Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:58:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
30
31
32
33
34
35
36
[
37
]
38
39
40
41
42
43
44
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1306700 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1800 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 21:31:46 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.07 hétfő, 21:25:43
De ha nem ez, akkor mi a magyarázat? Most jobban volt hajtva, mint amikor OMV-n 11-12L tankoltam. Mindig kattanásig töltöm, a kilométert pedig az autó méri, és jól. GPS-szel többször ellenőriztem.
millió magyarázat van, de ha abban akarsz hinni, hogy liter helyett 9 decit kapsz, akkor úgyis ebben a tudatban fogsz nyugdíjba menni.
Sokadszorra már nem fogok nekifutni annak hogy ismét elmagyarázzam hogy ez miért is hülyeség.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1801 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 21:38:15 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.07 hétfő, 21:31:46
millió magyarázat van, de ha abban akarsz hinni, hogy liter helyett 9 decit kapsz, akkor úgyis ebben a tudatban fogsz nyugdíjba menni.
Sokadszorra már nem fogok nekifutni annak hogy ismét elmagyarázzam hogy ez miért is hülyeség.
Biztos a kasszánál csalnak.....láttam már milyen figurák üzemelik be őket.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1802 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 21:47:16 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.07 hétfő, 21:31:46
millió magyarázat van, de ha abban akarsz hinni, hogy liter helyett 9 decit kapsz, akkor úgyis ebben a tudatban fogsz nyugdíjba menni.
Sokadszorra már nem fogok nekifutni annak hogy ismét elmagyarázzam hogy ez miért is hülyeség.
Pedig jó lenne. Én még nem hallottam. De ha tudsz arra magyarázatot, hogy tankoltam Agip kúton 100km-re 24 litert, megköszönném ha leírnád. Most meg 9L alatt fogyasztott.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1803 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 21:51:12 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.07 hétfő, 21:07:53
Nem tudja, de azért pl. egy Árpád híd Pest felé sok mindenre elég.
Nem lámpától lámpáig gyorsulásra gondoltam. Ahhoz tényleg kevés. A motornak van több mint 1200kg előnye, ami azért valljuk be, elég nagy.
De azért 5000 felett, a V6 is meglódul keményen.
Alf tökön fogja szúrni magát, hogy nem kormolós és 9L alatt fogyasztott.
a te autod 5000- porogve sosem fog 9 et enni, csak ámitod magad.a korabbi kutakon annyit takoltal amennyit megevett, mostmeg nem tankoltad tele. A shell habzik, hamarabb lekattan. De ne 5E ft-onkent tankolj,hanem 60 literenként, és az lesz a valos fogyid.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1804 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 22:01:05 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.07 hétfő, 21:47:16
Pedig jó lenne. Én még nem hallottam. De ha tudsz arra magyarázatot, hogy tankoltam Agip kúton 100km-re 24 litert, megköszönném ha leírnád. Most meg 9L alatt fogyasztott.
ne 100kmenként tankolj. mérj 2-3 telitankot. ha ilyen mértékben csalnának a kúton, még a kávét is benzines tűzhelyen főzné a dolgozók összes rokonának még a szomszédja is.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1805 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 22:10:13 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.07 hétfő, 21:51:12
a te autod 5000- porogve sosem fog 9 et enni, csak ámitod magad.a korabbi kutakon annyit takoltal amennyit megevett, mostmeg nem tankoltad tele. A shell habzik, hamarabb lekattan. De ne 5E ft-onkent tankolj,hanem 60 literenként, és az lesz a valos fogyid.
Akkor megnézek egy hosszabb etapot. Először mondjuk 300km-t. Lehet, hogy habzik, de nem 1x kattant le, és a végén mindig kicsit kihúzom a pisztolyt. Ha a habzás miatt mondjuk 1,5L nem tudtam rátölteni, az még mindig csak 10L. Az átlag fogyasztásmérő 14L mutat, de lehet azért nem változik, mert 100km-re tankolok. Nem igazán értem a lelki világát. Akkor is többet mutatott, amikor 11-12L tankoltam 100-ra, és eddig csak 1x sikerült 14L fogyasztást produkálnom.
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.07 hétfő, 22:01:05
ne 100kmenként tankolj. mérj 2-3 telitankot. ha ilyen mértékben csalnának a kúton, még a kávét is benzines tűzhelyen főzné a dolgozók összes rokonának még a szomszédja is.
