Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:58:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1303851 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1400 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 22:40:22 »

Ne hallgass a zűrmalacra, csak savanyú neki a szőlő. Az asszony dízelen tartja eplus2. Amúgy nekem lassan 2 éve van 2,5 v6-om. Semmi baja nem volt aminek köze lett volna ahhoz, hogy milyen motor van benne. Sőt... olajcserén kívül igazából egyszer kellett egyáltalán felnyitni a motorháztetőt, úgy, hogy az nem ablakmosófolyadék utántöltés volt, akkor is az előző tulaj igénytelensége miatt... lejött a szervófék csöve a motorról, a .... meg visszaragasztotta valami ragaccsal, persze pár hónap után lepottyant nálam... de elhanyagolható zseton volt a javítás wave

Amúgy a fogysztás is bőven 10 alatt tartható vegyesben, persze ha a parlamentben élsz és minden pirosnál gyorsulási versenyt játszol akkor nem vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.02 vasárnap, 22:42:39 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1401 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 00:17:34 »

Ne hallgass a zűrmalacra, csak savanyú neki a szőlő. Az asszony dízelen tartja eplus2. Amúgy nekem lassan 2 éve van 2,5 v6-om. Semmi baja nem volt aminek köze lett volna ahhoz, hogy milyen motor van benne. Sőt... olajcserén kívül igazából egyszer kellett egyáltalán felnyitni a motorháztetőt, úgy, hogy az nem ablakmosófolyadék utántöltés volt, akkor is az előző tulaj igénytelensége miatt... lejött a szervófék csöve a motorról, a .... meg visszaragasztotta valami ragaccsal, persze pár hónap után lepottyant nálam... de elhanyagolható zseton volt a javítás wave

Amúgy a fogysztás is bőven 10 alatt tartható vegyesben, persze ha a parlamentben élsz és minden pirosnál gyorsulási versenyt játszol akkor nem vigyor3

GSXR1000 után kétlem hogy tatásan hajtanám. eplus2 Persze ésszel fogom hajtani, ettől a lámpától lámpáig gyorsulásból hellyel közzel motoron is kinőttem. Voltak azért kivételek... Techart 911 Turbo, Lambo Murcielago, Gallardo, Aston DB9, Lancer Evo10, Audi S4,S6,S8...Volt egy pár. Alapvetően az összes komolyabb autóba belefutottam, és késztetést éreztek, hogy legyorsuljanak, volt amikor én vettem el, mert életveszély volt amit művelt. Gondoltam, nem hajszolom bele, hogy kinyírja magát illetve másokat (M3 bevezető). Bár ezek menthetetlenek. majd jön más, aki nem veszi el, és ott lesz a vége.
Azért lett 2.5 V6, mert bár a GSXR1000 teljesítményéhez karcsú, de talán még is visszaad belőle valamit 4 keréken, egy 1.6-os Focus-hoz képest. nyes ST-t direkt nem akartam (bár volt ebben az irányban próbálkozásom), annyival nem több, mint amennyivel drágább hozzá minden, ezt be kellett látnom. 17 év motorozás után sok újat nem fog tudni mutatni a V6, de nem is erre lesz. Mindig azt mondtam, nem kell fitogtatni mit tud egy erős autó, vagy motor, de az a szükséges plusz, mindig legyen ott a motorban, és ha kell, lóduljon meg. Sok érdekességet láttam a GSXR-en eltöltött balesetmentes 50.000km alatt, és bölccsé tett, illetve megfontolttá. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.03 hétfő, 00:20:16 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1402 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 05:41:43 »

GSXR1000 után kétlem hogy tatásan hajtanám. eplus2 Persze ésszel fogom hajtani, ettől a lámpától lámpáig gyorsulásból hellyel közzel motoron is kinőttem. Voltak azért kivételek... Techart 911 Turbo, Lambo Murcielago, Gallardo, Aston DB9, Lancer Evo10, Audi S4,S6,S8...Volt egy pár. Alapvetően az összes komolyabb autóba belefutottam, és késztetést éreztek, hogy legyorsuljanak, volt amikor én vettem el, mert életveszély volt amit művelt. Gondoltam, nem hajszolom bele, hogy kinyírja magát illetve másokat (M3 bevezető). Bár ezek menthetetlenek. majd jön más, aki nem veszi el, és ott lesz a vége.
Azért lett 2.5 V6, mert bár a GSXR1000 teljesítményéhez karcsú, de talán még is visszaad belőle valamit 4 keréken, egy 1.6-os Focus-hoz képest. nyes ST-t direkt nem akartam (bár volt ebben az irányban próbálkozásom), annyival nem több, mint amennyivel drágább hozzá minden, ezt be kellett látnom. 17 év motorozás után sok újat nem fog tudni mutatni a V6, de nem is erre lesz. Mindig azt mondtam, nem kell fitogtatni mit tud egy erős autó, vagy motor, de az a szükséges plusz, mindig legyen ott a motorban, és ha kell, lóduljon meg. Sok érdekességet láttam a GSXR-en eltöltött balesetmentes 50.000km alatt, és bölccsé tett, illetve megfontolttá. Wink
Én is azt mondom, nem kell foglalkozni a megkeseredett dieselesekkel. Azt hiszik, Ők mindent tudnak. Neked legyen jó, szeresd, tiszteld, add meg neki, ami jár, meghálálja. Akinek sok pénze van, nem tudja mire költeni, vegyen kályhát, füstölögjön, de az az Ő dolguk. Ne szóljunk bele. Ez egy örök vita, mi nem tudjuk, mennyi az Ő költségük, Ők nem tudják mennyi a miénk, mi viszont tudjuk, mi az a V6. Persze, mindig vannak okosak, akik tudják a tutit, de ezekkel nem kell foglalkozni. Ha Neked ez az álmod (meg erre futja), ezt kell élvezni, szeretni becsülni. Nem rossz autó a Mondi V6! Legyen sok örömed benne. Kisebb hibák mindig lesznek, (de melyik autóban nincs?), de itt a fórumon annyi bontott autó van, hogy olcsón tudod pótolni, javítani. Ne foglalkozz mással, élvezd az AUTÓD!  integet2 Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1403 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 06:13:02 »

Szomórú és megkeseredett vagyok! taps Szerintem csak realista.És érdemes tudni,hogy én is mint sokan mások a benzin után lettem go-s.Annyit nem ér meg a hang.A teljesítmény meg rég alul múlta önmagát a foshatosban.Fiatalság bolondság-csak van akinek sosem nő be a feje lágya.
Azért mert valaki megmondja a frankót,még nem tud mindent,csak épp eleget,és nem ámítja önmagát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1404 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 08:48:19 »

Szomórú és megkeseredett vagyok! taps Szerintem csak realista.És érdemes tudni,hogy én is mint sokan mások a benzin után lettem go-s.Annyit nem ér meg a hang.A teljesítmény meg rég alul múlta önmagát a foshatosban.Fiatalság bolondság-csak van akinek sosem nő be a feje lágya.
Azért mert valaki megmondja a frankót,még nem tud mindent,csak épp eleget,és nem ámítja önmagát.

