Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 01:27:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1176437 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #1500 Dátum: 2015.08.04 kedd, 13:21:30 »

Ránéztem a TDCI fórumra, azért sokan irosgatnak hibáról, de ezt tudjuk amit használunk az kopik rinya rinya rinya



Evvel sajnos veled teljesen egyetértek.Azért kopik mert ,még nem találták fel a kopás mentes anyagot. nyes
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #1501 Dátum: 2015.08.04 kedd, 13:22:27 »

Nézz rá a TDDI-re. Mostanában alig van rajta mozgás.  Wink

Persze mert a garázsban áll. worship nyes
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1502 Dátum: 2015.08.04 kedd, 13:34:20 »

Persze mert a garázsban áll. worship nyes
A "kis" Transit szökevények... nyes
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1503 Dátum: 2015.08.04 kedd, 13:37:56 »

Mint harmadik fél láttam,hogy "kötitek az ebet a karóhoz".Ezért írtam bele a topikba.Egyet nem szabad elfelejteni,hogy a kereskedőnek az a célja mihamarabb túl adjon egy egy paripán,valami oka van,hogy pont arra a gépre beszél rá. Rafkósak nem is kicsit,már látja a vevőn mit kell neki mondani............ .Autószerelő meg a másik"tisztelet a kivételnek".Sajnos van rossz tapasztalatom és jó is.

Nem beszélt rá senki. Én választottam. Csak a választottat azért amennyire lehetett, átnéztük. Állapotából adódóan úgy gondolom, egy megkímélt példány, de majd kiderül, ha használom. Az ottani kereskedő sem győzködött, amit kértem, megmutatta, nem befolyásolt egyik irányban sem. Volt egy rakat TDCi, és akkor kérdeztem róla amikor már lefoglalóztam a V6-ot. Bármit mondhatott volna, de azt mondta, "problémásak".
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1504 Dátum: 2015.08.04 kedd, 13:54:32 »

Nem beszélt rá senki. Én választottam. Csak a választottat azért amennyire lehetett, átnéztük. Állapotából adódóan úgy gondolom, egy megkímélt példány, de majd kiderül, ha használom. Az ottani kereskedő sem győzködött, amit kértem, megmutatta, nem befolyásolt egyik irányban sem. Volt egy rakat TDCi, és akkor kérdeztem róla amikor már lefoglalóztam a V6-ot. Bármit mondhatott volna, de azt mondta, "problémásak".
és igazat mondott.nincs problémamentes autó-egyik sem az.viszont itt sok dolgot meglehet találni a boldoguláshoz-és a tisztánlátáshoz.

legyen szerencséd.nem fogom később azt mondani,hogy én megmondtam előre...... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1505 Dátum: 2015.08.04 kedd, 14:44:12 »

Tanácsért? Nincs is nálam még, milyen tanácsról beszélsz? Az hogy húú de rosszul választottam, mert sokat fogyaszt, meg elavult? Remek tanácsok. Egyrészt ezzel nem mondtál semmi újat, másrészt csak arra jó, hogy feszültséget generálj, mind ezt csak azért, mert valaki az egyik hozzászólásában "szájára" vette a dízeleket.
Amilyen az adjon isten, olyan lesz a fogadj isten is...Ha valaki normális, én is az vagyok.
Ez az "új vagy" és hasonló szabályok ismertetésére nincs szükségem. Valószínű előbb kezdtem a fórumozást mint te (más témakörben), az egyik fórumon 18000 szakmai hozzászólásom van. Tehát pontosan tudom, hogy működik a "régi tag", "új tag" dolog. Nem is lesz ebből probléma, mert elsősorban a V6-os tulajoktól szeretnék majd tapasztalatot gyűjteni, nem egy lekezelő, kárörvendő betévedt dízeles tulajtól, aki csak azért ír ide, mert a dízel topik nem pörög.
Persze írjál nyugodtan, csak mint írtam már korábban, tartsd tiszteletben a topik címét.

az a betévedt dízeles tulaj letett már pár dolgott az asztalra itt a fórum történetében. Segített már eleget benzines, mind dízeles fórumtársainknak is. Szerintem meg ezt is tartsd szem előtt! wave

