Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:08:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 472546 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #250 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 18:30:35 »

nem.nem ezt kérték tőled. hehe

Viszont te biztos adsz neki valamit, folyamatosan......mert állandóan köszönget neked!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 18:38:44 »

Viszont te biztos adsz neki valamit, folyamatosan......mert állandóan köszönget neked!  eplus2

Ezzel a "frappáns" mondattal sem jössz ki abból, hogy dunsztod sincs az LPG rendszerektől, meg amiről TE azt hiszed, hogy van...
Az előző irományaidból ez egyértelmű mindenkinek, ez az égés nem a diesel autó  hehe

Üdv! G
Naplózva

2009 mondeo kombi 1,6 benzin, LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #252 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 18:42:17 »

Ezzel a "frappáns" mondattal sem jössz ki abból, hogy dunsztod sincs az LPG rendszerektől, meg amiről TE azt hiszed, hogy van...
Az előző irományaidból ez egyértelmű mindenkinek, ez az égés nem a diesel autó  hehe

Üdv! G

 laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #253 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 19:31:04 »



Ja, téged sem kérdezett.....senki!  eplus2
neked dunsztod van, Margit! taps taps taps nyes nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #254 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 20:44:03 »

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #255 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 21:19:55 »

 vigyor3

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 22:27:09 »


Izgalmasak ezek a benzines autók!  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #257 Dátum: 2014.10.19 vasárnap, 22:33:21 »

Izgalmasak ezek a benzines autók!  Wink

Áááá....a gázos izgalmasabb! Azzal mindig gáz van.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 16:26:53 »

Áááá....a gázos izgalmasabb! Azzal mindig gáz van.  eplus2
vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Syrius
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #259 Dátum: 2014.11.29 szombat, 14:14:49 »

Sziasztok  wave ! 2,0 ecoboost motorhoz nézegettem szőröket és ott láttam hogy van üzemanyagszűrő betét is A kérdesem az hogy hol van és hogy van valami előírás hogy mikor kell cserélni ? 1000000 már mentem vele de a szervízben meg nem szóltak róla Köszi az infókat előre is .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #260 Dátum: 2014.11.29 szombat, 14:23:32 »

Sziasztok  wave ! 2,0 ecoboost motorhoz nézegettem szőröket és ott láttam hogy van üzemanyagszűrő betét is A kérdesem az hogy hol van és hogy van valami előírás hogy mikor kell cserélni ? 1000000 már mentem vele de a szervízben meg nem szóltak róla Köszi az infókat előre is .
ez érdekes.nem tudom pontosan az ecobost milyen ciklusonkánt írja elő,de más motoroknál ez 60e km es csereperiódus.

A könyvében nincs benne?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gurgiga
Vendég
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2015.01.30 péntek, 21:02:05 »

Sziasztok. Jó estét kívánok !

Érdeklődni szeretnék . 2013-2014 - es benzines 160 Le. kézi váltós Mondeoról  (kombi) . Kinek mi a véleménye . Mert lassan cserélni kellene a régi autónkat.  Fogyasztás , szervízigény , mire kell figyelni mire nem, ez a motorméret elég vagy kicsi ? ( csak mert valahol azt olvastam , hogy ez nem valami erős motor , és nagyobb dombbal már küzdenie kell. Na nem vagyok egy vadászgép pilóta de ha kell akkor menjen )  Ha esetleg valakinek van ilyen autója az részletesebben írhatna.

Köszönöm.
  worship worship worship worship worship worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.30 péntek, 21:14:25 írta Gurgiga » Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2015.01.31 szombat, 20:29:45 »

Sziasztok. Jó estét kívánok !

Érdeklődni szeretnék . 2013-2014 - es benzines 160 Le. kézi váltós Mondeoról  (kombi) . Kinek mi a véleménye . Mert lassan cserélni kellene a régi autónkat.  Fogyasztás , szervízigény , mire kell figyelni mire nem, ez a motorméret elég vagy kicsi ? ( csak mert valahol azt olvastam , hogy ez nem valami erős motor , és nagyobb dombbal már küzdenie kell. Na nem vagyok egy vadászgép pilóta de ha kell akkor menjen )  Ha esetleg valakinek van ilyen autója az részletesebben írhatna.

