Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:41:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 472359 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Gregoár
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2017.07.04 kedd, 00:40:49 »

Egy pár éve benzines Renault Meganom Kb ugyan ezt csinálta, elindulás után le is állt, világított a műszerfalon szinte minden. Az akkumulátort kellet cserélni utána tökéletes lett. Egy kölcsön aksival megérne egy próbát.

Lovas
Egy akksicsere-próbán gondolkodom, bár le kell bontani a fél motorteret + youtube segédlet, a régi mondeoban nem kellett, de persze tudjuk, régen minden jobb volt.. Wink
Gy.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2017.07.04 kedd, 08:46:38 »

Hívd fel őket és mondd el nekik,hogy az autó, amit vettél, járóképtelen, legalább egy szerelőt küldjenek ki. Minél kevésbé "merülj bele" az autóba, akksicsere még rendben, mert ehhez nagyon bontani nem kell.


Nem bizomány, én egy XVI kerületi Suzuki márkakereskedés anya(?)cégétől vettem az autót, ezért bíztam az eladóban, ezért nem nézettem át egy márkaszervízben, ki volt írva a forgalomból, csak tréleren vihettem volna átvizsgálásra. Rábasztam. Most már csak tréleren vihetem vissza.
Üdv,
Gy.

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Gregoár
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2017.07.04 kedd, 22:15:15 »

Most akkor ki volt az Eladó? Suzuki kereskedés vagy egy szimpla kereskedő? Ő volt az Eladó vagy megbízás / bizomány keretében értékesítették?

Vissza kell vinni az autót, elmondani, hogy mik a hibák. Ha Suzuki, akkor otthagyni a kulcsot és kérni egy munkalapot, amin átveszik az autót, s ezen Te rögzíted (mindegyik!!!) hibát, amelyet észleltél. Így van nyoma, mikor milyen hibával adtad át az autót javításra. 

Üdv.
D.

A lényeg, legyen róla papír, hogy

Megoldódott a motorleállás-misztérium! De a megoldás annyira banális, hogy alig merem ideírni, kicsit szőke voltam  taps , kicsit sokáig tartott, de leesett: a kulcs mellé adtak egy immobilizert, talán utólagos, lapos kis biszbasz, gondoltam megmérem a gombelemet, 1,5 Volt 3 helyett, kicseréltem, és TADAAAAM!
Az okozta tehát a masszív kommunikációs összeomlást, kipróbáltam, ha elsétálok vele, az autó csipog, leáll, ez a dolga Smiley
Köszönöm a segítő hozzászólásokat, azért maradt néhány gondom, a katalizátor az Auto Fort legolcsóbb ajánlata szerint 180 ezer, de van félmillás is, érdemes univerzálissal próbálkozni, vagy van olcsóbb utángyártott Fordba? Jó lenne, ha kiderülne az is, miért ment ilyen hamar(227e Km.) tönkre.
A szívósor miatt(?) elég kellemetlen a motorhang, sürgősen orvosolnám. Jól értem, az Mk4-en már nem lehet kiherélni, vagy javítószettel gyógyítani, mint az Mk3-ban? Tudtok valakit, aki ért ehhez? 20.-án hosszú útra megyek, nem szeretném, ha beszippanta a motor valamit.
A jobb oldali kormány mikrokapcsoló hibáját okozhatja szakadás, vagy kapcsoló csere, esetleg tempomatosra?
Katalizátor és akár szívósor ügyben azért felhívnám az eladót, hogy javítsa, vagy fizesse, egy szóval sem említette, hogy kuka, kifejezetten rákérdeztem, hogy minden oké-e az autón, igen volt a válasz.
Kösz,
Gy.

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #653 Dátum: 2017.07.05 szerda, 07:25:16 »

