Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:44:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1305112 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1850 Dátum: 2015.09.18 péntek, 12:29:13 »



Van itt a  főoldalon magyar kezelési.

Köszi! Erre nem is gondoltam. Így azért sok minden egyszerűbb lesz.  worship
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1851 Dátum: 2015.09.19 szombat, 10:50:08 »

Köszi! Erre nem is gondoltam. Így azért sok minden egyszerűbb lesz.  worship

Látom írtál a lézer radardetektor oldalon- az én nichem ott Rend01- Hogy milyen védelem volna jó kevés pénzből. Na én egy honlapról rendeltem 4 fejes LI-t, melyet magam szereltem be az autóba így is csökkentve a kiadást, igaz a szerelés már nem olyan nehéz, mivel mindig van egy-két autó ami bele kell szerelni.

Innen rendeltem, ha segítség kell keress  Wink Wink Wink Wink

http://www.lezerblokkolok.hu/

A srác nagyon korrekt, ja és nem előre kell utalni.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1852 Dátum: 2015.09.19 szombat, 11:11:55 »

Látom írtál a lézer radardetektor oldalon- az én nichem ott Rend01- Hogy milyen védelem volna jó kevés pénzből. Na én egy honlapról rendeltem 4 fejes LI-t, melyet magam szereltem be az autóba így is csökkentve a kiadást, igaz a szerelés már nem olyan nehéz, mivel mindig van egy-két autó ami bele kell szerelni.

Innen rendeltem, ha segítség kell keress  Wink Wink Wink Wink

http://www.lezerblokkolok.hu/

A srác nagyon korrekt, ja és nem előre kell utalni.

 nyes

Bevált? Kell a 4 fej? Megmondom őszintén, ha lenne olcsóbb ami jó, azt se bánnám. Wink
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1853 Dátum: 2015.09.19 szombat, 11:17:33 »

nyes

Te is Interceptor-t vettél? Bevált? Kell a 4 fej? Megmondom őszintén, ha lenne olcsóbb ami jó, azt se bánnám. Wink
karácsonykor 94ért vettem egy 2 fejest,és 30ért vettem hozzá még 1 fejet.a 2 elöl,1 hátul kombináció teljesen megvédi az autót.

5 éve ez a szett a másik autómra 180pénz volt,de az is védett a 3 fejjel azóta is.

én csak ajánlani tudom,és az is biztos,hogy felesleges a 4 fej.hátulról nagyon ritka esetekben történik mérés,de akkor is elég még az smaxra is az az 1 fej a rendszám felett.

Ha olcsóbbat keresel,nézegesd a Kyo-kat.azt olvasni,hogy már azok is tudják az új eszközt blokkolni,és frissíthetőek-pont mint a LI.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1854 Dátum: 2015.09.19 szombat, 13:08:28 »

karácsonykor 94ért vettem egy 2 fejest,és 30ért vettem hozzá még 1 fejet.a 2 elöl,1 hátul kombináció teljesen megvédi az autót.

5 éve ez a szett a másik autómra 180pénz volt,de az is védett a 3 fejjel azóta is.

én csak ajánlani tudom,és az is biztos,hogy felesleges a 4 fej.hátulról nagyon ritka esetekben történik mérés,de akkor is elég még az smaxra is az az 1 fej a rendszám felett.

Ha olcsóbbat keresel,nézegesd a Kyo-kat.azt olvasni,hogy már azok is tudják az új eszközt blokkolni,és frissíthetőek-pont mint a LI.

Kyo-kat is néztem, csak elbizonytalanítottak, hogy az olcsó semmire se jó. Be kell osztanom ami van, mert van egyéb költeni való még az autóra, főleg úgy, hogy elméletileg az új melómban majd a Mondeo-t fogom használni.
Tehát a 140e szervizt lehet előrébb kell hoznom, + ülésben fűtőszál csere, hétfőn jön az NGK gyújtás kábel + gyertyák, vettem hozzá 110db króm-vanádium komplett szerszám készletet, szóval lehet a Kyo-t kipróbálom, mert másra nem lesz most. Kyo-ból melyiket?

