Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:23:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
27
28
29
30
31
32
33
[
34
]
35
36
37
38
39
40
41
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303118 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1650 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 10:07:29 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.29 szombat, 23:24:00
Erősen gondolkodom.
Bár visszatart, hogy különadót akarnak kiróni a dízelesekre, mert komoly mértékben szennyezik a levegőt. Teljesen jogos, mert egy csepp "zöld" érzés nincs a kormolósokban.
Ha lenne, V6 benzinnel közlekednének, és alf nem tetszelegne a "hittérítő" szerepkörben.
Egyébként én sem tervezek éves szinten 20e-nél többet menni. Ha melóra kellene, az más lenne, de városban, rövid távokra csak benzines. Autópályás 140-150-et még nem tudtam tesztelni 100km-en, de gyanítom, hogy nekem is bőven 10L alatt lesz. A jelenlegi adatok azért sem mérvadóak, mert a klíma rápakol nem keveset. Tényleg. Mennyi az annyi? +1-1,5L/100km?
150-10liter alatt...
mindig minden körülmény mérvadó.nem zárhatod ki a nyarat.télen meg a hideg miatt nem mérvadó,mi?
Hittérítő...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1651 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 11:56:41 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 10:01:08
nagyon nem.300ekm alatt egy lendkerék....még 2is beleférne,hiszen annyi alatt te az autód árát költöd üzemanyagra.
"Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al?
"
Nem ez a cél,hiszen aki megvette,majd megtapasztalja.Inkább az a fontos,hogy aki idetéved(leendő vevő),azt ne csak a v6 hangja,meg a fílinge fogja meg,hanem tudjon az árnyoldláról is mindent.Mint lentebb írtam,van aki a spórolt pénzét öli az autóba,még az átiratás is fájdalmas,aztán majd jár a kútra 5 ezrenként tankolni.
És ha ezt bárkit zavar,ugyan ez várható egy 10éves dízelnél is,talán a kockázat annál még nagyobb is ha sikerül belenyúlni a lecsóba.Nem kell lebeszélni senkit a típusról,hanem adjunk meg minden olyan információt ami alapján majd Ő eldönti,hogy mit vállal be.
Aki meg magára veszi ezt az egészet,az magára vessen.
Hát igen, jól meg kell gondolni a V6-ot
pici kassza, pici autó
Ebben igazat adok neked
Naplózva
mondejó 2.5 V6
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1652 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 12:42:13 »
Idézetet írta: brughom - 2015.08.30 vasárnap, 11:56:41
Hát igen, jól meg kell gondolni a V6-ot
pici kassza, pici autó
Ebben igazat adok neked
egy akármilyen 3as bmw-hez képest még így is olcsó a fenntartása
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1653 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 13:12:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 10:01:08
nagyon nem.300ekm alatt egy lendkerék....még 2is beleférne,hiszen annyi alatt te az autód árát költöd üzemanyagra.
"Amúgy volt már olyan, hogy valaki a felvilágosító munkád hatására felhagyott a v6-al?
"
Nem ez a cél,hiszen aki megvette,majd megtapasztalja.Inkább az a fontos,hogy aki idetéved(leendő vevő),azt ne csak a v6 hangja,meg a fílinge fogja meg,hanem tudjon az árnyoldláról is mindent.Mint lentebb írtam,van aki a spórolt pénzét öli az autóba,még az átiratás is fájdalmas,aztán majd jár a kútra 5 ezrenként tankolni.
És ha ezt bárkit zavar,ugyan ez várható egy 10éves dízelnél is,talán a kockázat annál még nagyobb is ha sikerül belenyúlni a lecsóba.Nem kell lebeszélni senkit a típusról,hanem adjunk meg minden olyan információt ami alapján majd Ő eldönti,hogy mit vállal be.
Aki meg magára veszi ezt az egészet,az magára vessen.
Elég fura metekod van. Mondták már?
Minden hablaty ellenére dízel vs. benzin fronton kb. 30% a fogyasztáskülönbség. Ha ez így van, akkor egy dízel, hogy tudja visszahozni az árát, egy benzines meg elenni? A válasz sehogy
Az már más kérdés, hogy miután megvetted a benzinest az leesz rólad x forintot, míg a dízel csak 0,67x forintot, de attól az még ugyanúgy nem hoz vissza semmit. Vagy tőled a kúton nem elveszik a pénzt, hanem a kútoszlopon olvasható összeget a zsebedbe nyomják?
Innentől pedig értelmetlen arról beszélni, hogy mennyit hoz vissza. Semmit nem hoz vissza, csak kevesebbet visz el. Viszont a megtakarított pénzből gyanítom senki nem hoz létre egy "mi van ha elfhossa magát a dízel" alapot, így a megtakarított zsetont elkölti másra, ha meg valami zsíros hiba kiütözik, akkor meg pislog a kedves dízeles, mint hal a szatyrban. Na ez az igazi veszély, nem az, hogy a v6 mennyit eszik. És ezt kellene inkább kiírogatni a dízeles topicban, preventív jelleggel, mert ezt többen beszvják, mint a v6 fogyasztását.
Na meg ha számolok egy kicsit, havonta elköltök 30ezret benzinre, egy évben 360ezret. Ha dízelem lenne, akkor évente csak 240ezret költenék, tehát évente spórolnék 120ezret. Szóval ha dízelem lenne és semmi hibája sem lenne, akkor az évi 120ezres spórolás mellett kb. 1-2 év lenne, amíg behozná a többletköltséget, amit fizetnem kellett volna vásárláskor érte, mert ugye ha fogunk 2 tök egyforma hasunált mondit csak az egyik dízeles a másik benzines, nyilván a dízel drágább nem is kevéssel. Ha még használnám 5évet, akkor elmondhatnám, hogy megspóroltam a kocsi vételárát az üzemanyagon. Viszont ehhez az kellene, hogy 7 évig semmi hiba ne jöjjön elő, amiatt, hogy dízel. Ez pedig egy 10évkörüli használt dízelnél, jóeséllyel nem fordul elő. Ha pedig beletoccsan az ember egy 200ezer feletti javításba akkor már a több évnyi spórolás ment is a levesbe.