Azt írtam, "meglátom". Mostantól a Shell-nél fogok tankolni. Ki fog derülni. A kutakon pedig simán csalhatnak, mondjuk ezt a 24L-t nem értem. Az nagyon feltűnő. Shell-nél kérdeztem, ott havi 1x van ellenőrzés. De tudjuk hogy mennek ezek. Általában az 1-es kutat ellenőrzik, vagy ha nem, minden infó csak pénz kérdése. kevesen mérik úgy, ahogy én, és persze bizonyíthatatlan is, mert hogy bizonyítom, hogy tele volt, és tényleg 100km-t mentem azóta? Sehogy. Tehát a gyanún kívül, és hogy többet ott nem tankolok más nem marad.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.07 hétfő, 22:16:00 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1806 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 22:13:01 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.07 hétfő, 21:51:12
a te autod 5000- porogve sosem fog 9 et enni, csak ámitod magad.a korabbi kutakon annyit takoltal amennyit megevett, mostmeg nem tankoltad tele. A shell habzik, hamarabb lekattan.
De ne 5E ft-onkent tankolj,hanem 60 literenként, és az lesz a valos fogyid.
ááá, az úgy sokba kerül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1807 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 22:18:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.09.07 hétfő, 22:13:01
ááá, az úgy sokba kerül
Ilyen esetekben mindig segít a Provident.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1808 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 22:23:39 »
Én kb 150e km minden tankolását vezettem, a v6 a td és a tdci esetében az elmúlt 3 évben (ezzel a 3 autóval tettem meg, nem egyenként)
tud a v6 8.4 literes átlagot, DE autópályán 130 főúton 100 és városban papásan. aki ellenkezőjét állítja az buta.
a td ugyanezekkel a kondíciókkal 6.6, a tdci 6.4 .
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1809 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 22:44:43 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.07 hétfő, 22:23:39
Én kb 150e km minden tankolását vezettem, a v6 a td és a tdci esetében az elmúlt 3 évben (ezzel a 3 autóval tettem meg, nem egyenként)
tud a v6 8.4 literes átlagot, DE autópályán 130 főúton 100 és városban papásan. aki ellenkezőjét állítja az buta.
a td ugyanezekkel a kondíciókkal 6.6, a tdci 6.4 .
Nem mondtam, hogy 9 alatt fog fogyasztani városban de nagy a szórás. Ekkora nem lehet. 8,5-14L.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1810 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 22:52:20 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.07 hétfő, 22:44:43
Nem mondtam, hogy 9 alatt fog fogyasztani városban de nagy a szórás. Ekkora nem lehet. 8,5-14L.
számolj már egy kicsit!! ha 100kmenként tankolsz, maximum 2-3 literes pontosságot várhatsz el. 8.5+14 = 22.5 liter/200km=11.25/100 ami viszont pont reális.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.07 hétfő, 22:54:46 írta VZoli
»
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1811 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 23:16:26 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.07 hétfő, 22:52:20
számolj már egy kicsit!! ha 100kmenként tankolsz, maximum 2-3 literes pontosságot várhatsz el. 8.5+14 = 22.5 liter/200km=11.25/100 ami viszont pont reális.
Valószínű igazad van. Nyugton hagyom 4-500km-t. Akkor majd kiderül.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1812 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 23:41:21 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.07 hétfő, 23:16:26
Valószínű igazad van. Nyugton hagyom 4-500km-t. Akkor majd kiderül.
Teli tank majd ha kifogyott ismét teli. Így kevesebb hibalehetőséget hagysz az egyenletben.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1813 Dátum:
2015.09.08 kedd, 07:18:45 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.07 hétfő, 23:41:21
Teli tank majd ha kifogyott ismét teli. Így kevesebb hibalehetőséget hagysz az egyenletben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1814 Dátum:
2015.09.14 hétfő, 12:54:29 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.07 hétfő, 22:10:13
Akkor megnézek egy hosszabb etapot. Először mondjuk 300km-t. Lehet, hogy habzik, de nem 1x kattant le, és a végén mindig kicsit kihúzom a pisztolyt. Ha a habzás miatt mondjuk 1,5L nem tudtam rátölteni, az még mindig csak 10L. Az átlag fogyasztásmérő 14L mutat, de lehet azért nem változik, mert 100km-re tankolok. Nem igazán értem a lelki világát. Akkor is többet mutatott, amikor 11-12L tankoltam 100-ra, és eddig csak 1x sikerült 14L fogyasztást produkálnom.
