Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 00:08:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1176195 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1800 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 21:31:46 »

De ha nem ez, akkor mi a magyarázat? Most jobban volt hajtva, mint amikor OMV-n 11-12L tankoltam. Mindig kattanásig töltöm, a kilométert pedig az autó méri, és jól. GPS-szel többször ellenőriztem.

millió magyarázat van, de ha abban akarsz hinni, hogy liter helyett 9 decit kapsz, akkor úgyis ebben a tudatban fogsz nyugdíjba menni.
Sokadszorra már nem fogok nekifutni annak hogy ismét elmagyarázzam hogy ez miért is hülyeség. falbav
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1801 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 21:38:15 »

millió magyarázat van, de ha abban akarsz hinni, hogy liter helyett 9 decit kapsz, akkor úgyis ebben a tudatban fogsz nyugdíjba menni.
Sokadszorra már nem fogok nekifutni annak hogy ismét elmagyarázzam hogy ez miért is hülyeség. falbav


Biztos a kasszánál csalnak.....láttam már milyen figurák üzemelik be őket.  eplus2 hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1802 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 21:47:16 »

millió magyarázat van, de ha abban akarsz hinni, hogy liter helyett 9 decit kapsz, akkor úgyis ebben a tudatban fogsz nyugdíjba menni.
Sokadszorra már nem fogok nekifutni annak hogy ismét elmagyarázzam hogy ez miért is hülyeség. falbav

Pedig jó lenne. Én még nem hallottam. De ha tudsz arra magyarázatot, hogy tankoltam Agip kúton 100km-re 24 litert, megköszönném ha leírnád. Most meg 9L alatt fogyasztott.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1803 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 21:51:12 »

Nem tudja, de azért pl. egy Árpád híd Pest felé sok mindenre elég. Grin Nem lámpától lámpáig gyorsulásra gondoltam. Ahhoz tényleg kevés. A motornak van több mint 1200kg előnye, ami azért valljuk be, elég nagy.
De azért 5000 felett, a V6 is meglódul keményen.

Alf tökön fogja szúrni magát, hogy nem kormolós és 9L alatt fogyasztott. eplus2
a te autod 5000- porogve sosem fog 9 et enni, csak ámitod magad.a korabbi kutakon annyit takoltal amennyit megevett, mostmeg nem tankoltad tele. A shell habzik, hamarabb lekattan. De ne 5E ft-onkent tankolj,hanem 60 literenként, és az lesz a valos fogyid.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1804 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 22:01:05 »

Pedig jó lenne. Én még nem hallottam. De ha tudsz arra magyarázatot, hogy tankoltam Agip kúton 100km-re 24 litert, megköszönném ha leírnád. Most meg 9L alatt fogyasztott.

ne 100kmenként tankolj. mérj 2-3 telitankot. ha ilyen mértékben csalnának a kúton, még a kávét is benzines tűzhelyen főzné a dolgozók összes rokonának még a szomszédja is.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1805 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 22:10:13 »

a te autod 5000- porogve sosem fog 9 et enni, csak ámitod magad.a korabbi kutakon annyit takoltal amennyit megevett, mostmeg nem tankoltad tele. A shell habzik, hamarabb lekattan. De ne 5E ft-onkent tankolj,hanem 60 literenként, és az lesz a valos fogyid.

Akkor megnézek egy hosszabb etapot. Először mondjuk 300km-t. Lehet, hogy habzik, de nem 1x kattant le, és a végén mindig kicsit kihúzom a pisztolyt. Ha a habzás miatt mondjuk 1,5L nem tudtam rátölteni, az még mindig csak 10L. Az átlag fogyasztásmérő 14L mutat, de lehet azért nem változik, mert 100km-re tankolok. Nem igazán értem a lelki világát. Akkor is többet mutatott, amikor 11-12L tankoltam 100-ra, és eddig csak 1x sikerült 14L fogyasztást produkálnom.


ne 100kmenként tankolj. mérj 2-3 telitankot. ha ilyen mértékben csalnának a kúton, még a kávét is benzines tűzhelyen főzné a dolgozók összes rokonának még a szomszédja is.

