Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 10:05:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1306324 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2150 Dátum:
2015.11.06 péntek, 08:27:00 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.06 péntek, 07:57:10
Szóba került ez is a barátom szervizében. Ők szeretik a turbó dízeleket, mert ha nem lennének, felkopna az álluk. 200-300e alatt ritkán távozik a kuncsaft.
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2151 Dátum:
2015.11.06 péntek, 19:24:27 »
Kész van a féktárcsa + fékbetét + váltóolaj csere is. Váltó más dimenzió lett. Nem tudom hogy az olaj ami le lett engedve volt használhatatlan (nem volt benne kevesebb), vagy a Motul tett csodát, de a váltó vaj finomságú lett.
Persze beletettem a Prolong váltóolaj adalékot is, de erre nem fogom, mert megint kitör a világháború.
Ilyen adalékot most vettem először, és mivel nem szándékozom óra szerinti 250e km-ig hozzányúlni, így gondoltam nem spórolok, mert hosszútávon megérheti. Ha a motorolaj adalékuk jó, úgy voltam vele, a váltóolaj adalék sem lehet rossz.
Tehát nem tudom minek köszönhető, de a váltó más dimenzió lett.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.06 péntek, 19:37:55 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2152 Dátum:
2015.11.07 szombat, 12:10:04 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.05 csütörtök, 12:14:07
Ez komoly?
Csavaronként 1 csepp rögzítő, te meg inkább nem veszel meg egy betétet?
(de ha simán visszarakod a kivett csavart és meghúzod rendesen, semmi nem fog történni)
(Meg a gyári olcsóbb is volt a végére, mint az EBC.)
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2153 Dátum:
2015.11.11 szerda, 20:07:43 »
Megtáltosodott a fékem. Eddig elég tompa volt, de most lényegesen jobb lett.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2154 Dátum:
2015.11.11 szerda, 21:12:15 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.11 szerda, 20:07:43
Megtáltosodott a fékem. Eddig elég tompa volt, de most lényegesen jobb lett.
tettél abba is prolongot?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2155 Dátum:
2015.11.12 csütörtök, 07:38:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.11.11 szerda, 21:12:15
tettél abba is prolongot?
Amióta vaj sima lett a váltó, sajnos még sportosabban vezetek. 10,9-re beállt az átlag fogyi mérő, tizedeket se változik már. A nullázás óta 2000km-t mentem vele kb.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
brughom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 483
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2156 Dátum:
2015.11.12 csütörtök, 08:57:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.11.11 szerda, 21:12:15
tettél abba is prolongot?
Ez egy hátba támadás volt
Naplózva
mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2157 Dátum:
2015.11.12 csütörtök, 17:45:26 »
Idézetet írta: brughom - 2015.11.12 csütörtök, 08:57:41
Ez egy hátba támadás volt
Egyébként van egy ilyen spricnis polírozó folyadékuk is amit próbáltam.
Az sem átlagos cucc, csak 5dl 6000.-
De venni fogok, mert ezekkel a kommersz pasztákkal 3x annyi idő + nem is lesz olyan szép.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2158 Dátum:
2015.11.13 péntek, 08:09:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.11.11 szerda, 21:12:15
tettél abba is prolongot?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
escortboy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2159 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 20:50:25 »
Sziasztok, előre is bocsánat ha már ki volt fejtve valahol ez, nem volt időm sajnos most utánna keresni.
