Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:08:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1306684 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:18:24 »



Neeem...egy V6 blokkból lehet szép dohányzóasztalt is csinálni.  hehe

Na látod, az még halála után is értelmes dolog.
Egy dízel blokkból mi lesz? Megy a kohóba beolvasztásra....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:38:03 »


Mert sokszor össze-vissza kerülnek fel alkatrészek rá.....  vigyor3
Tolatóradar előre, kapunyitó a rendszám mellé...mikor a szélvédőn belül kéne lennie....stb.  eplus2
parkolássegítő. És van róla műbizojylatom, jóvan? Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:40:53 »

parkolássegítő. És van róla műbizojylatom, jóvan? Cheesy

Nem neked volt címezve.....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 16:14:48 »

Na látod, az még halála után is értelmes dolog.
Egy dízel blokkból mi lesz? Megy a kohóba beolvasztásra....  eplus2


 taps
Dízelból is van V blokk....
A dízel blokk még falja a sok km-t, mikor a benzines már rég dohányzóasztal.  eplus2
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 16:35:04 »

Nem neked volt címezve.....  wave
ezt becopta.lebukott.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 17:52:56 »

Sziasztok!

Ismét kérdeznék, elvégre azért van a fórum. Smiley
Vannak praktikák amikkel kicsit hangosabbá tudom tenni az autót? Nem azt akarom bömböljön, hanem, hogy kicsit felerősödjön a V blokk jellegzetes hangja. Kipufogó építgetés nem egyszerű dolog és az autó nem ér annyit amibe kerülne. Direkt szűrőt nem szeretnék. 
Olvastam itt a szűrőház kifúrását, az valóban járható út? Valaki osszon meg kérem valami tapasztalatot.

Vicces hozzászólásokat is szeretem és köszönöm, de most valami használható kéne. Csak mert látom nagyon beindult a humor. Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 17:54:09 »

ezt becopta.lebukott.... eplus2
eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 17:58:32 »

Sziasztok!

Ismét kérdeznék, elvégre azért van a fórum. Smiley
Vannak praktikák amikkel kicsit hangosabbá tudom tenni az autót? Nem azt akarom bömböljön, hanem, hogy kicsit felerősödjön a V blokk jellegzetes hangja. Kipufogó építgetés nem egyszerű dolog és az autó nem ér annyit amibe kerülne. Direkt szűrőt nem szeretnék. 
Olvastam itt a szűrőház kifúrását, az valóban járható út? Valaki osszon meg kérem valami tapasztalatot.

Vicces hozzászólásokat is szeretem és köszönöm, de most valami használható kéne. Csak mert látom nagyon beindult a humor. Smiley
Pedig rendes építés nélkül csak rosszat tehetsz.
A szürőház furkálás butaság. Vedd le róla a bejövő csövet, úgy legalább nem teszed tönkre a házat.
Le kell vágni a 2 hátsó dobot, és egy jól hangolt, ccmre is megfelelőt feltenni helyette. Vagy kettőt, az jobban néz ki.
Pénz nélkül ne várj csodát. Bár ha egy írható cdre kiírod a ghymkana valamelyik részét és felhangosítod, na az a legolcsóbb verzió.
Naplózva
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:14:35 »

Pedig rendes építés nélkül csak rosszat tehetsz.
A szürőház furkálás butaság. Vedd le róla a bejövő csövet, úgy legalább nem teszed tönkre a házat.
Le kell vágni a 2 hátsó dobot, és egy jól hangolt, ccmre is megfelelőt feltenni helyette. Vagy kettőt, az jobban néz ki.
Pénz nélkül ne várj csodát. Bár ha egy írható cdre kiírod a ghymkana valamelyik részét és felhangosítod, na az a legolcsóbb verzió.