Másik kérdésem...ESP mikor aktív? Ha gombnyomásra a műszerfalon világít, vagy ha nem?  
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.19 szombat, 13:14:04 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1855 Dátum: 2015.09.19 szombat, 13:45:36 »

nyes

Bevált? Kell a 4 fej? Megmondom őszintén, ha lenne olcsóbb ami jó, azt se bánnám. Wink
Az én meglátásom szerint kell a négy fej- a tuti csak a tuti- a jó védelemhez. Ismerősömnek 3-as BMW-n hátul 1 fej van, simán bemérték !
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1856 Dátum: 2015.09.19 szombat, 14:50:21 »

Néztem a leírásban, hogy a lehúzott ablakokat fel kellene húznia záráskor. Kipróbáltam, de csak az anyóst húzta fel, a többi nyitva maradt. Ötlet?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1857 Dátum: 2015.09.19 szombat, 15:01:05 »

Néztem a leírásban, hogy a lehúzott ablakokat fel kellene húznia záráskor. Kipróbáltam, de csak az anyóst húzta fel, a többi nyitva maradt. Ötlet?


Programozd a többi ablakot is.....
 
"Ablakok automatikus felhúzása (MK3) Az elektromos ablakok képesek egy gombnyomásra felhúzni az ablakot. Csak be kell programozzuk ezt minden ajtónál.
Gyújtás ON állapotba. Az ablakot húzzuk fel, majd nyomjuk meg megint a fel gombot és tartsuk még kb. 3 másodpercig. (Amikor másodjára nyomjuk meg a felfele gombot akkor halljuk és érezzük hogy az üveg jobban felfele fog zárni.) Ha megvolt, akkor ezt ismételjük meg a többi ablakkal is. Ha az összes ablak fel van programozva, a távirányítóval tudjuk működtetni az ablakokat is. Első nyomásra bezár a kp-i zár, második nyomásra bezár a kettős zár (retesz), ilyenkor nyomva tartjuk, akkor felhúzza az ablakokat is. Nyitáskor első nyomásra kinyit a zár, (a retesz is), második nyomásra, nyomva tartva nyílnak az ablakok
"
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1858 Dátum: 2015.09.19 szombat, 15:20:11 »

Az én meglátásom szerint kell a négy fej- a tuti csak a tuti- a jó védelemhez. Ismerősömnek 3-as BMW-n hátul 1 fej van, simán bemérték !
LI-t?engem hátulról sem mértek be amióta megvan,kb 6éve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1859 Dátum: 2015.09.19 szombat, 15:21:27 »

Kyo-kat is néztem, csak elbizonytalanítottak, hogy az olcsó semmire se jó. Be kell osztanom ami van, mert van egyéb költeni való még az autóra, főleg úgy, hogy elméletileg az új melómban majd a Mondeo-t fogom használni.
Tehát a 140e szervizt lehet előrébb kell hoznom, + ülésben fűtőszál csere, hétfőn jön az NGK gyújtás kábel + gyertyák, vettem hozzá 110db króm-vanádium komplett szerszám készletet, szóval lehet a Kyo-t kipróbálom, mert másra nem lesz most. Kyo-ból melyiket?

Másik kérdésem...ESP mikor aktív? Ha gombnyomásra a műszerfalon világít, vagy ha nem?  
amikor nem világít-akkor aktív.amikor világít,arra figyelmeztet,hogy kikapcsoltad.

kyo-ból 4 vagy 6fejes verziót vegyél,2-2,vagy 3-3 előre hátra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1860 Dátum: 2015.09.19 szombat, 15:28:35 »



Programozd a többi ablakot is.....
 
"Ablakok automatikus felhúzása (MK3) Az elektromos ablakok képesek egy gombnyomásra felhúzni az ablakot. Csak be kell programozzuk ezt minden ajtónál.
Gyújtás ON állapotba. Az ablakot húzzuk fel, majd nyomjuk meg megint a fel gombot és tartsuk még kb. 3 másodpercig. (Amikor másodjára nyomjuk meg a felfele gombot akkor halljuk és érezzük hogy az üveg jobban felfele fog zárni.) Ha megvolt, akkor ezt ismételjük meg a többi ablakkal is. Ha az összes ablak fel van programozva, a távirányítóval tudjuk működtetni az ablakokat is. Első nyomásra bezár a kp-i zár, második nyomásra bezár a kettős zár (retesz), ilyenkor nyomva tartjuk, akkor felhúzza az ablakokat is. Nyitáskor első nyomásra kinyit a zár, (a retesz is), második nyomásra, nyomva tartva nyílnak az ablakok
"