A problémám a következő, nemrégiben vásároltam én egy 2.5es mk3 mondit. amivel valami probléma van. Mégpedig, hogy nem igazán van teljesítménye. hidegen egész jó( ez tart kb 2-3 percig). Utánna pedig előjön egy olyan probléma hogy hirtelen gázadásra elkezd torpanni és rángatni. Tegnap pályáztam vele, tempomattal ha jöttem és nagyon lassan adagoltam a sebességet a gombbal akkor lehetett vele gyorsítani, de mihelyt jött egy emelkedő vagy a fordulat elérte a 3ezres fordulatot össze omlott, elkezdett nagyon rángatni. 110-120tól többre nem igen sikerült vele gyorsítani. Egyszer volt az úton egy check lámpám is, dús keverék címmel, töröltem, nem jött vissza. cseréltem benne gyertyát, kábelt, jobb lett de nem az igazi. Az IMRC dolgozik, 3ezernél rányit, de azzal a lendülettel össze is omlik a motor járása. A rángatás után 0 teljesítmény van, ha elkezdem nyomni neki a gázt, minnél jobban nyomom, annál rosszabb, teljes gázon olyan mintha a féket nyomnám. Olvastam én régen valahol arról hogy a ford "új" trafója (amire már nem a 2 füles gyújtókábel megy) nagyon nem sikerült. Az lenne a kérdésem, hogy ez valóban így van? ez lehet gyújtótrafó hiba? néztem sötétbe nem világít, de meg van repedve a háza rendesen, tény hogy cserélni kell, ezt tudom. De legelőször szeretnék meggyőződni a valós hibáról. Ha trafó baj nyilván cserélem, de ha nem, akkor most még arra is nem akarok kiadni 15-20ezret mikor kitudja mi a baja.
Gyertyákból gyári ment bele. gyújtókábel tesla, az imrcnél van egy pálca ami a 2 hengersort összeköti ennek a 2 műanyag patentjét cseréltem, mert állandóan kiakadt. Így most az is jónak tűnik. Én 3 dologra tudok gondolni, az imrc valamilyen okból kifolyólag bezár vagy nem tudom, és nem kap levegőt, vagy gyújtás probléma. vagy üzemanyagszivattyú de alapjáraton álló helyzetbe tudta a 4.5bar-t.
Légyszi segítsetek, előre is köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2160 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 21:16:03 »
Idézetet írta: Norbeee - 2015.11.15 vasárnap, 20:50:25
Sziasztok, előre is bocsánat ha már ki volt fejtve valahol ez, nem volt időm sajnos most utánna keresni.
A problémám a következő, nemrégiben vásároltam én egy 2.5es mk3 mondit. amivel valami probléma van. Mégpedig, hogy nem igazán van teljesítménye. hidegen egész jó( ez tart kb 2-3 percig). Utánna pedig előjön egy olyan probléma hogy hirtelen gázadásra elkezd torpanni és rángatni. Tegnap pályáztam vele, tempomattal ha jöttem és nagyon lassan adagoltam a sebességet a gombbal akkor lehetett vele gyorsítani, de mihelyt jött egy emelkedő vagy a fordulat elérte a 3ezres fordulatot össze omlott, elkezdett nagyon rángatni. 110-120tól többre nem igen sikerült vele gyorsítani. Egyszer volt az úton egy check lámpám is, dús keverék címmel, töröltem, nem jött vissza. cseréltem benne gyertyát, kábelt, jobb lett de nem az igazi. Az IMRC dolgozik, 3ezernél rányit, de azzal a lendülettel össze is omlik a motor járása. A rángatás után 0 teljesítmény van, ha elkezdem nyomni neki a gázt, minnél jobban nyomom, annál rosszabb, teljes gázon olyan mintha a féket nyomnám. Olvastam én régen valahol arról hogy a ford "új" trafója (amire már nem a 2 füles gyújtókábel megy) nagyon nem sikerült. Az lenne a kérdésem, hogy ez valóban így van? ez lehet gyújtótrafó hiba? néztem sötétbe nem világít, de meg van repedve a háza rendesen, tény hogy cserélni kell, ezt tudom. De legelőször szeretnék meggyőződni a valós hibáról. Ha trafó baj nyilván cserélem, de ha nem, akkor most még arra is nem akarok kiadni 15-20ezret mikor kitudja mi a baja.
Gyertyákból gyári ment bele. gyújtókábel tesla, az imrcnél van egy pálca ami a 2 hengersort összeköti ennek a 2 műanyag patentjét cseréltem, mert állandóan kiakadt. Így most az is jónak tűnik. Én 3 dologra tudok gondolni, az imrc valamilyen okból kifolyólag bezár vagy nem tudom, és nem kap levegőt, vagy gyújtás probléma. vagy üzemanyagszivattyú de alapjáraton álló helyzetbe tudta a 4.5bar-t.