Az meg nonszensz, hogy ez itt a V6 topic, és ide dízeles nem írhat! Ez egy nyílt fórum.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1506 Dátum: 2015.08.04 kedd, 14:45:29 »

az a betévedt dízeles tulaj letett már pár dolgott az asztalra itt a fórum történetében. Segített már eleget benzines, mind dízeles fórumtársainknak is. Szerintem meg ezt is tartsd szem előtt! wave
És akkor hasra kell esni előtte mindig, ha hozzászól? Elismerjük a tudását, munkásságát. De Neked ezt miért kell kihangsúlyoznod? A saját autód topikjában ömlengj. Ez a V6.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1507 Dátum: 2015.08.04 kedd, 14:53:43 »

És akkor hasra kell esni előtte mindig, ha hozzászól? Elismerjük a tudását, munkásságát. De Neked ezt miért kell kihangsúlyoznod? A saját autód topikjában ömlengj. Ez a V6.


Miért, mi lesz ha itt ömlengek? Mi az,hogy saját autód topikja?Huh? Tudod miről beszélsz? Ember! Nézz már magadba! Belekötsz mindenkibe! Szóltam hozzád én bármit is? Mondtam én bármit is az általad kreált b-d vitáról? Nem! Akkor ha lehet, ne szólj hozzám!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1508 Dátum: 2015.08.04 kedd, 14:56:37 »

Miért, mi lesz ha itt ömlengek? Ember! Nézz már magadba! Belekötsz mindenkibe! Szóltam hozzád én bármit is? Mondtam én bármit is az általad kreált b-d vitáról? Nem! Akkor ha lehet, ne szólj hozzám!
Nem kreáltam én semmilyen b-d vitát, elmebetegek vagytok, ha azt hiszitek. Nyald a s..gét. De vegyétek már tudomásul, ez a V6 topik. Semmi keresnivalótok itt, önteni a sz@r dumát! Próbáljatok értelmezve olvasni. Sokszor segít!
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1509 Dátum: 2015.08.04 kedd, 15:02:14 »

Mi lenne, ha ez maradna V6 topik? A sok megkeseredett egyéb autós menjen a p.... Van saját topik, beszélgessetek ott. Én biztos nem megyek oda, sosem voltam, sosem leszek. Mivel még nem volt dieselem, nem is mondok semmit róla, csak amit látok. Füstöl. Füstölögjetek együtt a saját helyeteken. Ennyi tisztelet nem kijárna ennek a tipusnak? Sosem fogok a ti vizetekre evezni, nem zavarjuk egymást. Csak ezt kérem, kérjük, mi V6-osok.
Naplózva
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #1510 Dátum: 2015.08.04 kedd, 15:05:53 »

És akkor hasra kell esni előtte mindig, ha hozzászól? Elismerjük a tudását, munkásságát. De Neked ezt miért kell kihangsúlyoznod? A saját autód topikjában ömlengj. Ez a V6.

Hasra esni akkor kell ,ha valami vagy valaki a lábad elé téved és megbotlasz benne. :vigyor3:A hozzászólásait a fórumtársnak,vagy megfogadja vagy sem.Azért hangsúlyozta ki,mert az új V6 tulajdonos ,nem tudhatja ki mennyit segített a fórumon. :nyes:És ki hol ömleng az nem tök mindegy? De pont Cs12 nem tett ömlengést csak hozzászólt.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1511 Dátum: 2015.08.04 kedd, 15:25:14 »

Döntsétek már el, hogy ki regel le....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1512 Dátum: 2015.08.04 kedd, 15:39:19 »

Ennyi v6os tulaj van itt? Vagy nem értik, nem kellenek ide?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1513 Dátum: 2015.08.04 kedd, 16:09:46 »

Ennyi v6os tulaj van itt? Vagy nem értik, nem kellenek ide?



Ez egy nyílvános fórum....bárki írhat bármelyik topicba!    Ha nem tetszik amit ír akkor "jelentsd fel" egy moderátornál és majd ők intézkednek.....nem neked kell mindenki torkának ugrani, aki (dízeles létére) csúnyát mer írni a V6 topicba.

