Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:05:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
31
32
33
34
35
36
37
[
38
]
39
40
41
42
43
44
45
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1304008 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1850 Dátum:
2015.09.18 péntek, 12:29:13 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.09.18 péntek, 05:23:41
Van itt a főoldalon magyar kezelési.
Köszi! Erre nem is gondoltam. Így azért sok minden egyszerűbb lesz.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1851 Dátum:
2015.09.19 szombat, 10:50:08 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.18 péntek, 12:29:13
Köszi! Erre nem is gondoltam. Így azért sok minden egyszerűbb lesz.
Látom írtál a lézer radardetektor oldalon- az én nichem ott Rend01- Hogy milyen védelem volna jó kevés pénzből. Na én egy honlapról rendeltem 4 fejes LI-t, melyet magam szereltem be az autóba így is csökkentve a kiadást, igaz a szerelés már nem olyan nehéz, mivel mindig van egy-két autó ami bele kell szerelni.
Innen rendeltem, ha segítség kell keress
http://www.lezerblokkolok.hu/
A srác nagyon korrekt, ja és nem előre kell utalni.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1852 Dátum:
2015.09.19 szombat, 11:11:55 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.19 szombat, 10:50:08
Látom írtál a lézer radardetektor oldalon- az én nichem ott Rend01- Hogy milyen védelem volna jó kevés pénzből. Na én egy honlapról rendeltem 4 fejes LI-t, melyet magam szereltem be az autóba így is csökkentve a kiadást, igaz a szerelés már nem olyan nehéz, mivel mindig van egy-két autó ami bele kell szerelni.
Innen rendeltem, ha segítség kell keress
http://www.lezerblokkolok.hu/
A srác nagyon korrekt, ja és nem előre kell utalni.
Bevált? Kell a 4 fej? Megmondom őszintén, ha lenne olcsóbb ami jó, azt se bánnám.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1853 Dátum:
2015.09.19 szombat, 11:17:33 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.19 szombat, 11:11:55
Te is Interceptor-t vettél? Bevált? Kell a 4 fej? Megmondom őszintén, ha lenne olcsóbb ami jó, azt se bánnám.
karácsonykor 94ért vettem egy 2 fejest,és 30ért vettem hozzá még 1 fejet.a 2 elöl,1 hátul kombináció teljesen megvédi az autót.
5 éve ez a szett a másik autómra 180pénz volt,de az is védett a 3 fejjel azóta is.
én csak ajánlani tudom,és az is biztos,hogy felesleges a 4 fej.hátulról nagyon ritka esetekben történik mérés,de akkor is elég még az smaxra is az az 1 fej a rendszám felett.
Ha olcsóbbat keresel,nézegesd a Kyo-kat.azt olvasni,hogy már azok is tudják az új eszközt blokkolni,és frissíthetőek-pont mint a LI.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1854 Dátum:
2015.09.19 szombat, 13:08:28 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.19 szombat, 11:17:33
karácsonykor 94ért vettem egy 2 fejest,és 30ért vettem hozzá még 1 fejet.a 2 elöl,1 hátul kombináció teljesen megvédi az autót.
5 éve ez a szett a másik autómra 180pénz volt,de az is védett a 3 fejjel azóta is.
én csak ajánlani tudom,és az is biztos,hogy felesleges a 4 fej.hátulról nagyon ritka esetekben történik mérés,de akkor is elég még az smaxra is az az 1 fej a rendszám felett.
Ha olcsóbbat keresel,nézegesd a Kyo-kat.azt olvasni,hogy már azok is tudják az új eszközt blokkolni,és frissíthetőek-pont mint a LI.
Kyo-kat is néztem, csak elbizonytalanítottak, hogy az olcsó semmire se jó. Be kell osztanom ami van, mert van egyéb költeni való még az autóra, főleg úgy, hogy elméletileg az új melómban majd a Mondeo-t fogom használni.
Tehát a 140e szervizt lehet előrébb kell hoznom, + ülésben fűtőszál csere, hétfőn jön az NGK gyújtás kábel + gyertyák, vettem hozzá 110db króm-vanádium komplett szerszám készletet, szóval lehet a Kyo-t kipróbálom, mert másra nem lesz most. Kyo-ból melyiket?
Másik kérdésem...ESP mikor aktív? Ha gombnyomásra a műszerfalon világít, vagy ha nem?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.19 szombat, 13:14:04 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1855 Dátum:
2015.09.19 szombat, 13:45:36 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.19 szombat, 11:11:55
Bevált? Kell a 4 fej? Megmondom őszintén, ha lenne olcsóbb ami jó, azt se bánnám.
