Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 11:04:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1306376 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 15:12:11 »

Sziasztok!

mk3 2,5i mondeomra szeretnék sportkipufogót szereltetni. Találtam egy állítható dobot aminek elvileg van egy "mint a gyári" meg egy " hülyegyerek" állása amit egy kar elforgatásával lehet választani. Kérdés hogy van e ilyen vagy akármilyen sportdobbal valami tapasztalatotok esetleg videótok a hangjáról?

Szia!

Írd le milyen jellegű hangzást szeretnél, és megírjuk, hogy azt milyen módosítással tudnád elérni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

csiga00
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 16:39:54 »

Szia!

Írd le milyen jellegű hangzást szeretnél, és megírjuk, hogy azt milyen módosítással tudnád elérni.

Azt szeretném ha a meglévő mély rotyogós hangját jobban kiemelné, de nem lenne bántóan hangos autópályán sem, mert sokat megyek hosszú távon. Viszont ha magas fordulaton (4000+) használom akkor már azt se bánnám ha igazán "sportautós" hangja lenne. Tudom hogy nagyon ellentmondásosak az igényeim, de tömören úgy tudnám összefoglalni hogy 2500 és 3500 között kéne halknak lenni alatta meg fölötte meg szólhat amit bír. A szaki akihez elmentem azt mondta hogy ez az állítható dob csak pénzkidobás (bár ő nem forgalmaz olyat úgyhogy nem tudom mennyire adhatok a szavára). A legjobban annak örülnék hogy ha az utastérből lehetne állítani a gyári és a hangos közötti váltást de az meg már a pénztárcámba nem fér bele:( mindenképp csak az utolsó dobot szeretném cserélni. (nálam katalizátor, középdob, bal hátsó, jobb hátsó dobok vannak ebben a sorrendben)
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 17:28:04 »

Azt szeretném ha a meglévő mély rotyogós hangját jobban kiemelné, de nem lenne bántóan hangos autópályán sem, mert sokat megyek hosszú távon. Viszont ha magas fordulaton (4000+) használom akkor már azt se bánnám ha igazán "sportautós" hangja lenne. Tudom hogy nagyon ellentmondásosak az igényeim, de tömören úgy tudnám összefoglalni hogy 2500 és 3500 között kéne halknak lenni alatta meg fölötte meg szólhat amit bír.


Ennél a V6nak sajnos, vagy nem sajnos, az a helyzet, hogy ha csak annyit csinálsz, hogy leveszed a 2 gyári hátsó dobot, és meghallgatod a levágott csővel, kb alig lesz hangosabb.
Nekem gyári középdobbal, és egy kis hengeres sport hátsódobocskával volt mély brummogós, de igazán ez úgy lett testesebb, hallhatóbb, hogy kivettem a 3. katalizátort. Ez kb tiszta mély brummogós hangot produkál, ami magas fordulaton sem durvul el. Egy direktszűrővel egészen szépen kellemesen kiemeli a motor karakterét.
De én még kicsit hangosabbra szerettem volna, ezért ki is cseréltem a gyári középdobot egy sportközépdobra. Ennek köszönhetően megmaradt ez a testes brummogós hang, és egy fokkal hangosabb lett, amellett hogy ugyanolyan mély maradt. Kb ez az ami még senki számára nem zavaró, kívül-belül dögös.

A jelenlegi felállás: Csak sportközépdob van (hátul nincs dob). Na így már előjött az a jó kis szaftosabb rotyogós V6 hangzás, már alapjáraton is egészen hallhatóan rotyog. Viszont ez már nagyobb gáznál elég durván tud szólni. 3500 felett már előjönnek a magasabb hangok is, ott már kissé "versenyautós", de azért nem repedtfazék, meg nem lett érces, viszont kívülről a laikus népnek már zavaró lehet, aki nem érzi a feelinget át Cheesy

Sajnos a 2500 alatti tartományt, az alapjáratot is beleértve, nem lehet jellegzetesen rotyogóssá tenni anélkül, hogy a felette lévő tartományok ne lennének durvák, mert ez a Vmotor kontrukció jellegzetessége, hogy halkan és egyenletesen jár alapjáraton (is) alapesetben.

