Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 01:06:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1176385 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2015.09.02 szerda, 19:34:29 »

nekem az is baj ha nincs rajta.tudom,hogy téged nem zavarna az sem,tökmag. eplus2


Pedig nincs rajtam...... és sosem volt.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2015.09.02 szerda, 19:35:18 »


Ne vetítsd ki a vágyaidat!  eplus2
A helyzet azt, hogy ez alaptalan információ. (Ha BT-re hivatkoznál, hogy ő mondta....akkor most mondom, hogy ő sem rendelkezhet ilyen információkkal.  Cool)
biztos csak a VZoli tudja a frankót..... hehe tartsátok meg magatoknak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2015.09.02 szerda, 19:36:50 »


Pedig nincs rajtam...... és sosem volt.  eplus2
elég baj az,csupaszcsiga. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2015.09.02 szerda, 19:46:36 »

biztos csak a VZoli tudja a frankót..... hehe tartsátok meg magatoknak.
Ne vetítsd ki rám a perverz kis képzelgéseidet Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2015.09.02 szerda, 19:54:05 »

Ne vetítsd ki rám a perverz kis képzelgéseidet Cheesy
ez a Tibi dumája.túl sok időt töltötök együtt.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2015.09.02 szerda, 19:59:38 »

ez a Tibi dumája.túl sok időt töltötök együtt.... eplus2

Velem?
Te vagy vele egy szinten....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2015.09.02 szerda, 20:10:10 »

Velem?
Te vagy vele egy szinten....  eplus2
dehogy.ő az alacsonyabb... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2015.09.02 szerda, 20:21:02 »

Ez egy V6 topik? Vagy nem? Már itt is? Jézusom!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2015.09.02 szerda, 20:22:09 »

Ott a címe: V6  (elég egyértelmű)  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2015.09.02 szerda, 20:33:04 »

Ott a címe: V6  (elég egyértelmű)  vigyor3
bocs,mk3 v6! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2015.09.02 szerda, 21:11:58 »

dehogy.ő az alacsonyabb... nyes
Az alacsonyabb én vagyok, de a törpe meg te Tongue
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2015.09.02 szerda, 21:13:16 »

Csak azért, mert az utolsó 20 hozzászólásból ha valaki jóindulattal egyet talál, ami ide való, már jó. De nem jó.  vigyor3

Mi francért van annyi mindenféle topik, ahol lehet ennyi sz@rságot írni, a helyett, hogy szét offolnátok egy topik képét? Főleg a tartalmát. De persze a sok egyhúronpendülőtől mit várna az ember.
Bocs, minden hszem végén ott van hogy mk3 v6 Wink
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2015.09.02 szerda, 22:27:39 »

Csak egy kis sajtó az átlagfogyasztásokról,hogy képben legyen mindenki.


Fogyasztás
 Benzines        Dízel   
 Motor:    Fogyasztás:    Motor:    Fogyasztás:
 1,8 110 LE    8,20 l/100 km    2,0 TDDi 90 LE    6,55 l/100 km
 1,8 125 LE    8,42 l/100 km    2,0 TDDi 115 LE    6,86 l/100 km
 1,8 SCI 130 LE 8,57 l/100 km    2,0 TDCi 115 LE (5 fok.)6,64 l/100 km
 2,0 145 LE 8,92 l/100 km    2,0 TDCi 130 LE (6 fok.) 6,75 l/100 km
 2,5 V6 170 LE     9,91 l/100 km    2,2 TDCi 155 LE 6,64 l/100 km
 3,0 V6 204 LE    10,31 l/100 km       
 3,0 V6 226 LE    10,84 l/100 km

 Forrás: Spritmonitor.de

És a hibák a v6 és tdci:
Az ST ellen szól a jó drága kuplungszett, a költséges gumiméret, mellette a hangja, a hangulata és az ereje. Érdemes a frissebbet venni belőle, amelyben hatfokozatú kézi váltó van. Öttel nem nyújtja ugyanazt, és elvileg a motor csapágyai is tartósabbak lettek a hatgangosban.

A V6-os benzinesek közül a 2,5 literes, 170 lóerős a legkevésbé vonzó, mert nem különösebben erős és adódhat gond a hajtókarcsapágyakkal. A nagyobb fordulatszámon a teljesítménynöveléshez hozzájáruló IMRC-egység (Intake Manifold Runner Control) is hibaforrás.

Dízelmotorok
Kevés autóval lehet annyira ráfaragni, mint egy reményeinkben ideális, de pénztemetőnek bizonyuló dízel Mondeóval. Akinek minden gond előjön, az cseréltethet 200 ezerért kettős tömegű lendkereket kuplungszettel, 300 000 Ft körül nagynyomású szivattyút, injektorokat darabonként 100 000 forintért, javíttat turbót 100-150 000 Ft körül és áldoz még egy kicsit a tanktisztításra meg a turbócsövek cseréjére.

Gyakori a turbófeltöltő gumicsöveinek repedése, olaj is távozhat a levegővel, így a hibát az olajsárról kiszúrhatjuk a motortérben. A gyatra csövek pótlása gyári alkatrésszel költséges, kiváltásukra viszont van ötletes és költséghatékony példa. A dízelek generátora felől érkező csúnya hang és a rángatás szabadonfutó szíjtárcsa beépítésével szüntethető meg.
Más dízelmotorokon is probléma a dízelek rákkeltő kipufogógázából lerakódó retek, amitől a kipufogógáz-visszavezető (EGR) szelep nem tud rendesen működni. A szelepet nem kell cserélni, szerencsére tisztítható. Bevett megoldás, bár mi nem ajánljuk az eleve mérgező dízelekkel a környezetszennyezés tovább súlyosbítását az EGR-szelep kiiktatásával.