Légyszi segítsetek, előre is köszönöm
ellenőrizd,majd cseréld a lukas vákumcsöveket mindkét rail elosztón.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
escortboy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2161 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 21:22:21 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.15 vasárnap, 21:16:03
ellenőrizd,majd cseréld a lukas vákumcsöveket mindkét rail elosztón.
Ezt kifejtenéd nekem kicsit bővebben? A hengersorokon levő injektorhidakra gondolsz? Azokra megy vákum cső? Le kéne venni hozzá a nagy alu szívócsonkot? Egyébként van még 1 prob. De ennek nem tulajdonítottam nagy jelentőséget. Első indításnál 2x-3x rá kell adni a gyújtást mert vissza folyik a tankba a nafta.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2162 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 21:44:02 »
Idézetet írta: Norbeee - 2015.11.15 vasárnap, 21:22:21
Ezt kifejtenéd nekem kicsit bővebben? A hengersorokon levő injektorhidakra gondolsz? Azokra megy vákum cső? Le kéne venni hozzá a nagy alu szívócsonkot? Egyébként van még 1 prob. De ennek nem tulajdonítottam nagy jelentőséget. Első indításnál 2x-3x rá kell adni a gyújtást mert vissza folyik a tankba a nafta.
1. igen,azokon vagy egy egy vákumcső.szétmállanak a melegtől.nem kell levenni a szívócsonkot,mindkettőhöz hozzáférni kicsit kényelmetlenül.
2. akkor az AC is haldoklik.lehet,hogy az okozza az első problémádat is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
escortboy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2163 Dátum:
2015.11.15 vasárnap, 22:10:21 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.15 vasárnap, 21:44:02
1. igen,azokon vagy egy egy vákumcső.szétmállanak a melegtől.nem kell levenni a szívócsonkot,mindkettőhöz hozzáférni kicsit kényelmetlenül.
2. akkor az AC is haldoklik.lehet,hogy az okozza az első problémádat is.....
https://www.dropbox.com/s/kmg082ifiw08my8/g001421703.png?dl=0
Arra gondolsz amit bekarikáztam?
Igen az AC-ra is gondoltam, de ha az lenne a baj akkor nem szegény lenne a keverék? engem a dús keverékes hibakód elvitt a tápszivattyútól :S
Naplózva
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2164 Dátum:
2015.11.16 hétfő, 12:40:19 »
Az ST-nél is így vannak a vákuumcsövek? Most cseréltetem és majd szeretném leellenőrizni, hogy tényleg cserélték-e.
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
escortboy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2165 Dátum:
2015.11.16 hétfő, 20:54:01 »
kicseréltem ma a trafót egy bontottra kivi képp, jó lett, mostmár nem dadog nem rángat, tehát lehet venni bele újat, kérdés milyet? gyári vagy ?? mert gyakorlatilag mindd egy árban van, tény hogy a gyáritól nincs jobb,de vajon erre is igaz?
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2166 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 19:03:11 »
Holnap felrakatom a téli gumit (Good Year Ultra Grip 7+).
Jó még a nyári, de fosok, hogy ideér a havazás, és akkor már késő lesz, mert a gumisoknál se lesz időpont.
Mindenki felrakatta már, vagy kivártok a cserével?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2167 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 19:05:09 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.23 hétfő, 19:03:11
Holnap felrakatom a téli gumit (Good Year Ultra Grip 7+).
Jó még a nyári, de fosok, hogy ideér a havazás, és akkor már késő lesz, mert a gumisoknál se lesz időpont.
Mindenki felrakatta már, vagy kivártok a cserével?
Én tegnap raktam fel.
Amúgy van gumis topic:
http://mondeo.hu/index.php?topic=28.23650
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2168 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 19:07:54 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.23 hétfő, 19:03:11
Holnap felrakatom a téli gumit (Good Year Ultra Grip 7+).
Jó még a nyári, de fosok, hogy ideér a havazás, és akkor már késő lesz, mert a gumisoknál se lesz időpont.
Mindenki felrakatta már, vagy kivártok a cserével?
Én nem rakattam fel és nem is fogom felrakatni.........
Mindig magam csinálom a cseréket.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2169 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 19:18:41 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.23 hétfő, 19:03:11
Holnap felrakatom a téli gumit (Good Year Ultra Grip 7+).