Videó lesz majd, mind a 2 legutóbbi állapotról, csak várom, hogy felkonvertálja haver.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.04 hétfő, 17:32:34 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

csiga00
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 17:37:39 »

Köszi a segítséget.
Nagyon várom a videókat, remélem majd belinkeled.
Akkor ha azt csinálnám hogy katalizátor marad, középdob helyett gázgyorsító, bal hátsó helyett cső jobb hátsó helyett sport dob az szted jó lenne? Természetesen fordított sorrendbe kezdeném és mindig meghallgatnám hogy hogy állunk. dobot honnan vásároltál mert rengeteg félét találni, de aki árulja az se tuja mi hangban a különbség közöttük. Ha ajánlasz egy pontos típust az lenne a legjobb mert farigcsálni nem szeretnék.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:54:46 »

Köszi a segítséget.
Nagyon várom a videókat, remélem majd belinkeled.
Akkor ha azt csinálnám hogy katalizátor marad, középdob helyett gázgyorsító, bal hátsó helyett cső jobb hátsó helyett sport dob az szted jó lenne? Természetesen fordított sorrendbe kezdeném és mindig meghallgatnám hogy hogy állunk. dobot honnan vásároltál mert rengeteg félét találni, de aki árulja az se tuja mi hangban a különbség közöttük. Ha ajánlasz egy pontos típust az lenne a legjobb mert farigcsálni nem szeretnék.

Először is, ezt a nevetséges gázgyorsítódob hülyeséget felejtsd el Cheesy Áramlástanilag oltári nagy baromság, átverés. Sima cső menjen helyére. Igazán frankó hangzást úgy lehetne elérni, ha csak hátul lenne egy nagyobbacska ovális tömött sportdob, és más nemnagyon. (Én azért nem így csináltam most, mert 2db ilyen dob kellett volna az Y-elágazásom miatt, ami elég költésges mutatvány lett volna.)
De ha tartasz tőle, hogy esetleg túl hangos lenne, akkor hagyjad meg a középdobot, és válassz hátra egy kis átmérőjű hengeres dobocskát, ahogy én is csináltam először. Nekem konkrétan ez volt alatta: http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=82&st=2&katid=1&n=HJ-A086&c=
De ha bevállalnád egyből az általad leírt magasfordulaton vadabb hangzást, kisebb fordulaton rotyogós beütéssel, akkor a közepe legyen csak cső, és hátulra pedig válassz ezek közül egy nagyobbacska dobot: http://aruhaz.vtx.hu/?mod=lista&katid=1&start=1
Ez a cég (HD Racing) elég minőségi dobokat gyárt nem vészes áron, ennél a forgalmazónál pedig valamivel olcsób is mint máshol. Választánál ügyelj a bemenő cső méretére, minimum 60as legyen.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.04 hétfő, 22:57:20 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

seekay
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2011.07.05 kedd, 23:40:47 »

Kábeleket is kellett volna cserélni, mert az új gyertya a régi kábelt nem szereti és megdöglik tőle.

Gyertya+kábel csere mindig együtt! Ha utána is ugat (rángat), akkor a trafót is cserélni kell.

Normál esetben 30.000-ként gyertya és kábel csere együtt, minden 3. cserénél (i.e.: 90.000km) trafó csere is.

A gyertya csere önmagában csak pénzkidobás és hibagenerálás drágán.

Gyertyából pedig csak Motorcraft való bele. Lehet kísérletezni NGK-val, csak nem érdemes. hehe

Enyémben volt már NGK és Motorcraft is, mindkettővel van jó és rossz tapasztalatom is. Most NGK került bele, meglátjuk meddig fogja bírni. A zsírúj motorcraft 8 hónapig bírta, vadiúj kábellel.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2011.07.06 szerda, 10:54:20 »

Köszi a segítséget.
Nagyon várom a videókat, remélem majd belinkeled.
Akkor ha azt csinálnám hogy katalizátor marad, középdob helyett gázgyorsító, bal hátsó helyett cső jobb hátsó helyett sport dob az szted jó lenne? Természetesen fordított sorrendbe kezdeném és mindig meghallgatnám hogy hogy állunk. dobot honnan vásároltál mert rengeteg félét találni, de aki árulja az se tuja mi hangban a különbség közöttük. Ha ajánlasz egy pontos típust az lenne a legjobb mert farigcsálni nem szeretnék.