Köszönöm.
  worship worship worship worship worship worship worship worship

igaz nekem csak 2007-es és 146LE van,de szvsz elég,és nem érzékelem a dombra fel jutás nehézségeit,de Te kombit szeretnél,ami kicsit súlyban nagyobb,meg 160 pacit, nem lesz gondod szerintem

2000 cm2, 5 ajtós vegyesben 7,9l/100km,160000km vezérlés csere,a kuplungszerkezet pedig, mikor meg adja magát

"csak mert valahol azt olvastam , hogy ez nem valami erős motor , és nagyobb dombbal már küzdenie kell. Na nem vagyok egy vadászgép pilóta de ha kell akkor menjen "
lehet,hogy az 1.6-os benzinesről hallottad
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #263 Dátum: 2015.01.31 szombat, 20:32:45 »

igaz nekem csak 2007-es és 146LE van,de szvsz elég,és nem érzékelem a dombra fel jutás nehézségeit,de Te kombit szeretnél,ami kicsit súlyban nagyobb,meg 160 pacit, nem lesz gondod szerintem

2000 cm2, 5 ajtós vegyesben 7,9l/100km,160000km vezérlés csere,a kuplungszerkezet pedig, mikor meg adja magát

"csak mert valahol azt olvastam , hogy ez nem valami erős motor , és nagyobb dombbal már küzdenie kell. Na nem vagyok egy vadászgép pilóta de ha kell akkor menjen "
lehet,hogy az 1.6-os benzinesről hallottad

Pontosítsunk, hogy Ecoboost-okról van-e szó.
A 1.6  Ecoboost  160 LE     -szíjas
A 2.0  Ecoboost 199/203/240 LE    -láncos
A sima 2.0 benzines (145LE) is láncos vezérlésű.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.31 szombat, 20:43:18 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siki
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 12:31:46 »

Pontosítsunk, hogy Ecoboost-okról van-e szó.
A 1.6  Ecoboost  160 LE     -szíjas
A 2.0  Ecoboost 199/203/240 LE    -láncos
A sima 2.0 benzines (145LE) is láncos vezérlésű.


igazad van, worship  worship  worship,addig nem terjedt a figyelmem  Roll Eyes  wow1
Naplózva
djc
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2015.03.17 kedd, 10:40:25 »

Sziasztok!

Új vagyok még itt, eddig csak olvasgattam. Egy 2012-es 1.6 ecoboost Mondeom van, s újabban fura hangja vana motornak, főleg hidegen, gyorsításkor. Afféle csörgés, "varrógép" hang. A debreceni szervizben keresték a baját, nagynyomású benzinszivattyúra gondoltak, kicserélték, de nem segített. Végül széttették a kezüket.
Nem tapasztalt valaki hasonlót esetleg?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2015.03.17 kedd, 11:25:03 »

Sziasztok!

Új vagyok még itt, eddig csak olvasgattam. Egy 2012-es 1.6 ecoboost Mondeom van, s újabban fura hangja vana motornak, főleg hidegen, gyorsításkor. Afféle csörgés, "varrógép" hang. A debreceni szervizben keresték a baját, nagynyomású benzinszivattyúra gondoltak, kicserélték, de nem segített. Végül széttették a kezüket.
Nem tapasztalt valaki hasonlót esetleg?
Azt, hogy a szakszerviz kicserél valamit jó drágán aztán széttárja a kezét? Dehogynem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
djc
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2015.03.17 kedd, 11:28:42 »

Azt, hogy a szakszerviz kicserél valamit jó drágán aztán széttárja a kezét? Dehogynem.

Kivételesen nem ez a helyzet Smiley
Garis "javítás" volt, megvettem annó az autóra az extra 5 éves garanciát.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #268 Dátum: 2015.03.17 kedd, 11:45:45 »

Kivételesen nem ez a helyzet Smiley
Garis "javítás" volt, megvettem annó az autóra az extra 5 éves garanciát.