Azt írtam, "meglátom". Mostantól a Shell-nél fogok tankolni. Ki fog derülni. A kutakon pedig simán csalhatnak, mondjuk ezt a 24L-t nem értem. Az nagyon feltűnő. Shell-nél kérdeztem, ott havi 1x van ellenőrzés. De tudjuk hogy mennek ezek. Általában az 1-es kutat ellenőrzik, vagy ha nem, minden infó csak pénz kérdése. kevesen mérik úgy, ahogy én, és persze bizonyíthatatlan is, mert hogy bizonyítom, hogy tele volt, és tényleg 100km-t mentem azóta? Sehogy. Tehát a gyanún kívül, és hogy többet ott nem tankolok más nem marad.
Szedd le az aksit félpercre, attól nullázódik az átlagfogyasztás. (Pontosabban felmegy 99.9-re, de pár km után nagyjából a valóságra beáll).
Annak semmi értelme, hogy be van állva 14 literre és figyelgeted. Hiszen lehet, hogy több tízezer km óta nem volt "nullázva". Akkor meg kb. ugyanannyit bele kell tenned, mire a te "átlagfogyasztásod" fogja mutatni.
Nekem kb. 5000 km. óta nem volt "nullázva". Nyáron klímával fele város fele országúttal 8,4 időnként 8,5 volt a fogyasztás. Múlthéten lementünk a balcsira, odafelé klíma nélkül országúton, 100-as tempomattal (szinte üres úton) Bp-Agárd-Várpalota-Keszthely visszafelé a 7-es úton némi kavargással a fehérvári elkerülőn és az m7-esen, nagyobb forgalomban de azért nem dugóban "útvonalon" sikerült levinni 8,1-re, úgy hogy 8,3-ról indult.
Tehát kb. 700-km nyugis autózással sikerült ennyit "faragni". Ha neked valaki beletett több ezret nehézlábbal, te meg szintén taposod neki és városban is használod, ne várd, hogy egyhamar lejebb megy az átlag. Rátankolgatni meg szintén nem érdemes, hiszen a köztes időben nem tudsz úgysem ugyanolyan körülmények között autózni. Aztán meg jönnek a nagy talányok, hogy miért fogyaszt össze-vissza az autó.
Legbiztosabb nullázni és figyelni az átlagfogyasztásmérőt és mindig teletankolni. (amint visít, hogy 80 km alatt van). Nem vezetek semmilyen táblázatot, de mikor eszembe jut számolgatni általában arra jutok, hogy nagyjából tényleg annyit fogyaszt, mint amennyit átlagnak ír.
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.07 hétfő, 22:23:39
Én kb 150e km minden tankolását vezettem, a v6 a td és a tdci esetében az elmúlt 3 évben (ezzel a 3 autóval tettem meg, nem egyenként)
tud a v6 8.4 literes átlagot, DE autópályán 130 főúton 100 és városban papásan. aki ellenkezőjét állítja az buta.
a td ugyanezekkel a kondíciókkal 6.6, a tdci 6.4 .
Azt azért tegyük hozzá, hogy amit te írsz, az messze nem a papa tempó. Autópályán egy igazi "papa", 100-110-el nyomul, országúton a 100-as tempó azt jelenti, hogy a közlekedők 80%-ánál gyorsabban mész. Városban pedig a v6-al, ha nem papásan mész, akkor súlyos büntiket kockáztatsz
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.14 hétfő, 13:00:51 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1815 Dátum:
2015.09.14 hétfő, 16:46:51 »
Idézetet írta: D - 2015.09.14 hétfő, 12:54:29
Szedd le az aksit félpercre, attól nullázódik az átlagfogyasztás. (Pontosabban felmegy 99.9-re, de pár km után nagyjából a valóságra beáll).
Annak semmi értelme, hogy be van állva 14 literre és figyelgeted. Hiszen lehet, hogy több tízezer km óta nem volt "nullázva". Akkor meg kb. ugyanannyit bele kell tenned, mire a te "átlagfogyasztásod" fogja mutatni.
Nekem kb. 5000 km. óta nem volt "nullázva". Nyáron klímával fele város fele országúttal 8,4 időnként 8,5 volt a fogyasztás. Múlthéten lementünk a balcsira, odafelé klíma nélkül országúton, 100-as tempomattal (szinte üres úton) Bp-Agárd-Várpalota-Keszthely visszafelé a 7-es úton némi kavargással a fehérvári elkerülőn és az m7-esen, nagyobb forgalomban de azért nem dugóban "útvonalon" sikerült levinni 8,1-re, úgy hogy 8,3-ról indult.