Küldtem privát üzenetet csiga00.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

hoope
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 23:42:25 »

Rászántam magam végre az LPG átalakításra, 3 hete meg is történt a dolog. Eddig semmi gond. A fogyasztás olyan 11,5 l körül alakul így, kb. 2 l-rel több, mint a benzines fogyasztás.
42-45 l megy bele a pótkeréktartályba, így 400 km körül van a hatótáv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2011.09.30 péntek, 00:06:44 »

Rászántam magam végre az LPG átalakításra, 3 hete meg is történt a dolog. Eddig semmi gond. A fogyasztás olyan 11,5 l körül alakul így, kb. 2 l-rel több, mint a benzines fogyasztás.
42-45 l megy bele a pótkeréktartályba, így 400 km körül van a hatótáv.

Khirály! Ez a 42 liter nem is rossz. Azért nem semmi a V6-ba gázt rakni... de ügyes. És ugyanolyan jól megy, mint benzinnel?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tamstth
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2011.10.01 szombat, 11:04:39 »

Rászántam magam végre az LPG átalakításra, 3 hete meg is történt a dolog. Eddig semmi gond. A fogyasztás olyan 11,5 l körül alakul így, kb. 2 l-rel több, mint a benzines fogyasztás.
42-45 l megy bele a pótkeréktartályba, így 400 km körül van a hatótáv.

Kolléga.Smiley
Meked milyen rendszer került bele?
Naplózva
hoope
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2011.11.08 kedd, 17:02:19 »

Kolléga.Smiley
Meked milyen rendszer került bele?

Nekem egy lengyel KME nevű rendszer került bele. Alapvetően egész kulturáltan működik. Volt egy engine check felvillanás még a legelején (a keverék szegény volt középfordulaton), amit némi utánállítással orvosoltak. Aztán mostanában párszor előfordult, hogy hosszabb motorfékezést követően kuplungot kinyomva leállt a motor, de állítólag van rá megoldás, viszem vissza valamelyik nap egy kis utánhangolásra. Egyébként kifogástalanul megy.
170 lóerőnél már annyira nem érezni, hogy a gáztól elgyengült volna a gép, főleg mivel eddig sem padlógázzal közlekedtem vele. Ha gyengének érzed, akkor 1-2 mm-rel jobban nyomod a gázpedált, és máris ugyanott vagy.  vigyor3

« Utoljára szerkesztve: 2011.11.15 kedd, 00:51:15 írta hoope » Naplózva
hsk5r
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2011.12.03 szombat, 17:38:40 »

Sziasztok,

2.5 V6-ot méretett valaki módosítatlan állapotban? Nekem 120ekm-el alapból 167LE volt, amire azt mondták teljesen jó, de kíváncsi lennék, ha van másnak is tapasztalata.

Köszi!
Naplózva
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2012.01.04 szerda, 21:06:09 »

Sziasztok!Lenne pár kérdésem,a tapasztalataitok alapján biztos tudtok segíteni..
1:A fed.komp,honnan kapja a pill.fogyasztást jelző értéket?(az üzemanyag szivattyútól,v esetleg már a motorban elhasznált ü.anyagot írja ki?)
2:Mitől ugorhat meg hirtelen a pill fogy 9.2-ről 14-15liter körüli értékre?
3:Voltam szervízben,még a jelenség előtt,és mondták,h töröltek belőle egy olyan hibakódot,hogy a 2.levegőszelep,nem nyitott..Ennek lehet ilyen hátulütője???


Segítségeteket előrre is köszönöm.


üdv:tommy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2012.01.04 szerda, 21:30:52 »

Sziasztok!Lenne pár kérdésem,a tapasztalataitok alapján biztos tudtok segíteni..
1:A fed.komp,honnan kapja a pill.fogyasztást jelző értéket?(az üzemanyag szivattyútól,v esetleg már a motorban elhasznált ü.anyagot írja ki?)
2:Mitől ugorhat meg hirtelen a pill fogy 9.2-ről 14-15liter körüli értékre?
3:Voltam szervízben,még a jelenség előtt,és mondták,h töröltek belőle egy olyan hibakódot,hogy a 2.levegőszelep,nem nyitott..Ennek lehet ilyen hátulütője???


Segítségeteket előrre is köszönöm.