Persze, nem lehet vitatni, hogy labor körülmények között, sokkal gazdaságosabb a dízel, de tizenévesen, átlag felhasználás mellett már nem lehet ezt így kimondani.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 13:33:25 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1654 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 13:27:10 »
Idézetet írta: D - 2015.08.30 vasárnap, 13:12:16
Elég fura metekod van. Mondták már?
Minden hablaty ellenére dízel vs. benzin fronton kb. 30% a fogyasztáskülönbség. Ha ez így van, akkor egy dízel, hogy tudja visszahozni az árát, egy benzines meg elenni? A válasz sehogy
Az már más kérdés, hogy miután megvetted a benzinest az leesz rólad x forintot, míg a dízel csak 0,67x forintot, de attól az még ugyanúgy nem hoz vissza semmit. Vagy tőled a kúton nem elveszik a pénzt, hanem a kútoszlopon olvasható összeget a zsebedbe nyomják?
Innentől pedig értelmetlen arról beszélni, hogy mennyit hoz vissza. Semmit nem hoz vissza, csak kevesebbet visz el. Viszont a megtakarított pénzből gyanítom senki nem hoz létre egy "mi van ha elfhossa magát a dízel" alapot, így a megtakarított zsetont elkölti másra, ha meg valami zsíros hiba kiütözik, akkor meg pislog a kedves dízeles, mint hal a szatyrban. Na ez az igazi veszély, nem az, hogy a v6 mennyit eszik. És ezt kellene inkább kiírogatni a dízeles topicban, preventív jelleggel, mert ezt többen beszvják, mint a v6 fogyasztását.
benn van a dízel topicban,erről szól az egész.na meg a nagy számok törvénye: 1000dízelre jut eg fhoshatos...
azt,hogy menyi pénzt hoz a dízel,kérdezzük meg azt akinek van mindkettő.Pl VZolit.miért használja a kormost,és miért ne a v6-ost.nyilván már csak hobbyautó lett a benzines,de majd ő elmeséli neked is ha akarja.
de a saját tapasztalatom is ez igazolja.Ugyanis ha egy hónapban 60 e ft ot öntesz a benzinesbe,akkor az bizony hozott pénz,ha a dízelbe csak 40ért kell tankolni.ha valaki ebből a hozott pénzből nem tud vagy akar a dízel nyűgjeire költeni amikor már sajnos kell,az ne vegyen dízelt.Az bizony öntse bele azt a megtakarítható 20e ft is havonta a fhoshatosba,és mondja el,hogy nem számít a lóvé,egyszer élünk.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1655 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 13:43:26 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 13:27:10
benn van a dízel topicban,erről szól az egész.na meg a nagy számok törvénye: 1000dízelre jut eg fhoshatos...
azt,hogy menyi pénzt hoz a dízel,kérdezzük meg azt akinek van mindkettő.Pl VZolit.miért használja a kormost,és miért ne a v6-ost.nyilván már csak hobbyautó lett a benzines,de majd ő elmeséli neked is ha akarja.
de a saját tapasztalatom is ez igazolja.Ugyanis ha egy hónapban 60 e ft ot öntesz a benzinesbe,akkor az bizony hozott pénz,ha a dízelbe csak 40ért kell tankolni.ha valaki ebből a hozott pénzből nem tud vagy akar a dízel nyűgjeire költeni amikor már sajnos kell,az ne vegyen dízelt.Az bizony öntse bele azt a megtakarítható 20e ft is havonta a fhoshatosba,és mondja el,hogy nem számít a lóvé,egyszer élünk.....
...és amit megspórol azt befektetheti dízelnyűgbe és támogathatja vele a szerelőt
Ha meg a nagyszámokat nézzük, akkor egy dízelre jut 5000 benzines suzuki, vagyis ha csak a számokat nézzük akkor a suzuki swift a legjobb
Na meg ha már V.Zolit kérdezgetjük, akkor kérdezzük a felhasználási élményeiről is
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 13:49:10 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1656 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 14:04:40 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 13:27:10
kérdezzük meg azt akinek van mindkettő.Pl VZolit.miért használja a kormost,és miért ne a v6-ost.nyilván már csak hobbyautó lett a benzines,de majd ő elmeséli neked is ha akarja.
Idézetet írta: D - 2015.08.30 vasárnap, 13:43:26
Na meg ha már V.Zolit kérdezgetjük, akkor kérdezzük a felhasználási élményeiről is
csak a tisztánlátás végett:
1.) a v6 4 éves kora óta az enyém, nem egy agyongyilkolt autó, meg eléggé fullos is. A család azzal szeret közlekedni (4ajtós, csendes, a kis utastér miatt gyorsan kihűl/felmelegszik)
2.) a tdci az kombi, vonóhorgos, fapados(bár azért fejlődik) halmozott hátrányként még fekete is és 115lovas. Nagyon meleg tud leni benne, és sokkal tovább tart amíg kihűl/bemelegszik.
3.) idén a kombival mentünk nyaralni, mert nem kellett gondolkozni mi maradjon idehaza, DE!!! a v6-tal lényegesen nyugodtabban indultam el.
