Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:08:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
V6 motorok
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
75
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motorok (Megtekintve 1306684 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1150 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 12:18:24 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.11 csütörtök, 10:15:07
Neeem...egy V6 blokkból lehet szép dohányzóasztalt is csinálni.
Na látod, az még halála után is értelmes dolog.
Egy dízel blokkból mi lesz? Megy a kohóba beolvasztásra....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1151 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 15:38:03 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.11 csütörtök, 07:06:22
Mert sokszor össze-vissza kerülnek fel alkatrészek rá.....
Tolatóradar előre, kapunyitó a rendszám mellé...mikor a szélvédőn belül kéne lennie....stb.
parkolássegítő. És van róla műbizojylatom, jóvan?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1152 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 15:40:53 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.11 csütörtök, 15:38:03
parkolássegítő. És van róla műbizojylatom, jóvan?
Nem neked volt címezve.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1153 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 16:14:48 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.11 csütörtök, 12:18:24
Na látod, az még halála után is értelmes dolog.
Egy dízel blokkból mi lesz? Megy a kohóba beolvasztásra....
Dízelból is van V blokk....
A dízel blokk még falja a sok km-t, mikor a benzines már rég dohányzóasztal.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1154 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 16:35:04 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.11 csütörtök, 15:40:53
Nem neked volt címezve.....
ezt becopta.lebukott....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1155 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 17:52:56 »
Sziasztok!
Ismét kérdeznék, elvégre azért van a fórum.
Vannak praktikák amikkel kicsit hangosabbá tudom tenni az autót? Nem azt akarom bömböljön, hanem, hogy kicsit felerősödjön a V blokk jellegzetes hangja. Kipufogó építgetés nem egyszerű dolog és az autó nem ér annyit amibe kerülne. Direkt szűrőt nem szeretnék.
Olvastam itt a szűrőház kifúrását, az valóban járható út? Valaki osszon meg kérem valami tapasztalatot.
Vicces hozzászólásokat is szeretem és köszönöm, de most valami használható kéne. Csak mert látom nagyon beindult a humor.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1156 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 17:54:09 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.11 csütörtök, 16:35:04
ezt becopta.lebukott....
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1157 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 17:58:32 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.11 csütörtök, 17:52:56
Sziasztok!
Ismét kérdeznék, elvégre azért van a fórum.
Vannak praktikák amikkel kicsit hangosabbá tudom tenni az autót? Nem azt akarom bömböljön, hanem, hogy kicsit felerősödjön a V blokk jellegzetes hangja. Kipufogó építgetés nem egyszerű dolog és az autó nem ér annyit amibe kerülne. Direkt szűrőt nem szeretnék.
Olvastam itt a szűrőház kifúrását, az valóban járható út? Valaki osszon meg kérem valami tapasztalatot.
Vicces hozzászólásokat is szeretem és köszönöm, de most valami használható kéne. Csak mert látom nagyon beindult a humor.
Pedig rendes építés nélkül csak rosszat tehetsz.
A szürőház furkálás butaság. Vedd le róla a bejövő csövet, úgy legalább nem teszed tönkre a házat.
Le kell vágni a 2 hátsó dobot, és egy jól hangolt, ccmre is megfelelőt feltenni helyette. Vagy kettőt, az jobban néz ki.
Pénz nélkül ne várj csodát. Bár ha egy írható cdre kiírod a ghymkana valamelyik részét és felhangosítod, na az a legolcsóbb verzió.
Naplózva
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1158 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 18:14:35 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.11 csütörtök, 17:58:32
Pedig rendes építés nélkül csak rosszat tehetsz.
A szürőház furkálás butaság. Vedd le róla a bejövő csövet, úgy legalább nem teszed tönkre a házat.
Le kell vágni a 2 hátsó dobot, és egy jól hangolt, ccmre is megfelelőt feltenni helyette. Vagy kettőt, az jobban néz ki.
Pénz nélkül ne várj csodát. Bár ha egy írható cdre kiírod a ghymkana valamelyik részét és felhangosítod, na az a legolcsóbb verzió.