Azt írtam, "meglátom". Mostantól a Shell-nél fogok tankolni. Ki fog derülni. A kutakon pedig simán csalhatnak, mondjuk ezt a 24L-t nem értem. Az nagyon feltűnő. Shell-nél kérdeztem, ott havi 1x van ellenőrzés. De tudjuk hogy mennek ezek. Általában az 1-es kutat ellenőrzik, vagy ha nem, minden infó csak pénz kérdése. kevesen mérik úgy, ahogy én, és persze bizonyíthatatlan is, mert hogy bizonyítom, hogy tele volt, és tényleg 100km-t mentem azóta? Sehogy. Tehát a gyanún kívül, és hogy többet ott nem tankolok más nem marad.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.07 hétfő, 22:16:00 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1806 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 22:13:01 »

a te autod 5000- porogve sosem fog 9 et enni, csak ámitod magad.a korabbi kutakon annyit takoltal amennyit megevett, mostmeg nem tankoltad tele. A shell habzik, hamarabb lekattan. De ne 5E ft-onkent tankolj,hanem 60 literenként, és az lesz a valos fogyid.
ááá, az úgy sokba kerül lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1807 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 22:18:10 »

ááá, az úgy sokba kerül lol002

Ilyen esetekben mindig segít a Provident. Grin
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1808 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 22:23:39 »

Én kb 150e km minden tankolását vezettem, a v6 a td és a tdci esetében az elmúlt 3 évben (ezzel a 3 autóval tettem meg, nem egyenként)
tud a v6 8.4 literes átlagot, DE autópályán 130 főúton 100 és városban papásan. aki ellenkezőjét állítja az buta.
a td ugyanezekkel a kondíciókkal 6.6, a tdci 6.4 .

Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1809 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 22:44:43 »

Én kb 150e km minden tankolását vezettem, a v6 a td és a tdci esetében az elmúlt 3 évben (ezzel a 3 autóval tettem meg, nem egyenként)
tud a v6 8.4 literes átlagot, DE autópályán 130 főúton 100 és városban papásan. aki ellenkezőjét állítja az buta.
a td ugyanezekkel a kondíciókkal 6.6, a tdci 6.4 .

Nem mondtam, hogy 9 alatt fog fogyasztani városban de nagy a szórás. Ekkora nem lehet. 8,5-14L.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1810 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 22:52:20 »

Nem mondtam, hogy 9 alatt fog fogyasztani városban de nagy a szórás. Ekkora nem lehet. 8,5-14L.

számolj már egy kicsit!! ha 100kmenként tankolsz, maximum 2-3 literes pontosságot várhatsz el. 8.5+14 = 22.5 liter/200km=11.25/100 ami viszont pont reális.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.07 hétfő, 22:54:46 írta VZoli » Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1811 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 23:16:26 »

számolj már egy kicsit!! ha 100kmenként tankolsz, maximum 2-3 literes pontosságot várhatsz el. 8.5+14 = 22.5 liter/200km=11.25/100 ami viszont pont reális.

Valószínű igazad van. Nyugton hagyom 4-500km-t. Akkor majd kiderül.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1812 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 23:41:21 »

Valószínű igazad van. Nyugton hagyom 4-500km-t. Akkor majd kiderül.
Teli tank majd ha kifogyott ismét teli. Így kevesebb hibalehetőséget hagysz az egyenletben.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1813 Dátum: 2015.09.08 kedd, 07:18:45 »

Teli tank majd ha kifogyott ismét teli. Így kevesebb hibalehetőséget hagysz az egyenletben.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1814 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 12:54:29 »

Akkor megnézek egy hosszabb etapot. Először mondjuk 300km-t. Lehet, hogy habzik, de nem 1x kattant le, és a végén mindig kicsit kihúzom a pisztolyt. Ha a habzás miatt mondjuk 1,5L nem tudtam rátölteni, az még mindig csak 10L. Az átlag fogyasztásmérő 14L mutat, de lehet azért nem változik, mert 100km-re tankolok. Nem igazán értem a lelki világát. Akkor is többet mutatott, amikor 11-12L tankoltam 100-ra, és eddig csak 1x sikerült 14L fogyasztást produkálnom.


