Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:43:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1303530 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1750 Dátum:
2015.09.02 szerda, 19:34:29 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.02 szerda, 19:33:40
nekem az is baj ha nincs rajta.tudom,hogy téged nem zavarna az sem,tökmag.
Pedig nincs rajtam...... és sosem volt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1751 Dátum:
2015.09.02 szerda, 19:35:18 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.02 szerda, 18:38:51
Ne vetítsd ki a vágyaidat!
A helyzet azt, hogy ez alaptalan információ. (Ha BT-re hivatkoznál, hogy ő mondta....akkor most mondom, hogy ő sem rendelkezhet ilyen információkkal.
)
biztos csak a VZoli tudja a frankót.....
tartsátok meg magatoknak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1752 Dátum:
2015.09.02 szerda, 19:36:50 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.02 szerda, 19:34:29
Pedig nincs rajtam...... és sosem volt.
elég baj az,csupaszcsiga.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1753 Dátum:
2015.09.02 szerda, 19:46:36 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.02 szerda, 19:35:18
biztos csak a VZoli tudja a frankót.....
tartsátok meg magatoknak.
Ne vetítsd ki rám a perverz kis képzelgéseidet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1754 Dátum:
2015.09.02 szerda, 19:54:05 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.02 szerda, 19:46:36
Ne vetítsd ki rám a perverz kis képzelgéseidet
ez a Tibi dumája.túl sok időt töltötök együtt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1755 Dátum:
2015.09.02 szerda, 19:59:38 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.02 szerda, 19:54:05
ez a Tibi dumája.túl sok időt töltötök együtt....
Velem?
Te vagy vele
egy szinten
....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1756 Dátum:
2015.09.02 szerda, 20:10:10 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.02 szerda, 19:59:38
Velem?
Te vagy vele
egy szinten
....
dehogy.ő az alacsonyabb...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1757 Dátum:
2015.09.02 szerda, 20:21:02 »
Ez egy V6 topik? Vagy nem? Már itt is? Jézusom!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1758 Dátum:
2015.09.02 szerda, 20:22:09 »
Ott a címe: V6 (elég egyértelmű)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1759 Dátum:
2015.09.02 szerda, 20:33:04 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.02 szerda, 20:22:09
Ott a címe: V6 (elég egyértelmű)
bocs,mk3 v6!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1760 Dátum:
2015.09.02 szerda, 21:11:58 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.02 szerda, 20:10:10
dehogy.ő az alacsonyabb...
Az alacsonyabb én vagyok, de a törpe meg te
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1761 Dátum:
2015.09.02 szerda, 21:13:16 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.09.02 szerda, 20:40:14
Csak azért, mert az utolsó 20 hozzászólásból ha valaki jóindulattal egyet talál, ami ide való, már jó. De nem jó.
Mi francért van annyi mindenféle topik, ahol lehet ennyi sz@rságot írni, a helyett, hogy szét offolnátok egy topik képét? Főleg a tartalmát. De persze a sok egyhúronpendülőtől mit várna az ember.
Bocs, minden hszem végén ott van hogy mk3 v6
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1762 Dátum:
2015.09.02 szerda, 22:27:39 »
Idézetet írta: ywerd - 2015.09.01 kedd, 22:47:57
Csak egy kis sajtó az átlagfogyasztásokról,hogy képben legyen mindenki.
Fogyasztás
Benzines Dízel
Motor: Fogyasztás: Motor: Fogyasztás:
1,8 110 LE 8,20 l/100 km 2,0 TDDi 90 LE 6,55 l/100 km
1,8 125 LE 8,42 l/100 km 2,0 TDDi 115 LE 6,86 l/100 km
1,8 SCI 130 LE 8,57 l/100 km 2,0 TDCi 115 LE (5 fok.)6,64 l/100 km
2,0 145 LE 8,92 l/100 km 2,0 TDCi 130 LE (6 fok.) 6,75 l/100 km
2,5 V6 170 LE 9,91 l/100 km 2,2 TDCi 155 LE 6,64 l/100 km
3,0 V6 204 LE 10,31 l/100 km
3,0 V6 226 LE 10,84 l/100 km
Forrás: Spritmonitor.de
És a hibák a v6 és tdci:
Az ST ellen szól a jó drága kuplungszett, a költséges gumiméret, mellette a hangja, a hangulata és az ereje. Érdemes a frissebbet venni belőle, amelyben hatfokozatú kézi váltó van. Öttel nem nyújtja ugyanazt, és elvileg a motor csapágyai is tartósabbak lettek a hatgangosban.
A V6-os benzinesek közül a 2,5 literes, 170 lóerős a legkevésbé vonzó, mert nem különösebben erős és adódhat gond a hajtókarcsapágyakkal. A nagyobb fordulatszámon a teljesítménynöveléshez hozzájáruló IMRC-egység (Intake Manifold Runner Control) is hibaforrás.
Dízelmotorok
Kevés autóval lehet annyira ráfaragni, mint egy reményeinkben ideális, de pénztemetőnek bizonyuló dízel Mondeóval. Akinek minden gond előjön, az cseréltethet 200 ezerért kettős tömegű lendkereket kuplungszettel, 300 000 Ft körül nagynyomású szivattyút, injektorokat darabonként 100 000 forintért, javíttat turbót 100-150 000 Ft körül és áldoz még egy kicsit a tanktisztításra meg a turbócsövek cseréjére.