Jogos nyilván a pénzes dolog, de olvastam ezt a dolgot és érdekelt. Kipuf témánál ott álltam meg, hogy milyet kéne? Hogy lehet ezeket kipróbálni?(Gondolom sehogy) Hol tudom meg milyen kell? Cserélt már valakit itt kipufdobot? Elég nehéz dolog.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1159 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 18:19:19 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.11 csütörtök, 18:14:35
Jogos nyilván a pénzes dolog, de olvastam ezt a dolgot és érdekelt. Kipuf témánál ott álltam meg, hogy milyet kéne? Hogy lehet ezeket kipróbálni?(Gondolom sehogy) Hol tudom meg milyen kell? Cserélt már valakit itt kipufdobot? Elég nehéz dolog.
Ha nem akarsz szívni, csináltass, pl janónál.
A konfekció dobok a bemenőcső méretére és motor ccmre vannak általába hirdetve. Barkácsolni azzal is kell, mert a rozsdamentes véget te teteted fel rá, a rögzítésekkel együtt. Akkor meg inkább a janó.
Naplózva
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1160 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 18:25:44 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.11 csütörtök, 18:19:19
Ha nem akarsz szívni, csináltass, pl janónál.
A konfekció dobok a bemenőcső méretére és motor ccmre vannak általába hirdetve. Barkácsolni azzal is kell, mert a rozsdamentes véget te teteted fel rá, a rögzítésekkel együtt. Akkor meg inkább a janó.
Ki az vagy mi az a janó?
Csak mert kicsivel írtad.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1161 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 18:27:54 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.11 csütörtök, 18:25:44
Ki az vagy mi az a janó?
Csak mert kicsivel írtad.
Kipufogós....Janó-dob.
Ők értenek hozzá...elmondod mit szeretnél és megmondják mennyi lesz.
Tesómnak a focusára csináltak dupla véget amit úgy "hangoltak", ahogy ő kérte.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1162 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 18:31:46 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.11 csütörtök, 18:27:54
Kipufogós....Janó-dob.
Ők értenek hozzá...elmondod mit szeretnél és megmondják mennyi lesz.
Tesómnak a focusára csináltak dupla véget amit úgy "hangoltak", ahogy ő kérte.
Szuper! Akkor ők értenek hozzá kellően. Már csak az a kérdés, hogy hodalható át a távolság, mert én debreceni vagyok. Azért dobok egy e-mailt nekik.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1163 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 18:33:25 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.11 csütörtök, 18:27:54
Kipufogós....Janó-dob.
Ők értenek hozzá...elmondod mit szeretnél és megmondják mennyi lesz.
Tesómnak a focusára csináltak dupla véget amit úgy "hangoltak", ahogy ő kérte.
Jaja, lehet próbálkozni, de minek, ha van ahol egyből jó lesz.
http://www.janodob.hu
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1164 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 18:34:41 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.11 csütörtök, 18:31:46
Szuper! Akkor ők értenek hozzá kellően. Már csak az a kérdés, hogy hodalható át a távolság, mert én debreceni vagyok. Azért dobok egy e-mailt nekik.
Ja hát ha ki lenne töltve a profilod......
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1165 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 18:37:35 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.11 csütörtök, 18:31:46
Szuper! Akkor ők értenek hozzá kellően. Már csak az a kérdés, hogy hodalható át a távolság, mert én debreceni vagyok. Azért dobok egy e-mailt nekik.
Szerintem Debrecen környékén is van kipufogós.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1166 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 18:38:23 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.11 csütörtök, 18:34:41
Ja hát ha ki lenne töltve a profilod......
akkor inkább a ghymkana.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1167 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 18:38:45 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.11 csütörtök, 18:33:25
Jaja, lehet próbálkozni, de minek, ha van ahol egyből jó lesz.
http://www.janodob.hu
Dinamitnál csináltatta.....