üdv:tommy
mondeo II. v6 topicba írj, ott nagyobb az aktivitás Wink ott értenek is hozzá a srácok Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #114 Dátum: 2012.01.04 szerda, 21:31:04 »

Sziasztok!Lenne pár kérdésem,a tapasztalataitok alapján biztos tudtok segíteni..
1:A fed.komp,honnan kapja a pill.fogyasztást jelző értéket?(az üzemanyag szivattyútól,v esetleg már a motorban elhasznált ü.anyagot írja ki?)
2:Mitől ugorhat meg hirtelen a pill fogy 9.2-ről 14-15liter körüli értékre?
3:Voltam szervízben,még a jelenség előtt,és mondták,h töröltek belőle egy olyan hibakódot,hogy a 2.levegőszelep,nem nyitott..Ennek lehet ilyen hátulütője???


Segítségeteket előrre is köszönöm.


üdv:tommy
3.
igen.ez okozhatja a többletfogyidat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2012.01.04 szerda, 22:13:59 »

nagyon szépen köszönöm a választ(okat).Esetleg mg annyi,h ezt tudom házilag tisztítani,vagy szét kell hozzá szednem a motorteret???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #116 Dátum: 2012.01.04 szerda, 22:18:44 »

nagyon szépen köszönöm a választ(okat).Esetleg mg annyi,h ezt tudom házilag tisztítani,vagy szét kell hozzá szednem a motorteret???

Nem vágom,ám,csak olvastam róla ezt azt.....


szerintem a 2es torok nyitó szelepről lehet szó,az pedig egy kis elektromos szervó hajtás működteti.Ha jól gondolom,akkor annak egy tisztítás nem fog sokat ártani,de használni sem.
Olvastass hibakódot,és ha most is fennál ez a hiba,akkor az bexart-cseréltetni kell.Korábbi autókon asszem volt valami javítási metódus,talán megtalálom valahol....


Ha jól gondolom erről lehet szó,azonban azt nem tudom,hogy a te autódban is ilyen van-e!

http://mondeo.hu/wiki/index.php/IMRC_egys%C3%A9g_(m%C3%A1sodik_torok_vez%C3%A9rl%C5%91)_-_jav%C3%ADt%C3%A1s,_csere
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.04 szerda, 22:20:57 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2012.01.04 szerda, 22:26:01 »

Nem vágom,ám,csak olvastam róla ezt azt.....


szerintem a 2es torok nyitó szelepről lehet szó,az pedig egy kis elektromos szervó hajtás működteti.Ha jól gondolom,akkor annak egy tisztítás nem fog sokat ártani,de használni sem.
Olvastass hibakódot,és ha most is fennál ez a hiba,akkor az bexart-cseréltetni kell.Korábbi autókon asszem volt valami javítási metódus,talán megtalálom valahol....


előrre is köszönöm...
Azért lenne szükségem,az autó makulátlan állapotára,mert külföldön dolgozom.És általában 1600-1800km-t vezetek le egyhuzamban,olykor egyedül.Nemsok kedvem van lerobbanni,így inkábbelőtte ,és olcsóbban próbálom rendbetenni,ha ez lehetséges...
Naplózva
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2012.01.04 szerda, 22:31:15 »



http://mondeo.hu/wiki/index.php/IMRC_egys%C3%A9g_(m%C3%A1sodik_torok_vez%C3%A9rl%C5%91)_-_jav%C3%ADt%C3%A1s,_csere
[/quote]


Smiley))))
valószínű,h ez az....
Nagyon szépen köszi....javascript:void(0);
Nagyon tetszik ez a MONDEO:HU.... worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #119 Dátum: 2012.01.04 szerda, 22:34:10 »


http://mondeo.hu/wiki/index.php/IMRC_egys%C3%A9g_(m%C3%A1sodik_torok_vez%C3%A9rl%C5%91)_-_jav%C3%ADt%C3%A1s,_csere



Smiley))))
valószínű,h ez az....
Nagyon szépen köszi....javascript:void(0);
Nagyon tetszik ez a MONDEO:HU.... worship
van még néhány cikk,bár nem a te modelledhez,viszont sok a hasonlóság.....
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Kateg%C3%B3ria:V6_Motorok
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 00:13:11 »

Átnéztem mindet...Sok érdekességet,és hasznos dolgot  láttam...
Nem tudod esteleg,mikor lesz legközelebb mondeo találkozó?Huh?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 00:55:07 »