Azt írtam, "meglátom". Mostantól a Shell-nél fogok tankolni. Ki fog derülni. A kutakon pedig simán csalhatnak, mondjuk ezt a 24L-t nem értem. Az nagyon feltűnő. Shell-nél kérdeztem, ott havi 1x van ellenőrzés. De tudjuk hogy mennek ezek. Általában az 1-es kutat ellenőrzik, vagy ha nem, minden infó csak pénz kérdése. kevesen mérik úgy, ahogy én, és persze bizonyíthatatlan is, mert hogy bizonyítom, hogy tele volt, és tényleg 100km-t mentem azóta? Sehogy. Tehát a gyanún kívül, és hogy többet ott nem tankolok más nem marad.

Szedd le az aksit félpercre, attól nullázódik az átlagfogyasztás. (Pontosabban felmegy 99.9-re, de pár km után nagyjából a valóságra beáll).
Annak semmi értelme, hogy be van állva 14 literre és figyelgeted. Hiszen lehet, hogy több tízezer km óta nem volt "nullázva". Akkor meg kb. ugyanannyit bele kell tenned, mire a te "átlagfogyasztásod" fogja mutatni.

Nekem kb. 5000 km. óta nem volt "nullázva". Nyáron klímával fele város fele országúttal 8,4 időnként 8,5 volt a fogyasztás. Múlthéten lementünk a balcsira, odafelé klíma nélkül országúton, 100-as tempomattal (szinte üres úton) Bp-Agárd-Várpalota-Keszthely visszafelé a 7-es úton némi kavargással a fehérvári elkerülőn és az m7-esen, nagyobb forgalomban de azért nem dugóban "útvonalon" sikerült levinni 8,1-re, úgy hogy 8,3-ról indult.

Tehát kb. 700-km nyugis autózással sikerült ennyit "faragni". Ha neked valaki beletett több ezret nehézlábbal, te meg szintén taposod neki és városban is használod, ne várd, hogy egyhamar lejebb megy az átlag. Rátankolgatni meg szintén nem érdemes, hiszen a köztes időben nem tudsz úgysem ugyanolyan körülmények között autózni. Aztán meg jönnek a nagy talányok, hogy miért fogyaszt össze-vissza az autó.

Legbiztosabb nullázni és figyelni az átlagfogyasztásmérőt és mindig teletankolni. (amint visít, hogy 80 km alatt van). Nem vezetek  semmilyen táblázatot, de mikor eszembe jut számolgatni általában arra jutok, hogy nagyjából tényleg annyit fogyaszt, mint amennyit átlagnak ír.

Én kb 150e km minden tankolását vezettem, a v6 a td és a tdci esetében az elmúlt 3 évben (ezzel a 3 autóval tettem meg, nem egyenként)
tud a v6 8.4 literes átlagot, DE autópályán 130 főúton 100 és városban papásan. aki ellenkezőjét állítja az buta.
a td ugyanezekkel a kondíciókkal 6.6, a tdci 6.4 .


Azt azért tegyük hozzá, hogy amit te írsz, az messze nem a papa tempó. Autópályán egy igazi "papa", 100-110-el nyomul, országúton a 100-as tempó azt jelenti, hogy a közlekedők 80%-ánál gyorsabban mész. Városban pedig a v6-al, ha nem papásan mész, akkor súlyos büntiket kockáztatsz Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.14 hétfő, 13:00:51 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1815 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 16:46:51 »

Szedd le az aksit félpercre, attól nullázódik az átlagfogyasztás. (Pontosabban felmegy 99.9-re, de pár km után nagyjából a valóságra beáll).
Annak semmi értelme, hogy be van állva 14 literre és figyelgeted. Hiszen lehet, hogy több tízezer km óta nem volt "nullázva". Akkor meg kb. ugyanannyit bele kell tenned, mire a te "átlagfogyasztásod" fogja mutatni.

Nekem kb. 5000 km. óta nem volt "nullázva". Nyáron klímával fele város fele országúttal 8,4 időnként 8,5 volt a fogyasztás. Múlthéten lementünk a balcsira, odafelé klíma nélkül országúton, 100-as tempomattal (szinte üres úton) Bp-Agárd-Várpalota-Keszthely visszafelé a 7-es úton némi kavargással a fehérvári elkerülőn és az m7-esen, nagyobb forgalomban de azért nem dugóban "útvonalon" sikerült levinni 8,1-re, úgy hogy 8,3-ról indult.