Akkor meg pláne idióták, vidd másik szervizbe. Ez nem egy olcsó alkatrész ha jól sejtem, találomra cserélgetni meg nem szakszerű hozzáállás. Ilyen esetben szerintem megéri inkább utazni egy kicsit, hogy tényleg orvosolják a hibát. Budapesten van pár normálisabb hozzáállású szerviz. Sajna kevés a benzines tapasztalat, mint ahogy az autó is a fórumon. (MKIV esetében)
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
djc
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2015.03.17 kedd, 12:19:27 »

Akkor meg pláne idióták, vidd másik szervizbe. Ez nem egy olcsó alkatrész ha jól sejtem, találomra cserélgetni meg nem szakszerű hozzáállás. Ilyen esetben szerintem megéri inkább utazni egy kicsit, hogy tényleg orvosolják a hibát. Budapesten van pár normálisabb hozzáállású szerviz. Sajna kevés a benzines tapasztalat, mint ahogy az autó is a fórumon. (MKIV esetében)

Igen, gondoltam rá én is, hogy meg kellene másnak is mutatni. BP-n tudtok ajánlani megbízható márkaszervízt?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #270 Dátum: 2015.03.17 kedd, 12:43:32 »

Igen, gondoltam rá én is, hogy meg kellene másnak is mutatni. BP-n tudtok ajánlani megbízható márkaszervízt?

Én eddig két helyen jártam Bp-n: Az Üllői úti Petrányi, http://www.fordpetranyi.hu/rolunk/kapcsolat/. Itt a 20ezres szervizt csinálták, illetve karosszéria munkát, mert belementek a kocsiba sajna kétszer is. Korrektek voltak.
A másik: http://www.fordautofort.hu/kapcsolat-auto-fort-budapest.aspx?did=1179 Ide egy szerelő miatt járok, akit jó pár éve ismerek. Van másik szerelő is, de sajna garisban szerintem ő nem tud segíteni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
djc
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2015.03.17 kedd, 12:51:17 »

Én eddig két helyen jártam Bp-n: Az Üllői úti Petrányi, http://www.fordpetranyi.hu/rolunk/kapcsolat/. Itt a 20ezres szervizt csinálták, illetve karosszéria munkát, mert belementek a kocsiba sajna kétszer is. Korrektek voltak.
A másik: http://www.fordautofort.hu/kapcsolat-auto-fort-budapest.aspx?did=1179 Ide egy szerelő miatt járok, akit jó pár éve ismerek. Van másik szerelő is, de sajna garisban szerintem ő nem tud segíteni.

Köszönöm!
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 12:15:07 »

Szia
Nekem még a 2,0 mk3 van, de a páromnak 1 éves az 1,6ecoboostja, megbízhatóságról nem tudok nyilatkozni, mert még csak 11e van benne, de használatban eddig rendkívül jók a tapasztalataink, szabályosan közlekedve, sok várossal 7,2 a vegyes, hosszútávon, főúton 5,9-et is kihoztam már klímával, sok tempomattal, különösebb erőlködés nélkül. Nagyon jó a nyomatékleadás, nagyon hamar föl lehet kapcsolni. Nincs ebben semmi gyenge, nagyon jól megy, nyomatékos, pörgetve elég sportos, emelkedőn persze nem 6-ban 80-al kell menni. Sokat számít, mid volt előtte, nekünk egy másik 2003-as 2,0 mk3, szigorúan csak benzines, mert ha neked hathengeres 3 literes dízel, akkor nem biztos, hogy ugyanolyan lesz, szívó benzines után irdatlan jó, csendes, nyomatékos, csak ajánlani tudom az eddigi tapasztalatok alapján. hosszó váltó van benne, 100-nál 2100 körül forog 6-ban. A gond csak az, hogy ritka, mint a fehér holló, mert szinte csak dízelek vannak eladók, pláne 1-2 évesek - azoknál gyanús, miért eladó ilyen fiatalon. 200ekm-el meg olymindegy. Sajnos nekem a rugózás az újban nekem sprődebb, az ülés kénylmetlenebb, mint az mk3ban, de a tér mindenért kárpótol. Ha a kombinak itt is egyszerűbb a futóműve, mint ahogy az mk3-ban, akkor az biztos jobb, mert az mk3 5ajtós se tetszett, pattogott, a kombe pedig lágyan ring az úton, mégis ugyanolya stabil.

Sziasztok. Jó estét kívánok !

Érdeklődni szeretnék . 2013-2014 - es benzines 160 Le. kézi váltós Mondeoról  (kombi) . Kinek mi a véleménye . Mert lassan cserélni kellene a régi autónkat.  Fogyasztás , szervízigény , mire kell figyelni mire nem, ez a motorméret elég vagy kicsi ? ( csak mert valahol azt olvastam , hogy ez nem valami erős motor , és nagyobb dombbal már küzdenie kell. Na nem vagyok egy vadászgép pilóta de ha kell akkor menjen )  Ha esetleg valakinek van ilyen autója az részletesebben írhatna.

