Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:50:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 21   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)  (Megtekintve 472377 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 18:10:52 »

Benzinmotorok (1.6, 2.0, 2.3)
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.30 vasárnap, 18:19:30 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tomikarus
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2010.02.03 szerda, 13:29:18 »

hm 2.3-as motor Isten király!!!!!!!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2 Dátum: 2010.02.03 szerda, 13:32:19 »

hm 2.3-as motor Isten király!!!!!!!

Kinek a pap, kinek a papné...

Gratula az új autóhoz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 19:28:39 »

hm 2.3-as motor Isten király!!!!!!!

abban is muanyag a szivosor ?  fejvakaras zavart1
Naplózva

blah blah blah
sass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 19:21:06 »

Szevasztok !

Van egy 2009-es 1,6-os benzines (92 KW) mondeom, a márkaszervízben a kezembe nyomtak egy papírt a motor adatokról, amin ez (is) olvasható:
Duratec 16V Ti-VCT (125 le)  Szelephézag (hideg) szívó: 0,17-0,23, kipufogó 0,31-0,37. Eddig azt hittem, hogy ez a motor hidrotőkés. Tud valaki erről valamit mondani? Üdv! SASS

Naplózva

2009 mondeo kombi 1,6 benzin, LPG
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:11:01 »

Szevasztok !

Van egy 2009-es 1,6-os benzines (92 KW) mondeom, a márkaszervízben a kezembe nyomtak egy papírt a motor adatokról, amin ez (is) olvasható:
Duratec 16V Ti-VCT (125 le)  Szelephézag (hideg) szívó: 0,17-0,23, kipufogó 0,31-0,37. Eddig azt hittem, hogy ez a motor hidrotőkés. Tud valaki erről valamit mondani? Üdv! SASS


ha korongos,akkor bizony kell szelephézegot állítani.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:47:46 »

Köszi!

Megnézetem.
Naplózva

2009 mondeo kombi 1,6 benzin, LPG
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #7 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 22:20:55 »

Szevasztok !

Van egy 2009-es 1,6-os benzines (92 KW) mondeom, a márkaszervízben a kezembe nyomtak egy papírt a motor adatokról, amin ez (is) olvasható:
Duratec 16V Ti-VCT (125 le)  Szelephézag (hideg) szívó: 0,17-0,23, kipufogó 0,31-0,37. Eddig azt hittem, hogy ez a motor hidrotőkés. Tud valaki erről valamit mondani? Üdv! SASS









Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Feri73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 11:59:15 »

Helló!

Nekem is 1.6-os 92kW autókám van!

Az általad leírtak alapján a mai olajcsere alkalmával megbíztam a szerelőt, hogy nézzen rá a szelephézagokra, mert főleg hideg motornál kelepelt a kicsike!
Megnézte a cuccot, majd közölte, hogy a 16db hidrotőkét kell kicserélni darabonként 1600,-pénzért. Tehát nincs mit állítani! Wink







Wink

Naplózva

Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 12:12:58 »

Helló!

Nekem is 1.6-os 92kW autókám van!

Az általad leírtak alapján a mai olajcsere alkalmával megbíztam a szerelőt, hogy nézzen rá a szelephézagokra, mert főleg hideg motornál kelepelt a kicsike!
Megnézte a cuccot, majd közölte, hogy a 16db hidrotőkét kell kicserélni darabonként 1600,-pénzért. Tehát nincs mit állítani! Wink

Hát... a 2.0i korongos. A leírás szerint ez is korongos... ha jól értem.
A szerelők a 3-as 2.0 benzinesét rendre hidrotőkékésnek tudják... de nem az.
És ugyanez a motor került a 4-esbe is, korongosként.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 12:42:31 »

Hát... a 2.0i korongos. A leírás szerint ez is korongos... ha jól értem.
A szerelők a 3-as 2.0 benzinesét rendre hidrotőkékésnek tudják... de nem az.
És ugyanez a motor került a 4-esbe is, korongosként.

igen, nekem is a Vik hívta fel a figyelmemet, hogy nem hidrtotőkés (mármint az előző benzinesem MK3)
Naplózva
Feri73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2012.07.13 péntek, 05:53:12 »

Üdv mindenkinek!