4.) ha csak a fogyasztás vesszük alapul, akkor a tdci a nyertes, de sok km-t alapul véve 6.8 liter vehető alapul mint átlagfogyi (a TD kevesebbet evett, ott 6.6) a V6 pedig 8.6
vagyis legyönk nagyvonalúak 2 liter a difi 100km-en.
Mit is jelent ez? Azt, hogy horvátba menet tavaly az utolsó kúton tankoltam, kint kb a nyaralás félidejében egy telitank, és hazafelé pedig idehaza. Idén a határ előtt nem tankoltam 5000ért, ottkint pulán egy telitank, és amikor hazajöttünk még volt kb 10 liter a tankban. (Pula, rovinj, Porec környék napi strandrakocsikázással nonstopp klímával, tavaly turnusváltástól turnusváltásig, igén 150km-es dugóval de nem turnusváltáskori hazajövéssel.)
lehet számolni: 1000km-en 20 liter. Ha a meló miatt nem vettem volna meg a tdci-t a büdös életbe eszembe nem jutna a v6 mellé venni egy dízelt. Maximum valami escort 1.8 szívódízelt a városba futkosni, meg a gyereknek vezetni tanulni.
ENNYYIIII
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 14:06:12 írta VZoli
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1657 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 16:22:13 »
Idézetet írta: D - 2015.08.30 vasárnap, 13:43:26
...és amit megspórol azt befektetheti dízelnyűgbe és támogathatja vele a szerelőt
Ha meg a nagyszámokat nézzük, akkor egy dízelre jut 5000 benzines suzuki, vagyis ha csak a számokat nézzük akkor a suzuki swift a legjobb
Na meg ha már V.Zolit kérdezgetjük, akkor kérdezzük a felhasználási élményeiről is
az a legnagyobb élménye,hogy 2 évente meghozza a dízel az árát.majd ezt is leírja ha meri,mert szemtől szemben ezt mondta,kíváncsi vagyok,hogy vállalja-e publikban is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1658 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 16:26:39 »
Idézetet írta: D - 2015.08.30 vasárnap, 13:43:26
Na meg ha már V.Zolit kérdezgetjük, akkor kérdezzük a felhasználási élményeiről is
hol van az élmény,milyen az az élmény,ahol egy v6 8litert fogyaszt?pfff...azt tudja a suzuki stift is.
ennyit a fílingről.a fíling ott kezdődik,amikor Mátyás beírja,hogy 14et evett,és akkor azt mondom,hogy ő élvezte a pillanatokat,és ki is használta az autója tudását.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1659 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 16:28:20 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.30 vasárnap, 14:04:40
Ha a meló miatt nem vettem volna meg a tdci-t a büdös életbe eszembe nem jutna a v6 mellé venni egy dízelt.
és miért vetted dolgozni a dízelt?légyszíves kimerítő őszinte választ adj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1660 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 16:30:04 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 16:28:20
és miért vetted dolgozni a dízelt?légyszíves kimerítő őszinte választ adj.
Mert úgy gondolta, hogy ti magasságban már hasonlítotok, ezért a nálad bevágódás miatt vesz egy büdös kocsit is....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1661 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 16:31:29 »
Idézetet írta: D - 2015.08.30 vasárnap, 13:43:26
...és amit megspórol azt befektetheti dízelnyűgbe és támogathatja vele a szerelőt
ez nem olyan törvényszerű,mint a v6 folyamatos többletfogyasztása.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1662 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 16:33:00 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.30 vasárnap, 16:30:04
Mert úgy gondolta, hogy ti magasságban már hasonlítotok, ezért a nálad bevágódás miatt vesz egy büdös kocsit is....
és azt nem tudta,hogy nálam nem kell bevágódni?tőlem használhatna v8ast is dolgozni,ő mégis dízelt választott....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1663 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 16:52:39 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 16:33:00
és azt nem tudta,hogy nálam nem kell bevágódni?
tőlem használhatna v8ast is dolgozni,ő mégis dízelt választott....
Nem tudta....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1664 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 16:58:48 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 16:28:20
és miért vetted dolgozni a dízelt?légyszíves kimerítő őszinte választ adj.
Mert úgy láttam, hogy a v6ba gyorsan belepörgött 100.000km cégesen, de szeretném sokáig megtartani. Közben kiflibe hajtódott az asszony kocsija, emiatt pár hónapra kellett valami rom. Ez lett az mk2 td 120 darab ezresért. Miután kész lett a focus, megmaradt a td, sajnálni nem kellett, ezért azt használtam inkább. Legalább nem kellett mindig pakolni a dolgaimat. Egy év után még mindig kellett melóskocsi, de a tdben már csillió km és gond volt, ezért az ment, egy ismerős tdcije meg jött. Továbbra is jó a két autó, de ha már nem lenne rá pénzem hogy kettő kocsit tartsak, a v6 maradna.
Ennyi.
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1665 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 17:03:05 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 16:26:39
hol van az élmény,milyen az az élmény,ahol egy v6 8litert fogyaszt?pfff...azt tudja a suzuki stift is.
ennyit a fílingről.a fíling ott kezdődik,amikor Mátyás beírja,hogy 14et evett,és akkor azt mondom,hogy ő élvezte a pillanatokat,és ki is használta az autója tudását.
Az átlagfogyasztás azt jelenti, hogy valamikor több a fogyasztás valamikor kevesebb. Attól, hogy az átlagfogyasztás annyi amennyi, még nem jelenti azt, hogy éjjel-nappal 40-el megyek, vagy megy bárki akinek ennyi v6-al. Ha valaki igazán papásan megküldi az még 1 litert ebből simán lefarag, országúton meg többet is.
