum:
2017.03.10 péntek, 07:19:55 »
Idézetet írta: don80 - 2017.03.09 csütörtök, 21:30:38
igen csakhogy az elöélet a v6nál igazolt.bár az tény hogy nagyobb cumi ha gond van.de a 2.0 meg szivosor gondos.bár olyanom még nem volt.v6 is brutál megbizhato volt csak hengerfejezni kellett.más gondom nemvolt velük.
Mk3-mat ha jól tudom nem nagyon érinti a régi hengerfej probléma...
Nekem gyertyakábelek volta a problémásak, meg egyszer egy elöregedett vízcső repedt el.
2 éve van nálam, nagyon megszerettem. Eredetileg 1,8 max 2,0 akartam, de ez ugyanannyiba került mint a kisebbek, mégis 2 évvel fiatalabb és nem rohadt (most se), így ezt vettem meg.
Ghia, és a testvérem segítségével beszereltük a gyári tempomatot. Eléggé kényelmes és kulturáltan halk. Pár évig még meglesz.
Fogyasztásom :
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/690547.html
Szóval, Én azt venném aminek szép a kasztnija.
Majd írj mi lett
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3261 Dátum:
2017.03.10 péntek, 09:00:25 »
Idézetet írta: Gegsite - 2017.03.10 péntek, 07:19:55
Mk3-mat ha jól tudom nem nagyon érinti a régi hengerfej probléma...
Nekem gyertyakábelek volta a problémásak, meg egyszer egy elöregedett vízcső repedt el.
2 éve van nálam, nagyon megszerettem. Eredetileg 1,8 max 2,0 akartam, de ez ugyanannyiba került mint a kisebbek, mégis 2 évvel fiatalabb és nem rohadt (most se), így ezt vettem meg.
Ghia, és a testvérem segítségével beszereltük a gyári tempomatot. Eléggé kényelmes és kulturáltan halk. Pár évig még meglesz.
Fogyasztásom :
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/690547.html
Szóval, Én azt venném aminek szép a kasztnija.
Majd írj mi lett
szia!de sajnos mk3 at is érinti a hiba.a kasztni elvileg mindkettönél rozsdamentes.a szivem csücske a v6 de mivel extrém nagyot szivtam mk3 v6 al mivel külföldön feküdt ki a motorja igy joggal tartok.az mk2 v6 ot meg hengerfej elött adtam el bagóért.szoval kicsit félek.holnap megyünk autonézöbe és kiderül melyik lesz.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3262 Dátum:
2017.03.10 péntek, 14:03:49 »
Idézetet írta: don80 - 2017.03.10 péntek, 09:00:25
szia!de sajnos mk3 at is érinti a hiba.a kasztni elvileg mindkettönél rozsdamentes.a szivem csücske a v6 de mivel extrém nagyot szivtam mk3 v6 al mivel külföldön feküdt ki a motorja igy joggal tartok.az mk2 v6 ot meg hengerfej elött adtam el bagóért.szoval kicsit félek.holnap megyünk autonézöbe és kiderül melyik lesz.
Azt pletykálják, hogy a facelift utániaknál már a hengerfej tömítés javítva lett.
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3263 Dátum:
2017.03.10 péntek, 18:09:15 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.03.10 péntek, 14:03:49
Azt pletykálják, hogy a facelift utániaknál már a hengerfej tömítés javítva lett.
annyit most nem szánok vasra.pont ezért lehet marad a két literes.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3264 Dátum:
2017.03.12 vasárnap, 08:17:12 »
Idézetet írta: Gegsite - 2017.03.10 péntek, 07:19:55
Mk3-mat ha jól tudom nem nagyon érinti a régi hengerfej probléma...
Nekem gyertyakábelek volta a problémásak, meg egyszer egy elöregedett vízcső repedt el.
2 éve van nálam, nagyon megszerettem. Eredetileg 1,8 max 2,0 akartam, de ez ugyanannyiba került mint a kisebbek, mégis 2 évvel fiatalabb és nem rohadt (most se), így ezt vettem meg.
Ghia, és a testvérem segítségével beszereltük a gyári tempomatot. Eléggé kényelmes és kulturáltan halk. Pár évig még meglesz.
