Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 22:39:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST200, ST24  (Megtekintve 317019 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2010.05.26 szerda, 11:11:33 »

Szia!!!

Nekem azt mondták nem lehet, mondván, hogy az ST lökös nem bírná a hőt, és olvadna. Szépen meg lett csinálva 20 pénzért.  integet2

Szia!

Tényleg szépen meg lett csinálva!  taps
Nekem nem hiányzik belőle darab csak, van egy nagyobb törés a jobb kerékívnél meg a jobb oldali ködlámpa mellett olyan 10-15 cm mind a két helyen.
Állítólag szám alapján tudják megmondani, hogy hegeszthető-e vagy sem, de nem tudom milyen számsorra kíváncsiak...
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2010.11.23 kedd, 09:26:04 »

Sziasztok!

Nekem van egy 98-as Mk2-es mondeom, ST motrral és váltóval, 17-es felnikkel, sötétítéssel, bőrbelsővel stb...
 Úgy döntöttem megbontom és eladom! Minden eladó belőle az utolsó csavarig!

Ha bárkinek bármi kell, jöhet, megnézheti, keresgélhet, akár egy turkálóba...

Még egyben van az autó, szóval kipróbálható is!
Itt tudtok elérni: 30/831-6011; a-pepe@freemail.hu

Miért bontod el?

Bőr belső mennyi?
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2010.11.27 szombat, 12:12:36 »

Sziasztok!

ST-sek egy kérdés...

Az összes ST Motorblokknak a szelepfedele fekete színű és bele van nyomatva az ST200?Huh?

És készült olyan ST motor ami full ugyanúgy néz ki mint a sima 2.5 V6???

Köszi!!!!
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2010.11.27 szombat, 12:19:58 »

Miért bontod el?

Bőr belső mennyi?

Hali!

Bőrbelső 40 pénz... irányárba...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2010.11.27 szombat, 22:52:07 »

Sziasztok!

ST-sek egy kérdés...

Az összes ST Motorblokknak a szelepfedele fekete színű és bele van nyomatva az ST200?Huh?

És készült olyan ST motor ami full ugyanúgy néz ki mint a sima 2.5 V6???

Köszi!!!!

Én eddig csak feketét láttam ST200 felirattal. De attól még létezhet másmilyen is, de nem valószínű.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2010.11.27 szombat, 23:08:19 »

Sziasztok!

ST-sek egy kérdés...

Az összes ST Motorblokknak a szelepfedele fekete színű és bele van nyomatva az ST200?Huh?

És készült olyan ST motor ami full ugyanúgy néz ki mint a sima 2.5 V6???

Köszi!!!!

Az összesnek olyan, nem készült olyan verzió, ami nem iylen lenne.
Egyébként a szóban forgó öntvény az a szívósor, a szelepfedek a 2 hengerfej tetjén lévő burkolatok.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 10:14:04 »

Az összesnek olyan, nem készült olyan verzió, ami nem iylen lenne.
Egyébként a szóban forgó öntvény az a szívósor, a szelepfedek a 2 hengerfej tetjén lévő burkolatok.


és az ST-nek a szívósorát át lehet cserélni sima V6 szívóra? Thx
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 11:40:57 »


és az ST-nek a szívósorát át lehet cserélni sima V6 szívóra? Thx

Szerintem igen.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 11:41:51 »


és az ST-nek a szívósorát át lehet cserélni sima V6 szívóra? Thx
Szerintem át lehet,de nem sok értelme van.A löket valamennyire más,az st 2495,a sima véhat 2544.
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 12:56:10 »

Szerintem át lehet,de nem sok értelme van.A löket valamennyire más,az st 2495,a sima véhat 2544.


Csak mert én vettem egy komplett motort egy ST-ből, jobbkormányosból, de megvoltak belül az ST-s kis feliratok, meg full ST kaszni, felni, kipuff minden....

És ugyanolyan motor volt benne kinézetre mint az én sima V6-om, szürke szívósor, de jobban megy a kocsi érezhetően...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 13:13:42 »


Csak mert én vettem egy komplett motort egy ST-ből, jobbkormányosból, de megvoltak belül az ST-s kis feliratok, meg full ST kaszni, felni, kipuff minden....