Gyakori a turbófeltöltő gumicsöveinek repedése, olaj is távozhat a levegővel, így a hibát az olajsárról kiszúrhatjuk a motortérben. A gyatra csövek pótlása gyári alkatrésszel költséges, kiváltásukra viszont van ötletes és költséghatékony példa. A dízelek generátora felől érkező csúnya hang és a rángatás szabadonfutó szíjtárcsa beépítésével szüntethető meg.
Más dízelmotorokon is probléma a dízelek rákkeltő kipufogógázából lerakódó retek, amitől a kipufogógáz-visszavezető (EGR) szelep nem tud rendesen működni. A szelepet nem kell cserélni, szerencsére tisztítható. Bevett megoldás, bár mi nem ajánljuk az eleve mérgező dízelekkel a környezetszennyezés tovább súlyosbítását az EGR-szelep kiiktatásával.
Nagyságrenddel ésszerűbb egy benzinest venni és átállítani autógázra 250 000 forintból, mint kockáztatni a drága javításokkal fenyegető dízellel.
forrás:cromax.hu,vezess.hu
Szerintem ezzel mindenki eldöntheti,hogy melyik motor a jobb vagy rosszabb.
dízel 2őstömegű+kuplungszett 120-130e, magasnyomású szivattyú 100-150e, pcs felújítás 30-45/db,közös gyűjtőcső 10-15e, tanktisztítás nem tudom.
ha vki kitakaríttatja időben a turbóját, nem fog eltörni a tengely, mivel a vgt-n nem ragadnak, kormolódnak le a kis lapátkák. turbó tisztítása 20-40e.
ha esetleg vkinek az elektronikája hal meg, javítható, 30-40e de bontottan is kb ennyi az ára. Az,hogy idővel meg elkopik a tengely, vele jár + azon is,h ki hogyan használja.Szóval amiket írtál árakat, azok igencsak a dupláját verdesik.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1763 Dátum:
2015.09.02 szerda, 22:51:49 »
Sikerült ma 120km-re 23,4L tankolnom.
Mivel eddig 11-14L között volt, kétlem, hogy 10L többet kért volna azonos felhasználás mellett.
Most vagy valami komoly gond történt az elmúlt 120km-en, vagy csúnyán átvertek a kútnál (3-5e ft). Ezen a kúton már motorral is voltak furcsaságok. 15L tankba 18L tankolni, illetve 100km-re 9L tankolni, amikor az 5 év alatt 6-6,5L-nél nem fogyasztott többet sosem. F@sz voltam, hogy odamentem.
Váci út 19. Agip kút.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1764 Dátum:
2015.09.02 szerda, 23:22:13 »
Ami bizakodásra ad okot, hogy csak a kút vert át, az az átlagfogyasztás mérő. Eddig mindig kevesebbet fogyasztott, mint amit mutat. 13.5-14L közöt van jelenleg, a kúton 14L, de napok óta csak város klímával. Ez eddigi tankolásaimat figyelembe véve 12-13L közötti fogyasztás kb. Ha majd 24L evett volna, csak jelezné a computer, a drasztikusan megemelkedett fogyasztást nem?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
ywerd
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1765 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 00:32:35 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.09.02 szerda, 22:27:39
dízel 2őstömegű+kuplungszett 120-130e, magasnyomású szivattyú 100-150e, pcs felújítás 30-45/db,közös gyűjtőcső 10-15e, tanktisztítás nem tudom.
ha vki kitakaríttatja időben a turbóját, nem fog eltörni a tengely, mivel a vgt-n nem ragadnak, kormolódnak le a kis lapátkák. turbó tisztítása 20-40e.
ha esetleg vkinek az elektronikája hal meg, javítható, 30-40e de bontottan is kb ennyi az ára. Az,hogy idővel meg elkopik a tengely, vele jár + azon is,h ki hogyan használja.Szóval amiket írtál árakat, azok igencsak a dupláját verdesik.
Már látom,hogy itt baj van a fejekben.
1.Amit le írtam azt nem én találtam ki.(Megjelöltem a forrást)
2.Az árak valóban nem stimmelnek sokkal többe kerülnek a cikkben leírtaknál.
3.Te áraid meseországban érvényesek.Gyári ford alkatrészek ennyiért nem kaphatóak újba számlával, garanciával.
4.Az,hogy leírod,hogy mit kell otthon szerelni a kocsin,hogy normálisan működjön az nem életszerű, és ez is csak azt bizonyítja,hogy komoly gondok vannak a típussal.
5.Az olcsó bontott alkatrész kidobott pénz,a keveset futott újszerű bontott alkatrészek pedig kétszer többe kerülnek a te áraidnál.
A valós tdci alkatrész árak így néznek ki:
porlasztó 504z 105447ft/db
nagynyomású sziv. 300977ft/db
kuplung szett lendkerékkel(LUK) 192517ft
turbó(elektronika nélkül) 550458ft
.........és még sorolhatnám.FORRÁS cormax.hu
Tudom most majd az jön,hogy ki az a f@sz aki eredeti új ford alkatrészt vesz drágán?
Azok akik nem értenek az autóhoz,nők akiknek lövésük sincs mi az a porlasztó,az idősebb korosztály,azok akiknek nincs haverja hogy ki hozza számla nélkül a boltból vagy ledobja a kamionról....stb.
A cikk az átlag embereknek szólt akik nemtudnak ügyeskedni ,nincs 600% -os kedvezményük, és nincs idejük a munka és család mellett a kocsi alatt feküdni és tankot szerelni/tisztítani.
Azok a dízelautók amik elmennek 1milliókm hiba nélkül és keveset fogyasztanak mindegy,hogy milyen gázolajat vagy étolajat raksz bele(pl merc. 300d).....nos ezek már csak legendák.Ezek kihaltak a dinoszauruszokkal együtt.
