Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 22:38:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST200, ST24  (Megtekintve 317586 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 23:12:25 »

Mert arra van ráépítve az egész motorszabályozás.Elég nagy hülyeség lenne ledugózni...akkor már legyen átépítve karburátorosra,lehetőleg triplára...mint egy jaguár.Írtam,hogy nekem a végén már mindent csinált,akár ment a lambda,akár nem.Ez sem teljesen mérvadó de iránynak jó.Szerintem 17e-t simán megér az egy pár ntk/ngk szonda...
a ledugózást nem komolyan mondtam.
csak nem értem, hogy akkor mi volt a konzekvencia....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 23:13:23 »

a ledugózást nem komolyan mondtam.
csak nem értem, hogy akkor mi volt a konzekvencia....
miszencia?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 23:27:29 »

a ledugózást nem komolyan mondtam.
csak nem értem, hogy akkor mi volt a konzekvencia....
az,hogy már biztos megunta a vezérlő a lambdás szarakodást és semmivel nem számolt(ami hülyeség...) de tény,hogy ha beraktam,ha kivettem a biztit,tanítottam újra a vezérlést,semmi nem használt.Belement a két új szonda és minden okés lett.Aztán más xaródott el,de erről már te is tudsz... nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 23:34:02 »

az,hogy már biztos megunta a vezérlő a lambdás ***akodást és semmivel nem számolt(ami hülyeség...) de tény,hogy ha beraktam,ha kivettem a biztit,tanítottam újra a vezérlést,semmi nem használt.Belement a két új szonda és minden okés lett.Aztán más xaródott el,de erről már te is tudsz... nyes
de éppen erről beszélek.
ha szaraxik a gép, sokat eszik lambdával és nélküle...
akkor csak a lambda csere segítene...
vagy mittomén.
lehet azt is be kellett volna kennem zsírral...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2011.10.18 kedd, 07:10:06 »

de éppen erről beszélek.
ha ***axik a gép, sokat eszik lambdával és nélküle...
akkor csak a lambda csere segítene...
vagy mittomén.
lehet azt is be kellett volna kennem zsírral...
szilikon spray  eplus2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2011.10.18 kedd, 08:22:19 »

Eddig ugye az volt, hogy nem ejti vissza rendesen az alapjáratot gurulás közben, hanem megtartja 1100 körül és csak állóra fékezés után ejti le. A régi mocinál semmi ilyen nem volt, úgyhogy az új motor perifériáiban kezdtem el keresni a hibát. ...
Ez szerintem nem hiba, hanem fícsőr. Legalábbis az én sor4-esemnél az elején szintén hibának hittem, de aztán nálam okosabbak felvilágosítottak, hogy ez így jó. Az én motorom gurulás közben felengedett kuplung és üres sebességfokozat mellett picivel 1000 rpm felett tartja, aztán megálláskor leejti alá.
Egyébként a fojtószelep potméter nem lehet hibás?
És amúgy - tudtommal a V6-ban 2db van - mindkét lambda jó?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2011.10.18 kedd, 08:52:42 »

Skacok! Kéne már egy jó ötlet, mert én kifogytam belőlük és a probléma nem hogy nem oldódott meg, de egyre xarabb lesz.

Azt én sem értem, hogy miért várod azt, hogy menet közben visszaessen 750-re. A többi hiba adott, amikor felugrik 3000-re, az ok...

A szondát ki tudod mérni multiméterrel. Azt tudod? A két különböző színű szálon tudsz feszültséget mérni. Az egyik a jel, a másik a test... 0,1-0,9V között kell meleg állapotban ugrálnia a feszültségnek...

És én is megnézném a fojtószelep potit. Ott meg ellenállást tudsz mérni, ha jól emléxem...
Nekem a Fiestában volt rossz. Szívtam vele egy évig. Végre rávettem magam, hogy kimérjem, majd kicseréltem, és jöhetett az öröm...

Egyébként összeférhetetlenség nem játszhat a dologban? Vmi esetleg nem illik a régi rendszerbe?

Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2011.10.18 kedd, 09:33:47 »

melyiket vetted ki? a lambdákét?
és nem változott semmi?
akkor szerinted nem az a fhos?
ha ugyan azt csinálja árammal is a lambda, mint nélküle, akkor miért nem dugóztuk le azt is?

Azt hát!