És hogy ne legyek off:
Én vennék V6(dízelt)-t.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1514 Dátum: 2015.08.04 kedd, 16:13:28 »

és igazat mondott.nincs problémamentes autó-egyik sem az.viszont itt sok dolgot meglehet találni a boldoguláshoz-és a tisztánlátáshoz.

legyen szerencséd.nem fogom később azt mondani,hogy én megmondtam előre...... nyes

Remélem szerencsém lesz, de persze fel vagyok készülve arra is, ha annyira nem lesz. A használt az ilyen.
Végre egy normális hangvételű, nem túl negatív hozzászólás tőled. appl
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1515 Dátum: 2015.08.04 kedd, 16:22:16 »

miér gondolod,hogy bármit kérhetsz tőlem?
ha nem tanácsért vagy támogatásért jöttél,akkor miért?megkaptad.nemtetszik a feketeleves? Pedig az is velejár a V6-al..... Wink

az adjon isten szerinted csak a vajazásról,dícséretről és a jó dolgokról szól?Ez itt a V6.és bizony nem csak vajazni kell.ennyi.

Továbbá tök xar,ha egy poént elkell magyarázni,de a kedvedért elmagyarázom.

A dízel topic nem pörög,mert az összes tdci jó,és nincs velük hiba.Ugye ezt írtam.Nem érzel ebben némi iróniát?nalátod.... eplus2

Ha topic kihaltság jelent valamit, akkor az st220 torony magasan a legjobb karöltve a v6-tal taps

Viszont a viccet félretéve mostmár tényleg:

Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1516 Dátum: 2015.08.04 kedd, 16:33:56 »

Döntsétek már el, hogy ki regel le....  hehe
ne idegeskedj, cselekedj inkább eplus2 taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1517 Dátum: 2015.08.04 kedd, 16:57:05 »

ne idegeskedj, cselekedj inkább eplus2 taps

Helyettük nem tudok cselekedni.....  taps
A kérdés melyik részében véltél felfedezni idegességet?  Türelmetlenség, na az van!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1518 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:10:46 »

Jó ST-t!

Na persze ST TDCI-t! taps taps taps taps eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1519 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:11:57 »

Remélem szerencsém lesz, de persze fel vagyok készülve arra is, ha annyira nem lesz. A használt az ilyen.
Végre egy normális hangvételű, nem túl negatív hozzászólás tőled. appl

lehetett volna végig ilyen,nem neked szólt a nagytöbbsége.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1520 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:18:02 »

És akkor hasra kell esni előtte mindig, ha hozzászól? Elismerjük a tudását, munkásságát. De Neked ezt miért kell kihangsúlyoznod? A saját autód topikjában ömlengj. Ez a V6.

de miért gondolod,hogy bárki hasraesne?miért gondolod,hogy azért írok,hogy hasraessenek?ezeket te hol olvasod?
Te szerinted bárkit utasíthatsz bármire,vagy hogy hova irogasson?ez csak a te képzeletedben létezik.

Ráadásul én ebben a topicban ebben a témában írta az elejétől fogva. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1521 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:19:07 »



Ez egy nyílvános fórum....bárki írhat bármelyik topicba!    Ha nem tetszik amit ír akkor "jelentsd fel" egy moderátornál és majd ők intézkednek.....nem neked kell mindenki torkának ugrani, aki (dízeles létére) csúnyát mer írni a V6 topicba.

És hogy ne legyek off:
Én vennék V6(dízelt)-t.  vigyor3
taps taps taps hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1522 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:22:59 »

 laugh
de miért gondolod,hogy bárki hasraesne?miért gondolod,hogy azért írok,hogy hasraessenek?ezeket te hol olvasod?
Te szerinted bárkit utasíthatsz bármire,vagy hogy hova irogasson?ez csak a te képzeletedben létezik.

Ráadásul én ebben a topicban ebben a témában írta az elejétől fogva. nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1523 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:23:49 »

laugh
navégre. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1524 Dátum: 2015.08.05 szerda, 12:00:41 »

Kötelező biztosításra ki mennyit fizet? Ahogy számoltam a teljesítmény adó 46e környéke lesz évente.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1525 Dátum: 2015.08.05 szerda, 12:34:59 »

Kötelező biztosításra ki mennyit fizet? Ahogy számoltam a teljesítmény adó 46e környéke lesz évente.
Ez ugye attól függ, hol kötöd a biztosítást, melyik bónusz kategóriában vagy. Nekem 19 000 ft az éves.  Wink
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1526 Dátum: 2015.08.05 szerda, 14:37:04 »

