Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:43:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303536 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1500 Dátum:
2015.08.04 kedd, 13:21:30 »
Idézetet írta: brughom - 2015.08.04 kedd, 13:16:42
Ránéztem a TDCI fórumra, azért sokan irosgatnak hibáról, de ezt tudjuk amit használunk az kopik
Evvel sajnos veled teljesen egyetértek.Azért kopik mert ,még nem találták fel a kopás mentes anyagot.
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1501 Dátum:
2015.08.04 kedd, 13:22:27 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.08.04 kedd, 13:20:13
Nézz rá a TDDI-re. Mostanában alig van rajta mozgás.
Persze mert a garázsban áll.
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1502 Dátum:
2015.08.04 kedd, 13:34:20 »
Idézetet írta: laza - 2015.08.04 kedd, 13:22:27
Persze mert a garázsban áll.
A "kis" Transit szökevények...
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1503 Dátum:
2015.08.04 kedd, 13:37:56 »
Idézetet írta: laza - 2015.08.04 kedd, 12:13:25
Mint harmadik fél láttam,hogy "kötitek az ebet a karóhoz".Ezért írtam bele a topikba.Egyet nem szabad elfelejteni,hogy a kereskedőnek az a célja mihamarabb túl adjon egy egy paripán,valami oka van,hogy pont arra a gépre beszél rá. Rafkósak nem is kicsit,már látja a vevőn mit kell neki mondani............ .Autószerelő meg a másik"tisztelet a kivételnek".Sajnos van rossz tapasztalatom és jó is.
Nem beszélt rá senki. Én választottam. Csak a választottat azért amennyire lehetett, átnéztük. Állapotából adódóan úgy gondolom, egy megkímélt példány, de majd kiderül, ha használom. Az ottani kereskedő sem győzködött, amit kértem, megmutatta, nem befolyásolt egyik irányban sem. Volt egy rakat TDCi, és akkor kérdeztem róla amikor már lefoglalóztam a V6-ot. Bármit mondhatott volna, de azt mondta, "problémásak".
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1504 Dátum:
2015.08.04 kedd, 13:54:32 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.04 kedd, 13:37:56
Nem beszélt rá senki. Én választottam. Csak a választottat azért amennyire lehetett, átnéztük. Állapotából adódóan úgy gondolom, egy megkímélt példány, de majd kiderül, ha használom. Az ottani kereskedő sem győzködött, amit kértem, megmutatta, nem befolyásolt egyik irányban sem. Volt egy rakat TDCi, és akkor kérdeztem róla amikor már lefoglalóztam a V6-ot. Bármit mondhatott volna, de azt mondta, "problémásak".
és igazat mondott.nincs problémamentes autó-egyik sem az.viszont itt sok dolgot meglehet találni a boldoguláshoz-és a tisztánlátáshoz.
legyen szerencséd.nem fogom később azt mondani,hogy én megmondtam előre......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1505 Dátum:
2015.08.04 kedd, 14:44:12 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.04 kedd, 11:20:05
Tanácsért? Nincs is nálam még, milyen tanácsról beszélsz? Az hogy húú de rosszul választottam, mert sokat fogyaszt, meg elavult? Remek tanácsok. Egyrészt ezzel nem mondtál semmi újat, másrészt csak arra jó, hogy feszültséget generálj, mind ezt csak azért, mert valaki az egyik hozzászólásában "szájára" vette a dízeleket.
Amilyen az adjon isten, olyan lesz a fogadj isten is...Ha valaki normális, én is az vagyok.
Ez az "új vagy" és hasonló szabályok ismertetésére nincs szükségem. Valószínű előbb kezdtem a fórumozást mint te (más témakörben), az egyik fórumon 18000 szakmai hozzászólásom van. Tehát pontosan tudom, hogy működik a "régi tag", "új tag" dolog. Nem is lesz ebből probléma, mert elsősorban a V6-os tulajoktól szeretnék majd tapasztalatot gyűjteni, nem egy lekezelő, kárörvendő
betévedt dízeles tulajtól
, aki csak azért ír ide, mert a dízel topik nem pörög.