Nagyságrenddel ésszerűbb egy benzinest venni és átállítani autógázra 250 000 forintból, mint kockáztatni a drága javításokkal fenyegető dízellel.
forrás:cromax.hu,vezess.hu

Szerintem ezzel mindenki eldöntheti,hogy melyik motor a jobb vagy rosszabb.



dízel 2őstömegű+kuplungszett 120-130e, magasnyomású szivattyú 100-150e, pcs felújítás 30-45/db,közös gyűjtőcső 10-15e, tanktisztítás nem tudom.
ha vki kitakaríttatja időben a turbóját, nem fog eltörni a tengely, mivel a vgt-n nem ragadnak, kormolódnak le a kis lapátkák. turbó tisztítása 20-40e.
ha esetleg vkinek az elektronikája hal meg, javítható, 30-40e de bontottan is kb ennyi az ára. Az,hogy idővel meg elkopik a tengely, vele jár + azon is,h ki hogyan használja.Szóval amiket írtál árakat, azok igencsak a dupláját verdesik.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2015.09.02 szerda, 22:51:49 »

Sikerült ma 120km-re 23,4L tankolnom. guluszem1 Mivel eddig 11-14L között volt, kétlem, hogy 10L többet kért volna azonos felhasználás mellett.
Most vagy valami komoly gond történt az elmúlt 120km-en, vagy csúnyán átvertek a kútnál (3-5e ft). Ezen a kúton már motorral is voltak furcsaságok. 15L tankba 18L tankolni, illetve 100km-re 9L tankolni, amikor az 5 év alatt 6-6,5L-nél nem fogyasztott többet sosem. F@sz voltam, hogy odamentem. falbav

Váci út 19. Agip kút.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2015.09.02 szerda, 23:22:13 »

Ami bizakodásra ad okot, hogy csak a kút vert át, az az átlagfogyasztás mérő. Eddig mindig kevesebbet fogyasztott, mint amit mutat. 13.5-14L közöt van jelenleg, a kúton 14L, de napok óta csak város klímával. Ez eddigi tankolásaimat figyelembe véve 12-13L közötti fogyasztás kb. Ha majd 24L evett volna, csak jelezné a computer, a drasztikusan megemelkedett fogyasztást nem? Roll Eyes
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
ywerd
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 00:32:35 »

dízel 2őstömegű+kuplungszett 120-130e, magasnyomású szivattyú 100-150e, pcs felújítás 30-45/db,közös gyűjtőcső 10-15e, tanktisztítás nem tudom.
ha vki kitakaríttatja időben a turbóját, nem fog eltörni a tengely, mivel a vgt-n nem ragadnak, kormolódnak le a kis lapátkák. turbó tisztítása 20-40e.
ha esetleg vkinek az elektronikája hal meg, javítható, 30-40e de bontottan is kb ennyi az ára. Az,hogy idővel meg elkopik a tengely, vele jár + azon is,h ki hogyan használja.Szóval amiket írtál árakat, azok igencsak a dupláját verdesik.
Már látom,hogy itt baj van a fejekben.
1.Amit le írtam azt nem én találtam ki.(Megjelöltem a forrást)
2.Az árak valóban nem stimmelnek sokkal többe kerülnek a cikkben leírtaknál.
3.Te áraid meseországban érvényesek.Gyári ford alkatrészek ennyiért nem kaphatóak újba számlával, garanciával.
4.Az,hogy leírod,hogy mit kell otthon szerelni a kocsin,hogy normálisan működjön az nem életszerű, és ez is csak  azt bizonyítja,hogy komoly gondok vannak a típussal.
5.Az olcsó bontott alkatrész kidobott pénz,a keveset futott újszerű bontott alkatrészek pedig kétszer többe kerülnek a te áraidnál.

A valós tdci alkatrész árak így néznek ki:
porlasztó 504z 105447ft/db
nagynyomású sziv. 300977ft/db
kuplung szett lendkerékkel(LUK) 192517ft
turbó(elektronika nélkül) 550458ft
.........és még sorolhatnám.FORRÁS cormax.hu

Tudom most majd az jön,hogy ki az a f@sz aki eredeti új ford alkatrészt vesz drágán?
Azok akik nem értenek az autóhoz,nők akiknek lövésük sincs mi az a porlasztó,az idősebb korosztály,azok akiknek nincs haverja hogy ki hozza számla nélkül a boltból vagy ledobja a kamionról....stb.
A cikk az átlag embereknek szólt akik nemtudnak ügyeskedni ,nincs 600% -os kedvezményük, és nincs idejük a munka és család mellett a kocsi alatt feküdni és tankot szerelni/tisztítani.