Ez ugye attól függ, hol kötöd a biztosítást, melyik bónusz kategóriában vagy. Nekem 19 000 ft az éves.  Wink

Bónusz nélkül egyelőre. Első autó, gondolom motorral hiába voltam a legmagasabb bónusz szinten, az nem fog beleszámítani.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1527 Dátum: 2015.08.05 szerda, 14:46:47 »

Bónusz nélkül egyelőre. Első autó, gondolom motorral hiába voltam a legmagasabb bónusz szinten, az nem fog beleszámítani.
Sajnos nem. Meg kell nézni a neten melyik biztosító ajánlata a kedvezőbb, érdemes éves fizetést választani. Ha van valamilyen egyéb biztosításod, az sok biztosítónál nagy engedményeket hozhat. Kis odafigyeléssel jó pár ezrest meg lehet spórolni.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1528 Dátum: 2015.08.05 szerda, 17:45:59 »

Sajnos nem. Meg kell nézni a neten melyik biztosító ajánlata a kedvezőbb, érdemes éves fizetést választani. Ha van valamilyen egyéb biztosításod, az sok biztosítónál nagy engedményeket hozhat. Kis odafigyeléssel jó pár ezrest meg lehet spórolni.

41e környéke lesz éves szinten. eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1529 Dátum: 2015.08.05 szerda, 19:15:12 »

41e környéke lesz éves szinten. eplus2
Az már kedvezőbb és vállalható!
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1530 Dátum: 2015.08.05 szerda, 20:58:48 »

Az már kedvezőbb és vállalható!

100e-ből megvagyok éves szinten teljesítményadóval együtt. Csak legyen jó az autó. Wink
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1531 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 20:31:00 »

Elhoztam az autót. taps

Lenne is pár kérdésem.
Kit kell hívnom, ha a rádióhoz le akarom kérni a kódot? Kuplung cserénél levették az aksit, és a rádió füzetébe nincs beleírva a kód. A kuplung viszont zsír lett. eljen
A másik, hogy szerintem a fogyasztásmérő meg van gajdulva. Vagy ha nincs, akkor nem tudom mi a pöcstől ír 16 litert. 2-3000 között váltogattam, tehát valami nem okés. Vagy a computer "ivott gyógyszerre", vagy ha nem, mihamarabb meg kell találnom a túlfogyasztás okát. Lehet valahogy resetet nyomni? Mentem vele ma városban 30km-t, nem volt semmi gond, jól megy. Amit eddig tudok, hogy a vezető oldali ülésfűtés, jobb oldali gondolom helyzetjelző (apró izzó) nem ég.

Egyelőre csak családos fotók vannak. smile





« Utoljára szerkesztve: 2015.08.13 csütörtök, 20:33:25 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1532 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 21:51:56 »

Elhoztam az autót. taps

Lenne is pár kérdésem.
Kit kell hívnom, ha a rádióhoz le akarom kérni a kódot? Kuplung cserénél levették az aksit, és a rádió füzetébe nincs beleírva a kód. A kuplung viszont zsír lett. eljen
A másik, hogy szerintem a fogyasztásmérő meg van gajdulva. Vagy ha nincs, akkor nem tudom mi a pöcstől ír 16 litert. 2-3000 között váltogattam, tehát valami nem okés. Vagy a computer "ivott gyógyszerre", vagy ha nem, mihamarabb meg kell találnom a túlfogyasztás okát. Lehet valahogy resetet nyomni? Mentem vele ma városban 30km-t, nem volt semmi gond, jól megy. Amit eddig tudok, hogy a vezető oldali ülésfűtés, jobb oldali gondolom helyzetjelző (apró izzó) nem ég.

Egyelőre csak családos fotók vannak. smile


gratula.szép az autó,szép a család. eljen
rádiókódban tudok segíteni.kihúzod,elküldöd privátban az M-kódját a tetejéről,és küldöm a feloldót neked.

A fogyasztás ennyi.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1533 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 22:31:21 »

gratula.szép az autó,szép a család. eljen
rádiókódban tudok segíteni.kihúzod,elküldöd privátban az M-kódját a tetejéről,és küldöm a feloldót neked.