Érdekes dolgok ezek! Remélem az enyém hidrotőkés, mert ha nem akkor csúnyán átvertek!
Nálam állítólag mindet kicserélték tegnap. A hangja sokkal szebb lett, már nem ketyeg vadul. Az én járgányom 2008-as évjárat.
Nem tartom nagyon valószínűnek, hogy többféle megoldással csinálják ezt a motor verziót. wave
Naplózva

Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2012.07.27 péntek, 15:57:33 »

Sziasztok

Bátyám venni akar egy 1.6 Ford mondit
pontosan ezt! http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_ambiente-5903743
úgy néz ki hogy holnap megyünk nézni, és ha olyan meg is vennénk!
sajnos nekem MK3 van és TDCI, tehát ehhez a részéhez nem értek!
céges autó volt 210.000 Km van benne, 165e.-nél katalizátor cserés volt.
20.e km-ként Ford szervizben szervizelték,szép tip-top kis kocsinak néz ki!
bátyám megnézte és az első tornyok tetejénél a csavarok és az anya is teljesen rozsdás, viszont máshol sehol semmi, pedig át lett nézve.

Légyszi mondjátok meg mit nézzek, mire kell figyelni!
várom gyors válaszotokat

üdv Sky
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2012.07.27 péntek, 18:17:10 »

Sziasztok

Bátyám venni akar egy 1.6 Ford mondit
pontosan ezt! http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_ambiente-5903743
úgy néz ki hogy holnap megyünk nézni, és ha olyan meg is vennénk!
sajnos nekem MK3 van és TDCI, tehát ehhez a részéhez nem értek!
céges autó volt 210.000 Km van benne, 165e.-nél katalizátor cserés volt.
20.e km-ként Ford szervizben szervizelték,szép tip-top kis kocsinak néz ki!
bátyám megnézte és az első tornyok tetejénél a csavarok és az anya is teljesen rozsdás, viszont máshol sehol semmi, pedig át lett nézve.

Légyszi mondjátok meg mit nézzek, mire kell figyelni!
várom gyors válaszotokat

üdv Sky
1.6-osom még nem volt és nem is vezettem ilyet. az már előny, hogy valós (vagy annak tűnő) km-el adják el.
Naplózva
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 12:27:31 »

Sziasztok!
2.0i 5 éves Mondeóm van! Most, hogy bejöttek a 0 fok körüli reggelek, első indítás után leáll! Meg tudnátok mondani mi lehet ennek az oka??? Köszönöm
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 15:14:56 »

Sziasztok!
2.0i 5 éves Mondeóm van! Most, hogy bejöttek a 0 fok körüli reggelek, első indítás után leáll! Meg tudnátok mondani mi lehet ennek az oka??? Köszönöm

Nem megy.
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 21:09:57 »

Sziasztok

Bátyám venni akar egy 1.6 Ford mondit
pontosan ezt! http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.6_ambiente-5903743
úgy néz ki hogy holnap megyünk nézni, és ha olyan meg is vennénk!
sajnos nekem MK3 van és TDCI, tehát ehhez a részéhez nem értek!
céges autó volt 210.000 Km van benne, 165e.-nél katalizátor cserés volt.
20.e km-ként Ford szervizben szervizelték,szép tip-top kis kocsinak néz ki!
bátyám megnézte és az első tornyok tetejénél a csavarok és az anya is teljesen rozsdás, viszont máshol sehol semmi, pedig át lett nézve.