Azért ez így elég elnagyolt kijelentés. 2,5-es motorból 170 ló és 220nm, nyilván ma nem egy hajmeresztő eredmény, de ha azt vesszük, hogy már az mk2-ben is ez vagy valami nagyon hasonló volt, ami pedig 97-ben jelent meg akkor szerintem teljesen jó. Más gyártók sem tudtak többet összehozni akkoriban.

Másrészt nem igazán értem, hogy miért van mindig összekötve a nagy gazdasági megfontoltság a dízellel és miért van összekötve a nagy benzines a pénzpocsékolással, mikor ezt így merészség kijelenteni, hiszen különböző felhasználási körülmények vannak, attól függően, hogy ki mire használja.
Ha pedig valaki úgy használja akkor neki rohadtul nem éri meg a dízel... Persze annak aki pályán kimegy heti kétszer németbe az éri meg.

Viszont nekem aki nem megyek évi 15ezret és életvitelemből adódóan heti 1-2 utam van Pestre(odavissza kevesebb mint 80km) javarészt pályán viszont a többi utam meg békés kisvárosi autózgatás, el a Tescoba és vissza. Nekem miért érné meg a dízel? Főleg úgy, hogy amennyiért megvettem 2 éve a v6-ot annyiért kaptam volna egy lelakott dízel Mondeot amiben lenne legalább 4-500ezer km, csak a lelkibékém kedvéért a kupec visszatekerte volna 250ezerre. Elhiszem én, hogy nem hullik szét a dízel párszázezer km-től, de azért egy 12-13 éves dízelben csak befigyelhet valami zsíros javítanivaló, ami merjük kimondani, abból adódik, hogy dízel. Na most ha kicsengetek egy ilyen javítást, aminek az árát nem hozza vissza az, hogy dízellel járok, mivel keveset megyek és olyan utakon ahol a benzines sem eszik olyan durván akkor nem hogy spórolok hanem egyenesen szívok egy keményet. Itt pedig el is jutottunk oda, hogy miért is érné meg nekem a dízel, nem másnak hanem személyszerint nekem?

Na meg ha már benzin vs. dízelezünk eplus2, akkor ne feledkezzünk el arról a rejtélyről sem, hogy az átlag autósoknál akik nem dízel fanatikusok és az autóstesztekben valahogy sosem akarnak összejönni azok a mesés fogyasztások amikről sok dízeles beszámol(álmodik) nyes
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.03 hétfő, 08:55:42 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1405 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 09:23:50 »

Én már mint írtam anno egy 2005-ös 2.0 TDCI mondeom volt. Tökéletesen megvoltam vele elégedve, kevés fogyasztás stb. Majd jött a problematika: kuplung, /turbó, porlasztó-melyeknél a szerelő jelezte, hogy cserére fog szorulni/, ezért gyorsan váltottam. Itt azért megjegyzem, hogy amikor eladtam semmit nem titkoltam el.

Az eladás után-mivel az MK3-as kaszni tetszett- és nagy autót akartam, ezért vettem egy 2002-es 2.5 V6-ot. Ami tetszik benne: minden  nyes nyes nyes Turbó nélkül ad le 170 pacit /nem semmi/ Előzésnél nem gondolkodik! A fogyasztása? Nekem autópályán 10-11 Liter, de kit érdekel, amikor megvettem ezzel számoltam.

Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1406 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 10:56:09 »

Azért ez így elég elnagyolt kijelentés. 2,5-es motorból 170 ló és 220nm, nyilván ma nem egy hajmeresztő eredmény, de ha azt vesszük, hogy már az mk2-ben is ez vagy valami nagyon hasonló volt, ami pedig 97-ben jelent meg akkor szerintem teljesen jó. Más gyártók sem tudtak többet összehozni akkoriban.

Másrészt nem igazán értem, hogy miért van mindig összekötve a nagy gazdasági megfontoltság a dízellel és miért van összekötve a nagy benzines a pénzpocsékolással, mikor ezt így merészség kijelenteni, hiszen különböző felhasználási körülmények vannak, attól függően, hogy ki mire használja.
Ha pedig valaki úgy használja akkor neki rohadtul nem éri meg a dízel... Persze annak aki pályán kimegy heti kétszer németbe az éri meg.

Viszont nekem aki nem megyek évi 15ezret és életvitelemből adódóan heti 1-2 utam van Pestre(odavissza kevesebb mint 80km) javarészt pályán viszont a többi utam meg békés kisvárosi autózgatás, el a Tescoba és vissza. Nekem miért érné meg a dízel? Főleg úgy, hogy amennyiért megvettem 2 éve a v6-ot annyiért kaptam volna egy lelakott dízel Mondeot amiben lenne legalább 4-500ezer km, csak a lelkibékém kedvéért a kupec visszatekerte volna 250ezerre. Elhiszem én, hogy nem hullik szét a dízel párszázezer km-től, de azért egy 12-13 éves dízelben csak befigyelhet valami zsíros javítanivaló, ami merjük kimondani, abból adódik, hogy dízel. Na most ha kicsengetek egy ilyen javítást, aminek az árát nem hozza vissza az, hogy dízellel járok, mivel keveset megyek és olyan utakon ahol a benzines sem eszik olyan durván akkor nem hogy spórolok hanem egyenesen szívok egy keményet. Itt pedig el is jutottunk oda, hogy miért is érné meg nekem a dízel, nem másnak hanem személyszerint nekem?

Na meg ha már benzin vs. dízelezünk eplus2, akkor ne feledkezzünk el arról a rejtélyről sem, hogy az átlag autósoknál akik nem dízel fanatikusok és az autóstesztekben valahogy sosem akarnak összejönni azok a mesés fogyasztások amikről sok dízeles beszámol(álmodik) nyes
én csak a vita kedvéért vitázom,mindenki azt vesz amit akar. eljen  nyes
az én történetemben 14 literes átlagfogyit cseréltem el 6-7 literesre.most is csak 7,5liter a 210ló.költeni meg mindre kell,akár benzines akár kályha.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1407 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 12:48:39 »

én csak a vita kedvéért vitázom,mindenki azt vesz amit akar. eljen  nyes
az én történetemben 14 literes átlagfogyit cseréltem el 6-7 literesre.most is csak 7,5liter a 210ló.költeni meg mindre kell,akár benzines akár kályha.