Az én meglátásom szerint kell a négy fej-
a tuti csak a tuti-
a jó védelemhez. Ismerősömnek 3-as BMW-n hátul 1 fej van, simán bemérték !
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1856 Dátum:
2015.09.19 szombat, 14:50:21 »
Néztem a leírásban, hogy a lehúzott ablakokat fel kellene húznia záráskor. Kipróbáltam, de csak az anyóst húzta fel, a többi nyitva maradt. Ötlet?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1857 Dátum:
2015.09.19 szombat, 15:01:05 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.19 szombat, 14:50:21
Néztem a leírásban, hogy a lehúzott ablakokat fel kellene húznia záráskor. Kipróbáltam, de csak az anyóst húzta fel, a többi nyitva maradt. Ötlet?
Programozd a többi ablakot is.....
"
Ablakok automatikus felhúzása (MK3) Az elektromos ablakok képesek egy gombnyomásra felhúzni az ablakot. Csak be kell programozzuk ezt minden ajtónál.
Gyújtás ON állapotba. Az ablakot húzzuk fel, majd nyomjuk meg megint a fel gombot és tartsuk még kb. 3 másodpercig. (Amikor másodjára nyomjuk meg a felfele gombot akkor halljuk és érezzük hogy az üveg jobban felfele fog zárni.) Ha megvolt, akkor ezt ismételjük meg a többi ablakkal is. Ha az összes ablak fel van programozva, a távirányítóval tudjuk működtetni az ablakokat is. Első nyomásra bezár a kp-i zár, második nyomásra bezár a kettős zár (retesz), ilyenkor nyomva tartjuk, akkor felhúzza az ablakokat is. Nyitáskor első nyomásra kinyit a zár, (a retesz is), második nyomásra, nyomva tartva nyílnak az ablakok
"
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1858 Dátum:
2015.09.19 szombat, 15:20:11 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.19 szombat, 13:45:36
Az én meglátásom szerint kell a négy fej-
a tuti csak a tuti-
a jó védelemhez. Ismerősömnek 3-as BMW-n hátul 1 fej van, simán bemérték !
LI-t?engem hátulról sem mértek be amióta megvan,kb 6éve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1859 Dátum:
2015.09.19 szombat, 15:21:27 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.19 szombat, 13:08:28
Kyo-kat is néztem, csak elbizonytalanítottak, hogy az olcsó semmire se jó. Be kell osztanom ami van, mert van egyéb költeni való még az autóra, főleg úgy, hogy elméletileg az új melómban majd a Mondeo-t fogom használni.
Tehát a 140e szervizt lehet előrébb kell hoznom, + ülésben fűtőszál csere, hétfőn jön az NGK gyújtás kábel + gyertyák, vettem hozzá 110db króm-vanádium komplett szerszám készletet, szóval lehet a Kyo-t kipróbálom, mert másra nem lesz most. Kyo-ból melyiket?
Másik kérdésem...ESP mikor aktív? Ha gombnyomásra a műszerfalon világít, vagy ha nem?
amikor nem világít-akkor aktív.amikor világít,arra figyelmeztet,hogy kikapcsoltad.
kyo-ból 4 vagy 6fejes verziót vegyél,2-2,vagy 3-3 előre hátra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1860 Dátum:
2015.09.19 szombat, 15:28:35 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.09.19 szombat, 15:01:05
Programozd a többi ablakot is.....
"
Ablakok automatikus felhúzása (MK3) Az elektromos ablakok képesek egy gombnyomásra felhúzni az ablakot. Csak be kell programozzuk ezt minden ajtónál.
Gyújtás ON állapotba. Az ablakot húzzuk fel, majd nyomjuk meg megint a fel gombot és tartsuk még kb. 3 másodpercig. (Amikor másodjára nyomjuk meg a felfele gombot akkor halljuk és érezzük hogy az üveg jobban felfele fog zárni.) Ha megvolt, akkor ezt ismételjük meg a többi ablakkal is. Ha az összes ablak fel van programozva, a távirányítóval tudjuk működtetni az ablakokat is. Első nyomásra bezár a kp-i zár, második nyomásra bezár a kettős zár (retesz), ilyenkor nyomva tartjuk, akkor felhúzza az ablakokat is. Nyitáskor első nyomásra kinyit a zár, (a retesz is), második nyomásra, nyomva tartva nyílnak az ablakok
"
Köszi, F1 időmérő után kipróbálom.