Légyszi mondjátok meg mit nézzek, mire kell figyelni!
várom gyors válaszotokat

üdv Sky

Nos, mi lett vele? Megvettetek vegul? Mar toroltek a hirdetest.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #17 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 23:37:37 »

Sziasztok!
2.0i 5 éves Mondeóm van! Most, hogy bejöttek a 0 fok körüli reggelek, első indítás után leáll! Meg tudnátok mondani mi lehet ennek az oka??? Köszönöm

Elsőre az üzemanyagellátó rendszer problémájára gondoltam.
S az Etisben meg is találtam az ide vonatkozó részt.
Én az üzemanyagszűrőt cserélném elsőnek. Wink

klikk a képre:

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #18 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 23:38:12 »

Sziasztok!
2.0i 5 éves Mondeóm van! Most, hogy bejöttek a 0 fok körüli reggelek, első indítás után leáll! Meg tudnátok mondani mi lehet ennek az oka??? Köszönöm

Egyébként gondolom víz lesz a benzinben...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kovacs.l
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 11:02:59 »

Sziasztok!

Mi a véleményetek a 2.0 ecoboost motorokról? Van olyan jellemzőjük/tipikus hibájuk, amit érdemes tudni vásárlás előtt? Előre is köszi.
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2012.11.16 péntek, 18:51:47 »

Sziasztok!

Mi a véleményetek a 2.0 ecoboost motorokról? Van olyan jellemzőjük/tipikus hibájuk, amit érdemes tudni vásárlás előtt? Előre is köszi.

Hát nem nagyon pörög ez a topik.
Pedig engem is érdekelne, hogy ki mit ajánl.
2.0 ecoboost vagy 2.5t.
Érdekes, hogy a 2.0 nagyobb teljesítményű papiron.érdekelne, hogy valóságban milyen,ki hogy érzi.
Fentartása melyiknek gazdaságosabb illetve a másik véglet ha tuningolni akarná az ember akkor melyik a jobb alap.A 2.5t a focusban is bevált azt tuti lehet húzni,de ezt a 2.0-t ki tudja...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2012.11.17 szombat, 09:00:12 »

Hát nem nagyon pörög ez a topik.
Pedig engem is érdekelne, hogy ki mit ajánl.
2.0 ecoboost vagy 2.5t.
Érdekes, hogy a 2.0 nagyobb teljesítményű papiron.érdekelne, hogy valóságban milyen,ki hogy érzi.
Fentartása melyiknek gazdaságosabb illetve a másik véglet ha tuningolni akarná az ember akkor melyik a jobb alap.A 2.5t a focusban is bevált azt tuti lehet húzni,de ezt a 2.0-t ki tudja...

A 2,5 leginkább a Volvóban vált be. Legalább 10 éves az a motor, és tud az 300+ lóerőt is.
Nagyobb köbcenti, a turbó csak kisimítja a nyomatékgörbét, húz az mindenhol, ahogy kell,
és nem csak akkor jön meg a kraft, ha felpörög a turbó. Ha tuningolni kell, a 300 ló nem nagy kihívás,
szinte csak chippel is megoldható. A 2,0 az más. Literteljesítménnyel pont ott van, ahol a 2,5t egyik gyári változatánál, a 300 lónál.
Vagyis, én a 2,0-át nem nagyon chippelgetném.
A 2,5t-nek szebb hangja van, biztos, hogy hétköznapi használatra jobb (kisebb turbólyuk) de még akár usgyi üzemmódra is.
Viszont többet eszik...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kelly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #22 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 12:39:02 »