14L fogyaszztásról itt még senki sem írt. Biztos hogy ez a 2.5 V6? eplus2 Majd ha kettős tömegűt, kuplungot, porlasztó csúcsot, nagy nyomásút kell cserélni, majd akkor számoljuk ki, a fogyasztási többletet, ami az itteni tulajok véleménye alapján legyen +3L. 10000km-en 300L, ami legyen 140e...A fenti cserékkel azonban bőven át fogsz lépni ezen. Addig pedig "fürdeni" kell a "keveset fogyaszt, és jól megy" szlogenbe. hehe
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #1408 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 13:11:19 »

14L fogyaszztásról itt még senki sem írt. Biztos hogy ez a 2.5 V6? eplus2 Majd ha kettős tömegűt, kuplungot, porlasztó csúcsot, nagy nyomásút kell cserélni, majd akkor számoljuk ki, a fogyasztási többletet, ami az itteni tulajok véleménye alapján legyen +3L. 10000km-en 300L, ami legyen 140e...A fenti cserékkel azonban bőven át fogsz lépni ezen. Addig pedig "fürdeni" kell a "keveset fogyaszt, és jól megy" szlogenbe. hehe

Hogy Alf mellett álljak ki kicsit, érdemes elolvasni ezt a hirdetést:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_automata-8935289
Oké, automata váltós, az dob rajta pár hibát, de azért mindenhol van mit költeni Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1409 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 13:12:25 »

14L fogyaszztásról itt még senki sem írt. Biztos hogy ez a 2.5 V6? eplus2 Majd ha kettős tömegűt, kuplungot, porlasztó csúcsot, nagy nyomásút kell cserélni, majd akkor számoljuk ki, a fogyasztási többletet, ami az itteni tulajok véleménye alapján legyen +3L. 10000km-en 300L, ami legyen 140e...A fenti cserékkel azonban bőven át fogsz lépni ezen. Addig pedig "fürdeni" kell a "keveset fogyaszt, és jól megy" szlogenbe. hehe
viszont mindezeket nem kell 10ezrenként cserélni, és nem is minden egyszerre adja meg magát. de mind1 vigyor3 átlagban 150-200ekm kell mire minden meghal, de van hogy több. lehet számolni vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1410 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 13:20:40 »

14L fogyaszztásról itt még senki sem írt. Biztos hogy ez a 2.5 V6? eplus2 Majd ha kettős tömegűt, kuplungot, porlasztó csúcsot, nagy nyomásút kell cserélni, majd akkor számoljuk ki, a fogyasztási többletet, ami az itteni tulajok véleménye alapján legyen +3L. 10000km-en 300L, ami legyen 140e...A fenti cserékkel azonban bőven át fogsz lépni ezen. Addig pedig "fürdeni" kell a "keveset fogyaszt, és jól megy" szlogenbe. hehe
2004 óta van tdci-m.sosem cseréltem csúcsot,nagynyomásút,és lendkereket sem.1x turbót.
a dízel 4 év(20e km/év) alatt visszahozza az árát.nem a pluszt amivel többe kerül,hanem az árát!!!
hidd el,hogy aki nem nagypapisan vezet,az nem jár el 12-14 alatt a fhoshatossal. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1411 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 13:27:07 »

én csak a vita kedvéért vitázom,mindenki azt vesz amit akar. eljen  nyes
az én történetemben 14 literes átlagfogyit cseréltem el 6-7 literesre.most is csak 7,5liter a 210ló.költeni meg mindre kell,akár benzines akár kályha.

Akkor te jó bizniszt csináltál. Nekem jelenleg 8,2-8,5 között ingadozik a fogyasztásom. Pedig nem nagypapáskodok, jó nyilván nem lenne ennyi ha elkezdenék vadulni és nyilván akkor sem ennyi lenne ha az 5. kerületben élnék. Viszont perpillanat teljesen elégedett vagyok.

2004 óta van tdci-m.sosem cseréltem csúcsot,nagynyomásút,és lendkereket sem.1x turbót.
a dízel 4 év(20e km/év) alatt visszahozza az árát.nem a pluszt amivel többe kerül,hanem az árát!!!
hidd el,hogy aki nem nagypapisan vezet,az nem jár el 12-14 alatt a fhoshatossal. Wink

Azt ne felejtsd el, hogy olyanok is vannak akiknek 100ezer környékén kiplüttyedt egyik-másik a felsorolt alkatrészek közül. Na meg nem mindegy, hogy mennyit ér az az autó amiben a felsorolt alkatrészek valamelyike feladja.

Magas fogyasztást nem nehéz produkálni v6-al, de itt jön képbe a népi bölcsesség, hogy nem a kabátot igazítjuk a gombhoz... Aki sokat akar városban dinamikusan hajtani, az ne nagy benzinest vegyen.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.03 hétfő, 13:37:16 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1412 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 13:29:55 »

Hogy Alf mellett álljak ki kicsit, érdemes elolvasni ezt a hirdetést:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium-x_automata-8935289
Oké, automata váltós, az dob rajta pár hibát, de azért mindenhol van mit költeni Smiley

Van, főleg ha a tulaj kényszeresen akar rá költeni. Egyébként beszéltem vele telefonon is, mert úgy volt, hogy... Wink Ami megdobta a költségeket, az az automata. Azt hiszem 600e környékét említett, és csak azért fosta össze magát, mert rossz olaj lett beletöltve szerviz részről. Lehet kapott is az autó, ugye rétegvastagság mérővel nem mérte körbe senki. Azért a kormánymű csere nem szokványos folyamat egy 2005-ös autónál. Ahogy az sem, hogy elöl-hátul centiket lóg a lökhárító...Ő is mondta, de nem közölte miért. Ki lehet találni. szomoru1
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1413 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 13:35:09 »

Akkor te jó bizniszt csináltál. Nekem jelenleg 8,2-8,5 között ingadozik a fogyasztásom. Pedig nem nagypapáskodok, jó nyilván nem lenne ennyi ha elkezdenék vadulni és nyilván akkor sem ennyi lenne ha az 5. kerületben élnék. Viszont perpillanat teljesen elégedett vagyok.
az a baj a történetben, hogy én nem tagadom,hogy nem tartom be a határokat,a korlátokat.én más szempontok alapján haladok.és az értékrendem is más.Én most egy évben eltankolok 7kilót.Egy benzines megenné a nemlétező hasznot teljesen.Na ez a realitás. Wink

Mindenki más meg azt csinál amit csak akar,én csak felnyitom a szemét.Persze kellemetlen hallani a kiszemelt gyönyörű autó lefogja enni a gatyáját,de én ezt nem baxogatásból mondom.Tapasztalat.Még csak nem is jótanács.Aztán mindenki kimazsolázza a sok infó közül,hogy neki melyik passzol a történetéhez.Nincs két egyforma eset.Én elhiszem,hogy te eljársz 8literrel,te meg hidd el,hogy nálam a te autód is 14et enne. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1414 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 13:36:59 »

Van, főleg ha a tulaj kényszeresen akar rá költeni. Egyébként beszéltem vele telefonon is, mert úgy volt, hogy... Wink Ami megdobta a költségeket, az az automata. Azt hiszem 600e környékét említett, és csak azért fosta össze magát, mert rossz olaj lett beletöltve szerviz részről. Lehet kapott is az autó, ugye rétegvastagság mérővel nem mérte körbe senki. Azért a kormánymű csere nem szokványos folyamat egy 2005-ös autónál. Ahogy az sem, hogy elöl-hátul centiket lóg a lökhárító...Ő is mondta, de nem közölte miért. Ki lehet találni. szomoru1
a kormánymű hiba az mk3 nál már 6éves korában jelentkezik-addigra már simán van benne 200e km.a löksit meg lezúzta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1415 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 13:48:22 »

az a baj a történetben, hogy én nem tagadom,hogy nem tartom be a határokat,a korlátokat.én más szempontok alapján haladok.és az értékrendem is más.Én most egy évben eltankolok 7kilót.Egy benzines megenné a nemlétező hasznot teljesen.Na ez a realitás. Wink

Mindenki más meg azt csinál amit csak akar,én csak felnyitom a szemét.Persze kellemetlen hallani a kiszemelt gyönyörű autó lefogja enni a gatyáját,de én ezt nem baxogatásból mondom.Tapasztalat.Még csak nem is jótanács.Aztán mindenki kimazsolázza a sok infó közül,hogy neki melyik passzol a történetéhez.Nincs két egyforma eset.Én elhiszem,hogy te eljársz 8literrel,te meg hidd el,hogy nálam a te autód is 14et enne. Wink

Mindezt nem vitatom, csupán azt mondom, hogy attól, hogy a te igényeidhez nem passzolt a v6, attól lehet, hogy másnak tökre passzol, és boldogan eljár vele olyan fogyival amit vállalni is tud.