Persze írjál nyugodtan, csak mint írtam már korábban, tartsd tiszteletben a topik címét.
az a betévedt dízeles tulaj letett már pár dolgott az asztalra itt a fórum történetében. Segített már eleget benzines, mind dízeles fórumtársainknak is. Szerintem meg ezt is tartsd szem előtt!
Az meg nonszensz, hogy ez itt a V6 topic, és ide dízeles nem írhat! Ez egy nyílt fórum.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1506 Dátum:
2015.08.04 kedd, 14:45:29 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.08.04 kedd, 14:41:47
az a betévedt dízeles tulaj letett már pár dolgott az asztalra itt a fórum történetében. Segített már eleget benzines, mind dízeles fórumtársainknak is. Szerintem meg ezt is tartsd szem előtt!
És akkor hasra kell esni előtte mindig, ha hozzászól? Elismerjük a tudását, munkásságát. De Neked ezt miért kell kihangsúlyoznod? A saját autód topikjában ömlengj. Ez a V6.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1507 Dátum:
2015.08.04 kedd, 14:53:43 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.04 kedd, 14:45:29
És akkor hasra kell esni előtte mindig, ha hozzászól? Elismerjük a tudását, munkásságát. De Neked ezt miért kell kihangsúlyoznod? A saját autód topikjában ömlengj. Ez a V6.
Miért, mi lesz ha itt ömlengek? Mi az,hogy saját autód topikja?
Tudod miről beszélsz? Ember! Nézz már magadba! Belekötsz mindenkibe! Szóltam hozzád én bármit is? Mondtam én bármit is az általad kreált b-d vitáról? Nem! Akkor ha lehet, ne szólj hozzám!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1508 Dátum:
2015.08.04 kedd, 14:56:37 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.08.04 kedd, 14:53:43
Miért, mi lesz ha itt ömlengek? Ember! Nézz már magadba! Belekötsz mindenkibe! Szóltam hozzád én bármit is? Mondtam én bármit is az általad kreált b-d vitáról? Nem! Akkor ha lehet, ne szólj hozzám!
Nem kreáltam én semmilyen b-d vitát, elmebetegek vagytok, ha azt hiszitek. Nyald a s..gét. De vegyétek már tudomásul, ez a V6 topik. Semmi keresnivalótok itt, önteni a sz@r dumát! Próbáljatok értelmezve olvasni. Sokszor segít!
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1509 Dátum:
2015.08.04 kedd, 15:02:14 »
Mi lenne, ha ez maradna V6 topik? A sok megkeseredett egyéb autós menjen a p.... Van saját topik, beszélgessetek ott. Én biztos nem megyek oda, sosem voltam, sosem leszek. Mivel még nem volt dieselem, nem is mondok semmit róla, csak amit látok. Füstöl. Füstölögjetek együtt a saját helyeteken. Ennyi tisztelet nem kijárna ennek a tipusnak? Sosem fogok a ti vizetekre evezni, nem zavarjuk egymást. Csak ezt kérem, kérjük, mi V6-osok.
Naplózva
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1510 Dátum:
2015.08.04 kedd, 15:05:53 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.04 kedd, 14:45:29
És akkor hasra kell esni előtte mindig, ha hozzászól? Elismerjük a tudását, munkásságát. De Neked ezt miért kell kihangsúlyoznod? A saját autód topikjában ömlengj. Ez a V6.
Hasra esni akkor kell ,ha valami vagy valaki a lábad elé téved és megbotlasz benne. :vigyor3:A hozzászólásait a fórumtársnak,vagy megfogadja vagy sem.Azért hangsúlyozta ki,mert az új V6 tulajdonos ,nem tudhatja ki mennyit segített a fórumon. :nyes:És ki hol ömleng az nem tök mindegy? De pont Cs12 nem tett ömlengést csak hozzászólt.
