Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 23:57:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1176160 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 20:28:11 »

miért?ettöl tönkremehet a sapka?de más meg azt mondta meleg motornál kell állitani.

Lehet, hogy rosszul emlékszem és nem a mondin, hanem még a vectrán, de rá is van írva a tartályra a jeleknél, hogy COLD.
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 18:46:59 »

Öntsd fel a max és min közé (ha gondolod filccel jelöld meg) hidegen. Használd az autót és másnap reggel, hidegen nézd meg újra a szintet.
Ha nem stimmel, no para. Állítsd be újra és nézd meg másnap. Ha több napon keresztül mindig alacsonyabb, mint előző nap reggel, akkor szivároghat.
Ha nem változik, rendben.
oksa ezt tettem.ma használtam most ugyan ugy áll.de minden nap megnézem aztán kiderül.min-max között van most.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2013.07.09 kedd, 21:47:07 »

ha vízpumpaszíj szakadás után nem azon a környéken kezd el keresgélni, akkor hülye
az a szíj nem szakad el csak úgy ...
Ez igaz ,az enyémben jó volt a pumpa ,de a szíj kockásra volt repedve,bármikor elszállhatott volna ,még jó hogy csapágyas volt a szíjfeszítő mert így rá kellett nézni,nekem pl úgy szakadt volna el ,hogy a vízpumpa hibátlan azóta is. Smiley
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 16:13:03 »

sziasztok!ma megint megnéztem a vizállást és megint eltünt belöle egy minimális.nem értem.nyomát nem látom.viszont azt vettem észre hogy az új kiegy.sapkán valszeg nem tökéletes a menet.mert se lejönni se feltekerni nem megy elsöre rákell nehezednem és ugy letekerni párszor probálkozni kell vele.pedig vadi új.de persze lehet más oka is.pl hengerfejes lett mégis?lehet nem ereszt sehol csak csipeget?tippek?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:30:20 »

sziasztok!ma megint megnéztem a vizállást és megint eltünt belöle egy minimális.nem értem.nyomát nem látom.viszont azt vettem észre hogy az új kiegy.sapkán valszeg nem tökéletes a menet.mert se lejönni se feltekerni nem megy elsöre rákell nehezednem és ugy letekerni párszor probálkozni kell vele.pedig vadi új.de persze lehet más oka is.pl hengerfejes lett mégis?lehet nem ereszt sehol csak csipeget?tippek?

Szerintem nem kell megijedni. Mennyit mentél az utántöltés óta? Ha sokat, akkor szerintem elpárolgott.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #605 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:49:34 »

Szerintem nem kell megijedni. Mennyit mentél az utántöltés óta? Ha sokat, akkor szerintem elpárolgott.

Nana.... zárt rendszerben nem párolog az csak úgy.   Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:50:53 »

Nana.... zárt rendszerben nem párolog az csak úgy.   Cool

De lehetséges?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #607 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:52:27 »

De lehetséges?

Ja..1 év alatt csökkenhet a szint kicsit. Ha minden rendben van egyébként.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 19:54:01 »

Ja..1 év alatt csökkenhet a szint kicsit. Ha minden rendben van egyébként.

Ugye, hogy ugye?  eplus2

Visszatérve a gondjára. Lehetséges még az is, hogy valahol, valamelyik csőnél lassan szivárog, de nem látható, mert mire lecsöppenne, elpárolog.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 20:23:09 »

Ugye, hogy ugye?  eplus2

Visszatérve a gondjára. Lehetséges még az is, hogy valahol, valamelyik csőnél lassan szivárog, de nem látható, mert mire lecsöppenne, elpárolog.

Ez sokkal valószínűbb. mint az elpárolgás.

A vízpumpa és a termosztátház közötti csövet érdemes csekkolni. Ott szokott ereszteni és a hő miatt el is párolog onnan még mielőtt leérne bárhova is.
Emellett bármelyik csatlakozásnál tud ereszteni... taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 08:00:04 »

Ez sokkal valószínűbb. mint az elpárolgás.