Jogos nyilván a pénzes dolog, de olvastam ezt a dolgot és érdekelt. Kipuf témánál ott álltam meg, hogy milyet kéne? Hogy lehet ezeket kipróbálni?(Gondolom sehogy) Hol tudom meg milyen kell? Cserélt már valakit itt kipufdobot? Elég nehéz dolog. Sad
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:19:19 »

Jogos nyilván a pénzes dolog, de olvastam ezt a dolgot és érdekelt. Kipuf témánál ott álltam meg, hogy milyet kéne? Hogy lehet ezeket kipróbálni?(Gondolom sehogy) Hol tudom meg milyen kell? Cserélt már valakit itt kipufdobot? Elég nehéz dolog. Sad
Ha nem akarsz szívni, csináltass, pl janónál.
A konfekció dobok a bemenőcső méretére és motor ccmre vannak általába hirdetve. Barkácsolni azzal is kell, mert a rozsdamentes véget te teteted fel rá, a rögzítésekkel együtt. Akkor meg inkább a janó.
Naplózva
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:25:44 »

Ha nem akarsz szívni, csináltass, pl janónál.
A konfekció dobok a bemenőcső méretére és motor ccmre vannak általába hirdetve. Barkácsolni azzal is kell, mert a rozsdamentes véget te teteted fel rá, a rögzítésekkel együtt. Akkor meg inkább a janó.

Ki az vagy mi az a janó? Cheesy Csak mert kicsivel írtad. Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:27:54 »

Ki az vagy mi az a janó? Cheesy Csak mert kicsivel írtad. Smiley


Kipufogós....Janó-dob.
Ők értenek hozzá...elmondod mit szeretnél és megmondják mennyi lesz. 
Tesómnak a focusára  csináltak dupla véget amit úgy "hangoltak", ahogy ő kérte. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:31:46 »



Kipufogós....Janó-dob.
Ők értenek hozzá...elmondod mit szeretnél és megmondják mennyi lesz. 
Tesómnak a focusára  csináltak dupla véget amit úgy "hangoltak", ahogy ő kérte. 

Szuper! Akkor ők értenek hozzá kellően. Már csak az a kérdés, hogy hodalható át a távolság, mert én debreceni vagyok. Azért dobok egy e-mailt nekik. Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:33:25 »



Kipufogós....Janó-dob.
Ők értenek hozzá...elmondod mit szeretnél és megmondják mennyi lesz. 
Tesómnak a focusára  csináltak dupla véget amit úgy "hangoltak", ahogy ő kérte. 
Jaja, lehet próbálkozni, de minek, ha van ahol egyből jó lesz.
http://www.janodob.hu
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:34:41 »

Szuper! Akkor ők értenek hozzá kellően. Már csak az a kérdés, hogy hodalható át a távolság, mert én debreceni vagyok. Azért dobok egy e-mailt nekik. Smiley
Ja hát ha ki lenne töltve a profilod...... integet2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:37:35 »

Szuper! Akkor ők értenek hozzá kellően. Már csak az a kérdés, hogy hodalható át a távolság, mert én debreceni vagyok. Azért dobok egy e-mailt nekik. Smiley


Szerintem Debrecen környékén is van kipufogós.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:38:23 »

Ja hát ha ki lenne töltve a profilod...... integet2
akkor inkább a ghymkana..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 18:38:45 »

Jaja, lehet próbálkozni, de minek, ha van ahol egyből jó lesz.
http://www.janodob.hu


Dinamitnál csináltatta.....
Ilyen lett: http://www.dinamit-dob.hu/galeria_nez/ford-focus-2-oldali-sport
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:41:53 »

Pedig rendes építés nélkül csak rosszat tehetsz.
A szürőház furkálás butaság. Vedd le róla a bejövő csövet, úgy legalább nem teszed tönkre a házat.
Le kell vágni a 2 hátsó dobot, és egy jól hangolt, ccmre is megfelelőt feltenni helyette. Vagy kettőt, az jobban néz ki.
Pénz nélkül ne várj csodát. Bár ha egy írható cdre kiírod a ghymkana valamelyik részét és felhangosítod, na az a legolcsóbb verzió.