Köszi, F1 időmérő után kipróbálom. worship Azt próbáltam már, hogy rövid nyitás gomb, csak a vezetőoldalt nyissa, a 2x megnyomás a többit, de nem sikerült. Hiába tartom nyomva a nyitás-zárást 4mp-ig. szomoru1

amikor nem világít-akkor aktív.amikor világít,arra figyelmeztet,hogy kikapcsoltad.

kyo-ból 4 vagy 6fejes verziót vegyél,2-2,vagy 3-3 előre hátra.

Köszi. Leírás azt mondja, fel kell villannia menet közben. Én még nem láttam felvillanni. honnan tudom, hogy egyáltalán működik?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1861 Dátum: 2015.09.19 szombat, 17:53:14 »

LI-t?engem hátulról sem mértek be amióta megvan,kb 6éve.

Azt csak jót jelent, így is maradjon  taps taps taps

Amúgy frissítve lett a CAM S1-re?
Naplózva

mondejó 2.5 V6
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1862 Dátum: 2015.09.19 szombat, 17:57:05 »

amikor nem világít-akkor aktív.amikor világít,arra figyelmeztet,hogy kikapcsoltad.

kyo-ból 4 vagy 6fejes verziót vegyél,2-2,vagy 3-3 előre hátra.

De mint tudjuk a LED-es Kiyo korszak kihalt, de van az új a Kiyonak:  D Pro rejtett lézerblokkoló

Passatba szereltem, a mérete fele a LI-nek, de nagyon komoly. Tesztelve mi mással mint a CAM S1-el. taps

Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1863 Dátum: 2015.09.19 szombat, 18:45:18 »

De mint tudjuk a LED-es Kiyo korszak kihalt, de van az új a Kiyonak:  D Pro rejtett lézerblokkoló

Passatba szereltem, a mérete fele a LI-nek, de nagyon komoly. Tesztelve mi mással mint a CAM S1-el. taps

A 4 fejes verzió 180e. 180-200e között már van sok, ami jó. De mint írtam, én az olcsóbbak között keresek jót. Ha nincs akkor nem veszek, mert most nincs erre se 180e, se 2-300e. Roll Eyes
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1864 Dátum: 2015.09.19 szombat, 19:37:34 »

A 4 fejes verzió 180e. 180-200e között már van sok, ami jó. De mint írtam, én az olcsóbbak között keresek jót. Ha nincs akkor nem veszek, mert most nincs erre se 180e, se 2-300e. Roll Eyes
Dentcraft 135-ért árul egyet a kereskínálba. a blokkolós topicban.

http://mondeo.hu/index.php?topic=98.msg1012762#msg1012762
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1865 Dátum: 2015.09.19 szombat, 19:40:29 »

De mint tudjuk a LED-es Kiyo korszak kihalt, de van az új a Kiyonak:  D Pro rejtett lézerblokkoló

Passatba szereltem, a mérete fele a LI-nek, de nagyon komoly. Tesztelve mi mással mint a CAM S1-el. taps


a Kyo D Pro bolti ára 180k.az LI olcsóbb és sokkal komolyabb támogatása van.(firmware frissítés,programozhatóság,nyelvi fájlok több nyelvre-akár magyarra is).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1866 Dátum: 2015.09.19 szombat, 19:42:27 »

Azt csak jót jelent, így is maradjon  taps taps taps

Amúgy frissítve lett a CAM S1-re?
nyilván.saját kezűleg.a nyelvi fájl volt fontosabb,de már az is simaliba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1867 Dátum: 2015.09.21 hétfő, 21:31:36 »

35,2L tankoltam 303km-re. 80% Budapest. Ez 11,6L/100km. wave
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1868 Dátum: 2015.09.22 kedd, 05:27:34 »

35,2L tankoltam 303km-re. 80% Budapest. Ez 11,6L/100km. wave
eljen wave
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1869 Dátum: 2015.09.22 kedd, 14:39:36 »

Uraim! A rángatás megszűnt! taps Gyertya + kábel cserélve. Lényegesen jobban megy, 7-800-ról is egyenletesen húz, nincs rángatás. Aurry__-nak köszönöm a segítséget, és persze vik-nek is. worship A gyertyák borzalmas állapotban voltak. Nehézség nem volt, figyeltem mindenre.


Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1870 Dátum: 2015.09.22 kedd, 14:46:56 »

Uraim! A rángatás megszűnt! taps Gyertya + kábel cserélve. Lényegesen jobban megy, 7-800-ról is egyenletesen húz, nincs rángatás. Aurry__-nak köszönöm a segítséget, és persze vik-nek is. worship A gyertyák borzalmas állapotban voltak. Nehézség nem volt, figyeltem mindenre.

[img width=337 height=600]http://kepfeltoltes.hu/150922/R_gi_gyerty_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img



Az első, rángatással kapcsolatos beírásodra írtam ezeket.
Elég sokára lett megoldva.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1871 Dátum: 2015.09.22 kedd, 14:58:00 »


Az első, rángatással kapcsolatos beírásodra írtam ezeket.
Elég sokára lett megoldva.....

Persze, te is írtad, és más is mondta (természetesen nektek is köszi worship), hogy valószínű ez a baj. Biztosra senki sem állított semmit, és én is úgy álltam neki, hogy 50-50%, hogy sikerrel járok a cserével.
Az irány az jó volt amerre elindítottatok, de ez csak a végén derülhetett ki.
Az, hogy sokára lett megoldva...Csoda, hogy most meg tudtam oldani. Melóm még mindig nincs. Roll Eyes De igazából hiba nélkül működött, és 1800 felett nem rángatott. Alapvetően kapkodnom nem kellett vele.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.22 kedd, 15:07:50 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1872 Dátum: 2015.09.22 kedd, 15:11:50 »

Persze, te is írtad, és más is mondta (természetesen nektek is köszi worship), hogy valószínű ez a baj. Biztosra senki sem állított semmit, és én is úgy álltam neki, hogy 50-50%, hogy sikerrel járok a cserével.
Az irány az jó volt amerre elindítottatok, de ez csak a végén derülhetett ki.
Az, hogy sokára lett megoldva...Csoda, hogy most meg tudtam oldani. Melóm még mindig nincs. Roll Eyes De igazából hiba nélkül működött, és 1800 felett nem rángatott. Alapvetően kapkodnom nem kellett vele.
nem kell magyarázkodnod,főleg Tibinek.... nyes  Volt akinél nem jött be a gyertyacsere,a kolléga meg beinvesztálta a lét lufira.Bár neked "új" autó érkezésénél ez olyan mint sokaknak a vezszíj csere,hogy alapból kell cserélni,mert esetleg ismeretlen benne a futott km.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1873 Dátum: 2015.09.22 kedd, 19:24:49 »

nem kell magyarázkodnod,főleg Tibinek.... nyes  Volt akinél nem jött be a gyertyacsere,a kolléga meg beinvesztálta a lét lufira.Bár neked "új" autó érkezésénél ez olyan mint sokaknak a vezszíj csere,hogy alapból kell cserélni,mert esetleg ismeretlen benne a futott km.

Alapvetően gyári kábelt + gyertyát akartam. De ez 56e lett volna + szerelés, mert akkor még szerszám híján nem volt képben, hogy nekiállok. Ez lett volna cakum-pakk 65e környéke. Amikor vettem, képben volt a gyertya csere, de egyszerre akartam a kábellel. Lehet elég lett volna csak a gyertyákat cserélni, de én egyszerre akartam, pont azért, amit írtál, ki tudja mennyi lehet benne. Gyanítom a kábel még nem volt cserélve.
Aztán később úgy voltam már vele, gyertyából mehet a gyári, mert nem drágább, de kábelből nem veszem meg a gyárit, és így, hogy az NGK kábele 15e volt, nem is volt kérdés, hogy ezt teszem bele, hiszen harmad annyiba kerül mint a gyári megoldás. Így összesen gyertyával együtt 27e fizettem 56e helyett, és a szerelés díját is megspóroltam. Wink
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1874 Dátum: 2015.09.22 kedd, 19:46:45 »

Uraim! A rángatás megszűnt! taps Gyertya + kábel cserélve. Lényegesen jobban megy, 7-800-ról is egyenletesen húz, nincs rángatás. Aurry__-nak köszönöm a segítséget, és persze vik-nek is. worship A gyertyák borzalmas állapotban voltak. Nehézség nem volt, figyeltem mindenre.