Lehet ámítani saját magunkat azzal,hogy az én tdci-m 3,5 L fogyaszt és otthon papírból és egy darab drótból megjavítom ha elromlik de ez butaság.A tény az,hogy az autógyártóknak nem éri már meg tartós autót csinálni mert akkor ki a fene venne annyi új autót ha a régi is tökéletesen megy.
A benzines autók sem olyanok mint régen de azért itt jóval kevesebb a hiba lehetőség,akit meg zavar a fogyasztása az berakja a gázt és máris van egy pénztárca kímélő környezett barát autója.
Naplózva
Ex:mk3 mondeo 2.0 benzin,yaris hybrid,c-zero,tesla model 3
Most:Tesla model Y long range
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1766 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:07:57 »
Idézetet írta: ywerd - 2015.09.03 csütörtök, 00:32:35
Már látom,hogy itt baj van a fejekben.
1.Amit le írtam azt nem én találtam ki.(Megjelöltem a forrást)
2.Az árak valóban nem stimmelnek sokkal többe kerülnek a cikkben leírtaknál.
3.Te áraid meseországban érvényesek.Gyári ford alkatrészek ennyiért nem kaphatóak újba számlával, garanciával.
4.Az,hogy leírod,hogy mit kell otthon szerelni a kocsin,hogy normálisan működjön az nem életszerű, és ez is csak azt bizonyítja,hogy komoly gondok vannak a típussal.
5.Az olcsó bontott alkatrész kidobott pénz,a keveset futott újszerű bontott alkatrészek pedig kétszer többe kerülnek a te áraidnál.
A valós tdci alkatrész árak így néznek ki:
porlasztó 504z 105447ft/db
nagynyomású sziv. 300977ft/db
kuplung szett lendkerékkel(LUK) 192517ft
turbó(elektronika nélkül) 550458ft
.........és még sorolhatnám.FORRÁS cormax.hu
Tudom most majd az jön,hogy ki az a f@sz aki eredeti új ford alkatrészt vesz drágán?
Azok akik nem értenek az autóhoz,nők akiknek lövésük sincs mi az a porlasztó,az idősebb korosztály,azok akiknek nincs haverja hogy ki hozza számla nélkül a boltból vagy ledobja a kamionról....stb.
A cikk az átlag embereknek szólt akik nemtudnak ügyeskedni ,nincs 600% -os kedvezményük, és nincs idejük a munka és család mellett a kocsi alatt feküdni és tankot szerelni/tisztítani.
Azok a dízelautók amik elmennek 1milliókm hiba nélkül és keveset fogyasztanak mindegy,hogy milyen gázolajat vagy étolajat raksz bele(pl merc. 300d).....nos ezek már csak legendák.Ezek kihaltak a dinoszauruszokkal együtt.
Lehet ámítani saját magunkat azzal,hogy az én tdci-m 3,5 L fogyaszt és otthon papírból és egy darab drótból megjavítom ha elromlik de ez butaság.A tény az,hogy az autógyártóknak nem éri már meg tartós autót csinálni mert akkor ki a fene venne annyi új autót ha a régi is tökéletesen megy.
A benzines autók sem olyanok mint régen de azért itt jóval kevesebb a hiba lehetőség,akit meg zavar a fogyasztása az berakja a gázt és máris van egy pénztárca kímélő környezett barát autója.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1767 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:14:12 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.03 csütörtök, 07:07:57
te kussuljá....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1768 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:16:41 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.02 szerda, 22:51:49
Sikerült ma 120km-re 23,4L tankolnom.
Mivel eddig 11-14L között volt, kétlem, hogy 10L többet kért volna azonos felhasználás mellett.
Most vagy valami komoly gond történt az elmúlt 120km-en, vagy csúnyán átvertek a kútnál (3-5e ft). Ezen a kúton már motorral is voltak furcsaságok. 15L tankba 18L tankolni, illetve 100km-re 9L tankolni, amikor az 5 év alatt 6-6,5L-nél nem fogyasztott többet sosem. F@sz voltam, hogy odamentem.
Váci út 19. Agip kút.
Ha gondolod nagyon szívesen ránézek diagcuccal(3.ker),hátha mégis van valami a hibatárolóban....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1769 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:20:02 »
Idézetet írta: ywerd - 2015.09.03 csütörtök, 00:32:35
Már látom,hogy itt baj van a fejekben.
1.Amit le írtam azt nem én találtam ki.(Megjelöltem a forrást)
2.Az árak valóban nem stimmelnek sokkal többe kerülnek a cikkben leírtaknál.
3.Te áraid meseországban érvényesek.Gyári ford alkatrészek ennyiért nem kaphatóak újba számlával, garanciával.
4.Az,hogy leírod,hogy mit kell otthon szerelni a kocsin,hogy normálisan működjön az nem életszerű, és ez is csak azt bizonyítja,hogy komoly gondok vannak a típussal.
5.Az olcsó bontott alkatrész kidobott pénz,a keveset futott újszerű bontott alkatrészek pedig kétszer többe kerülnek a te áraidnál.
A valós tdci alkatrész árak így néznek ki:
porlasztó 504z 105447ft/db
nagynyomású sziv. 300977ft/db
kuplung szett lendkerékkel(LUK) 192517ft
turbó(elektronika nélkül) 550458ft
.........és még sorolhatnám.FORRÁS cormax.hu
Tudom most majd az jön,hogy ki az a f@sz aki eredeti új ford alkatrészt vesz drágán?