Pont fordítva látom. Ha hiba van az alapjárattal és a lambda kiiktatása után is megvan ugyanaz a hiba, akkor nem a labda okozza. Ha az lenne xar és amiatt lenne a hiba, akkor a kiiktatása után meg kellene szűnnie, de legalább változnia kellet volna.

Máskülönben, ha azokkal lenne a hiba, akkor a régi motorral is csinálnia kellett volna, de ott semmi ilyen nem jelentkezett. Ebből az következik, hogy valami olyasmi okozza, ami az új motorral együtt jött. Na ezek tesztelése ért véget és mindegyik jól működik. Már csak a szívósor és a fojtószelep maradt, de ha azt lecserélem a sima V6-éra, akkor nincs is értelme az ST motornak, mert a szűkebb keresztmettszeten kevesebb levegő fog bejutni, amihez felesleges a nagyobb injektor, az ECU nem fog több benyát engedni hozzá.

Hiába iktatjuk ki egyébként, az ECU keresi a jelét és ha nem leli, akkor átáll középértékes vészüzemmódra.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2011.10.18 kedd, 09:39:27 »

Ez szerintem nem hiba, hanem fícsőr. Legalábbis az én sor4-esemnél az elején szintén hibának hittem, de aztán nálam okosabbak felvilágosítottak, hogy ez így jó. Az én motorom gurulás közben felengedett kuplung és üres sebességfokozat mellett picivel 1000 rpm felett tartja, aztán megálláskor leejti alá.
Egyébként a fojtószelep potméter nem lehet hibás?
És amúgy - tudtommal a V6-ban 2db van - mindkét lambda jó?

GABIIIIIII!!!!!!!

Azt már nagyon soxor megbeszéltük, hogy ez nem gyári fícsör, hanem hiba. Azért mondják, hogy gyári fícsör, mert nem tudják mi okozza. HA tényleg így kellene működnie, akkor az eddigi 3 V6 motoromból az első 2-ő hibás volt és csak a mostani működik jól. Ezt erősen kétlem. Ez is pont olyan vezérlésű motor, mint bármelyik más gyártóé. Ha kinyomod a kuplungot menet közben, a fordulatnak 0.5-1 sec-es késéssel le kell esnie alapjáratra. Ha nem hiszed, ülj bele egy bármilyen másik autóba (akármelyik gyártóéba) és nyomd ki a kuplungot menet közben. Le fog esni a fordulat alapjáratra, mert az úgy helyes.

A folytószelep potméter az a TPS. Csak 3-at próbáltam ki az elmúlt 2 hónapban és abból 2-ő tökéletes, amiből 1 vadonat új.

A szondát ki kell mérni, addig fogalémam sincs, hogy jó-e, csak tippelem.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2011.10.18 kedd, 09:43:07 »

Azt én sem értem, hogy miért várod azt, hogy menet közben visszaessen 750-re. A többi hiba adott, amikor felugrik 3000-re, az ok...
1. Mert gyárilag, új korában úgy működik minden IACV-s, injektoros autón.
2. Mert az előző 2 motoromon is úgy működött.
A szondát ki tudod mérni multiméterrel. Azt tudod? A két különböző színű szálon tudsz feszültséget mérni. Az egyik a jel, a másik a test... 0,1-0,9V között kell meleg állapotban ugrálnia a feszültségnek...
Ez jó hír!

És én is megnézném a fojtószelep potit. Ott meg ellenállást tudsz mérni, ha jól emléxem...
Nekem a Fiestában volt rossz. Szívtam vele egy évig. Végre rávettem magam, hogy kimérjem, majd kicseréltem, és jöhetett az öröm...
Te melyik adót nézed? Refer to TPS! falbav falbav

Egyébként összeférhetetlenség nem játszhat a dologban? Vmi esetleg nem illik a régi rendszerbe?

Minden új, kivéve a lambdákat. Nincs más, ami a régiből maradt.

Kimérem a lambdáékat, aztáén okosabbak leszünk.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2011.10.18 kedd, 09:43:49 »

ez valami jeladó gebax lesz. szerintem...

Az biztos!

Csak már az összeset kicseréltem. Az a baj. eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2011.10.18 kedd, 09:44:49 »

Az biztos!

Csak már az összeset kicseréltem. Az a baj. eplus2

Ha a lambda a xar, akkor a régi motornál miért nem csinált ilyen hibát soha? Ez a nagy kérdés.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2011.10.18 kedd, 10:04:56 »

Ha a lambda a xar, akkor a régi motornál miért nem csinált ilyen hibát soha? Ez a nagy kérdés.
nem jó a kábelköteged hozzá ..
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2011.10.18 kedd, 11:17:16 »

Eszembe jutott egy dolog a menet közbeni alapjárati fordulatszámról.