Na ez így nem teljesen helytálló. Tisztázni kéne mi a rossz. Ugyanis bármit könnyítesz a kipufogón, átömlős dobtól kezdve a teljes rendszerig, mindenképpen veszítesz nyomatékot az alsó fordulatszám tartományokban, és valamennyit nyersz nagy fordulaton. Ez függ a beavatkozás mértékétől. Igazán rosszat tenni csak pont egy teljes rendszerrel lehet, ha annak túl nagy az átmérője. Az csak olyan magas fordulatszámon lenne ideális, amire az adott motor nem is képes. De ha képes, mert versenyre épült, akkor pont, hogy jót cselekedtél Smiley
Ennek okait a gázdinamika (áramlástechnika, nyomáslengések) magyarázza.
Természetesen egy okosan kialakított ideális rendszernek is akkor van igazán értelme, ha a motor és a vezérlés többi paraméterével összhangban van.

Amit te tudsz tenni kalci, az a gyári dobok cseréje átömlősre. Ezzel nem veszítesz érezhetően, és még kicsit javul is a rendszer öblítése nagyobb fordulaton. Ahogy én tudom a janóék (dinamit kipufogó) saját készítésű dobjai nem olcsóbbak egy sokkal minőségibb sportkipuffgyártó termékeinél. Szóval én az utóbbira szavaznék tapasztalatból. Alább linkelek egy katalógust, ha rákeresel sokfelé forgalmazzák, talán a közeledben is. Felszerelni pedig bármelyik kipufogós fel tudja. Egy dob miatt hülyeség lenne a janóékhoz menni. Hangolás az náluk is annyi, hogy levágják, és odapróbálnak 1-2 dobot, de az úgysem szól úgy, mint amikor fel van rendesen hegesztve. Egy minőségi átömlős dobbal nem tudsz mellényúlni, mert csak a csúnya magas hangokat vágja le, a mélyet meghagyja, és önmagában nem lesz hangos, csak ha a középdobot és a katalizátort is kiveszed.

60-as bemenő csőátmérőtől felfelé nézzed. (Javítsatok, ha 65 a gyári csövezés, mert akkor afelett.) http://aruhaz.vtx.hu/?mod=lista&katid=1
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:18:53 »

Innen nehéz megmondani.

Szerelő megleste az autót. A szag valóban olaj lehet, főtengely szimeringre gyanakodik. Kár, hogy most lett cserélve. Smiley
A rángatás meg érzése szerint már nem gyújtás hiba, hanem szakadt az egyik gumi és az ráz.
Amúgyis akartam venni új téligumikat. Van tapasztalat milyet érdemes? Mennyire kell a díjnyertest venni 30 plusz ezerért?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:36:21 »

Szerelő megleste az autót. A szag valóban olaj lehet, főtengely szimeringre gyanakodik. Kár, hogy most lett cserélve. Smiley
A rángatás meg érzése szerint már nem gyújtás hiba, hanem szakadt az egyik gumi és az ráz.
Amúgyis akartam venni új téligumikat. Van tapasztalat milyet érdemes? Mennyire kell a díjnyertest venni 30 plusz ezerért?

Meg kell nézni hol nedves a karter, és rögtön kiderül. Rángatás sokminden miatt lehet(gyertya, gy.kábel, trafó, stb), de a gumi nagyon szakadt kell legyen, hogy amiatt rángasson a kocsi.
A gumi pedig olyan dolog, hogy mit gondolsz, milyen minőséget érdemelsz Te és a család. Én most a melós kocsimra Barum-ot vettem, mert olcsó, és a család nem használja  eplus2
Naplózva
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2014.12.13 szombat, 09:02:46 »

Meg kell nézni hol nedves a karter, és rögtön kiderül. Rángatás sokminden miatt lehet(gyertya, gy.kábel, trafó, stb), de a gumi nagyon szakadt kell legyen, hogy amiatt rángasson a kocsi.
A gumi pedig olyan dolog, hogy mit gondolsz, milyen minőséget érdemelsz Te és a család. Én most a melós kocsimra Barum-ot vettem, mert olcsó, és a család nem használja  eplus2

Most azt figyeltem, hogy nem is rángatás, hanem inkább egyenletes remegés. Ha üresbe rakom az autót ugyanolyan frekvenciával remeg, mintha sebességben lenne. A gyújtás amúgy kompletten cserélve lett.
Naplózva
d4n33
Vendég
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2014.12.13 szombat, 13:44:47 »

mennyiből jönne ki egy komplett v6-os motor felújítása?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2014.12.13 szombat, 15:54:46 »

mennyiből jönne ki egy komplett v6-os motor felújítása?
Annyi pénz nincs a világon.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2014.12.13 szombat, 16:11:28 »