Ilyen lett:
http://www.dinamit-dob.hu/galeria_nez/ford-focus-2-oldali-sport
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1168 Dátum:
2014.12.11 csütörtök, 20:41:53 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.11 csütörtök, 17:58:32
Pedig rendes építés nélkül csak rosszat tehetsz.
A szürőház furkálás butaság. Vedd le róla a bejövő csövet, úgy legalább nem teszed tönkre a házat.
Le kell vágni a 2 hátsó dobot, és egy jól hangolt, ccmre is megfelelőt feltenni helyette. Vagy kettőt, az jobban néz ki.
Pénz nélkül ne várj csodát. Bár ha egy írható cdre kiírod a ghymkana valamelyik részét és felhangosítod, na az a legolcsóbb verzió.
Na ez így nem teljesen helytálló. Tisztázni kéne mi a rossz. Ugyanis bármit könnyítesz a kipufogón, átömlős dobtól kezdve a teljes rendszerig, mindenképpen veszítesz nyomatékot az alsó fordulatszám tartományokban, és valamennyit nyersz nagy fordulaton. Ez függ a beavatkozás mértékétől. Igazán rosszat tenni csak pont egy teljes rendszerrel lehet, ha annak túl nagy az átmérője. Az csak olyan magas fordulatszámon lenne ideális, amire az adott motor nem is képes. De ha képes, mert versenyre épült, akkor pont, hogy jót cselekedtél
Ennek okait a gázdinamika (áramlástechnika, nyomáslengések) magyarázza.
Természetesen egy okosan kialakított ideális rendszernek is akkor van igazán értelme, ha a motor és a vezérlés többi paraméterével összhangban van.
Amit te tudsz tenni kalci, az a gyári dobok cseréje átömlősre. Ezzel nem veszítesz érezhetően, és még kicsit javul is a rendszer öblítése nagyobb fordulaton. Ahogy én tudom a janóék (dinamit kipufogó) saját készítésű dobjai nem olcsóbbak egy sokkal minőségibb sportkipuffgyártó termékeinél. Szóval én az utóbbira szavaznék tapasztalatból. Alább linkelek egy katalógust, ha rákeresel sokfelé forgalmazzák, talán a közeledben is. Felszerelni pedig bármelyik kipufogós fel tudja. Egy dob miatt hülyeség lenne a janóékhoz menni. Hangolás az náluk is annyi, hogy levágják, és odapróbálnak 1-2 dobot, de az úgysem szól úgy, mint amikor fel van rendesen hegesztve. Egy minőségi átömlős dobbal nem tudsz mellényúlni, mert csak a csúnya magas hangokat vágja le, a mélyet meghagyja, és önmagában nem lesz hangos, csak ha a középdobot és a katalizátort is kiveszed.
60-as bemenő csőátmérőtől felfelé nézzed. (Javítsatok, ha 65 a gyári csövezés, mert akkor afelett.)
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=lista&katid=1
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1169 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:18:53 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.10 szerda, 21:20:45
Innen nehéz megmondani.
Szerelő megleste az autót. A szag valóban olaj lehet, főtengely szimeringre gyanakodik. Kár, hogy most lett cserélve.
A rángatás meg érzése szerint már nem gyújtás hiba, hanem szakadt az egyik gumi és az ráz.
Amúgyis akartam venni új téligumikat. Van tapasztalat milyet érdemes? Mennyire kell a díjnyertest venni 30 plusz ezerért?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1170 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:36:21 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.12 péntek, 21:18:53
Szerelő megleste az autót. A szag valóban olaj lehet, főtengely szimeringre gyanakodik. Kár, hogy most lett cserélve.
A rángatás meg érzése szerint már nem gyújtás hiba, hanem szakadt az egyik gumi és az ráz.
Amúgyis akartam venni új téligumikat. Van tapasztalat milyet érdemes? Mennyire kell a díjnyertest venni 30 plusz ezerért?
Meg kell nézni hol nedves a karter, és rögtön kiderül. Rángatás sokminden miatt lehet(gyertya, gy.kábel, trafó, stb), de a gumi nagyon szakadt kell legyen, hogy amiatt rángasson a kocsi.