Tehát kb. 700-km nyugis autózással sikerült ennyit "faragni". Ha neked valaki beletett több ezret nehézlábbal, te meg szintén taposod neki és városban is használod, ne várd, hogy egyhamar lejebb megy az átlag. Rátankolgatni meg szintén nem érdemes, hiszen a köztes időben nem tudsz úgysem ugyanolyan körülmények között autózni. Aztán meg jönnek a nagy talányok, hogy miért fogyaszt össze-vissza az autó.

Legbiztosabb nullázni és figyelni az átlagfogyasztásmérőt és mindig teletankolni. (amint visít, hogy 80 km alatt van). Nem vezetek  semmilyen táblázatot, de mikor eszembe jut számolgatni általában arra jutok, hogy nagyjából tényleg annyit fogyaszt, mint amennyit átlagnak ír.

Azt azért tegyük hozzá, hogy amit te írsz, az messze nem a papa tempó. Autópályán egy igazi "papa", 100-110-el nyomul, országúton a 100-as tempó azt jelenti, hogy a közlekedők 80%-ánál gyorsabban mész. Városban pedig a v6-al, ha nem papásan mész, akkor súlyos büntiket kockáztatsz Smiley


Szerintem nem túl rég lett nullázva, de ez csak tipp. Most 13,5L áll az átlag fogyi mérő. De lehet az a tiszta, ha nullázom. Most hosszabb etapokat fogok nézni (3-400km), rátankolásnál meg ki fog derülni közben is, ami reálisabb lesz mint a 100km-re tankolás.

Az infó gombot nyomogatva van egy adat, amiről nem tudom hogy micsoda. Ilyen 25-35km/h mutat, de nem jöttem rá mit mér. Lenulláztam azt is, de előtte 35km/h mutatott.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.14 hétfő, 16:52:53 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1816 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 17:02:40 »

Átlagsebesség
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1817 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 18:11:57 »

Átlagsebesség

Akkor ez korrekten mér. vigyor3 Köze nincs a valósághoz.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1818 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 18:29:39 »

Akkor ez korrekten mér. vigyor3 Köze nincs a valósághoz.
Dehogy nem. Csak benne van a lámpánál eltöltött idő, a gyalogátkelőnél várakozás, a ház előtti ácsorgás, meg a 130-150-es tempós haladás is. A 35 még egész jó
 vigyor3
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1819 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 18:36:46 »

Dehogy nem. Csak benne van a lámpánál eltöltött idő, a gyalogátkelőnél várakozás, a ház előtti ácsorgás, meg a 130-150-es tempós haladás is. A 35 még egész jó
 vigyor3

Nulláztam azt is, bár ezt akkor ezek szerint kár volt. smile
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1820 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 19:14:52 »

Akkor ez korrekten mér. vigyor3 Köze nincs a valósághoz.
dehogynem.nekem 55öt mutat átlagosan.egy horvát út során megy fel 70-re.... vigyor3 ez annyit tesz:lassú vagy. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.15 kedd, 07:16:52 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Aurry__
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #1821 Dátum: 2015.09.15 kedd, 20:30:03 »

Üdv!

Nemrégiben cseréltem le az Alfa JTD-met egy V6 mondira, szóval új vagyok itt. A következő hülye kérdésem lenne: az nyilván teljesen normális, ha sikerül lefullasztani a kocsit, akkor elkezd világítani az alacsony olajnyomás lámpa. Mi a helyzet azzal, ha dombnak felfele lefulladás határán felvillan? Amint minimális fordulat összejött elaludt. Olajszint ok, nyilván most volt cserélve, más esetben nem tapasztaltam semmi villogást. Nyilván ez nem normális üzemállapot, és próbálom kerülni (2x történt meg eddig), de néha az új verda, és a kapkodásnak köszönhetően sikerül (továbbra is idótának érzem a gázpedált -.-). Bocs, lehet hogy teljesen hülye kérdés, de az alfa után hajlamos vagyok bármin aggódni.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1822 Dátum: 2015.09.15 kedd, 20:35:31 »

Üdv!