Az meg, hogy V.Zolinak van ilyen is olyan is és a dízellel dolgozik az szerintem nem jelent semmit. Nyilván ha szükségem lenne egy külön melósautóra én is valami olyat vennék ami ahhoz kell. Vagy úgy gondolod, ha valakinek van egy Ferrarija és vesz egy Golfot és onnantól kezdve a hétköznapokban a Golfot használja, az azt jelenti, hogy a Ferrari ***?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1666 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 17:04:20 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.30 vasárnap, 16:58:48
Mert úgy láttam, hogy a v6ba gyorsan belepörgött 100.000km cégesen, de szeretném sokáig megtartani. Közben kiflibe hajtódott az asszony kocsija, emiatt pár hónapra kellett valami rom. Ez lett az mk2 td 120 darab ezresért. Miután kész lett a focus, megmaradt a td, sajnálni nem kellett, ezért azt használtam inkább. Legalább nem kellett mindig pakolni a dolgaimat. Egy év után még mindig kellett melóskocsi, de a tdben már csillió km és gond volt, ezért az ment, egy ismerős tdcije meg jött. Továbbra is jó a két autó, de ha már nem lenne rá pénzem hogy kettő kocsit tartsak, a v6 maradna.
Ennyi.
mondom egyenes választ.
miért a dízelt használod,és miért nem a benzinest.azt írd amit nekem mondtál,mégha kellemetlen is mások előtt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1667 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 17:14:48 »
Idézetet írta: D - 2015.08.30 vasárnap, 17:03:05
Az átlagfogyasztás azt jelenti, hogy valamikor több a fogyasztás valamikor kevesebb. Attól, hogy az átlagfogyasztás annyi amennyi, még nem jelenti azt, hogy éjjel-nappal 40-el megyek, vagy megy bárki akinek ennyi v6-al. Ha valaki igazán papásan megküldi az még 1 litert ebből simán lefarag, országúton meg többet is.
Az meg, hogy V.Zolinak van ilyen is olyan is és a dízellel dolgozik az szerintem nem jelent semmit. Nyilván ha szükségem lenne egy külön melósautóra én is valami olyat vennék ami ahhoz kell. Vagy úgy gondolod, ha valakinek van egy Ferrarija és vesz egy Golfot és onnantól kezdve a hétköznapokban a Golfot használja, az azt jelenti, hogy a Ferrari ***?
majd amikor VZoli leírja,hogy miért is dolgozik dizellel,akkor meglesz a válasz.
sajnos én nem tudok különbséget tenni melós és privát autó között,nekem ugyan azt jelenti a felhasználás szempontjából.nem külsőcégesről beszélünk!Pláne ha mind a kettő az én nevemen van,vagy az "én" cégemben.
Az átlagfogyasztás hűen tükrözi a vezetési stílust.Még mindig tartunk,hogy aki 8literrel jár a vénhattal,az nagypapis,és nem élvezi a fílinget,nem használja az erőt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1668 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 18:00:42 »
Vzoli most jelenleg dízellel dolgozik. Mert kapott céges kocsit. Utálja, de most kannás gázolajat használ. További kérdés? Ha benzines lenne a vállalati akkor kannás benzinnel járna.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1669 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 18:53:55 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.30 vasárnap, 18:00:42
Vzoli most jelenleg dízellel dolgozik. Mert kapott céges kocsit. Utálja, de most kannás gázolajat használ. További kérdés? Ha benzines lenne a vállalati akkor kannás benzinnel járna.
mindig a cégesautó a legjobb.
azért csak kihúztad a válasz alól magad....
politikusnak is jólennél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1670 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 18:57:00 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 18:53:55
mindig a cégesautó a legjobb.
Pontosan. Bár amit mondtam elszámolási különbségen keresett pénz se volt rossz, de így legalább gondtalanul indulok, és nem kell 2 évente új autót vegyek a cégnek.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1671 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 20:13:25 »
Gondoltam, hogy a rengeteg hsz megint a hitvitából generálódott.
Nagy általánosságban az a meglátásom, hogy sok kérdésre nem kaptam választ (még), többek között mi a búbánat a neve, és hogy keressek rá a kalaptartót tartó csavarra, és menetes betétre. Unix-nál voltam, nincs nekik, egy borzalmasan gány cég, a 10 beülős kasszasor 2db terminálon osztozkodik (bankkártya), ráadásul a gyári Ford-os alkatrészkereső nem működött, így azt a választ kaptam, hétfőn tudja megnézni, és berendelni a gyártótól.
Tehát tök jók ezek a hitviták, de ha már nincs konkrétum, vagy lenne de 1000x fel lett téve a kérdés, és senki sem akarja leírni még1x, legalább annyi segítség jó volna, hogy keressek rá, ha volt már róla korábban szó.
D
és
VZoli
véleményével teljes mértékben egyetértek,
alf
-ot meg továbbra sem értem. Főleg ezzel a szemlélettel, hogy eddig azt hittem, sok minden csak poén, de így, hogy azért van ez a fogyasztáson "rugózás", hogy a leendő vásárlónak felnyissa a szemét, mennyivel jobban jár ha dízelt vesz egy 12-13 éves autóból...Ez a no comment kategória.
A 2001-es 2.0 TDCi amit használtam (310e km), kuplung + lendkerék + nagy nyomású + porlasztó csúcs + turbó cserés volt + az apróságok. Vákuum, központi zár problémák és egyéb nyalánkságok. Szerintem ez alsó hangon 600-700e, ha az ember rendesen meg akarja csináltatni. Azon gondolkodtam, ha egy laikus, kevésbé tapasztalt rárepülne, mert eladó lenne, nem venne észre semmi szokatlant próbakör alatt, mert pont nem jönne elő semmi, a külső állapotából pedig nem következtek, hogy a "torka véres".
