Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:36:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1304047 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
StripeZ
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2012.10.16 kedd, 06:45:41 »
Idézetet írta: Csocso - 2012.09.18 kedd, 15:33:19
Hello,
megnezted? Azert kerdem, mert mar nincs fent a hahu-n es kivancsi vagyok, hogy azert, mert megvetted vagy azert, mert siman csak levettek a hirdetest.
Udv
Csocso
Hali,
bocs, hogy csak most reagalok. Idokozben nem sikerult megnezni, aztan le is kerult...
Naplózva
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 18:38:38 »
Idézetet írta: gyurigyuri - 2010.02.07 vasárnap, 20:02:00
Üdv.
Mégis csak bántja a fantáziám ez a V6.
Cool érzés lehet mikor 170 paci bömböl a motortérben!
Tényleg ez már belesik a luxusadóba? Biztos nem 169,9 Le
??
Mondjuk ha szimpla teljesítmény adó van rá az is elég húzós.
Mennyi fórumosnak van 2,5 V6?
Tapasztalatok? Fogyi, hibalista, ...stb.
Szia....Az én mondeóm városban,kényelmesen7-7.8között vogyaszt
pályán...a tűzfalat is kitaposva sem eszik 10.2nél többet.....Én tökéletesen meg vagyok elégedva mind a teljesítményével,mind a fogyasztásával...
Naplózva
Bounty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 21:02:55 »
v6 2.5 és persze benzin...nem szeretem a dizelt. Én 10-10,4-el eljárkálok a városba, és csak város kerepesi-hungária-szabadkikötő. lehet kicst öregesen vezetek, de nem a fogyasztása miatt vettem meg az AUTÓT. Kényelmes ,nem kicsi.
befér a gyerekülés, és szerintem elég biztonságos. de ez csak az én véleményem, igaz egyszer leállt a motor menet közben de ujraindítás és hazavitt, otthon 10 perc keresgélés és nézelődés után meg volt a hiba okozója. A km óra vezetéke volt a bűnös kicsúszott a helyéről....két napja volt meg az autó azóta semmi bajom nincs vele
Az előző is mondeó volt csak az 1.6-os, jobbról jött egy land rover és nem állt meg a stop táblánál, így szegényhez papot hívtam utólsó kenet temetés,egy karcolás nélkül száltam ki az autóból. na ezért van megint mondeóm, és miért v6? mert jó érzés
Naplózva
Mk3 benzin 2002
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2012.12.08 szombat, 21:25:44 »
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogy 2001-es 2.5 v6 mondeoba lehet 6gangos váltót rakni, komolyabb fúrás-faragás nélkül? Ha igen akkor melyik típusét?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 11:11:17 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.12.08 szombat, 21:25:44
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogy 2001-es 2.5 v6 mondeoba lehet 6gangos váltót rakni, komolyabb fúrás-faragás nélkül? Ha igen akkor melyik típusét?
a csomagtartóba simán.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 12:27:21 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.12.08 szombat, 21:25:44
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogy 2001-es 2.5 v6 mondeoba lehet 6gangos váltót rakni, komolyabb fúrás-faragás nélkül? Ha igen akkor melyik típusét?
az enyém 2004es, 6 gangos, szóval létezik ilyen
Legrosszabb esetben váltó, féltengelyek, kerékagy, váltókar-szett, váltótartó bakok, csatlakozók a jeladókon, esetleg kuplungszett.