És ugyanolyan motor volt benne kinézetre mint az én sima V6-om, szürke szívósor, de jobban megy a kocsi érezhetően...
naja,de az st motor 205 lovas,a mezei meg 170.az st 2495 ccm,a normál 2544.Másrészt valószínűleg azért egy-két dolog nem egészen egyforma,már csak az eltérő löket miatt is.De van fent a carstylingon egy srác,akinek át lett építve a normál véhat motor erősebbre.de nála aztán volt minden.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 13:47:20 »

naja,de az st motor 205 lovas,a mezei meg 170.az st 2495 ccm,a normál 2544.Másrészt valószínűleg azért egy-két dolog nem egészen egyforma,már csak az eltérő löket miatt is.De van fent a carstylingon egy srác,akinek át lett építve a normál véhat motor erősebbre.de nála aztán volt minden.

Tévedést azért helyreraknék. Az ST motor nem attól 2495 ccm, hogy ST. Attól az, mert csak 2000-ben gyártották. 1999/10-hótól minden V6 Mondeo 2495ccm-es motort kapott (hogy beleférjen a 2,5 alatti Európai kategóriába, mert a 2544ccm az már a 3.0 adókategóriába esett anno), így pl. az én sima V6-om is 2495ccm-es motorral szerelt.

Az ST nem ettől más. Más a légszűrőház (2 beszívőcsőbel), vastagabb a MAF szívóháza, nagyobb az injektor (más színű is), nagyobb az UIM (upper inlet mainfold) és a LIM (lower inlet mainfold) keresztmettszete, csiszolt/polírozott a szívósor belseje és a kipuffsor belseje a jobb áramlásért, pöckölt az ECU és a befecskendezés. A kipuff meg dupla a jobb gázelvezetésért.

Az ST tulajdonképpen csak egy klasszikus szívó-kupufogó oldali tuningot kapott több benya/több levegő elv mentén. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a végeredmény: a lóerő 171-ről 205-re nőtt,a  nyomaték viszont csak 220-ról 226-ra. Vagyis a löket/furat nem változott semmit, a motor lélegzése és az elégetett benya mennyisége változott.

Jó példa erre, hogy a sima V6 az ST MAF-jával fuldoklik.

Ennél részletesebbet a Kölni gyár tud mondani. integet2

Szószó, elmegyek valamikor megnézni azt az ST motort, de biztos, hogy ST motort fogok ottan látni? Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.28 vasárnap, 13:50:10 írta drof » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 15:30:22 »

Nem lehet, hogy te egy ST24-est vettél?
Az motorikusan a normál V6, csak megkapta az ST külsőt, meg talán pár apróság a felfüggesztés környékén

Ez már elképzelhetőbb.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 15:52:54 »

Tévedést azért helyreraknék. Az ST motor nem attól 2495 ccm, hogy ST. Attól az, mert csak 2000-ben gyártották. 1999/10-hótól minden V6 Mondeo 2495ccm-es motort kapott (hogy beleférjen a 2,5 alatti Európai kategóriába, mert a 2544ccm az már a 3.0 adókategóriába esett anno), így pl. az én sima V6-om is 2495ccm-es motorral szerelt.

Az ST nem ettől más. Más a légszűrőház (2 beszívőcsőbel), vastagabb a MAF szívóháza, nagyobb az injektor (más színű is), nagyobb az UIM (upper inlet mainfold) és a LIM (lower inlet mainfold) keresztmettszete, csiszolt/polírozott a szívósor belseje és a kipuffsor belseje a jobb áramlásért, pöckölt az ECU és a befecskendezés. A kipuff meg dupla a jobb gázelvezetésért.

Az ST tulajdonképpen csak egy klasszikus szívó-kupufogó oldali tuningot kapott több benya/több levegő elv mentén. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a végeredmény: a lóerő 171-ről 205-re nőtt,a  nyomaték viszont csak 220-ról 226-ra. Vagyis a löket/furat nem változott semmit, a motor lélegzése és az elégetett benya mennyisége változott.

Jó példa erre, hogy a sima V6 az ST MAF-jával fuldoklik.