Megoldódott a motorleállás-misztérium! De a megoldás annyira banális, hogy alig merem ideírni, kicsit szőke voltam  taps , kicsit sokáig tartott, de leesett: a kulcs mellé adtak egy immobilizert, talán utólagos, lapos kis biszbasz, gondoltam megmérem a gombelemet, 1,5 Volt 3 helyett, kicseréltem, és TADAAAAM!
Az okozta tehát a masszív kommunikációs összeomlást, kipróbáltam, ha elsétálok vele, az autó csipog, leáll, ez a dolga Smiley
Köszönöm a segítő hozzászólásokat, azért maradt néhány gondom, a katalizátor az Auto Fort legolcsóbb ajánlata szerint 180 ezer, de van félmillás is, érdemes univerzálissal próbálkozni, vagy van olcsóbb utángyártott Fordba? Jó lenne, ha kiderülne az is, miért ment ilyen hamar(227e Km.) tönkre.
A szívósor miatt(?) elég kellemetlen a motorhang, sürgősen orvosolnám. Jól értem, az Mk4-en már nem lehet kiherélni, vagy javítószettel gyógyítani, mint az Mk3-ban? Tudtok valakit, aki ért ehhez? 20.-án hosszú útra megyek, nem szeretném, ha beszippanta a motor valamit.
A jobb oldali kormány mikrokapcsoló hibáját okozhatja szakadás, vagy kapcsoló csere, esetleg tempomatosra?
Katalizátor és akár szívósor ügyben azért felhívnám az eladót, hogy javítsa, vagy fizesse, egy szóval sem említette, hogy kuka, kifejezetten rákérdeztem, hogy minden oké-e az autón, igen volt a válasz.
Kösz,
Gy.




Mégis milyen válaszra számítottál?  vigyor3
Gondolod, hogy egy kereskedő, aki el akar adni azt a választ adja egy ilyen kérdésre, hogy nem?  nyes

Már sokkal korábban leírtam, hogy más rendszerű az örvénylapát az MK4 benzinesen, mint az MK3-on. Ettől függetlenül -mint bármilyen mozgó alkatrész- zöröghet akár az is, de ez ki kellene deríteni konkrétabban.  Nem csak tipp szerűen. Ebből a fajtából nem tudok még motorba kerülős esetet, persze ez még nem zár semmit. A szivosor.hu-n érdeklődj javítás után és az ajánlattal valamint a katalizátor javítási (csere) ajánlattal keresd fel az eladót. A zajosság és a katalizátor hiba nyilván az eladás előtt is fennálltak, amiről nem kaptál tájékoztatást.
Javíttassa meg vagy fizesse ki.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.05 szerda, 07:28:05 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rytsye
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


E-mail
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2017.07.07 péntek, 16:43:06 »

Sziasztok. Kicsit kétségbe vagyok esve. A kocsim 2007-es 2000 benzin. Kívül belül nagyon jó állapotu,hibakódmentes , rohadásmentes, motor mint a doxa, nem füstöl, hütőfolyadék tiszta, még szervízben is azt mondták hogy tényleg jó állapot stb stb. Minden csere mindig időben ,csak gyári dolgok,semmi olajfolyás , csak 1-2 csepp a főtengelyszimeringnél ami csere után is ugyan olyan,de mindegy is.
Éppen ezekből kiindulva. Problémám ,hogy 10000 km - en megeszik gyári ford olajból 2 litert . Hagyjam a francba ,csak figyeljek oda rá mindig ? Nem szeretnék motort bontani. Nekem ez kicsit sok. Ötletek ? Jah, amúgy 160000 van benn, ami vagy igaz vagy nem, ( német kocsi volt) . Bár amennyire utánajártam igaz is lehet sok minden alapján.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #655 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:21:02 »

Sziasztok. Kicsit kétségbe vagyok esve. A kocsim 2007-es 2000 benzin. Kívül belül nagyon jó állapotu,hibakódmentes , rohadásmentes, motor mint a doxa, nem füstöl, hütőfolyadék tiszta, még szervízben is azt mondták hogy tényleg jó állapot stb stb. Minden csere mindig időben ,csak gyári dolgok,semmi olajfolyás , csak 1-2 csepp a főtengelyszimeringnél ami csere után is ugyan olyan,de mindegy is.
Éppen ezekből kiindulva. Problémám ,hogy 10000 km - en megeszik gyári ford olajból 2 litert . Hagyjam a francba ,csak figyeljek oda rá mindig ? Nem szeretnék motort bontani. Nekem ez kicsit sok. Ötletek ? Jah, amúgy 160000 van benn, ami vagy igaz vagy nem, ( német kocsi volt) . Bár amennyire utánajártam igaz is lehet sok minden alapján.
sok választásod nincs,csak 2.