Naplózva
solaris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 13:22:01 »
Sziasztok,
Találkozott már olyan jelenséggel valaki, hogy ha ha menet közben elveszem a gázt, időnként fura búgó hang jön a motortér felől (először hűtőventillátorhangra gondoltam, de repkednek a mínuszok?!), ami aztán kisvártatva eltűnik. Más hibajelenséget menet közben nem okoz, de most előfordult a parkolásnál is, azaz álló helyzetben, pont az érkezés után és a motor fordulat kb. 5-600 és 1000 között ingázott. Amint adtam egy kis gázt, azonnal eltűnt. Mintha a torkán akadt volna valami és fulladozott volna vagy éppen nem kapott volna meg valamit... Hülye példa de valahogy így volt. Kérem segítsetek, ha ismerős a helyzet.
köszönettel, SZL
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 13:25:24 »
Idézetet írta: solaris - 2012.12.09 vasárnap, 13:22:01
Sziasztok,
Találkozott már olyan jelenséggel valaki, hogy ha ha menet közben elveszem a gázt, időnként fura búgó hang jön a motortér felől (először hűtőventillátorhangra gondoltam, de repkednek a mínuszok?!), ami aztán kisvártatva eltűnik. Más hibajelenséget menet közben nem okoz, de most előfordult a parkolásnál is, azaz álló helyzetben, pont az érkezés után és a motor fordulat kb. 5-600 és 1000 között ingázott. Amint adtam egy kis gázt, azonnal eltűnt. Mintha a torkán akadt volna valami és fulladozott volna vagy éppen nem kapott volna meg valamit... Hülye példa de valahogy így volt. Kérem segítsetek, ha ismerős a helyzet.
köszönettel, SZL
Ez a muhogás
moosing, a folytószelep és a légszűrő közti cső csinálja.
http://www.talkford.com/topic/39156-moosing-read-here/
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 13:26:58 »
http://www.youtube.com/watch?v=Nx9923eqclc
hasonló hangot adott ki nekem is, csak időnként folyamatosan
Naplózva
solaris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 14:35:07 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 13:25:24
Ez a muhogás
moosing, a folytószelep és a légszűrő közti cső csinálja.
http://www.talkford.com/topic/39156-moosing-read-here/
Szia, köszönöm, elolvastam, jól értem, hogy ez nem veszélyes jelenség, de bosszantó. csövet kell cserélni vagy mint ott említik az "Idle Air Control Valve" tiztítása is segít. ilyet halandó műszaki érzékkel meg tud csinálni vagy szerviz?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 14:53:52 »
Idézetet írta: solaris - 2012.12.09 vasárnap, 14:35:07
Szia, köszönöm, elolvastam, jól értem, hogy ez nem veszélyes jelenség, de bosszantó. csövet kell cserélni vagy mint ott említik az "Idle Air Control Valve" tiztítása is segít. ilyet halandó műszaki érzékkel meg tud csinálni vagy szerviz?
az alapjárati szelepet szerintem még egy szőkenő is meg tudja, a cső cseréje, hosszabbítása az érdekesebb, nekem nem jött be, csak a csere, de újonnan drága, érdemesebb előbb a csövet is kipucolni, esetleg ittott gyorskötözőket elhelyezni rajta, ha szerencséd van megtalálod a megfelelő helyet és akkor elhalhat.
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:09:24 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.12.09 vasárnap, 11:11:17
a csomagtartóba simán.
...gondoltam, hogy lesznek olyan emberek akikre számíthatok...!;)
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:12:55 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 12:27:21
az enyém 2004es, 6 gangos, szóval létezik ilyen
Legrosszabb esetben váltó, féltengelyek, kerékagy, váltókar-szett, váltótartó bakok, csatlakozók a jeladókon, esetleg kuplungszett.
...igen, de 2003-tól ha jól tudom akkor történt némi ránfelvarrás és az enyém 2001-es... Bár nem tudom, hogy az a motortérben rejlő dolgokat érintette e?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:20:38 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.12.09 vasárnap, 19:12:55
...igen, de 2003-tól ha jól tudom akkor történt némi ránfelvarrás és az enyém 2001-es... Bár nem tudom, hogy az a motortérben rejlő dolgokat érintette e?