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1511 Dátum:
2015.08.04 kedd, 15:25:14 »
Döntsétek már el, hogy ki regel le....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1512 Dátum:
2015.08.04 kedd, 15:39:19 »
Ennyi v6os tulaj van itt? Vagy nem értik, nem kellenek ide?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1513 Dátum:
2015.08.04 kedd, 16:09:46 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.04 kedd, 15:39:19
Ennyi v6os tulaj van itt? Vagy nem értik, nem kellenek ide?
Ez egy nyílvános fórum....bárki írhat bármelyik topicba! Ha nem tetszik amit ír akkor "jelentsd fel" egy moderátornál és majd ők intézkednek.....nem neked kell mindenki torkának ugrani, aki (dízeles létére) csúnyát mer írni a V6 topicba.
És hogy ne legyek off:
Én vennék V6
(dízelt)
-t.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1514 Dátum:
2015.08.04 kedd, 16:13:28 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.04 kedd, 13:54:32
és igazat mondott.nincs problémamentes autó-egyik sem az.viszont itt sok dolgot meglehet találni a boldoguláshoz-és a tisztánlátáshoz.
legyen szerencséd.nem fogom később azt mondani,hogy én megmondtam előre......
Remélem szerencsém lesz, de persze fel vagyok készülve arra is, ha annyira nem lesz. A használt az ilyen.
Végre egy normális hangvételű, nem túl negatív hozzászólás tőled.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1515 Dátum:
2015.08.04 kedd, 16:22:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.04 kedd, 12:14:23
miér gondolod,hogy bármit kérhetsz tőlem?
ha nem tanácsért vagy támogatásért jöttél,akkor miért?megkaptad.nemtetszik a feketeleves? Pedig az is velejár a V6-al.....
az adjon isten szerinted csak a vajazásról,dícséretről és a jó dolgokról szól?Ez itt a V6.és bizony nem csak vajazni kell.ennyi.
Továbbá tök xar,ha egy poént elkell magyarázni,de a kedvedért elmagyarázom.
A dízel topic nem pörög,mert az összes tdci jó,és nincs velük hiba.Ugye ezt írtam.Nem érzel ebben némi iróniát?nalátod....
Ha topic kihaltság jelent valamit, akkor az st220 torony magasan a legjobb karöltve a v6-tal
Viszont a viccet félretéve mostmár tényleg:
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1516 Dátum:
2015.08.04 kedd, 16:33:56 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.04 kedd, 15:25:14
Döntsétek már el, hogy ki regel le....
ne idegeskedj, cselekedj inkább
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1517 Dátum:
2015.08.04 kedd, 16:57:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.08.04 kedd, 16:33:56
ne idegeskedj, cselekedj inkább
Helyettük nem tudok cselekedni.....
A kérdés melyik részében véltél felfedezni idegességet? Türelmetlenség, na az van!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1518 Dátum:
2015.08.04 kedd, 22:10:46 »
Jó ST-t!
Na persze ST TDCI-t!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1519 Dátum:
2015.08.04 kedd, 22:11:57 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.04 kedd, 16:13:28
Remélem szerencsém lesz, de persze fel vagyok készülve arra is, ha annyira nem lesz. A használt az ilyen.
Végre egy normális hangvételű, nem túl negatív hozzászólás tőled.
lehetett volna végig ilyen,nem neked szólt a nagytöbbsége.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1520 Dátum:
2015.08.04 kedd, 22:18:02 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.04 kedd, 14:45:29
És akkor hasra kell esni előtte mindig, ha hozzászól? Elismerjük a tudását, munkásságát. De Neked ezt miért kell kihangsúlyoznod? A saját autód topikjában ömlengj. Ez a V6.
de miért gondolod,hogy bárki hasraesne?miért gondolod,hogy azért írok,hogy hasraessenek?ezeket te hol olvasod?