Vehetnék én is dízelt, tönkreverhetném félév alatt azzal, hogy hidegben belepattanok, elviharzok intézni a dolgom, ami közben megyek 5 km-et majd 10perc állás után mennék újra 5km-et és újra leállítanám és így tovább... Előbb-utóbb valami alaposan elfosná magát és mondhatnám hogy lám-lám milyen *** a dízel, de attól még a valóság az lenne, hogy én vettem olyan autót ami nem az én felhasználási módomra találtak ki.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #1416 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 13:52:41 »

Mindezt nem vitatom, csupán azt mondom, hogy attól, hogy a te igényeidhez nem passzolt a v6, attól lehet, hogy másnak tökre passzol, és boldogan eljár vele olyan fogyival amit vállalni is tud.

Vehetnék én is dízelt, tönkreverhetném félév alatt azzal, hogy hidegben belepattanok, elviharzok intézni a dolgom, ami közben megyek 5 km-et majd 10perc állás után mennék újra 5km-et és újra leállítanám és így tovább... Előbb-utóbb valami alaposan elfosná magát és mondhatnám hogy lám-lám milyen *** a dízel, de attól még a valóság az lenne, hogy én vettem olyan autót ami nem az én felhasználási módomra találtak ki.

Ugyanezért dilemmázok én is. MKIV-ből nem nagyon találtam V6-ot, benzines is inkább 1.6 van, amikben nézelődök. Dízel meg átlag menetben nem melegszik be, mivel az 10 km egy irányban... és a DPF-ről ne beszéljünk...
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1417 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 14:03:09 »

Mindezt nem vitatom, csupán azt mondom, hogy attól, hogy a te igényeidhez nem passzolt a v6, attól lehet, hogy másnak tökre passzol, és boldogan eljár vele olyan fogyival amit vállalni is tud.

Vehetnék én is dízelt, tönkreverhetném félév alatt azzal, hogy hidegben belepattanok, elviharzok intézni a dolgom, ami közben megyek 5 km-et majd 10perc állás után mennék újra 5km-et és újra leállítanám és így tovább... Előbb-utóbb valami alaposan elfosná magát és mondhatnám hogy lám-lám milyen *** a dízel, de attól még a valóság az lenne, hogy én vettem olyan autót ami nem az én felhasználási módomra találtak ki.

Én sem hosszútávozni fogok vele, hiszen Budapesten élek, és nekem is sok a bepattanok, majd 5-8km múlva megállok. Azon túl a téli üzemmód is egyszerűbb benzinesnél. Éves szinten kétlem, hogy 20e km-nél többet fogok menni, tehát a dízelnek nálam ebből az aspektusból sincs létjogosultsága. Wink
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1418 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 15:26:07 »

Próbálok rájönni, mi késztet valakit, hogy dízeltulajként bejöjjön ebbe a fórumba okoskodni, fikázni, és erőltetni a saját meggyőződését (vagy fordítva). Talán túl sok szabadideje van munkaidőben, talán valahol mélyen bántja a lelkét, hogy kényszerből nem járhat élményautóval, netán csak szeret ellenségeskedni. Mindegy is. Én nem vagyok egy fórumfüggő, csak figyelem a fejleményeket, és bosszant, hogy állandóan ez a dízel-benzines vita megy mindenhol. Ez ultragáz. Az emberek nem jönnek rá arra, hogy nem vagyunk egyformák? Mindenkinek másak a szempontjai és igényei és ennek megfelelően választ autót is. Mindkét motortípusnak van létjogosultsága személyautóban, mindkettő bizonyított már eleget, ahogy D is írja, vegyen mindenki olyat ami az ő feltételeinek megfelel.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1419 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 15:32:03 »

Én sem hosszútávozni fogok vele, hiszen Budapesten élek, és nekem is sok a bepattanok, majd 5-8km múlva megállok. Azon túl a téli üzemmód is egyszerűbb benzinesnél. Éves szinten kétlem, hogy 20e km-nél többet fogok menni, tehát a dízelnek nálam ebből az aspektusból sincs létjogosultsága. Wink
Mindezt nem vitatom, csupán azt mondom, hogy attól, hogy a te igényeidhez nem passzolt a v6, attól lehet, hogy másnak tökre passzol, és boldogan eljár vele olyan fogyival amit vállalni is tud.

Vehetnék én is dízelt, tönkreverhetném félév alatt azzal, hogy hidegben belepattanok, elviharzok intézni a dolgom, ami közben megyek 5 km-et majd 10perc állás után mennék újra 5km-et és újra leállítanám és így tovább... Előbb-utóbb valami alaposan elfosná magát és mondhatnám hogy lám-lám milyen *** a dízel, de attól még a valóság az lenne, hogy én vettem olyan autót ami nem az én felhasználási módomra találtak ki.
erre a felhasználásra tökéletes egy 1.2es kis benzines kisautó....aki 50es táblánál 50-el a 70esnél meg hetvennel megy,annak nem kell véhatos.Aki így tesz, az bizony a gazdag réteghez tartozik. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1420 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 15:36:21 »

Próbálok rájönni, mi késztet valakit, hogy dízeltulajként bejöjjön ebbe a fórumba okoskodni, fikázni, és erőltetni a saját meggyőződését (vagy fordítva). Talán túl sok szabadideje van munkaidőben, talán valahol mélyen bántja a lelkét, hogy kényszerből nem járhat élményautóval, netán csak szeret ellenségeskedni. Mindegy is. Én nem vagyok egy fórumfüggő, csak figyelem a fejleményeket, és bosszant, hogy állandóan ez a dízel-benzines vita megy mindenhol. Ez ultragáz. Az emberek nem jönnek rá arra, hogy nem vagyunk egyformák? Mindenkinek másak a szempontjai és igényei és ennek megfelelően választ autót is. Mindkét motortípusnak van létjogosultsága személyautóban, mindkettő bizonyított már eleget, ahogy D is írja, vegyen mindenki olyat ami az ő feltételeinek megfelel.
megmondom én neked.ez egy nyílt fórum.bárki írhat bárhová bármit,és még csak az sem számít,hogy tetszik-e másnak vagy nem.És igen,és szórakozni járok,egy cseppet sem vitázom,inkább talán ugratom a harapós foshatosokat.Aki magára veszi,az vessen magára.Az sem érdekel.