Fogyasztásom :
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/690547.html
Szóval, Én azt venném aminek szép a kasztnija.
Majd írj mi lett :)Na meglett a mondeo végülis a 2literes lett a befuto rozsdamentes 18as felnik nagyon penge az állapot.a v6 vicc kategoria volt kicsit se az mint amit irtak rola.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3265 Dátum:
2017.03.12 vasárnap, 09:35:14 »
Idézetet írta: don80 - 2017.03.12 vasárnap, 08:17:12
Akkor átnyergelsz a
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.0
topikba.
Sok balesetmentes kilométert.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3266 Dátum:
2017.03.24 péntek, 17:20:05 »
Sziasztok!
Egy kis tanácsért fordulnék hozzátok.
Tavaly augusztusban ismét Mondeo tulaj lettem: MK3 2002, 2.5V6
Megvételkor volt az a huhogó "bagoly" hang avagy "moosing noise" és a teljesítmény sem volt az igazi.... Utánanéztem, alapjárati motor. Tisztítás, ha az nem válik be csere. Kitisztítottuk, semmi. Vettem egy bontottat ismerőstől, megszűnt a huhogó hang, pipa. Ezzel egyidőben cserélve lett: az összes gyertya új platinára, kábelköteg, olaj és szűrők, hűtőfolyadék, na meg hátsó féktárcsa/betét.
Az egyik régi gyertya kukás volt. Na mindezek után úgy tűnt minden okés.
Ezután vettem bele direktszűrőt. Ahogyan azt kell (olajozás stb.) beszereltük. Hazafelé terhelésen nem húzott rendesen, néha bedadogott, piros lámpánál egyszer le is állt a motor. OK, talán túl nagy a szűrő. Raktunk fel kisebbet, még szarabb lett. Direktszűrők vissza a boltba és visszaraktam a gyári szűrőt.
Azóta hol van teljesítmény, hol nincs. Gondolok itt arra, amikor ugye olyan 3-3,5 ezres fordulatnál jobban elkezd húzni az autó. Illetve ha alacsonyabb fordulaton magasabb fokozatban picit gyorsítanék (pl. 5-ösben mondjuk kb 60-nál, de volt már 80-nál), akkor elkezd rángatni. Volt mikor 5-osben mentem 50-el, picit ráléptem a gázra és szépen elkezdett gyorsítani, tehát ez is random jelenség. Mindezek mellett egyik nap beülök, beindítom, elindulnék és ahogy elfordítottam a kormányt, felugrott a fordulatszám kb 2-2,5 ezerig és előjött újra a huhogó hang. Amint adtam egy gázfröccsöt, visszaállt a fordulatszám normálra.
Ok, alapjárati motort kiszedtem, alaposan kitisztítottam. A jelenség megszűnt (a teljesítmény továbbra is hol van hol nincs). Gondoltam nem sz.rozok az alapjárati motorral, rendeltem Cromaxtól ERA-t 14e.
Ma beszerelem, próba. Teljesítmény úgy tűnik visszajött viszont amint leveszem a gázról a lábam, újra behuhog az a tetvedék bagoly... Alapjáraton semmi.
Na ez az én problémám. Félek, hogy esetleg légtömegmérő hiba lesz, de díjaznám ha nem az lenne mert annak nem pettyet borsos az ára (újonnan)
Elnézést ha picit hosszúra sikeredett, de így talán tud valaki segíteni.
Előre is köszönöm mindenkinek!
Üdv
Naplózva
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3267 Dátum:
2017.03.25 szombat, 16:51:35 »
Nem légtömegmérő hiba lesz, a bagoly huhogást az alapjárati motorra menő cső okozza, ami a vastag harmónika csőből megy. Mivel az MK 3-nál már nincs rezonátor cső, ami az MK 2-nél van. Ugy próbálják orvosolni, hogy változtatják a cső hosszát, vagy különböző szükitőket tesznek a csőbe. Ha jobban utána olvasol a fórumon nagyon sok leírást találsz a jelenségről.