Te szerinted bárkit utasíthatsz bármire,vagy hogy hova irogasson?ez csak a te képzeletedben létezik.
Ráadásul én ebben a topicban ebben a témában írta az elejétől fogva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1521 Dátum:
2015.08.04 kedd, 22:19:07 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.08.04 kedd, 16:09:46
Ez egy nyílvános fórum....bárki írhat bármelyik topicba! Ha nem tetszik amit ír akkor "jelentsd fel" egy moderátornál és majd ők intézkednek.....nem neked kell mindenki torkának ugrani, aki (dízeles létére) csúnyát mer írni a V6 topicba.
És hogy ne legyek off:
Én vennék V6
(dízelt)
-t.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1522 Dátum:
2015.08.04 kedd, 22:22:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.04 kedd, 22:18:02
de miért gondolod,hogy bárki hasraesne?miért gondolod,hogy azért írok,hogy hasraessenek?ezeket te hol olvasod?
Te szerinted bárkit utasíthatsz bármire,vagy hogy hova irogasson?ez csak a te képzeletedben létezik.
Ráadásul én ebben a topicban ebben a témában írta az elejétől fogva.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1523 Dátum:
2015.08.04 kedd, 22:23:49 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.04 kedd, 22:22:59
navégre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1524 Dátum:
2015.08.05 szerda, 12:00:41 »
Kötelező biztosításra ki mennyit fizet? Ahogy számoltam a teljesítmény adó 46e környéke lesz évente.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1525 Dátum:
2015.08.05 szerda, 12:34:59 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.05 szerda, 12:00:41
Kötelező biztosításra ki mennyit fizet? Ahogy számoltam a teljesítmény adó 46e környéke lesz évente.
Ez ugye attól függ, hol kötöd a biztosítást, melyik bónusz kategóriában vagy. Nekem 19 000 ft az éves.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1526 Dátum:
2015.08.05 szerda, 14:37:04 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.05 szerda, 12:34:59
Ez ugye attól függ, hol kötöd a biztosítást, melyik bónusz kategóriában vagy. Nekem 19 000 ft az éves.
Bónusz nélkül egyelőre. Első autó, gondolom motorral hiába voltam a legmagasabb bónusz szinten, az nem fog beleszámítani.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1527 Dátum:
2015.08.05 szerda, 14:46:47 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.05 szerda, 14:37:04
Bónusz nélkül egyelőre. Első autó, gondolom motorral hiába voltam a legmagasabb bónusz szinten, az nem fog beleszámítani.
Sajnos nem. Meg kell nézni a neten melyik biztosító ajánlata a kedvezőbb, érdemes éves fizetést választani. Ha van valamilyen egyéb biztosításod, az sok biztosítónál nagy engedményeket hozhat. Kis odafigyeléssel jó pár ezrest meg lehet spórolni.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1528 Dátum:
2015.08.05 szerda, 17:45:59 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.05 szerda, 14:46:47
Sajnos nem. Meg kell nézni a neten melyik biztosító ajánlata a kedvezőbb, érdemes éves fizetést választani. Ha van valamilyen egyéb biztosításod, az sok biztosítónál nagy engedményeket hozhat. Kis odafigyeléssel jó pár ezrest meg lehet spórolni.
41e környéke lesz éves szinten.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1529 Dátum:
2015.08.05 szerda, 19:15:12 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.05 szerda, 17:45:59
41e környéke lesz éves szinten.
Az már kedvezőbb és vállalható!
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1530 Dátum:
2015.08.05 szerda, 20:58:48 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.05 szerda, 19:15:12
Az már kedvezőbb és vállalható!
100e-ből megvagyok éves szinten teljesítményadóval együtt. Csak legyen jó az autó.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1531 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 20:31:00 »
Elhoztam az autót.