Jó még a nyári, de fosok, hogy ideér a havazás, és akkor már késő lesz, mert a gumisoknál se lesz időpont.
Mindenki felrakatta már, vagy kivártok a cserével?
Nekem a végét járja a téliszettem, úgyhogy kb. másfél hónapja felrakattam. Szerintem fent is hagyom jó sokáig, aztán két kopottabbnak
, a másik kettő meg lesz vésztartalék.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2170 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 19:44:02 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.23 hétfő, 19:07:54
Én nem rakattam fel és nem is fogom felrakatni.........
Mindig magam csinálom a cseréket.
Van centírozó géped?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2171 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 21:02:23 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.23 hétfő, 19:44:02
Van centírozó géped?
Egy szervizben ez nem akkora kunszt.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2172 Dátum:
2015.11.24 kedd, 16:58:47 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.11.23 hétfő, 21:02:23
Egy szervizben ez nem akkora kunszt.
Akkor miért akkora szám hogy ő cseréli? Mert kb így jött le.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2173 Dátum:
2015.11.24 kedd, 17:36:13 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.24 kedd, 16:58:47
Akkor miért akkora szám hogy ő cseréli? Mert kb így jött le.
Én sem sem hagyom hogy más piszkálja a kocsimat. Ez nem akkora kunszt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2174 Dátum:
2015.11.24 kedd, 18:18:19 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.24 kedd, 16:58:47
Akkor miért akkora szám hogy ő cseréli? Mert kb így jött le.
Ki beszélt nagy számról? Számot egyáltalán nem is említettem.
Simán reagáltam egy kérdésre, amit kérdeztél. ("
Mindenki felrakatta már, vagy kivártok a cserével?
"
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2175 Dátum:
2015.11.25 szerda, 14:53:29 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.24 kedd, 18:18:19
Ki beszélt nagy számról? Számot egyáltalán nem is említettem.
Simán reagáltam egy kérdésre, amit kérdeztél. ("
Mindenki felrakatta már, vagy kivártok a cserével?
"
A "nagy szám" abból adódott, hogy olyan dolgot is említettél, ami abszolút nem volt lényeg. Nem az volt a kérdés, hogy ki rakta fel, és ki rakatta fel. Hanem az, hogy fent van e már vagy nincs.
Úgy gondolom ez a mondat szerkezetéből egyértelmű volt.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2176 Dátum:
2015.11.25 szerda, 16:47:20 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.25 szerda, 14:53:29
A "nagy szám" abból adódott, hogy olyan dolgot is említettél, ami abszolút nem volt lényeg. Nem az volt a kérdés, hogy ki rakta fel, és ki rakatta fel. Hanem az, hogy fent van e már vagy nincs.
Úgy gondolom ez a mondat szerkezetéből egyértelmű volt.
Nem. A kérdés az volt, amit idéztem.
Tehát csak az, hogy ki
rakatta fel
. Az nem volt kérdés, hogy ki rakta fel. Te írtad, nem emlékszel? Ráadásul még idéztem is az írásod.
Szóval a kérdésed: "
Mindenki felrakatta már, vagy kivártok a cserével?
" Ez így egyértelmű és erre egyértelmű a válaszom is, mert pont arra válaszoltam, ami a kérdés volt. Ez lényeges. Mi volt, ami nem lényeges?
De nem az a mondatod értelme, amit te gondolsz -utólag-, hogy az.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.25 szerda, 16:49:36 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2177 Dátum:
2015.11.25 szerda, 22:45:40 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.25 szerda, 16:47:20
Nem. A kérdés az volt, amit idéztem.
Tehát csak az, hogy ki
rakatta fel
. Az nem volt kérdés, hogy ki rakta fel. Te írtad, nem emlékszel? Ráadásul még idéztem is az írásod.
Szóval a kérdésed: "
Mindenki felrakatta már, vagy kivártok a cserével?
" Ez így egyértelmű és erre egyértelmű a válaszom is, mert pont arra válaszoltam, ami a kérdés volt. Ez lényeges. Mi volt, ami nem lényeges?
De nem az a mondatod értelme, amit te gondolsz -utólag-, hogy az.