Sziasztok

Új Ford tulaj vagyok, igaz Focus, de 1.8-as motor van benne mert flexi fuel. Problémám a következő. Az autóban 120000km van és 2008-as. Kötelező dolgok cserélve. Hidegben beindul, aztán le is áll ha nem nyomok neki gázt. Másodjára be indul. Néha egyenetlen az alapjárat. Van amikor ugrál 1000-és 500 között, 500-nál a töltés is fel villan.
Utána olvasva a fórum elején talán szívósor gondom van? Ha valaki össze foglalná hogy milyen költséggel jár, mit kell kicserélni, esetleg házilag lehet-e orvosolni a gondot, vagy mindenképp szerviz azt meg köszönném. Vagy csak ellenőrzés képen le tudom-e szedni itthon, és mit kellene nézni? Amúgy az autó nem fogyaszt sokat, fedélzeti szerint kint 90-110 közt 6,4-7 városban rövid távokon most 8,8-at ír.
Naplózva
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:17:19 »

Sziasztok

Új Ford tulaj vagyok, igaz Focus, de 1.8-as motor van benne mert flexi fuel. Problémám a következő. Az autóban 120000km van és 2008-as. Kötelező dolgok cserélve. Hidegben beindul, aztán le is áll ha nem nyomok neki gázt. Másodjára be indul. Néha egyenetlen az alapjárat. Van amikor ugrál 1000-és 500 között, 500-nál a töltés is fel villan.
Utána olvasva a fórum elején talán szívósor gondom van? Ha valaki össze foglalná hogy milyen költséggel jár, mit kell kicserélni, esetleg házilag lehet-e orvosolni a gondot, vagy mindenképp szerviz azt meg köszönném. Vagy csak ellenőrzés képen le tudom-e szedni itthon, és mit kellene nézni? Amúgy az autó nem fogyaszt sokat, fedélzeti szerint kint 90-110 közt 6,4-7 városban rövid távokon most 8,8-at ír.
Nekem is csinál hasonlót a 2.0-ás Mondeo hidegben. Olvastam itt a fórumon, hogy ez TDCi-nél is előfordul a hidegben automatikusan beinduló szélvédőfűtések miatt. Mióta ezt olvastam, első dolgom az indítógomb megnyomása után kikapcsolni a 2 gombot a rádió fölött. Ha pár másodperc múlva visszakapcsolom őket, már semmi ingadozás az alapjáratban.
Nem tudom, van-e ilyen automatika a Focusnál is. Először tetszett, de eleve nem kapcsolom be a (első) szélvédőfűtést csak, ha jeges. Minek kiégetni a vékony fűtőszálakat?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 14:00:04 »

Nekem is csinál hasonlót a 2.0-ás Mondeo hidegben. Olvastam itt a fórumon, hogy ez TDCi-nél is előfordul a hidegben automatikusan beinduló szélvédőfűtések miatt. Mióta ezt olvastam, első dolgom az indítógomb megnyomása után kikapcsolni a 2 gombot a rádió fölött. Ha pár másodperc múlva visszakapcsolom őket, már semmi ingadozás az alapjáratban.
Nem tudom, van-e ilyen automatika a Focusnál is. Először tetszett, de eleve nem kapcsolom be a (első) szélvédőfűtést csak, ha jeges. Minek kiégetni a vékony fűtőszálakat?
Sorozat függő . Most már nem indul be automatikusan a TDC-iknél se a szélvédő fűtés se az első se a hátsó. A III-as faceliftnél ott tényeg beindul 4 fok alatt a hátsó.
Naplózva
kelly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #25 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 19:55:17 »

Nekem nincs szélvédő fűtésem. A hátsó az hidegben be kapcsol egyből de le is kapcsolom.



Nekem is csinál hasonlót a 2.0-ás Mondeo hidegben. Olvastam itt a fórumon, hogy ez TDCi-nél is előfordul a hidegben automatikusan beinduló szélvédőfűtések miatt. Mióta ezt olvastam, első dolgom az indítógomb megnyomása után kikapcsolni a 2 gombot a rádió fölött. Ha pár másodperc múlva visszakapcsolom őket, már semmi ingadozás az alapjáratban.
Nem tudom, van-e ilyen automatika a Focusnál is. Először tetszett, de eleve nem kapcsolom be a (első) szélvédőfűtést csak, ha jeges. Minek kiégetni a vékony fűtőszálakat?
Naplózva
ottos
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2013.02.20 szerda, 14:27:11 »