Lenne is pár kérdésem.
Kit kell hívnom, ha a rádióhoz le akarom kérni a kódot? Kuplung cserénél levették az aksit, és a rádió füzetébe nincs beleírva a kód. A kuplung viszont zsír lett.
A másik, hogy szerintem a fogyasztásmérő meg van gajdulva. Vagy ha nincs, akkor nem tudom mi a pöcstől ír 16 litert. 2-3000 között váltogattam, tehát valami nem okés. Vagy a computer "ivott gyógyszerre", vagy ha nem, mihamarabb meg kell találnom a túlfogyasztás okát. Lehet valahogy resetet nyomni? Mentem vele ma városban 30km-t, nem volt semmi gond, jól megy. Amit eddig tudok, hogy a vezető oldali ülésfűtés, jobb oldali gondolom helyzetjelző (apró izzó) nem ég.
Egyelőre csak családos fotók vannak.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.13 csütörtök, 20:33:25 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1532 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 21:51:56 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.13 csütörtök, 20:31:00
Elhoztam az autót.
Lenne is pár kérdésem.
Kit kell hívnom, ha a rádióhoz le akarom kérni a kódot? Kuplung cserénél levették az aksit, és a rádió füzetébe nincs beleírva a kód. A kuplung viszont zsír lett.
A másik, hogy szerintem a fogyasztásmérő meg van gajdulva. Vagy ha nincs, akkor nem tudom mi a pöcstől ír 16 litert. 2-3000 között váltogattam, tehát valami nem okés. Vagy a computer "ivott gyógyszerre", vagy ha nem, mihamarabb meg kell találnom a túlfogyasztás okát. Lehet valahogy resetet nyomni? Mentem vele ma városban 30km-t, nem volt semmi gond, jól megy. Amit eddig tudok, hogy a vezető oldali ülésfűtés, jobb oldali gondolom helyzetjelző (apró izzó) nem ég.
Egyelőre csak családos fotók vannak.
gratula.szép az autó,szép a család.
rádiókódban tudok segíteni.kihúzod,elküldöd privátban az M-kódját a tetejéről,és küldöm a feloldót neked.
A fogyasztás ennyi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1533 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 22:31:21 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.13 csütörtök, 21:51:56
gratula.szép az autó,szép a család.
rádiókódban tudok segíteni.kihúzod,elküldöd privátban az M-kódját a tetejéről,és küldöm a feloldót neked.
A fogyasztás ennyi....
Köszi. Van még egy pocaklakó, remélem ő is annyira édes lesz mint a testvére.
Nem találom az M kódot. A rádióra nincs semmi ilyesmi írva. Ki lehe pattintani valahogy, és kihúzni?
A fogyasztás biztos nem a valós. Ma behorpadt a kút, de holnap tele nyomom, és 100km múlva rátankolok. Az lesz a pontos.
Azé ne legyen mááá Gallardo fogyasztása.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Lacika71
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1534 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 22:52:39 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.13 csütörtök, 22:31:21
Köszi. Van még egy pocaklakó, remélem ő is annyira édes lesz mint a testvére.
Nem találom az M kódot. A rádióra nincs semmi ilyesmi írva. Ki lehe pattintani valahogy, és kihúzni?
A fogyasztás biztos nem a valós. Ma behorpadt a kút, de holnap tele nyomom, és 100km múlva rátankolok. Az lesz a pontos.
Azé ne legyen mááá Gallardo fogyasztása.