A vízpumpa és a termosztátház közötti csövet érdemes csekkolni. Ott szokott ereszteni és a hő miatt el is párolog onnan még mielőtt leérne bárhova is.
Emellett bármelyik csatlakozásnál tud ereszteni... taps
vagy még az is lehet, hogy a múltkor maradt benne buborék
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 11:33:20 »

vagy még az is lehet, hogy a múltkor maradt benne buborék
buborék?lehet.de az hogy múlik el?amikor a vizpumpát cseréltem simán csak felöntöttem és annyi.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 11:35:41 »

Ez sokkal valószínűbb. mint az elpárolgás.

A vízpumpa és a termosztátház közötti csövet érdemes csekkolni. Ott szokott ereszteni és a hő miatt el is párolog onnan még mielőtt leérne bárhova is.
Emellett bármelyik csatlakozásnál tud ereszteni... taps
ez nagyszerü.az a baj hogy sehol nincs nyoma.lehet a gumicsö amit cseréltek nem megfelelöen rakták rá a bilincseket vagy valami.leginkább a városba szaladgálok vele.kb 1 deci ami eltünik mindig és elég idegesitö hogy hol a fenébe szivároghat el.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 11:42:45 »

buborék?lehet.de az hogy múlik el?amikor a vizpumpát cseréltem simán csak felöntöttem és annyi.
ha rendszeresen eltűnik, akkor nem buborék
ha folyik, akkor annak nyoma kell hogy legyen
még ha nem is vizes, de legalább a víz nyomának látszania kell valamelyik csövön
benn nem vizes a szőnyeg? (fűtőradiátor)
Naplózva
RickShaw
Vendég
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 20:35:51 »

Sziasztok !

2005-ös kiadású 2.5V6 motornál néha-néha előfordult kezdettől fogva, h nem húzott rendesen. Tegnap és ma is előfordult. Pénteken még OK volt, ment rendesen, aztán ma már 180 fölé nem lehetett húzni.
Nemrég lett a motor rendbe téve, de nem hinném h ezzel kapcsolatos, mert régebben is évente 2-3-4 alkalommal előjött 1-2 napra. Benzin kilőve, ilyenkor volt azonnal benzincsere, de nem javult meg tőle.
Pumpa, kábelek, gyertyák voltak cserélve ilyenkor, de ez egyik sem hatott rá. Aztán hirtelen 1 óra vagy 2 nap után megint megjavul.

Előjött már úgy is h beindítás után már egyáltalán nem húzott, de úgy is, h mentem a pályán kb. 160-nal, és hirtelen el-erőtlenedett, mintha kicsit elvettem volna a gázt. Ilyenkor érzésre kb. 60-80 lovat veszít. Nem értem, minden ok, hibajel nincs, és nem is volt soha. Nem rángat, a motor egyenletesen jár, minden henger megy. Benzintank nyomás ok.

Ja, igen, Ford szervízben vagy 2 éve computer rádugva, mentünk egy kört padlógázon, épp nem ment 180 fölé, és nem tudták megmondani mi lehet ... jött az 5let, hogy szép lassan cserélgessünk ki mindent - persze az én számlámra ...

Villamos ember vagyok, keveset tudok a benzinmotorokról, és már tanácstalan vagyok. Van valakinek 5lete, mi a bánat lehet a baja?
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2013.07.16 kedd, 11:14:38 »

ha rendszeresen eltűnik, akkor nem buborék
ha folyik, akkor annak nyoma kell hogy legyen
még ha nem is vizes, de legalább a víz nyomának látszania kell valamelyik csövön
benn nem vizes a szőnyeg? (fűtőradiátor)
nem éreztem hogy vizes lenne.sztem nem az lesz a baj.viszont semmi kedvem szerelöhöz vinni hogy 10-20-on ezrekért keresse hol mehet el a viz.pár nap után mindig elmegy az a kevés viz.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2013.07.16 kedd, 11:19:31 »

Sziasztok !

