Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 21:53:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1175741 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
attika
Vendég
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2013.02.05 kedd, 21:04:46 »

sziasztok!!az érdekelne hogy akinek mk3 v6 kombi kocsija van annak mennyit eszik??normális az hogy most 10.7-et mutat a kocsim?az mk2 v6 ennyit soha nem evett.igaz az nem is kombi volt.


hello
Nekem is v6 kombim van teljesen normális a fogyasztás.
Naplózva
Fecóóó
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2013.02.08 péntek, 18:06:52 »

Nekem jelenleg olyan 8-8.5 litert eszik. Hozzáteszem nem is taposom neki Smiley) Most megpróbálom keresni a legalsó határt Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2013.02.08 péntek, 19:10:15 »

Nekem jelenleg olyan 8-8.5 litert eszik. Hozzáteszem nem is taposom neki Smiley) Most megpróbálom keresni a legalsó határt Smiley

Ne keresd, már megtaláltam 2007-ben. Autópályán, tempomattal 70-re beállva kereken 5 liter.  integet2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2013.02.08 péntek, 19:42:06 »

Ne keresd, már megtaláltam 2007-ben. Autópályán, tempomattal 70-re beállva kereken 5 liter.  integet2

:O

biztos nem anyázott senki Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2013.02.08 péntek, 20:13:22 »

:O

biztos nem anyázott senki Cheesy

Éjfél és hajnali 5 között történt, nyugaton. Egyrészt alig jártak arra, másrészt ott nem szokás anyázni, csak kikerülni. laugh
Naplózva
cosfi
Vendég
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2013.02.08 péntek, 20:14:37 »

Én az országútról nem tudok nyilatkozni, vagy csak városban használom vagy csak autópályán, városban 2x3 - 2x4 km-t megyek többnyire, 11 fölé nem megy ilyen körülmények között, autópályán 150-160 körül 10-10,2 fogyaszt,de valószínűleg akkor sem lenne sokkal több ha gyorsabban mennék, 170-nél 3500-at forog 5.fokozatban.

u.i: még esetleg a helytelenül meg választott gumi méret is okozhat többlet fogyasztást. /nekem  a nyári 215/45 R17, téli 205/55 r16/


Üdv! Az enyém most ugrott le 8.6-ra, kb 5000 km átlaga, és szépen jön lefelé. 120-130 autópályával (néha 160) 80%-ban, 20% város. Ja, és 5 sebes durashift váltóm van. Eddigi mért legjobb 7.7 volt egy 350-es etapon 120-szal, de 100 körüli egyenletes országúti tempóval nem vicc a 7 alatti fogyasztás.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2013.02.08 péntek, 20:28:24 »

Éjfél és hajnali 5 között történt, nyugaton. Egyrészt alig jártak arra, másrészt ott nem szokás anyázni, csak kikerülni. laugh

óó így már értem. érdekes módon ott megfértek a 70%ban 120szal menők a teherautókkal és a 200zal menőkkel anyázás nélkül. Vágyom ott lakni.
Nekem az autobahn-on 2 felnőtt 3 gyerek, 18"os felni, 2 heti csomag+klíma mellett 8.5-9 literes átlag jött ki, de szigorúan 140 tempomattal.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2013.02.08 péntek, 20:29:27 »

de 100 körüli egyenletes országúti tempóval nem vicc a 7 alatti fogyasztás.

nem vicc, csak a tdXX motoros fórumtársaink hiszik annak.  falbav
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2013.02.08 péntek, 22:13:54 »

Éjfél és hajnali 5 között történt, nyugaton. Egyrészt alig jártak arra, másrészt ott nem szokás anyázni, csak kikerülni. laugh
ez akkor gondolom nem a körgyűrűs sztori volt  2funny
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2013.02.08 péntek, 22:16:07 »

ez akkor gondolom nem a körgyűrűs sztori volt  2funny

Hát nem. Sőt! taps
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #360 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 13:23:07 »

biztos...
nekem eddig a legjobb 6.9 volt. kétszer 300 km. pálya közelében sem jártam, falvakon mentem keresztül országúton...
8 alatt megáll nálam.
de erről nem szeretnék vitát nyitni. mindenkinek jogában áll kételkedni a szavahihetőségemben és az adatokban is. csak épen lexarom.