Az összes általam eddig tapasztalt elektronikusan vezérelt motor úgy működött, hogy az állóhelyzetben mért alapjárati fordulatszám alacsonyabb volt, mint menet közben.
Tehát mondjuk a Fiestánál ha bemelegedett a motor, az alapjárat olyan 900 körül van. Viszont ha gurul az autó és kiteszem üresben, akkor olyan 1100 körüli fordulatszámot tart. Ez a Mondeonál is ugyanígy működik nálam. Nyilván más fordulatszámokkal, de megvan a pár 100 fordulat különbség. Ennek mondjuk tényleg van ennyi értelme, hogy váltáskor nem esik annyira a fordulatszám mint ameddig a normál alapjárat engedné le.
Teljesen jól diagnosztizálható is. Gurulok mondjuk 50-nel, kiteszem üresbe, vissza megy a fordulat 1100-ra. Addig itt is marad, amíg le nem lassítok szinte teljesen a megállásig.
Mikor vettem a Fiestát, akkor teljesen hülyén viselkedett. Ilyenkor, ha menet közben üresbe tettem pl lámpa előtt, akkor felpörgött 2000 környékére, vagy még felé is.
A hiba oka az volt, hogy a váltó kihajtásnál van egy sebesség jeladó (VSS - Vehicle Speed Sensor ) aminek a vezetékeit nemes egyszerűséggel tőben elvágták.  Huh?
Kicseréltem, azóta jó.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2011.10.18 kedd, 11:56:59 »

Hiába iktatjuk ki egyébként, az ECU keresi a jelét és ha nem leli, akkor átáll középértékes vészüzemmódra.
szerintem éppen ezért nem okozott változást a bizti kiiktatása...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2011.10.18 kedd, 14:27:02 »

nem jó a kábelköteged hozzá ..

Ez is egy jó ötlet, csak az a baj, hogy a saját kötegével is ugyan ezt csinálja.

 integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2011.10.18 kedd, 14:33:33 »


Majd akkor szólok, ha az enyém jó lesz már és mehetsz vele egy kört, hogy ilyennel is menjél. integet2

A sebességváltásnál fordulatemelés akkor működik helyesen, ha kinyomod a kuplungot és földobja egy 50-100 fordulatot, aztán elkezdi szépen visszaejteni. Azért dobja, fel, hogy szép sima legyen a váltás (gázfröccs) és azért kezdi el ejteni, hogy ne ragadjon ott a fordulat, mert az felesleges benzinpazarlás. Így van tervezve.

Ha folyamatsosan fent tartja 1100-nál, az nem az a működés, ahogy tervezték. A legtöbb öreg autón már így működik, de mindenki legyint, hogy ennek így kell működnie. Akkor tűnik csak fel, hogy nem jó ez így, ha beülsz egy 1-2-3 éves autóba és országúton kinyomod a kuplungot......és nem tartja fönt. Dob egy gázfröccsöt, aztán megy lefelé alapjáratig.

Valóban van köze a VSS-nek is, mivel amíg az jelet ad, hogy mozog az autó, addig nmem ejti vissza alapjáratra, pedig szeretné.

Azért vagyok benne biztos, hogy így kell működnie, mert az előző 2 V6-os motoromon is sikerült ezt elérni és a család összes fiatal autójában (Mindegyik injektoros, IACV-s) így működik.

Az nem vígasztal, hogy 100 10-enéves Fordból 98-nak tartja 1100-on. Attól én még nem leszek nyugodt, hogy másnak is xar.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2011.10.18 kedd, 14:36:07 »

Produkálja magát megint!

Minden 3. kuplunkinyomsákor jól működik, nem tartja fent gurulás közben és megszűnt a 3000-ig felpörgés.

Valami vezeték, vagy kontakthibára gyanakszom, most hol jó, hol nem.  eplus2

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2011.10.18 kedd, 14:37:28 »

Azt már nagyon soxor megbeszéltük, hogy ez nem gyári fícsör, hanem hiba. Azért mondják, hogy gyári fícsör, mert nem tudják mi okozza. HA tényleg így kellene működnie, akkor az eddigi 3 V6 motoromból az első 2-ő hibás volt és csak a mostani működik jól. Ezt erősen kétlem. Ez is pont olyan vezérlésű motor, mint bármelyik más gyártóé. Ha kinyomod a kuplungot menet közben, a fordulatnak 0.5-1 sec-es késéssel le kell esnie alapjáratra. Ha nem hiszed, ülj bele egy bármilyen másik autóba (akármelyik gyártóéba) és nyomd ki a kuplungot menet közben. Le fog esni a fordulat alapjáratra, mert az úgy helyes.