Tehát kb. 700-km nyugis autózással sikerült ennyit "faragni". Ha neked valaki beletett több ezret nehézlábbal, te meg szintén taposod neki és városban is használod, ne várd, hogy egyhamar lejebb megy az átlag. Rátankolgatni meg szintén nem érdemes, hiszen a köztes időben nem tudsz úgysem ugyanolyan körülmények között autózni. Aztán meg jönnek a nagy talányok, hogy miért fogyaszt össze-vissza az autó.
Legbiztosabb nullázni és figyelni az átlagfogyasztásmérőt és mindig teletankolni. (amint visít, hogy 80 km alatt van). Nem vezetek semmilyen táblázatot, de mikor eszembe jut számolgatni általában arra jutok, hogy nagyjából tényleg annyit fogyaszt, mint amennyit átlagnak ír.
Azt azért tegyük hozzá, hogy amit te írsz, az messze nem a papa tempó. Autópályán egy igazi "papa", 100-110-el nyomul, országúton a 100-as tempó azt jelenti, hogy a közlekedők 80%-ánál gyorsabban mész. Városban pedig a v6-al, ha nem papásan mész, akkor súlyos büntiket kockáztatsz
Szerintem nem túl rég lett nullázva, de ez csak tipp. Most 13,5L áll az átlag fogyi mérő. De lehet az a tiszta, ha nullázom. Most hosszabb etapokat fogok nézni (3-400km), rátankolásnál meg ki fog derülni közben is, ami reálisabb lesz mint a 100km-re tankolás.
Az infó gombot nyomogatva van egy adat, amiről nem tudom hogy micsoda. Ilyen 25-35km/h mutat, de nem jöttem rá mit mér. Lenulláztam azt is, de előtte 35km/h mutatott.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.14 hétfő, 16:52:53 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Gegsite
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1816 Dátum:
2015.09.14 hétfő, 17:02:40 »
Átlagsebesség
Naplózva
Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1817 Dátum:
2015.09.14 hétfő, 18:11:57 »
Idézetet írta: Gegsite - 2015.09.14 hétfő, 17:02:40
Átlagsebesség
Akkor ez korrekten mér.
Köze nincs a valósághoz.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1818 Dátum:
2015.09.14 hétfő, 18:29:39 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.14 hétfő, 18:11:57
Akkor ez korrekten mér.
Köze nincs a valósághoz.
Dehogy nem. Csak benne van a lámpánál eltöltött idő, a gyalogátkelőnél várakozás, a ház előtti ácsorgás, meg a 130-150-es tempós haladás is. A 35 még egész jó
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1819 Dátum:
2015.09.14 hétfő, 18:36:46 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.09.14 hétfő, 18:29:39
Dehogy nem. Csak benne van a lámpánál eltöltött idő, a gyalogátkelőnél várakozás, a ház előtti ácsorgás, meg a 130-150-es tempós haladás is. A 35 még egész jó
Nulláztam azt is, bár ezt akkor ezek szerint kár volt.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1820 Dátum:
2015.09.14 hétfő, 19:14:52 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.14 hétfő, 18:11:57
Akkor ez korrekten mér.
Köze nincs a valósághoz.
dehogynem.nekem 55öt mutat átlagosan.egy horvát út során megy fel 70-re....
ez annyit tesz:lassú vagy.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.15 kedd, 07:16:52 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Aurry__
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1821 Dátum:
2015.09.15 kedd, 20:30:03 »
Üdv!
Nemrégiben cseréltem le az Alfa JTD-met egy V6 mondira, szóval új vagyok itt. A következő hülye kérdésem lenne: az nyilván teljesen normális, ha sikerül lefullasztani a kocsit, akkor elkezd világítani az alacsony olajnyomás lámpa. Mi a helyzet azzal, ha dombnak felfele lefulladás határán felvillan? Amint minimális fordulat összejött elaludt. Olajszint ok, nyilván most volt cserélve, más esetben nem tapasztaltam semmi villogást. Nyilván ez nem normális üzemállapot, és próbálom kerülni (2x történt meg eddig), de néha az új verda, és a kapkodásnak köszönhetően sikerül (továbbra is idótának érzem a gázpedált -.-). Bocs, lehet hogy teljesen hülye kérdés, de az alfa után hajlamos vagyok bármin aggódni.
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1822 Dátum:
2015.09.15 kedd, 20:35:31 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2015.09.15 kedd, 20:30:03
Üdv!