Ennél részletesebbet a Kölni gyár tud mondani. integet2

Szószó, elmegyek valamikor megnézni azt az ST motort, de biztos, hogy ST motort fogok ottan látni? Huh?
És még mindig tanulok újat... worship
Igaz,én nem políroztam a szívósorokat csak kitakarítottam...dehát minél kevesebb akadály van a levegő útjában,annál jobban lélegzik a motor.De például a fojtószelep házat meg a maf házat én is fel akarom polírozni-már ha lesz mivel.Szerintem télen nagyon rá fogok érni.Meg ugye jó lenne,ha már végre itt lenne fusimtól a másik szívósor,aztán darabolom az enyémet...
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 23:26:54 »

Nem lehet, hogy te egy ST24-est vettél?
Az motorikusan a normál V6, csak megkapta az ST külsőt, meg talán pár apróság a felfüggesztés környékén

hát a látottak alapján lehet... mondjuk még ha nem is ST(aminek most nagyon nem örülök gun) nekem jó biznisz volt mert nagyon pöpec a motor, és fillérekért vettem... lehet hogy akkor tényleg nem ST, pedig én a nyakamat raktam volna rá..  Cry

És az ST24 azért ST24 mert egy sima V6-ra felrakták a körítéST?
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 09:43:43 »

Igen, azért, mert Full Body kitt ... meg valamit a felfüggesztésről írtak, amit nem értek.
Angolok imádják az ST24-et, rengeteg szaladgál arra.

Németek már nem hívták ST24-nek hivatalosan azt hiszem, hanem volt GHIA meg GHIA Executive és lehetett hozzá rendelni a bodykittet (vagy járt az Ex-hez alapból ?).
Valami ilyesmi volt.




Na sebaj rinya, én meg vagyok elégedve ezzel is, köszi a válaszokat!!!  Ha valakit akkor mégiscsak érdekelne sima V6 motor váltóval, vagy esetleg a kocsiról bármi, írjon!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 10:41:16 »


Na sebaj rinya, én meg vagyok elégedve ezzel is, köszi a válaszokat!!!  Ha valakit akkor mégiscsak érdekelne sima V6 motor váltóval, vagy esetleg a kocsiról bármi, írjon!

Ha már nem jött össze tegnap a találka, tehetnél fel képeket ide az autóról, úgy könyebben menne a válogatás is. Vagy tedd vissza hahu-ra a hirdetést, azok a képek is jók voltak. wave
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 17:42:21 »

Ha már nem jött össze tegnap a találka, tehetnél fel képeket ide az autóról, úgy könyebben menne a válogatás is. Vagy tedd vissza hahu-ra a hirdetést, azok a képek is jók voltak. wave


Bocsi, csak hosszúúra sikeredett a 7vége, és regenerálódnom kellett... pias

itt van még hirdetés: http://racing-bazar.hu/utcai/bontasra-alkatresznek/ford_mondeo_bontodik_erdemes_megnezni
esetleg egy e-mail cím és elküldök minden képet ami van, de a tali is áll még.... angel
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 18:16:19 »


Na sebaj rinya, én meg vagyok elégedve ezzel is, köszi a válaszokat!!!  Ha valakit akkor mégiscsak érdekelne sima V6 motor váltóval, vagy esetleg a kocsiról bármi, írjon!
motorszámból nem derül ki??
vagy a donor alvázszámából??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 18:58:36 »


Bocsi, csak hosszúúra sikeredett a 7vége, és regenerálódnom kellett... pias

itt van még hirdetés: http://racing-bazar.hu/utcai/bontasra-alkatresznek/ford_mondeo_bontodik_erdemes_megnezni
esetleg egy e-mail cím és elküldök minden képet ami van, de a tali is áll még.... angel

Pénteken mit csinálsz? Gyere el az Arénéba, lesz Mondeo Minitali. Ott megsasolhatnám a gépet.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 19:45:01 »

naja,de az st motor 205 lovas,a mezei meg 170.az st 2495 ccm,a normál 2544.Másrészt valószínűleg azért egy-két dolog nem egészen egyforma,már csak az eltérő löket miatt is.De van fent a carstylingon egy srác,akinek át lett építve a normál véhat motor erősebbre.de nála aztán volt minden.

