Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:10:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1304510 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1650 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 10:07:29 »

eplus2
Erősen gondolkodom. nyes Bár visszatart, hogy különadót akarnak kiróni a dízelesekre, mert komoly mértékben szennyezik a levegőt. Teljesen jogos, mert egy csepp "zöld" érzés nincs a kormolósokban.  hehe
Ha lenne, V6 benzinnel közlekednének, és alf nem tetszelegne a "hittérítő" szerepkörben. eplus2  
Egyébként én sem tervezek éves szinten 20e-nél többet menni. Ha melóra kellene, az más lenne, de városban, rövid távokra csak benzines. Autópályás 140-150-et még nem tudtam tesztelni 100km-en, de gyanítom, hogy nekem is bőven 10L alatt lesz. A jelenlegi adatok azért sem mérvadóak, mert a klíma rápakol nem keveset. Tényleg. Mennyi az annyi? +1-1,5L/100km?
Cheesy 150-10liter alatt... taps hehe

mindig minden körülmény mérvadó.nem zárhatod ki a nyarat.télen meg a hideg miatt nem mérvadó,mi? nyes

Hittérítő... Cheesy pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1651 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 11:56:41 »

nagyon nem.300ekm alatt egy lendkerék....még 2is beleférne,hiszen annyi alatt te az autód árát költöd üzemanyagra. nyes

"Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al? hehe "

Nem ez a cél,hiszen aki megvette,majd megtapasztalja.Inkább az a fontos,hogy aki idetéved(leendő vevő),azt ne csak a v6 hangja,meg a fílinge fogja meg,hanem tudjon az árnyoldláról is mindent.Mint lentebb írtam,van aki a spórolt pénzét öli az autóba,még az átiratás is fájdalmas,aztán majd jár a kútra 5 ezrenként tankolni.
És ha ezt bárkit zavar,ugyan ez várható egy 10éves dízelnél is,talán a kockázat annál még nagyobb is ha sikerül belenyúlni a lecsóba.Nem kell lebeszélni senkit a típusról,hanem adjunk meg minden olyan információt ami alapján majd Ő eldönti,hogy mit vállal be. Wink

Aki meg magára veszi ezt az egészet,az magára vessen. nyes

Hát igen, jól meg kell gondolni a V6-ot  Wink pici kassza, pici autó  rinya Ebben igazat adok neked eljen
Naplózva

mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1652 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 12:42:13 »

Hát igen, jól meg kell gondolni a V6-ot  Wink pici kassza, pici autó  rinya Ebben igazat adok neked eljen

egy akármilyen 3as bmw-hez képest még így is olcsó a fenntartása Wink
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1653 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 13:12:16 »

nagyon nem.300ekm alatt egy lendkerék....még 2is beleférne,hiszen annyi alatt te az autód árát költöd üzemanyagra. nyes

"Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al? hehe "

Nem ez a cél,hiszen aki megvette,majd megtapasztalja.Inkább az a fontos,hogy aki idetéved(leendő vevő),azt ne csak a v6 hangja,meg a fílinge fogja meg,hanem tudjon az árnyoldláról is mindent.Mint lentebb írtam,van aki a spórolt pénzét öli az autóba,még az átiratás is fájdalmas,aztán majd jár a kútra 5 ezrenként tankolni.
És ha ezt bárkit zavar,ugyan ez várható egy 10éves dízelnél is,talán a kockázat annál még nagyobb is ha sikerül belenyúlni a lecsóba.Nem kell lebeszélni senkit a típusról,hanem adjunk meg minden olyan információt ami alapján majd Ő eldönti,hogy mit vállal be. Wink

Aki meg magára veszi ezt az egészet,az magára vessen. nyes

Elég fura metekod van. Mondták már? Cheesy Minden hablaty ellenére dízel vs. benzin fronton kb. 30% a fogyasztáskülönbség. Ha ez így van, akkor egy dízel, hogy tudja visszahozni az árát, egy benzines meg elenni? A válasz sehogy Smiley  Az már más kérdés, hogy miután megvetted a benzinest az leesz rólad x forintot, míg a dízel csak 0,67x forintot, de attól az még ugyanúgy nem hoz vissza semmit. Vagy tőled a kúton nem elveszik a pénzt, hanem a kútoszlopon olvasható összeget a zsebedbe nyomják?  taps

Innentől pedig értelmetlen arról beszélni, hogy mennyit hoz vissza. Semmit nem hoz vissza, csak kevesebbet visz el. Viszont a megtakarított pénzből gyanítom senki nem hoz létre egy "mi van ha elfhossa magát a dízel" alapot, így a megtakarított zsetont elkölti másra, ha meg valami zsíros hiba kiütözik, akkor meg pislog a kedves dízeles, mint hal a szatyrban. Na ez az igazi veszély, nem az, hogy a v6 mennyit eszik. És ezt kellene inkább kiírogatni a dízeles topicban, preventív jelleggel, mert ezt többen beszvják, mint a v6 fogyasztását. hehe

Na meg ha számolok egy kicsit, havonta elköltök 30ezret benzinre, egy évben 360ezret. Ha dízelem lenne, akkor évente csak 240ezret költenék, tehát évente spórolnék 120ezret. Szóval ha dízelem lenne és semmi hibája sem lenne, akkor az évi 120ezres spórolás mellett kb. 1-2 év lenne, amíg behozná a többletköltséget, amit fizetnem kellett volna vásárláskor érte, mert ugye ha fogunk 2 tök egyforma hasunált mondit csak az egyik dízeles a másik benzines, nyilván a dízel drágább nem is kevéssel. Ha még használnám 5évet, akkor elmondhatnám, hogy megspóroltam a kocsi vételárát az üzemanyagon. Viszont ehhez az kellene, hogy 7 évig semmi hiba ne jöjjön elő, amiatt, hogy dízel. Ez pedig egy 10évkörüli használt dízelnél, jóeséllyel nem fordul elő. Ha pedig beletoccsan az ember egy 200ezer feletti javításba akkor már a több évnyi spórolás ment is a levesbe.