Lehet, hogy 200e környékén meg tudtam volna venni, de ingyen sem kellett volna, mert feneketlen kútnak éreztem, és ki tudja még mi az ami cserés lett volna, ami csak szétbontás után derült volna ki.
Az is igen beszédes, hogy a hasznaltauto.hu-n a TDCi-kkel Dunát lehet rekeszteni annyi van, és már 5-600e környékén elérhetőek. V6-ból meg alig van. ST mint a fehér holló, a V6 3.0 meg még nem is láttam eladót.
Nagyon kevesen tudnak leinformálható, költségmentes TDCi-t venni, mert a 90% külföldről behozott, a kereskedés pedig igyekszik a hibákat elfedni, hiszen ő nem fog a javíttatásba százezreket tolni. Így marad az, hogy a jóhiszemű vevő megnézni, megtetszik neki, és megveszi, ezzel pedig a nyakába vesz sok százezer forintnyi plusz költséget, mert el van hitetve vele, hogy milyen keveset fogyaszt, gazdaságos, és milyen olcsó fenntartani. Arról kevesen beszélnek, hogy a dízel a városi "beülök és megyek 5-10km-t majd leállítom bevásárolok, majd utána ugyanennyit haza, mennyire nyírja az autó élettartamát, és mennyire nem szereti a dízel. Arról sem szól a fáma, hogy a turbós autók nem szeretik ha nem hül vissza a turbó, és ez igen nyűgössé teszi a városi használatot. Amit látok, szinte senki sem figyel oda erre, és azonnal leállítják. Egy barátom csak ezért nem vett a 911 Porsche-ból turbót, csak 4S-t, mert macera a használata annak, aki ténylegesen odafigyel arra mi a jó az autójának. Ingázni minimum 50-60 kilométereket, illetve nagyobb távolságokra, én is dízelt vennék, ha számítana a minél kevesebb útiköltség ami heti több 1000km vonzatában jelentős.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1672 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 20:24:33 »
Akkor pedig mostmár.mindenki értheti, hogy miért ragaszkodom egy v6hoz, ami 4éves kora óta van nálam, és hivatali sofőrös gép volt egy önkormányzatnál. Még élt rajta az extragarancia amikor megvettem.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1673 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 20:47:08 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.30 vasárnap, 20:24:33
Akkor pedig mostmár.mindenki értheti, hogy miért ragaszkodom egy v6hoz, ami 4éves kora óta van nálam, és hivatali sofőrös gép volt egy önkormányzatnál. Még élt rajta az extragarancia amikor megvettem.
Ezt a kereskedő-autószerelő barátom véleménye is alátámasztja, miszerint turbó dízelt 2 éves korig, max 60-80e kilométerrel. Mire költeni kell rá, az 150-200e, és akkor sem egyben, hiszen nem megy minden tönkre, ráadásul nem egyszerre. Így jó a dízel, de azért egy 1-2 éves Mondeo TDCi árát ha megnézzük...6-8-10 évig fedezné a különbözet a tankolásokat a jelenlegi V6-hoz képest.
Lízing az ökörség, még TDCi mellett is. Mert bár a látszat azt mutatja, mennyire jól megy, a valóság az, hogy sokan nyögik, és mellette nincs pénzük szervizeltetni. Ezért sem túl szerencsés magyar papíros autót venni, mert kint a jobb anyagi helyzetből kifolyólag, a nagy többség odafigyel a szervizre is. Egy újabb Mondeo-nak a havi törlesztője van vagy 80e. Erre rájön a biztosítás, teljesítmény adó, + gázolaj, ami havi szinten simán 150e minimum. Ahhoz hogy élj is, ezen felül nem árt ha megmarad 150-200e. De ki keres havi nettó 300-350e? Nagyon kevesen. Akinek pedig ennyire jól megy, sosem tudhatja mit hoz a holnap, vagy a jövő hét, jövő hónap, jövő év. Lehet megszűnik a cég, leépítik, a költségek pedig 6-8-10 évig nem csökkenek, sőt. Ahogy az autó öregszik, egyre több lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 20:48:46 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1674 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 20:56:20 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.30 vasárnap, 20:13:25
Gondoltam, hogy a rengeteg hsz megint a hitvitából generálódott.
Nagy általánosságban az a meglátásom, hogy sok kérdésre nem kaptam választ (még), többek között mi a búbánat a neve, és hogy keressek rá a kalaptartót tartó csavarra, és menetes betétre. Unix-nál voltam, nincs nekik, egy borzalmasan gány cég, a 10 beülős kasszasor 2db terminálon osztozkodik (bankkártya), ráadásul a gyári Ford-os alkatrészkereső nem működött, így azt a választ kaptam, hétfőn tudja megnézni, és berendelni a gyártótól.
Tehát tök jók ezek a hitviták, de ha már nincs konkrétum, vagy lenne de 1000x fel lett téve a kérdés, és senki sem akarja leírni még1x, legalább annyi segítség jó volna, hogy keressek rá, ha volt már róla korábban szó.
D
és
VZoli
véleményével teljes mértékben egyetértek,
alf
-ot meg továbbra sem értem. Főleg ezzel a szemlélettel, hogy eddig azt hittem, sok minden csak poén, de így, hogy azért van ez a fogyasztáson "rugózás", hogy a leendő vásárlónak felnyissa a szemét, mennyivel jobban jár ha dízelt vesz egy 12-13 éves autóból...Ez a no comment kategória.