A dízel topik kihallt,oda senkisem írogat,mert minden dízel tökéletes. zavart2
Azért a kis életért jövök,ami itt most van.De hagyhatjuk ezt is a fenébe,és dícsérjük a vénhatost közösen,ami tudjuk,hogy a világ legnagyobb hazugsága. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1421 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 15:56:51 »

megmondom én neked.ez egy nyílt fórum.bárki írhat bárhová bármit,és még csak az sem számít,hogy tetszik-e másnak vagy nem.És igen,és szórakozni járok,egy cseppet sem vitázom,inkább talán ugratom a harapós foshatosokat.Aki magára veszi,az vessen magára.Az sem érdekel.

A dízel topik kihallt,oda senkisem írogat,mert minden dízel tökéletes. zavart2
Azért a kis életért jövök,ami itt most van.De hagyhatjuk ezt is a fenébe,és dícsérjük a vénhatost közösen,ami tudjuk,hogy a világ legnagyobb hazugsága. nyes

Akkor további jó szórakozást kívánok a fórum színvonalának rombolásához  integet2
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1422 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 16:10:09 »

Akkor további jó szórakozást kívánok a fórum színvonalának rombolásához  integet2
jól szórakozom,ám nem hiszem,hogy rombolom azzal ezt a magas színvonalat azzal,hogy leírom,hogy a v6 idejétmúlt korszerűtlen benzintemető.Nem csak rózsaszínben tündöklő gyönyőrűhangú szuperautó.Én nem vagyok szentimentális,nem ámítom sem magamat,sem másokat.
Nem úgy tudsz fenntartani egy színvonalat,hogy csak ódákat regélsz egy típusról,hanem ha elmodod az árnyoldalait is.És van bőven(mint a tdci-nek is).
Aki mást mond az magát is becsapja.

Segítettem én diagban és javításban több benzintemetőnél is,ebből a szempontból tökmind1,hogy mi hajtja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1423 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 16:24:15 »

megmondom én neked.ez egy nyílt fórum.bárki írhat bárhová bármit,és még csak az sem számít,hogy tetszik-e másnak vagy nem.És igen,és szórakozni járok,egy cseppet sem vitázom,inkább talán ugratom a harapós foshatosokat.Aki magára veszi,az vessen magára.Az sem érdekel.

A dízel topik kihallt,oda senkisem írogat,mert minden dízel tökéletes. zavart2
Azért a kis életért jövök,ami itt most van.De hagyhatjuk ezt is a fenébe,és dícsérjük a vénhatost közösen,ami tudjuk,hogy a világ legnagyobb hazugsága. nyes
Talán azért, mert a benzineseknek van annyi tartása, hogy nem ugat bele a mások dolgába. Írogass oda, válaszolj magadnak. Senki nem vitázik Veled. Ott. De ez a V6-os fórum. Ha segíteni nem tudsz, ne fikázd! Fikázd a sajátod, vagy bármi mást. Elismerem, segítettél sokat. Régen, Ma inkább kötözködsz, becsmérled mások sok munkával megkeresett pénzén vásárolt autóját. Szakember vagy, maradj is az, a dieseles topikban. Itt olyanok vannak, akik elmebeteg módon szórják a pénzt, de ez a mi bajunk! Ha nekünk jó, Neked ez ne fájjon, nem is szólj bele. Majd, ha a ti topikjaitokba beírogatnak a V6-osok, szóljál.

Azért, mert Neked nem tetszik, attól még nekem az évi 10-15 ezer km-el jó a benzines, ezzel sokan vagyunk így. És az sem számít, hogy 8 vagy 11 litert fogyaszt néha. NÉHA! Mert nem igaz, hogy többet eszik, én is nyomom neki, pedig nem vagyok fiatal. Mégsem volt talán sosem (talán 2 hónapig, amíg rossz volt a lambda szondám) 11 liter fölött a fogyasztás. Ha tiszta városi, akkor se megy 12 fölé. Nekem megér annyit, ha odalépek, megy.  vigyor3
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1424 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 16:29:34 »

Én sem hosszútávozni fogok vele, hiszen Budapesten élek, és nekem is sok a bepattanok, majd 5-8km múlva megállok. Azon túl a téli üzemmód is egyszerűbb benzinesnél. Éves szinten kétlem, hogy 20e km-nél többet fogok menni, tehát a dízelnek nálam ebből az aspektusból sincs létjogosultsága. Wink
Ne törődj velük, éld a magad életét, használd, élvezd az autód. Mindig lesz, aki segít, és persze van, aki pocskol. Szűrd ki ezekből azt, ami Neked jó, csak az foglalkoztasson. Van, aki szereti koptatni a billentyűt, ha kell, ha nem. Te szeresd az autód, add meg neki, ami jár, élvezd azt az érzést. Ennyi.  integet2
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1425 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 16:41:15 »

erre a felhasználásra tökéletes egy 1.2es kis benzines kisautó....aki 50es táblánál 50-el a 70esnél meg hetvennel megy,annak nem kell véhatos.Aki így tesz, az bizony a gazdag réteghez tartozik. nyes

Nem igazán értelek. Miért akarod megmondani, milyen autót vegyek adott felhasználásra? fejvakaras
Ahogy azt sem értem az 50-es táblás példád, hogy jön ide, és ezt miből szűrted le.
Az anyagi helyzetem nem tartozik senkire, persze ettől még kombinálhatsz, de inkább segítek. Nem a gazdag réteghez tartozom, és jelenleg hivatalosan munkanélküli vagyok (most kombinálhatsz hehe).
Látom, keményen megy a szurkálódás a dízelesek és a benzinesek között, de inkább a dízelesek részéről, és fel nem fogom miért. Éjjel órákat olvasgattam, próbáltam okosodni a típust illetően.
Egy fórum, egy típus, azonos érdeklődési kör. Viszont különböző motorok, még is a dízelesek valahogy nem így látják, holott a Mondeo szeretete az, ami itt összegyűjti a tagokat egy kupacba, és a segítségnyújtás egymásnak ami üzemanyag típustól független.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #1426 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 16:44:38 »

Talán azért, mert a benzineseknek van annyi tartása, hogy nem ugat bele a mások dolgába. Írogass oda, válaszolj magadnak. Senki nem vitázik Veled. Ott. De ez a V6-os fórum. Ha segíteni nem tudsz, ne fikázd! Fikázd a sajátod, vagy bármi mást. Elismerem, segítettél sokat. Régen, Ma inkább kötözködsz, becsmérled mások sok munkával megkeresett pénzén vásárolt autóját. Szakember vagy, maradj is az, a dieseles topikban. Itt olyanok vannak, akik elmebeteg módon szórják a pénzt, de ez a mi bajunk! Ha nekünk jó, Neked ez ne fájjon, nem is szólj bele. Majd, ha a ti topikjaitokba beírogatnak a V6-osok, szóljál.