2005-ös kiadású 2.5V6 motornál néha-néha előfordult kezdettől fogva, h nem húzott rendesen. Tegnap és ma is előfordult. Pénteken még OK volt, ment rendesen, aztán ma már 180 fölé nem lehetett húzni.
Nemrég lett a motor rendbe téve, de nem hinném h ezzel kapcsolatos, mert régebben is évente 2-3-4 alkalommal előjött 1-2 napra. Benzin kilőve, ilyenkor volt azonnal benzincsere, de nem javult meg tőle.
Pumpa, kábelek, gyertyák voltak cserélve ilyenkor, de ez egyik sem hatott rá. Aztán hirtelen 1 óra vagy 2 nap után megint megjavul.

Előjött már úgy is h beindítás után már egyáltalán nem húzott, de úgy is, h mentem a pályán kb. 160-nal, és hirtelen el-erőtlenedett, mintha kicsit elvettem volna a gázt. Ilyenkor érzésre kb. 60-80 lovat veszít. Nem értem, minden ok, hibajel nincs, és nem is volt soha. Nem rángat, a motor egyenletesen jár, minden henger megy. Benzintank nyomás ok.

Ja, igen, Ford szervízben vagy 2 éve computer rádugva, mentünk egy kört padlógázon, épp nem ment 180 fölé, és nem tudták megmondani mi lehet ... jött az 5let, hogy szép lassan cserélgessünk ki mindent - persze az én számlámra ...

Villamos ember vagyok, keveset tudok a benzinmotorokról, és már tanácstalan vagyok. Van valakinek 5lete, mi a bánat lehet a baja?
az én régi v6-om kb ugyan ezt produkálta a közel 3évig amig nálam volt és nem lett meg a gond igy adtam el.pedig minden létezö dolgot kicseréltettem rajta.amiket te is.fölöslegesen.sztem olyan diagra kéne vinned ahol értenek is hozzá.nem egy szimpla rákötöm a gépet és nem mutat semmit helyre.vannak itt hozzá értök talán lesz aki ért ehez is.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2013.07.16 kedd, 18:27:12 »

Sziasztok!
A dudálóhang effektus  (moosing) nálam is előjött, alapjáratszabályozó csere után megint csendes az autó.
Naplózva
RickShaw
Vendég
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2013.07.17 szerda, 10:44:13 »

az én régi v6-om kb ugyan ezt produkálta a közel 3évig amig nálam volt és nem lett meg a gond igy adtam el.pedig minden létezö dolgot kicseréltettem rajta.amiket te is.fölöslegesen.sztem olyan diagra kéne vinned ahol értenek is hozzá.nem egy szimpla rákötöm a gépet és nem mutat semmit helyre.vannak itt hozzá értök talán lesz aki ért ehez is.

Ide is felteszem, mert alapjában véve 2005-ös MKIII a V6-om. Az eredeti az MKII V6-ban van.

" ... Na Urak, aki jól megtippeli mi a hibája, annak jutalomból postázok egy ilyet:  http://seasoft.hu/gsm/gepjarmu/mobilcar-08d.php
Direkt Mondeomhoz készült GSM-es autóriasztó, központi zár és ablakemelő vezérléséhez általunk kifejlesztet modul.
Annak aki előszörre megmondja a tutit, annak nagy köszönetbe csomagolva ingyé küldök egy ilyet !   ..."

Az egész mögött az van, h a V6 Mondeomat már csak városban használom, az én vezetési temperamentumomhoz (legalábbis városban) ez tökéletes.
9. éves vas 200e felett, vadi új 225/17-es Yokohamákkal, új féktárcsákkal, állítható Koni lengőkkel,  Eibach ültető rugókkal meg csiptuning kipuffal ... de szerintem jó ha 1 millát kapnék érte.
Sajnálnám (ennyiért) eladni ...
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2013.07.17 szerda, 11:47:40 »

Ide is felteszem, mert alapjában véve 2005-ös MKIII a V6-om. Az eredeti az MKII V6-ban van.