Márpedig ez fícsör. Ezt csinálta a régi mondeóm, és az új is. Valamint a fiesta is ezt csinálja. Gurulás közben megemeli az alapjáratot.
Persze, ha felmegy 2000-re, na az már hiba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2011.10.18 kedd, 15:15:10 »

Márpedig ez fícsör. Ezt csinálta a régi mondeóm, és az új is. Valamint a fiesta is ezt csinálja. Gurulás közben megemeli az alapjáratot.
Persze, ha felmegy 2000-re, na az már hiba.

Ez így van! Ismét egy ficsőr, amit Drof rosszul tud. nyes
Szóval ez úgy műxik a normálisan működő 10 éves, illetve a szalon állapotú autóknál is, hogy csak álló helyzetben ejti vissza a fordulatot az ECU, addig emelten hagyja. Ennek ugye azért van jelentősége, hogy pl: másodikban ismét elindulni, megállás nélkül zökkenő mentesen lehessen. Wink

Amikor megvettem a Galaxyt, akkor nem volt ilyenje. Rángatott, fulldoklott újra elindulásnál körforgalomban...
Majd alapjárati kipucol, beömlő rendbe rak, és azóta van guruló alapjárat, és nem rángat... nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2011.10.18 kedd, 15:17:17 »

1. Mert gyárilag, új korában úgy működik minden IACV-s, injektoros autón.
2. Mert az előző 2 motoromon is úgy működött.Ez jó hír!
Te melyik adót nézed? Refer to TPS! falbav falbav
Minden új, kivéve a lambdákat. Nincs más, ami a régiből maradt.

Kimérem a lambdáékat, aztáén okosabbak leszünk.

1. tévedés, lásd lent. Wink
2. az előző autóid is rosszul működnek, ráadásul azokat az alkatrészeket tesztelgeted most.
Cseh2-őt nézek! TPS. Honnan kéne tudnom, hogy az mi? Az ilyesmi nem érdekel. Wink Fojtószelep poti. Az egyértelmű Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2011.10.18 kedd, 15:54:41 »

1. tévedés, lásd lent. Wink
2. az előző autóid is rosszul működnek, ráadásul azokat az alkatrészeket tesztelgeted most.
Cseh2-őt nézek! TPS. Honnan kéne tudnom, hogy az mi? Az ilyesmi nem érdekel. Wink Fojtószelep poti. Az egyértelmű Wink

Hát akkor én rossz körökben mozgok, mert azok a Mondik (cégesek), amikkel eddig dolgom volt, meg az otthoni Skodrik és VW-enek leejtik gurulás közben is. Ezek között van (volt) 0km-es is.

Legutóbb a fekete bárány Superbet vezettem és az is leejtette 850-re 100-nál üresben guruláskor. Egy kormányzati új autó azért csak nem xar?

Értem főnök, akkor neked fojtószelep poti! eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2011.10.18 kedd, 16:08:28 »

Hát akkor én rossz körökben mozgok, mert azok a Mondik (cégesek), amikkel eddig dolgom volt, meg az otthoni Skodrik és VW-enek leejtik gurulás közben is. Ezek között van (volt) 0km-es is.

A skodrikról nem nyilatkoznék, de a mondi/fiesta ilyen...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2011.10.18 kedd, 16:11:10 »

Márpedig ez fícsör. Ezt csinálta a régi mondeóm, és az új is. Valamint a fiesta is ezt csinálja. Gurulás közben megemeli az alapjáratot.
Persze, ha felmegy 2000-re, na az már hiba.
új alatt az mk3 tdci-t érted?? mert nekem a di nem csinál ilyet...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2011.10.18 kedd, 16:13:06 »

új alatt az mk3 tdci-t érted?? mert nekem a di nem csinál ilyet...