Azt próbáltam már, hogy rövid nyitás gomb, csak a vezetőoldalt nyissa, a 2x megnyomás a többit, de nem sikerült. Hiába tartom nyomva a nyitás-zárást 4mp-ig.
Idézetet írta: alf - 2015.09.19 szombat, 15:21:27
amikor nem világít-akkor aktív.amikor világít,arra figyelmeztet,hogy kikapcsoltad.
kyo-ból 4 vagy 6fejes verziót vegyél,2-2,vagy 3-3 előre hátra.
Köszi. Leírás azt mondja, fel kell villannia menet közben. Én még nem láttam felvillanni. honnan tudom, hogy egyáltalán működik?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1861 Dátum:
2015.09.19 szombat, 17:53:14 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.19 szombat, 15:20:11
LI-t?engem hátulról sem mértek be amióta megvan,kb 6éve.
Azt csak jót jelent, így is maradjon
Amúgy frissítve lett a CAM S1-re?
Naplózva
mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1862 Dátum:
2015.09.19 szombat, 17:57:05 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.19 szombat, 15:21:27
amikor nem világít-akkor aktív.amikor világít,arra figyelmeztet,hogy kikapcsoltad.
kyo-ból 4 vagy 6fejes verziót vegyél,2-2,vagy 3-3 előre hátra.
De mint tudjuk a LED-es Kiyo korszak kihalt, de van az új a Kiyonak:
D Pro rejtett lézerblokkoló
Passatba szereltem, a mérete fele a LI-nek, de nagyon komoly. Tesztelve mi mással mint a CAM S1-el.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1863 Dátum:
2015.09.19 szombat, 18:45:18 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.19 szombat, 17:57:05
De mint tudjuk a LED-es Kiyo korszak kihalt, de van az új a Kiyonak:
D Pro rejtett lézerblokkoló
Passatba szereltem, a mérete fele a LI-nek, de nagyon komoly. Tesztelve mi mással mint a CAM S1-el.
A 4 fejes verzió 180e. 180-200e között már van sok, ami jó. De mint írtam, én az olcsóbbak között keresek jót. Ha nincs akkor nem veszek, mert most nincs erre se 180e, se 2-300e.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1864 Dátum:
2015.09.19 szombat, 19:37:34 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.19 szombat, 18:45:18
A 4 fejes verzió 180e. 180-200e között már van sok, ami jó. De mint írtam, én az olcsóbbak között keresek jót. Ha nincs akkor nem veszek, mert most nincs erre se 180e, se 2-300e.
Dentcraft 135-ért árul egyet a
kereskínálba.
a blokkolós topicban.
http://mondeo.hu/index.php?topic=98.msg1012762#msg1012762
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1865 Dátum:
2015.09.19 szombat, 19:40:29 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.19 szombat, 17:57:05
De mint tudjuk a LED-es Kiyo korszak kihalt, de van az új a Kiyonak:
D Pro rejtett lézerblokkoló
Passatba szereltem, a mérete fele a LI-nek, de nagyon komoly. Tesztelve mi mással mint a CAM S1-el.
a Kyo D Pro bolti ára 180k.az LI olcsóbb és sokkal komolyabb támogatása van.(firmware frissítés,programozhatóság,nyelvi fájlok több nyelvre-akár magyarra is).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1866 Dátum:
2015.09.19 szombat, 19:42:27 »
Idézetet írta: brughom - 2015.09.19 szombat, 17:53:14
Azt csak jót jelent, így is maradjon
Amúgy frissítve lett a CAM S1-re?
nyilván.saját kezűleg.a nyelvi fájl volt fontosabb,de már az is simaliba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1867 Dátum:
2015.09.21 hétfő, 21:31:36 »
35,2L tankoltam 303km-re. 80% Budapest. Ez 11,6L/100km.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1868 Dátum:
2015.09.22 kedd, 05:27:34 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.21 hétfő, 21:31:36
35,2L tankoltam 303km-re. 80% Budapest. Ez 11,6L/100km.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1869 Dátum:
2015.09.22 kedd, 14:39:36 »
Uraim! A rángatás megszűnt!
Gyertya + kábel cserélve. Lényegesen jobban megy, 7-800-ról is egyenletesen húz, nincs rángatás. Aurry__-nak köszönöm a segítséget, és persze vik-nek is.