De nagyon ráérsz.
Esetleg könyvet nem akarsz írni az 1 mondatos kérdésemről?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2178 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 06:53:09 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.25 szerda, 22:45:40
De nagyon ráérsz.
Esetleg könyvet nem akarsz írni az 1 mondatos kérdésemről?
Aki rágódott rajta, az te vagy.
Egyet kérdeztél, én válaszoltam. Ezután te fűzted tovább.
Én már/még arra sem válaszoltam, hogy van-e centrírozó gépem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2179 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 08:16:37 »
Tudtok mondani arra valamit, hogy tegnap előtt az egyik oldalon miért nem világított a jobb xenon? Újra gyújtás után nem volt gond, és azóta sincs, direkt figyelem, és a 2 nap alatt legalább 10 alkalommal mindig kapcsolt.
Előfordulhat, hogy egyszeri alkalom volt, vagy kezd megdögleni az izzó/trafó?
Az tény, hogy ez az izzó már kissé kékesen világít, de eddig semmi nyomora nem volt.
Trafó mekkora költség?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2180 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 08:20:33 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.26 csütörtök, 08:16:37
Tudtok mondani arra valamit, hogy tegnap előtt az egyik oldalon miért nem világított a jobb xenon? Újra gyújtás után nem volt gond, és azóta sincs, direkt figyelem, és a 2 nap alatt legalább 10 alkalommal mindig kapcsolt.
Előfordulhat, hogy egyszeri alkalom volt, vagy kezd megdögleni az izzó/trafó?
Az tény, hogy ez az izzó már kissé kékesen világít, de eddig semmi nyomora nem volt.
Trafó mekkora költség?
izzót cserélj. nálam is volt ilyen, izzócsere megoldotta. amúgy van trafóm is eladó 20eft-ért
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2181 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 10:33:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.11.26 csütörtök, 08:20:33
izzót cserélj. nálam is volt ilyen, izzócsere megoldotta. amúgy van trafóm is eladó 20eft-ért
Ok. Köszi.
Osram Xenarc Original 66240 D2S xenon izzó - 4 év garancia 4 év garancia
vagy
Osram Xenarc 66240XNB D2S Night Breaker xenon izzó DUO - 1,5 év garancia
Night Breaker +12e (párban). Ér ez ennyit? Ennyivel jobban is világít?
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2182 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 10:33:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.11.26 csütörtök, 08:20:33
izzót cserélj. nálam is volt ilyen, izzócsere megoldotta. amúgy van trafóm is eladó 20eft-ért
Simán lehet hogy gyenge volt az akksija
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2183 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 10:35:46 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.26 csütörtök, 10:33:34
Ok. Köszi.
Osram Xenarc Original 66240 D2S xenon izzó - 4 év garancia 4 év garancia
vagy
Osram Xenarc 66240XNB D2S Night Breaker xenon izzó DUO - 1,5 év garancia
Night Breaker +12e (párban). Ér ez ennyit? Ennyivel jobban is világít?
Nem hát. Sokkal többet érsz, ha rendbeteszed a foncsort és kipucolod a lencsét. Ja és töltsd fel az akksidat. Lehet hogy amiatt nem gyujtott be a lámpád. Az égővásárlást meg halaszd az akksitöltés utánra pár héttel.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2184 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 10:44:22 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.11.26 csütörtök, 10:33:37
Simán lehet hogy gyenge volt az akksija
Tudsz ajánlani aksi töltőt? Egyébként ez is elképzelhető, mert jó pár órát állt a hidegben, és reggel csak 6-7km-t mentem vele, utána pedig 9-16 között állt.
Mekkora fesznek kell lennie egy normális aksiban reggel amikor hidegen megmérem? Töltés az jó, mértük nem is túl rég.
Foncsorral olvastam, hogy vigyázni kell. Mit vegyek a foncsor, lencse tisztításához?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.26 csütörtök, 10:46:08 írta Matyas1978
»
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2185 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 10:54:57 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.26 csütörtök, 10:44:22
Tudsz ajánlani aksi töltőt? Egyébként ez is elképzelhető, mert jó pár órát állt a hidegben, és reggel csak 6-7km-t mentem vele, utána pedig 9-16 között állt.