[img width=337 height=600]http://kepfeltoltes.hu/150922/R_gi_gyerty_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha rángat a v6 általában ez az oka.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1875 Dátum: 2015.09.22 kedd, 20:24:54 »

Ha rángat a v6 általában ez az oka.
kivéve ha egészen más.pl a kedves kis vákumcsövek szétporladása,ugye....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1876 Dátum: 2015.09.22 kedd, 20:55:43 »

kivéve ha egészen más.pl a kedves kis vákumcsövek szétporladása,ugye....
Az csak valami extrem ritka hiba lehetett.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1877 Dátum: 2015.09.22 kedd, 21:02:05 »

Ha rángat a v6 általában ez az oka.

De ebben senki sem volt biztos, ahogy én sem, hogy amit csinálok, az meg fogja oldani. Az ötlet bejött, és segített. Ez remek érzés, hogy rögtön elsőre megoldódott, és nem volt felesleges költés. De ehhez azért szerencse is kell.
Így utólag persze, mindenki ezt mondta, de fogadni senki nem mert volna, mert mi van ha más. Senki nem lát bele az autóba.
Tippek, ötletek vannak, amiket az eddigi tapasztalataitok igazoltak, de minden autó más és más. Gondolom itt is volt már olyan szitu, hogy ki lett cseréve ez + az, és még amaz is, majd a 4. tipp jött be, és az segített. Ez benne van.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1878 Dátum: 2015.09.22 kedd, 21:06:24 »

De ebben senki sem volt biztos, ahogy én sem, hogy amit csinálok, az meg fogja oldani. Az ötlet bejött, és segített. Ez remek érzés, hogy rögtön elsőre megoldódott, és nem volt felesleges költés. De ehhez azért szerencse is kell.
Így utólag persze, mindenki ezt mondta, de fogadni senki nem mert volna, mert mi van ha más. Senki nem lát bele az autóba.
Tippek, ötletek vannak, amiket az eddigi tapasztalataitok igazoltak, de minden autó más és más. Gondolom itt is volt már olyan szitu, hogy ki lett cseréve ez + az, és még amaz is, majd a 4. tipp jött be, és az segített. Ez benne van.


Na meg a legjobb, hogy a mostani szerelőm szerint bizonyos gyertyákat bele sem szabad tenni, mert rángat tőle. Még nem tudom igaza van-e. Bár betankoltam 6db Bosch gyertyát, amit szerinte bele sem szabadna tenni hehe (mármint belevaló, csak szerinte rángatni fog)

Amúgy lassan esedékes egy olajcsere, szerintetek van olyan olaj amit érdemes kipróbálni, vagy vegyek gyárit?
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.22 kedd, 21:08:46 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1879 Dátum: 2015.09.22 kedd, 21:14:22 »

De ebben senki sem volt biztos, ahogy én sem, hogy amit csinálok, az meg fogja oldani. Az ötlet bejött, és segített. Ez remek érzés, hogy rögtön elsőre megoldódott, és nem volt felesleges költés. De ehhez azért szerencse is kell.
Így utólag persze, mindenki ezt mondta, de fogadni senki nem mert volna, mert mi van ha más. Senki nem lát bele az autóba.
Tippek, ötletek vannak, amiket az eddigi tapasztalataitok igazoltak, de minden autó más és más. Gondolom itt is volt már olyan szitu, hogy ki lett cseréve ez + az, és még amaz is, majd a 4. tipp jött be, és az segített. Ez benne van.