A gyertyák borzalmas állapotban voltak. Nehézség nem volt, figyeltem mindenre.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1870 Dátum:
2015.09.22 kedd, 14:46:56 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.22 kedd, 14:39:36
Uraim! A rángatás megszűnt!
Gyertya + kábel cserélve. Lényegesen jobban megy, 7-800-ról is egyenletesen húz, nincs rángatás. Aurry__-nak köszönöm a segítséget, és persze vik-nek is.
A gyertyák borzalmas állapotban voltak. Nehézség nem volt, figyeltem mindenre.
[img width=337 height=600]http://kepfeltoltes.hu/150922/R_gi_gyerty_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Az első, rángatással kapcsolatos beírásodra írtam ezeket.
Elég sokára lett megoldva.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1871 Dátum:
2015.09.22 kedd, 14:58:00 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.22 kedd, 14:46:56
Az első, rángatással kapcsolatos beírásodra írtam ezeket.
Elég sokára lett megoldva.....
Persze, te is írtad, és más is mondta (természetesen nektek is köszi
), hogy valószínű ez a baj. Biztosra senki sem állított semmit, és én is úgy álltam neki, hogy 50-50%, hogy sikerrel járok a cserével.
Az irány az jó volt amerre elindítottatok, de ez csak a végén derülhetett ki.
Az, hogy sokára lett megoldva...Csoda, hogy most meg tudtam oldani. Melóm még mindig nincs.
De igazából hiba nélkül működött, és 1800 felett nem rángatott. Alapvetően kapkodnom nem kellett vele.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.22 kedd, 15:07:50 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1872 Dátum:
2015.09.22 kedd, 15:11:50 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.22 kedd, 14:58:00
Persze, te is írtad, és más is mondta (természetesen nektek is köszi
), hogy valószínű ez a baj. Biztosra senki sem állított semmit, és én is úgy álltam neki, hogy 50-50%, hogy sikerrel járok a cserével.
Az irány az jó volt amerre elindítottatok, de ez csak a végén derülhetett ki.
Az, hogy sokára lett megoldva...Csoda, hogy most meg tudtam oldani. Melóm még mindig nincs.
De igazából hiba nélkül működött, és 1800 felett nem rángatott. Alapvetően kapkodnom nem kellett vele.
nem kell magyarázkodnod,főleg Tibinek....
Volt akinél nem jött be a gyertyacsere,a kolléga meg beinvesztálta a lét lufira.Bár neked "új" autó érkezésénél ez olyan mint sokaknak a vezszíj csere,hogy alapból kell cserélni,mert esetleg ismeretlen benne a futott km.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1873 Dátum:
2015.09.22 kedd, 19:24:49 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.22 kedd, 15:11:50
nem kell magyarázkodnod,főleg Tibinek....
Volt akinél nem jött be a gyertyacsere,a kolléga meg beinvesztálta a lét lufira.Bár neked "új" autó érkezésénél ez olyan mint sokaknak a vezszíj csere,hogy alapból kell cserélni,mert esetleg ismeretlen benne a futott km.
Alapvetően gyári kábelt + gyertyát akartam. De ez 56e lett volna + szerelés, mert akkor még szerszám híján nem volt képben, hogy nekiállok. Ez lett volna cakum-pakk 65e környéke. Amikor vettem, képben volt a gyertya csere, de egyszerre akartam a kábellel. Lehet elég lett volna csak a gyertyákat cserélni, de én egyszerre akartam, pont azért, amit írtál, ki tudja mennyi lehet benne. Gyanítom a kábel még nem volt cserélve.
Aztán később úgy voltam már vele, gyertyából mehet a gyári, mert nem drágább, de kábelből nem veszem meg a gyárit, és így, hogy az NGK kábele 15e volt, nem is volt kérdés, hogy ezt teszem bele, hiszen harmad annyiba kerül mint a gyári megoldás. Így összesen gyertyával együtt 27e fizettem 56e helyett, és a szerelés díját is megspóroltam.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1874 Dátum:
2015.09.22 kedd, 19:46:45 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.22 kedd, 14:39:36
Uraim! A rángatás megszűnt!
Gyertya + kábel cserélve. Lényegesen jobban megy, 7-800-ról is egyenletesen húz, nincs rángatás. Aurry__-nak köszönöm a segítséget, és persze vik-nek is.
A gyertyák borzalmas állapotban voltak. Nehézség nem volt, figyeltem mindenre.