Annyi pénz nincs a világon.
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2014.12.13 szombat, 17:33:15 »

hehe
De tényleg, 4-600.000 meg még több is lehet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2014.12.13 szombat, 20:38:58 »

De tényleg, 4-600.000 meg még több is lehet.
ennyi pénzt arr a fhosra meg senki nem költ... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 09:08:47 »

ennyi pénzt arr a fhosra meg senki nem költ... eplus2
Na te meg szépen mennyél vissza a traktoros kormos topicokba ne ronccsad itt a levegőt.
mf1 Cheesy
Naplózva
d4n33
Vendég
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 11:07:01 »

Sajna a motor eszi az olajat 1l/4000 km (maxrol minre kerul a szint a nivopalcan) alapon illetve a motorterbol gazadasnal 3-4000 es fordulatszamnal olyan hang hallhato mintha sportkipufogo lenne az auton, holott nincs. V6-nal ez normalis volna? Emlitett hibak?! Ismesmereteben higyan alakulna a motorfelujitas koltsege? Illetve masik kerdesem amit az elektro reszben feltettem de valaszt nem kaptam ra - esetleg majd itt - hogy a kocsiban vilkamos szerelest kovetoen a vezeto oldali zarral kozpontilag nem zarhato nyithato az auto valamint belterrol a csomagter se nyithato. Ha eppen mukodik a vezeto oldali zar, akkor a csomagter ajto is nyithato belulrol. Kulcsrol mukodik a kozponti zar illetve a csomagterajto is kulcson levo kulon gombbal nyithato. Hogyan lehetne orvosolni a dolgot? Koszonom a segitseget es a valaszt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 12:26:15 »

Sajna a motor eszi az olajat 1l/4000 km (maxrol minre kerul a szint a nivopalcan) alapon illetve a motorterbol gazadasnal 3-4000 es fordulatszamnal olyan hang hallhato mintha sportkipufogo lenne az auton, holott nincs. V6-nal ez normalis volna? Emlitett hibak?! Ismesmereteben higyan alakulna a motorfelujitas koltsege? Illetve masik kerdesem amit az elektro reszben feltettem de valaszt nem kaptam ra - esetleg majd itt - hogy a kocsiban vilkamos szerelest kovetoen a vezeto oldali zarral kozpontilag nem zarhato nyithato az auto valamint belterrol a csomagter se nyithato. Ha eppen mukodik a vezeto oldali zar, akkor a csomagter ajto is nyithato belulrol. Kulcsrol mukodik a kozponti zar illetve a csomagterajto is kulcson levo kulon gombbal nyithato. Hogyan lehetne orvosolni a dolgot? Koszonom a segitseget es a valaszt.

A v6-osnál a belső hengerfej szokott tönkremenni, mert annak a hűtése nem tökéletes.
Lehet, hogy nálad is ez a gond... bár az olajfogyi emiatt... nem valószínű.
Szelepszár szimering?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
d4n33
Vendég
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 13:12:55 »

A v6-osnál a belső hengerfej szokott tönkremenni, mert annak a hűtése nem tökéletes.
Lehet, hogy nálad is ez a gond... bár az olajfogyi emiatt... nem valószínű.
Szelepszár szimering?

engem ezek javítási költség vonzata is érdekelne. (hogy mivel kalkuláljak)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 13:20:46 »

engem ezek javítási költség vonzata is érdekelne. (hogy mivel kalkuláljak)


Nem olcsó....vidd el egy szerelőhöz aki ért is hozzá és nem akarja kicserélni a fél autót.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 15:24:02 »

Na te meg szépen mennyél vissza a traktoros kormos topicokba ne ronccsad itt a levegőt.
mf1 Cheesy
így van vagy így van! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 16:09:05 »

engem ezek javítási költség vonzata is érdekelne. (hogy mivel kalkuláljak)
Fehérváron tudok jó szerelőt ajánlani.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 16:10:47 »

Fehérváron tudok jó szerelőt ajánlani.