A 2001-es 2.0 TDCi amit használtam (310e km), kuplung + lendkerék + nagy nyomású + porlasztó csúcs + turbó cserés volt + az apróságok. Vákuum, központi zár problémák és egyéb nyalánkságok. Szerintem ez alsó hangon 600-700e, ha az ember rendesen meg akarja csináltatni. Azon gondolkodtam, ha egy laikus, kevésbé tapasztalt rárepülne, mert eladó lenne, nem venne észre semmi szokatlant próbakör alatt, mert pont nem jönne elő semmi, a külső állapotából pedig nem következtek, hogy a "torka véres".
Lehet, hogy 200e környékén meg tudtam volna venni, de ingyen sem kellett volna, mert feneketlen kútnak éreztem, és ki tudja még mi az ami cserés lett volna, ami csak szétbontás után derült volna ki.
Az is igen beszédes, hogy a hasznaltauto.hu-n a TDCi-kkel Dunát lehet rekeszteni annyi van, és már 5-600e környékén elérhetőek. V6-ból meg alig van. ST mint a fehér holló, a V6 3.0 meg még nem is láttam eladót.
Nagyon kevesen tudnak leinformálható, költségmentes TDCi-t venni, mert a 90% külföldről behozott, a kereskedés pedig igyekszik a hibákat elfedni, hiszen ő nem fog a javíttatásba százezreket tolni. Így marad az, hogy a jóhiszemű vevő megnézni, megtetszik neki, és megveszi, ezzel pedig a nyakába vesz sok százezer forintnyi plusz költséget, mert el van hitetve vele, hogy milyen keveset fogyaszt, gazdaságos, és milyen olcsó fenntartani. Arról kevesen beszélnek, hogy a dízel a városi "beülök és megyek 5-10km-t majd leállítom bevásárolok, majd utána ugyanennyit haza, mennyire nyírja az autó élettartamát, és mennyire nem szereti a dízel. Arról sem szól a fáma, hogy a turbós autók nem szeretik ha nem hül vissza a turbó, és ez igen nyűgössé teszi a városi használatot. Amit látok, szinte senki sem figyel oda erre, és azonnal leállítják. Egy barátom csak ezért nem vett a 911 Porsche-ból turbót, csak 4S-t, mert macera a használata annak, aki ténylegesen odafigyel arra mi a jó az autójának. Ingázni minimum 50-60 kilométereket, illetve nagyobb távolságokra, én is dízelt vennék, ha számítana a minél kevesebb útiköltség ami heti több 1000km vonzatában jelentős.
tényleg nem értesz.dízelben sem éredemes 12-13évest megvenni,de v6 ból még fiatalt sem.
amúgy meg
www.patentdepo.hu
nem tudom mit keresel,de ilyesmi lehet:
http://www.patentcentrum.hu/osszes_termek/74-300_metrikus_negyszog_lemezanya
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1675 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 21:00:29 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.30 vasárnap, 20:24:33
Akkor pedig mostmár.mindenki értheti, hogy miért ragaszkodom egy v6hoz, ami 4éves kora óta van nálam, és hivatali sofőrös gép volt egy önkormányzatnál. Még élt rajta az extragarancia amikor megvettem.
más szempontból meg azért vettél dízelt,hogy a fogyikülönbségen megspórolt pénzt mellékkeresetként előteremtsd.2év alatt meghozta az árát.da nem így tetted volna,akkor még a saját zsebedből is pótolhattad volna a v6-os étvágyát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1676 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 21:02:04 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.30 vasárnap, 20:13:25
Gondoltam, hogy a rengeteg hsz megint a hitvitából generálódott.
Nagy általánosságban az a meglátásom, hogy sok kérdésre nem kaptam választ (még), többek között mi a búbánat a neve, és hogy keressek
rá a kalaptartót tartó csavarra, és menetes betétre
.
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=111617&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1677 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 21:13:58 »
nincs itt hitvita.én ürölük,hogy nektek van v6.nekem meg nem.
itt tények vannak,amiket nem szabad elferdíteni,és akkor senkit nem ér meglepetés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1678 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 21:35:02 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 21:00:29
más szempontból meg azért vettél dízelt,hogy a fogyikülönbségen megspórolt pénzt mellékkeresetként előteremtsd.2év alatt meghozta az árát.da nem így tetted volna,akkor még a saját zsebedből is pótolhattad volna a v6-os étvágyát.
Jajj. Annyira fafejű vagy Gimli, igazi törp.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1679 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 21:37:54 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 21:13:58
nincs itt hitvita.én ürölük,hogy nektek van v6.nekem meg nem.
itt tények vannak,amiket nem szabad elferdíteni,és akkor senkit nem ér meglepetés.
Pontosan. Tény továbbá az is, hogy a dízel autók jobban össze vannak rakva. Azokban nincs lelazult csavar, kilágyult patent, hiányzó rezgéscsillapító gumi. Mert ha van, megőrülsz ahogy a motor rezgésétől táncrakel az egész utastér
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1680 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 22:03:01 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 17:14:48
majd amikor VZoli leírja,hogy miért is dolgozik dizellel,akkor meglesz a válasz.
sajnos én nem tudok különbséget tenni melós és privát autó között,nekem ugyan azt jelenti a felhasználás szempontjából.nem külsőcégesről beszélünk!Pláne ha mind a kettő az én nevemen van,vagy az "én" cégemben.
Az átlagfogyasztás hűen tükrözi a vezetési stílust.Még mindig tartunk,hogy aki 8literrel jár a vénhattal,az nagypapis,és nem élvezi a fílinget,nem használja az erőt.