Azok a dízelautók amik elmennek 1milliókm hiba nélkül és keveset fogyasztanak mindegy,hogy milyen gázolajat vagy étolajat raksz bele(pl merc. 300d).....nos ezek már csak legendák.Ezek kihaltak a dinoszauruszokkal együtt.
Lehet ámítani saját magunkat azzal,hogy az én tdci-m 3,5 L fogyaszt és otthon papírból és egy darab drótból megjavítom ha elromlik de ez butaság.A tény az,hogy az autógyártóknak nem éri már meg tartós autót csinálni mert akkor ki a fene venne annyi új autót ha a régi is tökéletesen megy.
A benzines autók sem olyanok mint régen de azért itt jóval kevesebb a hiba lehetőség,akit meg zavar a fogyasztása az berakja a gázt és máris van egy pénztárca kímélő környezett barát autója.
Naplózva

Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3

Most:Tesla model Y long range
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:07:57 »

Már látom,hogy itt baj van a fejekben.
1.Amit le írtam azt nem én találtam ki.(Megjelöltem a forrást)
2.Az árak valóban nem stimmelnek sokkal többe kerülnek a cikkben leírtaknál.
3.Te áraid meseországban érvényesek.Gyári ford alkatrészek ennyiért nem kaphatóak újba számlával, garanciával.
4.Az,hogy leírod,hogy mit kell otthon szerelni a kocsin,hogy normálisan működjön az nem életszerű, és ez is csak  azt bizonyítja,hogy komoly gondok vannak a típussal.
5.Az olcsó bontott alkatrész kidobott pénz,a keveset futott újszerű bontott alkatrészek pedig kétszer többe kerülnek a te áraidnál.

A valós tdci alkatrész árak így néznek ki:
porlasztó 504z 105447ft/db
nagynyomású sziv. 300977ft/db
kuplung szett lendkerékkel(LUK) 192517ft
turbó(elektronika nélkül) 550458ft
.........és még sorolhatnám.FORRÁS cormax.hu

Tudom most majd az jön,hogy ki az a f@sz aki eredeti új ford alkatrészt vesz drágán?
Azok akik nem értenek az autóhoz,nők akiknek lövésük sincs mi az a porlasztó,az idősebb korosztály,azok akiknek nincs haverja hogy ki hozza számla nélkül a boltból vagy ledobja a kamionról....stb.
A cikk az átlag embereknek szólt akik nemtudnak ügyeskedni ,nincs 600% -os kedvezményük, és nincs idejük a munka és család mellett a kocsi alatt feküdni és tankot szerelni/tisztítani.

Azok a dízelautók amik elmennek 1milliókm hiba nélkül és keveset fogyasztanak mindegy,hogy milyen gázolajat vagy étolajat raksz bele(pl merc. 300d).....nos ezek már csak legendák.Ezek kihaltak a dinoszauruszokkal együtt.
Lehet ámítani saját magunkat azzal,hogy az én tdci-m 3,5 L fogyaszt és otthon papírból és egy darab drótból megjavítom ha elromlik de ez butaság.A tény az,hogy az autógyártóknak nem éri már meg tartós autót csinálni mert akkor ki a fene venne annyi új autót ha a régi is tökéletesen megy.
A benzines autók sem olyanok mint régen de azért itt jóval kevesebb a hiba lehetőség,akit meg zavar a fogyasztása az berakja a gázt és máris van egy pénztárca kímélő környezett barát autója.


 eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:14:12 »

eljen
te kussuljá.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:16:41 »

Sikerült ma 120km-re 23,4L tankolnom. guluszem1 Mivel eddig 11-14L között volt, kétlem, hogy 10L többet kért volna azonos felhasználás mellett.
Most vagy valami komoly gond történt az elmúlt 120km-en, vagy csúnyán átvertek a kútnál (3-5e ft). Ezen a kúton már motorral is voltak furcsaságok. 15L tankba 18L tankolni, illetve 100km-re 9L tankolni, amikor az 5 év alatt 6-6,5L-nél nem fogyasztott többet sosem. F@sz voltam, hogy odamentem. falbav

Váci út 19. Agip kút.

Ha gondolod nagyon szívesen ránézek diagcuccal(3.ker),hátha mégis van valami a hibatárolóban....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:20:02 »

Már látom,hogy itt baj van a fejekben.
1.Amit le írtam azt nem én találtam ki.(Megjelöltem a forrást)
2.Az árak valóban nem stimmelnek sokkal többe kerülnek a cikkben leírtaknál.
3.Te áraid meseországban érvényesek.Gyári ford alkatrészek ennyiért nem kaphatóak újba számlával, garanciával.
4.Az,hogy leírod,hogy mit kell otthon szerelni a kocsin,hogy normálisan működjön az nem életszerű, és ez is csak  azt bizonyítja,hogy komoly gondok vannak a típussal.
5.Az olcsó bontott alkatrész kidobott pénz,a keveset futott újszerű bontott alkatrészek pedig kétszer többe kerülnek a te áraidnál.

A valós tdci alkatrész árak így néznek ki:
porlasztó 504z 105447ft/db
nagynyomású sziv. 300977ft/db
kuplung szett lendkerékkel(LUK) 192517ft
turbó(elektronika nélkül) 550458ft
.........és még sorolhatnám.FORRÁS cormax.hu

Tudom most majd az jön,hogy ki az a f@sz aki eredeti új ford alkatrészt vesz drágán?
Azok akik nem értenek az autóhoz,nők akiknek lövésük sincs mi az a porlasztó,az idősebb korosztály,azok akiknek nincs haverja hogy ki hozza számla nélkül a boltból vagy ledobja a kamionról....stb.
A cikk az átlag embereknek szólt akik nemtudnak ügyeskedni ,nincs 600% -os kedvezményük, és nincs idejük a munka és család mellett a kocsi alatt feküdni és tankot szerelni/tisztítani.