Az MK3 benzines motorban ha jol tudom voltak trukkok, amikre erdemes volt figyelni. PL minden olajcserenel a szivosornal levo pillangoszelep tengelyet meg kellett olajozni, kulonben 100ekm utan valamikor egyszer csak beallt/eltort ott valami, es az draga tudott lenni... MK4-es benzines 2.0 -nal tudtok ilyen dolgokrol amire erdemes figyelni, vagy csak cserelni kell az olajat/szuroket meg a gyertyakat.... az eloirt periodusokban, es kesz?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:44:03 »

Az MK3 benzines motorban ha jol tudom voltak trukkok, amikre erdemes volt figyelni. PL minden olajcserenel a szivosornal levo pillangoszelep tengelyet meg kellett olajozni, kulonben 100ekm utan valamikor egyszer csak beallt/eltort ott valami, es az draga tudott lenni... MK4-es benzines 2.0 -nal tudtok ilyen dolgokrol amire erdemes figyelni, vagy csak cserelni kell az olajat/szuroket meg a gyertyakat.... az eloirt periodusokban, es kesz?

A motor ugyanaz... nyilván a trükkök is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 15:50:12 »

Sziasztok!

Tudna-e nekem valaki bővebb információt adni mk4, 1.6-os, 125 lovas, 2008-as kiadasú Mondeóról? Fogyasztás, hibák, stb. Bármi ami hasznos lehet, mivel gondolokodom azon, hogy ilyen autót szeretnek a közeljövőben.
Előre is köszönök minden segítséget!
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

ottos
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 21:55:02 »

Sziasztok!

Tudna-e nekem valaki bővebb információt adni mk4, 1.6-os, 125 lovas, 2008-as kiadasú Mondeóról? Fogyasztás, hibák, stb. Bármi ami hasznos lehet, mivel gondolokodom azon, hogy ilyen autót szeretnek a közeljövőben.
Előre is köszönök minden segítséget!

Szia,

Fogyasztás számolgatására szerintem elég jó a http://www.spritmonitor.de/

Üdv,
otto
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #30 Dátum: 2013.03.08 péntek, 01:03:26 »

Sziasztok!

Tudna-e nekem valaki bővebb információt adni mk4, 1.6-os, 125 lovas, 2008-as kiadasú Mondeóról? Fogyasztás, hibák, stb. Bármi ami hasznos lehet, mivel gondolokodom azon, hogy ilyen autót szeretnek a közeljövőben.
Előre is köszönök minden segítséget!

eleg egy helyre beirnod!
reagalnak ra a forumozok!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2013.03.19 kedd, 14:27:58 »

Reagalnak a forumozok, de sajnos sokkal tobbet nem tudtam meg az 1,6-os 125 lovas Mondeorol! Smiley
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Karvaly
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 07:11:42 »

Reagalnak a forumozok, de sajnos sokkal tobbet nem tudtam meg az 1,6-os 125 lovas Mondeorol! Smiley
Vásároltál már ilyen autót?
Naplózva
Karvaly
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 07:13:19 »

Érdeklődök mi a véleményetek a "Motor Protect" nevü motorolaj adalékról? Nekem a Ford szervíz ajánlotta. Valaki használ ilyet? Mi a tapasztalat?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 07:56:37 »

Érdeklődök mi a véleményetek a "Motor Protect" nevü motorolaj adalékról? Nekem a Ford szervíz ajánlotta. Valaki használ ilyet? Mi a tapasztalat?
Mennyit tervezel menni az autóval? 100-200-300e km-t?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Karvaly
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 08:10:52 »

Mennyit tervezel menni az autóval? 100-200-300e km-t?
Micsoda kérdés?  Wink Van tapasztalatod a termékkel kapcsolatban?
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2013.06.21 péntek, 21:53:31 »