Úgy érted Fehérváron ajánlod, de a szerelő Debrecenben lakik?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 16:11:36 »

engem ezek javítási költség vonzata is érdekelne. (hogy mivel kalkuláljak)


Azt javaslom kicsit olvass vissza a hengerfejességgel kapcsolatban (nem is kell sokat) ebben a topikban, és megtudod a részleteket, illetve helytállóbb válaszokat. Az MKII V6 topikban is sokszor volt már téma.
Az olaj több mindentől fogyhat, de itt hengerfejességtől ritkán, ha csak ennyi a tüneted, nem valószínű, hogy hengerfejes az autód. A motort akkor kéne teljesen szétdönteni és esetleg felújítani, ha a dugattyúgyűrűknél enné az olajat, de sok más helyen is eltűnhet. Vidd el szerelőhöz, mert látatlanban nem lehet diagnosztizálni.
A hangról készíthetnél felvételt (video -> youtube), mert azt sem lehet a képzelőerőnkre bízni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 16:13:18 »

Úgy érted Fehérváron ajánlod, de a szerelő Debrecenben lakik?  eplus2

Srácok legalább a V6 topikokat ne cseteljétek szét légyszíves hülyeségekkel Smiley Oké, hogy ti ismeritek egymást személyesen, de aki nem, annak ez zavaró.

Köszönjük.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2014.12.14 vasárnap, 16:15:29 »

Srácok legalább a V6 topikokat ne cseteljétek szét légyszíves hülyeségekkel Smiley Oké, hogy ti ismeritek egymást személyesen, de aki nem, annak ez zavaró.

Köszönjük.

Képzelem mennyire zavaró.... görgesd tovább.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 22:18:11 »

Sajna a motor eszi az olajat 1l/4000 km (maxrol minre kerul a szint a nivopalcan) alapon illetve a motorterbol gazadasnal 3-4000 es fordulatszamnal olyan hang hallhato mintha sportkipufogo lenne az auton, holott nincs. V6-nal ez normalis volna? Emlitett hibak?! Ismesmereteben higyan alakulna a motorfelujitas koltsege? Illetve masik kerdesem amit az elektro reszben feltettem de valaszt nem kaptam ra - esetleg majd itt - hogy a kocsiban vilkamos szerelest kovetoen a vezeto oldali zarral kozpontilag nem zarhato nyithato az auto valamint belterrol a csomagter se nyithato. Ha eppen mukodik a vezeto oldali zar, akkor a csomagter ajto is nyithato belulrol. Kulcsrol mukodik a kozponti zar illetve a csomagterajto is kulcson levo kulon gombbal nyithato. Hogyan lehetne orvosolni a dolgot? Koszonom a segitseget es a valaszt.

A balos zár van kifeküdve, ha azt kicseréled, megszűnik a probléma.

mennyiből jönne ki egy komplett v6-os motor felújítása?

Keress egy jó szerelőt, nézesd meg, utána agyalj ilyeneken. Lehet nincs is olyan nagy probléma, te meg kicserélteted a fél autót...
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.18 csütörtök, 22:21:37 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2014.12.23 kedd, 15:37:14 »

Sziasztok!

Szopórollerem újabb sarcot vet ki rám úgy érzem.
Ha kinyomom a kuplungot és berakom egyesbe vagy kettesbe vagy hármasba akkor hangot ad ki. Éles ciccegő hangot. Szerintetek komplett kuplung szett +kinyomó csere?
Szomorú vagyok.  szomoru1
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2014.12.31 szerda, 09:21:01 »

Sziasztok!

***órollerem újabb sarcot vet ki rám úgy érzem.
Ha kinyomom a kuplungot és berakom egyesbe vagy kettesbe vagy hármasba akkor hangot ad ki. Éles ciccegő hangot. Szerintetek komplett kuplung szett +kinyomó csere?
Szomorú vagyok.  szomoru1
Miért vagy szomorú? rinya
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2014.12.31 szerda, 13:02:32 »

Sziasztok!