csak némi csomagolásbeli dolog változott gondolom
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:27:38 »
Idézetet írta: solaris - 2012.12.09 vasárnap, 13:22:01
Sziasztok,
Találkozott már olyan jelenséggel valaki, hogy ha ha menet közben elveszem a gázt, időnként fura búgó hang jön a motortér felől (először hűtőventillátorhangra gondoltam, de repkednek a mínuszok?!), ami aztán kisvártatva eltűnik. Más hibajelenséget menet közben nem okoz, de most előfordult a parkolásnál is, azaz álló helyzetben, pont az érkezés után és a motor fordulat kb. 5-600 és 1000 között ingázott. Amint adtam egy kis gázt, azonnal eltűnt. Mintha a torkán akadt volna valami és fulladozott volna vagy éppen nem kapott volna meg valamit... Hülye példa de valahogy így volt. Kérem segítsetek, ha ismerős a helyzet.
köszönettel, SZL
Ilyet vagy hasonlót nekem is csínál, de engem inkább egy bagoly huhogására emlékeztet miközben elváltok vagy egy pillanatra gázfröccsöt adok! Én a bal kerékdob elejétől és a homlokfal közti részről hallom! Lehet, hogy az a bizonyos változtatható hosszúságú szívócső csínálja?? A másik tünet, hogy mikor zötykölődős úton megyek és fékezek kinyomott kuplung mellett, akkor néha visszaejti a fordulatot 500-600-ra, úgy hogy majdnem leáll és kell neki 1-2 másodperc mire összeszedi magát! Valakinek van vagy volt ilyen tapasztalata? Tudja valaki mi csínálja??
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
solaris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:28:59 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 14:53:52
az alapjárati szelepet szerintem még egy szőkenő is meg tudja, a cső cseréje, hosszabbítása az érdekesebb, nekem nem jött be, csak a csere, de újonnan drága, érdemesebb előbb a csövet is kipucolni, esetleg ittott gyorskötözőket elhelyezni rajta, ha szerencséd van megtalálod a megfelelő helyet és akkor elhalhat.
köszönöm, értettem. Nincs véletlenül valami dokumentáció erről?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:30:21 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 19:20:38
csak némi csomagolásbeli dolog változott gondolom
Mire gondolsz? Műszerfal, Hi-Fi, váltóbox, első ködlámpa, króm díszek...? Ezekről tudok, de lenne más változás is?!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:32:45 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.12.09 vasárnap, 19:30:21
Mire gondolsz? Műszerfal, Hi-Fi, váltóbox, első ködlámpa, króm díszek...? Ezekről tudok, de lenne más változás is?!
szerintem ennyi.
de nem vagyok szakértő, csak volt már ez is, az is.
az előző mk2-m az automatárol lett kézire alakítva, na azon pl az mk1 váltó volt.
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:39:20 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 19:32:45
szerintem ennyi.
de nem vagyok szakértő, csak volt már ez is, az is.
az előző mk2-m az automatárol lett kézire alakítva, na azon pl az mk1 váltó volt.
...bár mondjuk most inkább egy automata váltó jönne inkább jól a törött bal combcsontomnak!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:41:15 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.12.09 vasárnap, 19:39:20
...bár mondjuk most inkább egy automata váltó jönne inkább jól a törött bal combcsontomnak!
hosszútávon hidd el jobb a kézi váltó. Mondjuk én is vágyom néha az automatára egyegy pesti dugóban
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:42:24 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 19:32:45
szerintem ennyi.
de nem vagyok szakértő, csak volt már ez is, az is.
az előző mk2-m az automatárol lett kézire alakítva, na azon pl az mk1 váltó volt.
Mennyire befolyásólta a váltócsere a fogyasztásod és miért cserélted le??