1.hagyod a fenébe,és töltögetsz bele 10e-ként 2litert,az kb fél -1évente 3-4e ft.Húzod ameggig bírod.aztán meg eladod.
2.felújíttatod ami fél milkánál több lesz,ha mindent becsülettelmegcsinálnak rajta,és megtartod.
Amúgy meg 10éves az autód.Mk3 benya is 160e km nél már hordósra koptatta a hengert.10-ből 8 legalább.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
proghammer
Vendég
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 15:03:04 »

Sziasztok,
Egy MK4-es 2.3 benzines mondeóm van, és az alapjáratom kb 10 másodpercig ingadozik hideg indításkor.
Ha nyomom a gázt ezidő alatt, akkor jobban látszik, 2200 és 800 között esik-emelkedik hirtelen, oda vissza, miközben stabilan 5000-n kellene üvöltenie a gázadás miatt.
Aztán pár pásodperc múlva felpörög és onnantól kb jó.
Van olyan hogy amikor ejti a fordulatot, le is fullad...
3 szerelőnél is volt, átmeneti tüneti javulás van, gyertyát évente cserélnek, kicsit jobb, de aztán visszaáll a probléma.
Mi lehet?

Itt egy videó róla:
https://goo.gl/photos/QidQ92Y1QPaNWV9y9

Ha tudok ajánlani a XVII kerületben vagy a közvetlen közelében Ford diagnosztát, annak is is örülnék.

Köszönöm előre is.
Tamás
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #657 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 15:12:03 »

sok választásod nincs,csak 2.

1.hagyod a fenébe,és töltögetsz bele 10e-ként 2litert,az kb fél -1évente 3-4e ft.Húzod ameggig bírod.aztán meg eladod.
2.felújíttatod ami fél milkánál több lesz,ha mindent becsülettelmegcsinálnak rajta,és megtartod.
Amúgy meg 10éves az autód.Mk3 benya is 160e km nél már hordósra koptatta a hengert.10-ből 8 legalább.

Már megint az alaptalan kijelentésed....
Lehet csak szelepszár szimmering probléma.
A mennyiség simán ezt mutatja. Veszteség mérés (kompresszió mérés után) megmutatja a henger állapotát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #658 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 15:55:25 »

Már megint az alaptalan kijelentésed....
Lehet csak szelepszár szimmering probléma.
A mennyiség simán ezt mutatja. Veszteség mérés (kompresszió mérés után) megmutatja a henger állapotát.
megmutatja. a hordókat. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #659 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 16:43:59 »

megmutatja. a hordókat. nyes

Inkább "kannákat" nézegess...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #660 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 17:55:10 »

Inkább "kannákat" nézegess...  nyes

Azok magasan vannak az asztalon. A hordók a földön..... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #661 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 20:09:19 »

Azok magasan vannak az asztalon. A hordók a földön..... eplus2
a kannák mellett fexem. eplus2
a hordók az összes benyásban vannak. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #662 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 20:42:35 »

a kannák mellett fexem. eplus2


Ütős ez a kannás bor, mi?  eplus2 nyes taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #663 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 20:44:48 »

Ütős ez a kannás bor, mi?  eplus2 nyes taps
nyes annyit ittál te is mint én. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #664 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 21:10:29 »

nyes annyit ittál te is mint én. nyes

Mégis te fekszel a kannák mellett!  eplus2  taps
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.18 péntek, 14:34:53 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #665 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 21:32:16 »

a kannák mellett fexem. eplus2
a hordók az összes benyásban vannak. hehe

Herezacskó?  taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #666 Dátum: 2017.08.18 péntek, 08:34:33 »

Mégis te fekszel a kannás mellett!  eplus2  taps
igen.én kannás mellett fekszem,míg te tökös mellett. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #667 Dátum: 2017.08.18 péntek, 08:34:58 »

Herezacskó?  taps
neked már olyan?melletted fekszik? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #668 Dátum: 2017.08.18 péntek, 10:58:05 »

igen.én kannás mellett fekszem,míg te tökös mellett. hehe

Mint mindig, most is nagyot tévedsz..... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #669 Dátum: 2017.08.18 péntek, 14:32:55 »

Mint mindig, most is nagyot tévedsz..... eplus2
temondtad: "Mégis te fekszel a kannás mellett!  "  Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #670 Dátum: 2017.08.18 péntek, 14:36:20 »

temondtad: "Mégis te fekszel a kannás mellett!  "  Cheesy

Kannák....kannák!
B+ megint felülbírált a telefon....!  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #671 Dátum: 2017.08.18 péntek, 14:37:29 »

Kannák....kannák!
B+ megint felülbírált a telefon....!  nyes
taps  nemagyarázkodj. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gorazs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


« Új hozzászólás #672 Dátum: 2017.08.25 péntek, 12:56:02 »