A gumi pedig olyan dolog, hogy mit gondolsz, milyen minőséget érdemelsz Te és a család. Én most a melós kocsimra Barum-ot vettem, mert olcsó, és a család nem használja
Naplózva
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1171 Dátum:
2014.12.13 szombat, 09:02:46 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.12 péntek, 21:36:21
Meg kell nézni hol nedves a karter, és rögtön kiderül. Rángatás sokminden miatt lehet(gyertya, gy.kábel, trafó, stb), de a gumi nagyon szakadt kell legyen, hogy amiatt rángasson a kocsi.
A gumi pedig olyan dolog, hogy mit gondolsz, milyen minőséget érdemelsz Te és a család. Én most a melós kocsimra Barum-ot vettem, mert olcsó, és a család nem használja
Most azt figyeltem, hogy nem is rángatás, hanem inkább egyenletes remegés. Ha üresbe rakom az autót ugyanolyan frekvenciával remeg, mintha sebességben lenne. A gyújtás amúgy kompletten cserélve lett.
Naplózva
d4n33
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1172 Dátum:
2014.12.13 szombat, 13:44:47 »
mennyiből jönne ki egy komplett v6-os motor felújítása?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1173 Dátum:
2014.12.13 szombat, 15:54:46 »
Idézetet írta: d4n33 - 2014.12.13 szombat, 13:44:47
mennyiből jönne ki egy komplett v6-os motor felújítása?
Annyi pénz nincs a világon.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1174 Dátum:
2014.12.13 szombat, 16:11:28 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.13 szombat, 15:54:46
Annyi pénz nincs a világon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1175 Dátum:
2014.12.13 szombat, 17:33:15 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.13 szombat, 16:11:28
De tényleg, 4-600.000 meg még több is lehet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1176 Dátum:
2014.12.13 szombat, 20:38:58 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.13 szombat, 17:33:15
De tényleg, 4-600.000 meg még több is lehet.
ennyi pénzt arr a fhosra meg senki nem költ...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1177 Dátum:
2014.12.14 vasárnap, 09:08:47 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.13 szombat, 20:38:58
ennyi pénzt arr a fhosra meg senki nem költ...
Na te meg szépen mennyél vissza a traktoros kormos topicokba ne ronccsad itt a levegőt.
Naplózva
d4n33
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1178 Dátum:
2014.12.14 vasárnap, 11:07:01 »
Sajna a motor eszi az olajat 1l/4000 km (maxrol minre kerul a szint a nivopalcan) alapon illetve a motorterbol gazadasnal 3-4000 es fordulatszamnal olyan hang hallhato mintha sportkipufogo lenne az auton, holott nincs. V6-nal ez normalis volna? Emlitett hibak?! Ismesmereteben higyan alakulna a motorfelujitas koltsege? Illetve masik kerdesem amit az elektro reszben feltettem de valaszt nem kaptam ra - esetleg majd itt - hogy a kocsiban vilkamos szerelest kovetoen a vezeto oldali zarral kozpontilag nem zarhato nyithato az auto valamint belterrol a csomagter se nyithato. Ha eppen mukodik a vezeto oldali zar, akkor a csomagter ajto is nyithato belulrol. Kulcsrol mukodik a kozponti zar illetve a csomagterajto is kulcson levo kulon gombbal nyithato. Hogyan lehetne orvosolni a dolgot? Koszonom a segitseget es a valaszt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1179 Dátum:
2014.12.14 vasárnap, 12:26:15 »
Idézetet írta: d4n33 - 2014.12.14 vasárnap, 11:07:01
Sajna a motor eszi az olajat 1l/4000 km (maxrol minre kerul a szint a nivopalcan) alapon illetve a motorterbol gazadasnal 3-4000 es fordulatszamnal olyan hang hallhato mintha sportkipufogo lenne az auton, holott nincs. V6-nal ez normalis volna? Emlitett hibak?! Ismesmereteben higyan alakulna a motorfelujitas koltsege? Illetve masik kerdesem amit az elektro reszben feltettem de valaszt nem kaptam ra - esetleg majd itt - hogy a kocsiban vilkamos szerelest kovetoen a vezeto oldali zarral kozpontilag nem zarhato nyithato az auto valamint belterrol a csomagter se nyithato. Ha eppen mukodik a vezeto oldali zar, akkor a csomagter ajto is nyithato belulrol. Kulcsrol mukodik a kozponti zar illetve a csomagterajto is kulcson levo kulon gombbal nyithato. Hogyan lehetne orvosolni a dolgot? Koszonom a segitseget es a valaszt.