A fogyasztás ennyi.... vigyor3

Köszi. Van még egy pocaklakó, remélem ő is annyira édes lesz mint a testvére.  Wink
Nem találom az M kódot. A rádióra nincs semmi ilyesmi írva. Ki lehe pattintani valahogy, és kihúzni?
A fogyasztás biztos nem a valós. Ma behorpadt a kút, de holnap tele nyomom, és 100km múlva rátankolok. Az lesz a pontos. vigyor3
Azé ne legyen mááá Gallardo fogyasztása. eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1534 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 22:52:39 »

Köszi. Van még egy pocaklakó, remélem ő is annyira édes lesz mint a testvére.  Wink
Nem találom az M kódot. A rádióra nincs semmi ilyesmi írva. Ki lehe pattintani valahogy, és kihúzni?
A fogyasztás biztos nem a valós. Ma behorpadt a kút, de holnap tele nyomom, és 100km múlva rátankolok. Az lesz a pontos. vigyor3
Azé ne legyen mááá Gallardo fogyasztása. eplus2


Fogsz 4 db 40-es vagy 60-as szeget, egyenként ütközésig (kb 1-1,5 cm) beledugod a lyukba a rádión és a szegeknél fogva kihúzod. Ennyi. A computer által kiírttal ne foglalkozz, az hülyeség. Nekem is 1 literrel kevesebbet ír a ténylegesnél. A legjobb a számolós. Teletank-napi számláló nulláz-menet-teletank-számol. (tankolt üzemanyag/kilométer*100)
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1535 Dátum: 2015.08.13 csütörtök, 23:31:04 »


Fogsz 4 db 40-es vagy 60-as szeget, egyenként ütközésig (kb 1-1,5 cm) beledugod a lyukba a rádión és a szegeknél fogva kihúzod. Ennyi. A computer által kiírttal ne foglalkozz, az hülyeség. Nekem is 1 literrel kevesebbet ír a ténylegesnél. A legjobb a számolós. Teletank-napi számláló nulláz-menet-teletank-számol. (tankolt üzemanyag/kilométer*100)

1db-ot találtam. Ez mára kapufa lesz. nyes
Találtam olyan csavarhúzót ami belefér (4db), de hiába húztam kifelé meg se nyikkant.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1536 Dátum: 2015.08.14 péntek, 00:47:14 »

Sikerült! taps

A kódos topikba is beírtam, de ide is beteszem, mert a segítségetekkel sikerült. Köszönet érte. worship

M667997

Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1537 Dátum: 2015.08.14 péntek, 02:06:52 »

Sikerült! taps

A kódos topikba is beírtam, de ide is beteszem, mert a segítségetekkel sikerült. Köszönet érte. worship

M667997



Sikerült megoldanom, így ez nekem elég nagy sikerélmény. Jól szól, és a cd-s része is hibátlan. taps

A kódot felírhatom, és ezzel mindig visszaállítható lesz?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1538 Dátum: 2015.08.14 péntek, 05:57:04 »

Sikerült megoldanom, így ez nekem elég nagy sikerélmény. Jól szól, és a cd-s része is hibátlan. taps

A kódot felírhatom, és ezzel mindig visszaállítható lesz?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1539 Dátum: 2015.08.14 péntek, 08:10:09 »

Grat az autóhoz eljen

A fogyasztásmérő majd észhez tér, ha leszeded az akksiról magától felugrik 99,9 literre, ez ilyen. Majd beáll ahogy használod. Persze ha olyan nehéz a lábad, mint Alfnak, akkor lehet nem fog lejjebb menni vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1540 Dátum: 2015.08.14 péntek, 08:17:22 »

Grat az autóhoz eljen

A fogyasztásmérő majd észhez tér, ha leszeded az akksiról magától felugrik 99,9 literre, ez ilyen. Majd beáll ahogy használod. Persze ha olyan nehéz a lábad, mint Alfnak, akkor lehet nem fog lejjebb menni vigyor3
így van. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1541 Dátum: 2015.08.14 péntek, 13:53:54 »

Grat az autóhoz eljen

A fogyasztásmérő majd észhez tér, ha leszeded az akksiról magától felugrik 99,9 literre, ez ilyen. Majd beáll ahogy használod. Persze ha olyan nehéz a lábad, mint Alfnak, akkor lehet nem fog lejjebb menni vigyor3