Köszönöm.
  worship worship worship worship worship worship worship worship
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #273 Dátum: 2015.03.24 kedd, 22:02:31 »

Szia
Nekem még a 2,0 mk3 van, de a páromnak 1 éves az 1,6ecoboostja, megbízhatóságról nem tudok nyilatkozni, mert még csak 11e van benne, de használatban eddig rendkívül jók a tapasztalataink, szabályosan közlekedve, sok várossal 7,2 a vegyes, hosszútávon, főúton 5,9-et is kihoztam már klímával, sok tempomattal, különösebb erőlködés nélkül. Nagyon jó a nyomatékleadás, nagyon hamar föl lehet kapcsolni. Nincs ebben semmi gyenge, nagyon jól megy, nyomatékos, pörgetve elég sportos, emelkedőn persze nem 6-ban 80-al kell menni. Sokat számít, mid volt előtte, nekünk egy másik 2003-as 2,0 mk3, szigorúan csak benzines, mert ha neked hathengeres 3 literes dízel, akkor nem biztos, hogy ugyanolyan lesz, szívó benzines után irdatlan jó, csendes, nyomatékos, csak ajánlani tudom az eddigi tapasztalatok alapján. hosszó váltó van benne, 100-nál 2100 körül forog 6-ban. A gond csak az, hogy ritka, mint a fehér holló, mert szinte csak dízelek vannak eladók, pláne 1-2 évesek - azoknál gyanús, miért eladó ilyen fiatalon. 200ekm-el meg olymindegy. Sajnos nekem a rugózás az újban nekem sprődebb, az ülés kénylmetlenebb, mint az mk3ban, de a tér mindenért kárpótol. Ha a kombinak itt is egyszerűbb a futóműve, mint ahogy az mk3-ban, akkor az biztos jobb, mert az mk3 5ajtós se tetszett, pattogott, a kombe pedig lágyan ring az úton, mégis ugyanolya stabil.

Én vezettem 1,6 EcoBoost Mondeot, sokkal jobban ment, mint a 2,0 benzin. Aki azt mondja, hogy kevés bele a motor, az vegyen valamilyen sportkocsit. Smiley

A rugózásra megoldás az IVDC-s autó vásárlása, használtan ki lehet fogni. Nekem az van, eddig a legjobb autóipari extra, amivel találkoztam.
Naplózva
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 10:36:09 »

Már egyszer kérdeztem valamikor korábban, de nem sok tapasztalat jött össze.
Szervószivattyúja ment e már tönkre valakinek MK4-en.
Nekem most. Először vinnyogott, aztán már alapjáraton nem is igazán segített rá. Megjött az új. Feszítőt is, hosszbordást is. Kicseréltük, olajat is, bár tiszta volt.
Tartály kimosva, szűrő tisztítva. Lelégtelenítettük. A kormány könnyű lett, evvel egyenlőre nincs baj. A hangja drasztikusan lecsökkent, de még mindig hallom halkan a vinnyogó nyüszítő hangot. Hogyan lehetne kideríteni, hogy az új szivattyúnak van hangja vagy alatta a vízpumpának, vagy esetleg a klímakompresszor, vagy a motorból? Viszem vissza a szerelőhöz. Nem állandóan csinálja, mintha hidegen jobban melegen kevésbé. Fordulatra is jobban hallom, kormánymozdulatra nagyon enyhén lesz csak hangosabb. Félek megjárok pár szerelőt és ott hagyok sok sok ft-ot mire ez kiderül, hogy mi a baj.
Tavaly év végén vettem, olyan csendes volt a motor mintha be se lett volna indítva. Valakinek esetleg volt hasonló problémája?
Előre is köszönöm.
Naplózva
zsolio
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161


« Új hozzászólás #275 Dátum: 2015.04.17 péntek, 17:02:12 »