Fogsz 4 db 40-es vagy 60-as szeget, egyenként ütközésig (kb 1-1,5 cm) beledugod a lyukba a rádión és a szegeknél fogva kihúzod. Ennyi. A computer által kiírttal ne foglalkozz, az hülyeség. Nekem is 1 literrel kevesebbet ír a ténylegesnél. A legjobb a számolós. Teletank-napi számláló nulláz-menet-teletank-számol. (tankolt üzemanyag/kilométer*100)
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1535 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 23:31:04 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.13 csütörtök, 22:52:39
Fogsz 4 db 40-es vagy 60-as szeget, egyenként ütközésig (kb 1-1,5 cm) beledugod a lyukba a rádión és a szegeknél fogva kihúzod. Ennyi. A computer által kiírttal ne foglalkozz, az hülyeség. Nekem is 1 literrel kevesebbet ír a ténylegesnél. A legjobb a számolós. Teletank-napi számláló nulláz-menet-teletank-számol. (tankolt üzemanyag/kilométer*100)
1db-ot találtam. Ez mára kapufa lesz.
Találtam olyan csavarhúzót ami belefér (4db), de hiába húztam kifelé meg se nyikkant.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1536 Dátum:
2015.08.14 péntek, 00:47:14 »
Sikerült!
A kódos topikba is beírtam, de ide is beteszem, mert a segítségetekkel sikerült. Köszönet érte.
M667997
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1537 Dátum:
2015.08.14 péntek, 02:06:52 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.14 péntek, 00:47:14
Sikerült!
A kódos topikba is beírtam, de ide is beteszem, mert a segítségetekkel sikerült. Köszönet érte.
M667997
Sikerült megoldanom, így ez nekem elég nagy sikerélmény. Jól szól, és a cd-s része is hibátlan.
A kódot felírhatom, és ezzel mindig visszaállítható lesz?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1538 Dátum:
2015.08.14 péntek, 05:57:04 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.14 péntek, 02:06:52
Sikerült megoldanom, így ez nekem elég nagy sikerélmény. Jól szól, és a cd-s része is hibátlan.
A kódot felírhatom, és ezzel mindig visszaállítható lesz?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1539 Dátum:
2015.08.14 péntek, 08:10:09 »
Grat az autóhoz
A fogyasztásmérő majd észhez tér, ha leszeded az akksiról magától felugrik 99,9 literre, ez ilyen. Majd beáll ahogy használod. Persze ha olyan nehéz a lábad, mint Alfnak, akkor lehet nem fog lejjebb menni
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1540 Dátum:
2015.08.14 péntek, 08:17:22 »
Idézetet írta: D - 2015.08.14 péntek, 08:10:09
Grat az autóhoz
A fogyasztásmérő majd észhez tér, ha leszeded az akksiról magától felugrik 99,9 literre, ez ilyen. Majd beáll ahogy használod. Persze ha olyan nehéz a lábad, mint Alfnak, akkor lehet nem fog lejjebb menni
így van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1541 Dátum:
2015.08.14 péntek, 13:53:54 »
Idézetet írta: D - 2015.08.14 péntek, 08:10:09
Grat az autóhoz
A fogyasztásmérő majd észhez tér, ha leszeded az akksiról magától felugrik 99,9 literre, ez ilyen. Majd beáll ahogy használod. Persze ha olyan nehéz a lábad, mint Alfnak, akkor lehet nem fog lejjebb menni
Köszi!
Akkor semmi teendőm nincs, mint elpöfögni 100km-t, és rátankolni.
Furán működik, ahhoz képest hogy átlagot mér, 16.2-ről felment 17.9-re egy kicsit odalépve neki, de még ez sem volt erős gyorsulás.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1542 Dátum:
2015.08.14 péntek, 15:25:23 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.14 péntek, 13:53:54
Köszi!
Akkor semmi teendőm nincs, mint elpöfögni 100km-t, és rátankolni.
Furán működik, ahhoz képest hogy átlagot mér, 16.2-ről felment 17.9-re egy kicsit odalépve neki, de még ez sem volt erős gyorsulás.