" ... Na Urak, aki jól megtippeli mi a hibája, annak jutalomból postázok egy ilyet:  http://seasoft.hu/gsm/gepjarmu/mobilcar-08d.php
Direkt Mondeomhoz készült GSM-es autóriasztó, központi zár és ablakemelő vezérléséhez általunk kifejlesztet modul.
Annak aki előszörre megmondja a tutit, annak nagy köszönetbe csomagolva ingyé küldök egy ilyet !   ..."

Az egész mögött az van, h a V6 Mondeomat már csak városban használom, az én vezetési temperamentumomhoz (legalábbis városban) ez tökéletes.
9. éves vas 200e felett, vadi új 225/17-es Yokohamákkal, új féktárcsákkal, állítható Koni lengőkkel,  Eibach ültető rugókkal meg csiptuning kipuffal ... de szerintem jó ha 1 millát kapnék érte.
Sajnálnám (ennyiért) eladni ...
Hibája? FORD eplus2 nekem az 1,8-as is csinál ilyet, egyszer van kedve menni, egyszer meg nincs. A ford-nál valami mérnök biztos vicces kedvében volt és lelket tervezett ezeknek a vasaknak.  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #620 Dátum: 2013.07.17 szerda, 12:30:46 »

Ide is felteszem, mert alapjában véve 2005-ös MKIII a V6-om. Az eredeti az MKII V6-ban van.

" ... Na Urak, aki jól megtippeli mi a hibája, annak jutalomból postázok egy ilyet:  http://seasoft.hu/gsm/gepjarmu/mobilcar-08d.php
Direkt Mondeomhoz készült GSM-es autóriasztó, központi zár és ablakemelő vezérléséhez általunk kifejlesztet modul.
Annak aki előszörre megmondja a tutit, annak nagy köszönetbe csomagolva ingyé küldök egy ilyet !   ..."

Az egész mögött az van, h a V6 Mondeomat már csak városban használom, az én vezetési temperamentumomhoz (legalábbis városban) ez tökéletes.
9. éves vas 200e felett, vadi új 225/17-es Yokohamákkal, új féktárcsákkal, állítható Koni lengőkkel,  Eibach ültető rugókkal meg csiptuning kipuffal ... de szerintem jó ha 1 millát kapnék érte.
Sajnálnám (ennyiért) eladni ...

Az autójavítás nem tipp mix és nem lehet távoltól végezni. Teljesen felesleges találgatni, tippelgetni.....
Ha beteg az ember, akkor sem úgy tesz, hogy felhívja az orvost, hogy tippelje meg mi a baj.
 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #621 Dátum: 2013.07.17 szerda, 13:05:44 »

Az autójavítás nem tipp mix és nem lehet távoltól végezni. Teljesen felesleges találgatni, tippelgetni.....
Ha beteg az ember, akkor sem úgy tesz, hogy felhívja az orvost, hogy tippelje meg mi a baj.
 wave
..ettől még nekem elküldheti a mobil cuccost.ráteném a brinyómra.még nem tom hova kábelezném,de biztosan jó egy olyan.. vigyor3
csak,hogy megnyugodjon a lelki világa....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
RickShaw
Vendég
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2013.07.17 szerda, 21:44:24 »

Az autójavítás nem tipp mix és nem lehet távoltól végezni. Teljesen felesleges találgatni, tippelgetni.....
Ha beteg az ember, akkor sem úgy tesz, hogy felhívja az orvost, hogy tippelje meg mi a baj.
 wave

Yes. Csak akkor van bibi, ha szakemberek egesz sora tanacstalan . . .
Es mindezt 11ezer forintos rezsi oraber mellett teszik, mert hogy egy markaszerviz ugye a draga muszerekkel. Ami fillerek egy jobb elektronikai labor berendezesehez kepest.
A szaktudas a szakszervizekben soxor nagykepu dumaval helyettesitodik.