Már egyszer kérdeztem valamikor korábban, de nem sok tapasztalat jött össze.
Szervószivattyúja ment e már tönkre valakinek MK4-en.
Nekem most. Először vinnyogott, aztán már alapjáraton nem is igazán segített rá. Megjött az új. Feszítőt is, hosszbordást is. Kicseréltük, olajat is, bár tiszta volt.
Tartály kimosva, szűrő tisztítva. Lelégtelenítettük. A kormány könnyű lett, evvel egyenlőre nincs baj. A hangja drasztikusan lecsökkent, de még mindig hallom halkan a vinnyogó nyüszítő hangot. Hogyan lehetne kideríteni, hogy az új szivattyúnak van hangja vagy alatta a vízpumpának, vagy esetleg a klímakompresszor, vagy a motorból? Viszem vissza a szerelőhöz. Nem állandóan csinálja, mintha hidegen jobban melegen kevésbé. Fordulatra is jobban hallom, kormánymozdulatra nagyon enyhén lesz csak hangosabb. Félek megjárok pár szerelőt és ott hagyok sok sok ft-ot mire ez kiderül, hogy mi a baj.
Tavaly év végén vettem, olyan csendes volt a motor mintha be se lett volna indítva. Valakinek esetleg volt hasonló problémája?
Előre is köszönöm.

Szia,

Általában valamelyik csapágy, nekünk egy Toyotában volt hasonló, mihelyst meglátta a szervízt abbahagyta Smiley, meguntuk (úgy 5000 km múlva, kb 5-ször voltunk közben a szervíznél hogy nézzék meg, de akkor semmi hangja, bármit csináltunk) otthagytuk, szíj le, végigforgattak mindent, generátorcsapágy lett a vége.
Naplózva
Gurgiga
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 12:06:38 »

Szia
Nekem még a 2,0 mk3 van, de a páromnak 1 éves az 1,6ecoboostja, megbízhatóságról nem tudok nyilatkozni, mert még csak 11e van benne, de használatban eddig rendkívül jók a tapasztalataink, szabályosan közlekedve, sok várossal 7,2 a vegyes, hosszútávon, főúton 5,9-et is kihoztam már klímával, sok tempomattal, különösebb erőlködés nélkül. Nagyon jó a nyomatékleadás, nagyon hamar föl lehet kapcsolni. Nincs ebben semmi gyenge, nagyon jól megy, nyomatékos, pörgetve elég sportos, emelkedőn persze nem 6-ban 80-al kell menni. Sokat számít, mid volt előtte, nekünk egy másik 2003-as 2,0 mk3, szigorúan csak benzines, mert ha neked hathengeres 3 literes dízel, akkor nem biztos, hogy ugyanolyan lesz, szívó benzines után irdatlan jó, csendes, nyomatékos, csak ajánlani tudom az eddigi tapasztalatok alapján. hosszó váltó van benne, 100-nál 2100 körül forog 6-ban. A gond csak az, hogy ritka, mint a fehér holló, mert szinte csak dízelek vannak eladók, pláne 1-2 évesek - azoknál gyanús, miért eladó ilyen fiatalon. 200ekm-el meg olymindegy. Sajnos nekem a rugózás az újban nekem sprődebb, az ülés kénylmetlenebb, mint az mk3ban, de a tér mindenért kárpótol. Ha a kombinak itt is egyszerűbb a futóműve, mint ahogy az mk3-ban, akkor az biztos jobb, mert az mk3 5ajtós se tetszett, pattogott, a kombe pedig lágyan ring az úton, mégis ugyanolya stabil.


Köszönöm a valaszt , bar kicsit kesön vettem eszre.
"Sokat számít, mid volt előtte"-re pedig egy 1,4  8 szelepes 11 eves Renault. Smiley
Menet közben meg lett az auto mar csak a papirokra kell varni. Eleg meggyözö volt a probaut.

Naplózva
levicop
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2015.06.25 csütörtök, 08:56:21 »

Sziasztok!

2.0-ás 2007-es, októberi Mondeo-m van, pár hónapja jelentkezett a következő probléma. Indításkor pár másodperc után lefullad, majd kb. a harmadik-negyedik indításkor indul el, de akkor is le akar fulladni. Ha gázt adok indítás után rögtön és fél percig pörgetem kicsit magasabb fordulatszámon, akkor nem fullad le. Ezen kívül városban araszoláskor (lámpánál egyesben előre) többször felpörög az alapjárat.