Sziasztok,
Egy MK4-es 2.3 benzines mondeóm van, és az alapjáratom kb 10 másodpercig ingadozik hideg indításkor.
Ha nyomom a gázt ezidő alatt, akkor jobban látszik, 2200 és 800 között esik-emelkedik hirtelen, oda vissza, miközben stabilan 5000-n kellene üvöltenie a gázadás miatt.
Aztán pár pásodperc múlva felpörög és onnantól kb jó.
Van olyan hogy amikor ejti a fordulatot, le is fullad...
3 szerelőnél is volt, átmeneti tüneti javulás van, gyertyát évente cserélnek, kicsit jobb, de aztán visszaáll a probléma.
Mi lehet?

Itt egy videó róla:
https://goo.gl/photos/QidQ92Y1QPaNWV9y9

Ha tudok ajánlani a XVII kerületben vagy a közvetlen közelében Ford diagnosztát, annak is is örülnék.

Köszönöm előre is.
Tamás

Az enyém is 2.3-as és ugyan ezt csinálja, hőmérséklet jeladó, gyertyák cserélve, fojtóház tisztítva. Ha neked meg van hiba hogy miért csinálja érdekelne engem is
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2017.09.19 kedd, 08:52:04 »

2.3-asa van valakinek a klubon belül?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #674 Dátum: 2017.09.19 kedd, 13:58:22 »

2.3-asa van valakinek a klubon belül?

Pont az előtted író is azzal rendelkezik ha jól látom, illetve akinek válaszolt az is ilyet birtokol. Kapcsolj át write only-ból.  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2017.09.19 kedd, 14:16:56 »

Pont az előtted író is azzal rendelkezik ha jól látom, illetve akinek válaszolt az is ilyet birtokol. Kapcsolj át write only-ból.  eplus2

Jogos!  worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #676 Dátum: 2017.09.19 kedd, 14:53:47 »

2.3-asa van valakinek a klubon belül?

Az miben van, Ford Capri?  hehe hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #677 Dátum: 2017.10.29 vasárnap, 21:27:31 »

Sziasztok Mk4 tulajok,

Sok éve benzines mk3-at hajtok különsebb gond nélkül. Lassan váltanék újabbra. 5 ajtós Mk4 2.0i Mondeo-t szeretnék venni, valószínüleg kimegyek érte, mert itthon elégtelen a kínálat.

Mik az mk4 benzines tipikus bajai, mit kell nézni, mire kell figyelni vásárláskor ? 
Nagyon köszönöm,

üdv, FD.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 11:25:32 »

Sziasztok Mk4 tulajok,

Sok éve benzines mk3-at hajtok különsebb gond nélkül. Lassan váltanék újabbra. 5 ajtós Mk4 2.0i Mondeo-t szeretnék venni, valószínüleg kimegyek érte, mert itthon elégtelen a kínálat.

Mik az mk4 benzines tipikus bajai, mit kell nézni, mire kell figyelni vásárláskor ?  
Nagyon köszönöm,

üdv, FD.

Én is hasonló előtt vagyok, MK3 csere MK4/MK5-re, ha MK4-ben gondolkozol inkább 2.3-as benzines, ez megbízhatóbb, láncos motor (a 2.0 nem láncos MK4-nél).
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #679 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 12:01:40 »

Én is hasonló előtt vagyok, MK3 csere MK4/MK5-re, ha MK4-ben gondolkozol inkább 2.3-as benzines, ez megbízhatóbb, láncos motor (a 2.0 nem láncos MK4-nél).

Láncos nem feltétlen egyenlő a megbízhatósággal. A dízelek se láncosak alapvetően, mégis jó pár km-t elmennek, csak időben kell cserélni a vezérlést.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #680 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 17:29:31 »

Én is hasonló előtt vagyok, MK3 csere MK4/MK5-re, ha MK4-ben gondolkozol inkább 2.3-as benzines, ez megbízhatóbb, láncos motor (a 2.0 nem láncos MK4-nél).
bármit csak azt a betegágymotort ne, ha jót akartok vigyor3

attól, hogy láncos, még nem megbízhatatlan. láttad milyen csereperiódusok vannak manapság szíjakra? elmúltak már a 80as évek...meg ímúgy is az elmúlt 10 év láncos autóinál lehet örülni, ha elmegy 200ekm-t és egy kisebb vagyon a láncszett normális minőségben. egy szíjas vezérlés cseréje kb ugyan annyi időnként fele-harmada költség

mk3 dízelre egy láncszett 200 alsó hangon. mk4-re 80-90eft felszerelve 200ekm/10évre. lehet számolgatni, hogy mennyivel nagyobb kiadás a szíj...
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.30 hétfő, 17:31:28 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 18:45:05 »

Láncos nem feltétlen egyenlő a megbízhatósággal. A dízelek se láncosak alapvetően, mégis jó pár km-t elmennek, csak időben kell cserélni a vezérlést.