Fórumon diagolni azért nem egyszerű. Ha bejön, jó, de mi van,ha nem? Felelősséget így is kell vállalni, legalábbis illene.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1880 Dátum: 2015.09.22 kedd, 21:15:30 »

Na meg a legjobb, hogy a mostani szerelőm szerint bizonyos gyertyákat bele sem szabad tenni, mert rángat tőle. Még nem tudom igaza van-e. Bár betankoltam 6db Bosch gyertyát, amit szerinte bele sem szabadna tenni hehe (mármint belevaló, csak szerinte rángatni fog)

Amúgy lassan esedékes egy olajcsere, szerintetek van olyan olaj amit érdemes kipróbálni, vagy vegyek gyárit?
Én gyertyából olajból is gyárit használok. Minek kísérletezi, ha a gyár már megtette helyettünk.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1881 Dátum: 2015.09.22 kedd, 21:25:18 »

De ebben senki sem volt biztos, ahogy én sem, hogy amit csinálok, az meg fogja oldani. Az ötlet bejött, és segített. Ez remek érzés, hogy rögtön elsőre megoldódott, és nem volt felesleges költés. De ehhez azért szerencse is kell.
Így utólag persze, mindenki ezt mondta, de fogadni senki nem mert volna, mert mi van ha más. Senki nem lát bele az autóba.
Tippek, ötletek vannak, amiket az eddigi tapasztalataitok igazoltak, de minden autó más és más. Gondolom itt is volt már olyan szitu, hogy ki lett cseréve ez + az, és még amaz is, majd a 4. tipp jött be, és az segített. Ez benne van.


Az előbb írtam, hogy én előtte is megmondtam. 
De nem érdekes.....

Azt is írtam, hogy sok dolgok lehet diagnosztizálni, hibát megállapítani vagy nem megállapítani. A hibakeresés sincs ingyen, így ha hibának bizonyul a kábel és/vagy gyertya, akkor is cserélni kell és még van hibakeresési munkadíj. Ezért van úgy, hogy a cserélgetés "megéri". Ha mégsem az a hiba, akkor sem jársz rosszul, mert legalább ezekből új kerül bele. Főleg, hogy nem tudni mikoriak a benne lévők.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1882 Dátum: 2015.09.22 kedd, 21:53:27 »

Na meg a legjobb, hogy a mostani szerelőm szerint bizonyos gyertyákat bele sem szabad tenni, mert rángat tőle. Még nem tudom igaza van-e. Bár betankoltam 6db Bosch gyertyát, amit szerinte bele sem szabadna tenni hehe (mármint belevaló, csak szerinte rángatni fog)

Amúgy lassan esedékes egy olajcsere, szerintetek van olyan olaj amit érdemes kipróbálni, vagy vegyek gyárit?

Én is NGK gyertyát akartam, de lebeszéltek róla a Cromax-nál, és azt mondták, csak gyári. Gondolom ez sem volt véletlen.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1883 Dátum: 2015.09.22 kedd, 21:58:21 »

Szerintetek ez nagyon gáz detektor lehet?

http://v7detektor.webpage-builder.net/informacje-o-produkcie/
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1884 Dátum: 2015.09.22 kedd, 22:26:50 »

Szerintetek ez nagyon gáz detektor lehet?

http://v7detektor.webpage-builder.net/informacje-o-produkcie/

Annyira nem. Nem is ugy nez ki mint egy gazdetektor.
inkabb ez: https://www.arumania.hu/szerszamok_3425/meromuszerek_merestechnika_3438/kornyezetvedelmi_meromuszerek_3439/levego_es_egyeb_gazokhoz_hasznalhato_meromuszerek_3466/gazdetektorok_gazjelzok_gazmero_muszerek_3493/gazszivargas_kereso_keszulek_hutokozeghez_r_134a_r_404a_r_410a_r407c_r_22_r502_r_600a_dostmann_electronic_gd_380_100026

 vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1885 Dátum: 2015.09.22 kedd, 23:07:07 »


 mf2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Aurry__
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #1886 Dátum: 2015.09.23 szerda, 00:07:52 »

Na meg a legjobb, hogy a mostani szerelőm szerint bizonyos gyertyákat bele sem szabad tenni, mert rángat tőle. Még nem tudom igaza van-e. Bár betankoltam 6db Bosch gyertyát, amit szerinte bele sem szabadna tenni hehe (mármint belevaló, csak szerinte rángatni fog)

Amúgy lassan esedékes egy olajcsere, szerintetek van olyan olaj amit érdemes kipróbálni, vagy vegyek gyárit?

Szerintem ebben az esetben nem biztos, hogy a szerelőd téved. Nagy baj hogy az alkatrészes oldalak kidobnak nagyjából minden gyertyát, amit fizikailag bele lehet pakolni a gépbe. Gyanítom, van ami nem odavaló.