De nagy király vagy! Ki kételkedett a szavahihetőségedben? Meg sem lettél szólítva személyesen...LOL.

Tudod vannak azért olyanok is, akik nem azért vesznek 6-8 hengeres benzines autókat, hogy a fogyasztásmérőt nézegetve irreálisan alacsony fogyasztásokra törekedjenek, dehát nem vagyunk egyformák.  

Maradjunk abban, hogy (mint a kérdező is írta) nem országúti meg minimum rekordokról volt szó. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.10 vasárnap, 13:32:09 írta Mad-V » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 14:01:26 »

De nagy király vagy! Ki kételkedett a szavahihetőségedben? Meg sem lettél szólítva személyesen...LOL.

De ő legalább V6 Mondeo-t hajt, nem dízelt. Így van értelme ide írnia, ellentétben másokkal.....LOL
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #362 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 16:42:38 »

De ő legalább V6 Mondeo-t hajt, nem dízelt. Így van értelme ide írnia, ellentétben másokkal.....LOL

Azért, mert v6 mondeo-t hajt?  vigyor3 Egyre jobbak vagytok!
Akinek nincs, az ne is írjon, mi? Mert az biztos még csak képen látott amúgyis.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 17:21:30 »

Azért, mert v6 mondeo-t hajt?  vigyor3 Egyre jobbak vagytok!
Akinek nincs, az ne is írjon, mi? Mert az biztos még csak képen látott amúgyis.

Valamit félrenéztél bizonyára. Éppen a V6 motorok topicban vagyunk, ahol V6 birtokosok V6 fogyasztásról beszélgettek. Te hol látod a személyes érintettségedet jelen esetben?

Van/volt V6 motoros Mondeo-d? Az jó hír. Akkor már csak azt nem értem, hogy miért nem a fogyasztási tapasztalataidat osztottad meg ahelyett, amit astor72 kolléga hozzászólására válaszoltál.
Gondolom erre van valami ésszerű magyarázatod, csak még nem osztottad meg velünk. laugh

Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #364 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 17:35:32 »

Akkor már csak azt nem értem, hogy miért nem a fogyasztási tapasztalataidat osztottad meg ahelyett, amit astor72 kolléga hozzászólására válaszoltál.

Úgy látom előbb írtál, mint hogy visszaolvastad volna a hozzászólásokat.  Wink


Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 17:44:08 »

De nagy király vagy! Ki kételkedett a szavahihetőségedben? Meg sem lettél szólítva személyesen...LOL.

Tudod vannak azért olyanok is, akik nem azért vesznek 6-8 hengeres benzines autókat, hogy a fogyasztásmérőt nézegetve irreálisan alacsony fogyasztásokra törekedjenek, dehát nem vagyunk egyformák.  

Maradjunk abban, hogy (mint a kérdező is írta) nem országúti meg minimum rekordokról volt szó. integet2
ha ismernél, nem kóstolnál be. de a te érintettségedet meg aztán pláne nem látom a dologban. te hol és mikor lettél megszólítva ebben a témában?
szerinted a kérdezőnek minden egyes v6 tulajt egyenként meg kellett volna kérdezni ahhoz, hogy írhassanak választ?
az, hogy nekem miért van v6-om, had ne kössem az orrodra. a fogyasztási adatokat azért írtam be, hogy lássa kérdező, hogy a dízelesek által elterjesztett fogyasztási rémhírek ellenére lehet normálisan és jó fogyasztási adatokkal is közlekedni egy v6-tal. ha egy dízelt is taposnak, akkor nem a katalógus értékek jönnek ki. persze a fogyasztás az a vezetési stílustól, a kocsi állapotától és a közlekedési körülményektől függ.
a kérdező biztosan dúskál a pénzben, vagy most lelt rá a telken egy föld alatti benzintárolóra, azért akar v6-ot.
az, hogy a fogyasztást illetően mi a reális és mi nem, azt te maximum elmondások alapján tudod, de őszintén az kit érdekel?
ezért nem értem, hogy miért is kellett neked egyetlen karakterrel is ide szemetelned.
az utánam szólók sem írtak sokkal nagyobb fogyasztásokról, nem értem a kirohanásod...
ha majd én is megyek valamelyik kokszos topikba, akkor jöhetsz te is ide észt osztani a stílusomról, meg akkor majd beleszólhatsz, hogy szerinted, mi a reális fogyasztás egy olyan autónál, ami neked nincs levele
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #366 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 18:35:18 »