Néha úgyérzem reménytelen eset vagy
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1681 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 22:05:18 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.08.30 vasárnap, 21:02:04
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=111617&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Köszönöm a gyors segítségeteket!
Akkor majd ha valamire nem kapok választ, napi 1x felteszem.
Köszi, de nem ez. Ez a kalaptartót fogja a kasztnihoz, hogy ne lógjon. Amit alf linkelt az nagyon olyannak tűnik, csak ehhez még kellene gyári csavar is hozzá. Több méretben van ez is. Azt hittem ez úgy megy az utolsó csavarig, hogy évjárat alapján adják ami kell.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1682 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 22:10:18 »
[/quote]azért nincs a hahun v6, mert nem hozták be, mert a kutyának sem
kellett
, nem adtak érte pénzt az emberek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1683 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 22:12:17 »
Idézetet írta: D - 2015.08.30 vasárnap, 22:03:01
Néha úgyérzem reménytelen eset vagy
mindig az voltam,de nem fáj...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1684 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 22:13:24 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.30 vasárnap, 21:35:02
Jajj. Annyira fafejű vagy Gimli, igazi törp.
természetesen.tesó......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1685 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 22:14:01 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 22:13:24
természetesen.tesó......
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1686 Dátum:
2015.08.30 vasárnap, 22:44:19 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 21:13:58
nincs itt hitvita.én ürölük,hogy nektek van v6.nekem meg nem.
itt tények vannak,amiket nem szabad elferdíteni,és akkor senkit nem ér meglepetés.
Nem ferdít szerintem senki. Persze rajtad kívül.
Pusztán arról van szó, hogy a dízelt úgy állítod be, mintha termelné a gázolajat. Miért ne lehetne venni benzinesből 10 év felettit? Dízelből is lehet, csak itt 500e még jó ha a zsebedben marad.
Benzinesnél is bele lehet futni, csak kisebb eséllyel.
Aki V6-ot akar venni, tisztában van a fogyasztásával. Nem a tőled kapott "valós" információk alapján fogja elvetni, mert felnyitottad a szemét.
Ezekkel a valósnak vélt információiddal a leendő tulajok felé csak annyit érsz el, hogy a jelenlegi tulajokat hergeled.
Nyissuk fel mi is a dízel vásárlás előtt állók szemét a dízel topikban, csak hogy reálisan, ne elvakultan lássák a dolgokat?
Én nem akarom senki szemét felnyitni. Majd mindenki megtapasztalja, jól választott e vagy sem. Legyen az dízeles, vagy V6-os.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.30 vasárnap, 22:55:56 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1687 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 07:06:48 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.08.30 vasárnap, 22:44:19
Nem ferdít szerintem senki. Persze rajtad kívül.
Pusztán arról van szó, hogy a dízelt úgy állítod be, mintha termelné a gázolajat. Miért ne lehetne venni benzinesből 10 év felettit? Dízelből is lehet, csak itt 500e még jó ha a zsebedben marad.
Benzinesnél is bele lehet futni, csak kisebb eséllyel.
Aki V6-ot akar venni, tisztában van a fogyasztásával. Nem a tőled kapott "valós" információk alapján fogja elvetni, mert felnyitottad a szemét.
Ezekkel a valósnak vélt információiddal a leendő tulajok felé csak annyit érsz el, hogy a jelenlegi tulajokat hergeled.
Nyissuk fel mi is a dízel vásárlás előtt állók szemét a dízel topikban, csak hogy reálisan, ne elvakultan lássák a dolgokat?
Én nem akarom senki szemét felnyitni. Majd mindenki megtapasztalja, jól választott e vagy sem. Legyen az dízeles, vagy V6-os.
ez a te véleményed.az enyém meg az enyém.Ja hogy az nem tetszik másnak?hol érdekel az engem.
Ez tudod jelenleg úgy van,hogy mindenki tudja,hogy úgy van,csak senki nem beszél róla.Fáj az igazság?Nekem nem fáj,hogy a dízelben lendkereket,pcsúcsot,nagynyomásút,meg turbót kell cserélni.Beszélni kell róla,és segíteni a másikat a fenntartásában.Az nem segítség ha mellébeszéltek.
Milyen meglepő volt a 16literes első fogyid?Vagy nem is volt melepetés más számára,mert ez természetes?A felső ingerküszöbödet súrolta,miközben nincs ott hiba,annyi az annyi.Én örülök,hogy van lehetőséged fenntartani egy magas fogyasztású v6-ot,csak nem kell tagadni,ferdíteni,szépíteni.Ha beszélünk róla,az több segítség,mint vakítani az embereket.
A dízel sem termeli a gázolajat,azt is tankolni kell.Hol írtam azt,hogy termeli-keresd már meg pls.Nem én keltem a feszt,nektek alacsony az ingerküszöbötök.Ha nem így lenne,nem fájna a valóság.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.31 hétfő, 07:20:41 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1688 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 09:28:17 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.30 vasárnap, 22:10:18
azért nincs a hahun v6, mert nem hozták be, mert a kutyának sem
kellett
, nem adtak érte pénzt az emberek.
Na de nem azért nem kellett, mert rossz. Hanem azért, mert nálunk a BMW 316i meg a 320d a menő, amiről el lehet mondani, hogy béjemvé, és mellette nem fogyaszt sokat
Idézetet írta: alf - 2015.08.31 hétfő, 07:06:48
ez a te véleményed.az enyém meg az enyém.Ja hogy az nem tetszik másnak?hol érdekel az engem.
Ez tudod jelenleg úgy van,hogy mindenki tudja,hogy úgy van,csak senki nem beszél róla.Fáj az igazság?Nekem nem fáj,hogy a dízelben lendkereket,pcsúcsot,nagynyomásút,meg turbót kell cserélni.Beszélni kell róla,és segíteni a másikat a fenntartásában.Az nem segítség ha mellébeszéltek.