Ki ez egészen pontosan? Mutasd az adatlapját.
(egy apróság: a löket szó az nem egészen jó a lökettérfogat rövidítésére, mert előbbi csak a henger magasságát jelenti, pontosabban a hosszt, amin jár a dugó)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 20:20:08 »

Ki ez egészen pontosan? Mutasd az adatlapját.
(egy apróság: a löket szó az nem egészen jó a lökettérfogat rövidítésére, mert előbbi csak a henger magasságát jelenti, pontosabban a hosszt, amin jár a dugó)
Ha jól emlékszem,akkor ez az:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=15207
Igaz,nem véhat,de ez szerintem kicsit elszúrt:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=11101
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.29 hétfő, 20:22:07 írta misi107 » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 20:30:52 »



Jaaah, őt "ismerem".
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 20:46:08 »


Jaaah, őt "ismerem".
?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 20:53:52 »

Az ST nem ettől más. Más a légszűrőház (2 beszívőcsőbel), vastagabb a MAF szívóháza, nagyobb az injektor (más színű is), nagyobb az UIM (upper inlet mainfold) és a LIM (lower inlet mainfold) keresztmettszete, csiszolt/polírozott a szívósor belseje és a kipuffsor belseje a jobb áramlásért, pöckölt az ECU és a befecskendezés. A kipuff meg dupla a jobb gázelvezetésért.

Az ST tulajdonképpen csak egy klasszikus szívó-kupufogó oldali tuningot kapott több benya/több levegő elv mentén. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a végeredmény: a lóerő 171-ről 205-re nőtt,a  nyomaték viszont csak 220-ról 226-ra. Vagyis a löket/furat nem változott semmit, a motor lélegzése és az elégetett benya mennyisége változott.

Hát igen, de még ez sem egészen meríti ki a tuning fogalmát, mert nem valami komoly beavatkozások. Valószínűleg pedig mást nem is igazán csináltak. Én kizártnak tartom, hogy 180valamennyinél erősebbek lennének az ST-k gyárilag. De ezt már másfelől is hallottam.
Itt mérnek egymás után V6okat meg ST-ket, érdekes. -> http://www.youtube.com/watch?v=ikzBR1TMh_w
Széria V6ok 160valemnnyi paci körül, széria STk-meg 170valamennyi körül... Sőt: ST220ak 200-210 lóerővel. Az autó kora ennyit nem befolyásol. Persze műszaki állapot befolyásolhat, de ezek sztem rendben tartott autók..
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.29 hétfő, 20:55:31 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 23:27:00 »

Pénteken mit csinálsz? Gyere el az Arénéba, lesz Mondeo Minitali. Ott megsasolhatnám a gépet.


hát szivesen mennék, csak nincs műszakim, meg biztosításom se... police police police de még addig meglátom...
meg igazából Péntekenként én gyorsulásra járok ki (sajna mostanság nem az enyémmel Cry) egyszer megnéznék gyorsuláson egy Mondeos csapatot... mindenkit aláznánk..  duhos2
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 23:34:06 »

Hát igen, de még ez sem egészen meríti ki a tuning fogalmát, mert nem valami komoly beavatkozások. Valószínűleg pedig mást nem is igazán csináltak. Én kizártnak tartom, hogy 180valamennyinél erősebbek lennének az ST-k gyárilag. De ezt már másfelől is hallottam.
Itt mérnek egymás után V6okat meg ST-ket, érdekes. -> http://www.youtube.com/watch?v=ikzBR1TMh_w
Széria V6ok 160valemnnyi paci körül, széria STk-meg 170valamennyi körül... Sőt: ST220ak 200-210 lóerővel. Az autó kora ennyit nem befolyásol. Persze műszaki állapot befolyásolhat, de ezek sztem rendben tartott autók..


Hát ezen most kiakadtam... falbav, hát akkor ha felb..ok egy jó kipuff rendszert, egy jó sportlégszűrő szettet meg még vmi apróságot, máris ST-k nézik az én Mondeo V6 feliratomat???  wow1 Cheesy
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2010.11.30 kedd, 11:31:07 »


hát szivesen mennék, csak nincs műszakim, meg biztosításom se... police police police de még addig meglátom...
meg igazából Péntekenként én gyorsulásra járok ki (sajna mostanság nem az enyémmel Cry) egyszer megnéznék gyorsuláson egy Mondeos csapatot... mindenkit aláznánk..  duhos2


Gyorsulás? Hol szokott az lenni mostanában? Én már azóta nem jártam ilyen illegálon mióta hajógyárin megszűnt. Mondjuk nem is hiszem, hogy létezne még egy oylan jó helyszín, ahol -szó szerint- elszigetelten jönnének össze olyan sokan..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2010.11.30 kedd, 11:31:21 »