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:46:58 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.12.09 vasárnap, 19:42:24
Mennyire befolyásólta a váltócsere a fogyasztásod és miért cserélted le??
azért lett lecserélve, mert elpusztult és nem lehetett megjavítani, de pont az előző tulajnál történt. én váltó nélkül vettem
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 20:54:26 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 19:46:58
azért lett lecserélve, mert elpusztult és nem lehetett megjavítani, de pont az előző tulajnál történt. én váltó nélkül vettem
A hatos váltónál hol van a hátramenet fokozat? Gondolom akkor a kulissza is ugrana... Amúgy a hatos váltó az egy sebességgel hosszabb áttételben, vagy csak hatfelé van osztva és a hatodik ugyanolyan hosszú mint nekem az ötödik? Mennyit pörög neked hatodikban 100km/h-nál?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:02:04 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.12.09 vasárnap, 20:54:26
A hatos váltónál hol van a hátramenet fokozat? Gondolom akkor a kulissza is ugrana... Amúgy a hatos váltó az egy sebességgel hosszabb áttételben, vagy csak hatfelé van osztva és a hatodik ugyanolyan hosszú mint nekem az ötödik? Mennyit pörög neked hatodikban 100km/h-nál?
a hátramenet jobbra előre van, nem balra hátra.
az áttételt, hát azt nem tudom.
130nál kicsit 3000 alatt forog a 100at most nem tudom
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.09 vasárnap, 21:03:43 írta vzoli
»
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:15:41 »
Idézetet írta: vzoli - 2012.12.09 vasárnap, 21:02:04
a hátramenet jobbra előre van, nem balra hátra.
az áttételt, hát azt nem tudom.
130nál kicsit 3000 alatt forog a 100at most nem tudom
Akkor hosszabb mert nekem 100km/h-nál 2500rpm, azaz ha jól számolom akkor 130km/h-nál az 3250rpm?! ...a hátramenet nekem jobb hátúl van (a hatodik helyén...)!
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:17:38 »
na most ismét kiderült, hogy nem tudom melyik a jobb kezem
szóval 6os váltónál balrA ELŐRE VAN A HÁTRAMENET
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 17:07:48 »
sziasztok!!2hete vettem egy mk3 v6 kombit az elözö mk2 v6 volt.az érdekelne van -e ennek a kombi tipusnak vmi tipushibája mire kell figyelni vagy ez mennyivel jobb konstrukcio az elödjénél?eddig minden jó sokkal jobb mint az elödje minden téren.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 20:05:16 »
Idézetet írta: don80 - 2012.12.20 csütörtök, 17:07:48
sziasztok!!2hete vettem egy mk3 v6 kombit az elözö mk2 v6 volt.az érdekelne van -e ennek a kombi tipusnak vmi tipushibája mire kell figyelni vagy ez mennyivel jobb konstrukcio az elödjénél?eddig minden jó sokkal jobb mint az elödje minden téren.
semmi, úgy tökéletes ahogy van
Naplózva
schtommy
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 20:11:30 »
Sziasztok!
Tudnátok ötleteket adni,merre kezdjem???Egy kompresszort szeretnék "integrálni"a mondimba...
hol kezdjem,kinél szereltessem,mire figyeljek,és kb mennyi a +Le?
Ötletek???
Naplózva
Fecóóó
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2013.02.02 szombat, 10:36:20 »
SZiasztok!
Egy kérdésem lenne azzal kapcsolatban,hogy hogyan tudnám kitisztítani a szívosort a lerakódott dzsuvátol...a problémám a szelepekhez vezető csatornával lenne...szeretnék kérni egy két ötletet,esetleg aki csinált már ilyet segíthetne
)
Előre is köszönöm a válaszokat!
)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2013.02.02 szombat, 12:38:20 »
Idézetet írta: Fecóóó - 2013.02.02 szombat, 10:36:20
SZiasztok!
Egy kérdésem lenne azzal kapcsolatban,hogy hogyan tudnám kitisztítani a szívosort a lerakódott dzsuvátol...a problémám a szelepekhez vezető csatornával lenne...szeretnék kérni egy két ötletet,esetleg aki csinált már ilyet segíthetne
)
Előre is köszönöm a válaszokat!
)
itt
van róla leírás.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2013.02.02 szombat, 20:43:16 »
Idézetet írta: Fecóóó - 2013.02.02 szombat, 10:36:20
SZiasztok!