Azért, mert Neked nem tetszik, attól még nekem az évi 10-15 ezer km-el jó a benzines, ezzel sokan vagyunk így. És az sem számít, hogy 8 vagy 11 litert fogyaszt néha. NÉHA! Mert nem igaz, hogy többet eszik, én is nyomom neki, pedig nem vagyok fiatal. Mégsem volt talán sosem (talán 2 hónapig, amíg rossz volt a lambda szondám) 11 liter fölött a fogyasztás. Ha tiszta városi, akkor se megy 12 fölé. Nekem megér annyit, ha odalépek, megy.  vigyor3


Sziasztok benyásak!  vigyor3
Én eddig csak csendes olvasója voltam a topiknak.Nekem van benyásam meg "kályhás"-am Dieselem is./ahogy ti becézitek/
Én azt vallom,hogy mindenki a saját belátása illetve felhasználása szerint válaszon magának paripát.Saját maga dönti el és tudja mire fogja használni.
Minden fajta autóra kell valamennyit költeni,az árak márkáktól is függenek mindegy az,hogy benyás vagy kályhás.
Az egyik autónál kevesebb a hiba,a másiknál több.
Megértelek benneteket és ahogy a közmondás mondja:"minden szentnek maga felé hajlik a keze" vigyor3
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1427 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 16:46:24 »

Talán azért, mert a benzineseknek van annyi tartása, hogy nem ugat bele a mások dolgába. Írogass oda, válaszolj magadnak. Senki nem vitázik Veled. Ott. De ez a V6-os fórum. Ha segíteni nem tudsz, ne fikázd! Fikázd a sajátod, vagy bármi mást. Elismerem, segítettél sokat. Régen, Ma inkább kötözködsz, becsmérled mások sok munkával megkeresett pénzén vásárolt autóját. Szakember vagy, maradj is az, a dieseles topikban. Itt olyanok vannak, akik elmebeteg módon szórják a pénzt, de ez a mi bajunk! Ha nekünk jó, Neked ez ne fájjon, nem is szólj bele. Majd, ha a ti topikjaitokba beírogatnak a V6-osok, szóljál.

Azért, mert Neked nem tetszik, attól még nekem az évi 10-15 ezer km-el jó a benzines, ezzel sokan vagyunk így. És az sem számít, hogy 8 vagy 11 litert fogyaszt néha. NÉHA! Mert nem igaz, hogy többet eszik, én is nyomom neki, pedig nem vagyok fiatal. Mégsem volt talán sosem (talán 2 hónapig, amíg rossz volt a lambda szondám) 11 liter fölött a fogyasztás. Ha tiszta városi, akkor se megy 12 fölé. Nekem megér annyit, ha odalépek, megy.  vigyor3

az aláhúzott rész szimplán hazugság! eplus2
nehogy azt gondold,hogy érdekel a véleményed,és azt se gondold,hogy bárkit bármire utasíthatsz.Véleményed lehet.Az nekem is van.

Senkin nem becsméreltem,sőt itt kezdődött az egész-tőled indult:

Ez a jó hozzáállás. A sok kormolós járjon kályhacsővel, mi meg autóval. Sok problémamentes kilométert, sok élményt, kevés költséget! Képet azért rakhatsz fel, lássuk, milyen az autód. Üdv!  Wink smile integet2

ergo húzd össze magad,és nézz mélyen magadba,ha nem vagy képes te sem venni a lapot! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1428 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 16:50:53 »

Nem igazán értelek. Miért akarod megmondani, milyen autót vegyek adott felhasználásra? fejvakaras
Ahogy azt sem értem az 50-es táblás példád, hogy jön ide, és ezt miből szűrted le.
Az anyagi helyzetem nem tartozik senkire, persze ettől még kombinálhatsz, de inkább segítek. Nem a gazdag réteghez tartozom, és jelenleg hivatalosan munkanélküli vagyok (most kombinálhatsz hehe).
Látom, keményen megy a szurkálódás a dízelesek és a benzinesek között, de inkább a dízelesek részéről, és fel nem fogom miért. Éjjel órákat olvasgattam, próbáltam okosodni a típust illetően.
Egy fórum, egy típus, azonos érdeklődési kör. Viszont különböző motorok, még is a dízelesek valahogy nem így látják, holott a Mondeo szeretete az, ami itt összegyűjti a tagokat egy kupacba, és a segítségnyújtás egymásnak ami üzemanyag típustól független.
dehogy akarlak én bántani,nehogy felvedd!

Csináld azt amit akarsz és tégy a belátásod szerint.Nem érdekel,miből tartod fenn a benzintemetőt.És még csak megsem akarlak téríteni.Használj v6-ot,és legyél vele boldog. Wink wave

minden más nem számít.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1429 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 17:14:34 »

dehogy akarlak én bántani,nehogy felvedd!

Csináld azt amit akarsz és tégy a belátásod szerint.Nem érdekel,miből tartod fenn a benzintemetőt.És még csak megsem akarlak téríteni.Használj v6-ot,és legyél vele boldog. Wink wave

minden más nem számít.....

Egyszerű a képlet. Családi, munkába járós autó lesz. 2 gyerek (egyelőre még csak 1, a 2. útban van) mellé viszont apró autót nem akartam kis motorral. Egyrészt biztonsági szempontból, másrészt a motorerő miatt. Hátul kell a hely, és hogy a párom könnyen hozzáférjen a gyereküléshez. Elöl pedig azért, hogy mi üljünk kényelemben. Wink
De egyébként a megpiszkált GSXR1000 is 8,5-9L fogyasztott, és mentem vele elég sokat. 6 év alatt 50000km-t, de az utolsó 2 évben kevesebbet használtam, lényegében csak városban, ezért is váltam meg tőle.
A kereskedés, ahol volt kismillió TDCi, egyébként "velős" és tömör választ adott, arra a kérdésre, érdemes e használt 10 év körüli TDCi-t venni: "problémásak". Nem hinném, hogy rosszat akartak, nem állt érdekükben lebeszélni a dízelről, bár ha azt mondják, "persze" akkor se kellett volna, eltökélt voltam, hogy benzines kell.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1430 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 17:40:22 »

Egyszerű a képlet. Családi, munkába járós autó lesz. 2 gyerek (egyelőre még csak 1, a 2. útban van) mellé viszont apró autót nem akartam kis motorral. Egyrészt biztonsági szempontból, másrészt a motorerő miatt. Hátul kell a hely, és hogy a párom könnyen hozzáférjen a gyereküléshez. Elöl pedig azért, hogy mi üljünk kényelemben. Wink
De egyébként a megpiszkált GSXR1000 is 8,5-9L fogyasztott, és mentem vele elég sokat. 6 év alatt 50000km-t, de az utolsó 2 évben kevesebbet használtam, lényegében csak városban, ezért is váltam meg tőle.
A kereskedés, ahol volt kismillió TDCi, egyébként "velős" és tömör választ adott, arra a kérdésre, érdemes e használt 10 év körüli TDCi-t venni: "problémásak". Nem hinném, hogy rosszat akartak, nem állt érdekükben lebeszélni a dízelről, bár ha azt mondják, "persze" akkor se kellett volna, eltökélt voltam, hogy benzines kell.
az mk3 mondeo 2001ben jelent meg.lassan 15 éves technológia.annak idején az egyik legjobb volt.csak eljárt felette az idő.minden rosszindulat nélkül.Tudom,hogy van aki ezt tudja megvenni,és ennek is tud örülni nagyon.Nekem 7 évig volt tdci mondim.Nem a kedvét akarom szegni annak aki akár benzines,akár dízel mk3at vesz,szimplán csak tisztába rakni a dolgokat,hogy mire számíthat.Nem fenékig tejfel egyik sem.És mivel nem mai gyerek már egyik sem,sok hibára lehet számítani-bármelyiket veszi az ember.Nagyon sok benzinessel is volt dolgom ,és csak egy rossz tévhit,hogy jobban jár vele az ember.Pont olyan tévhit,hogy a tdci mind lendkerekes,porlasztócsúcsos,és nagynyomású szivattyús lesz,ja és még a turbó is lerohad az összesről.A hiba nem a rendszerben van,hanem,hogy mennyire lepukkant vagy elhanyagolt,vagy esetleg öreg és sokat futott autót fog ki az ember.Ebből a szempontból mind1,hogy benzin vagy dízel.Erre már csak hab a tortán,hogy évi 10e km-en 170-200e ft al tankolsz többet a v6-osban hasonló használati körülmények között.Engem ez nem zavar,mert én ezt már átéltem,így nekem teljesen mind1,hogy más mit és hogyan csinál.