Azok a dízelautók amik elmennek 1milliókm hiba nélkül és keveset fogyasztanak mindegy,hogy milyen gázolajat vagy étolajat raksz bele(pl merc. 300d).....nos ezek már csak legendák.Ezek kihaltak a dinoszauruszokkal együtt.
Lehet ámítani saját magunkat azzal,hogy az én tdci-m 3,5 L fogyaszt és otthon papírból és egy darab drótból megjavítom ha elromlik de ez butaság.A tény az,hogy az autógyártóknak nem éri már meg tartós autót csinálni mert akkor ki a fene venne annyi új autót ha a régi is tökéletesen megy.
A benzines autók sem olyanok mint régen de azért itt jóval kevesebb a hiba lehetőség,akit meg zavar a fogyasztása az berakja a gázt és máris van egy pénztárca kímélő környezett barát autója.

az a baj,hogy te ezeket csak olvastad.10év benzinezés után jöttek a dízeleim.most így 15 év után kitudom jelenteni,hogy nem költöttem meghibásodás javítására 200e ft ot.A laikus átbaszásában viszont teljesen igazad van.Neked hány évig volt tdci-d?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:20:41 »

te kussuljá.... eplus2

Nem is beszéltem, csak egy  eljen jelet raktam az írás alá.  Cool
A te írásod alá meg egy  mf1 ilyen jelet. Most sem beszéltem közben.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:22:39 »

Nem is beszéltem, csak egy  eljen jelet raktam az írás alá.  Cool
A te írásod alá meg egy  mf1 ilyen jelet. Most sem beszéltem közben.  eplus2
a kezeid.na azokat kellene eltörni,és akkor végképp kussulnál.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:26:59 »

az a baj,hogy te ezeket csak olvastad.10év benzinezés után jöttek a dízeleim.most így 15 év után kitudom jelenteni,hogy nem költöttem meghibásodás javítására 200e ft ot.A laikus átbaszásában viszont teljesen igazad van.Neked hány évig volt tdci-d?


Mindig vannak kivételek, akiknek nem kell -még- költeni a dízelre (bár a psa motorok sokkal jobban, mint az mk3 tdci) és nem kell a benzinesre sem.
De vannak, akiknek bizony kell-ett rendesen költeni a dízelre és olyan is van, akinek a benzinesre.
A történet(ed) azoktól szól, akiknek nem kellett. Ők a "nyertesek", de vesztes több van és főleg a dízel oldalon.

Akinek nem kellett költeni örül és nézi a többit, hogy min problémázik.
Akinek költeni kellett, őket nem vigasztalja az a néhány ("sikertörténet") ember elmondása, akiknek nem kellett.


Egy autóra költeni kell, akár dízel vagy benzines. Hol többet, hol kevesebbet.
Egy nőre is költeni kell.....hol többet, hol kevesebbet.  eplus2

Ha egyikre sem költünk, mindegyik lestrapálódik és tönkremegy...... az ÚJ mindegyik esetben drága!  laugh
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.03 csütörtök, 07:29:51 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:28:11 »

a kezeid.na azokat kellene eltörni,és akkor végképp kussulnál.... nyes

Jó reggelt!
2015!  Hangvezérlés. Lehet ám diktálni is már a telefonoknak, számítógépnek.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:35:27 »


Mindig vannak kivételek, akiknek nem kell -még- költeni a dízelre (bár a psa motorok sokkal jobban, mint az mk3 tdci) és nem kell a benzinesre sem.
De vannak, akiknek bizony kell-ett rendesen költeni a dízelre és olyan is van, akinek a benzinesre.
A történet(ed) azoktól szól, akiknek nem kellett. Ők a "nyertesek", de vesztes több van és főleg a dízel oldalon.

Akinek nem kellett költeni örül és nézi a többit, hogy min problémázik.
Akinek költeni kellett, őket nem vigasztalja az a néhány ("sikertörténet") ember elmondása, akiknek nem kellett.


Egy autóra költeni kell, akár dízel vagy benzines. Hol többet, hol kevesebbet.
Egy nőre is költeni kell.....hol többet, hol kevesebbet.  eplus2

Ha egyikre sem költünk, mindegyik lestrapálódik és tönkremegy...... az ÚJ mindegyik esetben drága!  laugh
így van.ellenben a nagyszámok törvénye mindig mérvadó.továbbá a legjobb autó mindig a céges... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:35:53 »

Jó reggelt!
2015!  Hangvezérlés. Lehet ám diktálni is már a telefonoknak, számítógépnek.  eplus2

akkor jöhet az ugrás az emeletről. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:36:56 »

így van.ellenben a nagyszámok törvénye mindig mérvadó.továbbá a legjobb autó mindig a céges... vigyor3


Ez mindig így volt, így van és így lesz!  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:37:22 »

akkor jöhet az ugrás az emeletről. nyes

Földszint!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 07:53:41 »

dízel 2őstömegű+kuplungszett 120-130e, magasnyomású szivattyú 100-150e, pcs felújítás 30-45/db,közös gyűjtőcső 10-15e, tanktisztítás nem tudom.
ha vki kitakaríttatja időben a turbóját, nem fog eltörni a tengely, mivel a vgt-n nem ragadnak, kormolódnak le a kis lapátkák. turbó tisztítása 20-40e.
ha esetleg vkinek az elektronikája hal meg, javítható, 30-40e de bontottan is kb ennyi az ára. Az,hogy idővel meg elkopik a tengely, vele jár + azon is,h ki hogyan használja.Szóval amiket írtál árakat, azok igencsak a dupláját verdesik.