Nemrégiben cseréltem le az Alfa JTD-met egy V6 mondira, szóval új vagyok itt. A következő hülye kérdésem lenne: az nyilván teljesen normális, ha sikerül lefullasztani a kocsit, akkor elkezd világítani az alacsony olajnyomás lámpa. Mi a helyzet azzal, ha dombnak felfele lefulladás határán felvillan? Amint minimális fordulat összejött elaludt. Olajszint ok, nyilván most volt cserélve, más esetben nem tapasztaltam semmi villogást. Nyilván ez nem normális üzemállapot, és próbálom kerülni (2x történt meg eddig), de néha az új verda, és a kapkodásnak köszönhetően sikerül (továbbra is idótának érzem a gázpedált -.-). Bocs, lehet hogy teljesen hülye kérdés, de az alfa után hajlamos vagyok bármin aggódni.
Szerintem ne aggódj emiatt
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1823 Dátum:
2015.09.15 kedd, 20:52:43 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2015.09.15 kedd, 20:30:03
Üdv!
Nemrégiben cseréltem le az Alfa JTD-met egy V6 mondira, szóval új vagyok itt. A következő hülye kérdésem lenne: az nyilván teljesen normális, ha sikerül lefullasztani a kocsit, akkor elkezd világítani az alacsony olajnyomás lámpa. Mi a helyzet azzal, ha dombnak felfele lefulladás határán felvillan? Amint minimális fordulat összejött elaludt. Olajszint ok, nyilván most volt cserélve, más esetben nem tapasztaltam semmi villogást. Nyilván ez nem normális üzemállapot, és próbálom kerülni (2x történt meg eddig), de néha az új verda, és a kapkodásnak köszönhetően sikerül (továbbra is idótának érzem a gázpedált -.-). Bocs, lehet hogy teljesen hülye kérdés, de az alfa után hajlamos vagyok bármin aggódni.
Szerintem, csak vedd figyelembe, ez nem diesel, kicsit nagyobb gázzal menj az emelkedőn felfelé. Sosem fog lefulladni. Ennek azért kisebb a nyomatéka alapjáraton.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1824 Dátum:
2015.09.15 kedd, 20:57:31 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.09.15 kedd, 20:52:43
Szerintem, csak vedd figyelembe, ez nem diesel, kicsit nagyobb gázzal menj az emelkedőn felfelé. Sosem fog lefulladni. Ennek azért kisebb a nyomatéka alapjáraton.
Ezzel nem értek egyet, a v6 kuplungja elég rövid úton jár. 700 környékén tényleg nem túl erős, de 1000 től már használható. A dízel se jobb hasonló helyzetben.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1825 Dátum:
2015.09.15 kedd, 21:13:23 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.15 kedd, 20:57:31
Ezzel nem értek egyet, a v6 kuplungja elég rövid úton jár. 700 környékén tényleg nem túl erős, de 1000 től már használható. A dízel se jobb hasonló helyzetben.
Mentségemre szolgáljon, még sosem volt füstgyáram, csak olvastam, hogy kisebb fordulaton a diesel nagyobb nyomatékra képes, mint a benzines. Ezzel nem akarom megint a két motortípus közti vitát megnyitni. Egyenesen lezárom! Sosem veszek olyat, és sosem tudom meg a kettő közti különbséget. Nem is vagyok rá kíváncsi.
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1826 Dátum:
2015.09.15 kedd, 21:22:30 »
Idézetet írta: fügelaci - 2015.09.15 kedd, 21:13:23
Mentségemre szolgáljon, még sosem volt füstgyáram, csak olvastam, hogy kisebb fordulaton a diesel nagyobb nyomatékra képes, mint a benzines. Ezzel nem akarom megint a két motortípus közti vitát megnyitni. Egyenesen lezárom! Sosem veszek olyat, és sosem tudom meg a kettő közti különbséget. Nem is vagyok rá kíváncsi.
Jajj Laci, ne kertelj itt... írd le nyugodtan, hogy jobb a benzines
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Aurry__
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1827 Dátum:
2015.09.15 kedd, 23:17:34 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.15 kedd, 20:57:31
Ezzel nem értek egyet, a v6 kuplungja elég rövid úton jár. 700 környékén tényleg nem túl erős, de 1000 től már használható. A dízel se jobb hasonló helyzetben.
Így van, egy modern nagyobb dízel vagy turbó benzines sokkal könnyebben fullad alacsony fordulaton. És hiába ketyegnek el 1200-1500-on, az öli a technikát. Hidegen köbméternyi korom rakódik le, szétráz mindent. Sokáig nem veszi észre a tulaj, de jönnek a motorbak cserék, az eldurrant levegőcsövek, a szétrázott, vagy elkoszolódott szenzorok, a rezonáló utastéri elemek. A sok DMF meghibásodás is annak köszönhető, hogy az emberek nem emésztik meg, 2000 alatt nem kéne üzemszerűen használni őket, pláne hidegen (persze úgy már nincsenek mesés 4l-es fogyasztások).