Egy kérdésem lenne azzal kapcsolatban,hogy hogyan tudnám kitisztítani a szívosort a lerakódott dzsuvátol...a problémám a szelepekhez vezető csatornával lenne...szeretnék kérni egy két ötletet,esetleg aki csinált már ilyet segíthetne
)
Előre is köszönöm a válaszokat!
)
Jelenleg én is ezen fáradozok. A felső öntvény járataiba keményre égve ott a retek, megírom a tapasztalatom, ha sikerrel járok, de egyenlőre nem adja magát pl a féktisztítónak sem. Nitro higítóval próbálkozom tovább, plusz durva csőkefével.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 13:43:03 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.02 szombat, 20:43:16
Jelenleg én is ezen fáradozok. A felső öntvény járataiba keményre égve ott a retek, megírom a tapasztalatom, ha sikerrel járok, de egyenlőre nem adja magát pl a féktisztítónak sem. Nitro higítóval próbálkozom tovább, plusz durva csőkefével.
áztasd be brigéciolba/benzinbe vagy fél napra! a féktisztítót körberögöhi...
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
fogyasztás
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 17:35:46 »
sziasztok!!az érdekelne hogy akinek mk3 v6 kombi kocsija van annak mennyit eszik??normális az hogy most 10.7-et mutat a kocsim?az mk2 v6 ennyit soha nem evett.igaz az nem is kombi volt.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 17:53:05 »
Idézetet írta: Dávid - 2013.02.02 szombat, 20:43:16
Jelenleg én is ezen fáradozok. A felső öntvény járataiba keményre égve ott a retek, megírom a tapasztalatom, ha sikerrel járok, de egyenlőre nem adja magát pl a féktisztítónak sem. Nitro higítóval próbálkozom tovább, plusz durva csőkefével.
Nitróval áztatás, erős csőkefével súrolás, nagynyomású mosó, csavarhúzóval lehántás, majd csiszolópapírral befejezés és végső nagynyomású mosás. A végeredmény közel fémtiszta felület.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
vzoli
Vendég
Válasz: fogyasztás
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 18:51:06 »
Idézetet írta: don80 - 2013.02.04 hétfő, 17:35:46
sziasztok!!az érdekelne hogy akinek mk3 v6 kombi kocsija van annak mennyit eszik??normális az hogy most 10.7-et mutat a kocsim?az mk2 v6 ennyit soha nem evett.igaz az nem is kombi volt.
attól függ hol használod. nem tűnik kórosan soknak
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: fogyasztás
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 20:17:24 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.02.04 hétfő, 18:51:06
attól függ hol használod. nem tűnik kórosan soknak
vegyes.pályázok meg 5km munkábajárás.bár a pályán ment most fel 10.7-re igaz volt benne 180is.németbe.
az is érdekes hogy elmegyek vele kb 500km-utánna megint tankolás.elözövel 650-et simán elmentem.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
vzoli
Vendég
Válasz: fogyasztás
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 20:24:41 »
Idézetet írta: don80 - 2013.02.04 hétfő, 20:17:24
vegyes.pályázok meg 5km munkábajárás.bár a pályán ment most fel 10.7-re igaz volt benne 180is.németbe.
az is érdekes hogy elmegyek vele kb 500km-utánna megint tankolás.elözövel 650-et simán elmentem.
5 vagy 6 gangos?
Én nem vagyok jó példa, mert valaki szerint csak a tréleren tud ennyit enni a kocsim, de kevés város és sok országút 100-120 körüli tempókkal ésszel nekem azért 8 körül (max 9.5, de volt 7.5is már) megáll. Egy hibakódolvasás, diagnosztika lehet kideríthet valamit. az 5 közül 1-2 lambda-szonda okozhat 1-2 literes túlfogyasztást.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 21:30:28 »
2,5 literes 6 hengeres autótól azért nem kell 8 litereket várni. 12L is simán rendben van szvsz. (persze nem pályán) Az Mk2-höz ne hasonlítsd annyira, mert ez nehezebb is, meg kombi is, ami eleve egy picit többet eszik.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 21:59:24 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.02.04 hétfő, 21:30:28
2,5 literes 6 hengeres autótól azért nem kell 8 litereket várni. 12L is simán rendben van szvsz. (persze nem pályán) Az Mk2-höz ne hasonlítsd annyira, mert ez nehezebb is, meg kombi is, ami eleve egy picit többet eszik.
biztos...
nekem eddig a legjobb 6.9 volt. kétszer 300 km. pálya közelében sem jártam, falvakon mentem keresztül országúton...