Üdv.: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3268 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 00:30:50 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.03.25 szombat, 16:51:35
Nem légtömegmérő hiba lesz, a bagoly huhogást az alapjárati motorra menő cső okozza, ami a vastag harmónika csőből megy. Mivel az MK 3-nál már nincs rezonátor cső, ami az MK 2-nél van. Ugy próbálják orvosolni, hogy változtatják a cső hosszát, vagy különböző szükitőket tesznek a csőbe. Ha jobban utána olvasol a fórumon nagyon sok leírást találsz a jelenségről.
Üdv.: László
Igen itt most valóban az a legesélyesebb, de okozhatja a jelenséget az alapjárati motor hibája is. A cső hossza és átmérője nem lehet hiba, hiszen akkor már 0 km-es korukban is huhogniuk kellett volna. A cső repedése, szakadása, rossz csatlakozása már annál inkább. És ez okozhatja a többi tünetet is: a lefulladást, a rángatást és az erőtlenséget. Tahát falsot szív nagy valószínűséggel ennél a csőnél.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3269 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 16:58:04 »
Igen én is arra gondolok, hogy esetleg csőszakadás/törés stb. lehet...
Ma ismét mentem kb. 30km-t ugye már az új alapjárati motorral. Gázelvételkor huhogás, és fordulatszám felpörgés. Mondjuk lassítok, megállok a lámpánál, üresben az auto. Abban a pillanatban felugrik a fordulatszám2-2,5ezerre. Aztán pár másodperc mulva leesik normálra. Most visszaraktam az előző alapjárati motort hazafelé. Huhogás megszűnt, teljesítmény nem kielégítő. De meg fogjuk nézni a csöveket, hátha az a ludas (remélem).
Ja azt még elfelejtettem az elején, hogy a fogyasztásom (cumputer szerint) bebetonozva 12,1L/100Km. Ez az utóbbi fél évben egyszer lement 12.0-ra és egyszer felment 12,2-re. Namármost elég vegyesen vezetek, van, hogy igen dinamikusan, van hogy teljesen kimérten, vagy egy út alatt mindkettő
Ezért fura, hogy szinte semmit nem változik a "mutató"....
Köszönöm srácok!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.26 vasárnap, 17:06:38 írta V6.Bandita
»
Naplózva
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3270 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 17:10:12 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.26 vasárnap, 16:58:04
Igen én is arra gondolok, hogy esetleg csőszakadás/törés stb. lehet...
Ma ismét mentem kb. 30km-t ugye már az új alapjárati motorral. Gázelvételkor huhogás, és fordulatszám felpörgés. Mondjuk lassítok, megállok a lámpánál, üresben az auto. Abban a pillanatban felugrik a fordulatszám2-2,5ezerre. Aztán pár másodperc mulva leesik normálra. Most visszaraktam az előző alapjárati motort hazafelé. Huhogás megszűnt, teljesítmény nem kielégítő. De meg fogjuk nézni a csöveket, hátha az a ludas (remélem).
Ja azt még elfelejtettem az elején, hogy a fogyasztásom (cumputer szerint) bebetonozva 12,1L/100Km. Ez az utóbbi fél évben egyszer lement 12.0-ra és egyszer felment 12,2-re. Namármost elég vegyesen vezetek, van, hogy igen dinamikusan, van hogy teljesen kimérten, vagy egy út alatt mindkettő
Ezért fura, hogy szinte semmit nem változik a "mutató"....
Köszönöm srácok!
Az átlag 1000 km alapján van kiszámolva így ezen nem kéne meglepődni.
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3271 Dátum:
2017.03.26 vasárnap, 18:42:06 »
Az rendben van, tudom én, hogy nem lehet 7 literrel mászkálni, csak fura, hogy szinte egyáltalán nem mozdul semerre az elmult kb 5-6000km óta, vezetési stílustól függetlenül...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3272 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 17:25:33 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.26 vasárnap, 16:58:04
Igen én is arra gondolok, hogy esetleg csőszakadás/törés stb. lehet...
Ma ismét mentem kb. 30km-t ugye már az új alapjárati motorral. Gázelvételkor huhogás, és fordulatszám felpörgés. Mondjuk lassítok, megállok a lámpánál, üresben az auto. Abban a pillanatban felugrik a fordulatszám2-2,5ezerre. Aztán pár másodperc mulva leesik normálra. Most visszaraktam az előző alapjárati motort hazafelé. Huhogás megszűnt, teljesítmény nem kielégítő. De meg fogjuk nézni a csöveket, hátha az a ludas (remélem).