[img width=337 height=600]http://kepfeltoltes.hu/150922/R_gi_gyerty_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha rángat a v6 általában ez az oka.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1875 Dátum:
2015.09.22 kedd, 20:24:54 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.22 kedd, 19:46:45
Ha rángat a v6 általában ez az oka.
kivéve ha egészen más.pl a kedves kis vákumcsövek szétporladása,ugye....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1876 Dátum:
2015.09.22 kedd, 20:55:43 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.22 kedd, 20:24:54
kivéve ha egészen más.pl a kedves kis vákumcsövek szétporladása,ugye....
Az csak valami extrem ritka hiba lehetett.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1877 Dátum:
2015.09.22 kedd, 21:02:05 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.22 kedd, 19:46:45
Ha rángat a v6 általában ez az oka.
De ebben senki sem volt biztos, ahogy én sem, hogy amit csinálok, az meg fogja oldani. Az ötlet bejött, és segített. Ez remek érzés, hogy rögtön elsőre megoldódott, és nem volt felesleges költés. De ehhez azért szerencse is kell.
Így utólag persze, mindenki ezt mondta, de fogadni senki nem mert volna, mert mi van ha más. Senki nem lát bele az autóba.
Tippek, ötletek vannak, amiket az eddigi tapasztalataitok igazoltak, de minden autó más és más. Gondolom itt is volt már olyan szitu, hogy ki lett cseréve ez + az, és még amaz is, majd a 4. tipp jött be, és az segített. Ez benne van.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1878 Dátum:
2015.09.22 kedd, 21:06:24 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.22 kedd, 21:02:05
De ebben senki sem volt biztos, ahogy én sem, hogy amit csinálok, az meg fogja oldani. Az ötlet bejött, és segített. Ez remek érzés, hogy rögtön elsőre megoldódott, és nem volt felesleges költés. De ehhez azért szerencse is kell.
Így utólag persze, mindenki ezt mondta, de fogadni senki nem mert volna, mert mi van ha más. Senki nem lát bele az autóba.
Tippek, ötletek vannak, amiket az eddigi tapasztalataitok igazoltak, de minden autó más és más. Gondolom itt is volt már olyan szitu, hogy ki lett cseréve ez + az, és még amaz is, majd a 4. tipp jött be, és az segített. Ez benne van.
Na meg a legjobb, hogy a mostani szerelőm szerint bizonyos gyertyákat bele sem szabad tenni, mert rángat tőle. Még nem tudom igaza van-e. Bár betankoltam 6db Bosch gyertyát, amit szerinte bele sem szabadna tenni
(mármint belevaló, csak szerinte rángatni fog)
Amúgy lassan esedékes egy olajcsere, szerintetek van olyan olaj amit érdemes kipróbálni, vagy vegyek gyárit?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.22 kedd, 21:08:46 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1879 Dátum:
2015.09.22 kedd, 21:14:22 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.22 kedd, 21:02:05
De ebben senki sem volt biztos, ahogy én sem, hogy amit csinálok, az meg fogja oldani. Az ötlet bejött, és segített. Ez remek érzés, hogy rögtön elsőre megoldódott, és nem volt felesleges költés. De ehhez azért szerencse is kell.
Így utólag persze, mindenki ezt mondta, de fogadni senki nem mert volna, mert mi van ha más. Senki nem lát bele az autóba.
Tippek, ötletek vannak, amiket az eddigi tapasztalataitok igazoltak, de minden autó más és más. Gondolom itt is volt már olyan szitu, hogy ki lett cseréve ez + az, és még amaz is, majd a 4. tipp jött be, és az segített. Ez benne van.
Fórumon diagolni azért nem egyszerű. Ha bejön, jó, de mi van,ha nem? Felelősséget így is kell vállalni, legalábbis illene.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1880 Dátum:
2015.09.22 kedd, 21:15:30 »
Idézetet írta: D - 2015.09.22 kedd, 21:06:24
Na meg a legjobb, hogy a mostani szerelőm szerint bizonyos gyertyákat bele sem szabad tenni, mert rángat tőle. Még nem tudom igaza van-e. Bár betankoltam 6db Bosch gyertyát, amit szerinte bele sem szabadna tenni
(mármint belevaló, csak szerinte rángatni fog)
Amúgy lassan esedékes egy olajcsere, szerintetek van olyan olaj amit érdemes kipróbálni, vagy vegyek gyárit?