Utólag szereltettem lpg-t az autóba, de már előtte is jelentkezett a probléma. Hívtam az autofortot, hogy elvinném egy hibakód olvasásra, de a telefonban elhajtottak, arra hivatkozva, hogy utólag szerelték be a gázt, így nincs értelme a műszeres ellenőrzésnek, nem fogja jelezni a hibát. A Petrányinál két hete ígérték, hogy visszahívnak, azóta is várom.

Olvasva itt a korábbiakat, elképzelhető, hogy az alapjárati fúvókát kellene tisztítani? Tud esetleg javasolni valaki szakembert, akihez elvihetném hibakód kiolvasásra? Egy hét múlva utazunk, s előtte még szeretném megnézetni.

Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #278 Dátum: 2015.06.25 csütörtök, 09:16:55 »

Sziasztok!

2.0-ás 2007-es, októberi Mondeo-m van, pár hónapja jelentkezett a következő probléma. Indításkor pár másodperc után lefullad, majd kb. a harmadik-negyedik indításkor indul el, de akkor is le akar fulladni. Ha gázt adok indítás után rögtön és fél percig pörgetem kicsit magasabb fordulatszámon, akkor nem fullad le. Ezen kívül városban araszoláskor (lámpánál egyesben előre) többször felpörög az alapjárat.

Utólag szereltettem lpg-t az autóba, de már előtte is jelentkezett a probléma. Hívtam az autofortot, hogy elvinném egy hibakód olvasásra, de a telefonban elhajtottak, arra hivatkozva, hogy utólag szerelték be a gázt, így nincs értelme a műszeres ellenőrzésnek, nem fogja jelezni a hibát. A Petrányinál két hete ígérték, hogy visszahívnak, azóta is várom.

Olvasva itt a korábbiakat, elképzelhető, hogy az alapjárati fúvókát kellene tisztítani? Tud esetleg javasolni valaki szakembert, akihez elvihetném hibakód kiolvasásra? Egy hét múlva utazunk, s előtte még szeretném megnézetni.

Előre is köszönöm a válaszokat!
hibakódolovasásban többen tudnak neked segíteni.írd meg,hol mozogsz az autóval.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
levicop
Vendég
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2015.06.25 csütörtök, 14:14:22 »

A VI. kerületben vagyok állandóan, onnan minden irányba tudok menni tulajdonképpen.  Smiley
Naplózva
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2015.06.27 szombat, 09:55:21 »

2.0 140 LE benzin motornak vannak ismert gyengesegei amire mondjuk egy 180 e km futott smaxnal figyelni kell?
Naplózva
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2015.06.28 vasárnap, 21:31:02 »

Sziasztok!

Új vagyok még itt, eddig csak olvasgattam. Egy 2012-es 1.6 ecoboost Mondeom van, s újabban fura hangja vana motornak, főleg hidegen, gyorsításkor. Afféle csörgés, "varrógép" hang. A debreceni szervizben keresték a baját, nagynyomású benzinszivattyúra gondoltak, kicserélték, de nem segített. Végül széttették a kezüket.
Nem tapasztalt valaki hasonlót esetleg?
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2015.08.28 péntek, 20:31:29 »

Üdv fórumtársak!
Van egy 1,6 Ecoboost mondeom, amin ma a 200.000-es nagyszervizt csináltattam meg. A vezérműszíjat, generátor szíjat, feszítőket és olajat cseréltek. A cserék után az autó nehezebben indul, 1 és 2-ben még húz, de 3-tól fölfelé, mintha csak szívó benzines lenne. Turbó cső helyén, csatlakozások rendben.
 Jeladó elállítódhat, vagy mi okozhatja ezt a problémát?
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #283 Dátum: 2015.08.29 szombat, 07:15:44 »

Üdv fórumtársak!
Van egy 1,6 Ecoboost mondeom, amin ma a 200.000-es nagyszervizt csináltattam meg. A vezérműszíjat, generátor szíjat, feszítőket és olajat cseréltek. A cserék után az autó nehezebben indul, 1 és 2-ben még húz, de 3-tól fölfelé, mintha csak szívó benzines lenne. Turbó cső helyén, csatlakozások rendben.
 Jeladó elállítódhat, vagy mi okozhatja ezt a problémát?