A kor bezarul . . . marad a talalgatas. Ahogy kishazankban neha az orvosnal is :-(
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #623 Dátum: 2013.07.17 szerda, 21:52:05 »

Yes. Csak akkor van bibi, ha szakemberek egesz sora tanacstalan . . .
Es mindezt 11ezer forintos rezsi oraber mellett teszik, mert hogy egy markaszerviz ugye a draga muszerekkel. Ami fillerek egy jobb elektronikai labor berendezesehez kepest.
A szaktudas a szakszervizekben soxor nagykepu dumaval helyettesitodik.

A kor bezarul . . . marad a talalgatas. Ahogy kishazankban neha az orvosnal is :-(

Ebben igen sok az általánosítás.....sőt az egész az.

Valami hibát akkor lehet diagnosztizálni (nem hibakód olvasásra gondolok) ha fennálló hiba. A múlt hibafeltárása valóban a találgatás kategória, aminek semmi értelme.

Csakhogy az orvosinál is maradjunk (bár az is igaz, amit te mondasz)..... 3 napja fájt a lában, mitől lehetett?  Ugye mennyire értelmetlen találgatni......
Most fáj? Vizsgáljuk meg!

Addig is használd a Hyundai-t  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
RickShaw
Vendég
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2013.07.17 szerda, 21:59:26 »

..ettől még nekem elküldheti a mobil cuccost.ráteném a brinyómra.még nem tom hova kábelezném,de biztosan jó egy olyan.. vigyor3
csak,hogy megnyugodjon a lelki világa....

Ha te mondod meg a tutit, neked fogom elkuldeni.
Nem olyan nagy muveszet megmondani . . . ez egy tucat kis szeria auto, nem egy 600 lovas epitett vas, amiben csak ritkan mukodik minden egyszerre, mint ahogy a legutobbi gepemben is volt . . .
Az MkIII V6-ot illene minden markaszervizben alaposan ismerni, ezert vesszuk hetkoznapi hasznalatra.
Ha lerohad, az elso utcasarkon javitsak meg. Egy epitett auto eseteben elnezem h lerohad es trailer kell neki, de nehogymar egy szimpla szeria V6 is ennyit szarakodjon . . .

A lelki vilagom meg a mondeo eseteben a valos 200 loero erzetekor nyugodna meg . . .
Naplózva
RickShaw
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2013.07.17 szerda, 22:10:24 »

Ebben igen sok az általánosítás.....sőt az egész az.

Valami hibát akkor lehet diagnosztizálni (nem hibakód olvasásra gondolok) ha fennálló hiba. A múlt hibafeltárása valóban a találgatás kategória, aminek semmi értelme.

Csakhogy az orvosinál is maradjunk (bár az is igaz, amit te mondasz)..... 3 napja fájt a lában, mitől lehetett?  Ugye mennyire értelmetlen találgatni......
Most fáj? Vizsgáljuk meg!

Addig is használd a Hyundai-t  Wink

Kosz a tippet, a hyundai ugyan nemileg tobb, mint a mondeo, de a varosi kozlekedes kishazankban nem 19-es felninek valo moka.
Ha mar tippet adtal, adj legyszi meg egyet: az orszagban 6 db markaszerviben evek alatt egyszer sem tudtam rajonni mi a hiba, pedig amikor bevittem, mindig fennallt. Te mit tennel?
Ha pedig valahonnnan ismersz . . . ne kimelj :-)
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 00:51:01 »

Ha te mondod meg a tutit, neked fogom elkuldeni.
Nem olyan nagy muveszet megmondani . . . ez egy tucat kis szeria auto, nem egy 600 lovas epitett vas, amiben csak ritkan mukodik minden egyszerre, mint ahogy a legutobbi gepemben is volt . . .
Az MkIII V6-ot illene minden markaszervizben alaposan ismerni, ezert vesszuk hetkoznapi hasznalatra.
Ha lerohad, az elso utcasarkon javitsak meg. Egy epitett auto eseteben elnezem h lerohad es trailer kell neki, de nehogymar egy szimpla szeria V6 is ennyit szarakodjon . . .