Azok akik nem értenek az autóhoz,nők akiknek lövésük sincs mi az a porlasztó,az idősebb korosztály,azok akiknek nincs haverja hogy ki hozza számla nélkül a boltból vagy ledobja a kamionról....stb.
A cikk az átlag embereknek szólt akik nemtudnak ügyeskedni ,nincs 600% -os kedvezményük, és nincs idejük a munka és család mellett a kocsi alatt feküdni és tankot szerelni/tisztítani.
Azok a dízelautók amik elmennek 1milliókm hiba nélkül és keveset fogyasztanak mindegy,hogy milyen gázolajat vagy étolajat raksz bele(pl merc. 300d).....nos ezek már csak legendák.Ezek kihaltak a dinoszauruszokkal együtt.
Lehet ámítani saját magunkat azzal,hogy az én tdci-m 3,5 L fogyaszt és otthon papírból és egy darab drótból megjavítom ha elromlik de ez butaság.A tény az,hogy az autógyártóknak nem éri már meg tartós autót csinálni mert akkor ki a fene venne annyi új autót ha a régi is tökéletesen megy.
A benzines autók sem olyanok mint régen de azért itt jóval kevesebb a hiba lehetőség,akit meg zavar a fogyasztása az berakja a gázt és máris van egy pénztárca kímélő környezett barát autója.
az a baj,hogy te ezeket csak olvastad.10év benzinezés után jöttek a dízeleim.most így 15 év után kitudom jelenteni,hogy nem költöttem meghibásodás javítására 200e ft ot.A laikus átbaszásában viszont teljesen igazad van.Neked hány évig volt tdci-d?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1770 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:20:41 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.03 csütörtök, 07:14:12
te kussuljá....
Nem is beszéltem, csak egy
jelet raktam az írás alá.
A te írásod alá meg egy
ilyen jelet. Most sem beszéltem közben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1771 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:22:39 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.03 csütörtök, 07:20:41
Nem is beszéltem, csak egy
jelet raktam az írás alá.
A te írásod alá meg egy
ilyen jelet. Most sem beszéltem közben.
a kezeid.na azokat kellene eltörni,és akkor végképp kussulnál....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1772 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:26:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.03 csütörtök, 07:20:02
az a baj,hogy te ezeket csak olvastad.10év benzinezés után jöttek a dízeleim.most így 15 év után kitudom jelenteni,hogy nem költöttem meghibásodás javítására 200e ft ot.A laikus átbaszásában viszont teljesen igazad van.Neked hány évig volt tdci-d?
Mindig vannak kivételek, akiknek nem kell -még- költeni a dízelre (bár a psa motorok sokkal jobban, mint az mk3 tdci) és nem kell a benzinesre sem.
De vannak, akiknek bizony kell-ett rendesen költeni a dízelre és olyan is van, akinek a benzinesre.
A történet(ed) azoktól szól, akiknek nem kellett. Ők a "nyertesek", de vesztes több van és főleg a dízel oldalon.
Akinek nem kellett költeni örül és nézi a többit, hogy min problémázik.
Akinek költeni kellett, őket nem vigasztalja az a néhány ("sikertörténet") ember elmondása, akiknek nem kellett.
Egy autóra költeni kell, akár dízel vagy benzines. Hol többet, hol kevesebbet.
Egy nőre is költeni kell.....hol többet, hol kevesebbet.
Ha egyikre sem költünk, mindegyik lestrapálódik és tönkremegy...... az ÚJ mindegyik esetben drága!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.03 csütörtök, 07:29:51 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1773 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:28:11 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.03 csütörtök, 07:22:39
a kezeid.na azokat kellene eltörni,és akkor végképp kussulnál....
Jó reggelt!
2015! Hangvezérlés. Lehet ám diktálni is már a telefonoknak, számítógépnek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1774 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:35:27 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.03 csütörtök, 07:26:59
Mindig vannak kivételek, akiknek nem kell -még- költeni a dízelre (bár a psa motorok sokkal jobban, mint az mk3 tdci) és nem kell a benzinesre sem.
De vannak, akiknek bizony kell-ett rendesen költeni a dízelre és olyan is van, akinek a benzinesre.
A történet(ed) azoktól szól, akiknek nem kellett. Ők a "nyertesek", de vesztes több van és főleg a dízel oldalon.
Akinek nem kellett költeni örül és nézi a többit, hogy min problémázik.
Akinek költeni kellett, őket nem vigasztalja az a néhány ("sikertörténet") ember elmondása, akiknek nem kellett.
Egy autóra költeni kell, akár dízel vagy benzines. Hol többet, hol kevesebbet.
Egy nőre is költeni kell.....hol többet, hol kevesebbet.
Ha egyikre sem költünk, mindegyik lestrapálódik és tönkremegy...... az ÚJ mindegyik esetben drága!
így van.ellenben a nagyszámok törvénye mindig mérvadó.továbbá a legjobb autó mindig a céges...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1775 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:35:53 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.03 csütörtök, 07:28:11
Jó reggelt!
2015! Hangvezérlés. Lehet ám diktálni is már a telefonoknak, számítógépnek.
akkor jöhet az ugrás az emeletről.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1776 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:36:56 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.03 csütörtök, 07:35:27
így van.ellenben a nagyszámok törvénye mindig mérvadó.továbbá
a legjobb autó mindig a céges
...
Ez mindig így volt, így van és így lesz!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1777 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:37:22 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.03 csütörtök, 07:35:53
akkor jöhet az ugrás az emeletről.