Vagy rosszul rakták össze a vezérlést stb. Minél hamarabb vidd vissza, ne járj vele, nagy károkat lehet okozni!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #284 Dátum: 2015.08.29 szombat, 11:27:24 »


Vagy nem raktak vissza minden csatlakozót a helyére...
Már akkor vissza kellett volna vinned, mikor elhoztad és az első utcán kiderült a dolog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2015.09.01 kedd, 16:00:09 »

Vagy nem raktak vissza minden csatlakozót a helyére...
Már akkor vissza kellett volna vinned, mikor elhoztad és az első utcán kiderült a dolog.

Üdvözöllek!
Köszönöm a gyors reagálást! Visszavittem, a szerelőnek nem teljes rögzítőkészletet adtak, így hétfőn újra be lett állítva, és a csoda elmaradt, ugyanazt produkálja. Ma elvittem Ford márkaszervizbe, okos masina fel, és az alábbiakat dobta ki:

P0339
CKP érzékelő A áramkör szakaszos
Hibatípus-2F
A jel szabálytalan.
Állapot-2F(nincs állapot)

Elektromos szakember nem tudta eldönteni, hogy mi lehet a hibás, szerinte a vezérműtengely jeladóval, vagy valamely vezetékével van valami.

Szerinteted?
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #286 Dátum: 2015.09.01 kedd, 16:05:30 »

Üdvözöllek!
Köszönöm a gyors reagálást! Visszavittem, a szerelőnek nem teljes rögzítőkészletet adtak, így hétfőn újra be lett állítva, és a csoda elmaradt, ugyanazt produkálja. Ma elvittem Ford márkaszervizbe, okos masina fel, és az alábbiakat dobta ki:

P0339
CKP érzékelő A áramkör szakaszos
Hibatípus-2F
A jel szabálytalan.
Állapot-2F(nincs állapot)

Elektromos szakember nem tudta eldönteni, hogy mi lehet a hibás, szerinte a vezérműtengely jeladóval, vagy valamely vezetékével van valami.

Szerinteted?


Vagy még mindig nincs helyén a vezérlés...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2015.09.01 kedd, 16:17:08 »

Vagy még mindig nincs helyén a vezérlés...
Az állítólag a második összerakásnál totál rendben, mind a 2 rögzítő felhasználásával.
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #288 Dátum: 2015.09.01 kedd, 17:58:43 »

Üdvözöllek!
Köszönöm a gyors reagálást! Visszavittem, a szerelőnek nem teljes rögzítőkészletet adtak, így hétfőn újra be lett állítva, és a csoda elmaradt, ugyanazt produkálja. Ma elvittem Ford márkaszervizbe, okos masina fel, és az alábbiakat dobta ki:

P0339
CKP érzékelő A áramkör szakaszos
Hibatípus-2F
A jel szabálytalan.
Állapot-2F(nincs állapot)

Elektromos szakember nem tudta eldönteni, hogy mi lehet a hibás, szerinte a vezérműtengely jeladóval, vagy valamely vezetékével van valami.

Szerinteted?


Szerintem szkópra kell kötni és megnézni a szinkront. (CKP vs. CMP)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #289 Dátum: 2015.09.01 kedd, 18:13:57 »

Az állítólag a második összerakásnál totál rendben, mind a 2 rögzítő felhasználásával.
mert az előnél nem volt a helyén? wow1

ajajajjjjj
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #290 Dátum: 2015.09.02 szerda, 00:33:45 »

Üdvözöllek!
Köszönöm a gyors reagálást! Visszavittem, a szerelőnek nem teljes rögzítőkészletet adtak, így hétfőn újra be lett állítva, és a csoda elmaradt, ugyanazt produkálja. Ma elvittem Ford márkaszervizbe, okos masina fel, és az alábbiakat dobta ki:

P0339
CKP érzékelő A áramkör szakaszos
Hibatípus-2F
A jel szabálytalan.
Állapot-2F(nincs állapot)

Elektromos szakember nem tudta eldönteni, hogy mi lehet a hibás, szerinte a vezérműtengely jeladóval, vagy valamely vezetékével van valami.

Szerinteted?

Számlád van? Kártérítésre is lehet készülni.

Ne márkaszervizbe vidd, hanem Ford specifikusba. Van egypár Pesten és környékén, én az ESS Motorshoz hordom, ügyesek.
Naplózva
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2015.09.02 szerda, 17:45:32 »

Számlád van? Kártérítésre is lehet készülni.