Ja azt még elfelejtettem az elején, hogy a fogyasztásom (cumputer szerint) bebetonozva 12,1L/100Km. Ez az utóbbi fél évben egyszer lement 12.0-ra és egyszer felment 12,2-re. Namármost elég vegyesen vezetek, van, hogy igen dinamikusan, van hogy teljesen kimérten, vagy egy út alatt mindkettő
Ezért fura, hogy szinte semmit nem változik a "mutató"....
Köszönöm srácok!
Más is járt így MKIII-mal, hogy hiába cserélte ki az alapjárati tolattyút, nem javult a helyzet. Pedig a felpörgés elég nagy eséllyel annak a hibája. Falstól inkább befullad, leáll. Lehet hogy az alapjárati vezérlésével van a baj? Vissza kéne keresni, hogy ki járt így. A másik opció, hogy az a bizonyos olcsó ERA gyártmányú tolattyú a ludas..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3273 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 18:42:24 »
Idézetet írta: Dávid - 2017.03.27 hétfő, 17:25:33
Más is járt így MKIII-mal, hogy hiába cserélte ki az alapjárati tolattyút, nem javult a helyzet. Pedig a felpörgés elég nagy eséllyel annak a hibája. Falstól inkább befullad, leáll. Lehet hogy az alapjárati vezérlésével van a baj? Vissza kéne keresni, hogy ki járt így. A másik opció, hogy az a bizonyos olcsó ERA gyártmányú tolattyú a ludas..
Csak azt nem értem, hogy ha sz.r az ERA, akkor hogy lehet árulni?
Sajnos lutrira sajnálok kidobni 37e-et a gyárira... Használtan pedig nem akarok venni.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3274 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 18:55:28 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.26 vasárnap, 16:58:04
Igen én is arra gondolok, hogy esetleg csőszakadás/törés stb. lehet...
Ma ismét mentem kb. 30km-t ugye már az új alapjárati motorral. Gázelvételkor huhogás, és fordulatszám felpörgés. Mondjuk lassítok, megállok a lámpánál, üresben az auto. Abban a pillanatban felugrik a fordulatszám2-2,5ezerre. Aztán pár másodperc mulva leesik normálra. Most visszaraktam az előző alapjárati motort hazafelé. Huhogás megszűnt, teljesítmény nem kielégítő. De meg fogjuk nézni a csöveket, hátha az a ludas (remélem).
Ja azt még elfelejtettem az elején, hogy a fogyasztásom (cumputer szerint) bebetonozva 12,1L/100Km. Ez az utóbbi fél évben egyszer lement 12.0-ra és egyszer felment 12,2-re. Namármost elég vegyesen vezetek, van, hogy igen dinamikusan, van hogy teljesen kimérten, vagy egy út alatt mindkettő
Ezért fura, hogy szinte semmit nem változik a "mutató"....
Köszönöm srácok!
A fojtószelep poti jó?
Naplózva
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3275 Dátum:
2017.03.27 hétfő, 19:02:30 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.03.27 hétfő, 18:55:28
A fojtószelep poti jó?
Na látod ez egy nagyon jó kérdés
Melyik része az a poti?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3276 Dátum:
2017.03.28 kedd, 11:23:50 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.27 hétfő, 19:02:30
Na látod ez egy nagyon jó kérdés
Melyik része az a poti?
azért ez így elég vad kérdés
ha a fojtószelepet nézed, az oldalán van egy potméter, fekete és 3 kábel megy rá. Ha el van romolva, az ellenállása nem megfelelő vagy ugrál, emiatt a motorvezérlő hibás gázpedálállást érzékel, ami miatt felpöröghet a motor vagy nagy gázon erőtlen. Ha van v6os a közeledben rámérhettek multiméterrel és össze lehet hasonlítani, vagy akár meg is próbálhatod, hogy megjavul e a cserétől.