Köszi!
Akkor semmi teendőm nincs, mint elpöfögni 100km-t, és rátankolni. Grin Furán működik, ahhoz képest hogy átlagot mér, 16.2-ről felment 17.9-re egy kicsit odalépve neki, de még ez sem volt erős gyorsulás. Roll Eyes
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1542 Dátum: 2015.08.14 péntek, 15:25:23 »

Köszi!
Akkor semmi teendőm nincs, mint elpöfögni 100km-t, és rátankolni. Grin Furán működik, ahhoz képest hogy átlagot mér, 16.2-ről felment 17.9-re egy kicsit odalépve neki, de még ez sem volt erős gyorsulás. Roll Eyes
Ne ess kétségbe. Soha nem az igazat írja, pontosabban egy két tankolás után fog megközelítőleg pontos értéket mutatni azonos használati körülmények között. beszámítja az előző pár tankolás alatt megtett utat, abból számít átlagot. Amit pillanatnyi fogyasztásként mutat, az egy saccolt érték. Ha mindig pályán mennél, 2 tankolás után 7,2-re beállna az átlagod, ami igaz is. Ha vegyesben használod, tehát fele város fele városok közötti közút, akkor 9-10 között. ha csak városi, akkor 12,3 körül megáll. Hidd el, nehéz a cipőm, nem öregurasan járok, még ha nem is vagyok fiatal.
Amikor megvetted, nyilván tudtad, nem 7 liter lesz a fogyasztása. De ne ijedj meg, ne dőlj be a riogatásnak. Nem tudod feljebb tornászni 13-nál, csak ha valami baj van. Azt meg gyorsan ki lehet szűrni, legfeljebb lambda szonda csere, a legtöbbször az a baj okozója. De közel se biztos, hogy Neked bármi bajod van, illetve az autónak. Légy türelmes, hajtsd a kocsit ahogy szoktad, 2 tankolás után látni lehet, mi a helyzet. Annyi benzinbe nem lehet belehalni!  integet2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1543 Dátum: 2015.08.14 péntek, 16:51:51 »

Köszi!
Akkor semmi teendőm nincs, mint elpöfögni 100km-t, és rátankolni. Grin Furán működik, ahhoz képest hogy átlagot mér, 16.2-ről felment 17.9-re egy kicsit odalépve neki, de még ez sem volt erős gyorsulás. Roll Eyes

Nem kell 100 km-t elmenni. Mehetsz vele "nyomorjelzőig" is. Korábban leírtam, hogy hogy tudod kiszámolni a fogyasztást.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1544 Dátum: 2015.08.14 péntek, 17:35:50 »

Ne ess kétségbe. Soha nem az igazat írja, pontosabban egy két tankolás után fog megközelítőleg pontos értéket mutatni azonos használati körülmények között. beszámítja az előző pár tankolás alatt megtett utat, abból számít átlagot. Amit pillanatnyi fogyasztásként mutat, az egy saccolt érték. Ha mindig pályán mennél, 2 tankolás után 7,2-re beállna az átlagod, ami igaz is. Ha vegyesben használod, tehát fele város fele városok közötti közút, akkor 9-10 között. ha csak városi, akkor 12,3 körül megáll. Hidd el, nehéz a cipőm, nem öregurasan járok, még ha nem is vagyok fiatal.
Amikor megvetted, nyilván tudtad, nem 7 liter lesz a fogyasztása. De ne ijedj meg, ne dőlj be a riogatásnak. Nem tudod feljebb tornászni 13-nál, csak ha valami baj van. Azt meg gyorsan ki lehet szűrni, legfeljebb lambda szonda csere, a legtöbbször az a baj okozója. De közel se biztos, hogy Neked bármi bajod van, illetve az autónak. Légy türelmes, hajtsd a kocsit ahogy szoktad, 2 tankolás után látni lehet, mi a helyzet. Annyi benzinbe nem lehet belehalni!  integet2

A 12L környéke nekem jó városban. Amit nyújt az autó, simán belefér ez a 8-12L. De azért a 16-17L már ingerküszöb feletti lenne.
Kicsit rángat az autó közepes fordulatszámon és nem folyamatosan, nem tudom mi lehet az oka, de a kereskedés arra gyanakszik, hogy gyertya, mert 140e környéke van benne. Korrektek voltak, azt mondták nézegessem szeptember elejéig, hátha magától megoldódik, és ha nem, szeptember elején orvosolják.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1545 Dátum: 2015.08.14 péntek, 21:02:48 »

Kicsit rángat az autó közepes fordulatszámon és nem folyamatosan, nem tudom mi lehet az oka, de a kereskedés arra gyanakszik, hogy gyertya, mert 140e környéke van benne. Korrektek voltak, azt mondták nézegessem szeptember elejéig, hátha magától megoldódik, és ha nem, szeptember elején orvosolják.