Ne ess kétségbe. Soha nem az igazat írja, pontosabban egy két tankolás után fog megközelítőleg pontos értéket mutatni azonos használati körülmények között. beszámítja az előző pár tankolás alatt megtett utat, abból számít átlagot. Amit pillanatnyi fogyasztásként mutat, az egy saccolt érték. Ha mindig pályán mennél, 2 tankolás után 7,2-re beállna az átlagod, ami igaz is. Ha vegyesben használod, tehát fele város fele városok közötti közút, akkor 9-10 között. ha csak városi, akkor 12,3 körül megáll. Hidd el, nehéz a cipőm, nem öregurasan járok, még ha nem is vagyok fiatal.
Amikor megvetted, nyilván tudtad, nem 7 liter lesz a fogyasztása. De ne ijedj meg, ne dőlj be a riogatásnak. Nem tudod feljebb tornászni 13-nál, csak ha valami baj van. Azt meg gyorsan ki lehet szűrni, legfeljebb lambda szonda csere, a legtöbbször az a baj okozója. De közel se biztos, hogy Neked bármi bajod van, illetve az autónak. Légy türelmes, hajtsd a kocsit ahogy szoktad, 2 tankolás után látni lehet, mi a helyzet. Annyi benzinbe nem lehet belehalni!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1543 Dátum:
2015.08.14 péntek, 16:51:51 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.14 péntek, 13:53:54
Köszi!
Akkor semmi teendőm nincs, mint elpöfögni 100km-t, és rátankolni.
Furán működik, ahhoz képest hogy átlagot mér, 16.2-ről felment 17.9-re egy kicsit odalépve neki, de még ez sem volt erős gyorsulás.
Nem kell 100 km-t elmenni. Mehetsz vele "nyomorjelzőig" is. Korábban leírtam, hogy hogy tudod kiszámolni a fogyasztást.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1544 Dátum:
2015.08.14 péntek, 17:35:50 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.08.14 péntek, 15:25:23
Ne ess kétségbe. Soha nem az igazat írja, pontosabban egy két tankolás után fog megközelítőleg pontos értéket mutatni azonos használati körülmények között. beszámítja az előző pár tankolás alatt megtett utat, abból számít átlagot. Amit pillanatnyi fogyasztásként mutat, az egy saccolt érték. Ha mindig pályán mennél, 2 tankolás után 7,2-re beállna az átlagod, ami igaz is. Ha vegyesben használod, tehát fele város fele városok közötti közút, akkor 9-10 között. ha csak városi, akkor 12,3 körül megáll. Hidd el, nehéz a cipőm, nem öregurasan járok, még ha nem is vagyok fiatal.
Amikor megvetted, nyilván tudtad, nem 7 liter lesz a fogyasztása. De ne ijedj meg, ne dőlj be a riogatásnak. Nem tudod feljebb tornászni 13-nál, csak ha valami baj van. Azt meg gyorsan ki lehet szűrni, legfeljebb lambda szonda csere, a legtöbbször az a baj okozója. De közel se biztos, hogy Neked bármi bajod van, illetve az autónak. Légy türelmes, hajtsd a kocsit ahogy szoktad, 2 tankolás után látni lehet, mi a helyzet. Annyi benzinbe nem lehet belehalni!
A 12L környéke nekem jó városban. Amit nyújt az autó, simán belefér ez a 8-12L. De azért a 16-17L már ingerküszöb feletti lenne.
Kicsit rángat az autó közepes fordulatszámon és nem folyamatosan, nem tudom mi lehet az oka, de a kereskedés arra gyanakszik, hogy gyertya, mert 140e környéke van benne. Korrektek voltak, azt mondták nézegessem szeptember elejéig, hátha magától megoldódik, és ha nem, szeptember elején orvosolják.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1545 Dátum:
2015.08.14 péntek, 21:02:48 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.14 péntek, 17:35:50
Kicsit rángat az autó közepes fordulatszámon és nem folyamatosan, nem tudom mi lehet az oka, de a kereskedés arra gyanakszik, hogy gyertya, mert 140e környéke van benne. Korrektek voltak, azt mondták nézegessem szeptember elejéig, hátha magától megoldódik, és ha nem, szeptember elején orvosolják.