Hát ezen most kiakadtam... falbav, hát akkor ha felb..ok egy jó kipuff rendszert, egy jó sportlégszűrő szettet meg még vmi apróságot, máris ST-k nézik az én Mondeo V6 feliratomat???  wow1 Cheesy
akár...az ebayen vannak,igaz drágák,de ha végre kész lesz a motor,akkor valami olyasmit tennék alá.Szívósort is akarok másik csinálni illetve csináltatni,de addig is még várom a másikat,hogy az autót azért tudjam használni.MAga szívósor szokott az első lenni,amit átalakítanak,a kipu meg a másik.Igaz,ettől még nem lesz st,de ha jól el van találva,akkor sokat segít a motornak.
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2010.11.30 kedd, 12:20:31 »


Gyorsulás? Hol szokott az lenni mostanában? Én már azóta nem jártam ilyen illegálon mióta hajógyárin megszűnt. Mondjuk nem is hiszem, hogy létezne még egy oylan jó helyszín, ahol -szó szerint- elszigetelten jönnének össze olyan sokan..

Hát elmondom neked, hogy a hajógyáris brigád a 17-be jár ki(ezt én is két hete tudtam/észleltem a 17-be, meg kérdezősködtem is)... Azon kívül szokott lenni Budakeszin a Tesconál, és a megyeri úton az Iveco-nál... én ezekre a helyekre járok...
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2010.11.30 kedd, 12:23:21 »

akár...az ebayen vannak,igaz drágák,de ha végre kész lesz a motor,akkor valami olyasmit tennék alá.Szívósort is akarok másik csinálni illetve csináltatni,de addig is még várom a másikat,hogy az autót azért tudjam használni.MAga szívósor szokott az első lenni,amit átalakítanak,a kipu meg a másik.Igaz,ettől még nem lesz st,de ha jól el van találva,akkor sokat segít a motornak.

Az a baj, lehet hogy már mégse akarom megbontani a kocsim, nem rossz gép, csak kéne nekem első-hátsó tárcsa meg betét, első lengéscsillapítók, egy kipuff dob hátra, 2 gumi előre, egy műszaki, egy biztosítás és jó lennék... ez úgy kb 200.000.-  falbav

Mi legyen? Huh?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2010.11.30 kedd, 13:23:43 »

Az a baj, lehet hogy már mégse akarom megbontani a kocsim, nem rossz gép, csak kéne nekem első-hátsó tárcsa meg betét, első lengéscsillapítók, egy kipuff dob hátra, 2 gumi előre, egy műszaki, egy biztosítás és jó lennék... ez úgy kb 200.000.-  falbav

Mi legyen? Huh?
Hát,nézz szét az ebayen (is) sokkal olcsóbban kapsz alkatrészeket,mint itthon.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2010.11.30 kedd, 13:48:49 »

Az a baj, lehet hogy már mégse akarom megbontani a kocsim, nem rossz gép, csak kéne nekem első-hátsó tárcsa meg betét, első lengéscsillapítók, egy kipuff dob hátra, 2 gumi előre, egy műszaki, egy biztosítás és jó lennék... ez úgy kb 200.000.-  falbav

Mi legyen? Huh?

Beszélj Mk2 Krisztiánnal, meglesz ez a mutatvány 100-ból is.
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2010.11.30 kedd, 14:17:08 »

Beszélj Mk2 Krisztiánnal, meglesz ez a mutatvány 100-ból is.

mi a pontos Nick-je? help
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2010.11.30 kedd, 15:04:52 »

Az a baj, lehet hogy már mégse akarom megbontani a kocsim, nem rossz gép, csak kéne nekem első-hátsó tárcsa meg betét, első lengéscsillapítók, egy kipuff dob hátra, 2 gumi előre, egy műszaki, egy biztosítás és jó lennék... ez úgy kb 200.000.-  falbav

Mi legyen? Huh?