Én gyertyából olajból is gyárit használok. Minek kísérletezi, ha a gyár már megtette helyettünk.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1881 Dátum:
2015.09.22 kedd, 21:25:18 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.22 kedd, 21:02:05
De ebben senki sem volt biztos, ahogy én sem, hogy amit csinálok, az meg fogja oldani. Az ötlet bejött, és segített. Ez remek érzés, hogy rögtön elsőre megoldódott, és nem volt felesleges költés. De ehhez azért szerencse is kell.
Így utólag persze, mindenki ezt mondta,
de fogadni senki nem mert volna, mert mi van ha más. Senki nem lát bele az autóba.
Tippek, ötletek vannak, amiket az eddigi tapasztalataitok igazoltak, de minden autó más és más. Gondolom itt is volt már olyan szitu, hogy ki lett cseréve ez + az, és még amaz is, majd a 4. tipp jött be, és az segített. Ez benne van.
Az előbb írtam, hogy én előtte is megmondtam.
De nem érdekes.....
Azt is írtam, hogy sok dolgok lehet diagnosztizálni, hibát megállapítani vagy nem megállapítani. A hibakeresés sincs ingyen, így ha hibának bizonyul a kábel és/vagy gyertya, akkor is cserélni kell és még van hibakeresési munkadíj. Ezért van úgy, hogy a cserélgetés "megéri". Ha mégsem az a hiba, akkor sem jársz rosszul, mert legalább ezekből új kerül bele. Főleg, hogy nem tudni mikoriak a benne lévők.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1882 Dátum:
2015.09.22 kedd, 21:53:27 »
Idézetet írta: D - 2015.09.22 kedd, 21:06:24
Na meg a legjobb, hogy a mostani szerelőm szerint bizonyos gyertyákat bele sem szabad tenni, mert rángat tőle. Még nem tudom igaza van-e. Bár betankoltam 6db Bosch gyertyát, amit szerinte bele sem szabadna tenni
(mármint belevaló, csak szerinte rángatni fog)
Amúgy lassan esedékes egy olajcsere, szerintetek van olyan olaj amit érdemes kipróbálni, vagy vegyek gyárit?
Én is NGK gyertyát akartam, de lebeszéltek róla a Cromax-nál, és azt mondták, csak gyári. Gondolom ez sem volt véletlen.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1883 Dátum:
2015.09.22 kedd, 21:58:21 »
Szerintetek ez nagyon gáz detektor lehet?
http://v7detektor.webpage-builder.net/informacje-o-produkcie/
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1884 Dátum:
2015.09.22 kedd, 22:26:50 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.22 kedd, 21:58:21
Szerintetek ez nagyon gáz detektor lehet?
http://v7detektor.webpage-builder.net/informacje-o-produkcie/
Annyira nem. Nem is ugy nez ki mint egy gazdetektor.
inkabb ez:
https://www.arumania.hu/szerszamok_3425/meromuszerek_merestechnika_3438/kornyezetvedelmi_meromuszerek_3439/levego_es_egyeb_gazokhoz_hasznalhato_meromuszerek_3466/gazdetektorok_gazjelzok_gazmero_muszerek_3493/gazszivargas_kereso_keszulek_hutokozeghez_r_134a_r_404a_r_410a_r407c_r_22_r502_r_600a_dostmann_electronic_gd_380_100026
Naplózva
blah blah blah
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1885 Dátum:
2015.09.22 kedd, 23:07:07 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.22 kedd, 22:26:50
Annyira nem. Nem is ugy nez ki mint egy gazdetektor.
inkabb ez:
https://www.arumania.hu/szerszamok_3425/meromuszerek_merestechnika_3438/kornyezetvedelmi_meromuszerek_3439/levego_es_egyeb_gazokhoz_hasznalhato_meromuszerek_3466/gazdetektorok_gazjelzok_gazmero_muszerek_3493/gazszivargas_kereso_keszulek_hutokozeghez_r_134a_r_404a_r_410a_r407c_r_22_r502_r_600a_dostmann_electronic_gd_380_100026
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Aurry__
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1886 Dátum:
2015.09.23 szerda, 00:07:52 »
Idézetet írta: D - 2015.09.22 kedd, 21:06:24
Na meg a legjobb, hogy a mostani szerelőm szerint bizonyos gyertyákat bele sem szabad tenni, mert rángat tőle. Még nem tudom igaza van-e. Bár betankoltam 6db Bosch gyertyát, amit szerinte bele sem szabadna tenni
(mármint belevaló, csak szerinte rángatni fog)
Amúgy lassan esedékes egy olajcsere, szerintetek van olyan olaj amit érdemes kipróbálni, vagy vegyek gyárit?