Átnéztem mindet...Sok érdekességet,és hasznos dolgot  láttam...
Nem tudod esteleg,mikor lesz legközelebb mondeo találkozó?Huh?
http://mondeo.hu/index.php?topic=92.0
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #122 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 21:53:18 »

Átnéztem mindet...Sok érdekességet,és hasznos dolgot  láttam...
Nem tudod esteleg,mikor lesz legközelebb mondeo találkozó?Huh?
a kérdésre megkaptad a választ,..... gyere gyakran fórumozni,sok mindenre választ kaphatsz! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 22:24:53 »

Hali alf te jössz holnap?! Kell sok okos tanács mert vmi gebasz van a géppel....fordulatszám alapjárat..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #124 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 22:28:02 »

Hali alf te jössz holnap?! Kell sok okos tanács mert vmi gebasz van a géppel....fordulatszám alapjárat..
Még nem 100.....
de neked valami benyás szaki kellene,az én eszemet elvette a gázolajszag! Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 22:31:52 »

Hali alf te jössz holnap?! Kell sok okos tanács mert vmi gebasz van a géppel....fordulatszám alapjárat..
drof lesz a te embered, ha ott lesz Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 22:57:35 »

Szerintem a fojtószelep döglődik de kiderül majd..
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 23:03:03 »

Szerintem a fojtószelep döglődik de kiderül majd..
mi a tünet?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 23:27:46 »

Nem jelentkezik rendszeresen...ha a motor jár álló helyzetben nem ejti s fordulatszámot 800ra hanem fenn akad 1200 néha 1400on..leállítom rögtön indìthatom és akkor álltalában megszűnik a dolog..
Naplózva
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 23:30:40 »

Fordnál multkor ki takaritották a szelepet egy hònapig jò is volt..
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 23:36:08 »

Fordnál multkor ki takaritották a szelepet egy hònapig jò is volt..
a tisztítás a legtöbb esetben csaj udőleges megoldás.
valszeg, az döglődik....
keresd mk2 kollégát.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 23:41:18 »

Ott 75e pénzt mondtak..na ennyit nem akarok ràkölteni. Biztos van megoldás..amùgy mikor épp nem jò olyankor sokkal pörgősebb a gép eplus2 eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 23:53:37 »

Ott 75e pénzt mondtak..na ennyit nem akarok ràkölteni. Biztos van megoldás..amùgy mikor épp nem jò olyankor sokkal pörgősebb a gép eplus2 eplus2
azért mondtam, hogy keresd mk2-őt, vagy motorcraftot.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2012.01.06 péntek, 07:50:51 »

drof lesz a te embered, ha ott lesz Wink

Sajna most nem lesz ott. Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2012.01.06 péntek, 07:54:20 »

Ott 75e pénzt mondtak..na ennyit nem akarok ràkölteni. Biztos van megoldás..amùgy mikor épp nem jò olyankor sokkal pörgősebb a gép eplus2 eplus2

75e? Muhaha!

http://www.ebay.co.uk/itm/05-FORD-MONDEO-ST220-MK3-3-0-V6-AIR-IDLE-CONTROL-VALVE-/280683243542?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item415a066816

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-ST220-MK3-3-0-AIR-IDLE-CONTROL-VALVE-/150715197345?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item23175367a1

Mk2 Krisznél is van bontott gyári.

Tapasztalat, miszerint ezek az angol bontott gyári Ford (Motorcraft) dolgok 2-3x többet elmennek, mint a Cromax/Bárdi/Láng féle (többszörös árú) utángyártott fhos. integet2
Naplózva
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2012.01.06 péntek, 14:14:10 »

75e? Muhaha!

http://www.ebay.co.uk/itm/05-FORD-MONDEO-ST220-MK3-3-0-V6-AIR-IDLE-CONTROL-VALVE-/280683243542?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item415a066816

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-ST220-MK3-3-0-AIR-IDLE-CONTROL-VALVE-/150715197345?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item23175367a1

Mk2 Krisznél is van bontott gyári.