Persze, nem lehet vitatni, hogy labor körülmények között, sokkal gazdaságosabb a dízel, de tizenévesen, átlag felhasználás mellett már nem lehet ezt így kimondani.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 13:33:25 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1654 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 13:27:10 »

Elég fura metekod van. Mondták már? Cheesy Minden hablaty ellenére dízel vs. benzin fronton kb. 30% a fogyasztáskülönbség. Ha ez így van, akkor egy dízel, hogy tudja visszahozni az árát, egy benzines meg elenni? A válasz sehogy Smiley  Az már más kérdés, hogy miután megvetted a benzinest az leesz rólad x forintot, míg a dízel csak 0,67x forintot, de attól az még ugyanúgy nem hoz vissza semmit. Vagy tőled a kúton nem elveszik a pénzt, hanem a kútoszlopon olvasható összeget a zsebedbe nyomják?  taps

Innentől pedig értelmetlen arról beszélni, hogy mennyit hoz vissza. Semmit nem hoz vissza, csak kevesebbet visz el. Viszont a megtakarított pénzből gyanítom senki nem hoz létre egy "mi van ha elfhossa magát a dízel" alapot, így a megtakarított zsetont elkölti másra, ha meg valami zsíros hiba kiütözik, akkor meg pislog a kedves dízeles, mint hal a szatyrban. Na ez az igazi veszély, nem az, hogy a v6 mennyit eszik. És ezt kellene inkább kiírogatni a dízeles topicban, preventív jelleggel, mert ezt többen beszvják, mint a v6 fogyasztását. hehe

benn van a dízel topicban,erről szól az egész.na meg a nagy számok törvénye: 1000dízelre jut eg fhoshatos... vigyor3

azt,hogy menyi pénzt hoz a dízel,kérdezzük meg azt akinek van mindkettő.Pl VZolit.miért használja a kormost,és miért ne a v6-ost.nyilván már csak hobbyautó lett a benzines,de majd ő elmeséli neked is ha akarja.
de a saját tapasztalatom is ez igazolja.Ugyanis ha egy hónapban 60 e ft ot öntesz a benzinesbe,akkor az bizony hozott pénz,ha a dízelbe csak 40ért kell tankolni.ha valaki ebből a hozott pénzből nem tud vagy akar a dízel nyűgjeire költeni amikor már sajnos kell,az ne vegyen dízelt.Az bizony öntse bele azt a megtakarítható 20e ft is havonta a fhoshatosba,és mondja el,hogy nem számít a lóvé,egyszer élünk..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1655 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 13:43:26 »

benn van a dízel topicban,erről szól az egész.na meg a nagy számok törvénye: 1000dízelre jut eg fhoshatos... vigyor3

azt,hogy menyi pénzt hoz a dízel,kérdezzük meg azt akinek van mindkettő.Pl VZolit.miért használja a kormost,és miért ne a v6-ost.nyilván már csak hobbyautó lett a benzines,de majd ő elmeséli neked is ha akarja.
de a saját tapasztalatom is ez igazolja.Ugyanis ha egy hónapban 60 e ft ot öntesz a benzinesbe,akkor az bizony hozott pénz,ha a dízelbe csak 40ért kell tankolni.ha valaki ebből a hozott pénzből nem tud vagy akar a dízel nyűgjeire költeni amikor már sajnos kell,az ne vegyen dízelt.Az bizony öntse bele azt a megtakarítható 20e ft is havonta a fhoshatosba,és mondja el,hogy nem számít a lóvé,egyszer élünk..... nyes

...és amit megspórol azt befektetheti dízelnyűgbe és támogathatja vele a szerelőt nyes

Ha meg a nagyszámokat nézzük, akkor egy dízelre jut 5000 benzines suzuki, vagyis ha csak a számokat nézzük akkor a suzuki swift a legjobb hehe

Na meg ha már V.Zolit kérdezgetjük, akkor kérdezzük a felhasználási élményeiről is vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 13:49:10 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1656 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 14:04:40 »

kérdezzük meg azt akinek van mindkettő.Pl VZolit.miért használja a kormost,és miért ne a v6-ost.nyilván már csak hobbyautó lett a benzines,de majd ő elmeséli neked is ha akarja.
Na meg ha már V.Zolit kérdezgetjük, akkor kérdezzük a felhasználási élményeiről is vigyor3