A V6 kuplung teljesen jó, inkább a gázpedál ami fura. Kemény érzéketlen, nem lineáris, így néha még elmérem a kakaót, (nyilván mindig a legrosszabb pillanatban-.-).
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1828 Dátum:
2015.09.16 szerda, 07:00:02 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2015.09.15 kedd, 23:17:34
Így van, egy modern nagyobb dízel vagy turbó benzines sokkal könnyebben fullad alacsony fordulaton. És hiába ketyegnek el 1200-1500-on, az öli a technikát. Hidegen köbméternyi korom rakódik le, szétráz mindent. Sokáig nem veszi észre a tulaj, de jönnek a motorbak cserék, az eldurrant levegőcsövek, a szétrázott, vagy elkoszolódott szenzorok, a rezonáló utastéri elemek. A sok DMF meghibásodás is annak köszönhető, hogy az emberek nem emésztik meg, 2000 alatt nem kéne üzemszerűen használni őket, pláne hidegen (persze úgy már nincsenek mesés 4l-es fogyasztások).
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1829 Dátum:
2015.09.16 szerda, 07:30:11 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2015.09.15 kedd, 23:17:34
Így van, egy modern nagyobb dízel vagy turbó benzines sokkal könnyebben fullad alacsony fordulaton. És hiába ketyegnek el 1200-1500-on, az öli a technikát. Hidegen köbméternyi korom rakódik le, szétráz mindent. Sokáig nem veszi észre a tulaj, de jönnek a motorbak cserék, az eldurrant levegőcsövek, a szétrázott, vagy elkoszolódott szenzorok, a rezonáló utastéri elemek. A sok DMF meghibásodás is annak köszönhető, hogy az emberek nem emésztik meg, 2000 alatt nem kéne üzemszerűen használni őket, pláne hidegen (persze úgy már nincsenek mesés 4l-es fogyasztások).
A V6 kuplung teljesen jó, inkább a gázpedál ami fura. Kemény érzéketlen, nem lineáris, így néha még elmérem a kakaót, (nyilván mindig a legrosszabb pillanatban-.-).
a DMF az valami politikai párt?
ez mind nem az autó hibája,hanem user hiba.erről ennyit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1830 Dátum:
2015.09.16 szerda, 07:30:53 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.16 szerda, 07:00:02
na ugrás...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1831 Dátum:
2015.09.16 szerda, 09:15:44 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2015.09.15 kedd, 23:17:34
Így van, egy modern nagyobb dízel vagy turbó benzines sokkal könnyebben fullad alacsony fordulaton. És hiába ketyegnek el 1200-1500-on, az öli a technikát. Hidegen köbméternyi korom rakódik le, szétráz mindent. Sokáig nem veszi észre a tulaj, de jönnek a motorbak cserék, az eldurrant levegőcsövek, a szétrázott, vagy elkoszolódott szenzorok, a rezonáló utastéri elemek. A sok DMF meghibásodás is annak köszönhető, hogy az emberek nem emésztik meg, 2000 alatt nem kéne üzemszerűen használni őket, pláne hidegen (persze úgy már nincsenek mesés 4l-es fogyasztások).
A V6 kuplung teljesen jó, inkább a gázpedál ami fura. Kemény érzéketlen, nem lineáris, így néha még elmérem a kakaót, (nyilván mindig a legrosszabb pillanatban-.-).
Ha keménynek érzed a gázpedált lehet hogy a gázbovdennel gondok vannak. Meg kell kenni kis olajjal, sokkal jobb lesz.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1832 Dátum:
2015.09.16 szerda, 09:16:54 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.16 szerda, 07:30:53
na ugrás...
Akkor ugorj Minion
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1833 Dátum:
2015.09.16 szerda, 12:15:07 »
A hátsó ülés mennyire dönthető? Gondolok arra, hogy pl a kombi Focus-ban teljesen. itt viszont lehet más a technika, vagy nem is dönthető.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1834 Dátum:
2015.09.16 szerda, 13:03:54 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.16 szerda, 12:15:07
A hátsó ülés mennyire dönthető? Gondolok arra, hogy pl a kombi Focus-ban teljesen. itt viszont lehet más a technika, vagy nem is dönthető.