A v6-osnál a belső hengerfej szokott tönkremenni, mert annak a hűtése nem tökéletes.
Lehet, hogy nálad is ez a gond... bár az olajfogyi emiatt... nem valószínű.
Szelepszár szimering?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
d4n33
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1180 Dátum:
2014.12.14 vasárnap, 13:12:55 »
Idézetet írta: Angel - 2014.12.14 vasárnap, 12:26:15
A v6-osnál a belső hengerfej szokott tönkremenni, mert annak a hűtése nem tökéletes.
Lehet, hogy nálad is ez a gond... bár az olajfogyi emiatt... nem valószínű.
Szelepszár szimering?
engem ezek javítási költség vonzata is érdekelne. (hogy mivel kalkuláljak)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1181 Dátum:
2014.12.14 vasárnap, 13:20:46 »
Idézetet írta: d4n33 - 2014.12.14 vasárnap, 13:12:55
engem ezek javítási költség vonzata is érdekelne. (hogy mivel kalkuláljak)
Nem olcsó....vidd el egy szerelőhöz aki ért is hozzá és nem akarja kicserélni a fél autót.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1182 Dátum:
2014.12.14 vasárnap, 15:24:02 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.14 vasárnap, 09:08:47
Na te meg szépen mennyél vissza a traktoros kormos topicokba ne ronccsad itt a levegőt.
így van vagy így van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1183 Dátum:
2014.12.14 vasárnap, 16:09:05 »
Idézetet írta: d4n33 - 2014.12.14 vasárnap, 13:12:55
engem ezek javítási költség vonzata is érdekelne. (hogy mivel kalkuláljak)
Fehérváron tudok jó szerelőt ajánlani.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1184 Dátum:
2014.12.14 vasárnap, 16:10:47 »
Idézetet írta: VZoli - 2014.12.14 vasárnap, 16:09:05
Fehérváron tudok jó szerelőt ajánlani.
Úgy érted Fehérváron ajánlod, de a szerelő Debrecenben lakik?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1185 Dátum:
2014.12.14 vasárnap, 16:11:36 »
Idézetet írta: d4n33 - 2014.12.14 vasárnap, 13:12:55
engem ezek javítási költség vonzata is érdekelne. (hogy mivel kalkuláljak)
Azt javaslom kicsit olvass vissza a hengerfejességgel kapcsolatban (nem is kell sokat) ebben a topikban, és megtudod a részleteket, illetve helytállóbb válaszokat. Az MKII V6 topikban is sokszor volt már téma.
Az olaj több mindentől fogyhat, de itt hengerfejességtől ritkán, ha csak ennyi a tüneted, nem valószínű, hogy hengerfejes az autód. A motort akkor kéne teljesen szétdönteni és esetleg felújítani, ha a dugattyúgyűrűknél enné az olajat, de sok más helyen is eltűnhet. Vidd el szerelőhöz, mert látatlanban nem lehet diagnosztizálni.
A hangról készíthetnél felvételt (video -> youtube), mert azt sem lehet a képzelőerőnkre bízni.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1186 Dátum:
2014.12.14 vasárnap, 16:13:18 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.14 vasárnap, 16:10:47
Úgy érted Fehérváron ajánlod, de a szerelő Debrecenben lakik?
Srácok legalább a V6 topikokat ne cseteljétek szét légyszíves hülyeségekkel
Oké, hogy ti ismeritek egymást személyesen, de aki nem, annak ez zavaró.