Mekkora fesznek kell lennie egy normális aksiban reggel amikor hidegen megmérem? Töltés az jó, mértük nem is túl rég.
Foncsorral olvastam, hogy vigyázni kell. Mit vegyek a foncsor, lencse tisztításához?
Foncsort azt valószínű, hogy inkább felújítani kell. Szétszedés után kiderül, ha nincs leégve és csak tisztítani akarod akkor egy ronggyal (tisztítószert ne használj) törölgesd meg. A lencsét pedig rongy+ablaktisztító.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2186 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 11:24:08 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.11.26 csütörtök, 10:54:57
Foncsort azt valószínű, hogy inkább felújítani kell. Szétszedés után kiderül, ha nincs leégve és csak tisztítani akarod akkor egy ronggyal (tisztítószert ne használj) törölgesd meg. A lencsét pedig rongy+ablaktisztító.
Köszi a tanácsokat!
Felújítás csak "megvárósban" jöhet szóba, mert napi használatban van, és ezért nem fogom tudni letenni az autót.
A tisztítást viszont meg tudom csinálni otthon is.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2187 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 12:32:54 »
Idézetet írta: Matyas1978 - 2015.11.26 csütörtök, 10:44:22
Tudsz ajánlani aksi töltőt? Egyébként ez is elképzelhető, mert jó pár órát állt a hidegben, és reggel csak 6-7km-t mentem vele, utána pedig 9-16 között állt.
Mekkora fesznek kell lennie egy normális aksiban reggel amikor hidegen megmérem? Töltés az jó, mértük nem is túl rég.
Foncsorral olvastam, hogy vigyázni kell. Mit vegyek a foncsor, lencse tisztításához?
Nekem aldis van, valami 5pénz volt. Én a foncsort es a lencset is gyógyszertári alkohollal és puha vattaval tisztítottam.
Naplózva
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2188 Dátum:
2015.11.26 csütörtök, 18:58:38 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.11.26 csütörtök, 12:32:54
Nekem aldis van, valami 5pénz volt. Én a foncsort es a lencset is gyógyszertári alkohollal és puha vattaval tisztítottam.
Gondolom nincs állandóan az Aldi-ban, csak bizonyos időszakokban akcióban. Ha kapható, még ma elmegyek venni.
Máshol 10-25e között van.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2189 Dátum:
2015.11.27 péntek, 19:22:25 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.24 kedd, 18:18:19
Ki beszélt nagy számról? Számot egyáltalán nem is említettem.
Simán reagáltam egy kérdésre, amit kérdeztél. ("
Mindenki felrakatta már, vagy kivártok a cserével?
"
Nem akarok ünneprontó lenni, hisz olyan szépen érveltél, de a kérdés egyértelműen az időzítésre vonatkozik.
Mindenki felrakatta már,
(eldöntendő kérdés, válasz lehetőség: igen/nem)
vagy még kivártok a cserével?
(ismét eldöntendő, válasz lehetőségek: igen/nem).
*jogos felvetés lenne, hogy "talán" is lehetne a válasz, de azt azért csak tudja az ember, hogy cserélt-e télire vagy nem
Az tény, hogy a kérdező nem számol azzal, hogy valaki magának cseréli, viszont a szövegkörnyezet sugallja, hogy a kérdezőt abszolút nem érdekli, hogy ki, hogyan oldja meg a cserét, a lényeg kizárólag a ",mikor", azon belül is hogy megtörtént-e már vagy ezután fog.
Az egyértelmű, de rosszul feltett kérdésre a kérdés hiányosságait kihasználva, irreleváns választ adni, pedig trollkodás néven fut
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.27 péntek, 19:31:03 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Matyas1978
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 534
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2190 Dátum:
2015.11.27 péntek, 20:46:03 »
Idézetet írta: D - 2015.11.27 péntek, 19:22:25
Nem akarok ünneprontó lenni, hisz olyan szépen érveltél, de a kérdés egyértelműen az időzítésre vonatkozik.
Mindenki felrakatta már,
(eldöntendő kérdés, válasz lehetőség: igen/nem)
vagy még kivártok a cserével?