Tudtommal ha megbontanád, akkorse folyna be több pénz belőle, mitnha eladnád. És egyik esetben sem tudnál abból a pénzből még egy ilyen autót venni, amiben ennyi jó megvan egyszerre. Szerintem inkább tedd rendbe, én legalábbis így láttam jónak, pedig nekem nem csak féktárcsa, lengéscsillapító problémám volt vele...
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2010.11.30 kedd, 15:08:31 »

mi a pontos Nick-je? help

A száma: 06/20/322-3530

Ha bontott cucc kell, őt érdemes először hívni. Árakban verhetetlen, és nem leharcolt gépeket bont el..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2010.11.30 kedd, 15:28:23 »

A száma: 06/20/322-3530

Ha bontott cucc kell, őt érdemes először hívni. Árakban verhetetlen, és nem leharcolt gépeket bont el..

és mégis kerek a Föld... worship

beszéltem vele, kb ilyen 30-max40-ből meglenne a fék, lengéscsillapító...
már csak a műszakival vannak gondok, ugyanis a motorcserét nem papíroztattam... vmi öltet?
és most hogy van ez az ablak fóliázós szabály? első két ablakon egyáltalán nem lehet? vagy csak én hallottam rosszul?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2010.11.30 kedd, 15:44:22 »

és mégis kerek a Föld... worship

beszéltem vele, kb ilyen 30-max40-ből meglenne a fék, lengéscsillapító...
már csak a műszakival vannak gondok, ugyanis a motorcserét nem papíroztattam... vmi öltet?
és most hogy van ez az ablak fóliázós szabály? első két ablakon egyáltalán nem lehet? vagy csak én hallottam rosszul?

Szia!

Fóliát jól hallottad, elől hivatalossan nem lehet. Megoldás, vagy találsz olyan helyet ahol ügyesen (kis + pénzért ~5 ezer körül) átviszik, vagy leszeded/szedeted esetleg beruházol most a bontott alkatrész vásárláskor két első üvegbe is, amit műszakira kicserélsz.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2010.11.30 kedd, 15:46:27 »

és mégis kerek a Föld... worship

beszéltem vele, kb ilyen 30-max40-ből meglenne a fék, lengéscsillapító...
már csak a műszakival vannak gondok, ugyanis a motorcserét nem papíroztattam... vmi öltet?
és most hogy van ez az ablak fóliázós szabály? első két ablakon egyáltalán nem lehet? vagy csak én hallottam rosszul?

Szerintem bőven lehet találni olyan vizsgahelyet, ahol nemnéznek szinte semmit. Legalábbis nekem így volt, és nem is volt drágább. Vagy már az új rendszerben nincs ilyen most?
Nekem is volt motorcsere (2 éve), azóta se foglalkoztam a papírozással. Kérdezz körbe pár helyen ahol műszakiznak, hogy nézik-e ezeket a dolgokat. Vagy ha megvan az előző motor első szelepfedele, akkor át lehetne cserélni a kettőt (már ha azon nézik a motorszámot csak).
Első oldalüvegre lehet 75% vagy mennyi áteresztő képességűt max, de mivel gyárilag már színezett, így már az kb kimeríti ezt, tehát előre nemigazán mehet fel.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2010.11.30 kedd, 16:33:39 »

Tudtommal ha megbontanád, akkorse folyna be több pénz belőle, mitnha eladnád. És egyik esetben sem tudnál abból a pénzből még egy ilyen autót venni, amiben ennyi jó megvan egyszerre. Szerintem inkább tedd rendbe, én legalábbis így láttam jónak, pedig nekem nem csak féktárcsa, lengéscsillapító problémám volt vele...
hát attól függ.Amikor én kiárultam a törött autót,akkor mindent összeszámolva 300e körül volt a bevétel (amit beleinvesztáltam a pirosba....)De,akkor még a vaterán sokkal olcsóbb volt árulni és mondeo alkatrész is sokkal kevesebb volt.Én például a műszerfalat 10e-ért adtam el.Most akár 3e-ért is van.Ha a legolcsóbb alkatrész árára ráigérsz még minusz 500 ft-ot,esetleg a motortéri cuccokat és a belsőt el tudod adni,de csak hosszútávon.Én még most is találok olyan alkatrészeket,amiket már akkor is árultak,amikor meghirdettem az enyémeket.Már a klubos bontósok is olcsók,szóval mérlegelni kell.Ha van helyed hol tárolni hosszú távon a cuccaid vagy a szétszedett autód,akkor esetleg megéri,rövid távon tuti nem.Nameg ne hagyd figyelmen kívül,hogy az ebayen az itthoni bontott alkatrészekek árán újat is kaphatsz (bár azért a küldés költségét bele kell kalkulálni,de sokszor megéri inkább onnan venni)
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2010.11.30 kedd, 17:50:21 »