Földszint!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1778 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 07:53:41 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.09.02 szerda, 22:27:39
dízel 2őstömegű+kuplungszett 120-130e, magasnyomású szivattyú 100-150e, pcs felújítás 30-45/db,közös gyűjtőcső 10-15e, tanktisztítás nem tudom.
ha vki kitakaríttatja időben a turbóját, nem fog eltörni a tengely, mivel a vgt-n nem ragadnak, kormolódnak le a kis lapátkák. turbó tisztítása 20-40e.
ha esetleg vkinek az elektronikája hal meg, javítható, 30-40e de bontottan is kb ennyi az ára. Az,hogy idővel meg elkopik a tengely, vele jár + azon is,h ki hogyan használja.Szóval amiket írtál árakat, azok igencsak a dupláját verdesik.
Háát nekem a dieselhez 190.000 Ft-ba került volna a teljes kuplung szett baráti áron, /mivel a szerelő ismerősöm regisztrált a beszállításban és elég jó engedményt kap/ úgy hogy a szerelési költséget nem kérte volna a szerelő ismerősöm. A másik pedig, hogy egy átlagos sofőr beül az autóba és megy vele. Nem azon fáradozik nap mint nap, hogy ellenőrizze főleg a turbót. Ja és vannak a vájt fülüek, akik a legcsúnyább hangot sem hallják meg
Ahogy egy ismerősöm mondja a dieseles autó 5 éves koráig k@rva stabil, utána bármikor beüthet a kraft. És ezt a gyártók is tudják.
Igaz a benzines autók is tudnak sokszor fejtörést okozni
Na de bánja a kánya, a benzin benzin. A diesel az diesel. Volt nekem ilyen is olyan is. Mindig a nálam lévő autó volt a legtökéletesebb, és ezért bármikor vitába is keveredtem, de így már 40 felet csak röhögök az itteni vitákon. A gyermekkoromat idézi
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.03 csütörtök, 08:24:44 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1779 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 09:03:56 »
Idézetet írta: ywerd - 2015.09.03 csütörtök, 00:32:35
Már látom,hogy itt baj van a fejekben.
1.Amit le írtam azt nem én találtam ki.(Megjelöltem a forrást)
2.Az árak valóban nem stimmelnek sokkal többe kerülnek a cikkben leírtaknál.
3.Te áraid meseországban érvényesek.Gyári ford alkatrészek ennyiért nem kaphatóak újba számlával, garanciával.
4.Az,hogy leírod,hogy mit kell otthon szerelni a kocsin,hogy normálisan működjön az nem életszerű, és ez is csak azt bizonyítja,hogy komoly gondok vannak a típussal.
5.Az olcsó bontott alkatrész kidobott pénz,a keveset futott újszerű bontott alkatrészek pedig kétszer többe kerülnek a te áraidnál.
A valós tdci alkatrész árak így néznek ki:
porlasztó 504z 105447ft/db
nagynyomású sziv. 300977ft/db
kuplung szett lendkerékkel(LUK) 192517ft
turbó(elektronika nélkül) 550458ft
.........és még sorolhatnám.FORRÁS cormax.hu
Tudom most majd az jön,hogy ki az a f@sz aki eredeti új ford alkatrészt vesz drágán?
Azok akik nem értenek az autóhoz,nők akiknek lövésük sincs mi az a porlasztó,az idősebb korosztály,azok akiknek nincs haverja hogy ki hozza számla nélkül a boltból vagy ledobja a kamionról....stb.
A cikk az átlag embereknek szólt akik nemtudnak ügyeskedni ,nincs 600% -os kedvezményük, és nincs idejük a munka és család mellett a kocsi alatt feküdni és tankot szerelni/tisztítani.
Azok a dízelautók amik elmennek 1milliókm hiba nélkül és keveset fogyasztanak mindegy,hogy milyen gázolajat vagy étolajat raksz bele(pl merc. 300d).....nos ezek már csak legendák.Ezek kihaltak a dinoszauruszokkal együtt.
Lehet ámítani saját magunkat azzal,hogy az én tdci-m 3,5 L fogyaszt és otthon papírból és egy darab drótból megjavítom ha elromlik de ez butaság.A tény az,hogy az autógyártóknak nem éri már meg tartós autót csinálni mert akkor ki a fene venne annyi új autót ha a régi is tökéletesen megy.
A benzines autók sem olyanok mint régen de azért itt jóval kevesebb a hiba lehetőség,akit meg zavar a fogyasztása az berakja a gázt és máris van egy pénztárca kímélő környezett barát autója.
meseország? Ki beszélt itt új árakról? Olvastad a hsz-em? Felújított darabok árát írtam, kivéve a kuplung szettet.
Tessék, ott a benyásnál a generátor (gyári 104 538 Ft, felújítva 30-40e), szervószivattyú (gyári 177 567 Ft, felújítva 15-25e) , kormánymű (gyári 397 734 Ft, felújított 30-60e), mint a dieselnél, ami ugyanúgy elromolhat. Vegyen bele újat horror áron, amikor fel lehet újítani töredékéért?
Persze, el lehet vinni szervízbe, és ki lehet csengetni akár 1millát is a szerelésre, amit máshol megcsinálnak normálisan 150-200e-be. De azt tényleg csak sajnálni tudom, aki nem ér rá fél órát böngészni, mert nincs ideje utánajárni, h mi mennyibe kerül a mai világban. ez csak a duma! Az meg is érdemli!
Hol írtam azt, h otthon kell szerelni az autót? Mi nem életszerű? Hogy vmit karban kell tartani, hogy az minél tovább üzemeljen?