(ismét eldöntendő, válasz lehetőségek: igen/nem).
*jogos felvetés lenne, hogy "talán" is lehetne a válasz, de azt azért csak tudja az ember, hogy cserélt-e télire vagy nem
Az tény, hogy a kérdező nem számol azzal, hogy valaki magának cseréli, viszont a szövegkörnyezet sugallja, hogy a kérdezőt abszolút nem érdekli, hogy ki, hogyan oldja meg a cserét, a lényeg kizárólag a ",mikor", azon belül is hogy megtörtént-e már vagy ezután fog.
Az egyértelmű, de rosszul feltett kérdésre a kérdés hiányosságait kihasználva, irreleváns választ adni, pedig trollkodás néven fut
Nagyjából pont. De már nem akartam tovább ragozni.
Naplózva
2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2191 Dátum:
2015.11.28 szombat, 08:51:03 »
Idézetet írta: D - 2015.11.27 péntek, 19:22:25
Nem akarok ünneprontó lenni, hisz olyan szépen érveltél, de a kérdés egyértelműen az időzítésre vonatkozik.
Mindenki felrakatta már,
(eldöntendő kérdés, válasz lehetőség: igen/nem)
vagy még kivártok a cserével?
(ismét eldöntendő, válasz lehetőségek: igen/nem).
*jogos felvetés lenne, hogy "talán" is lehetne a válasz, de azt azért csak tudja az ember, hogy cserélt-e télire vagy nem
Az tény, hogy a kérdező nem számol azzal, hogy valaki magának cseréli, viszont a szövegkörnyezet sugallja, hogy a kérdezőt abszolút nem érdekli, hogy ki, hogyan oldja meg a cserét, a lényeg kizárólag a ",mikor", azon belül is hogy megtörtént-e már vagy ezután fog.
Az egyértelmű, de rosszul feltett kérdésre a kérdés hiányosságait kihasználva, irreleváns választ adni, pedig trollkodás néven fut
Én már rég elengedtem, de már beleszólsz, akkor reagálok rá.
A kérdés nem egyértelműen az időzítésre vonatkozik! Csak ha úgy akarod értelmezni, de a kérdésben benne van egy külső szolgáltatás igénybevételének a kérdése is. Önző (egyoldalú, részrehajló) dolog csak az időt kiértelmezni, mikor van ott más is.
Ugyanis ha valóban csak az időzítésről szólna, akkor így nézne ki a kérdés: "Fent van már a téli gumitok?"
Így valóban indifferens az, hogy hogyan került fel!
Tehát nagy tévedés azt gondolni, hogy csakis igen/nem lehet a válasz. Valamint ha több dologra is lehet válaszolni, akkor eleve nem lehet igen/nem-el. Mert ugye mi igen/nem? Ezért kell/lehet bővített választ adni és nem feltétlenül szükséges mindenre. Csak amelyik részre akar(ok).
Szóval a szövegelésed újfent neked is felesleges, félremagyarázás. Irrelevánsnak nevezni a válaszom pedig szinte rágalom. Teljes értékű válasz a kérdés azon részére.
Felrakatta? Nem rakattam fel. - bővített rész: nem is fogom felrakatni.
Ezt a kérdés-választ pedig trollkodásnak nevezni, hát az pedig végképp téves!
Lehet te is bölcs maradtál volna, ha......
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.28 szombat, 11:39:12 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2192 Dátum:
2015.11.28 szombat, 09:42:49 »
Akkor a téligumis témához kapcsolódva: nekem a fenn van de csak a fele.
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2193 Dátum:
2015.11.28 szombat, 12:46:41 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.28 szombat, 08:51:03
Én már rég elengedtem, de már beleszólsz, akkor reagálok rá.
A kérdés nem egyértelműen az időzítésre vonatkozik! Csak ha úgy akarod értelmezni, de a kérdésben benne van egy külső szolgáltatás igénybevételének a kérdése is. Önző (egyoldalú, részrehajló) dolog csak az időt kiértelmezni, mikor van ott más is.
Ugyanis ha valóban csak az időzítésről szólna, akkor így nézne ki a kérdés: "Fent van már a téli gumitok?"