csak a tisztánlátás végett:
1.) a v6 4 éves kora óta az enyém, nem egy agyongyilkolt autó, meg eléggé fullos is. A család azzal szeret közlekedni (4ajtós, csendes, a kis utastér miatt gyorsan kihűl/felmelegszik)
2.) a tdci az kombi, vonóhorgos, fapados(bár azért fejlődik) halmozott hátrányként még fekete is és 115lovas. Nagyon meleg tud leni benne, és sokkal tovább tart amíg kihűl/bemelegszik.
3.) idén a kombival mentünk nyaralni, mert nem kellett gondolkozni mi maradjon idehaza, DE!!! a v6-tal lényegesen nyugodtabban indultam el.
4.) ha csak a fogyasztás vesszük alapul, akkor a tdci a nyertes, de sok km-t alapul véve 6.8 liter vehető alapul mint átlagfogyi (a TD kevesebbet evett, ott 6.6) a V6 pedig 8.6
vagyis legyönk nagyvonalúak 2 liter a difi 100km-en.
Mit is jelent ez? Azt, hogy horvátba menet tavaly az utolsó kúton tankoltam, kint kb a nyaralás félidejében egy telitank, és hazafelé pedig idehaza. Idén a határ előtt nem tankoltam 5000ért, ottkint pulán egy telitank, és amikor hazajöttünk még volt kb 10 liter a tankban. (Pula, rovinj, Porec környék napi strandrakocsikázással nonstopp klímával, tavaly turnusváltástól turnusváltásig, igén 150km-es dugóval de nem turnusváltáskori hazajövéssel.)

lehet számolni: 1000km-en 20 liter. Ha a meló miatt nem vettem volna meg a tdci-t a büdös életbe eszembe nem jutna a v6 mellé venni egy dízelt. Maximum valami escort 1.8 szívódízelt a városba futkosni, meg a gyereknek vezetni tanulni.

ENNYYIIII
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 14:06:12 írta VZoli » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1657 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:22:13 »

...és amit megspórol azt befektetheti dízelnyűgbe és támogathatja vele a szerelőt nyes

Ha meg a nagyszámokat nézzük, akkor egy dízelre jut 5000 benzines suzuki, vagyis ha csak a számokat nézzük akkor a suzuki swift a legjobb hehe

Na meg ha már V.Zolit kérdezgetjük, akkor kérdezzük a felhasználási élményeiről is vigyor3
az a legnagyobb élménye,hogy 2 évente meghozza a dízel az árát.majd ezt is leírja ha meri,mert szemtől szemben ezt mondta,kíváncsi vagyok,hogy vállalja-e publikban is. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1658 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:26:39 »



Na meg ha már V.Zolit kérdezgetjük, akkor kérdezzük a felhasználási élményeiről is vigyor3
hol van az élmény,milyen az az élmény,ahol egy v6 8litert fogyaszt?pfff...azt tudja a suzuki stift is. hehe
ennyit a fílingről.a fíling ott kezdődik,amikor Mátyás beírja,hogy 14et evett,és akkor azt mondom,hogy ő élvezte a pillanatokat,és ki is használta az autója tudását.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1659 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:28:20 »

Ha a meló miatt nem vettem volna meg a tdci-t a büdös életbe eszembe nem jutna a v6 mellé venni egy dízelt.
és miért vetted dolgozni a dízelt?légyszíves kimerítő őszinte választ adj. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1660 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:30:04 »

és miért vetted dolgozni a dízelt?légyszíves kimerítő őszinte választ adj. Wink


Mert úgy gondolta, hogy ti magasságban már hasonlítotok, ezért a nálad bevágódás miatt vesz egy büdös kocsit is....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1661 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:31:29 »

...és amit megspórol azt befektetheti dízelnyűgbe és támogathatja vele a szerelőt nyes
ez nem olyan törvényszerű,mint a v6 folyamatos többletfogyasztása. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1662 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:33:00 »


Mert úgy gondolta, hogy ti magasságban már hasonlítotok, ezért a nálad bevágódás miatt vesz egy büdös kocsit is....  eplus2
és azt nem tudta,hogy nálam nem kell bevágódni?tőlem használhatna v8ast is dolgozni,ő mégis dízelt választott.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1663 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:52:39 »

és azt nem tudta,hogy nálam nem kell bevágódni?tőlem használhatna v8ast is dolgozni,ő mégis dízelt választott.... vigyor3

Nem tudta....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1664 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 16:58:48 »

és miért vetted dolgozni a dízelt?légyszíves kimerítő őszinte választ adj. Wink
Mert úgy láttam, hogy a v6ba gyorsan belepörgött 100.000km cégesen, de szeretném sokáig megtartani. Közben kiflibe hajtódott az asszony kocsija, emiatt pár hónapra kellett valami rom. Ez lett az mk2 td 120 darab ezresért. Miután kész lett a focus, megmaradt a td, sajnálni nem kellett, ezért azt használtam inkább. Legalább nem kellett mindig pakolni a dolgaimat. Egy év után még mindig kellett melóskocsi, de a tdben már csillió km és gond volt, ezért az ment, egy ismerős tdcije meg jött. Továbbra is jó a két autó, de ha már nem lenne rá pénzem hogy kettő kocsit tartsak, a v6 maradna.
Ennyi.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1665 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 17:03:05 »

hol van az élmény,milyen az az élmény,ahol egy v6 8litert fogyaszt?pfff...azt tudja a suzuki stift is. hehe
ennyit a fílingről.a fíling ott kezdődik,amikor Mátyás beírja,hogy 14et evett,és akkor azt mondom,hogy ő élvezte a pillanatokat,és ki is használta az autója tudását.