Szedánban a csomagtartóban felül van két kar a két szélén, meghúzod magadfelé és már döntheted is az ülést. Hogy a többiben hogy van azt nem tudom
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1835 Dátum:
2015.09.16 szerda, 13:10:37 »
Idézetet írta: D - 2015.09.16 szerda, 13:03:54
Szedánban a csomagtartóban felül van két kar a két szélén, meghúzod magadfelé és már döntheted is az ülést. Hogy a többiben hogy van azt nem tudom
Köszi. Délután megnézem.
Helyzetjelző izzó cserével kapcsolatban hogy a búbánatban kell kivenni az első lámpát? A sín az megvan, ki is húztam, de csak lazább lett, kivenni nem tudtam. Van technikája, vagy valamit még ki kell tekerni hozzá?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1836 Dátum:
2015.09.16 szerda, 13:13:44 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.16 szerda, 13:10:37
Köszi. Délután megnézem.
Helyzetjelző izzó cserével kapcsolatban hogy a búbánatban kell kivenni az első lámpát? A sín az megvan, ki is húztam, de csak lazább lett, kivenni nem tudtam. Van technikája, vagy valamit még ki kell tekerni hozzá?
már csak előrefelé kikell emelni a lámpatestet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1837 Dátum:
2015.09.16 szerda, 13:17:26 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.16 szerda, 13:13:44
már csak előrefelé kikell emelni a lámpatestet.
Akkor ezek szerint erőteljesebben húzzam magam felé? Xenonnak nincs köze a kivételhez?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1838 Dátum:
2015.09.16 szerda, 13:18:35 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.16 szerda, 13:17:26
Akkor ezek szerint erőteljesebben húzzam magam felé? Xenonnak nincs köze a kivételhez?
nincs.amennyiben hátul a csatit lecuppantottad róla....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1839 Dátum:
2015.09.16 szerda, 13:30:09 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.16 szerda, 13:18:35
nincs.amennyiben hátul a csatit lecuppantottad róla....
Ja. Akkor lehet azé nem gyütt ki.
Alacsony fordulatos torpanásokra unokatesóm mondott egy tippet. Mondta, hogy járt ő is így, de nála pusztán annyi volt, hogy összeért a gyújtáskábel, és csak alacsony fordulaton húzott át.
Kimentem megnézni, és több helyen hiányzik a gégecső szigetelés, így most sufni tuning lett, hogy megnézzem, nálam is csak ez van e. Autószerelő, tehát elképzelhető, hogy nálam is csak ennyi van.
Ha ez a gond, lehet külön venni hozzá gégecső szigetelést?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.16 szerda, 13:36:09 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Aurry__
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1840 Dátum:
2015.09.16 szerda, 16:40:08 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.16 szerda, 09:15:44
Ha keménynek érzed a gázpedált lehet hogy a gázbovdennel gondok vannak. Meg kell kenni kis olajjal, sokkal jobb lesz.
Köszi a tippet, mindenképpen megpróbálom, (bár szerintem normális ez, csak az alfa elektromos pedálja után fura).
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1841 Dátum:
2015.09.16 szerda, 18:28:05 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.16 szerda, 13:30:09
Ja. Akkor lehet azé nem gyütt ki.
Alacsony fordulatos torpanásokra unokatesóm mondott egy tippet. Mondta, hogy járt ő is így, de nála pusztán annyi volt, hogy összeért a gyújtáskábel, és csak alacsony fordulaton húzott át.
Kimentem megnézni, és több helyen hiányzik a gégecső szigetelés, így most sufni tuning lett, hogy megnézzem, nálam is csak ez van e. Autószerelő, tehát elképzelhető, hogy nálam is csak ennyi van.
Ha ez a gond, lehet külön venni hozzá gégecső szigetelést?
Nem a gégecső szigeteli a gyújtókábelt.
Nincs mindenhol gégecső rajta. Csak szakaszokon és ott, ahol a rezonanciától mozoghat ahová hozzáér. Azért van a gégecső -védő- rajta, hogy ahol nekiért a fémnek vagy valaminek, ott ne kopjon ki a gyújtókábel.
Ha egy gyújtókábel áthúz (bármikor), akkor az rossz!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1842 Dátum:
2015.09.16 szerda, 23:50:10 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.16 szerda, 18:28:05
Nem a gégecső szigeteli a gyújtókábelt.
Nincs mindenhol gégecső rajta. Csak szakaszokon és ott, ahol a rezonanciától mozoghat ahová hozzáér. Azért van a gégecső -védő- rajta, hogy ahol nekiért a fémnek vagy valaminek, ott ne kopjon ki a gyújtókábel.