Így valóban indifferens az, hogy hogyan került fel!
Tehát nagy tévedés azt gondolni, hogy csakis igen/nem lehet a válasz. Valamint ha több dologra is lehet válaszolni, akkor eleve nem lehet igen/nem-el. Mert ugye mi igen/nem? Ezért kell/lehet bővített választ adni és nem feltétlenül szükséges mindenre. Csak amelyik részre akar(ok).
Szóval a szövegelésed újfent neked is felesleges, félremagyarázás. Irrelevánsnak nevezni a válaszom pedig szinte rágalom. Teljes értékű válasz a kérdés azon részére.
Felrakatta? Nem rakattam fel. - bővített rész: nem is fogom felrakatni.
Ezt a kérdés-választ pedig trollkodásnak nevezni, hát az pedig végképp téves!
Lehet te is bölcs maradtál volna, ha......
Nem volt kérdés, hogy, hogy került fel a kerék. Ténynek vette, hogy mindenki szerelővel szerelteti fel.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2194 Dátum:
2015.11.28 szombat, 12:57:15 »
Idézetet írta: D - 2015.11.28 szombat, 12:46:41
Nem volt kérdés, hogy, hogy került fel a kerék. Ténynek vette, hogy mindenki szerelővel szerelteti fel.
Ez már nagyon erős (ki)magyarázkodás.......
Hogyan vehet ténynek valamit, amiről nem tudhat semmit? Ezért kimagyarázás.....
Az, hogy ő mit gondolt és mit írt le, nem ugyanaz. Ahogy ki is derült. Az egyik a fejben van, míg a másik leírva.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2195 Dátum:
2015.11.28 szombat, 14:37:57 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.28 szombat, 12:57:15
Ez már nagyon erős (ki)magyarázkodás.......
Hogyan vehet ténynek valamit, amiről nem tudhat semmit? Ezért kimagyarázás.....
Az, hogy ő mit gondolt és mit írt le, nem ugyanaz. Ahogy ki is derült. Az egyik a fejben van, míg a másik leírva.
Nem ismerem Mátyást, nem kimagyarázni akarom, csak reflektálok a "csevegésetekre"
Egyáltalán abban mi a kimagyarázás, hogy leírom a véleményem, egy mondatról?
Főleg, hogy azt a mondatot, érdekes módon, senki más nem értette "félre"rajtad kívül.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.28 szombat, 14:43:36 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2196 Dátum:
2015.11.28 szombat, 15:57:39 »
szerintem meg a vízbűl vonnya ki a zoxigént.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2197 Dátum:
2015.11.28 szombat, 16:01:07 »
Idézetet írta: D - 2015.11.28 szombat, 14:37:57
Nem ismerem Mátyást, nem kimagyarázni akarom, csak reflektálok a "csevegésetekre"
Egyáltalán abban mi a kimagyarázás, hogy leírom a véleményem, egy mondatról?
Főleg, hogy azt a mondatot, érdekes módon, senki más nem értette "félre"rajtad kívül.
Félre magyarázzátok, hogy félreértettem.
A kérdés egyik részére válaszoltam. Ennyi. Látom, nehéz felfogni és megérteni. Titeket a másik része(az időpont) érdekel(t) ezek szerint, ezért rugóztok annyira.
Egyébként megint látszik, hogy nem mellémagyaráztok. VZoli például egyből értette, hogy MIT és MIÉRT írtam. Ezek szerint ő senki?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2198 Dátum:
2015.11.28 szombat, 16:04:21 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.28 szombat, 16:01:07
Félre magyarázzátok, hogy félreértettem.
A kérdés egyik részére válaszoltam. Ennyi. Látom, nehéz felfogni és megérteni. Titeket a másik része(az időpont) érdekel(t) ezek szerint, ezért rugóztok annyira.
Egyébként megint látszik, hogy nem mellémagyaráztok. VZoli például egyből értette, hogy MIT és MIÉRT írtam. Ezek szerint ő senki?
Összemosod a dolgokat, de tudod, akinek nem inge...
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #2199 Dátum:
2015.11.28 szombat, 16:49:43 »
Szerintem meg a v6 mar egy elavult technika.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