Háát nekem a dieselhez 190.000 Ft-ba került volna a teljes kuplung szett baráti áron, /mivel a szerelő ismerősöm regisztrált a beszállításban és elég jó engedményt kap/ úgy hogy a szerelési költséget nem kérte volna a szerelő ismerősöm. A másik pedig, hogy egy átlagos sofőr beül az autóba és megy vele. Nem azon fáradozik nap mint nap, hogy ellenőrizze főleg a turbót. Ja és vannak a vájt fülüek, akik a legcsúnyább hangot sem hallják meg  vigyor3

Ahogy egy ismerősöm mondja a dieseles autó 5 éves koráig k@rva stabil, utána bármikor beüthet a kraft. És ezt a gyártók is tudják.

Igaz a benzines autók is tudnak sokszor fejtörést okozni rinya

Na de bánja a kánya, a benzin benzin. A diesel az diesel. Volt nekem ilyen is olyan is. Mindig a nálam lévő autó volt a legtökéletesebb, és ezért bármikor vitába is keveredtem, de így már 40 felet csak röhögök az itteni vitákon. A gyermekkoromat idézi  taps taps taps







« Utoljára szerkesztve: 2015.09.03 csütörtök, 08:24:44 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 09:03:56 »

Már látom,hogy itt baj van a fejekben.
1.Amit le írtam azt nem én találtam ki.(Megjelöltem a forrást)
2.Az árak valóban nem stimmelnek sokkal többe kerülnek a cikkben leírtaknál.
3.Te áraid meseországban érvényesek.Gyári ford alkatrészek ennyiért nem kaphatóak újba számlával, garanciával.
4.Az,hogy leírod,hogy mit kell otthon szerelni a kocsin,hogy normálisan működjön az nem életszerű, és ez is csak  azt bizonyítja,hogy komoly gondok vannak a típussal.
5.Az olcsó bontott alkatrész kidobott pénz,a keveset futott újszerű bontott alkatrészek pedig kétszer többe kerülnek a te áraidnál.

A valós tdci alkatrész árak így néznek ki:
porlasztó 504z 105447ft/db
nagynyomású sziv. 300977ft/db
kuplung szett lendkerékkel(LUK) 192517ft
turbó(elektronika nélkül) 550458ft
.........és még sorolhatnám.FORRÁS cormax.hu

Tudom most majd az jön,hogy ki az a f@sz aki eredeti új ford alkatrészt vesz drágán?
Azok akik nem értenek az autóhoz,nők akiknek lövésük sincs mi az a porlasztó,az idősebb korosztály,azok akiknek nincs haverja hogy ki hozza számla nélkül a boltból vagy ledobja a kamionról....stb.
A cikk az átlag embereknek szólt akik nemtudnak ügyeskedni ,nincs 600% -os kedvezményük, és nincs idejük a munka és család mellett a kocsi alatt feküdni és tankot szerelni/tisztítani.

Azok a dízelautók amik elmennek 1milliókm hiba nélkül és keveset fogyasztanak mindegy,hogy milyen gázolajat vagy étolajat raksz bele(pl merc. 300d).....nos ezek már csak legendák.Ezek kihaltak a dinoszauruszokkal együtt.
Lehet ámítani saját magunkat azzal,hogy az én tdci-m 3,5 L fogyaszt és otthon papírból és egy darab drótból megjavítom ha elromlik de ez butaság.A tény az,hogy az autógyártóknak nem éri már meg tartós autót csinálni mert akkor ki a fene venne annyi új autót ha a régi is tökéletesen megy.
A benzines autók sem olyanok mint régen de azért itt jóval kevesebb a hiba lehetőség,akit meg zavar a fogyasztása az berakja a gázt és máris van egy pénztárca kímélő környezett barát autója.


 taps
meseország? Ki beszélt itt új árakról? Olvastad a hsz-em? Felújított darabok árát írtam, kivéve a kuplung szettet.
Tessék, ott a benyásnál a generátor (gyári 104 538 Ft, felújítva 30-40e), szervószivattyú (gyári 177 567 Ft, felújítva 15-25e) , kormánymű (gyári 397 734 Ft, felújított 30-60e), mint a dieselnél, ami ugyanúgy elromolhat. Vegyen bele újat horror áron, amikor fel lehet újítani töredékéért?
Persze, el lehet vinni szervízbe, és ki lehet csengetni akár 1millát is a szerelésre, amit máshol megcsinálnak normálisan 150-200e-be. De azt tényleg csak sajnálni tudom, aki nem ér rá fél órát böngészni, mert nincs ideje utánajárni, h mi mennyibe kerül a mai világban. ez csak a duma! Az meg is érdemli!

Hol írtam azt, h otthon kell szerelni az autót? Mi nem életszerű? Hogy vmit karban kell tartani, hogy az minél tovább üzemeljen?
És képzeld, kapsz újszerű bontott alkatrészt, csak tudni kell, hogy hol keresd! Bontott alkatrészt turbó elektronikára írtam, és kapsz ennyiért jót, hidd el! De ha nem akar vki bontottat venni, felújítják azt is, mint írtam. Persze meg lehet venni az újat is. Kinek hogy bírja el a pénztárcája.