Ha egy gyújtókábel áthúz (bármikor), akkor az rossz!
Értettem.
Mennyire bonyolult egy gyújtáskábel + gyertya csere V6-nál? 7-10e mondtak szerelésre. Mondjuk annak örülnék a legjobban, ha valaki innen megmutatná hogy kell. Tényleg le kell venni hozzá a szívósort?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.17 csütörtök, 00:22:57 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Aurry__
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1843 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 02:13:44 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.16 szerda, 23:50:10
Értettem.
Mennyire bonyolult egy gyújtáskábel + gyertya csere V6-nál? 7-10e mondtak szerelésre. Mondjuk annak örülnék a legjobban, ha valaki innen megmutatná hogy kell. Tényleg le kell venni hozzá a szívósort?
Hétvégén cseréltem, nem nagy vaszisztdasz. Nem kell levenni a szívósort. A wiki részben szépen le van írva. Szerintem egy óra sem ment el vele.
Itt egy videó is, annyi a különbség, hogy nálunk a rövid szár + kulcs fér be egyszerre, és utána tudod rárakni a csukló + hosszú szár + hajtókart.
https://www.youtube.com/watch?v=hkdEc0pOaKs
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1844 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 16:37:37 »
Konkrétan milyen szerszámok kellenek a gyújtáskábel + gyertya cseréhez? Gyertya kulcsot vennem kellene. Melyik jó hozzá méretileg?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1845 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 17:31:38 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.16 szerda, 13:18:35
nincs.amennyiben hátul a csatit lecuppantottad róla....
Jövőre nézve. Segítettél is meg nem is. Ha leírjátok, hogy 2db sín van, és a hűtőmaszkot is le kell venni, hogy a 2. rögzítő sínhez hozzáférjek, akkor azért jóval egyszerűbb lett volna.
Nem mindenki keni vágja ezt, és csak 2-3 szóval kellett volna megtoldani az eddigieket.
Így már mindegy, ezt a részét tudom, és menni fog, hogy tudom, hova kell nyúlnom. Bár tök véletlenül vettem le a maszkot, hogy megnézzem miért nem jön ki a lámpatest magam felé húzva. Gondolom a gyertya + kábel csere is ilyen lesz, bár egy darabig azt nem kell cserélnem, ha most sikerül.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1846 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 17:36:42 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.17 csütörtök, 17:31:38
Jövőre nézve. Segítettél is meg nem is. Ha leírjátok, hogy 2db sín van, és a hűtőmaszkot is le kell venni, hogy a 2. rögzítő sínhez hozzáférjek, akkor azért jóval egyszerűbb lett volna.
Nem mindenki keni vágja ezt, és csak 2-3 szóval kellett volna megtoldani az eddigieket.
Így már mindegy, ezt a részét tudom, és menni fog, hogy tudom, hova kell nyúlnom. Bár tök véletlenül vettem le a maszkot, hogy megnézzem miért nem jön ki a lámpatest magam felé húzva. Gondolom a gyertya + kábel csere is ilyen lesz, bár egy darabig azt nem kell cserélnem, ha most sikerül.
Ez benne van a kezelésiben, de a lényeg hogy megoldottad/rájöttél.
A gyertya és kábel csere miatt nem kell levenni a hűtőmaszkot.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1847 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 18:19:08 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.09.17 csütörtök, 17:36:42
Ez benne van a kezelésiben, de a lényeg hogy megoldottad/rájöttél.
A gyertya és kábel csere miatt nem kell levenni a hűtőmaszkot.
Az lehet, de hogy egy kezelésiben nincs angol, az dühítő. Az egész német. Egy 4e ft-os műszaki cikk esetében is 26 nyelven le van írva a kezelési.
Itt meg még egyszerűbb lett volna, ha magyarul leírja valaki.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1848 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 19:23:37 »
Egyébként megrendeltem az NGK gyújtáskábelt + gyári gyertyákat. Hétfőn megyek érte.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1849 Dátum:
2015.09.18 péntek, 05:23:41 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.17 csütörtök, 18:19:08
Az lehet, de hogy egy kezelésiben nincs angol, az dühítő. Az egész német. Egy 4e ft-os műszaki cikk esetében is 26 nyelven le van írva a kezelési.
Itt meg még egyszerűbb lett volna, ha magyarul leírja valaki.
Van itt a főoldalon magyar kezelési.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
30
31
32
33
34
35
36
[
37
]
38
39
40
41
42
43
44
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