Az nem engedi le 750-re...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2011.10.18 kedd, 16:15:24 »

Az nem engedi le 750-re...
di-nek 900 körül van az alapjárata és nekem ennyire is ejti vissza mindig
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2011.10.18 kedd, 16:16:16 »

Értem főnök, akkor neked fojtószelep poti! eplus2

Most nézem, hogy a map szenzorról nem írsz. Nekem a fiestában ez volt rossz, és pont ilyet csinált. Gondolt egyet, és nem engedte le az alapjáratot.
Volt, amikor 3000 maradt. Maga az eszköz belül kontakthibás volt, csere lett a vége. Hol így csinált, hol úgy.
Ha lehúztam, persze meg is szűnt a probléma. Hosszú távra (napokra) is le lehet húzni, gyári adatokkal fog menni.
Ezt ingyen kipróbálhatod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2011.10.18 kedd, 16:16:47 »

di-nek 900 körül van az alapjárata és nekem ennyire is ejti vissza mindig

A Ci meg 750, gurulás közben és télen kilencá.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2011.10.18 kedd, 16:54:28 »

A Ci meg 750, gurulás közben és télen kilencá.

Megnéztem, így van. Műszer szerint 770 állóhelyzetben, 1000 alatt egy kicsivel, ha üresben gurulok (monnyuk 950). A motor hideg, de garázsból jövök.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2011.10.18 kedd, 17:21:51 »

Most nézem, hogy a map szenzorról nem írsz. Nekem a fiestában ez volt rossz, és pont ilyet csinált. Gondolt egyet, és nem engedte le az alapjáratot.
Volt, amikor 3000 maradt. Maga az eszköz belül kontakthibás volt, csere lett a vége. Hol így csinált, hol úgy.
Ha lehúztam, persze meg is szűnt a probléma. Hosszú távra (napokra) is le lehet húzni, gyári adatokkal fog menni.
Ezt ingyen kipróbálhatod.

Ennek az lehet az oka, hogy nincs az autóban. eplus2

MAF van, abból meg van 2 darab hibátlan, 2hetente cserélgetem őket. hehe

Aminek utána akarok még járni, az az, hogy 0 km-es korában mit csinált ez a motor ebben a szituban. Ahhoz sajnos még nem volt szerencsém, de minden kérdésemre választ kapnék. Ford-ulok máris az angolokhoz, ott nagyobb eséllyel van olyan, aki 0km óta vezeti az MKII-esét.

Meggyőzne, ha mindig konzekvensen ugyan azt csinálná. De hol leejti 750-re, hol fenntartja 1100 környékén, hol meg leejti, gyorsan visszaemeli, aztán megint leejti. Nem jó ez így.

Annyira gyári fícsör ez az 1100-as gurulós alapjárat, mint a rohadó hátsó ív, a xarakodó balos zárszerkezet, a beázó pollenszűrő, a rohadó ajtóalja, a beragadó hátsófék és az eltömődő EGR.

Idővel minden Mondeon így lesz, csak a tervezéskor nem pont így gondolták.  
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:38:22 »

de tök jó. hogy itt olyanok osztják az észt, akiknek köze nincs a v6-hoz...
qurvára nem gyári, amit drof kocsija produkál.
az enyém egy szutyvadék 95-ös v6. igaz, hogy rohattul egyben van motorikusan, de ez sem csinálja.
kuplung kinyomásnál visszaejt 1100-ra és ha nem váltok és nem csinálok semmit, 750-re.
ne magyarázza már meg senki, hogy mi a normális egy v6 működésénél, aki max. minitalin lát kívülről v6-ot.
egyébként meg a sor 4-esnél sem normális, ha nem ejt vissza. haldokló maf-ra utal.
ha nincs jobb dolgotok, akkor a humor topik hsz-eit szaporsátok....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:41:52 »

Idővel minden Mondeon így lesz, csak a tervezéskor nem pont így gondolták.  

Nekem újkora óta ilyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2011.10.18 kedd, 22:01:18 »

de tök jó. hogy itt olyanok osztják az észt, akiknek köze nincs a v6-hoz...
qurvára nem gyári, amit drof kocsija produkál.
az enyém egy szutyvadék 95-ös v6. igaz, hogy rohattul egyben van motorikusan, de ez sem csinálja.
kuplung kinyomásnál visszaejt 1100-ra és ha nem váltok és nem csinálok semmit, 750-re.
ne magyarázza már meg senki, hogy mi a normális egy v6 működésénél, aki max. minitalin lát kívülről v6-ot.
egyébként meg a sor 4-esnél sem normális, ha nem ejt vissza. haldokló maf-ra utal.
ha nincs jobb dolgotok, akkor a humor topik hsz-eit szaporsátok....