És képzeld, kapsz újszerű bontott alkatrészt, csak tudni kell, hogy hol keresd! Bontott alkatrészt turbó elektronikára írtam, és kapsz ennyiért jót, hidd el! De ha nem akar vki bontottat venni, felújítják azt is, mint írtam. Persze meg lehet venni az újat is. Kinek hogy bírja el a pénztárcája.
"Lehet ámítani saját magunkat azzal,hogy az én tdci-m 3,5 L fogyaszt és otthon papírból és egy darab drótból megjavítom ha elromlik de ez butaság." Ez meg úgy hülyeség,ahogy van. Azért, mert azt mertem írni, h ki kell tiszíttatni a turbót, abból neked egyenes arányban ez jön le?
Na mind1! Mindenkinek a saját dolga/döntése/pénztárcája, hogyan és mennyiért javíttatja az autóját.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.03 csütörtök, 09:37:10 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1780 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 09:05:36 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.03 csütörtök, 07:26:59
Mindig vannak kivételek, akiknek nem kell -még- költeni a dízelre (bár a psa motorok sokkal jobban, mint az mk3 tdci) és nem kell a benzinesre sem.
De vannak, akiknek bizony kell-ett rendesen költeni a dízelre és olyan is van, akinek a benzinesre.
A történet(ed) azoktól szól, akiknek nem kellett. Ők a "nyertesek", de vesztes több van és főleg a dízel oldalon.
Akinek nem kellett költeni örül és nézi a többit, hogy min problémázik.
Akinek költeni kellett, őket nem vigasztalja az a néhány ("sikertörténet") ember elmondása, akiknek nem kellett.
Egy autóra költeni kell, akár dízel vagy benzines. Hol többet, hol kevesebbet.
Egy nőre is költeni kell.....hol többet, hol kevesebbet.
Ha egyikre sem költünk, mindegyik lestrapálódik és tönkremegy...... az ÚJ mindegyik esetben drága!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1781 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 09:38:26 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.03 csütörtök, 07:53:41
Háát nekem a dieselhez 190.000 Ft-ba került volna a teljes kuplung szett baráti áron, /mivel a szerelő ismerősöm regisztrált a beszállításban és elég jó engedményt kap/ úgy hogy a szerelési költséget nem kérte volna a szerelő ismerősöm. A másik pedig, hogy egy átlagos sofőr beül az autóba és megy vele. Nem azon fáradozik nap mint nap, hogy ellenőrizze főleg a turbót. Ja és vannak a vájt fülüek, akik a legcsúnyább hangot sem hallják meg
Ahogy egy ismerősöm mondja a dieseles autó 5 éves koráig k@rva stabil, utána bármikor beüthet a kraft. És ezt a gyártók is tudják.
Igaz a benzines autók is tudnak sokszor fejtörést okozni
Na de bánja a kánya, a benzin benzin. A diesel az diesel. Volt nekem ilyen is olyan is. Mindig a nálam lévő autó volt a legtökéletesebb, és ezért bármikor vitába is keveredtem, de így már 40 felet csak röhögök az itteni vitákon. A gyermekkoromat idézi
akkor nem jó helyen kerested.
xenixauto.hu
http://xenixauto.hu/arukereso/kuplung-szett---kettos-tomegu-lendkerek?automarka=Ford&gyarto=LUK
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2000.11. --> 2003.02.
LUK 600004500
130 685 Ft
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2003.03. --> 2006.03.
LUK 600004600
137 440 Ft
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 16V TDDi, TDCi 90 LE, 115 LE, 130 LE 2000.11. --> 2007.08.
LUK 600004700
141 130 Ft
Nem kell állandóan nap, mint nap ellenőrizni a turbót. Annyit írtam, hogy tengelytörés elkerülése végett érdemes kitisztíttatni a turbót. Kész.
Akkor példa, mind1 h benyás v dízel. Adott egy x átlagos sofőr. tudja,h télen -30fok lesz és megelőzheti, h szétfagyjon a rendszer, ha ennél nagyobb tűrőképességű fagyállót önt az autójába. Az autóba csak -15ig jó, mert így vette. De te nem tesz bele, mert átlagos sofőr, aki nem ér rá ilyen hülyeségekkel foglalkozni naponta. Ezért szépen megfagy a hűtővíz télen. Költeni kell az autóra, és az nem jó. Pedig tehetett volna ellene. Kicsit lesarkított példa, de kb ez a lényege.
Én sem vitázom, meg a benzin kontra dízel téma sem érdekel. Kinek mi felel meg. Csak válaszoltam egy olyan hsz-re, aminek a leírt árak töredékéből javítani lehet az autót.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1782 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 10:38:59 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.09.03 csütörtök, 09:38:26
akkor nem jó helyen kerested.
xenixauto.hu
http://xenixauto.hu/arukereso/kuplung-szett---kettos-tomegu-lendkerek?automarka=Ford&gyarto=LUK
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2000.11. --> 2003.02.
LUK 600004500
130 685 Ft
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2003.03. --> 2006.03.
LUK 600004600
137 440 Ft
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 16V TDDi, TDCi 90 LE, 115 LE, 130 LE 2000.11. --> 2007.08.
LUK 600004700
141 130 Ft
Nem kell állandóan nap, mint nap ellenőrizni a turbót. Annyit írtam, hogy tengelytörés elkerülése végett érdemes kitisztíttatni a turbót. Kész.