Naplózva
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3277 Dátum:
2017.03.28 kedd, 11:42:58 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.03.28 kedd, 11:23:50
azért ez így elég vad kérdés
ha a fojtószelepet nézed, az oldalán van egy potméter, fekete és 3 kábel megy rá. Ha el van romolva, az ellenállása nem megfelelő vagy ugrál, emiatt a motorvezérlő hibás gázpedálállást érzékel, ami miatt felpöröghet a motor vagy nagy gázon erőtlen. Ha van v6os a közeledben rámérhettek multiméterrel és össze lehet hasonlítani, vagy akár meg is próbálhatod, hogy megjavul e a cserétől.
Mi a vad kérdés? Én sem értek ám mindenhez
De azóta utánaolvastam, mostmár felhomályosodtam
Köszönöm a tippet, szombaton megyek a szerelőmhöz, valamit kezdünk vele
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3278 Dátum:
2017.03.28 kedd, 11:57:36 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.28 kedd, 11:42:58
Mi a vad kérdés? Én sem értek ám mindenhez
De azóta utánaolvastam, mostmár felhomályosodtam
Köszönöm a tippet, szombaton megyek a szerelőmhöz, valamit kezdünk vele
ha diagra tudjátok tenni, akkor a fojtószelep állását kell nézni, és rögtön kiderül, ha nem 0-100 közt mozog, illetve nem megfelelő a köztes pozíció
Naplózva
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3279 Dátum:
2017.03.28 kedd, 12:01:51 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.03.28 kedd, 11:57:36
ha diagra tudjátok tenni, akkor a fojtószelep állását kell nézni, és rögtön kiderül, ha nem 0-100 közt mozog, illetve nem megfelelő a köztes pozíció
Rendben, köszönöm szépen!
Naplózva
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3280 Dátum:
2017.03.28 kedd, 16:27:15 »
Na lehet megvan a huhogás forrása?
http://kephost.com/image/wgMG
Tudja valaki mi ennek a neve Cromaxéknál? Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.28 kedd, 16:29:09 írta V6.Bandita
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3281 Dátum:
2017.03.28 kedd, 17:24:00 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.28 kedd, 16:27:15
Na lehet megvan a huhogás forrása?
http://kephost.com/image/wgMG
Tudja valaki mi ennek a neve Cromaxéknál? Köszi!
kartergáz cső
valami hasonló,de ez 2.0
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kartergaz_rendszer_alkatreszei/kartergazcso_a_szelepig_ford_mondeo_2004_01-2007_21945
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.28 kedd, 17:26:29 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3282 Dátum:
2017.03.28 kedd, 19:02:17 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.28 kedd, 17:24:00
kartergáz cső
valami hasonló,de ez 2.0
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/kartergaz_rendszer_alkatreszei/kartergazcso_a_szelepig_ford_mondeo_2004_01-2007_21945
Igen igen ezt én is megtaláltam, de ugye nekem 2.5 és 2002-es :/ Na meg 12e ft egy gumidarabért? A k.rvaf.szba.... :/
Azért köszönöm Alf
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3283 Dátum:
2017.03.28 kedd, 21:21:33 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.28 kedd, 19:02:17
Igen igen ezt én is megtaláltam, de ugye nekem 2.5 és 2002-es :/ Na meg 12e ft egy gumidarabért? A k.rvaf.szba.... :/
Azért köszönöm Alf
menj el egy bontóba és vedd meg öccázé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3284 Dátum:
2017.03.28 kedd, 21:28:09 »
Idézetet írta: alf® - 2017.03.28 kedd, 21:21:33
menj el egy bontóba és vedd meg öccázé.
Valami olyasmi lesz
Naplózva
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3285 Dátum:
2017.03.28 kedd, 21:32:47 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.28 kedd, 19:02:17
Igen igen ezt én is megtaláltam, de ugye nekem 2.5 és 2002-es :/ Na meg 12e ft egy gumidarabért? A k.rvaf.szba.... :/
Azért köszönöm Alf
Vagy veszel egy kerékpár gumijavító szettet, párszáz forint és beragasztod. Az is tökéletesen megfelel.
Ödv.: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3286 Dátum:
2017.03.28 kedd, 21:36:03 »
Idézetet írta: Vagol - 2017.03.28 kedd, 21:32:47
Vagy veszel egy kerékpár gumijavító szettet, párszáz forint és beragasztod. Az is tökéletesen megfelel.