Köszönjük.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1187 Dátum:
2014.12.14 vasárnap, 16:15:29 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.12.14 vasárnap, 16:13:18
Srácok legalább a V6 topikokat ne cseteljétek szét légyszíves hülyeségekkel
Oké, hogy ti ismeritek egymást személyesen, de aki nem, annak ez zavaró.
Köszönjük.
Képzelem mennyire zavaró.... görgesd tovább.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1188 Dátum:
2014.12.18 csütörtök, 22:18:11 »
Idézetet írta: d4n33 - 2014.12.14 vasárnap, 11:07:01
Sajna a motor eszi az olajat 1l/4000 km (maxrol minre kerul a szint a nivopalcan) alapon illetve a motorterbol gazadasnal 3-4000 es fordulatszamnal olyan hang hallhato mintha sportkipufogo lenne az auton, holott nincs. V6-nal ez normalis volna? Emlitett hibak?! Ismesmereteben higyan alakulna a motorfelujitas koltsege? Illetve masik kerdesem amit az elektro reszben feltettem de valaszt nem kaptam ra - esetleg majd itt - hogy a kocsiban vilkamos szerelest kovetoen a vezeto oldali zarral kozpontilag nem zarhato nyithato az auto valamint belterrol a csomagter se nyithato. Ha eppen mukodik a vezeto oldali zar, akkor a csomagter ajto is nyithato belulrol. Kulcsrol mukodik a kozponti zar illetve a csomagterajto is kulcson levo kulon gombbal nyithato. Hogyan lehetne orvosolni a dolgot? Koszonom a segitseget es a valaszt.
A balos zár van kifeküdve, ha azt kicseréled, megszűnik a probléma.
Idézetet írta: d4n33 - 2014.12.13 szombat, 13:44:47
mennyiből jönne ki egy komplett v6-os motor felújítása?
Keress egy jó szerelőt, nézesd meg, utána agyalj ilyeneken. Lehet nincs is olyan nagy probléma, te meg kicserélteted a fél autót...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.18 csütörtök, 22:21:37 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
kalci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1189 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:37:14 »
Sziasztok!
Szopórollerem újabb sarcot vet ki rám úgy érzem.
Ha kinyomom a kuplungot és berakom egyesbe vagy kettesbe vagy hármasba akkor hangot ad ki. Éles ciccegő hangot. Szerintetek komplett kuplung szett +kinyomó csere?
Szomorú vagyok.
Naplózva
kowikamil
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1190 Dátum:
2014.12.31 szerda, 09:21:01 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.23 kedd, 15:37:14
Sziasztok!
***órollerem újabb sarcot vet ki rám úgy érzem.
Ha kinyomom a kuplungot és berakom egyesbe vagy kettesbe vagy hármasba akkor hangot ad ki. Éles ciccegő hangot. Szerintetek komplett kuplung szett +kinyomó csere?
Szomorú vagyok.
Miért vagy szomorú?
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1191 Dátum:
2014.12.31 szerda, 13:02:32 »
Idézetet írta: kalci - 2014.12.23 kedd, 15:37:14
Sziasztok!
***órollerem újabb sarcot vet ki rám úgy érzem.
Ha kinyomom a kuplungot és berakom egyesbe vagy kettesbe vagy hármasba akkor hangot ad ki. Éles ciccegő hangot. Szerintetek komplett kuplung szett +kinyomó csere?
Szomorú vagyok.
Én is azt kérdezem, miért vagy szomorú? Azt hitted, ha megveszel egy autót, arra azután már nem is kell költeni? Sajnos, a V6 még érzékenyebb erre, de nekem is az van. Mikor megvettem, úgy vettem meg, tudtam, költenem is kell rá. Ennek ellenére boldog vagyok, hogy ilyen autóm van. A Trabant olcsóbb lenne. Miért nem olyat vettél?