Szerintem ebben az esetben nem biztos, hogy a szerelőd téved. Nagy baj hogy az alkatrészes oldalak kidobnak nagyjából minden gyertyát, amit fizikailag bele lehet pakolni a gépbe. Gyanítom, van ami nem odavaló.
Az olaj ennél sokkal egyszerűbb: full szintetikus, teljesítse a ford előírásait (legalább az ACEA A1/B1, vagy A3/C3 legyen meg...), viszkozitás meg 5w-30. Én csillag-garázsos autónál, pláne ha télen sok rövid városi út is játszik, megfontolnám a 0w-30-at, mert az alacsonyabb hideg-viszkozitás, azt jelenti, hogy a kenés-kopás szempontjából kritikus hideg állapotban közelebb van az olaj viszkozitása a jóhoz, hamarabb alakulnak ki megfelelő kenési körülmények, kevésbé kopik a motor.
A ford szerintem BP-t vesz, én meg amikor nem volt valami különleges az előírtakban, akkor Total Quartz 9000-et, a Saab-ba Mobil-t (0w-30), az alfámba meg nyilván Selenia olajat használtam. Normál üzem mellett inkább csak vallási kérdés, hogy melyik ismertebb márkát választod (én is hiszek valamiben, más is hisz valamiben, de ezeket összehasonlítani, na az nem egyszerű történet).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1887 Dátum:
2015.09.23 szerda, 07:08:52 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.22 kedd, 21:58:21
Szerintetek ez nagyon gáz detektor lehet?
http://v7detektor.webpage-builder.net/informacje-o-produkcie/
ezek semmire sem jók.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1888 Dátum:
2015.09.23 szerda, 07:22:30 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.23 szerda, 07:08:52
ezek semmire sem jók.
Dehogynem!
Sokféle hangot ad.
Sok színes lámpa villog rajta.
Ha gyorsan mész jelzi neked, hogy várhatod a csekket. Nincs bizonytalanság, hogy bemértek-e!
Ha gyorsan mész és ez jelez, akkor már mindegy....kész a felvétel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1889 Dátum:
2015.09.23 szerda, 07:22:50 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.23 szerda, 07:22:30
Dehogynem!
Sokféle hangot ad.
Sok színes lámpa villog rajta.
Ha gyorsan mész jelzi neked, hogy várhatod a csekket. Nincs bizonytalanság, hogy bemértek-e!
Ha gyorsan mész és ez jelez, akkor már mindegy....kész a felvétel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1890 Dátum:
2015.09.23 szerda, 08:08:31 »
Idézetet írta: Aurry__ - 2015.09.23 szerda, 00:07:52
Szerintem ebben az esetben nem biztos, hogy a szerelőd téved. Nagy baj hogy az alkatrészes oldalak kidobnak nagyjából minden gyertyát, amit fizikailag bele lehet pakolni a gépbe. Gyanítom, van ami nem odavaló.
Az olaj ennél sokkal egyszerűbb: full szintetikus, teljesítse a ford előírásait (legalább az ACEA A1/B1, vagy A3/C3 legyen meg...), viszkozitás meg 5w-30. Én csillag-garázsos autónál, pláne ha télen sok rövid városi út is játszik, megfontolnám a 0w-30-at, mert az alacsonyabb hideg-viszkozitás, azt jelenti, hogy a kenés-kopás szempontjából kritikus hideg állapotban közelebb van az olaj viszkozitása a jóhoz, hamarabb alakulnak ki megfelelő kenési körülmények, kevésbé kopik a motor.
A ford szerintem BP-t vesz, én meg amikor nem volt valami különleges az előírtakban, akkor Total Quartz 9000-et, a Saab-ba Mobil-t (0w-30), az alfámba meg nyilván Selenia olajat használtam. Normál üzem mellett inkább csak vallási kérdés, hogy melyik ismertebb márkát választod (én is hiszek valamiben, más is hisz valamiben, de ezeket összehasonlítani, na az nem egyszerű történet).
Értem, köszi!