Az átlagfogyasztás azt jelenti, hogy valamikor több a fogyasztás valamikor kevesebb. Attól, hogy az átlagfogyasztás annyi amennyi, még nem jelenti azt, hogy éjjel-nappal 40-el megyek, vagy megy bárki akinek ennyi v6-al. Ha valaki igazán papásan megküldi az még 1 litert ebből simán lefarag, országúton meg többet is. Wink

Az meg, hogy V.Zolinak van ilyen is olyan is és a dízellel dolgozik az szerintem nem jelent semmit. Nyilván ha szükségem lenne egy külön melósautóra én is valami olyat vennék ami ahhoz kell. Vagy úgy gondolod, ha valakinek van egy Ferrarija és vesz egy Golfot és onnantól kezdve a hétköznapokban a Golfot használja, az azt jelenti, hogy a Ferrari ***? vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1666 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 17:04:20 »

Mert úgy láttam, hogy a v6ba gyorsan belepörgött 100.000km cégesen, de szeretném sokáig megtartani. Közben kiflibe hajtódott az asszony kocsija, emiatt pár hónapra kellett valami rom. Ez lett az mk2 td 120 darab ezresért. Miután kész lett a focus, megmaradt a td, sajnálni nem kellett, ezért azt használtam inkább. Legalább nem kellett mindig pakolni a dolgaimat. Egy év után még mindig kellett melóskocsi, de a tdben már csillió km és gond volt, ezért az ment, egy ismerős tdcije meg jött. Továbbra is jó a két autó, de ha már nem lenne rá pénzem hogy kettő kocsit tartsak, a v6 maradna.
Ennyi.
mondom egyenes választ. nyes
miért a dízelt használod,és miért nem a benzinest.azt írd amit nekem mondtál,mégha kellemetlen is mások előtt. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1667 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 17:14:48 »

Az átlagfogyasztás azt jelenti, hogy valamikor több a fogyasztás valamikor kevesebb. Attól, hogy az átlagfogyasztás annyi amennyi, még nem jelenti azt, hogy éjjel-nappal 40-el megyek, vagy megy bárki akinek ennyi v6-al. Ha valaki igazán papásan megküldi az még 1 litert ebből simán lefarag, országúton meg többet is. Wink

Az meg, hogy V.Zolinak van ilyen is olyan is és a dízellel dolgozik az szerintem nem jelent semmit. Nyilván ha szükségem lenne egy külön melósautóra én is valami olyat vennék ami ahhoz kell. Vagy úgy gondolod, ha valakinek van egy Ferrarija és vesz egy Golfot és onnantól kezdve a hétköznapokban a Golfot használja, az azt jelenti, hogy a Ferrari ***? vigyor3
majd amikor VZoli leírja,hogy miért is dolgozik dizellel,akkor meglesz a válasz.

sajnos én nem tudok különbséget tenni melós és privát autó között,nekem ugyan azt jelenti a felhasználás szempontjából.nem külsőcégesről beszélünk!Pláne ha mind a kettő az én nevemen van,vagy az "én" cégemben.

Az átlagfogyasztás hűen tükrözi a vezetési stílust.Még mindig  tartunk,hogy aki 8literrel jár a vénhattal,az nagypapis,és nem élvezi a fílinget,nem használja az erőt. vigyor3


Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1668 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 18:00:42 »

Vzoli most jelenleg dízellel dolgozik. Mert kapott céges kocsit. Utálja, de most kannás gázolajat használ. További kérdés? Ha benzines lenne a vállalati akkor kannás benzinnel járna.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1669 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 18:53:55 »

Vzoli most jelenleg dízellel dolgozik. Mert kapott céges kocsit. Utálja, de most kannás gázolajat használ. További kérdés? Ha benzines lenne a vállalati akkor kannás benzinnel járna.

mindig a cégesautó a legjobb. eljen Wink

azért csak kihúztad a válasz alól magad.... eplus2  politikusnak is jólennél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1670 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 18:57:00 »

mindig a cégesautó a legjobb. eljen Wink
Pontosan. Bár amit mondtam elszámolási különbségen keresett pénz se volt rossz, de így legalább gondtalanul indulok, és nem kell 2 évente új autót vegyek a cégnek.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1671 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 20:13:25 »