Milyen meglepő volt a 16literes első fogyid?Vagy nem is volt melepetés más számára,mert ez természetes?A felső ingerküszöbödet súrolta,miközben nincs ott hiba,annyi az annyi.Én örülök,hogy van lehetőséged fenntartani egy magas fogyasztású v6-ot,csak nem kell tagadni,ferdíteni,szépíteni.Ha beszélünk róla,az több segítség,mint vakítani az embereket.
A dízel sem termeli a gázolajat,azt is tankolni kell.Hol írtam azt,hogy termeli-keresd már meg pls.Nem én keltem a feszt,nektek alacsony az ingerküszöbötök.Ha nem így lenne,nem fájna a valóság.
Itt az a probléma, hogy eddig csak neked sikerült ilyen magas fogyasztásról beszámolni.
Persze sokat fogyaszt, ahogyan Matyas is írta, de mikor? -Ha az ember örömködik. Nem pedig akkor, mikor normálisan közlekedik vele.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.31 hétfő, 09:39:56 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1689 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 09:29:52 »
Idézetet írta: D - 2015.08.31 hétfő, 09:28:17
Na de nem azért nem kellett, mert rossz. Hanem azért, mert nálunk a BMW 316i meg a 320d a menő, amiről el lehet mondani, hogy béjemvé, és mellette nem fogyaszt sokat
2 külön kategória.nem ugyan azt keresi a 2 társaság.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1690 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 09:41:05 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.31 hétfő, 09:29:52
2 külön kategória.nem ugyan azt keresi a 2 társaság.
Ugyanazt keresi az összes, olcsón megvehető és olcsón fenntartható "tekintélyt".
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1691 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 10:06:46 »
Idézetet írta: D - 2015.08.31 hétfő, 09:41:05
Ugyanazt keresi az összes, olcsón megvehető és olcsón fenntartható "tekintélyt".
nekem volt egy 2008as 187le 520.d-m,még 2010ben.se nem olcsó,se nem olcsón fenntartható,és hogy tekintélyes-e.....nem tudom.egyszerre volt meg a mondival.a böminek kellett mennie.nem is volt kérdés.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1692 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 10:37:36 »
Egyébként meg tudjátok milyen dolog a vélemény?
Olyan mint a shegglyuk: mindenkinek van, de senkit sem érdekel a másiké (a szivárványosprofilképesekről most ne beszéljünk, azokat érdekli)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1693 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 10:52:55 »
Idézetet írta: D - 2015.08.31 hétfő, 09:28:17
Itt az a probléma, hogy eddig csak neked sikerült ilyen magas fogyasztásról beszámolni.
Persze sokat fogyaszt, ahogyan Matyas is írta, de mikor? -Ha az ember örömködik. Nem pedig akkor, mikor normálisan közlekedik vele.
ez az.ha izom autót akarsz ne csodálkozz ha 16-ot eszik.ha nem örömmel használod,akkor minek izomautó?arra elég egy 80lovas 1,4-es is.20évvel ezelőtt,amikor nem volt ekkora jelentősége a 2xes üzemanyagfelhasználásnak,még stílusos is volt.ma pazarlás.a szentimentalizmust nem illik belekeverni,azért nem adnak kenyeret a boltban.Az a legnagyobb baj,hogy az autó árát követőel a legnagyobb költség éves szinten sajnos az üzemanyag.és ez már nem lesz másként.
Szeresd az autódat,és örülj,hogy ha neked ez nem okoz gondot,és belefér simán az értékrendedbe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1694 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 12:19:49 »
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1695 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 12:36:34 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.31 hétfő, 12:19:49
Csak tudnám, hogy Gimli mit csinál az smaxos topicon kívül bárhol is
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.31 hétfő, 12:39:04 írta VZoli
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1696 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 13:25:17 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.08.31 hétfő, 12:36:34
Csak tudnám, hogy Gimli mit csinál az smaxos topicon kívül bárhol is
bárhol,bármikor,bármit.ez egy ilyen világ.tökmag.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1697 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 13:26:07 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.31 hétfő, 12:19:49
unalmas,mi?megkéne már tanulnod neked meg autót javítani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1698 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 13:34:34 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.31 hétfő, 13:26:07
unalmas,mi?megkéne már tanulnod neked meg autót javítani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1699 Dátum:
2015.08.31 hétfő, 14:40:49 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.31 hétfő, 10:52:55
ez az.ha izom autót akarsz ne csodálkozz ha 16-ot eszik.ha nem örömmel használod,akkor minek izomautó?arra elég egy 80lovas 1,4-es is.20évvel ezelőtt,amikor nem volt ekkora jelentősége a 2xes üzemanyagfelhasználásnak,még stílusos is volt.ma pazarlás.a szentimentalizmust nem illik belekeverni,azért nem adnak kenyeret a boltban.Az a legnagyobb baj,hogy az autó árát követőel a legnagyobb költség éves szinten sajnos az üzemanyag.és ez már nem lesz másként.
Szeresd az autódat,és örülj,hogy ha neked ez nem okoz gondot,és belefér simán az értékrendedbe.
Örömmel használom, főleg, hogy nem eszik 16 litert
Amúgy attól, hogy van benne 170 páratlanujjú patás állat, még nem fogok egész nap azon élvezkedni. Vagy a sarki ABC-be is menjek 160-nal, mert van benne erő?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Oldalak:
1
...
27
28
29
30
31
32
33
[
34
]
35
36
37
38
39
40
41
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