Akkor példa, mind1 h benyás v dízel. Adott egy x átlagos sofőr. tudja,h télen -30fok lesz és megelőzheti, h szétfagyjon a rendszer, ha ennél nagyobb tűrőképességű fagyállót önt az autójába. Az autóba csak -15ig jó, mert így vette. De te nem tesz bele, mert átlagos sofőr, aki nem ér rá ilyen hülyeségekkel foglalkozni naponta. Ezért szépen megfagy a hűtővíz télen. Költeni kell az autóra, és az nem jó. Pedig tehetett volna ellene. Kicsit lesarkított példa, de kb ez a lényege.
Én sem vitázom, meg a benzin kontra dízel téma sem érdekel. Kinek mi felel meg. Csak válaszoltam egy olyan hsz-re, aminek a leírt árak töredékéből javítani lehet az autót.
Teljes mértékben igazat adok neked, de az árakat néztem és valami az egyiknél hiányzott valami:
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 16V TDDi, TDCi 90 LE, 115 LE, 130 LE 2000.11. --> 2007.08. LUK 600004700 141 130 Ft
A központi kinyomó csapágy nincs benne. Azért már ugrik az ára és a vásárló behúzva a csőbe
Ez pedig a 90 pacikhoz való nem a 130-as méneshez:
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2003.03. --> 2006.03. LUK 600004600 137 440 Ft
És már itt a tudatlan bedőlhet mert hát neki a 90 lóerős árát mondták
Ja és az utolsó:
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 16V TDDi, TDCi 90 LE, 115 LE, 130 LE 2000.11. --> 2007.08. LUK 600004700 141 130 Ft
Na itt is hiányzik a kinyomócsapágy
így hát az árak változóak. Olyan minta a festő, a plafont nem kalkulálta bele
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1783 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 14:42:27 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.03 csütörtök, 10:38:59
Teljes mértékben igazat adok neked, de az árakat néztem és valami az egyiknél hiányzott valami:
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 16V TDDi, TDCi 90 LE, 115 LE, 130 LE 2000.11. --> 2007.08. LUK 600004700 141 130 Ft
A központi kinyomó csapágy nincs benne. Azért már ugrik az ára és a vásárló behúzva a csőbe
Ez pedig a 90 pacikhoz való nem a 130-as méneshez:
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI 90 LE 2003.03. --> 2006.03. LUK 600004600 137 440 Ft
És már itt a tudatlan bedőlhet mert hát neki a 90 lóerős árát mondták
Ja és az utolsó:
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 16V TDDi, TDCi 90 LE, 115 LE, 130 LE 2000.11. --> 2007.08. LUK 600004700 141 130 Ft
Na itt is hiányzik a kinyomócsapágy
így hát az árak változóak. Olyan minta a festő, a plafont nem kalkulálta bele
a kinyomó bent van az árban, azért is kuplung szett,csak nincs odaírva külön, h + kinyomó.
https://www.google.hu/search?q=LUK+600004700&biw=1680&bih=943&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIyODJ6u_axwIVh0kaCh2sNwAZ
90Le? miért dőlhet be, hisz arra van kiírva. mivel csak ez a 3 volt részletezve, csak ezt tudtam kimásolni. Árajánlatot kell természetesen kérni alvázszám alapján, hiszen nem csak ez a 3 fajta van (di,ci, 5ös,6os váltó, 90le 115,130Le)
de ha gondolod, kérek egyet 6os, 130Le Ci-hez.
vettünk már innen, és nem volt gond. számla + gari. 20e feletti vásárlásnál ingyenes házhozszállítás. Rendelés leadás után másnap ott a motyó. Teljesen korrektek.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.03 csütörtök, 14:50:19 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1784 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 14:49:28 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.09.03 csütörtök, 14:42:27
a kinyomó bent van az árban, azért is kuplung szett,csak nincs odaírva külön, h + kinyomó.
https://www.google.hu/search?q=LUK+600004700&biw=1680&bih=943&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIyODJ6u_axwIVh0kaCh2sNwAZ
amire írtad, h 90le nem 130, az is oda van írva
Ford Mondeo III kettős tömegű lendkerék + kuplung szett + központi kinyomócsapágy 2.0 16V TDDI, TDCI
90 LE
2003.03. --> 2006.03. LUK 600004600 137 440 Ft
vettünk már innen, és nem volt gond. számla + gari. 20e feletti vásárlásnál ingyenes házhozszállítás. Rendelés leadás után másnap ott a motyó. Teljesen korrektek.
Én úgy értelmeztem, ahogyan le van írva. De azért csak érdekes, hogy egyik cuccnál kiírják másiknál nem. Na mindegy aki ott akar vásárolni jobban fog tájékozódni
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1785 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 14:50:46 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.03 csütörtök, 14:49:28
Én úgy értelmeztem, ahogyan le van írva. De azért csak érdekes, hogy egyik cuccnál kiírják másiknál nem. Na mindegy aki ott akar vásárolni jobban fog tájékozódni
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1786 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 15:00:29 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.09.03 csütörtök, 14:50:46
Hüha vita nélkül megbeszéltük. Azért néhányan tanulhatnának
Naplózva
mondejó 2.5 V6
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1787 Dátum:
2015.09.04 péntek, 07:19:17 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.03 csütörtök, 15:00:29
Hüha vita nélkül megbeszéltük. Azért néhányan tanulhatnának
Hát igen, van még mit tanulnotok
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1788 Dátum:
2015.09.04 péntek, 07:32:58 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.03 csütörtök, 15:00:29
Hüha vita nélkül megbeszéltük. Azért néhányan tanulhatnának
Ez így tök unalmas..... legalább 2 hétig kellett volna húzni-vonni, egymásnak feszülni!