Nemrégiben cseréltem le az Alfa JTD-met egy V6 mondira, szóval új vagyok itt. A következő hülye kérdésem lenne: az nyilván teljesen normális, ha sikerül lefullasztani a kocsit, akkor elkezd világítani az alacsony olajnyomás lámpa. Mi a helyzet azzal, ha dombnak felfele lefulladás határán felvillan? Amint minimális fordulat összejött elaludt. Olajszint ok, nyilván most volt cserélve, más esetben nem tapasztaltam semmi villogást. Nyilván ez nem normális üzemállapot, és próbálom kerülni (2x történt meg eddig), de néha az új verda, és a kapkodásnak köszönhetően sikerül (továbbra is idótának érzem a gázpedált -.-). Bocs, lehet hogy teljesen hülye kérdés, de az alfa után hajlamos vagyok bármin aggódni.

Szerintem ne aggódj emiatt eljen

Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1823 Dátum: 2015.09.15 kedd, 20:52:43 »

Üdv!

Nemrégiben cseréltem le az Alfa JTD-met egy V6 mondira, szóval új vagyok itt. A következő hülye kérdésem lenne: az nyilván teljesen normális, ha sikerül lefullasztani a kocsit, akkor elkezd világítani az alacsony olajnyomás lámpa. Mi a helyzet azzal, ha dombnak felfele lefulladás határán felvillan? Amint minimális fordulat összejött elaludt. Olajszint ok, nyilván most volt cserélve, más esetben nem tapasztaltam semmi villogást. Nyilván ez nem normális üzemállapot, és próbálom kerülni (2x történt meg eddig), de néha az új verda, és a kapkodásnak köszönhetően sikerül (továbbra is idótának érzem a gázpedált -.-). Bocs, lehet hogy teljesen hülye kérdés, de az alfa után hajlamos vagyok bármin aggódni.
Szerintem, csak vedd figyelembe, ez nem diesel, kicsit nagyobb gázzal menj az emelkedőn felfelé. Sosem fog lefulladni. Ennek azért kisebb a nyomatéka alapjáraton.  vigyor3
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1824 Dátum: 2015.09.15 kedd, 20:57:31 »

Szerintem, csak vedd figyelembe, ez nem diesel, kicsit nagyobb gázzal menj az emelkedőn felfelé. Sosem fog lefulladni. Ennek azért kisebb a nyomatéka alapjáraton.  vigyor3
Ezzel nem értek egyet, a v6 kuplungja elég rövid úton jár. 700 környékén tényleg nem túl erős, de 1000 től már használható. A dízel se jobb hasonló helyzetben.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1825 Dátum: 2015.09.15 kedd, 21:13:23 »

Ezzel nem értek egyet, a v6 kuplungja elég rövid úton jár. 700 környékén tényleg nem túl erős, de 1000 től már használható. A dízel se jobb hasonló helyzetben.
Mentségemre szolgáljon, még sosem volt füstgyáram, csak olvastam, hogy kisebb fordulaton a diesel nagyobb nyomatékra képes, mint a benzines. Ezzel nem akarom megint a két motortípus közti vitát megnyitni. Egyenesen lezárom! Sosem veszek olyat, és sosem tudom meg a kettő közti különbséget. Nem is vagyok rá kíváncsi. Smiley
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1826 Dátum: 2015.09.15 kedd, 21:22:30 »

Mentségemre szolgáljon, még sosem volt füstgyáram, csak olvastam, hogy kisebb fordulaton a diesel nagyobb nyomatékra képes, mint a benzines. Ezzel nem akarom megint a két motortípus közti vitát megnyitni. Egyenesen lezárom! Sosem veszek olyat, és sosem tudom meg a kettő közti különbséget. Nem is vagyok rá kíváncsi. Smiley


Jajj Laci, ne kertelj itt... írd le nyugodtan, hogy jobb a benzines nyes taps
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Aurry__
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #1827 Dátum: 2015.09.15 kedd, 23:17:34 »

Ezzel nem értek egyet, a v6 kuplungja elég rövid úton jár. 700 környékén tényleg nem túl erős, de 1000 től már használható. A dízel se jobb hasonló helyzetben.

Így van, egy modern nagyobb dízel vagy turbó benzines sokkal könnyebben fullad alacsony fordulaton. És hiába ketyegnek el 1200-1500-on, az öli a technikát. Hidegen köbméternyi korom rakódik le, szétráz mindent. Sokáig nem veszi észre a tulaj, de jönnek a motorbak cserék, az eldurrant levegőcsövek, a szétrázott, vagy elkoszolódott szenzorok, a rezonáló utastéri elemek. A sok DMF meghibásodás is annak köszönhető, hogy az emberek nem emésztik meg, 2000 alatt nem kéne üzemszerűen használni őket, pláne hidegen (persze úgy már nincsenek mesés 4l-es fogyasztások).