ha ismernél, nem kóstolnál be. de a te érintettségedet meg aztán pláne nem látom a dologban. te hol és mikor lettél megszólítva ebben a témában?
szerinted a kérdezőnek minden egyes v6 tulajt egyenként meg kellett volna kérdezni ahhoz, hogy írhassanak választ?
az, hogy nekem miért van v6-om, had ne kössem az orrodra. a fogyasztási adatokat azért írtam be, hogy lássa kérdező, hogy a dízelesek által elterjesztett fogyasztási rémhírek ellenére lehet normálisan és jó fogyasztási adatokkal is közlekedni egy v6-tal. ha egy dízelt is taposnak, akkor nem a katalógus értékek jönnek ki. persze a fogyasztás az a vezetési stílustól, a kocsi állapotától és a közlekedési körülményektől függ.
a kérdező biztosan dúskál a pénzben, vagy most lelt rá a telken egy föld alatti benzintárolóra, azért akar v6-ot.
az, hogy a fogyasztást illetően mi a reális és mi nem, azt te maximum elmondások alapján tudod, de őszintén az kit érdekel?
ezért nem értem, hogy miért is kellett neked egyetlen karakterrel is ide szemetelned.
az utánam szólók sem írtak sokkal nagyobb fogyasztásokról, nem értem a kirohanásod...
ha majd én is megyek valamelyik kokszos topikba, akkor jöhetsz te is ide észt osztani a stílusomról, meg akkor majd beleszólhatsz, hogy szerinted, mi a reális fogyasztás egy olyan autónál, ami neked nincs levele
Te válaszoltál az én posztomra, nem én a tiédre. Észrevetted? Akkor ki "kóstolt be" kit?
Írtam valamit normális hangnemben a kérdezőnek, te leugattad a válaszomat, azóta meg itt véditek egymás igazát Smiley Túl sok nem releváns dolgot írtál a hozzászólásomra, azokra most nem térek ki, még van is amivel egyetértek. Ha szeretnéd, magánban folytathatjuk.
Azért, mert nincs az aláírásomban, hogy van, had legyen már tapasztalatom a v6 fogyasztásával.
Hogy melyik topikba mikor és mit írok, majd eldöntöm én. Mondjuk az MK1-2-be nem szoktam pl. Wink
Nem offolok többet a témában, (de nem miattad) ugyanakkor jobban örültem volna, ha értelmesen, netán nem személyeskedve, támadva sikerül ebben a topikban annyi posztot erre elfecsérelni, mint az egész éves átlag fele, de úgy látszik a v6 topikban ez dívik. Gratulálok hozzá!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:28:19 »

Valamit félrenéztél bizonyára. Éppen a V6 motorok topicban vagyunk

na de kérem, itt valami joghézag van  smile  ez a mk3 v6      Ti v6-ok vagytok, de mk2, Ő meg mk3 de nem v6.  

már akkor kukoricán térdeltem mikor elkezdtem írni   vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:33:15 »

mondjuk én mk3 V6 vagyok Smiley
de volt már mk2 v6om is Wink
a céges kocsim meg mk2 1.8 benzines volt
és van mk2 TD-m is, szóval én vagyok JOKER  party0038
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:37:13 »

mondjuk én mk3 V6 vagyok Smiley
de volt már mk2 v6om is Wink
a céges kocsim meg mk2 1.8 benzines volt
és van mk2 TD-m is, szóval én vagyok JOKER  party0038
nemnem, ahhoz kellene legalább 1 tdditdcixkchc autó is  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:40:55 »

nemnem, ahhoz kellene legalább 1 tdditdcixkchc autó is  hehe

 eplus2
traktorból elég 1 is  angel
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:50:16 »