Én tudok örülni más sikereinek,így a tiédnek is.Kívánom,hogy a munkaviszonyod megváltozzon,és boldogan tudd fenntartani a benzintemetőt. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1431 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 19:52:05 »

az mk3 mondeo 2001ben jelent meg.lassan 15 éves technológia.annak idején az egyik legjobb volt.csak eljárt felette az idő.minden rosszindulat nélkül.Tudom,hogy van aki ezt tudja megvenni,és ennek is tud örülni nagyon.Nekem 7 évig volt tdci mondim.Nem a kedvét akarom szegni annak aki akár benzines,akár dízel mk3at vesz,szimplán csak tisztába rakni a dolgokat,hogy mire számíthat.Nem fenékig tejfel egyik sem.És mivel nem mai gyerek már egyik sem,sok hibára lehet számítani-bármelyiket veszi az ember.Nagyon sok benzinessel is volt dolgom ,és csak egy rossz tévhit,hogy jobban jár vele az ember.Pont olyan tévhit,hogy a tdci mind lendkerekes,porlasztócsúcsos,és nagynyomású szivattyús lesz,ja és még a turbó is lerohad az összesről.A hiba nem a rendszerben van,hanem,hogy mennyire lepukkant vagy elhanyagolt,vagy esetleg öreg és sokat futott autót fog ki az ember.Ebből a szempontból mind1,hogy benzin vagy dízel.Erre már csak hab a tortán,hogy évi 10e km-en 170-200e ft al tankolsz többet a v6-osban hasonló használati körülmények között.Engem ez nem zavar,mert én ezt már átéltem,így nekem teljesen mind1,hogy más mit és hogyan csinál.

Én tudok örülni más sikereinek,így a tiédnek is.Kívánom,hogy a munkaviszonyod megváltozzon,és boldogan tudd fenntartani a benzintemetőt. eplus2

Szerinted aki típus szerint ebbe a topikba tartozik, az nem boldogan tartja fent? Szerintem nagyjából pont. Minden típusnál van jobb és drágább. És ha azt dobja az élet, akkor egy 100e km alatti több milliós autóval is beszophatod. Senki sem állította, hogy az autó amit veszek fenékig tejfel lesz, de ezt tudtam magamtól is, kár "hegyi beszédet" tartani, és megmondani a frankót. Nem érdekel mennyivel tankolok többet, nem számszerűsítem, nem osztok, szorzok, kivonok. Nem erről szól. Vik-kel felvettem a kapcsolatot, ha megvan az autó keresni fogom, kértem, hogy nézzen rá.
Kifejezetten örülnék, ha senki nem venné el a kedvem úgy az autótól, hogy még nálam sincs, így kérlek kímélj meg a további hegyi beszédektől. Majd azok segítenek, akik V6 tulajok. Azért, meg pláne ne írj, mert a többi topik nem pörög, vagy ha írsz, tiszteld a topik címéből adódó autóválasztását mindenkinek. Remélem érthető voltam.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1432 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 20:11:07 »

az aláhúzott rész szimplán hazugság! eplus2
nehogy azt gondold,hogy érdekel a véleményed,és azt se gondold,hogy bárkit bármire utasíthatsz.Véleményed lehet.Az nekem is van.

Senkin nem becsméreltem,sőt itt kezdődött az egész-tőled indult:

ergo húzd össze magad,és nézz mélyen magadba,ha nem vagy képes te sem venni a lapot! Wink
Én csak azt mondom, Te egy elvakult kályhacsöves vagy, mert arra van pénzed, ezért lenézel mindenkit, akinek nem futja olyanra, mint Neked. Az utálat kölcsönös, feloldhatatlan. Nem tudom miért, de biztos. Már amikor megláttalak, éreztem. Ez semmit nem változott az évek alatt. De ez senkit ne zavarjon. Ne is fűzzön hozzá szöveget. Tisztellek az elmúlt évekért, de itt véget is ért.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1433 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 20:12:15 »

dehogy akarlak én bántani,nehogy felvedd!

Csináld azt amit akarsz és tégy a belátásod szerint.Nem érdekel,miből tartod fenn a benzintemetőt.És még csak megsem akarlak téríteni.Használj v6-ot,és legyél vele boldog. Wink wave

minden más nem számít.....
Ez legyen a végszavad. Függöny, taps, ováció!
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1434 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 20:16:06 »

az mk3 mondeo 2001ben jelent meg.lassan 15 éves technológia.annak idején az egyik legjobb volt.csak eljárt felette az idő.minden rosszindulat nélkül.Tudom,hogy van aki ezt tudja megvenni,és ennek is tud örülni nagyon.Nekem 7 évig volt tdci mondim.Nem a kedvét akarom szegni annak aki akár benzines,akár dízel mk3at vesz,szimplán csak tisztába rakni a dolgokat,hogy mire számíthat.Nem fenékig tejfel egyik sem.És mivel nem mai gyerek már egyik sem,sok hibára lehet számítani-bármelyiket veszi az ember.Nagyon sok benzinessel is volt dolgom ,és csak egy rossz tévhit,hogy jobban jár vele az ember.Pont olyan tévhit,hogy a tdci mind lendkerekes,porlasztócsúcsos,és nagynyomású szivattyús lesz,ja és még a turbó is lerohad az összesről.A hiba nem a rendszerben van,hanem,hogy mennyire lepukkant vagy elhanyagolt,vagy esetleg öreg és sokat futott autót fog ki az ember.Ebből a szempontból mind1,hogy benzin vagy dízel.Erre már csak hab a tortán,hogy évi 10e km-en 170-200e ft al tankolsz többet a v6-osban hasonló használati körülmények között.Engem ez nem zavar,mert én ezt már átéltem,így nekem teljesen mind1,hogy más mit és hogyan csinál.