Szerintem itt nem is mindenki érti, hogy miről is beszélek. A lényeg:

Amikor üresbe rakom, akkor gázfröccs a váltás elősegítésére, majd leejtés 1100-ra, aztán ha nem csinálok semmit, akkor alapjárat és ott maradás addig, amíg nem adok más parancsot. Pl. ha legurulok az M7-esen 150-nel az M1 közös szakasza felé Budaörs irányában, akkor üresben végig 750rpm-mel kell gurulnom, nem 1100rpm-mel.

De nem magyarázom, nem értek én se az elektronikához, se a V motorokhoz, szervízbe hordom ha bajom van vele, minek okoskodok én itt. Minden Fordon 2 féle alapjárat van, gurulós és állóhelyzeti, megmondták már ezt sok szakértői fórumon. Miért vágyom hát én másfélére. A balga mindenemet. laugh

Az értékelhető tippeket köszönöm mindenkinek.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2011.10.18 kedd, 22:05:08 »

Sőt, ha vissza-2-padlógázt követően mondjuk 5000-es fordulatnál nyomom be kuplung, akkor sem nyílegyenesen leejti a fordulatot, hanem úgy kb 1000-essével egy kis fröccsel megállítja egy pillanatra az esését.
Amikor lambda kábel le volt csúszva, akkor menet közben 5000-nél kuplung, a fordulat mint a kő esett le ... aztán 20-ból 1x nem tudta 1000-nél megfogni és leesett nullára (leállt)


Tiszta sor, de itt most nem is az esés sebessége, vagy a szabályozottsága a gond, az rendben van. Nálam az a fájás, hogy 3 kinyomásból 1x nem ejti le a végállásba (750), hanem 1100-on tartja addig, amíg meg nem áll a verda. Akkor leejti 750-re, de ha elkezdek gurulni a lejtőn, akkor megint felemeli 1100-ra, ha újra állóra fékezem, akkor megint 750. És ezt nem minden alkalommal, csak néha.

Ez így nem kerek. Kinyomozom, aztán meglátjuk.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2011.10.19 szerda, 00:23:03 »

Légkondi be van kapcsolva? Azzal nekem előszeretettel teszi 1100-ra, nélküle kevésbé vettem ezt észre.
Amúgy jobb szeretem 1100-on, ezért légkondi nálam default on télen-nyáron.
az normál dolog...
mivel a klíma kompresszornak kell a kraft...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2011.10.19 szerda, 07:50:44 »

Légkondi be van kapcsolva? Azzal nekem előszeretettel teszi 1100-ra, nélküle kevésbé vettem ezt észre.
Amúgy jobb szeretem 1100-on, ezért légkondi nálam default on télen-nyáron.

Nincs, nem szeretem a légkondit, csak nagyon indokolt esetekben (téli pára és nyári hőség + havonta 1 járatás) van bekapcsolva.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2011.10.19 szerda, 08:01:22 »

Este kaptam egy fülest az angol fórumon, miszerint a TPS kábelét kell ellenőrizni, részleges szálszakadás okozza ezt a hol jó-hol nem jó jelenséget.

A középső szálat (DCV) eddig csak a csatlakozónál mértem, ott mindig tökéletes jelet (0.2-0.8V) adott (oda dugtam be a biztosítótű hegyét.)

Ma reggel rámértem a szálra az ECU-nél, és láss csodát, hol jó érték jön, hol rossz érték érkezik az ECU-höz ugyan azon a szálon, ami a csatlakozónál még jó értéket vesz le a jeladóról. Vagyis a mozgatástól megsérült a vezeték és törés van benne. Rövid úton meg is lett, ott tört el, ahol belemegy a nagy kábelkorbácsba. Mázli, hogy nem a kábelkorbács szigetelt részén. smile

Gyorsjavítást követően újra 750 az alapjárat, nem tartja 1100-on gurulás közben. taps

Soha a büdös életben nem jutott volna eszembe az ECU-nél mérni az értékeket, pedig mennyire kézenfekvő, hogy ami jó a szenzornál, nem biztos, hogy jól érkezik meg az ECU-höz is. wow1 

Mindenkinek köszi a tippeket és az ötletelést! integet2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2011.10.19 szerda, 13:11:51 »

Este kaptam egy fülest az angol fórumon, miszerint a TPS kábelét kell ellenőrizni, részleges szálszakadás okozza ezt a hol jó-hol nem jó jelenséget.