Ödv.: László
Jó az ötlet, de nem szeretem az ilyet ragasztgatni
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3287 Dátum:
2017.03.28 kedd, 21:49:23 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.28 kedd, 21:36:03
Jó az ötlet, de nem szeretem az ilyet ragasztgatni
tekerd be vulkan szalaggal.
Naplózva
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3288 Dátum:
2017.03.28 kedd, 21:57:24 »
Na mostmár megcsinálom egyszerre az összes eddigi ötletet és nem lesz gond
(persze ez csak vicc)
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3289 Dátum:
2017.03.28 kedd, 23:54:33 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.28 kedd, 21:36:03
Jó az ötlet, de nem szeretem az ilyet ragasztgatni
Nem kartergázcső Alf
Ez pontosan az alapjáratira menő cső.
Nyugodtan ragaszthatod. Akár végigtekercselheted szigszalaggal (nyilván feketével, nem zöld/sárgával
) az egész csövet, két végére kerüljön bilincs, így az életbe nem válik le róla.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3290 Dátum:
2017.03.29 szerda, 08:06:30 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.28 kedd, 19:02:17
Igen igen ezt én is megtaláltam, de ugye nekem 2.5 és 2002-es :/ Na meg 12e ft egy gumidarabért? A k.rvaf.szba.... :/
Azért köszönöm Alf
Nekem a kartergáz cső volt megrepedve, vettem rá zsugor csövet és rámelegítettem, így nem kellett ragasztani és nem került nagy összegbe
Tökéletesen zár, nem enged
Naplózva
mondejó 2.5 V6
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3291 Dátum:
2017.03.29 szerda, 15:02:12 »
Sziasztok!
Na egy kis állapotfrissítés: ma vettem önvulkanizálószalagot vagy mi a szösz, illetve biciklibelső javítót, az a kis tapasz mittomén nem tudom elmagyarázni. "kartergázcső" vagy nem az kiszed, megtisztítottam kívül, szakadásra/törésre rá a biciklicucc, teljesen zár, majd erősen körbetekertem a szalaggal. Tökéletes, erős stb... Na mondom akkor az új ERA alapjáratit berakom, hiszen biztosan ez a szakadás volt a bajok forrása. Hát egy nagy ló..szt!
Ok, a szakadás kijavítva és ez jó, de a huhogás ugyanúgy megvan, DE! Csak a vadonatúj utángyártott ERA-val a Cromaxtól. A használt eredetivel nem huhog....
Csatolok azért képet, gondoltam szemügyre veszem a két motort éééés hát van különbség, bár nem tudom ez számít-e:
http://kephost.com/image/wg7T
http://kephost.com/image/wg7p
http://kephost.com/image/wg7k
http://kephost.com/image/wg7a
Látható a méretbeli különbség, a belső mozgó szerkezet is más, illetve a gyárinak az oldalán van vmi "kinövés", nem tudom minek nevezzem.
Úgyhogy visszakerült a gyári. Mentem pár kört, próbálgattam és új jelenségre lettem figyelmes, hiszen írtam korábban, hogy a teljesítmény hol megvan hol nincs. Na most észrevettem, hogy ha kihúzatom az autót és érezhetően nincs meg a teljesítmény, akkor csak folyamatos a gyorsulás, nem érezhető mikor többletlevegőt kap ugye olyan 3800rpm környékén (remélem nem írtam hülyeséget), illetve 5000rpm-nél már "erölködik" az autó, tiltásig közel sem pörög fel. Mondjuk nem szoktam én tiltásig pörgetni, csak most direkt próbálgattam.
Ezek alapján lenne szükségem valami tippre, ugye kizárva: gyertyák, kábelköteg, alapjárati motor (elvileg), szakatás a csövön kiiktatva, légszűrő...
Köszönöm srácok!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3292 Dátum:
2017.03.29 szerda, 20:38:13 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.29 szerda, 15:02:12
Sziasztok!
Na egy kis állapotfrissítés: ma vettem önvulkanizálószalagot vagy mi a szösz, illetve biciklibelső javítót, az a kis tapasz mittomén nem tudom elmagyarázni. "kartergázcső" vagy nem az kiszed, megtisztítottam kívül, szakadásra/törésre rá a biciklicucc, teljesen zár, majd erősen körbetekertem a szalaggal. Tökéletes, erős stb... Na mondom akkor az új ERA alapjáratit berakom, hiszen biztosan ez a szakadás volt a bajok forrása. Hát egy nagy ló..szt!