Az olaj ennél sokkal egyszerűbb: full szintetikus, teljesítse a ford előírásait (legalább az ACEA A1/B1, vagy A3/C3 legyen meg...), viszkozitás meg 5w-30. Én csillag-garázsos autónál, pláne ha télen sok rövid városi út is játszik, megfontolnám a 0w-30-at, mert az alacsonyabb hideg-viszkozitás, azt jelenti, hogy a kenés-kopás szempontjából kritikus hideg állapotban közelebb van az olaj viszkozitása a jóhoz, hamarabb alakulnak ki megfelelő kenési körülmények, kevésbé kopik a motor.

A ford szerintem BP-t vesz, én meg amikor nem volt valami különleges az előírtakban, akkor Total Quartz 9000-et, a Saab-ba Mobil-t (0w-30), az alfámba meg nyilván Selenia olajat használtam. Normál üzem mellett inkább csak vallási kérdés, hogy melyik ismertebb márkát választod (én is hiszek valamiben, más is hisz valamiben, de ezeket összehasonlítani, na az nem egyszerű történet).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1887 Dátum: 2015.09.23 szerda, 07:08:52 »

Szerintetek ez nagyon gáz detektor lehet?

http://v7detektor.webpage-builder.net/informacje-o-produkcie/
ezek semmire sem jók.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1888 Dátum: 2015.09.23 szerda, 07:22:30 »

ezek semmire sem jók.

Dehogynem!  Cool

Sokféle hangot ad.
Sok színes lámpa villog rajta.
Ha gyorsan mész jelzi neked, hogy várhatod a csekket. Nincs bizonytalanság, hogy bemértek-e!

Ha gyorsan mész és ez jelez, akkor már mindegy....kész a felvétel.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1889 Dátum: 2015.09.23 szerda, 07:22:50 »

Dehogynem!  Cool

Sokféle hangot ad.
Sok színes lámpa villog rajta.
Ha gyorsan mész jelzi neked, hogy várhatod a csekket. Nincs bizonytalanság, hogy bemértek-e!

Ha gyorsan mész és ez jelez, akkor már mindegy....kész a felvétel.  vigyor3
worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1890 Dátum: 2015.09.23 szerda, 08:08:31 »

Szerintem ebben az esetben nem biztos, hogy a szerelőd téved. Nagy baj hogy az alkatrészes oldalak kidobnak nagyjából minden gyertyát, amit fizikailag bele lehet pakolni a gépbe. Gyanítom, van ami nem odavaló.

Az olaj ennél sokkal egyszerűbb: full szintetikus, teljesítse a ford előírásait (legalább az ACEA A1/B1, vagy A3/C3 legyen meg...), viszkozitás meg 5w-30. Én csillag-garázsos autónál, pláne ha télen sok rövid városi út is játszik, megfontolnám a 0w-30-at, mert az alacsonyabb hideg-viszkozitás, azt jelenti, hogy a kenés-kopás szempontjából kritikus hideg állapotban közelebb van az olaj viszkozitása a jóhoz, hamarabb alakulnak ki megfelelő kenési körülmények, kevésbé kopik a motor.

A ford szerintem BP-t vesz, én meg amikor nem volt valami különleges az előírtakban, akkor Total Quartz 9000-et, a Saab-ba Mobil-t (0w-30), az alfámba meg nyilván Selenia olajat használtam. Normál üzem mellett inkább csak vallási kérdés, hogy melyik ismertebb márkát választod (én is hiszek valamiben, más is hisz valamiben, de ezeket összehasonlítani, na az nem egyszerű történet).

Értem, köszi!
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #1891 Dátum: 2015.09.23 szerda, 11:40:27 »

Szerintetek ez nagyon gáz detektor lehet?

http://v7detektor.webpage-builder.net/informacje-o-produkcie/

Én közel 10 éve használok blokkolót. Kezdtem anno Blinder 25-el, majd jött a "hírhedt" SCS103 trafi és váltottam LED-ről lézeresre /Laser Interceptor/. Volt nekem Whistler radardetektorom, melyet FAMAIII-al /rendőrségi  nyes/ is teszteltük. Amikor rám mért kb. 150 méterről a detektorom meg se nyikkant, de a rendszám közelében lévő Blinder már jelzett  taps taps taps