eplus2
traktorból elég 1 is  angel
amelyik rendbe van az nem taktor. amelyik nincs az mk2-be is az  smile    amúgy tetszene 1 v6 nekem is, csak dízelbe  240 lóval+jó sok nyomatékkal  beka3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:53:27 »

amelyik rendbe van az nem taktor. amelyik nincs az mk2-be is az  smile    amúgy tetszene 1 v6 nekem is, csak dízelbe  240 lóval+jó sok nyomatékkal  beka3

 eljen

én minden dízelt traktornak hívok, de megbocsátható nekem, mert a TáDé olyan szépen ketyeg mint a doxaóra és szeretem. A 3as ekét meg csak ritkán akasztom mögé  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 20:32:37 »

na de kérem, itt valami joghézag van  smile  ez a mk3 v6      Ti v6-ok vagytok, de mk2, Ő meg mk3 de nem v6.  

már akkor kukoricán térdeltem mikor elkezdtem írni   vigyor3

Térdelés helyett olvastad volna el a végét a mondandómnak. vigyor3

"170 lovas 4 ajtós MK III V6-tal 8.8-9.5 között szokott nekem kijönni országút/pálya kombóval."

Bár nem kombi, de MK III V6. nezze
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 20:37:28 »

Úgy látom előbb írtál, mint hogy visszaolvastad volna a hozzászólásokat.  Wink

Szerintem rosszul látod.  Wink

Ő konkrét tapasztalatot írt a sajátjáról - válaszul a te hsz-edre, amit szerintem nem kifejezetten neked címzett, hanem a kételkedő dízel felhasználóknak általában - a fogyasztásra vonatkozóan. Amire te valamiért megszólításról, meg szélsőségekről kezdtél el értekezni kifejezetten neki címezve. Aminek szerintem az MK III V6 topoicban, a fogyasztásról beszélgetve éppen nincs semmi keresni valója. Szerintem. integet2

Konkrétumokról lehetne inkább diskurálni?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 20:47:08 »

Te válaszoltál az én posztomra, nem én a tiédre. Észrevetted? Akkor ki "kóstolt be" kit?
Írtam valamit normális hangnemben a kérdezőnek, te leugattad a válaszomat, azóta meg itt véditek egymás igazát Smiley Túl sok nem releváns dolgot írtál a hozzászólásomra, azokra most nem térek ki, még van is amivel egyetértek. Ha szeretnéd, magánban folytathatjuk.
Azért, mert nincs az aláírásomban, hogy van, had legyen már tapasztalatom a v6 fogyasztásával.
Hogy melyik topikba mikor és mit írok, majd eldöntöm én. Mondjuk az MK1-2-be nem szoktam pl. Wink
Nem offolok többet a témában, (de nem miattad) ugyanakkor jobban örültem volna, ha értelmesen, netán nem személyeskedve, támadva sikerül ebben a topikban annyi posztot erre elfecsérelni, mint az egész éves átlag fele, de úgy látszik a v6 topikban ez dívik. Gratulálok hozzá!


Na látod, annak én is! Azt szívesebben olvastam volna, hogy neked "ez és ez a konkrét tapasztalatod" ahelyett, hogy ki is van megszólítva ebben a topicban személy szerint.

Feltűnt, hogy addig nem volt karakter fecsérlés, amíg nem reagáltál itt? nezze
A V6 topicban szerencsére nem ez dívik, csak időnként jön egy traktoros és maga köré szippant pár off topic hozzászólást. Megnyugtatásodra legyen mondva, hogy idővel mind befejezi.

Vissza az eredeti témához: Ma országúton jöttem haza. A hóhelyzet miatt 82 km/h lett az átlagsebesség és 7.8 az átlagfogyi. Hát lehet ennyit és így is, de annyira nem volt élvezetes a vezetés, mint általában szokott.