"Lehet ámítani saját magunkat azzal,hogy az én tdci-m 3,5 L fogyaszt és otthon papírból és egy darab drótból megjavítom ha elromlik de ez butaság." Ez meg úgy hülyeség,ahogy van. Azért, mert azt mertem írni, h ki kell tiszíttatni a turbót, abból neked egyenes arányban ez jön le?  wow1
Na mind1! Mindenkinek a saját dolga/döntése/pénztárcája, hogyan és mennyiért javíttatja az autóját. wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.03 csütörtök, 09:37:10 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 09:05:36 »


Mindig vannak kivételek, akiknek nem kell -még- költeni a dízelre (bár a psa motorok sokkal jobban, mint az mk3 tdci) és nem kell a benzinesre sem.
De vannak, akiknek bizony kell-ett rendesen költeni a dízelre és olyan is van, akinek a benzinesre.
A történet(ed) azoktól szól, akiknek nem kellett. Ők a "nyertesek", de vesztes több van és főleg a dízel oldalon.

Akinek nem kellett költeni örül és nézi a többit, hogy min problémázik.
Akinek költeni kellett, őket nem vigasztalja az a néhány ("sikertörténet") ember elmondása, akiknek nem kellett.


Egy autóra költeni kell, akár dízel vagy benzines. Hol többet, hol kevesebbet.
Egy nőre is költeni kell.....hol többet, hol kevesebbet.  eplus2

Ha egyikre sem költünk, mindegyik lestrapálódik és tönkremegy...... az ÚJ mindegyik esetben drága!  laugh

 eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 09:38:26 »

Háát nekem a dieselhez 190.000 Ft-ba került volna a teljes kuplung szett baráti áron, /mivel a szerelő ismerősöm regisztrált a beszállításban és elég jó engedményt kap/ úgy hogy a szerelési költséget nem kérte volna a szerelő ismerősöm. A másik pedig, hogy egy átlagos sofőr beül az autóba és megy vele. Nem azon fáradozik nap mint nap, hogy ellenőrizze főleg a turbót. Ja és vannak a vájt fülüek, akik a legcsúnyább hangot sem hallják meg  vigyor3

Ahogy egy ismerősöm mondja a dieseles autó 5 éves koráig k@rva stabil, utána bármikor beüthet a kraft. És ezt a gyártók is tudják.

Igaz a benzines autók is tudnak sokszor fejtörést okozni rinya

Na de bánja a kánya, a benzin benzin. A diesel az diesel. Volt nekem ilyen is olyan is. Mindig a nálam lévő autó volt a legtökéletesebb, és ezért bármikor vitába is keveredtem, de így már 40 felet csak röhögök az itteni vitákon. A gyermekkoromat idézi  taps taps taps



akkor nem jó helyen kerested.
xenixauto.hu  http://xenixauto.hu/arukereso/kuplung-szett---kettos-tomegu-lendkerek?automarka=Ford&gyarto=LUK


Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2000.11. --> 2003.02.
LUK 600004500
130 685 Ft


Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2003.03. --> 2006.03.
LUK 600004600
137 440 Ft


Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 16V TDDi, TDCi 90 LE, 115 LE, 130 LE 2000.11. --> 2007.08.
LUK 600004700
141 130 Ft

Nem kell állandóan nap, mint nap ellenőrizni a turbót. Annyit írtam, hogy tengelytörés elkerülése végett érdemes kitisztíttatni a turbót. Kész.
Akkor példa, mind1 h benyás v dízel. Adott egy x átlagos sofőr. tudja,h télen -30fok lesz és megelőzheti, h szétfagyjon a rendszer, ha ennél nagyobb tűrőképességű fagyállót önt az autójába. Az autóba csak -15ig jó, mert így vette. De te nem tesz bele, mert átlagos sofőr, aki nem ér rá ilyen hülyeségekkel foglalkozni naponta. Ezért szépen megfagy a hűtővíz télen. Költeni kell az autóra, és az nem jó. Pedig tehetett volna ellene. Kicsit lesarkított példa, de kb ez a lényege.  vigyor3 nyes
Én sem vitázom, meg a benzin kontra dízel téma sem érdekel. Kinek mi felel meg. Csak válaszoltam egy olyan hsz-re, aminek a leírt árak töredékéből javítani lehet az autót.  wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 10:38:59 »


akkor nem jó helyen kerested.
xenixauto.hu  http://xenixauto.hu/arukereso/kuplung-szett---kettos-tomegu-lendkerek?automarka=Ford&gyarto=LUK


Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2000.11. --> 2003.02.
LUK 600004500
130 685 Ft


Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2003.03. --> 2006.03.
LUK 600004600
137 440 Ft


Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 16V TDDi, TDCi 90 LE, 115 LE, 130 LE 2000.11. --> 2007.08.
LUK 600004700
141 130 Ft