A V6 kuplung teljesen jó, inkább a gázpedál ami fura. Kemény érzéketlen, nem lineáris, így néha még elmérem a kakaót, (nyilván mindig a legrosszabb pillanatban-.-).
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1828 Dátum: 2015.09.16 szerda, 07:00:02 »

Így van, egy modern nagyobb dízel vagy turbó benzines sokkal könnyebben fullad alacsony fordulaton. És hiába ketyegnek el 1200-1500-on, az öli a technikát. Hidegen köbméternyi korom rakódik le, szétráz mindent. Sokáig nem veszi észre a tulaj, de jönnek a motorbak cserék, az eldurrant levegőcsövek, a szétrázott, vagy elkoszolódott szenzorok, a rezonáló utastéri elemek. A sok DMF meghibásodás is annak köszönhető, hogy az emberek nem emésztik meg, 2000 alatt nem kéne üzemszerűen használni őket, pláne hidegen (persze úgy már nincsenek mesés 4l-es fogyasztások).



 eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1829 Dátum: 2015.09.16 szerda, 07:30:11 »

Így van, egy modern nagyobb dízel vagy turbó benzines sokkal könnyebben fullad alacsony fordulaton. És hiába ketyegnek el 1200-1500-on, az öli a technikát. Hidegen köbméternyi korom rakódik le, szétráz mindent. Sokáig nem veszi észre a tulaj, de jönnek a motorbak cserék, az eldurrant levegőcsövek, a szétrázott, vagy elkoszolódott szenzorok, a rezonáló utastéri elemek. A sok DMF meghibásodás is annak köszönhető, hogy az emberek nem emésztik meg, 2000 alatt nem kéne üzemszerűen használni őket, pláne hidegen (persze úgy már nincsenek mesés 4l-es fogyasztások).

A V6 kuplung teljesen jó, inkább a gázpedál ami fura. Kemény érzéketlen, nem lineáris, így néha még elmérem a kakaót, (nyilván mindig a legrosszabb pillanatban-.-).
a DMF az valami politikai párt? hehe hehe hehe hehe hehe

ez mind nem az autó hibája,hanem user hiba.erről ennyit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1830 Dátum: 2015.09.16 szerda, 07:30:53 »

eljen
na ugrás...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1831 Dátum: 2015.09.16 szerda, 09:15:44 »

Így van, egy modern nagyobb dízel vagy turbó benzines sokkal könnyebben fullad alacsony fordulaton. És hiába ketyegnek el 1200-1500-on, az öli a technikát. Hidegen köbméternyi korom rakódik le, szétráz mindent. Sokáig nem veszi észre a tulaj, de jönnek a motorbak cserék, az eldurrant levegőcsövek, a szétrázott, vagy elkoszolódott szenzorok, a rezonáló utastéri elemek. A sok DMF meghibásodás is annak köszönhető, hogy az emberek nem emésztik meg, 2000 alatt nem kéne üzemszerűen használni őket, pláne hidegen (persze úgy már nincsenek mesés 4l-es fogyasztások).

A V6 kuplung teljesen jó, inkább a gázpedál ami fura. Kemény érzéketlen, nem lineáris, így néha még elmérem a kakaót, (nyilván mindig a legrosszabb pillanatban-.-).

Ha keménynek érzed a gázpedált lehet hogy a gázbovdennel gondok vannak. Meg kell kenni kis olajjal, sokkal jobb lesz.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1832 Dátum: 2015.09.16 szerda, 09:16:54 »

na ugrás...
Akkor ugorj Minion mf1
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1833 Dátum: 2015.09.16 szerda, 12:15:07 »

A hátsó ülés mennyire dönthető? Gondolok arra, hogy pl a kombi Focus-ban teljesen. itt viszont lehet más a technika, vagy nem is dönthető.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1834 Dátum: 2015.09.16 szerda, 13:03:54 »

A hátsó ülés mennyire dönthető? Gondolok arra, hogy pl a kombi Focus-ban teljesen. itt viszont lehet más a technika, vagy nem is dönthető.