Úgyhogy bármennyire is jól hangzik a detektor- paraszt vakítás- nem éri meg  falbav falbav falbav

Még annyit, hogy a rendőrök nagyon kis távolságból mérnek /50, 80 m/ elsősorban rendszámra. tehát a lézer fel sem ér a szélvédőig. Ja és a kocsi hátuljárol nem is beszélve  nyes

A barátomat Nyíradonynál hátulról 76 méterről mérték be. Ő csak annyit mondott, hogy nem látott semmilyen autót az út szélén. Na ezt védd ki a detektorral  nyes nyes nyes

Itt a kép, ez már az új trafi /CAM S1/:


« Utoljára szerkesztve: 2015.09.23 szerda, 11:45:36 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1892 Dátum: 2015.09.23 szerda, 15:58:33 »

Oké. Meg vagyok győzve! eplus2

Nulláztam az átlag fogyi mérőt kábel + gyertya csere után. Ma mentem 70km-t városban, amiben volt dugó is. Jelenleg 10,5L mutat, amit eddig még sosem produkált városban, még az előző nullázás elején sem. taps

Apropó... A dízelesek kezdjenek el barátkozni a gondolattal, hogy a benzinesé a jövő: http://www.vezess.hu/hirek/vw-botrany-be-kell-tiltani/63989/

 hehe
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.23 szerda, 16:01:55 írta Matyas1978 » Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1893 Dátum: 2015.09.23 szerda, 21:12:30 »

Oké. Meg vagyok győzve! eplus2

Nulláztam az átlag fogyi mérőt kábel + gyertya csere után. Ma mentem 70km-t városban, amiben volt dugó is. Jelenleg 10,5L mutat, amit eddig még sosem produkált városban, még az előző nullázás elején sem. taps

Apropó... A dízelesek kezdjenek el barátkozni a gondolattal, hogy a benzinesé a jövő: http://www.vezess.hu/hirek/vw-botrany-be-kell-tiltani/63989/

 hehe
tévedni tetszik.a benzinesé a múlt.a jövő az villany.a jelen meg a dízel. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #1894 Dátum: 2015.09.23 szerda, 21:26:12 »

tévedni tetszik.a benzinesé a múlt.a jövő az villany.a jelen meg a dízel. nyes

Nehogy kapja a Ford-tól egy levelet, hogy a TDCi-t becserélik muszájból egy azonos évjáratú de "zöldebb" benzines V6-ra, de persze rá kell fizetned, mert a benzines az azért még is csak többet ér. eplus2
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1895 Dátum: 2015.09.23 szerda, 21:47:50 »

Nehogy kapja a Ford-tól egy levelet, hogy a TDCi-t becserélik muszájból egy azonos évjáratú de "zöldebb" benzines V6-ra, de persze rá kell fizetned, mert a benzines az azért még is csak többet ér. eplus2

ettol nem kell tartanod.elbontanam egyből. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1896 Dátum: 2015.09.23 szerda, 22:24:35 »

ettol nem kell tartanod.elbontanam egyből. eplus2
Max kiböknéd a kerekét. Esetleg leszednéd a kipufogót mert a magasabban levő alkatrészeket már nem éred fel Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1897 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 07:07:34 »

Max kiböknéd a kerekét. Esetleg leszednéd a kipufogót mert a magasabban levő alkatrészeket már nem éred fel Cheesy
igaz.a rozsda megoldaná helyettem,szépen megcsócsálná alulról felfelé. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1898 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 10:35:50 »

tévedni tetszik.a benzinesé a múlt.a jövő az villany.a jelen meg a dízel. nyes

JELEN pillanatban nem ugy tunik  vigyor3
A benya a mult a jelen a jovo meg a villanyos  taps
A dizlik max kapnak egy eket oszt mehetnek vissza a szantasba  eplus2
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1899 Dátum: 2015.09.24 csütörtök, 11:14:44 »

JELEN pillanatban nem ugy tunik  vigyor3
A benya a mult a jelen a jovo meg a villanyos  taps
A dizlik max kapnak egy eket oszt mehetnek vissza a szantasba  eplus2
dehogy.az összes traktoros inkább felakasztja magát,minthogy a fűnyírón kívül mása is benyás legyen. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.