A lelki vilagom meg a mondeo eseteben a valos 200 loero erzetekor nyugodna meg . . .

lehet hogy illene de mégsem értenek hozzá.nagyon nem.és ha meglátják a motorteret csak vakaroznak hogy hu meg ha hogy bevan zsufolva ez a motor.és biza le is robbanhat és még trailere is kerülhet ahogy került az enyém is.nem akarlak elkeseriteni de sztem nem lesz meg a hiba.vagy elfogadod igy vagy eladod.sztem ez nem egy olyan probléma hogy cserélnek 1alkatrészt és megoldodik a gond.kicsit mélyebben kéne belenézni a motorba azt meg ki vállalná ugy  hogy nem is mindig produkálja a hibát.sztem neked ugyan az a bibid ami nekem volt.és sose derült ki hogy mi is volt az ténylegesen.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
RickShaw
Vendég
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 15:33:35 »

lehet hogy illene de mégsem értenek hozzá.nagyon nem.és ha meglátják a motorteret csak vakaroznak hogy hu meg ha hogy bevan zsufolva ez a motor.és biza le is robbanhat és még trailere is kerülhet ahogy került az enyém is.nem akarlak elkeseriteni de sztem nem lesz meg a hiba.vagy elfogadod igy vagy eladod.sztem ez nem egy olyan probléma hogy cserélnek 1alkatrészt és megoldodik a gond.kicsit mélyebben kéne belenézni a motorba azt meg ki vállalná ugy  hogy nem is mindig produkálja a hibát.sztem neked ugyan az a bibid ami nekem volt.és sose derült ki hogy mi is volt az ténylegesen.

Ha mi is csak olyan szinten ertenenk az elektronikahoz, valszeg ez az email sem johetett volna letre. :-(
Naplózva
pethyke18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:45:45 »

Sziasztok.nekem egy olyan problémám vanhogy a mondeom ami 2,5 v6-os egy kipufogó javitás után (katalizátor csere és 60-as rendszer) felvillant egy sárga szimbólum a műszerfalona jobb felső sarokba a középső.kiolvasták a hibát mely azt hozta hogy katalizátor de az ki lett cserélve.le lett nullázva minden hibakód törölve és második vagy harmadik inditásnál visszagyullad.benzinszivattyú most lett cserélve és van amikor húz mint állat van amikor szakaszosan (húz nem húz és megint)2001.11-ik havi az auto.kérem segitség mert megőrülök hogy egy diesel lehagy. worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #629 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:56:08 »

Sziasztok.nekem egy olyan problémám vanhogy a mondeom ami 2,5 v6-os egy kipufogó javitás után (katalizátor csere és 60-as rendszer) felvillant egy sárga szimbólum a műszerfalona jobb felső sarokba a középső.kiolvasták a hibát mely azt hozta hogy katalizátor de az ki lett cserélve.le lett nullázva minden hibakód törölve és második vagy harmadik inditásnál visszagyullad.benzinszivattyú most lett cserélve és van amikor húz mint állat van amikor szakaszosan (húz nem húz és megint)2001.11-ik havi az auto.kérem segitség mert megőrülök hogy egy diesel lehagy. worship

A hátsó szondára vissza van dugva a csatlakozó vagy nem sérült?
Egyébként milyen katalizátor lett belerakva? Ha nem megfelelő, akkor simán írhatja hibásnak.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pethyke18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:15:08 »

vissza lett dugva de lehet hogy lassan küldi a jelet?mert mondták nekem ezt is
valami ötlet?csere esetleg és mennyibe kerül?a kat. méretben ugyan az mint a gyári csak utángyártott.de ha kivesszem akkor mi van?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.22 hétfő, 21:17:40 írta pethyke18 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #631 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:25:44 »

vissza lett dugva de lehet hogy lassan küldi a jelet?mert mondták nekem ezt is
valami ötlet?csere esetleg és mennyibe kerül?a kat. méretben ugyan az mint a gyári csak utángyártott.de ha kivesszem akkor mi van?