Naplózva
1face
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1192 Dátum:
2015.01.07 szerda, 06:51:43 »
Idézetet írta: d4n33 - 2014.12.14 vasárnap, 11:07:01
Sajna a motor eszi az olajat 1l/4000 km (maxrol minre kerul a szint a nivopalcan) alapon illetve a motorterbol gazadasnal 3-4000 es fordulatszamnal olyan hang hallhato mintha sportkipufogo lenne az auton, holott nincs. V6-nal ez normalis volna? Emlitett hibak?! Ismesmereteben higyan alakulna a motorfelujitas koltsege? Illetve masik kerdesem amit az elektro reszben feltettem de valaszt nem kaptam ra - esetleg majd itt - hogy a kocsiban vilkamos szerelest kovetoen a vezeto oldali zarral kozpontilag nem zarhato nyithato az auto valamint belterrol a csomagter se nyithato. Ha eppen mukodik a vezeto oldali zar, akkor a csomagter ajto is nyithato belulrol. Kulcsrol mukodik a kozponti zar illetve a csomagterajto is kulcson levo kulon gombbal nyithato. Hogyan lehetne orvosolni a dolgot? Koszonom a segitseget es a valaszt.
Szia!
Szerintem nem kellene túl nagy problémának tekinteni, hogy 4000km-en megeszik 1l olajat! Ha eddig 5w-30 volt benne - rakj bele nyugodtan 10w-st!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1193 Dátum:
2015.01.07 szerda, 07:30:10 »
Idézetet írta: 1face - 2015.01.07 szerda, 06:51:43
Szia!
Szerintem nem kellene túl nagy problémának tekinteni, hogy 4000km-en megeszik 1l olajat! Ha eddig 5w-30 volt benne - rakj bele nyugodtan 10w-st!
Azt meg majd mégjobban fogja enni.
Naplózva
1face
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1194 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:16:53 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.07 szerda, 07:30:10
Azt meg majd mégjobban fogja enni.
miért is
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1195 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:30:18 »
Idézetet írta: 1face - 2015.01.07 szerda, 16:16:53
miért is
mert nagyon szereti a v6
Naplózva
1face
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1196 Dátum:
2015.01.07 szerda, 17:25:14 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.07 szerda, 16:30:18
mert nagyon szereti a v6
Én május óta 28000km-t mentem az ST-vel. Az első olajcserénél 5w-40et rakattam bele. Ezzel 1000km után 7deci volt az utántöltés!!! Nem kevés...
A következőnél már a 10w-60 következett. Azóta 3000km mentem és nem kellett utántölteni!
Nekem ez tökéletesen megfelel.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1197 Dátum:
2015.01.07 szerda, 18:39:44 »
Idézetet írta: 1face - 2015.01.07 szerda, 17:25:14
Én május óta 28000km-t mentem az ST-vel. Az első olajcserénél 5w-40et rakattam bele. Ezzel 1000km után 7deci volt az utántöltés!!! Nem kevés...
A következőnél már a 10w-60 következett. Azóta 3000km mentem és nem kellett utántölteni!
Nekem ez tökéletesen megfelel.
Én az mk2 v6ommal 0w50 mobil1 olajjal jártam. Nem ette. A 10w40 et ette.
Az mk3 az 5w30 vagy 0w40 olajjal megy nálam, nem eszi.
Naplózva
1face
Vendég
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1198 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 05:55:35 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.07 szerda, 18:39:44
Én az mk2 v6ommal 0w50 mobil1 olajjal jártam. Nem ette. A 10w40 et ette.
Az mk3 az 5w30 vagy 0w40 olajjal megy nálam, nem eszi.
Logikus!
A hígabbat nem eszi, a sűrűbbet meg igen!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: V6 motorok
«
Új hozzászólás #1199 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 07:06:12 »
Idézetet írta: 1face - 2015.01.08 csütörtök, 05:55:35
Logikus!
A hígabbat nem eszi, a sűrűbbet meg igen!
Nem mindegy, hogy hol/hogyan "eszi". Egyébként meg üzem melegen mindegyik ugyanolyan, hiszen amiben változás van az a hideg oldali szivattyúzhatóság.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
75
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