Micsoda kérdés?  Wink Van tapasztalatod a termékkel kapcsolatban?
Én használtam a focusomban Roil gold nevezetűt. 10% fogycsökkenést írtak, meg jobb motortulajdonságokat. Az utóbbi teljesült az előbbivel kapcsolatban pedig rossz a tapasztalat. 10%-al nőtt a fogyim hurrá taps taps
Sztem ez mind átb..s!
Kérdés:
Gondolod Fordék szenvednének a Start-Stop rendszerrel és egyéb milliárdos projektekkel, ha ilyen egyszerű lenne a megoldás???
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2013.06.22 szombat, 13:14:45 »

Micsoda kérdés?  Wink Van tapasztalatod a termékkel kapcsolatban?
Mert ha keveset fogsz menni vele, akkor minek az adalék.
Vagy mi a célod az adalékkal?

Én biztos nem kutyulnék semmit az olajba.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Karvaly
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2013.06.22 szombat, 15:13:00 »

Mert ha keveset fogsz menni vele, akkor minek az adalék.
Vagy mi a célod az adalékkal?

Én biztos nem kutyulnék semmit az olajba.
Én is tartok a kutyulástól, ezért is tájékozódok. Wink
Naplózva
Karvaly
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2013.07.19 péntek, 23:24:56 »

Keresem szintén 1.6 benzines Mondeos társaimat eszmecsere céljából.
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #40 Dátum: 2013.07.19 péntek, 23:30:44 »

Keresem szintén 1.6 benzines Mondeos társaimat eszmecsere céljából.

ird be mi a kerdes, vagy tudunk ra valaszolni vagy sem!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Karvaly
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2013.07.20 szombat, 16:03:27 »

ird be mi a kerdes, vagy tudunk ra valaszolni vagy sem!
 wave
A kérdés a következő. Mondeo IV. 1.6 benzinesről beszélünk.Kb. 2 hónapja vettem óra alapján 76e km-el. A motor hang jó volt. Mentem vele kb. 2e km-ert és jelentkezett egy enyhe dizeles hang. Hidegen erősebb meleg motornál gyengébb a dizel hang. Voltam vele Ford szervízbe, de nem tudtak okot mondani. Olaj csere és szűrő cserék megvoltak.  Azóta vagy 5ekm került az autóba fe a hang maradt. Egyéb hibajelenség nincs. Dinamika, fogyasztás rendben. Illetve a hang csak alapjáraton jelentkezik, menet közben nincs hang. Egy ismerősnél hasonló jelenség van. Gondja neki sincs, pedog már egy ideje használja.Irtam pü-t Vik-nek, de még nem válaszolt, hátha tud monfani valamit. Megnyugtató lenne tudni az okot. Valakinek véleménye, javaslata?
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2013.07.20 szombat, 18:55:59 »

A kérdés a következő. Mondeo IV. 1.6 benzinesről beszélünk.Kb. 2 hónapja vettem óra alapján 76e km-el. A motor hang jó volt. Mentem vele kb. 2e km-ert és jelentkezett egy enyhe dizeles hang. Hidegen erősebb meleg motornál gyengébb a dizel hang. Voltam vele Ford szervízbe, de nem tudtak okot mondani. Olaj csere és szűrő cserék megvoltak.  Azóta vagy 5ekm került az autóba fe a hang maradt. Egyéb hibajelenség nincs. Dinamika, fogyasztás rendben. Illetve a hang csak alapjáraton jelentkezik, menet közben nincs hang. Egy ismerősnél hasonló jelenség van. Gondja neki sincs, pedog már egy ideje használja.Irtam pü-t Vik-nek, de még nem válaszolt, hátha tud monfani valamit. Megnyugtató lenne tudni az okot. Valakinek véleménye, javaslata?
Ilyen nekem mindkét focusomnál előfordult, ugyanúgy 1.6-os motorral.
Többen is kérdezték, hogy dízel e, kicsit ciki volt, de sohasem volt semmi problémája. Ez ilyen csattogos motor, de megbízható.
Az elsőt 100 ezerrel vettem és 180 ezernél törték össze, a másikat 80 ezerrel és 135-el adtam el, de semmi gondjuk nem volt.
Én a helyedben nem bántanám, minél többször szedik szét annál rosszabb lesz hidd el. nyes
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Karvaly
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2013.07.20 szombat, 19:07:57 »