Tapasztalat, miszerint ezek az angol bontott gyári Ford (Motorcraft) dolgok 2-3x többet elmennek, mint a Cromax/Bárdi/Láng féle (többszörös árú) utángyártott fhos. integet2




Na ilyen van itthon is 17ezer febi...Smiley asszem hamarosan megszűnik a bajom eljen
Naplózva
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2012.01.06 péntek, 14:16:18 »

Vasàrnap Gyuru megnézi tényleg ez e a baj...
Naplózva
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2012.01.07 szombat, 13:20:30 »

Meg vannak az akksi adatok ahogy mindtàtok tegnsp megnéztem..
14òrát állt a vas..
Gyùjtásnál 121, indìtáskor ez 80 ra esett majd kb.2mp alatt 136-138ra töltött... ezek az értékek..
Nos? Akku csere, vagy nemcsere?  beka3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2012.01.07 szombat, 17:01:41 »

Meg vannak az akksi adatok ahogy mindtàtok tegnsp megnéztem..
14òrát állt a vas..
Gyùjtásnál 121, indìtáskor ez 80 ra esett majd kb.2mp alatt 136-138ra töltött... ezek az értékek..
Nos? Akku csere, vagy nemcsere?  beka3

Indítás után csak azért jó, mert megy a generátor.

Indításkor nem szabad 100 alá mennie, 110 alatt is már gyengécske.

Szerintem csere.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2012.01.07 szombat, 17:57:18 »

Meg vannak az akksi adatok ahogy mindtàtok tegnsp megnéztem..
14òrát állt a vas..
Gyùjtásnál 121, indìtáskor ez 80 ra esett majd kb.2mp alatt 136-138ra töltött... ezek az értékek..
Nos? Akku csere, vagy nemcsere?  beka3

Tanult barátunk leírta a tutit. 8V? Az biztosan kevés. Ez az aksi - ahogy a talin is gondoltuk - biz az utolsókat rúgja.
Ahogy sejtettem, ezért ugrál a fordulatszám.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #140 Dátum: 2012.01.07 szombat, 19:03:21 »

Meg vannak az akksi adatok ahogy mindtàtok tegnsp megnéztem..
14òrát állt a vas..
Gyùjtásnál 121, indìtáskor ez 80 ra esett majd kb.2mp alatt 136-138ra töltött... ezek az értékek..
Nos? Akku csere, vagy nemcsere?  beka3
és ha megvan az akku,akkor jöhet a forrás is,hol lehet jó áron venni..... Wink wave vagy nálad... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:54:38 »

sziasztok
nincs felesleges gyertyakábele valamelyőtöknek? hátsó sor legjobboldalibb érdekelne
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 21:36:36 »

sziasztok
nincs felesleges gyertyakábele valamelyőtöknek? hátsó sor legjobboldalibb érdekelne
külön nem hiszem, hogy kapsz. de ne is keress. garnitúrát vegyél, mert kinyírják egymást különben...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2012.02.24 péntek, 15:36:23 »

Ma leszedtem a motor védő műanyagot , hogy meglessem a szìjakat... ezek jòk..asszem megtalàltam mi az oka a fordulatszám problémámnak...már csak azt kell megtudnom mi ez az alkatrész... minitalin megmutatom, egy kábel amit ha megmozgatok feldobja a furdulatot, ha megint akkor meg vissza áll Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.24 péntek, 15:38:14 írta KNT85 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2012.02.24 péntek, 15:38:50 »

Ma leszedtem a motor védő műanyagot , hogy meglessem a szìjakat... ezek jòk..asszem megtalàltam mi az oka a fordulatszám problémámnak...már csak azt kell megtudnom mi ez az alkatrész... minitalin megmutatom, egy kábel amit ha megmozgatok feldobja a furdulatot, ha megint akkor meg vissza áll Huh?
fotózd le.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2012.02.24 péntek, 15:48:13 »

sziasztok
nincs felesleges gyertyakábele valamelyőtöknek? hátsó sor legjobboldalibb érdekelne

Krugert vegyél Szentendrén, olcsóért. Omega MV6 komplett szett volt 13 EFt, számlával.
Naplózva
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2012.02.24 péntek, 16:27:06 »

fotózd le.
küldtem mailben..
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2012.02.24 péntek, 16:29:28 »

küldtem mailben..

Inkább rakd ki ide, több szem több V6-ot lát. wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2012.02.24 péntek, 16:38:14 »

Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2012.02.24 péntek, 16:45:52 »



Injektoroké. Szerintem.
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.