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 20:48:20 »

na de kérem, itt valami joghézag van  smile  ez a mk3 v6      Ti v6-ok vagytok, de mk2, Ő meg mk3 de nem v6.  

már akkor kukoricán térdeltem mikor elkezdtem írni   vigyor3
a motor ugyan az. akinek meg mással van baja, az nem ide ír...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 20:50:15 »

Te válaszoltál az én posztomra, nem én a tiédre. Észrevetted? Akkor ki "kóstolt be" kit?
Írtam valamit normális hangnemben a kérdezőnek, te leugattad a válaszomat, azóta meg itt véditek egymás igazát Smiley Túl sok nem releváns dolgot írtál a hozzászólásomra, azokra most nem térek ki, még van is amivel egyetértek. Ha szeretnéd, magánban folytathatjuk.
Azért, mert nincs az aláírásomban, hogy van, had legyen már tapasztalatom a v6 fogyasztásával.
Hogy melyik topikba mikor és mit írok, majd eldöntöm én. Mondjuk az MK1-2-be nem szoktam pl. Wink
Nem offolok többet a témában, (de nem miattad) ugyanakkor jobban örültem volna, ha értelmesen, netán nem személyeskedve, támadva sikerül ebben a topikban annyi posztot erre elfecsérelni, mint az egész éves átlag fele, de úgy látszik a v6 topikban ez dívik. Gratulálok hozzá!

hol válaszoltam én a te posztodra? wow1
ki volt az aki de bekirályozta a másikat? falbav
a többire meg az eredeti hsz-em vége érvényes.
pont lexarom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444
 eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 20:56:57 »

hol válaszoltam én a te posztodra? wow1
ki volt az aki de bekirályozta a másikat? falbav
a többire meg az eredeti hsz-em vége érvényes.
pont lexarom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444
 eplus2

Abban a téves feltevésben van, hogy - azért, mert az ő hsz.-e volt az utolsó a sorban és a válaszol gombra kattintottál az új hsz. gomb helyett - kifejezetten neki válaszoltál és ezzel vontad kétségbe az általa leírtakat.

Valami dízeles dolog lehet, mi nem érthetjük. taps
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:04:50 »

 taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:05:11 »

Abban a téves feltevésben van, hogy - azért, mert az ő hsz.-e volt az utolsó a sorban és a válaszol gombra kattintottál az új hsz. gomb helyett - kifejezetten neki válaszoltál és ezzel vontad kétségbe az általa leírtakat.

Valami dízeles dolog lehet, mi nem érthetjük. taps
hmm...valóban az ő posztjára válaszoltam. rég volt, de most visszanéztem. asszem abban nem volt semmi személyeskedő, meg sértő sem.
ellenvéleményem volt az ő állításával, ezért írtam rá a saját tapasztalatomat.
errő lekirályoz, mert egy fhasz vagyok.
biztos azt hiszi, hogy egy svift-ből ültem át a v6-ba, mert pont egy v6 mellett volt kiszakadva a bontó kerítése és ezt tudtam ellopni legkönnyebben. de lexarom a véleményét.
nagy átlagban lehe annyival járni, mint amit írtam és nem érdekel senkinek a véleménye erről. olyanoké meg pláne nem, akik az életben nem ültek mellettem, meg még közük sincs egy v6-hoz, mert valami dutrából prédikálnak...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 22:17:03 »

Tisztelt Urak!
Nekem még Mondeoban nem volt V6-om, így lenne egy fontos kérdésem. Eljátszottam a gondolattal. hogy hoznék most egy V6-ot bontásra. Megbízható örök darab a motor és környéke, vagy lenne igény egy két dologra?  Az autó többi részét ugyanis el tudom adni a dízeleseknek is  eplus2
Köszi a válaszokat  wave  worship
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 22:20:55 »

Ja igen!
Érdekelne a menetteljesítmény is. 0-100-ra gyorsulás, végsebesség, sztorik, ki mit csípett meg pályán, városban.... Ez az első traktorom, melózni vettem, de világ életemben nagy köbcentisekkel cirkáltam... (sor 5 T, sor 6, V6, V6T, V8, V12)
A fogyi mindenesetre tetszik  vigyor3  vigyor3  vigyor3
Köszi  wave  worship
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 22:29:26 »