Ok, a szakadás kijavítva és ez jó, de a huhogás ugyanúgy megvan, DE! Csak a vadonatúj utángyártott ERA-val a Cromaxtól. A használt eredetivel nem huhog....
Csatolok azért képet, gondoltam szemügyre veszem a két motort éééés hát van különbség, bár nem tudom ez számít-e:
http://kephost.com/image/wg7T
http://kephost.com/image/wg7p
http://kephost.com/image/wg7k
http://kephost.com/image/wg7a
Látható a méretbeli különbség, a belső mozgó szerkezet is más, illetve a gyárinak az oldalán van vmi "kinövés", nem tudom minek nevezzem.
Úgyhogy visszakerült a gyári. Mentem pár kört, próbálgattam és új jelenségre lettem figyelmes, hiszen írtam korábban, hogy a teljesítmény hol megvan hol nincs. Na most észrevettem, hogy ha kihúzatom az autót és érezhetően nincs meg a teljesítmény, akkor csak folyamatos a gyorsulás, nem érezhető mikor többletlevegőt kap ugye olyan 3800rpm környékén (remélem nem írtam hülyeséget), illetve 5000rpm-nél már "erölködik" az autó, tiltásig közel sem pörög fel. Mondjuk nem szoktam én tiltásig pörgetni, csak most direkt próbálgattam.
Ezek alapján lenne szükségem valami tippre, ugye kizárva: gyertyák, kábelköteg, alapjárati motor (elvileg), szakatás a csövön kiiktatva, légszűrő...
Köszönöm srácok!
Változó szívócsőhossz vezérlés nem működik. IMRC vezérlőmodult kéne javítani.
ERA alapjáratit gariba vidd vissza. Foskupac.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3293 Dátum:
2017.03.29 szerda, 20:40:39 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.29 szerda, 15:02:12
Sziasztok!
Na egy kis állapotfrissítés: ma vettem önvulkanizálószalagot vagy mi a szösz, illetve biciklibelső javítót, az a kis tapasz mittomén nem tudom elmagyarázni. "kartergázcső" vagy nem az kiszed, megtisztítottam kívül, szakadásra/törésre rá a biciklicucc, teljesen zár, majd erősen körbetekertem a szalaggal. Tökéletes, erős stb... Na mondom akkor az új ERA alapjáratit berakom, hiszen biztosan ez a szakadás volt a bajok forrása. Hát egy nagy ló..szt!
Ok, a szakadás kijavítva és ez jó, de a huhogás ugyanúgy megvan, DE! Csak a vadonatúj utángyártott ERA-val a Cromaxtól. A használt eredetivel nem huhog....
Csatolok azért képet, gondoltam szemügyre veszem a két motort éééés hát van különbség, bár nem tudom ez számít-e:
http://kephost.com/image/wg7T
http://kephost.com/image/wg7p
http://kephost.com/image/wg7k
http://kephost.com/image/wg7a
Látható a méretbeli különbség, a belső mozgó szerkezet is más, illetve a gyárinak az oldalán van vmi "kinövés", nem tudom minek nevezzem.
Úgyhogy visszakerült a gyári. Mentem pár kört, próbálgattam és új jelenségre lettem figyelmes, hiszen írtam korábban, hogy a teljesítmény hol megvan hol nincs. Na most észrevettem, hogy ha kihúzatom az autót és érezhetően nincs meg a teljesítmény, akkor csak folyamatos a gyorsulás, nem érezhető mikor többletlevegőt kap ugye olyan 3800rpm környékén (remélem nem írtam hülyeséget), illetve 5000rpm-nél már "erölködik" az autó, tiltásig közel sem pörög fel. Mondjuk nem szoktam én tiltásig pörgetni, csak most direkt próbálgattam.
Ezek alapján lenne szükségem valami tippre, ugye kizárva: gyertyák, kábelköteg, alapjárati motor (elvileg), szakatás a csövön kiiktatva, légszűrő...