Gondoltam, hogy a rengeteg hsz megint a hitvitából generálódott. Roll Eyes
Nagy általánosságban az a meglátásom, hogy sok kérdésre nem kaptam választ (még), többek között mi a búbánat a neve, és hogy keressek rá a kalaptartót tartó csavarra, és menetes betétre. Unix-nál voltam, nincs nekik, egy borzalmasan gány cég, a 10 beülős kasszasor 2db terminálon osztozkodik (bankkártya), ráadásul a gyári Ford-os alkatrészkereső nem működött, így azt a választ kaptam, hétfőn tudja megnézni, és berendelni a gyártótól. Angry
Tehát tök jók ezek a hitviták, de ha már nincs konkrétum, vagy lenne de 1000x fel lett téve a kérdés, és senki sem akarja leírni még1x, legalább annyi segítség jó volna, hogy keressek rá, ha volt már róla korábban szó. D és VZoli véleményével teljes mértékben egyetértek, alf-ot meg továbbra sem értem. Főleg ezzel a szemlélettel, hogy eddig azt hittem, sok minden csak poén, de így, hogy azért van ez a fogyasztáson "rugózás", hogy a leendő vásárlónak felnyissa a szemét, mennyivel jobban jár ha dízelt vesz egy 12-13 éves autóból...Ez a no comment kategória. Roll Eyes
A 2001-es 2.0 TDCi amit használtam (310e km), kuplung + lendkerék + nagy nyomású + porlasztó csúcs + turbó cserés volt + az apróságok. Vákuum, központi zár problémák és egyéb nyalánkságok. Szerintem ez alsó hangon 600-700e, ha az ember rendesen meg akarja csináltatni. Azon gondolkodtam, ha egy laikus, kevésbé tapasztalt rárepülne, mert eladó lenne, nem venne észre semmi szokatlant próbakör alatt, mert pont nem jönne elő semmi, a külső állapotából pedig nem következtek, hogy a "torka véres".
Lehet, hogy 200e környékén meg tudtam volna venni, de ingyen sem kellett volna, mert feneketlen kútnak éreztem, és ki tudja még mi az ami cserés lett volna, ami csak szétbontás után derült volna ki.
Az is igen beszédes, hogy a hasznaltauto.hu-n a TDCi-kkel Dunát lehet rekeszteni annyi van, és már 5-600e környékén elérhetőek. V6-ból meg alig van. ST mint a fehér holló, a V6 3.0 meg még nem is láttam eladót.
Nagyon kevesen tudnak leinformálható, költségmentes TDCi-t venni, mert a 90% külföldről behozott, a kereskedés pedig igyekszik a hibákat elfedni, hiszen ő nem fog a javíttatásba százezreket tolni. Így marad az, hogy a jóhiszemű vevő megnézni, megtetszik neki, és megveszi, ezzel pedig a nyakába vesz sok százezer forintnyi plusz költséget, mert el van hitetve vele, hogy milyen keveset fogyaszt, gazdaságos, és milyen olcsó fenntartani. Arról kevesen beszélnek, hogy a dízel a városi "beülök és megyek 5-10km-t majd leállítom bevásárolok, majd utána ugyanennyit haza, mennyire nyírja az autó élettartamát, és mennyire nem szereti a dízel. Arról sem szól a fáma, hogy a turbós autók nem szeretik ha nem hül vissza a turbó, és ez igen nyűgössé teszi a városi használatot. Amit látok, szinte senki sem figyel oda erre, és azonnal leállítják. Egy barátom csak ezért nem vett a 911 Porsche-ból turbót, csak 4S-t, mert macera a használata annak, aki ténylegesen odafigyel arra mi a jó az autójának. Ingázni minimum 50-60 kilométereket, illetve nagyobb távolságokra, én is dízelt vennék, ha számítana a minél kevesebb útiköltség ami heti több 1000km vonzatában jelentős.

Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1672 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 20:24:33 »

 eljen
Akkor pedig mostmár.mindenki értheti, hogy miért ragaszkodom egy v6hoz, ami 4éves kora óta van nálam, és hivatali sofőrös gép volt egy önkormányzatnál. Még élt rajta az extragarancia amikor megvettem.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1673 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 20:47:08 »

eljen
Akkor pedig mostmár.mindenki értheti, hogy miért ragaszkodom egy v6hoz, ami 4éves kora óta van nálam, és hivatali sofőrös gép volt egy önkormányzatnál. Még élt rajta az extragarancia amikor megvettem.

Ezt a kereskedő-autószerelő barátom véleménye is alátámasztja, miszerint turbó dízelt 2 éves korig, max 60-80e kilométerrel. Mire költeni kell rá, az 150-200e, és akkor sem egyben, hiszen nem megy minden tönkre, ráadásul nem egyszerre. Így jó a dízel, de azért egy 1-2 éves Mondeo TDCi árát ha megnézzük...6-8-10 évig fedezné a különbözet a tankolásokat a jelenlegi V6-hoz képest.
Lízing az ökörség, még TDCi mellett is. Mert bár a látszat azt mutatja, mennyire jól megy, a valóság az, hogy sokan nyögik, és mellette nincs pénzük szervizeltetni. Ezért sem túl szerencsés magyar papíros autót venni, mert kint a jobb anyagi helyzetből kifolyólag, a nagy többség odafigyel a szervizre is.  Egy újabb Mondeo-nak a havi törlesztője van vagy 80e. Erre rájön a biztosítás, teljesítmény adó, + gázolaj, ami havi szinten simán 150e minimum. Ahhoz hogy élj is, ezen felül nem árt ha megmarad 150-200e. De ki keres havi nettó 300-350e? Nagyon kevesen. Akinek pedig ennyire jól megy, sosem tudhatja mit hoz a holnap, vagy a jövő hét, jövő hónap, jövő év. Lehet megszűnik a cég, leépítik, a költségek pedig 6-8-10 évig nem csökkenek, sőt. Ahogy az autó öregszik, egyre több lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 20:48:46 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1674 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 20:56:20 »