Hát igen. Ez meg a másik. Nekem is még sokminden megvan a donorból (2 éve... pl olajhűtő, klímahűtő vagy mi, már nem is vágom milyen hűtők ezek Smiley, maf, féltengelyek, stb), pedig azt már a motorteret leszámítva eleve lebontva vettem meg.. Vaterát mondjuk már nem használom, autosszaki.hu-s hírdetésem alapján meg igen ritkán hívnak. Talán majd még felteszek ezt-azt racing-bazárra, hátha az jobb.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2010.11.30 kedd, 18:44:05 »

a műszakin a kutya nem foglalkozik a motorszámoddal. az előző kocsimat 2x vittem műszakizni másik motorral (igaz, volt róla számlám,de nem irattam át a forgalmiban) de senki a füle botját sem mozdította miatta.
a v6 motorokon elvileg táblán van a motorszám azt át is lehet pakolni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2010.11.30 kedd, 19:54:37 »

a műszakin a kutya nem foglalkozik a motorszámoddal. az előző kocsimat 2x vittem műszakizni másik motorral (igaz, volt róla számlám,de nem irattam át a forgalmiban) de senki a füle botját sem mozdította miatta.
a v6 motorokon elvileg táblán van a motorszám azt át is lehet pakolni...

Nem táblán, láncborításon.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 15:08:52 írta drof » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2010.11.30 kedd, 19:56:39 »

Nem táblán, láncborításon. pikk-pakk átcserélhető.
na akkor az beka3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2010.11.30 kedd, 19:58:10 »

na akkor az beka3

Majd megmutatom.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.18 csütörtök, 15:09:05 írta drof » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2010.11.30 kedd, 20:00:45 »

Majd megmutatom, amikor pakoljuk bele a mieinkbe az St motort, hogy milyen gyorsan lehet motorszámot cserélni.... hehe
poigneemain thumbup
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2010.12.01 szerda, 15:42:46 »

Szerintem bőven lehet találni olyan vizsgahelyet, ahol nemnéznek szinte semmit. Legalábbis nekem így volt, és nem is volt drágább. Vagy már az új rendszerben nincs ilyen most?
Nekem is volt motorcsere (2 éve), azóta se foglalkoztam a papírozással. Kérdezz körbe pár helyen ahol műszakiznak, hogy nézik-e ezeket a dolgokat. Vagy ha megvan az előző motor első szelepfedele, akkor át lehetne cserélni a kettőt (már ha azon nézik a motorszámot csak).
Első oldalüvegre lehet 75% vagy mennyi áteresztő képességűt max, de mivel gyárilag már színezett, így már az kb kimeríti ezt, tehát előre nemigazán mehet fel.


jó hát végülis a szerelő aki beszerelte nekem a motort, az mondta hogy ő megoldja... csak kérdés mennyiért? meg nem csak a fóliával van van...

amúgy nekem elöl 25%-ot enged át, hátul meg 5%-ot..  duhos2 de eddig soha nem kérdezte a rendőr, pedig elég sokszor kiszednek gun police
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2010.12.01 szerda, 20:08:29 »


jó hát végülis a szerelő aki beszerelte nekem a motort, az mondta hogy ő megoldja... csak kérdés mennyiért? meg nem csak a fóliával van van...

amúgy nekem elöl 25%-ot enged át, hátul meg 5%-ot..  duhos2 de eddig soha nem kérdezte a rendőr, pedig elég sokszor kiszednek gun police
egyébként tényleg.miért nem tartod meg és maradsz köztünk?
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 11:11:16 »

egyébként tényleg.miért nem tartod meg és maradsz köztünk?

az lesz szerintem!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2010.12.22 szerda, 22:19:11 »

az lesz szerintem!

Basszus most ugrott be, hogy sztem mi már találkoztunk párszor Cheesy Még hajógyárin régen, amikor váltottam énis V6osra. Akkor ilyen BBS stílusú felni volt az autód alatt, ha jól emlékszek. Aztán most állt össze a kép: használtautós fotók, gyorsulásis téma, meg a neved... Cheesy
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.