Itt nem csak a méret számít!  nyes
A katalizátorban lévő oxidáló réteg összetétele...... (úgy szokták hívni, hogy hány utas a katalizátor) Ha nem megfelelő, akkor a kontroll szonda hibásnak érzi, mivel a katalizátor "tudása" nem megfelelő. Ehhez igazítják a kontroll szonda jelének elemzését a motorvezérlő szoftverében.
Ezért nem mindegy milyen katalizátort veszünk....ha utángyártottban gondolkodunk.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pethyke18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:32:31 »

Itt nem csak a méret számít!  nyes
A katalizátorban lévő oxidáló réteg összetétele...... (úgy szokták hívni, hogy hány utas a katalizátor) Ha nem megfelelő, akkor a kontroll szonda hibásnak érzi, mivel a katalizátor "tudása" nem megfelelő. Ehhez igazítják a kontroll szonda jelének elemzését a motorvezérlő szoftverében.
Ezért nem mindegy milyen katalizátort veszünk....ha utángyártottban gondolkodunk.
de ha kivenném akat. mi történne?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #633 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:34:32 »

de ha kivenném akat. mi történne?

Ha van szonda mögötte....és van...akkor az felkapcsolná a motorkontroll lámpát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pethyke18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 22:07:54 »

Ha van szonda mögötte....és van...akkor az felkapcsolná a motorkontroll lámpát.
Gyerekek minden tisztelet nektek és köszönöm a segítséget am a katalizátor passzol úgyhogy szonda lesz. worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #635 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 22:13:18 »

Gyerekek minden tisztelet nektek és köszönöm a segítséget am a katalizátor passzol úgyhogy szonda lesz. worship

Passzol..... méretben?
"Tudásban" is passzoljon. A szonda jelét ellenőrizni kell mielőtt cseréled, nehogy feleslegesen tedd.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pethyke18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2013.07.24 szerda, 16:25:35 »

Passzol..... méretben?
"Tudásban" is passzoljon. A szonda jelét ellenőrizni kell mielőtt cseréled, nehogy feleslegesen tedd.
mindenképp passzol a kat. mert ehez vettem és hogy tudom ellenőrizni a szonda jelet?

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #637 Dátum: 2013.07.24 szerda, 18:15:10 »

mindenképp passzol a kat. mert ehez vettem és hogy tudom ellenőrizni a szonda jelet?



"mindenképp passzol a kat. mert ehez vettem"
Hát ez kicsit sem garancia az alkatrész helyességre.
Diagnosztikai eszközzel, current data...szkóp...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2013.07.31 szerda, 20:30:19 »

Sziasztok!
Aki tudja légyszi mondja meg, hogy a hátsó henger sor jobb vagy balnak számít? Szelepfedél tömítést akarok venni hátsó henger sorhoz, illetve ragaszkodjak a gyári alkatrészhez vagy az is jó ha máshol veszem meg?

Köszi előre is a segítséget!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #639 Dátum: 2013.07.31 szerda, 20:34:39 »

Sziasztok!
Aki tudja légyszi mondja meg, hogy a hátsó henger sor jobb vagy balnak számít? Szelepfedél tömítést akarok venni hátsó henger sorhoz, illetve ragaszkodjak a gyári alkatrészhez vagy az is jó ha máshol veszem meg?

Köszi előre is a segítséget!

Vegyél mindkettőt. Jó a jó minőségű ismert tömítésgyártók termékei is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pethyke18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2013.07.31 szerda, 23:08:11 »

sziasztok :wave:Ha kuplungot kellene cserélnem mennyibe fájna mennyi idő kicsesrélni és miet vegyek?2001-es 2,5 v6 mondeo
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 08:16:39 »

Sziasztok!
Aki tudja légyszi mondja meg, hogy a hátsó henger sor jobb vagy balnak számít? Szelepfedél tömítést akarok venni hátsó henger sorhoz, illetve ragaszkodjak a gyári alkatrészhez vagy az is jó ha máshol veszem meg?