Úgy tűnik, meg is van a rángatás oka. Mivel eddig a nagy melegre való tekintettel csak klímával mentem a leghidegebb fokozaton, ez okozta a rángatást, és nem közepes fordulatszámon, hanem 1500-2000 közötti gyorsításnál. Ma direkt erre fókuszáltam. De most este klíma nélkül jöttem, és semmi ilyen probléma nem volt. Nem volt 2000 alatti rángatás. Ennek mi a magyarázata? Ekkora motorerőt elvesz a klíma használat?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Lacika71
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1546 Dátum:
2015.08.14 péntek, 22:37:39 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.14 péntek, 21:02:48
Úgy tűnik, meg is van a rángatás oka. Mivel eddig a nagy melegre való tekintettel csak klímával mentem a leghidegebb fokozaton, ez okozta a rángatást, és nem közepes fordulatszámon, hanem 1500-2000 közötti gyorsításnál. Ma direkt erre fókuszáltam. De most este klíma nélkül jöttem, és semmi ilyen probléma nem volt. Nem volt 2000 alatti rángatás. Ennek mi a magyarázata? Ekkora motorerőt elvesz a klíma használat?
Lehet, hogy a generátorod kellene megnézetni. Lehet, hogy nem ad le akkora töltést, amekkorát kellene.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1547 Dátum:
2015.08.14 péntek, 22:45:36 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.08.14 péntek, 22:37:39
Lehet, hogy a generátorod kellene megnézetni. Lehet, hogy nem ad le akkora töltést, amekkorát kellene.
Rendben. Akkor ezek szerint ez nem normális dolog. Egy generátor csere mekkora összeg? Csak új, vagy jó lehet a bontott is?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1548 Dátum:
2015.08.15 szombat, 09:42:18 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.13 csütörtök, 20:31:00
Elhoztam az autót.
Lenne is pár kérdésem.
Kit kell hívnom, ha a rádióhoz le akarom kérni a kódot? Kuplung cserénél levették az aksit, és a rádió füzetébe nincs beleírva a kód. A kuplung viszont zsír lett.
A másik, hogy szerintem a fogyasztásmérő meg van gajdulva. Vagy ha nincs, akkor nem tudom mi a pöcstől ír 16 litert. 2-3000 között váltogattam, tehát valami nem okés. Vagy a computer "ivott gyógyszerre", vagy ha nem, mihamarabb meg kell találnom a túlfogyasztás okát. Lehet valahogy resetet nyomni? Mentem vele ma városban 30km-t, nem volt semmi gond, jól megy. Amit eddig tudok, hogy a vezető oldali ülésfűtés, jobb oldali gondolom helyzetjelző (apró izzó) nem ég.
Egyelőre csak családos fotók vannak.
Balesetmentest hozzá
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Lacika71
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1549 Dátum:
2015.08.15 szombat, 10:37:32 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.14 péntek, 22:45:36
Rendben. Akkor ezek szerint ez nem normális dolog. Egy generátor csere mekkora összeg? Csak új, vagy jó lehet a bontott is?
A főoldalon ki is van rakva a kertész utcai szerviz. Nekem ott csinálták. 62 ezret fizettem egy felújított és 115 amperosra átalakított generátorért. Ebből neked lejöhet a szabadonfutó és az átalakítás. Ez úgy nagyjából 40e körüli összeg. De ne szaladjunk előre, először ellenőriztesd. Bár azt te is meg tudod tenni. Fogsz egy multimétert, rákötöd az akksira és nézed a feszültséget (kb 14-14,5V-nak kell lennie). Felkapcsolsz minden elektromos fogyasztót és ismét megnézed. Asszem nem mehet le 13 V alá a feszültség. Bár, ha bemész a Kertész utcába, ott fél óra alatt megmondják, hogy mi a szitu.
Naplózva
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