Ne márkaszervizbe vidd, hanem Ford specifikusba. Van egypár Pesten és környékén, én az ESS Motorshoz hordom, ügyesek.
Köszönöm a tanácsot, egy icipici problem van, hogy Szabolcs megyei vagyok.
Remélem a holnap megadja a gondomat, amint van friss infóm, azt megosztom Veletek!
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2015.09.02 szerda, 17:48:21 »

mert az előnél nem volt a helyén? wow1

ajajajjjjj
Az első összerakás után jelentkezett a probléma.
Holnap teljesen más szervizbe viszem, az eredményről beszámolok.


A helyzet változatlan. Maga a vezérlés(amit a bordás szíj hajt rendben van, nem kuszálódott össze semmi. A probléma a tárcsával van, ami a jelet adja. A kérdés, hogy a pozícionálás enged-e valamennyi eltérést, vagy abszolút pontosnak kell lennie?. Másik észrevétel, hogy pl ha szíjat akartam választani, az alvázszám alapján illetve az évjárat alapján mást ír. Hétfőn újabb nekirugaszkodás.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.04 péntek, 20:29:23 írta Tibor64 » Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 20:59:33 »

Tervezem az autóváltást és jó esélye van 4-es mondeonak. Mivel évent <20ekm-et megyek annak is több mint felét városban, így a benzines lenne a praktikusabb. A szívó 2.0 gondolom sokat fogyaszt, a Ecoboost 2.0 vagy nagyobb nem az én világom, semmi szükségem 200le-re... (plusz a fenntartás is drágább, gondolom)
Az 1.6 ecoboost gépről sajnos itt is kevés infót találtam a régebbi bejegyzéseket olvasva.
Esetleg azóta van több tapasztalat. megbízhatóság, fogyasztás, "használhatóság" szempontjából?
Előre is köszi
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #294 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 22:04:15 »

Tervezem az autóváltást és jó esélye van 4-es mondeonak. Mivel évent <20ekm-et megyek annak is több mint felét városban, így a benzines lenne a praktikusabb. A szívó 2.0 gondolom sokat fogyaszt, a Ecoboost 2.0 vagy nagyobb nem az én világom, semmi szükségem 200le-re... (plusz a fenntartás is drágább, gondolom)
Az 1.6 ecoboost gépről sajnos itt is kevés infót találtam a régebbi bejegyzéseket olvasva.
Esetleg azóta van több tapasztalat. megbízhatóság, fogyasztás, "használhatóság" szempontjából?
Előre is köszi

Én Focust használtam azzal a motorral 60e km-en keresztül, csak 150 lovas változatban. Ugyanúgy 1400-ról húz, nagyon csendes és sokkal kevesebbet eszik, mint egy szívó. Eddig a legjobb motor, amit vezettem az "épeszű" méretben. Egyelőre nincs rájuk panasz sem, merem ajánlani. A Mondeoba elég a teljesítménye bőven, vezettem azt is vele.
Naplózva
SzaLev
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2015.09.14 hétfő, 23:02:49 »

Én Focust használtam azzal a motorral 60e km-en keresztül, csak 150 lovas változatban. Ugyanúgy 1400-ról húz, nagyon csendes és sokkal kevesebbet eszik, mint egy szívó. Eddig a legjobb motor, amit vezettem az "épeszű" méretben. Egyelőre nincs rájuk panasz sem, merem ajánlani. A Mondeoba elég a teljesítménye bőven, vezettem azt is vele.
Köszi
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 22:01:28 »

Sziasztok az st 220 tojással a gázpedál alatt mennyit fogyaszt?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #297 Dátum: 2015.09.17 csütörtök, 22:13:14 »

Sziasztok az st 220 tojással a gázpedál alatt mennyit fogyaszt?

MK3 topikban kérdezd, amúgy meg spritmonitor.de
én pályán 9 literre tippelem, városban meg 11-12re.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2015.09.18 péntek, 00:03:38 »

Sziasztok az st 220 tojással a gázpedál alatt mennyit fogyaszt?
A tojást a gázpedál fölé kell rakni. Vagyis a pedál és a lábad között van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2015.09.18 péntek, 09:16:29 »

MK3 topikban kérdezd, amúgy meg spritmonitor.de
én pályán 9 literre tippelem, városban meg 11-12re.

majd jönnek a véhatosok és jól megmagyarázzák, hogy vegyesben maxnyócat eszik eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.