Gondoltam, hogy a rengeteg hsz megint a hitvitából generálódott. Roll Eyes
Nagy általánosságban az a meglátásom, hogy sok kérdésre nem kaptam választ (még), többek között mi a búbánat a neve, és hogy keressek rá a kalaptartót tartó csavarra, és menetes betétre. Unix-nál voltam, nincs nekik, egy borzalmasan gány cég, a 10 beülős kasszasor 2db terminálon osztozkodik (bankkártya), ráadásul a gyári Ford-os alkatrészkereső nem működött, így azt a választ kaptam, hétfőn tudja megnézni, és berendelni a gyártótól. Angry
Tehát tök jók ezek a hitviták, de ha már nincs konkrétum, vagy lenne de 1000x fel lett téve a kérdés, és senki sem akarja leírni még1x, legalább annyi segítség jó volna, hogy keressek rá, ha volt már róla korábban szó. D és VZoli véleményével teljes mértékben egyetértek, alf-ot meg továbbra sem értem. Főleg ezzel a szemlélettel, hogy eddig azt hittem, sok minden csak poén, de így, hogy azért van ez a fogyasztáson "rugózás", hogy a leendő vásárlónak felnyissa a szemét, mennyivel jobban jár ha dízelt vesz egy 12-13 éves autóból...Ez a no comment kategória. Roll Eyes
A 2001-es 2.0 TDCi amit használtam (310e km), kuplung + lendkerék + nagy nyomású + porlasztó csúcs + turbó cserés volt + az apróságok. Vákuum, központi zár problémák és egyéb nyalánkságok. Szerintem ez alsó hangon 600-700e, ha az ember rendesen meg akarja csináltatni. Azon gondolkodtam, ha egy laikus, kevésbé tapasztalt rárepülne, mert eladó lenne, nem venne észre semmi szokatlant próbakör alatt, mert pont nem jönne elő semmi, a külső állapotából pedig nem következtek, hogy a "torka véres".
Lehet, hogy 200e környékén meg tudtam volna venni, de ingyen sem kellett volna, mert feneketlen kútnak éreztem, és ki tudja még mi az ami cserés lett volna, ami csak szétbontás után derült volna ki.
Az is igen beszédes, hogy a hasznaltauto.hu-n a TDCi-kkel Dunát lehet rekeszteni annyi van, és már 5-600e környékén elérhetőek. V6-ból meg alig van. ST mint a fehér holló, a V6 3.0 meg még nem is láttam eladót.
Nagyon kevesen tudnak leinformálható, költségmentes TDCi-t venni, mert a 90% külföldről behozott, a kereskedés pedig igyekszik a hibákat elfedni, hiszen ő nem fog a javíttatásba százezreket tolni. Így marad az, hogy a jóhiszemű vevő megnézni, megtetszik neki, és megveszi, ezzel pedig a nyakába vesz sok százezer forintnyi plusz költséget, mert el van hitetve vele, hogy milyen keveset fogyaszt, gazdaságos, és milyen olcsó fenntartani. Arról kevesen beszélnek, hogy a dízel a városi "beülök és megyek 5-10km-t majd leállítom bevásárolok, majd utána ugyanennyit haza, mennyire nyírja az autó élettartamát, és mennyire nem szereti a dízel. Arról sem szól a fáma, hogy a turbós autók nem szeretik ha nem hül vissza a turbó, és ez igen nyűgössé teszi a városi használatot. Amit látok, szinte senki sem figyel oda erre, és azonnal leállítják. Egy barátom csak ezért nem vett a 911 Porsche-ból turbót, csak 4S-t, mert macera a használata annak, aki ténylegesen odafigyel arra mi a jó az autójának. Ingázni minimum 50-60 kilométereket, illetve nagyobb távolságokra, én is dízelt vennék, ha számítana a minél kevesebb útiköltség ami heti több 1000km vonzatában jelentős.


tényleg nem értesz.dízelben sem éredemes 12-13évest megvenni,de v6 ból még fiatalt sem. nyes

amúgy meg www.patentdepo.hu

nem tudom mit keresel,de ilyesmi lehet: http://www.patentcentrum.hu/osszes_termek/74-300_metrikus_negyszog_lemezanya
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1675 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 21:00:29 »

eljen
Akkor pedig mostmár.mindenki értheti, hogy miért ragaszkodom egy v6hoz, ami 4éves kora óta van nálam, és hivatali sofőrös gép volt egy önkormányzatnál. Még élt rajta az extragarancia amikor megvettem.
más szempontból meg azért vettél dízelt,hogy a fogyikülönbségen megspórolt pénzt mellékkeresetként előteremtsd.2év alatt meghozta az árát.da nem így tetted volna,akkor még a saját zsebedből is pótolhattad volna a v6-os étvágyát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1676 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 21:02:04 »

Gondoltam, hogy a rengeteg hsz megint a hitvitából generálódott. Roll Eyes
Nagy általánosságban az a meglátásom, hogy sok kérdésre nem kaptam választ (még), többek között mi a búbánat a neve, és hogy keressek rá a kalaptartót tartó csavarra, és menetes betétre.

https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=111617&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1677 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 21:13:58 »

nincs itt hitvita.én ürölük,hogy nektek van v6.nekem meg nem. eplus2
itt tények vannak,amiket nem szabad elferdíteni,és akkor senkit nem ér meglepetés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1678 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 21:35:02 »

más szempontból meg azért vettél dízelt,hogy a fogyikülönbségen megspórolt pénzt mellékkeresetként előteremtsd.2év alatt meghozta az árát.da nem így tetted volna,akkor még a saját zsebedből is pótolhattad volna a v6-os étvágyát.
Jajj. Annyira fafejű vagy Gimli, igazi törp. mf1
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1679 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 21:37:54 »

nincs itt hitvita.én ürölük,hogy nektek van v6.nekem meg nem. eplus2
itt tények vannak,amiket nem szabad elferdíteni,és akkor senkit nem ér meglepetés.
Pontosan. Tény továbbá az is, hogy a dízel autók jobban össze vannak rakva. Azokban nincs lelazult csavar, kilágyult patent, hiányzó rezgéscsillapító gumi. Mert ha van, megőrülsz ahogy a motor rezgésétől táncrakel az egész utastér  eplus2
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1680 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 22:03:01 »

majd amikor VZoli leírja,hogy miért is dolgozik dizellel,akkor meglesz a válasz.

sajnos én nem tudok különbséget tenni melós és privát autó között,nekem ugyan azt jelenti a felhasználás szempontjából.nem külsőcégesről beszélünk!Pláne ha mind a kettő az én nevemen van,vagy az "én" cégemben.