***órollerem újabb sarcot vet ki rám úgy érzem.
Ha kinyomom a kuplungot és berakom egyesbe vagy kettesbe vagy hármasba akkor hangot ad ki. Éles ciccegő hangot. Szerintetek komplett kuplung szett +kinyomó csere?
Szomorú vagyok.  szomoru1
Én is azt kérdezem, miért vagy szomorú? Azt hitted, ha megveszel egy autót, arra azután már nem is kell költeni? Sajnos, a V6 még érzékenyebb erre, de nekem is az van. Mikor megvettem, úgy vettem meg, tudtam, költenem is kell rá. Ennek ellenére boldog vagyok, hogy ilyen autóm van. A Trabant olcsóbb lenne. Miért nem olyat vettél?  vigyor3  wave
Naplózva
1face
Vendég
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2015.01.07 szerda, 06:51:43 »

Sajna a motor eszi az olajat 1l/4000 km (maxrol minre kerul a szint a nivopalcan) alapon illetve a motorterbol gazadasnal 3-4000 es fordulatszamnal olyan hang hallhato mintha sportkipufogo lenne az auton, holott nincs. V6-nal ez normalis volna? Emlitett hibak?! Ismesmereteben higyan alakulna a motorfelujitas koltsege? Illetve masik kerdesem amit az elektro reszben feltettem de valaszt nem kaptam ra - esetleg majd itt - hogy a kocsiban vilkamos szerelest kovetoen a vezeto oldali zarral kozpontilag nem zarhato nyithato az auto valamint belterrol a csomagter se nyithato. Ha eppen mukodik a vezeto oldali zar, akkor a csomagter ajto is nyithato belulrol. Kulcsrol mukodik a kozponti zar illetve a csomagterajto is kulcson levo kulon gombbal nyithato. Hogyan lehetne orvosolni a dolgot? Koszonom a segitseget es a valaszt.

Szia!
Szerintem nem kellene túl nagy problémának tekinteni, hogy 4000km-en megeszik 1l olajat! Ha eddig 5w-30 volt benne - rakj bele nyugodtan 10w-st!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2015.01.07 szerda, 07:30:10 »

Szia!
Szerintem nem kellene túl nagy problémának tekinteni, hogy 4000km-en megeszik 1l olajat! Ha eddig 5w-30 volt benne - rakj bele nyugodtan 10w-st!
Azt meg majd mégjobban fogja enni.
Naplózva
1face
Vendég
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:16:53 »

Azt meg majd mégjobban fogja enni.
miért is  Huh?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:30:18 »

miért is  Huh?

mert nagyon szereti a v6  eplus2
Naplózva
1face
Vendég
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2015.01.07 szerda, 17:25:14 »

mert nagyon szereti a v6  eplus2

Én május óta 28000km-t mentem az ST-vel. Az első olajcserénél 5w-40et rakattam bele. Ezzel 1000km után 7deci volt az utántöltés!!! Nem kevés...
A következőnél már a 10w-60 következett. Azóta 3000km mentem és nem kellett utántölteni!
Nekem ez tökéletesen megfelel. eljen
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2015.01.07 szerda, 18:39:44 »

Én május óta 28000km-t mentem az ST-vel. Az első olajcserénél 5w-40et rakattam bele. Ezzel 1000km után 7deci volt az utántöltés!!! Nem kevés...
A következőnél már a 10w-60 következett. Azóta 3000km mentem és nem kellett utántölteni!
Nekem ez tökéletesen megfelel. eljen
Én az mk2 v6ommal 0w50 mobil1 olajjal jártam. Nem ette. A 10w40 et ette.
Az mk3 az 5w30 vagy 0w40 olajjal megy nálam, nem eszi.
Naplózva
1face
Vendég
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 05:55:35 »

Én az mk2 v6ommal 0w50 mobil1 olajjal jártam. Nem ette. A 10w40 et ette.
Az mk3 az 5w30 vagy 0w40 olajjal megy nálam, nem eszi.

Logikus!
A hígabbat nem eszi, a sűrűbbet meg igen! hehe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 07:06:12 »

Logikus!
A hígabbat nem eszi, a sűrűbbet meg igen! hehe

Nem mindegy, hogy hol/hogyan "eszi". Egyébként meg üzem melegen mindegyik ugyanolyan, hiszen amiben változás van az a hideg oldali szivattyúzhatóság.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.