A középső szálat (DCV) eddig csak a csatlakozónál mértem, ott mindig tökéletes jelet (0.2-0.8V) adott (oda dugtam be a biztosítótű hegyét.)

Ma reggel rámértem a szálra az ECU-nél, és láss csodát, hol jó érték jön, hol rossz érték érkezik az ECU-höz ugyan azon a szálon, ami a csatlakozónál még jó értéket vesz le a jeladóról. Vagyis a mozgatástól megsérült a vezeték és törés van benne. Rövid úton meg is lett, ott tört el, ahol belemegy a nagy kábelkorbácsba. Mázli, hogy nem a kábelkorbács szigetelt részén. smile

Gyorsjavítást követően újra 750 az alapjárat, nem tartja 1100-on gurulás közben. taps

Soha a büdös életben nem jutott volna eszembe az ECU-nél mérni az értékeket, pedig mennyire kézenfekvő, hogy ami jó a szenzornál, nem biztos, hogy jól érkezik meg az ECU-höz is. wow1 

Mindenkinek köszi a tippeket és az ötletelést! integet2
Na, akkor megoldódott.
Lehet, hogy ennek majd én is utánajárok a verdámon, hátha azon is meg fog javulni.  nyes
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 08:43:21 »

Amikor üresbe rakom, akkor gázfröccs a váltás elősegítésére, majd leejtés 1100-ra, aztán ha nem csinálok semmit, akkor alapjárat és ott maradás addig, amíg nem adok más parancsot. Pl. ha legurulok az M7-esen 150-nel az M1 közös szakasza felé Budaörs irányában, akkor üresben végig 750rpm-mel kell gurulnom, nem 1100rpm-mel.

Utálok Neked igazat adni. eplus2
Mondjuk én nem szoktam üresben gurulni. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 09:26:55 »

Este kaptam egy fülest az angol fórumon, miszerint a TPS kábelét kell ellenőrizni, részleges szálszakadás okozza ezt a hol jó-hol nem jó jelenséget.
...
Figyu! Nem jól tudom, hogy neked van valami hibakódolvasó vagy diagnosztikai cuccod (ELM327)?
Ha igen, azt rákapcsolva és egy tesztet/diagot lefuttatva nem írta ki a hibát? Vagy nem lehetett látni a jelek futásában, hogy hiba áll fent?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 11:42:18 »

Utálok Neked igazat adni. eplus2
Mondjuk én nem szoktam üresben gurulni. nyes

 taps
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 11:45:25 »

Figyu! Nem jól tudom, hogy neked van valami hibakódolvasó vagy diagnosztikai cuccod (ELM327)?
Ha igen, azt rákapcsolva és egy tesztet/diagot lefuttatva nem írta ki a hibát? Vagy nem lehetett látni a jelek futásában, hogy hiba áll fent?

De, nekem van.

Hibakódot nem dobott, csak amikor lehúzta a TPS csatit. Akkor dobott P1022-es kódot, ami a túl alacsony (0.2V alatti) jelszintet jelenti. De az ingadozó jelszint miatt nem tárolt be hibakódot.

Gondolom volt érintkezés a törésnél, és a rázkódások során hol több, hol kevesebb Volt jött, amit az ECU úgy vett le, hogy nyomogatom a gázpedált üresben gurulás közben és ezért nem vette hibának.  falbav
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 12:28:15 »

Gondolom volt érintkezés a törésnél, és a rázkódások során hol több, hol kevesebb Volt jött, amit az ECU úgy vett le, hogy nyomogatom a gázpedált üresben gurulás közben és ezért nem vette hibának.  falbav
Na erre gondoltam a diagot. Rácsati, óvatosan megy egy kör, utas nézi a dolgokat, majd felkiált: "Némá', mit nyomogatod a pedált, mikor egyenletesen haladunk egyenletes sebességgel?"
Vagy ilyen menetközbeni diagot nem tud?

Leszel a köv. minitalin? És el is tudod hozni ezt a kütyüt? És kell hozzá laptop? És azt is tudsz hozni? Kipróbálnám, hogy az enyémet tudja-e olvasni?
Ha igen, köszi, és igyekszem ott is lenni az Arénában.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 12:35:02 »

Na erre gondoltam a diagot. Rácsati, óvatosan megy egy kör, utas nézi a dolgokat, majd felkiált: "Némá', mit nyomogatod a pedált, mikor egyenletesen haladunk egyenletes sebességgel?"
Vagy ilyen menetközbeni diagot nem tud?