Köszönöm srácok!
az imrc egység működik? diagoltátok, hogy a folytószelep/gázpedál állást valósan érzékeli?
Naplózva
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3294 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:42:00 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.03.29 szerda, 20:40:39
az imrc egység működik? diagoltátok, hogy a folytószelep/gázpedál állást valósan érzékeli?
Nem diagoltuk még, de lassan a tanácsok és a tünetek alapján erre gyanakszom én is :/
Most végigfutottam egy angol cikket a témáról:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=IMRC_-_How_to_Fix
E szerint 2 lehetőség is van. Az egyik az IMRC a másik pedig ahogyan korábbi hozzászólásban valaki már tanácsolta a potenciométer, avagy annak a kábeleinek a szakadása. Az IMRC-nél pedig, hogy mivel túl nagy hő éri a modult így kiég/elolvad a transistor, ezt kell cserélni... Paff...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.03.29 szerda, 21:56:52 írta V6.Bandita
»
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3295 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:47:20 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.29 szerda, 21:42:00
Nem diagoltuk még, de lassan a tanácsok és a tünetek alapján erre gyanakszom én is :/
Sokan sokszor elmondtuk már, hogy nem nélkülözhető a diagolás. Rendelj magadnak egy elm bluetooth vagy olvasót forscan progival sokmindent meg tudsz nézni odahaza is. ha nem boldogulsz egyedül, segítünk.
Naplózva
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3296 Dátum:
2017.03.29 szerda, 21:59:22 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.03.29 szerda, 21:47:20
Sokan sokszor elmondtuk már, hogy nem nélkülözhető a diagolás. Rendelj magadnak egy elm bluetooth vagy olvasót forscan progival sokmindent meg tudsz nézni odahaza is. ha nem boldogulsz egyedül, segítünk.
Rendben, köszönöm szépen!
De amúgy ha rákötjük, milyen hibakód jelzi azt, hogy mondjuk IMRC vagy potenciométer? Lehet hülyeséget kérdezek, de ez pont nem az én szakterületem
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3297 Dátum:
2017.03.29 szerda, 22:55:25 »
Idézetet írta: V6.Bandita - 2017.03.29 szerda, 21:59:22
Rendben, köszönöm szépen!
De amúgy ha rákötjük, milyen hibakód jelzi azt, hogy mondjuk IMRC vagy potenciométer? Lehet hülyeséget kérdezek, de ez pont nem az én szakterületem
Azt majd meglátod. Forscanban lehet élő adatot nézni, ott láthatod hogy mit lát gázpedál állásnak, fordulatnak, előgyújtásnak stb.
Naplózva
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3298 Dátum:
2017.03.29 szerda, 23:20:22 »
Idézetet írta: VZoli - 2017.03.29 szerda, 22:55:25
Azt majd meglátod. Forscanban lehet élő adatot nézni, ott láthatod hogy mit lát gázpedál állásnak, fordulatnak, előgyújtásnak stb.
Rendben, köszönöm!
Naplózva
V6.Bandita
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #3299 Dátum:
2017.03.30 csütörtök, 13:38:09 »
Új fejlemény. Ma visszavittem Cromaxékhoz az ERA alapjárati motort, amivel ugye összevissza dobálja az alapjáratot és huhog, mint egy fábaszorult bagoly. A válasz: ok, kérem a munkalapot a beszerelésről, vélemyényt arról, hogy valóban hibás az alkatrész és forgalmi másolatot. Ok, ez mondjuk benne van az apróbetűsben, ezen még nem lepődtem meg. De asszongya hogy ha új alapjárati motort teszünk be, akkor annak a két végpontját hozzá kell állítani az autóhoz.... Az nem úgy megy, hogy csak úgy kicseréled...
Mondom mivaaaan? A jelenleg bennt lévő GYÁRI FORD (de ugye bontott) alapjárati motor faja. Azt sem tudom milyen autóbol van (persze Ford az OK).
Az mindegy, akkor is be kell állítani. Mondom ok csá.
Namost lehet, hogy megint én vagyok a hülye, de én ilyet még nem hallottam. Ez igaz ez a beállítás, vagy jóóóóóóónagyhülyéneklettemnézve?
Naplózva
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
64
65
[
66
]
67
68
69
70
71
72
73
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