Szedánban a csomagtartóban felül van két kar a két szélén, meghúzod magadfelé és már döntheted is az ülést. Hogy a többiben hogy van azt nem tudom fejvakaras
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1835 Dátum: 2015.09.16 szerda, 13:10:37 »

Szedánban a csomagtartóban felül van két kar a két szélén, meghúzod magadfelé és már döntheted is az ülést. Hogy a többiben hogy van azt nem tudom fejvakaras

Köszi. Délután megnézem. worship

Helyzetjelző izzó cserével kapcsolatban hogy a búbánatban kell kivenni az első lámpát? A sín az megvan, ki is húztam, de csak lazább lett, kivenni nem tudtam. Van technikája, vagy valamit még ki kell tekerni hozzá?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1836 Dátum: 2015.09.16 szerda, 13:13:44 »

Köszi. Délután megnézem. worship

Helyzetjelző izzó cserével kapcsolatban hogy a búbánatban kell kivenni az első lámpát? A sín az megvan, ki is húztam, de csak lazább lett, kivenni nem tudtam. Van technikája, vagy valamit még ki kell tekerni hozzá?
már csak előrefelé kikell emelni a lámpatestet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1837 Dátum: 2015.09.16 szerda, 13:17:26 »

már csak előrefelé kikell emelni a lámpatestet.

Akkor ezek szerint erőteljesebben húzzam magam felé? Xenonnak nincs köze a kivételhez?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1838 Dátum: 2015.09.16 szerda, 13:18:35 »

Akkor ezek szerint erőteljesebben húzzam magam felé? Xenonnak nincs köze a kivételhez?
nincs.amennyiben hátul a csatit lecuppantottad róla.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1839 Dátum: 2015.09.16 szerda, 13:30:09 »

nincs.amennyiben hátul a csatit lecuppantottad róla.... nyes

Ja. Akkor lehet azé nem gyütt ki. hehe

Alacsony fordulatos torpanásokra unokatesóm mondott egy tippet. Mondta, hogy járt ő is így, de nála pusztán annyi volt, hogy összeért a gyújtáskábel, és csak alacsony fordulaton húzott át.
Kimentem megnézni, és több helyen hiányzik a gégecső szigetelés, így most sufni tuning lett, hogy megnézzem, nálam is csak ez van e. Autószerelő, tehát elképzelhető, hogy nálam is csak ennyi van.
Ha ez a gond, lehet külön venni hozzá gégecső szigetelést?
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.16 szerda, 13:36:09 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Aurry__
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #1840 Dátum: 2015.09.16 szerda, 16:40:08 »

Ha keménynek érzed a gázpedált lehet hogy a gázbovdennel gondok vannak. Meg kell kenni kis olajjal, sokkal jobb lesz.

Köszi a tippet, mindenképpen megpróbálom, (bár szerintem normális ez, csak az alfa elektromos pedálja után fura).
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1841 Dátum: 2015.09.16 szerda, 18:28:05 »

Ja. Akkor lehet azé nem gyütt ki. hehe

Alacsony fordulatos torpanásokra unokatesóm mondott egy tippet. Mondta, hogy járt ő is így, de nála pusztán annyi volt, hogy összeért a gyújtáskábel, és csak alacsony fordulaton húzott át.
Kimentem megnézni, és több helyen hiányzik a gégecső szigetelés, így most sufni tuning lett, hogy megnézzem, nálam is csak ez van e. Autószerelő, tehát elképzelhető, hogy nálam is csak ennyi van.
Ha ez a gond, lehet külön venni hozzá gégecső szigetelést?

Nem a gégecső szigeteli a gyújtókábelt.
Nincs mindenhol gégecső rajta. Csak szakaszokon és ott, ahol a rezonanciától mozoghat ahová hozzáér. Azért van a gégecső -védő- rajta, hogy ahol nekiért a fémnek vagy valaminek, ott ne kopjon ki a gyújtókábel.

Ha egy gyújtókábel áthúz (bármikor), akkor az rossz!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1842 Dátum: 2015.09.16 szerda, 23:50:10 »

Nem a gégecső szigeteli a gyújtókábelt.
Nincs mindenhol gégecső rajta. Csak szakaszokon és ott, ahol a rezonanciától mozoghat ahová hozzáér. Azért van a gégecső -védő- rajta, hogy ahol nekiért a fémnek vagy valaminek, ott ne kopjon ki a gyújtókábel.