Leszel a köv. minitalin? És el is tudod hozni ezt a kütyüt? És kell hozzá laptop? És azt is tudsz hozni? Kipróbálnám, hogy az enyémet tudja-e olvasni?
Ha igen, köszi, és igyekszem ott is lenni az Arénában.

A TPs szenzor jelét live data-ban nem nézi. Ha nézné, akkor hamar feltűnt volna az ingadozás.

Vacsorát nem főzzek neked a minire?

Te mit hozol a diagoláshoz? Az autót gondolom.

MKI-essel nem garantált a siker, 96 után talán olvassa.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 12:42:19 »

A TPs szenzor jelét live data-ban nem nézi. Ha nézné, akkor hamar feltűnt volna az ingadozás.

Vacsorát nem főzzek neked a minire?

Te mit hozol a diagoláshoz? Az autót gondolom.

MKI-essel nem garantált a siker, 96 után talán olvassa.
Aha, értem.

Ha nagyon akarod, elfogadom.  eplus2

Azért kérdeztem a lapitopit, mert azt pl. tudok hozni. De biztos, hogy a szoftver nem lesz rajta. Igen, az autót biztos, hogy viszem  Grin. Miért, mit kéne még? Ha van igény, és tudom teljesíteni, akkor viszem.

Ezért szeretném kipróbálni. Sok felöl hallottam, hogy Mk1-el nem, de azt is, hogy '96 Jan-tól tudják. Ez meg júniusi.

Köszike!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:00:13 »

Unatkoztam este, elmentem kicsit csapatni. Az új leömlőket úgyis be kell járatni alapon.

Brutális motorfék lett a kocsin. 110-nél vissza harmadikba és megcsúszik a kerék elől. Kicsit rásegítettem üzemi fékkel, majd kirepültem az ablakon.

A hangja ordenáréan ordibálós 2000 felett, de alatta nagyon szép mély. Így jól felmelegítve a leömlőket meg még mélyebb lett. A xar dobot lassan cserélni kell, mert nagyon receg.

A hátsó gátlók cseréje nem várhat tovább, nagyon pattog rossz úton kanyarban.

Összefutottam a Kerepesin egy MK IV 2.0 EcoBoost Mondeoval (200le). Nem sok esélye volt. eplus2

Érdekes, hogy az elmúlt 3 hónapban teljesen hozzászoktam és abszolút nem érzem erősnek, vagy soknak. 1500-ig tolom, aztán elváltom napközben, nem tűnik visszafoghatatlan dühöngő bikának. De beállt mellém egy V6 Calibra. Ahogy elmentem tőle, úgy azért éreztem, hogy kicsit több ebben az erő.

 taps taps taps taps taps taps
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:25:09 »

Unatkoztam este, elmentem kicsit csapatni. Az új leömlőket úgyis be kell járatni alapon.

Brutális motorfék lett a kocsin. 110-nél vissza harmadikba és megcsúszik a kerék elől. Kicsit rásegítettem üzemi fékkel, majd kirepültem az ablakon.

A hangja ordenáréan ordibálós 2000 felett, de alatta nagyon szép mély. Így jól felmelegítve a leömlőket meg még mélyebb lett. A xar dobot lassan cserélni kell, mert nagyon receg.

A hátsó gátlók cseréje nem várhat tovább, nagyon pattog rossz úton kanyarban.

Összefutottam a Kerepesin egy MK IV 2.0 EcoBoost Mondeoval (200le). Nem sok esélye volt. eplus2

Érdekes, hogy az elmúlt 3 hónapban teljesen hozzászoktam és abszolút nem érzem erősnek, vagy soknak. 1500-ig tolom, aztán elváltom napközben, nem tűnik visszafoghatatlan dühöngő bikának. De beállt mellém egy V6 Calibra. Ahogy elmentem tőle, úgy azért éreztem, hogy kicsit több ebben az erő.

 taps taps taps taps taps taps
fejezd be,mert felvonatozok és kilopom a ***ed (formás popód) alól...vagy  gun  gun  gun
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:31:41 »

fejezd be,mert felvonatozok és kilopom a ***ed (formás popód) alól...vagy  gun  gun  gun
hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:33:38 »

De beállt mellém egy V6 Calibra.
170 vs 200le...ennyi erővel trabant ellen is kiállhatsz, annak sincs sokkal több esélye.

ez kb olyan, mintha én odaállnék egy 1.8d escort mellé eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:39:08 »

hehe
duhos2
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.