Nem kell állandóan nap, mint nap ellenőrizni a turbót. Annyit írtam, hogy tengelytörés elkerülése végett érdemes kitisztíttatni a turbót. Kész.
Akkor példa, mind1 h benyás v dízel. Adott egy x átlagos sofőr. tudja,h télen -30fok lesz és megelőzheti, h szétfagyjon a rendszer, ha ennél nagyobb tűrőképességű fagyállót önt az autójába. Az autóba csak -15ig jó, mert így vette. De te nem tesz bele, mert átlagos sofőr, aki nem ér rá ilyen hülyeségekkel foglalkozni naponta. Ezért szépen megfagy a hűtővíz télen. Költeni kell az autóra, és az nem jó. Pedig tehetett volna ellene. Kicsit lesarkított példa, de kb ez a lényege.  vigyor3 nyes
Én sem vitázom, meg a benzin kontra dízel téma sem érdekel. Kinek mi felel meg. Csak válaszoltam egy olyan hsz-re, aminek a leírt árak töredékéből javítani lehet az autót.  wave


Teljes mértékben igazat adok neked, de az árakat néztem és valami az egyiknél hiányzott valami:

Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 16V TDDi, TDCi 90 LE, 115 LE, 130 LE 2000.11. --> 2007.08.    LUK 600004700    141 130 Ft

A központi kinyomó csapágy nincs benne. Azért már ugrik az ára és a vásárló behúzva a csőbe rinya


Ez pedig a 90 pacikhoz való nem a 130-as méneshez:

Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2003.03. --> 2006.03.    LUK 600004600    137 440 Ft

És már itt a tudatlan bedőlhet mert hát neki a 90 lóerős árát mondták rinya

Ja és az utolsó:

Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 16V TDDi, TDCi 90 LE, 115 LE, 130 LE 2000.11. --> 2007.08.    LUK 600004700    141 130 Ft
    
Na itt is hiányzik a kinyomócsapágy  falbav

így hát az árak változóak. Olyan minta a festő, a plafont nem kalkulálta bele  nyes
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 14:42:27 »

Teljes mértékben igazat adok neked, de az árakat néztem és valami az egyiknél hiányzott valami:

Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 16V TDDi, TDCi 90 LE, 115 LE, 130 LE 2000.11. --> 2007.08.    LUK 600004700    141 130 Ft

A központi kinyomó csapágy nincs benne. Azért már ugrik az ára és a vásárló behúzva a csőbe rinya


Ez pedig a 90 pacikhoz való nem a 130-as méneshez:

Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2003.03. --> 2006.03.    LUK 600004600    137 440 Ft

És már itt a tudatlan bedőlhet mert hát neki a 90 lóerős árát mondták rinya

Ja és az utolsó:

Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 16V TDDi, TDCi 90 LE, 115 LE, 130 LE 2000.11. --> 2007.08.    LUK 600004700    141 130 Ft
    
Na itt is hiányzik a kinyomócsapágy  falbav

így hát az árak változóak. Olyan minta a festő, a plafont nem kalkulálta bele  nyes

a kinyomó bent van az árban, azért is kuplung szett,csak nincs odaírva külön, h + kinyomó.
https://www.google.hu/search?q=LUK+600004700&biw=1680&bih=943&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIyODJ6u_axwIVh0kaCh2sNwAZ

90Le? miért dőlhet be, hisz arra van kiírva. mivel csak ez a 3 volt részletezve, csak ezt tudtam kimásolni. Árajánlatot kell természetesen kérni alvázszám alapján, hiszen nem csak ez a 3 fajta van (di,ci, 5ös,6os váltó, 90le 115,130Le)
de ha gondolod, kérek egyet 6os, 130Le Ci-hez. vigyor3

vettünk már innen, és nem volt gond. számla + gari. 20e feletti vásárlásnál ingyenes házhozszállítás. Rendelés leadás után másnap ott a motyó. Teljesen korrektek.
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.03 csütörtök, 14:50:19 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 14:49:28 »

a kinyomó bent van az árban, azért is kuplung szett,csak nincs odaírva külön, h + kinyomó.
https://www.google.hu/search?q=LUK+600004700&biw=1680&bih=943&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIyODJ6u_axwIVh0kaCh2sNwAZ
amire írtad, h 90le nem 130, az is oda van írva
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2003.03. --> 2006.03.    LUK 600004600    137 440 Ft

vettünk már innen, és nem volt gond. számla + gari. 20e feletti vásárlásnál ingyenes házhozszállítás. Rendelés leadás után másnap ott a motyó. Teljesen korrektek.
 wave

Én úgy értelmeztem, ahogyan le van írva. De azért csak érdekes, hogy egyik cuccnál kiírják másiknál nem. Na mindegy aki ott akar vásárolni jobban fog tájékozódni  Wink
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 14:50:46 »

Én úgy értelmeztem, ahogyan le van írva. De azért csak érdekes, hogy egyik cuccnál kiírják másiknál nem. Na mindegy aki ott akar vásárolni jobban fog tájékozódni  Wink


 eljen wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 15:00:29 »

eljen wave

Hüha vita nélkül megbeszéltük. Azért néhányan tanulhatnának  taps taps taps
Naplózva

mondejó 2.5 V6
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2015.09.04 péntek, 07:19:17 »

Hüha vita nélkül megbeszéltük. Azért néhányan tanulhatnának  taps taps taps

Hát igen, van még mit tanulnotok  dumcsi bee1
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2015.09.04 péntek, 07:32:58 »