Ha egy gyújtókábel áthúz (bármikor), akkor az rossz!


Értettem. Wink
Mennyire bonyolult egy gyújtáskábel + gyertya csere V6-nál? 7-10e mondtak szerelésre. Mondjuk annak örülnék a legjobban, ha valaki innen megmutatná hogy kell. Tényleg le kell venni hozzá a szívósort?
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.17 csütörtök, 00:22:57 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Aurry__
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #1843 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 02:13:44 »

Értettem. Wink
Mennyire bonyolult egy gyújtáskábel + gyertya csere V6-nál? 7-10e mondtak szerelésre. Mondjuk annak örülnék a legjobban, ha valaki innen megmutatná hogy kell. Tényleg le kell venni hozzá a szívósort?

Hétvégén cseréltem, nem nagy vaszisztdasz. Nem kell levenni a szívósort. A wiki részben szépen le van írva. Szerintem egy óra sem ment el vele.

Itt egy videó is, annyi a különbség, hogy nálunk a rövid szár + kulcs fér be egyszerre, és utána tudod rárakni a csukló + hosszú szár + hajtókart.
https://www.youtube.com/watch?v=hkdEc0pOaKs
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1844 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 16:37:37 »

Konkrétan milyen szerszámok kellenek a gyújtáskábel + gyertya cseréhez? Gyertya kulcsot vennem kellene. Melyik jó hozzá méretileg?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1845 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 17:31:38 »

nincs.amennyiben hátul a csatit lecuppantottad róla.... nyes

Jövőre nézve. Segítettél is meg nem is. Ha leírjátok, hogy 2db sín van, és a hűtőmaszkot is le kell venni, hogy a 2. rögzítő sínhez hozzáférjek, akkor azért jóval egyszerűbb lett volna. Roll Eyes
Nem mindenki keni vágja ezt, és csak 2-3 szóval kellett volna megtoldani az eddigieket.
Így már mindegy, ezt a részét tudom, és menni fog, hogy tudom, hova kell nyúlnom. Bár tök véletlenül vettem le a maszkot, hogy megnézzem miért nem jön ki a lámpatest magam felé húzva. Gondolom a gyertya + kábel csere is ilyen lesz, bár egy darabig azt nem kell cserélnem, ha most sikerül.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1846 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 17:36:42 »

Jövőre nézve. Segítettél is meg nem is. Ha leírjátok, hogy 2db sín van, és a hűtőmaszkot is le kell venni, hogy a 2. rögzítő sínhez hozzáférjek, akkor azért jóval egyszerűbb lett volna. Roll Eyes
Nem mindenki keni vágja ezt, és csak 2-3 szóval kellett volna megtoldani az eddigieket.
Így már mindegy, ezt a részét tudom, és menni fog, hogy tudom, hova kell nyúlnom. Bár tök véletlenül vettem le a maszkot, hogy megnézzem miért nem jön ki a lámpatest magam felé húzva. Gondolom a gyertya + kábel csere is ilyen lesz, bár egy darabig azt nem kell cserélnem, ha most sikerül.


Ez benne van a kezelésiben, de a lényeg hogy megoldottad/rájöttél.   
A gyertya és kábel csere miatt nem kell levenni a hűtőmaszkot.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1847 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 18:19:08 »



Ez benne van a kezelésiben, de a lényeg hogy megoldottad/rájöttél.   
A gyertya és kábel csere miatt nem kell levenni a hűtőmaszkot.  eplus2

Az lehet, de hogy egy kezelésiben nincs angol, az dühítő. Az egész német. Egy 4e ft-os műszaki cikk esetében is 26 nyelven le van írva a kezelési. Roll Eyes
Itt meg még egyszerűbb lett volna, ha magyarul leírja valaki.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1848 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 19:23:37 »

Egyébként megrendeltem az NGK gyújtáskábelt + gyári gyertyákat. Hétfőn megyek érte.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1849 Dátum: 2015.09.18 péntek, 05:23:41 »

Az lehet, de hogy egy kezelésiben nincs angol, az dühítő. Az egész német. Egy 4e ft-os műszaki cikk esetében is 26 nyelven le van írva a kezelési. Roll Eyes
Itt meg még egyszerűbb lett volna, ha magyarul leírja valaki.



Van itt a  főoldalon magyar kezelési.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.