Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:12:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 473059 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2023.09.22 péntek, 08:02:41 »

Üdv!

A remélhetőleg a nem túl távoli jövőben szeretném frissíteni a jelenlegi MK3-amat egy faceliftes MK4-re. Alapvetően városi (Bp) használatra lesz véve, néha (főleg nyáron) autópályázásra. Eredetileg 2.2 TDCi-t akartam Aisin váltóval a nyomaték és a relatíve kis fogyasztás miatt, de tudom, dízelt városba nem kéne. Csak szívnék vele, ebben biztos vagyok. Viszont mindenképp automatát szeretnék már, azonban elég *** párosításokat csináltak motor-automata váltó tekintetében. Benzinesknél a 2.3 annyira nem erős, nem is nyomatékos, viszont biztos megkajálja a 11-12 litert. De legalább van hozzá automata. Aztán ott az 5 hengeres Volvo motor a 2.5T, ott legalább van erő, nyomaték, viszont csak kéziváltóval volt kapható... facelift után a 2.0 benzin meg csak Ecoboost meg Powershift, egyiknek sincs túl jó híre. Na már most még így is ez tűnik a legésszerűbbnek a főként városi használat miatt. Akinek ilyen motorral-váltóval szerelt autója van, kérem írjon róla pár sort, hogy mégis mire lehet számítani ennél a konstrukciónál, és szemléltetésképpen árakkal (pl komplett váltófelújítás), hogy legyen mihez viszonyítani. Előre is köszönöm!

Ha mindenképp automata kell, akkor 2.0 tdci aisin, vagy 2.2 tdci aisint vegyél szerintem.
Ha meg nem zavar a fogyasztása, akkor 2.3 aisin.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2023.09.22 péntek, 19:09:53 »

Tehát akkor a powershiftet tényleg érdemes elfelejteni. Nem hallottam róla jókat eddig, főleg a nagyon drága szervizelése miatt. Aisin állítólag olcsóbb. Akkor ha bírja a várost akkor tényleg lehet dízelt fogok venni.
2.0 tdci Aisinnel viszont csak a facelift előtt volt ugye? Facelift után autót szeretnék, ott viszont csak a 2.2-ben van, ha jól emlékszem.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2023.09.22 péntek, 20:27:48 »

Tehát akkor a powershiftet tényleg érdemes elfelejteni. Nem hallottam róla jókat eddig, főleg a nagyon drága szervizelése miatt. Aisin állítólag olcsóbb. Akkor ha bírja a várost akkor tényleg lehet dízelt fogok venni.
2.0 tdci Aisinnel viszont csak a facelift előtt volt ugye? Facelift után autót szeretnék, ott viszont csak a 2.2-ben van, ha jól emlékszem.
Úgy tudom a facelift utáni PS-tel nincs gond.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2023.09.22 péntek, 23:10:22 »

Úgy tudom a facelift utáni PS-tel nincs gond.

Én úgy tudom az egész MK4 szériánál betegágy a powershift, ha nincs rendesen karbantartva. Bár melyik váltó nem az, ha nem foglalkoznak vele... MK5-re sikerült elvileg orvosolni a problémákat.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2023.09.23 szombat, 15:42:46 »

Én úgy tudom az egész MK4 szériánál betegágy a powershift, ha nincs rendesen karbantartva. Bár melyik váltó nem az, ha nem foglalkoznak vele... MK5-re sikerült elvileg orvosolni a problémákat.
Igazad van. MK5-re gondoltam. Ott oldották meg a facelifttel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2023.09.23 szombat, 15:47:21 »

Igazad van. MK5-re gondoltam. Ott oldották meg a facelifttel.
Az túlzás, hogy megoldották, javítottak rajta. De az összes powershift betegágy.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2023.09.25 hétfő, 08:53:13 »

Tehát akkor a powershiftet tényleg érdemes elfelejteni. Nem hallottam róla jókat eddig, főleg a nagyon drága szervizelése miatt. Aisin állítólag olcsóbb. Akkor ha bírja a várost akkor tényleg lehet dízelt fogok venni.
2.0 tdci Aisinnel viszont csak a facelift előtt volt ugye? Facelift után autót szeretnék, ott viszont csak a 2.2-ben van, ha jól emlékszem.
Nekem az volt a céges mk4-ben, szerintem működésre jó, de mindig tudtam, hogy amiatt fogjuk elengedni.
450.000-et ment el, szervizes autóként nagyon sokat ment autópályán, de egy ideje már folyatta az olajat. Volt fedélcsere ~200-ért, utána ~30.000km-ig jó volt, de megint elkezdte folyatni.
Váltós szerint nem lesz jó, mert már lóg a duplakuplungja, felújítás kb. 1,5 milla, és adnak rá 6-12 hónap garit. Sajátomnak inkább mást vennék.
Mk5-ben elvileg kikerült belőle a rezgéscsillapító rész, külön van a lendkerék a váltón kívül, és így kevésbé hajlamos az önpusztításra, nekem azzal nincs tapasztalatom.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2024.01.30 kedd, 08:01:33 »

Sziasztok!
MK4 mondeom van 2.0 l benzin. Sima  minden turbo nélkül.... 2008
A kérdésem az lenne, hogy hogy an lehet cserélni a rezocsövet, mert ahogy látom, az közvetlen a katalizátor után van?
Előre is köszönöm a segítséget!
Tomi
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


E-mail
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2024.01.31 szerda, 08:39:42 »

Sziasztok!
MK4 mondeom van 2.0 l benzin. Sima  minden turbo nélkül.... 2008
A kérdésem az lenne, hogy hogy an lehet cserélni a rezocsövet, mert ahogy látom, az közvetlen a katalizátor után van?
Előre is köszönöm a segítséget!
Tomi
A helyszínen kell behegeszteni?
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2024.06.04 kedd, 12:49:05 »

2.3-as szívóbenzin automatával mennyire vállalható páros? elsősorban Budapesti autózásra, normál felhasználás mellett meddig szalad fel a fogyasztás? Illetve ez a motor is hajlamos az olajfogyasztásra?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2024.06.04 kedd, 16:24:04 »

A helyszínen kell behegeszteni?
leveszik a rendszert, és úgy hegesztik be eredeti méretre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.