Úgy tűnik, meg is van a rángatás oka. Mivel eddig a nagy melegre való tekintettel csak klímával mentem a leghidegebb fokozaton, ez okozta a rángatást, és nem közepes fordulatszámon, hanem 1500-2000 közötti gyorsításnál. Ma direkt erre fókuszáltam. De most este klíma nélkül jöttem, és semmi ilyen probléma nem volt. Nem volt 2000 alatti rángatás. Ennek mi a magyarázata? Ekkora motorerőt elvesz a klíma használat? wow1
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1546 Dátum: 2015.08.14 péntek, 22:37:39 »

Úgy tűnik, meg is van a rángatás oka. Mivel eddig a nagy melegre való tekintettel csak klímával mentem a leghidegebb fokozaton, ez okozta a rángatást, és nem közepes fordulatszámon, hanem 1500-2000 közötti gyorsításnál. Ma direkt erre fókuszáltam. De most este klíma nélkül jöttem, és semmi ilyen probléma nem volt. Nem volt 2000 alatti rángatás. Ennek mi a magyarázata? Ekkora motorerőt elvesz a klíma használat? wow1

Lehet, hogy a generátorod kellene megnézetni. Lehet, hogy nem ad le akkora töltést, amekkorát kellene.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1547 Dátum: 2015.08.14 péntek, 22:45:36 »

Lehet, hogy a generátorod kellene megnézetni. Lehet, hogy nem ad le akkora töltést, amekkorát kellene.

Rendben. Akkor ezek szerint ez nem normális dolog. Egy generátor csere mekkora összeg? Csak új, vagy jó lehet a bontott is?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1548 Dátum: 2015.08.15 szombat, 09:42:18 »

Elhoztam az autót. taps

Lenne is pár kérdésem.
Kit kell hívnom, ha a rádióhoz le akarom kérni a kódot? Kuplung cserénél levették az aksit, és a rádió füzetébe nincs beleírva a kód. A kuplung viszont zsír lett. eljen
A másik, hogy szerintem a fogyasztásmérő meg van gajdulva. Vagy ha nincs, akkor nem tudom mi a pöcstől ír 16 litert. 2-3000 között váltogattam, tehát valami nem okés. Vagy a computer "ivott gyógyszerre", vagy ha nem, mihamarabb meg kell találnom a túlfogyasztás okát. Lehet valahogy resetet nyomni? Mentem vele ma városban 30km-t, nem volt semmi gond, jól megy. Amit eddig tudok, hogy a vezető oldali ülésfűtés, jobb oldali gondolom helyzetjelző (apró izzó) nem ég.

Egyelőre csak családos fotók vannak. smile







Balesetmentest hozzá  taps taps taps
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1549 Dátum: 2015.08.15 szombat, 10:37:32 »

Rendben. Akkor ezek szerint ez nem normális dolog. Egy generátor csere mekkora összeg? Csak új, vagy jó lehet a bontott is?

A főoldalon ki is van rakva a kertész utcai szerviz. Nekem ott csinálták. 62 ezret fizettem egy felújított és 115 amperosra átalakított generátorért. Ebből neked lejöhet a szabadonfutó és az átalakítás. Ez úgy nagyjából 40e körüli összeg. De ne szaladjunk előre, először ellenőriztesd. Bár azt te is meg tudod tenni. Fogsz egy multimétert, rákötöd az akksira és nézed a feszültséget (kb 14-14,5V-nak kell lennie). Felkapcsolsz minden elektromos fogyasztót és ismét megnézed. Asszem nem mehet le 13 V alá a feszültség. Bár, ha bemész a Kertész utcába, ott fél óra alatt megmondják, hogy mi a szitu.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.