Tisztelt Urak!
Nekem még Mondeoban nem volt V6-om, így lenne egy fontos kérdésem. Eljátszottam a gondolattal. hogy hoznék most egy V6-ot bontásra. Megbízható örök darab a motor és környéke, vagy lenne igény egy két dologra?  Az autó többi részét ugyanis el tudom adni a dízeleseknek is  eplus2
Köszi a válaszokat  wave  worship

csak ár kérdése Wink
enyémen 330.000 van már, egy ideje játszom a gondolattal, hogy kéne egy fullfullextrás v6 donornak...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 23:08:57 »


mert valami dutrából prédikálnak...

ez jó  nyes nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 23:11:03 »

Térdelés helyett olvastad volna el a végét a mondandómnak. vigyor3

"170 lovas 4 ajtós MK III V6-tal 8.8-9.5 között szokott nekem kijönni országút/pálya kombóval."

Bár nem kombi, de MK III V6. nezze
jóvan, nemtudtam, h minden napra van 1 V6  smile   olvasni csak képről tudok, ott meg 2-es van  vigyor3
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 20:18:39 »

De jó neked,hogy ezeket a mocikat  (zárójelben lévőket) már kipipáltad, legközelebb én is szívem szerint sor 5 T vagy V8 felé hajlanék, benzines turbósnak is meg van fílingje,meg a v8-as jellegzetes hangjának is.

Ja igen!
Érdekelne a menetteljesítmény is. 0-100-ra gyorsulás, végsebesség, sztorik, ki mit csípett meg pályán, városban.... Ez az első traktorom, melózni vettem, de világ életemben nagy köbcentisekkel cirkáltam... (sor 5 T, sor 6, V6, V6T, V8, V12)
A fogyi mindenesetre tetszik  vigyor3  vigyor3  vigyor3
Köszi  wave  worship
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 20:43:18 »

De jó neked,hogy ezeket a mocikat  (zárójelben lévőket) már kipipáltad, legközelebb én is szívem szerint sor 5 T vagy V8 felé hajlanék, benzines turbósnak is meg van fílingje,meg a v8-as jellegzetes hangjának is.

Mind Audi volt, a sor5 T 320 Le MTM tuningos,
a V8 330 Le ABT chipes
A V6 Biturbo S4 volt gyári 265 Le

A sor 6 egy 528i BMW Vanos 193 Le
A V12 egy 600as SEL Merci 390 Le
A V6 egy B Vectra 170 Le

De volt 400 CDI V8 biturbo dízel is 295 Le Lorinser ...

De persze átestem F astrán meg 1-2 mazdán meg más Audikon is. Elégedett vagyok a Mondeoval, jól fogyaszt de nem kelt bennem lángot, jönni menni dolgozni persze hibátlan és meg is lehet jelenni vele.


Az ST 220-at az autóim nagy része állva hagyta volna, de talán a 3.0 V6 vagy az ST egy köztes megoldás a teljesítmény és a fogyasztás közt..
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.11 hétfő, 20:45:57 írta Dini02 » Naplózva
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 20:47:28 »

A négy karikás márka a kedvencem, a 4x4 meg hab a tortán....
Szép a lista amúgy!

Mind Audi volt, a sor5 T 320 Le MTM tuningos,
a V8 330 Le ABT chipes
A V6 Biturbo S4 volt gyári 265 Le

A sor 6 egy 528i BMW Vanos 193 Le
A V12 egy 600as SEL Merci 390 Le
A V6 egy B Vectra 170 Le

De volt 400 CDI V8 biturbo dízel is 295 Le Lorinser ...

De persze átestem F astrán meg 1-2 mazdán meg más Audikon is. Elégedett vagyok a Mondeoval, jól fogyaszt de nem kelt bennem lángot, jönni menni dolgozni persze hibátlan és meg is lehet jelenni vele.

Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 21:08:51 »

A négy karikás márka a kedvencem, a 4x4 meg hab a tortán....
Szép a lista amúgy!

sor5 T
http://www.youtube.com/watch?v=FVECluDtGWU
Naplózva
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 21:37:52 »

100 s4 nem egy rossz autó, s2 estleg rs2 ami még szimpatikus lenne,csak ami jó azt erősen meg kell fizetni.
[
quote author=Dini02 link=topic=1460.msg745807#msg745807 date=1360613331]
sor5 T
http://www.youtube.com/watch?v=FVECluDtGWU
[/quote]
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 21:41:30 »


Rossz a műszer, vagy tök hideg olajjal nyomja neki?
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2013.02.12 kedd, 07:14:02 »

Rossz a műszer, vagy tök hideg olajjal nyomja neki?
En nyomom neki, ez az en kocsim volt Wink
Rossz volt a muszer , kabelszakadas miatt. Ezt megvetel utan videoztam masnap,  utana lett rendbe teve es eladva.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2013.02.12 kedd, 07:44:29 »

En nyomom neki, ez az en kocsim volt Wink
Rossz volt a muszer , kabelszakadas miatt. Ezt megvetel utan videoztam masnap,  utana lett rendbe teve es eladva.

 eljen  Megnyugodott a lelkem  vigyor3
Naplózva
cosfi
Vendég
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 18:33:52 »

Sziasztok!
Ma kényszerből tankoltam Lukoilnál - amúgy csak Shell - és menet közben 400 km után kigyulladt a diagnosztikai lámpa (Zeg-Nyíregyet nyomtam). A tankba 52 liter ment bele, tehát elég üres volt. Kérdésem, hogy lehet ez a benzin miatt? Korábban volt egy ilyen esetem, és pár nap után kialudt. Akkor erre nem figyeltem, de így utólag lehet, hogy akkor is máshol tankoltam, mint szoktam. Lehet ennyire érzékeny az üzemanyagra a kicsike?
Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #395 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 19:22:57 »

Sziasztok!
Ma kényszerből tankoltam Lukoilnál - amúgy csak Shell - és menet közben 400 km után kigyulladt a diagnosztikai lámpa (Zeg-Nyíregyet nyomtam). A tankba 52 liter ment bele, tehát elég üres volt. Kérdésem, hogy lehet ez a benzin miatt? Korábban volt egy ilyen esetem, és pár nap után kialudt. Akkor erre nem figyeltem, de így utólag lehet, hogy akkor is máshol tankoltam, mint szoktam. Lehet ennyire érzékeny az üzemanyagra a kicsike?
Köszi

Érdeles, mert én meg CSAK Lukoilnál tankolok és a shell-t soha többet!
Persze ki tudja, hogy más más Lukoil kútnál mik "a házi szabályok", de Szentendre kiváló!

Amúgy elképzelhető, hogy a más minőségű a két benzin -tuti- és emiatt amíg nem tanul hozzá a motorvezérlő hibát jelez.
De lehet más is, akár nem összefüggő hiba, ami most jött elő.
Ki kell olvasni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:41:45 »

Üdv.
Mégis csak bántja a fantáziám ez a V6. eplus2
Cool érzés lehet mikor 170 paci bömböl a motortérben! wave Tényleg ez már belesik a luxusadóba? Biztos nem 169,9 Le Huh??? eplus2
Mondjuk ha szimpla teljesítmény adó van rá az is elég húzós.
Mennyi fórumosnak van 2,5 V6?
Tapasztalatok? Fogyi, hibalista, ...stb.
Ebből is a facelift utániakra kell öszpontosítani, vagy itt jók a korábbiak is?Nálam a facelift utáni külsőségek, mint a krómos hűtőrács, meg a krómcsíkos hátsólámpa meg az ilyen szintű változtatások háttérbe szoríthatók, ha egy atombiztos gép a kárpótlás.
Naplózva

Mk3 benzin 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #397 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:48:26 »


nincs luxusadó.ellenben van teljesítmény alapján számolt illeték,ami tetemes összeg az átíráskor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2013.02.22 péntek, 20:27:52 »

nincs luxusadó.ellenben van teljesítmény alapján számolt illeték,ami tetemes összeg az átíráskor.

mire nincs luxusadó?
Naplózva

Mk3 benzin 2002
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2013.02.22 péntek, 20:31:19 »

kérdés ?
mennyit bír a vízpumpa,milyen időközönként kell cserélni?
Naplózva

Mk3 benzin 2002
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.