Nem csak erre a hibára gondolok.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 18:46:11 »

bármit csak azt a betegágymotort ne, ha jót akartok vigyor3

attól, hogy láncos, még nem megbízhatatlan. láttad milyen csereperiódusok vannak manapság szíjakra? elmúltak már a 80as évek...meg ímúgy is az elmúlt 10 év láncos autóinál lehet örülni, ha elmegy 200ekm-t és egy kisebb vagyon a láncszett normális minőségben. egy szíjas vezérlés cseréje kb ugyan annyi időnként fele-harmada költség

mk3 dízelre egy láncszett 200 alsó hangon. mk4-re 80-90eft felszerelve 200ekm/10évre. lehet számolgatni, hogy mennyivel nagyobb kiadás a szíj...

Akkor mi legyen, ha a dízelt kizárjuk? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #683 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 18:52:40 »

Akkor mi legyen, ha a dízelt kizárjuk? Smiley
Hunyadi. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 18:55:19 »

Akkor mi legyen, ha a dízelt kizárjuk? Smiley
2.5T vállalható, 2.0 ecoboost is, csak ne powershift legyen rajta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 18:55:53 »

Hunyadi. vigyor3
falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #686 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 18:56:37 »

falbav
jólvanna.Megbízható autót kérdezett.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 19:01:25 »

jólvanna.Megbízható autót kérdezett.... nyes
még fordhoz képest is nagyon budget autó érzése van belül vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #688 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 23:08:37 »

bármit csak azt a betegágymotort ne, ha jót akartok vigyor3

attól, hogy láncos, még nem megbízhatatlan. láttad milyen csereperiódusok vannak manapság szíjakra? elmúltak már a 80as évek...meg ímúgy is az elmúlt 10 év láncos autóinál lehet örülni, ha elmegy 200ekm-t és egy kisebb vagyon a láncszett normális minőségben. egy szíjas vezérlés cseréje kb ugyan annyi időnként fele-harmada költség

mk3 dízelre egy láncszett 200 alsó hangon. mk4-re 80-90eft felszerelve 200ekm/10évre. lehet számolgatni, hogy mennyivel nagyobb kiadás a szíj...

A szíjcsere belefér, azt is tudom hogy hajszálnyit lomhább lesz az mk4 nagyobb súlya miatt. A 4-es is lapkás hézagolású és nem hidrotőkés motor ?  Egyébként mit érdekes megnézni még egy mk4-esen használt vásárláskor ?   Csak a 3-ast vágom...mk4-el semmi tapasztalatom...van tipusbetegsége mondjuk a 2007-2010 közöttieknek ?  Köszi szépen.

Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2017.10.31 kedd, 17:43:47 »

Hunyadi. vigyor3

Soha!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2017.10.31 kedd, 17:44:31 »

2.5T vállalható, 2.0 ecoboost is, csak ne powershift legyen rajta

És ha MK5-öt nézünk, 1.5?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2017.10.31 kedd, 20:02:33 »

Soha!  eplus2

Dízel Hunyadi  nyes hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #692 Dátum: 2017.10.31 kedd, 20:23:25 »

És ha MK5-öt nézünk, 1.5?
Másfél Mk5ös? Azmilyenaz? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2017.10.31 kedd, 21:40:52 »

Másfél Mk5ös? Azmilyenaz? eplus2

Az a 6 hengeres Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2017.10.31 kedd, 22:44:05 »

És ha MK5-öt nézünk, 1.5?
biztos jó, ha szeretsz mindenhova utolsóként érkezni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2017.10.31 kedd, 22:45:14 »

A szíjcsere belefér, azt is tudom hogy hajszálnyit lomhább lesz az mk4 nagyobb súlya miatt. A 4-es is lapkás hézagolású és nem hidrotőkés motor ?  Egyébként mit érdekes megnézni még egy mk4-esen használt vásárláskor ?   Csak a 3-ast vágom...mk4-el semmi tapasztalatom...van tipusbetegsége mondjuk a 2007-2010 közöttieknek ?  Köszi szépen.