Az átlagfogyasztás hűen tükrözi a vezetési stílust.Még mindig  tartunk,hogy aki 8literrel jár a vénhattal,az nagypapis,és nem élvezi a fílinget,nem használja az erőt. vigyor3


Néha úgyérzem reménytelen eset vagy  Roll Eyes vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1681 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 22:05:18 »


Köszönöm a gyors segítségeteket! worship Akkor majd ha valamire nem kapok választ, napi 1x felteszem. Grin
Köszi, de nem ez. Ez a kalaptartót fogja a kasztnihoz, hogy ne lógjon. Amit alf linkelt az nagyon olyannak tűnik, csak ehhez még kellene gyári csavar is hozzá. Több méretben van ez is. Azt hittem ez úgy megy az utolsó csavarig, hogy évjárat alapján adják ami kell.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1682 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 22:10:18 »



[/quote]azért nincs a hahun v6, mert nem hozták be, mert a kutyának sem kellett, nem adtak érte pénzt az emberek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1683 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 22:12:17 »

Néha úgyérzem reménytelen eset vagy  Roll Eyes vigyor3
mindig az voltam,de nem fáj...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1684 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 22:13:24 »

Jajj. Annyira fafejű vagy Gimli, igazi törp. mf1
természetesen.tesó...... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1685 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 22:14:01 »

természetesen.tesó...... nyes
eljen
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1686 Dátum: 2015.08.30 vasárnap, 22:44:19 »

nincs itt hitvita.én ürölük,hogy nektek van v6.nekem meg nem. eplus2
itt tények vannak,amiket nem szabad elferdíteni,és akkor senkit nem ér meglepetés.

Nem ferdít szerintem senki. Persze rajtad kívül. eplus2 Pusztán arról van szó, hogy a dízelt úgy állítod be, mintha termelné a gázolajat. Miért ne lehetne venni benzinesből 10 év felettit? Dízelből is lehet, csak itt 500e még jó ha a zsebedben marad. hehe Benzinesnél is bele lehet futni, csak kisebb eséllyel.
Aki V6-ot akar venni, tisztában van a fogyasztásával. Nem a tőled kapott "valós" információk alapján fogja elvetni, mert felnyitottad a szemét. Roll Eyes
Ezekkel a valósnak vélt információiddal a leendő tulajok felé csak annyit érsz el, hogy a jelenlegi tulajokat hergeled. hehe  
Nyissuk fel mi is a dízel vásárlás előtt állók szemét a dízel topikban, csak hogy reálisan, ne elvakultan lássák a dolgokat? eplus2 Én nem akarom senki szemét felnyitni. Majd mindenki megtapasztalja, jól választott e vagy sem. Legyen az dízeles, vagy V6-os.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 22:55:56 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1687 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 07:06:48 »

Nem ferdít szerintem senki. Persze rajtad kívül. eplus2 Pusztán arról van szó, hogy a dízelt úgy állítod be, mintha termelné a gázolajat. Miért ne lehetne venni benzinesből 10 év felettit? Dízelből is lehet, csak itt 500e még jó ha a zsebedben marad. hehe Benzinesnél is bele lehet futni, csak kisebb eséllyel.
Aki V6-ot akar venni, tisztában van a fogyasztásával. Nem a tőled kapott "valós" információk alapján fogja elvetni, mert felnyitottad a szemét. Roll Eyes
Ezekkel a valósnak vélt információiddal a leendő tulajok felé csak annyit érsz el, hogy a jelenlegi tulajokat hergeled. hehe  
Nyissuk fel mi is a dízel vásárlás előtt állók szemét a dízel topikban, csak hogy reálisan, ne elvakultan lássák a dolgokat? eplus2 Én nem akarom senki szemét felnyitni. Majd mindenki megtapasztalja, jól választott e vagy sem. Legyen az dízeles, vagy V6-os.
ez a te véleményed.az enyém meg az enyém.Ja hogy az nem tetszik másnak?hol érdekel az engem.
Ez tudod jelenleg úgy van,hogy mindenki tudja,hogy úgy van,csak senki nem beszél róla.Fáj az igazság?Nekem nem fáj,hogy a dízelben lendkereket,pcsúcsot,nagynyomásút,meg turbót kell cserélni.Beszélni kell róla,és segíteni a másikat a fenntartásában.Az nem segítség ha mellébeszéltek. Wink
Milyen meglepő volt a 16literes első fogyid?Vagy nem is volt melepetés más számára,mert ez természetes?A felső ingerküszöbödet súrolta,miközben nincs ott hiba,annyi az annyi.Én örülök,hogy van lehetőséged fenntartani egy magas fogyasztású v6-ot,csak nem kell tagadni,ferdíteni,szépíteni.Ha beszélünk róla,az több segítség,mint vakítani az embereket.

A dízel sem termeli a gázolajat,azt is tankolni kell.Hol írtam azt,hogy termeli-keresd már meg pls.Nem én keltem a feszt,nektek alacsony az ingerküszöbötök.Ha nem így lenne,nem fájna a valóság. nyes
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.31 hétfő, 07:20:41 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1688 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 09:28:17 »


azért nincs a hahun v6, mert nem hozták be, mert a kutyának sem kellett, nem adtak érte pénzt az emberek.