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1891 Dátum:
2015.09.23 szerda, 11:40:27 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.22 kedd, 21:58:21
Szerintetek ez nagyon gáz detektor lehet?
http://v7detektor.webpage-builder.net/informacje-o-produkcie/
Én közel 10 éve használok blokkolót. Kezdtem anno Blinder 25-el, majd jött a "hírhedt" SCS103 trafi és váltottam LED-ről lézeresre /Laser Interceptor/. Volt nekem Whistler radardetektorom, melyet FAMAIII-al /rendőrségi
/ is teszteltük. Amikor rám mért kb. 150 méterről a detektorom meg se nyikkant, de a rendszám közelében lévő Blinder már jelzett
Úgyhogy bármennyire is jól hangzik a detektor-
paraszt vakítás
- nem éri meg
Még annyit, hogy a rendőrök nagyon kis távolságból mérnek /50, 80 m/ elsősorban rendszámra. tehát a lézer fel sem ér a szélvédőig. Ja és a kocsi hátuljárol nem is beszélve
A barátomat Nyíradonynál hátulról 76 méterről mérték be. Ő csak annyit mondott, hogy nem látott semmilyen autót az út szélén. Na ezt védd ki a detektorral
Itt a kép, ez már az új trafi /CAM S1/:
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.23 szerda, 11:45:36 írta brughom
»
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1892 Dátum:
2015.09.23 szerda, 15:58:33 »
Oké. Meg vagyok győzve!
Nulláztam az átlag fogyi mérőt kábel + gyertya csere után. Ma mentem 70km-t városban, amiben volt dugó is. Jelenleg 10,5L mutat, amit eddig még sosem produkált városban, még az előző nullázás elején sem.
Apropó... A dízelesek kezdjenek el barátkozni a gondolattal, hogy a benzinesé a jövő:
http://www.vezess.hu/hirek/vw-botrany-be-kell-tiltani/63989/
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.23 szerda, 16:01:55 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1893 Dátum:
2015.09.23 szerda, 21:12:30 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.23 szerda, 15:58:33
Oké. Meg vagyok győzve!
Nulláztam az átlag fogyi mérőt kábel + gyertya csere után. Ma mentem 70km-t városban, amiben volt dugó is. Jelenleg 10,5L mutat, amit eddig még sosem produkált városban, még az előző nullázás elején sem.
Apropó... A dízelesek kezdjenek el barátkozni a gondolattal, hogy a benzinesé a jövő:
http://www.vezess.hu/hirek/vw-botrany-be-kell-tiltani/63989/
tévedni tetszik.a benzinesé a múlt.a jövő az villany.a jelen meg a dízel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1894 Dátum:
2015.09.23 szerda, 21:26:12 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.23 szerda, 21:12:30
tévedni tetszik.a benzinesé a múlt.a jövő az villany.a jelen meg a dízel.
Nehogy kapja a Ford-tól egy levelet, hogy a TDCi-t becserélik muszájból egy azonos évjáratú de "zöldebb" benzines V6-ra, de persze rá kell fizetned, mert a benzines az azért még is csak többet ér.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1895 Dátum:
2015.09.23 szerda, 21:47:50 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.09.23 szerda, 21:26:12
Nehogy kapja a Ford-tól egy levelet, hogy a TDCi-t becserélik muszájból egy azonos évjáratú de "zöldebb" benzines V6-ra, de persze rá kell fizetned, mert a benzines az azért még is csak többet ér.
ettol nem kell tartanod.elbontanam egyből.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1896 Dátum:
2015.09.23 szerda, 22:24:35 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.23 szerda, 21:47:50
ettol nem kell tartanod.elbontanam egyből.
Max kiböknéd a kerekét. Esetleg leszednéd a kipufogót mert a magasabban levő alkatrészeket már nem éred fel
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1897 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 07:07:34 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.09.23 szerda, 22:24:35
Max kiböknéd a kerekét. Esetleg leszednéd a kipufogót mert a magasabban levő alkatrészeket már nem éred fel
igaz.a rozsda megoldaná helyettem,szépen megcsócsálná alulról felfelé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1898 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 10:35:50 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.23 szerda, 21:12:30
tévedni tetszik.a benzinesé a múlt.a jövő az villany.a jelen meg a dízel.
JELEN pillanatban nem ugy tunik
A benya a mult a jelen a jovo meg a villanyos
A dizlik max kapnak egy eket oszt mehetnek vissza a szantasba
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1899 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 11:14:44 »
Idézetet írta: zacci - 2015.09.24 csütörtök, 10:35:50
JELEN pillanatban nem ugy tunik
A benya a mult a jelen a jovo meg a villanyos
A dizlik max kapnak egy eket oszt mehetnek vissza a szantasba
dehogy.az összes traktoros inkább felakasztja magát,minthogy a fűnyírón kívül mása is benyás legyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
31
32
33
34
35
36
37
[
38
]
39
40
41
42
43
44
45
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