mk4-nél nincs semmi kritikus, amit tudnék mondani. motortérnyitó bowden ami mindet utoléri és meg tud szivatni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #696 Dátum: 2017.11.01 szerda, 14:20:17 »

mk4-nél nincs semmi kritikus, amit tudnék mondani. motortérnyitó bowden ami mindet utoléri és meg tud szivatni
Köszönöm!
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #697 Dátum: 2017.11.01 szerda, 18:29:08 »

biztos jó, ha szeretsz mindenhova utolsóként érkezni vigyor3
hát...pont mint a mostanival. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2017.12.02 szombat, 22:49:00 »

Én is hasonló előtt vagyok, MK3 csere MK4/MK5-re, ha MK4-ben gondolkozol inkább 2.3-as benzines, ez megbízhatóbb, láncos motor (a 2.0 nem láncos MK4-nél).

A 2.0 i is láncos.
De ha jót akarsz fordot ne vegyél.
sok a baj vele.
benzincső 2x úgy gondolta hogy csak úgy elkezdett spriccelni a benzin, semmi nem ért hozzá, hogy kidörgölje. ( 18 e ft, csak gyári van. )
szervóval többször volt gond, szivattyú, kormánymű, olajtartály. kb 150-160 e ft
hátsó ajtózár 15 e ft
ülésfűtés 2x ( most is rossz, elvileg 55 e ft )
nyüszög az ajtó kárpit
jobb eleje kopog, 4 helyen nézték, nem merte senki határozottan kijelenteni mit kellene cserélni. A tippek: kormánymű, féltengely, lengés csillapító, szilent-csapágy, stb.
az elektromos anomáliákról nem is beszélve, nagy melegben kormány szög állás jeladó hiba, abs alacsony feszültség, a világításon látszik hogy hol erősebben hol gyengébben világít, töltés akkumulátor vizsgálva, elvileg jó.
pár havonta lemerül az akkumulátor, nem tudni mitől.
A szélvédő, első , hátsó, fűtés, tükör, ablakmosó fúvóka fűtés x fok alatt bekapcsol, ha le van fagyva ha nem, nem tudták kikapcsolni, sem márkaszervizben, sem máshol.
első fordom volt, többet soha nem kell.
A hibáktól eltekintve, élvezhető autó, kényelmes, komfortos, élvezet vele autózni, Jól néz ki, ha nem jut közben eszedbe, hogy mi fog legközelebb tönkre menni.
Ha mégis mondeót veszel, sok szerencsét hozzá.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2017.12.02 szombat, 23:03:24 »

A 2.0 i is láncos.
De ha jót akarsz fordot ne vegyél.
sok a baj vele.
benzincső 2x úgy gondolta hogy csak úgy elkezdett spriccelni a benzin, semmi nem ért hozzá, hogy kidörgölje. ( 18 e ft, csak gyári van. )
szervóval többször volt gond, szivattyú, kormánymű, olajtartály. kb 150-160 e ft
hátsó ajtózár 15 e ft
ülésfűtés 2x ( most is rossz, elvileg 55 e ft )
nyüszög az ajtó kárpit
jobb eleje kopog, 4 helyen nézték, nem merte senki határozottan kijelenteni mit kellene cserélni. A tippek: kormánymű, féltengely, lengés csillapító, szilent-csapágy, stb.
az elektromos anomáliákról nem is beszélve, nagy melegben kormány szög állás jeladó hiba, abs alacsony feszültség, a világításon látszik hogy hol erősebben hol gyengébben világít, töltés akkumulátor vizsgálva, elvileg jó.
pár havonta lemerül az akkumulátor, nem tudni mitől.
A szélvédő, első , hátsó, fűtés, tükör, ablakmosó fúvóka fűtés x fok alatt bekapcsol, ha le van fagyva ha nem, nem tudták kikapcsolni, sem márkaszervizben, sem máshol.
első fordom volt, többet soha nem kell.
A hibáktól eltekintve, élvezhető autó, kényelmes, komfortos, élvezet vele autózni, Jól néz ki, ha nem jut közben eszedbe, hogy mi fog legközelebb tönkre menni.
Ha mégis mondeót veszel, sok szerencsét hozzá.
csak egy normális szerelő kéne neked, egyik se megoldhatatlan probléma
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.