Köszi előre is a segítséget!

Jobb.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 11:02:15 »

sziasztok :wave:Ha kuplungot kellene cserélnem mennyibe fájna mennyi idő kicsesrélni és miet vegyek?2001-es 2,5 v6 mondeo


Hát csak az alkatrész vagy 150-180e ft. Kuplungozáskor cserés szokott lenni a szett (tárcsa, szerkezet, kinyomó), a kettőstömegű lendkerék és célszerű cserélni a főtengely szimmeringet. A munkadíj pedig változó, de számolhatsz min 30e ft-al. Úgyhogy az egész mutatvány kb 200e péz. De lehet, hogy én gondolom rosszul.

Néhány ár: kuplung szett lendkerék nélkül gyári

lendkerék

Nézve az árakat, javítom magam, mert csak az alkatrész 240e ft a Cromax-nál. A többi cégnél lehet olcsóbb vagy drágább, de nagy különbségek nincsenek.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 11:05:14 »

Hát csak az alkatrész vagy 150-180e ft. Kuplungozáskor cserés szokott lenni a szett (tárcsa, szerkezet, kinyomó), a kettőstömegű lendkerék és célszerű cserélni a főtengely szimmeringet. A munkadíj pedig változó, de számolhatsz min 30e ft-al. Úgyhogy az egész mutatvány kb 200e péz. De lehet, hogy én gondolom rosszul.

Néhány ár: kuplung szett lendkerék nélkül gyári

lendkerék

Nézve az árakat, javítom magam, mert csak az alkatrész 240e ft a Cromax-nál. A többi cégnél lehet olcsóbb vagy drágább, de nagy különbségek nincsenek.
nincs nagy különbség?
tárcsa, kinyomó és szerkezet kb 50-60e külföldről ...
lendkereket miért cserélnéd? (amúgyis csak sima van benne)
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.01 csütörtök, 11:07:38 írta yooccoo » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #644 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 11:06:42 »

A V6-ban nincs kettős tömegű.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 11:09:10 »

nincs nagy különbség?
tárcsa, kinyomó és szerkezet kb 50-60e külföldről ...
lendkereket miért cserélnéd?

Nyilván, ha nem kettős tömegű, akkor nem kell, csak, ha már nagyon sz.r állapotban van. Ha igen, akkor ajánlott (persze, ha "kevés" km van benne, akkor nem), pont a munkadíj miatt, hogy ne kelljen egy-két hónapon belül megint szétdönteni a fél elejét jópézé. De mindenki azt csinál, amit akar.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 11:10:27 »

A V6-ban nincs kettős tömegű.

Akkor nem értem, hogy miért drágább, mint a kettőstömegű. (majd 2x annyiba kerül).
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 11:12:05 »

Akkor nem értem, hogy miért drágább, mint a kettőstömegű. (majd 2x annyiba kerül).
mert aki azt gallyra rakja, az meg is érdemli, hogy sok pénzt fizessen érte
lényegében nem is kell cserélni a motor élettartama alatt
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 11:16:22 »

mert aki azt gallyra rakja, az meg is érdemli, hogy sok pénzt fizessen érte
lényegében nem is kell cserélni a motor élettartama alatt

Akkor - 140 az alkatrész. Összegezve: kb 140 az alkatrész+kb 30 a munkadíj. Ez nagyjából 170e ft. Ha már szétszedik, akkor célszerű megnézetni a jobb oldali féltengelyen a csapágyat is. Ez +13e ft.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #649 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 11:20:58 »

Akkor nem értem, hogy miért drágább, mint a kettőstömegű. (majd 2x annyiba kerül).

Legalább is, én eddig egyikben sem azt találtam.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.