Ilyen nekem mindkét focusomnál előfordult, ugyanúgy 1.6-os motorral.
Többen is kérdezték, hogy dízel e, kicsit ciki volt, de sohasem volt semmi problémája. Ez ilyen csattogos motor, de megbízható.
Az elsőt 100 ezerrel vettem és 180 ezernél törték össze, a másikat 80 ezerrel és 135-el adtam el, de semmi gondjuk nem volt.
Én a helyedben nem bántanám, minél többször szedik szét annál rosszabb lesz hidd el. nyes
A szétszedés szóba sem jöhet.
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2013.07.20 szombat, 20:46:18 »

A szétszedés szóba sem jöhet.
Majd Komáromba meghallgatjuk, hogy hörög.
Legalább Doszi nem lesz egyedül a diesel autójával nyes
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #45 Dátum: 2013.07.20 szombat, 22:28:20 »

A szétszedés szóba sem jöhet.

Próbáld meg:
- önts hidrotőke tisztítót a motorba,
- kb 2-3E km múlva olajcsere,
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Karvaly
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 20:52:58 »

Próbáld meg:
- önts hidrotőke tisztítót a motorba,
- kb 2-3E km múlva olajcsere,

Igen, ez az én fejemben is megfordult. Köszi a javaslatot.

Azon gondolkoztam, hogy ez a hang igazából olajcsere után jelentkezet pár nappal.
1. Lehet, hogy bizonyos olajat nem szeret? (ezt elvetem)
2. vagy már eleve volt a régi olajban valami adalék ami eltüntette, elnyomta a hangot?
Naplózva
Karvaly
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2013.07.22 hétfő, 21:05:10 »

Majd Komáromba meghallgatjuk, hogy hörög.
Legalább Doszi nem lesz egyedül a diesel autójával nyes
taps
Naplózva
Paszulycsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


« Új hozzászólás #48 Dátum: 2013.09.17 kedd, 10:15:04 »

Sziasztok!
MK4-es mondeo-t szeretnék venni. Elsősorban benzinest, abból is a 2.0-t. (Van is már kiszemelt)
Ha jól értem az eddigi infókat a fórumban, ez a motor nem hidrotőkés. A kiszemeltben 150e km van. Mi az amire érdemes figyelnem? Már ha egyáltalán érdemes-e ezzel a motorral mondeo-t venni...
Köszi előre is a válaszokat!
Naplózva

2010 Mondeo MKIV Turnier 2.0i Titanium
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2013.09.17 kedd, 20:22:52 »

Sziasztok!
MK4-es mondeo-t szeretnék venni. Elsősorban benzinest, abból is a 2.0-t. (Van is már kiszemelt)
Ha jól értem az eddigi infókat a fórumban, ez a motor nem hidrotőkés. A kiszemeltben 150e km van. Mi az amire érdemes figyelnem? Már ha egyáltalán érdemes-e ezzel a motorral mondeo-t venni...
Köszi előre is a válaszokat!
Beszélj Pampival, neki is mk4 2.0-ja van. pár tippet biztos tud mondani. Nekem is benzines van (2.5T). Ha rajtam múlna rábeszélnélek egy 2.5t-re. Alapból már a benzines egy jó választás, mi nagyon benzinpártiak vagyunk. Tudsz esetleg egy linket küldeni a kiszemelt autóról, akkor még többet tudunk segíteni vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 21   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.