Hüha vita nélkül megbeszéltük. Azért néhányan tanulhatnának  taps taps taps


Ez így tök unalmas..... legalább 2 hétig kellett volna húzni-vonni, egymásnak feszülni!  vigyor3
Sőt, a végén valaki le is regelhetett volna. Na úgy az igazi!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2015.09.04 péntek, 10:51:29 »


Ez így tök unalmas..... legalább 2 hétig kellett volna húzni-vonni, egymásnak feszülni!  vigyor3
Sőt, a végén valaki le is regelhetett volna. Na úgy az igazi!  eplus2

ennek te vagy a nagymestere.miattad kb 3 fő regelt már le.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2015.09.04 péntek, 11:18:59 »

ennek te vagy a nagymestere.miattad kb 3 fő regelt már le.... eplus2

Én egyiknek sem mondtam ilyesmit, de még csak nem is utaltam rá.
Mindenkinek a saját döntése volt. Nem miattam!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2015.09.04 péntek, 14:40:50 »


Ez így tök unalmas..... legalább 2 hétig kellett volna húzni-vonni, egymásnak feszülni!  vigyor3
Sőt, a végén valaki le is regelhetett volna. Na úgy az igazi!  eplus2


mi veszekedünk, és te leregelsz?  eplus2 hehe
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 19:46:29 »

SHELL-nél fogok tankolni. 100km városban, dugók is voltak benne bőven, ebből 15-20km 5-6000 között váltogatva (mert ilyen kedvem volt eplus2) 8,6L tudtam rátankolni, hogy tele legyen a tank. A konklúzió egészen elképesztő. Minden kúton átvertek eddig, csak különböző mértékben. falbav Mostantól csak ennél a SHELL-nél fogok tankolni, és nagyon kíváncsi leszek a továbbiakra. whatever
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 20:30:43 »

SHELL-nél fogok tankolni. 100km városban, dugók is voltak benne bőven, ebből 15-20km 5-6000 között váltogatva (mert ilyen kedvem volt eplus2) 8,6L tudtam rátankolni, hogy tele legyen a tank. A konklúzió egészen elképesztő. Minden kúton átvertek eddig, csak különböző mértékben. falbav Mostantól csak ennél a SHELL-nél fogok tankolni, és nagyon kíváncsi leszek a továbbiakra. whatever


Melyik városról van szó, ahol neked van időd és helyed elforgatni 5-6000 közé a fokozatokat?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 20:42:08 »


Melyik városról van szó, ahol neked van időd és helyed elforgatni 5-6000 közé a fokozatokat?  fejvakaras

Természetesen Pest. Túl sűrűn nem csinálok ilyet, de mint volt GSXR1000 tulaj, értek hozzá, hogy kiválasszam a megfelelő körülményeket, ügyelve a biztonságos közlekedésre. Wink
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 20:44:18 »

Természetesen Pest. Túl sűrűn nem csinálok ilyet, de mint volt GSXR1000 tulaj, értek hozzá, hogy kiválasszam a megfelelő körülményeket, ügyelve a biztonságos közlekedésre. Wink

Azért ne keverjük a motorral. Én is tudom, hogy annak igazából sem hely, sem idő nem kell felgyorsulni....
De a Mondeo azért messze nem tudj azt.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 20:52:30 »

SHELL-nél fogok tankolni. 100km városban, dugók is voltak benne bőven, ebből 15-20km 5-6000 között váltogatva (mert ilyen kedvem volt eplus2) 8,6L tudtam rátankolni, hogy tele legyen a tank. A konklúzió egészen elképesztő. Minden kúton átvertek eddig, csak különböző mértékben. falbav Mostantól csak ennél a SHELL-nél fogok tankolni, és nagyon kíváncsi leszek a továbbiakra. whatever

 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny colerique colerique
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 21:07:53 »

Azért ne keverjük a motorral. Én is tudom, hogy annak igazából sem hely, sem idő nem kell felgyorsulni....
De a Mondeo azért messze nem tudj azt.  wave

Nem tudja, de azért pl. egy Árpád híd Pest felé sok mindenre elég. Grin Nem lámpától lámpáig gyorsulásra gondoltam. Ahhoz tényleg kevés. A motornak van több mint 1200kg előnye, ami azért valljuk be, elég nagy.
De azért 5000 felett, a V6 is meglódul keményen.

2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny colerique colerique

Alf tökön fogja szúrni magát, hogy nem kormolós és 9L alatt fogyasztott. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.07 hétfő, 21:15:55 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 21:20:02 »

Nem tudja, de azért pl. egy Árpád híd Pest felé sok mindenre elég. Grin Nem lámpától lámpáig gyorsulásra gondoltam. Ahhoz tényleg kevés. A motornak van több mint 1200kg előnye, ami azért valljuk be, elég nagy.
De azért 5000 felett, a V6 is meglódul keményen.

Alf tökön fogja szúrni magát, hogy nem kormolós és 9L alatt fogyasztott. eplus2

Nem, ezen az átver a benzinkutad dumán nevetek. javasolni kéne a MythBusters sorozatnak ennek kivizsgálását.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 21:25:43 »

Nem, ezen az átver a benzinkutad dumán nevetek. javasolni kéne a MythBusters sorozatnak ennek kivizsgálását.

De ha nem ez, akkor mi a magyarázat? Most jobban volt hajtva, mint amikor OMV-n 11-12L tankoltam. Mindig kattanásig töltöm, a kilométert pedig az autó méri, és jól. GPS-szel többször ellenőriztem.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.