8 alatt megáll nálam.
de erről nem szeretnék vitát nyitni. mindenkinek jogában áll kételkedni a szavahihetőségemben és az adatokban is. csak épen lexarom.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 22:02:10 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.04 hétfő, 21:59:24
biztos...
nekem eddig a legjobb 6.9 volt. kétszer 300 km. pálya közelében sem jártam, falvakon mentem keresztül országúton...
8 alatt megáll nálam.
de erről nem szeretnék vitát nyitni. mindenkinek jogában áll kételkedni a szavahihetőségemben és az adatokban is. csak épen lexarom.
Na végre valaki
Nekem még itt a fórumon sem hiszi el senki a 7-8 literes országuti fogyasztást, legalább már nemv agyok egyedül
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 22:06:13 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.02.04 hétfő, 22:02:10
Na végre valaki
Nekem még itt a fórumon sem hiszi el senki a 7-8 literes országuti fogyasztást, legalább már nemv agyok egyedül
eddig nem tettem próbára, hogy elhiszik-e...de sejtem, hogy pár ember agya ledobja a szíjat.
a 2.0 nem evett nálam 8 felett, pedig az is kapott a pofájára, meg utánfutóztam vele eleget. ja és abban még tempomat sem volt...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2013.02.04 hétfő, 22:08:39 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.04 hétfő, 22:06:13
eddig nem tettem próbára, hogy elhiszik-e...de sejtem, hogy pár ember agya ledobja a szíjat.
a 2.0 nem evett nálam 8 felett, pedig az is kapott a pofájára, meg utánfutóztam vele eleget. ja és abban még tempomat sem volt...
A legszebb benne, hogy a hitetleneknek mindig tddi/tdci van az aláírásában
Jajja azok a szép idők amikor még 150ft volt az e85 és a benzin között
50-50be tankolva észre sem vettem, csak azt hogy olcsóbban autózok mint a dízelesek
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2013.02.05 kedd, 07:26:12 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.04 hétfő, 22:06:13
eddig nem tettem próbára, hogy elhiszik-e...de sejtem, hogy pár ember agya ledobja a szíjat.
a 2.0 nem evett nálam 8 felett, pedig az is kapott a pofájára, meg utánfutóztam vele eleget. ja és abban még tempomat sem volt...
az enyém is ledobja mindig a szíjat, amikor írod, de ettől függetlenül még elhiszem neked
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2013.02.05 kedd, 12:23:36 »
Múlt héten országúton jártam. 8.1 lett a fogyi. Előztem serényen és nem ötödikben, de még csak nem is negyedikben. 2 személy, kevés csomag.
Simán eljárnak ezek 8l körül országúton és még kímélni sem kell őket. Arról nem beszélve, hogy nekem rövidebb váltóm van, a nyektorok meg nagyobbak. A 205 lónak is elég a 8l országúton.
A 10.7 szerintem sok. Akkor is, ha MK III és akkor is ha kombi. Az a plusz 200 kiló országúton/pályán nem tehet rá annyit normál üzemmódban.
Pályán pl. kifejezetten állat módon kell mennem, hogy 10l fölé menjen a fogyasztásom.
170 lovas 4 ajtós MK III V6-tal 8.8-9.5 között szokott nekem kijönni országút/pálya kombóval.
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: fogyasztás
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2013.02.05 kedd, 16:25:53 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.02.04 hétfő, 20:24:41
5 vagy 6 gangos?