Én tudok örülni más sikereinek,így a tiédnek is.Kívánom,hogy a munkaviszonyod megváltozzon,és boldogan tudd fenntartani a benzintemetőt. eplus2
Fogadd már el, hogy nem mindenki a Te értékítéleted szerint él, főleg nem a Te fizetésedből. Most ne gyere azzal, hogy csináljon olyat, amiből futja. Örülj, hogy Neked futja ilyen jó autóra, amilyen van, de had döntse el mindenki, milyenre van pénze, milyen tetszik. Van véleményed? Tartsd meg!
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1435 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 20:18:05 »

Szerinted aki típus szerint ebbe a topikba tartozik, az nem boldogan tartja fent? Szerintem nagyjából pont. Minden típusnál van jobb és drágább. És ha azt dobja az élet, akkor egy 100e km alatti több milliós autóval is beszophatod. Senki sem állította, hogy az autó amit veszek fenékig tejfel lesz, de ezt tudtam magamtól is, kár "hegyi beszédet" tartani, és megmondani a frankót. Nem érdekel mennyivel tankolok többet, nem számszerűsítem, nem osztok, szorzok, kivonok. Nem erről szól. Vik-kel felvettem a kapcsolatot, ha megvan az autó keresni fogom, kértem, hogy nézzen rá.
Kifejezetten örülnék, ha senki nem venné el a kedvem úgy az autótól, hogy még nálam sincs, így kérlek kímélj meg a további hegyi beszédektől. Majd azok segítenek, akik V6 tulajok. Azért, meg pláne ne írj, mert a többi topik nem pörög, vagy ha írsz, tiszteld a topik címéből adódó autóválasztását mindenkinek. Remélem érthető voltam.
Ezt tényleg jó volna betartani. Ha segíteni nem tud, ne szóljon bele. Ez nagyon egyszerű.   .
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1436 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 20:20:53 »

Mi volna, ha csak olyanok írnának ide, és persze mindenhová, akinek építő jellegű hozzászólása van? Nem lehetne? vigyor3
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #1437 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:06:33 »

Modit kérek!
Szét van offolva a topik.
[OFF]Jobb helyeken már törölték volna az utolsó 40 hozzászólást.[OFF]
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.03 hétfő, 21:08:28 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1438 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:11:54 »

Modit kérek!
Szét van offolva a topik.
[OFF]Jobb helyeken már törölték volna az utolsó 40 hozzászólást.[OFF]
Ez azonban köztudottan nem a jobb helyek egyike. Ez maga a MONDO.HU! Csupa nagybetűvel. Minden hozzászólásával mérvadó, jellemző, okító!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1439 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:23:00 »

Szerinted aki típus szerint ebbe a topikba tartozik, az nem boldogan tartja fent? Szerintem nagyjából pont. Minden típusnál van jobb és drágább. És ha azt dobja az élet, akkor egy 100e km alatti több milliós autóval is beszophatod. Senki sem állította, hogy az autó amit veszek fenékig tejfel lesz, de ezt tudtam magamtól is, kár "hegyi beszédet" tartani, és megmondani a frankót. Nem érdekel mennyivel tankolok többet, nem számszerűsítem, nem osztok, szorzok, kivonok. Nem erről szól. Vik-kel felvettem a kapcsolatot, ha megvan az autó keresni fogom, kértem, hogy nézzen rá.
Kifejezetten örülnék, ha senki nem venné el a kedvem úgy az autótól, hogy még nálam sincs, így kérlek kímélj meg a további hegyi beszédektől. Majd azok segítenek, akik V6 tulajok. Azért, meg pláne ne írj, mert a többi topik nem pörög, vagy ha írsz, tiszteld a topik címéből adódó autóválasztását mindenkinek. Remélem érthető voltam.
az,hogy érthető voltál e vagy sem,semmit nem számít.az sem amit mondasz.és az sem amit én. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1440 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:23:34 »

Fogadd már el, hogy nem mindenki a Te értékítéleted szerint él, főleg nem a Te fizetésedből. Most ne gyere azzal, hogy csináljon olyat, amiből futja. Örülj, hogy Neked futja ilyen jó autóra, amilyen van, de had döntse el mindenki, milyenre van pénze, milyen tetszik. Van véleményed? Tartsd meg!
ezeket hol olvastad ki a hsz-ből? taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1441 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:24:00 »

Mi volna, ha csak olyanok írnának ide, és persze mindenhová, akinek építő jellegű hozzászólása van? Nem lehetne? vigyor3
mi volna ha te sehova sem írnál? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1442 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:24:37 »

Ez legyen a végszavad. Függöny, taps, ováció!

te sem tudod befelyezni,mi? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1443 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:25:52 »

Én csak azt mondom, Te egy elvakult kályhacsöves vagy, mert arra van pénzed, ezért lenézel mindenkit, akinek nem futja olyanra, mint Neked. Az utálat kölcsönös, feloldhatatlan. Nem tudom miért, de biztos. Már amikor megláttalak, éreztem. Ez semmit nem változott az évek alatt. De ez senkit ne zavarjon. Ne is fűzzön hozzá szöveget. Tisztellek az elmúlt évekért, de itt véget is ért.
én nem utállak.csak simán semmibe veszlek.nem érdemelsz többet.ha te lennél az okosabb,már régen békénhagytál volna.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1444 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:31:41 »

én nem utállak.csak simán semmibe veszlek.nem érdemelsz többet.ha te lennél az okosabb,már régen békénhagytál volna.... nyes
Én békén hagylak. Nem érsz többet, mint egy betű. Igaz, azt ki lehet törölni.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1445 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:36:18 »

mi volna ha te sehova sem írnál? hehe
Mivel én sem vagyok különb Nálad, miért ne írhatnék? Több lábad van, vagy orrod? Eszed nincs, azt látom. Akkor miért féljek Tőled, vagy alázkodjak meg előtted? Mert Te Alf vagy? És akkor mi van? Anya szült Téged is, eltemetnek, mint bárki mást. Akkor miért kellene megalázkodnom előtted? Ugyan olyan büdöset sz@rsz, mint én. Egyformák vagyunk. Csak Te azt hiszed, Te sz@rtad a spanyol viaszt. Elmondanám, nem!
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1446 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:43:37 »

ezeket hol olvastad ki a hsz-ből? taps
Elég, ha rá nézek egy hozzászólásodra, érződik a felsőbbrendűség érzése. Te, a sikeres ..., aki megengedheti, hogy Tdcickidefg-vel járjon. Mások is megtehetnék. Én is, de nem akarom. Nekem megfelel a FosV6. Így, nagy betűvel. Mert nekem ez tetszik, és Neked tök mindegy, mi a véleményed, akkor se veszek új dieselt (megtehetném, nem ürülne ki a bukszám), mert NEM KELL, nekem nem tetszik, oszt kész. Sosem próbáltalak lebeszélni a Te általad preferált autóról. Te se tedd. Miért is tennéd, elvileg semmi közöd hozzá. Mi a Francnak szólsz bele, kinek mi tetszik? Maradj magadnak. Meg társaidnak. Elférünk ennyi ember között. Írogass a saját autód topikjaiban. Szép estét.  integet2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1447 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:46:37 »

Apaaaa kezdődik!  eplus2
 taps taps taps taps 2funny 2funny 2funny
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1448 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:47:46 »

Apaaaa kezdődik!  eplus2
 taps taps taps taps 2funny 2funny 2funny

Sör, csipsz, zsebkendő bekészítve?  integet2 hehe
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1449 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 21:48:53 »

Sör, csipsz, zsebkendő bekészítve?  integet2 hehe


Az első kettő stimmel. nyes  Kiverni nem akarom....... hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.