Sőt, a végén valaki le is regelhetett volna. Na úgy az igazi!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1789 Dátum:
2015.09.04 péntek, 10:51:29 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.04 péntek, 07:32:58
Ez így tök unalmas..... legalább 2 hétig kellett volna húzni-vonni, egymásnak feszülni!
Sőt, a végén valaki le is regelhetett volna. Na úgy az igazi!
ennek te vagy a nagymestere.miattad kb 3 fő regelt már le....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1790 Dátum:
2015.09.04 péntek, 11:18:59 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.04 péntek, 10:51:29
ennek te vagy a nagymestere.miattad kb 3 fő regelt már le....
Én egyiknek sem mondtam ilyesmit, de még csak nem is utaltam rá.
Mindenkinek a saját döntése volt. Nem miattam!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1791 Dátum:
2015.09.04 péntek, 14:40:50 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.04 péntek, 07:32:58
Ez így tök unalmas..... legalább 2 hétig kellett volna húzni-vonni, egymásnak feszülni!
Sőt, a végén valaki le is regelhetett volna. Na úgy az igazi!
mi veszekedünk, és te leregelsz?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1792 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 19:46:29 »
SHELL-nél fogok tankolni. 100km városban, dugók is voltak benne bőven, ebből 15-20km 5-6000 között váltogatva (mert ilyen kedvem volt
) 8,6L tudtam rátankolni, hogy tele legyen a tank. A konklúzió egészen elképesztő. Minden kúton átvertek eddig, csak különböző mértékben.
Mostantól csak ennél a SHELL-nél fogok tankolni, és nagyon kíváncsi leszek a továbbiakra.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1793 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 20:30:43 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.07 hétfő, 19:46:29
SHELL-nél fogok tankolni. 100km városban, dugók is voltak benne bőven, ebből 15-20km 5-6000 között váltogatva (mert ilyen kedvem volt
) 8,6L tudtam rátankolni, hogy tele legyen a tank. A konklúzió egészen elképesztő. Minden kúton átvertek eddig, csak különböző mértékben.
Mostantól csak ennél a SHELL-nél fogok tankolni, és nagyon kíváncsi leszek a továbbiakra.
Melyik városról van szó, ahol neked van időd és helyed elforgatni 5-6000 közé a fokozatokat?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1794 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 20:42:08 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.07 hétfő, 20:30:43
Melyik városról van szó, ahol neked van időd és helyed elforgatni 5-6000 közé a fokozatokat?
Természetesen Pest. Túl sűrűn nem csinálok ilyet, de mint volt GSXR1000 tulaj, értek hozzá, hogy kiválasszam a megfelelő körülményeket, ügyelve a biztonságos közlekedésre.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1795 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 20:44:18 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.07 hétfő, 20:42:08
Természetesen Pest. Túl sűrűn nem csinálok ilyet, de mint volt GSXR1000 tulaj, értek hozzá, hogy kiválasszam a megfelelő körülményeket, ügyelve a biztonságos közlekedésre.
Azért ne keverjük a motorral. Én is tudom, hogy annak igazából sem hely, sem idő nem kell felgyorsulni....
De a Mondeo azért messze nem tudj azt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1796 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 20:52:30 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.07 hétfő, 19:46:29
SHELL-nél fogok tankolni. 100km városban, dugók is voltak benne bőven, ebből 15-20km 5-6000 között váltogatva (mert ilyen kedvem volt
) 8,6L tudtam rátankolni, hogy tele legyen a tank. A konklúzió egészen elképesztő. Minden kúton átvertek eddig, csak különböző mértékben.
Mostantól csak ennél a SHELL-nél fogok tankolni, és nagyon kíváncsi leszek a továbbiakra.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1797 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 21:07:53 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.07 hétfő, 20:44:18
Azért ne keverjük a motorral. Én is tudom, hogy annak igazából sem hely, sem idő nem kell felgyorsulni....
De a Mondeo azért messze nem tudj azt.
Nem tudja, de azért pl. egy Árpád híd Pest felé sok mindenre elég.
Nem lámpától lámpáig gyorsulásra gondoltam. Ahhoz tényleg kevés. A motornak van több mint 1200kg előnye, ami azért valljuk be, elég nagy.
De azért 5000 felett, a V6 is meglódul keményen.
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.07 hétfő, 20:52:30
Alf tökön fogja szúrni magát, hogy nem kormolós és 9L alatt fogyasztott.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.07 hétfő, 21:15:55 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1798 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 21:20:02 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.07 hétfő, 21:07:53
Nem tudja, de azért pl. egy Árpád híd Pest felé sok mindenre elég.
Nem lámpától lámpáig gyorsulásra gondoltam. Ahhoz tényleg kevés. A motornak van több mint 1200kg előnye, ami azért valljuk be, elég nagy.
De azért 5000 felett, a V6 is meglódul keményen.
Alf tökön fogja szúrni magát, hogy nem kormolós és 9L alatt fogyasztott.
Nem, ezen az átver a benzinkutad dumán nevetek. javasolni kéne a MythBusters sorozatnak ennek kivizsgálását.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1799 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 21:25:43 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.07 hétfő, 21:20:02
Nem, ezen az átver a benzinkutad dumán nevetek. javasolni kéne a MythBusters sorozatnak ennek kivizsgálását.
De ha nem ez, akkor mi a magyarázat? Most jobban volt hajtva, mint amikor OMV-n 11-12L tankoltam. Mindig kattanásig töltöm, a kilométert pedig az autó méri, és jól. GPS-szel többször ellenőriztem.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Oldalak:
1
...
29
30
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
42
43
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