Én nem vagyok jó példa, mert valaki szerint csak a tréleren tud ennyit enni a kocsim, de kevés város és sok országút 100-120 körüli tempókkal ésszel nekem azért 8 körül (max 9.5, de volt 7.5is már) megáll. Egy hibakódolvasás, diagnosztika lehet kideríthet valamit. az 5 közül 1-2 lambda-szonda okozhat 1-2 literes túlfogyasztást.
5gangos.gondoltam hogy kicsit többet fog enni mivel nehezebb is de nem ennyivel.közel 2évig német pályáztam mk2 v6-al sok 200-as tempo stb soha nem volt 10.7es fogyasztásom bármennyire gyilkoltam.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2013.02.05 kedd, 16:30:10 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.05 kedd, 12:23:36
Múlt héten országúton jártam. 8.1 lett a fogyi. Előztem serényen és nem ötödikben, de még csak nem is negyedikben. 2 személy, kevés csomag.
Simán eljárnak ezek 8l körül országúton és még kímélni sem kell őket. Arról nem beszélve, hogy nekem rövidebb váltóm van, a nyektorok meg nagyobbak. A 205 lónak is elég a 8l országúton.
A 10.7 szerintem sok. Akkor is, ha MK III és akkor is ha kombi. Az a plusz 200 kiló országúton/pályán nem tehet rá annyit normál üzemmódban.
Pályán pl. kifejezetten állat módon kell mennem, hogy 10l fölé menjen a fogyasztásom.
170 lovas 4 ajtós MK III V6-tal 8.8-9.5 között szokott nekem kijönni országút/pálya kombóval.
van igazság az irásodban de másképp megy az ember otthon is meg itt is.és szerintem érezhetö is a kocsin hogy ez kombi.sokat otthon még nem tudtam járni vele.rátankolva az a 10.7 csak 10liter volt.szoval nemtom.jóval pontatlanabb ennek a fedkompa mint az elözönek.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Wadasz_22
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2013.02.05 kedd, 16:59:49 »
Én az országútról nem tudok nyilatkozni, vagy csak városban használom vagy csak autópályán, városban 2x3 - 2x4 km-t megyek többnyire, 11 fölé nem megy ilyen körülmények között, autópályán 150-160 körül 10-10,2 fogyaszt,de valószínűleg akkor sem lenne sokkal több ha gyorsabban mennék, 170-nél 3500-at forog 5.fokozatban.
u.i: még esetleg a helytelenül meg választott gumi méret is okozhat többlet fogyasztást. /nekem a nyári 215/45 R17, téli 205/55 r16/
Idézetet írta: drof - 2013.02.05 kedd, 12:23:36
Múlt héten országúton jártam. 8.1 lett a fogyi. Előztem serényen és nem ötödikben, de még csak nem is negyedikben. 2 személy, kevés csomag.
Simán eljárnak ezek 8l körül országúton és még kímélni sem kell őket. Arról nem beszélve, hogy nekem rövidebb váltóm van, a nyektorok meg nagyobbak. A 205 lónak is elég a 8l országúton.
A 10.7 szerintem sok. Akkor is, ha MK III és akkor is ha kombi. Az a plusz 200 kiló országúton/pályán nem tehet rá annyit normál üzemmódban.
Pályán pl. kifejezetten állat módon kell mennem, hogy 10l fölé menjen a fogyasztásom.
170 lovas 4 ajtós MK III V6-tal 8.8-9.5 között szokott nekem kijönni országút/pálya kombóval.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2013.02.05 kedd, 20:07:39 »
Idézetet írta: don80 - 2013.02.05 kedd, 16:30:10
van igazság az irásodban de másképp megy az ember otthon is meg itt is.és szerintem érezhetö is a kocsin hogy ez kombi.sokat otthon még nem tudtam járni vele.rátankolva az a 10.7 csak 10liter volt.szoval nemtom.
jóval pontatlanabb ennek a fedkompa mint az elözönek.
Kalibrálható.
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2013.02.05 kedd, 20:25:28 »
Idézetet írta: drof - 2013.02.05 kedd, 20:07:39
Kalibrálható.
hogyan?
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