Na de nem azért nem kellett, mert rossz. Hanem azért, mert nálunk a BMW 316i meg a 320d a menő, amiről el lehet mondani, hogy béjemvé, és mellette nem fogyaszt sokat Roll Eyes

ez a te véleményed.az enyém meg az enyém.Ja hogy az nem tetszik másnak?hol érdekel az engem.
Ez tudod jelenleg úgy van,hogy mindenki tudja,hogy úgy van,csak senki nem beszél róla.Fáj az igazság?Nekem nem fáj,hogy a dízelben lendkereket,pcsúcsot,nagynyomásút,meg turbót kell cserélni.Beszélni kell róla,és segíteni a másikat a fenntartásában.Az nem segítség ha mellébeszéltek. Wink
Milyen meglepő volt a 16literes első fogyid?Vagy nem is volt melepetés más számára,mert ez természetes?A felső ingerküszöbödet súrolta,miközben nincs ott hiba,annyi az annyi.Én örülök,hogy van lehetőséged fenntartani egy magas fogyasztású v6-ot,csak nem kell tagadni,ferdíteni,szépíteni.Ha beszélünk róla,az több segítség,mint vakítani az embereket.

A dízel sem termeli a gázolajat,azt is tankolni kell.Hol írtam azt,hogy termeli-keresd már meg pls.Nem én keltem a feszt,nektek alacsony az ingerküszöbötök.Ha nem így lenne,nem fájna a valóság. nyes

Itt az a probléma, hogy eddig csak neked sikerült ilyen magas fogyasztásról beszámolni.  Wink Persze sokat fogyaszt, ahogyan Matyas is írta, de mikor? -Ha az ember örömködik. Nem pedig akkor, mikor normálisan közlekedik vele.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.31 hétfő, 09:39:56 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1689 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 09:29:52 »

Na de nem azért nem kellett, mert rossz. Hanem azért, mert nálunk a BMW 316i meg a 320d a menő, amiről el lehet mondani, hogy béjemvé, és mellette nem fogyaszt sokat Roll Eyes
2 külön kategória.nem ugyan azt keresi a 2 társaság.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1690 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 09:41:05 »

2 külön kategória.nem ugyan azt keresi a 2 társaság.

Ugyanazt keresi az összes, olcsón megvehető és olcsón fenntartható "tekintélyt".
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1691 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 10:06:46 »

Ugyanazt keresi az összes, olcsón megvehető és olcsón fenntartható "tekintélyt".
nekem volt egy 2008as 187le 520.d-m,még 2010ben.se nem olcsó,se nem olcsón fenntartható,és hogy tekintélyes-e.....nem tudom.egyszerre volt meg a mondival.a böminek kellett mennie.nem is volt kérdés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1692 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 10:37:36 »

Egyébként meg tudjátok milyen dolog a vélemény?
Olyan mint a shegglyuk: mindenkinek van, de senkit sem érdekel a másiké (a szivárványosprofilképesekről most ne beszéljünk, azokat érdekli)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1693 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 10:52:55 »


Itt az a probléma, hogy eddig csak neked sikerült ilyen magas fogyasztásról beszámolni.  Wink Persze sokat fogyaszt, ahogyan Matyas is írta, de mikor? -Ha az ember örömködik. Nem pedig akkor, mikor normálisan közlekedik vele.
ez az.ha izom autót akarsz ne csodálkozz ha 16-ot eszik.ha nem örömmel használod,akkor minek izomautó?arra elég egy 80lovas 1,4-es is.20évvel ezelőtt,amikor nem volt ekkora jelentősége a 2xes üzemanyagfelhasználásnak,még stílusos is volt.ma pazarlás.a szentimentalizmust nem illik belekeverni,azért nem adnak kenyeret a boltban.Az a legnagyobb baj,hogy az autó árát követőel a legnagyobb költség éves szinten sajnos az üzemanyag.és ez már nem lesz másként.

Szeresd az autódat,és örülj,hogy ha neked ez nem okoz gondot,és belefér simán az értékrendedbe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1694 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 12:19:49 »

 unalmas
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1695 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 12:36:34 »

unalmas
Csak tudnám, hogy Gimli mit csinál az smaxos topicon kívül bárhol is mf1
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.31 hétfő, 12:39:04 írta VZoli » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1696 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 13:25:17 »

Csak tudnám, hogy Gimli mit csinál az smaxos topicon kívül bárhol is mf1
bárhol,bármikor,bármit.ez egy ilyen világ.tökmag. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1697 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 13:26:07 »

unalmas
unalmas,mi?megkéne már tanulnod neked meg autót javítani. nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1698 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 13:34:34 »

unalmas,mi?megkéne már tanulnod neked meg autót javítani. nyes Wink wave

 unalmas
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1699 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 14:40:49 »

ez az.ha izom autót akarsz ne csodálkozz ha 16-ot eszik.ha nem örömmel használod,akkor minek izomautó?arra elég egy 80lovas 1,4-es is.20évvel ezelőtt,amikor nem volt ekkora jelentősége a 2xes üzemanyagfelhasználásnak,még stílusos is volt.ma pazarlás.a szentimentalizmust nem illik belekeverni,azért nem adnak kenyeret a boltban.Az a legnagyobb baj,hogy az autó árát követőel a legnagyobb költség éves szinten sajnos az üzemanyag.és ez már nem lesz másként.

Szeresd az autódat,és örülj,hogy ha neked ez nem okoz gondot,és belefér simán az értékrendedbe.

Örömmel használom, főleg, hogy nem eszik 16 litert taps Amúgy attól, hogy van benne 170 páratlanujjú patás állat, még nem fogok egész nap azon élvezkedni. Vagy a sarki ABC-be is menjek 160-nal, mert van benne erő?  vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.