Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 21:04:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST200, ST24  (Megtekintve 317579 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2013.05.25 szombat, 22:15:03 »

Heloo mindenknek
Megtudna nekem mondani hol tudnak ijen lampakat szerezni?
http://www.bestautophoto.com/imgs/22060-tuning-ford-mondeo-st-200-02.jpg.html
Helló nekem van egy szettem ha kell 45000 ért viheted de sajna forditva világit mint kéne
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 12:04:50 »

Uff! Fogós kérdés: ST200-ba pontosan milyen gyújtógyertyák valók? MKII-es kezelési könyvben a V6-os motorhoz Motorcraft AWSF 32 PP-t ír, valami külföldi oldalon rákerestem ennek az ekvivalenciáira, ill. Láng autó, meg Bárdinál az ehhez a típushoz tartozókra, és hát csak 1-2 gyertya volt ami közös volt a listákon. Jelenleg valami 22-es feliratú EGK cucc van a kocsiban (talán a 4hengeresekhez való AYFS 22 PP-nek megfelelő..?), és hát hmm. Terhelésen rángat az autó, kihagy a gyújtás pár hengernél. Az egyik tippem a nem megfelelő gyertya lenne. Az állapotuk mellesleg jó, nem kormos/koszos egyáltalán, vékonyka elektródás, kúpos fészkes darabok, 1.3 mm-es hézaggal.
Lehet kéne helyettük másmilyen, de igaziból lövésem sincs, hogy tényleg kell-e, és ha igen, akkor milyen?
Adjatok plíz pár tippet! Smiley
Előre is köszi
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Rozmar127
Vendég
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2013.07.06 szombat, 22:33:36 »

Tiszteletem a kolléga Uraknak!

A bizonyára már többeknél felmerült kérdésre talán valaki tudja a választ... az ST200 motor sajnos megszokott problémája már több, mint bosszantó méreteket ölt; a fordulatszám önálló életet él, olykor semmi motorfék, kinyomott kuplungnál 4-5ezerig (volt rá példa, hogy tiltásig) felpörög teljesen magától... Akikkel erről eddig beszéltem, vagy megrökönyödve fogadták, vagy -márkatársak esetében- legyintve adták tudomásomra, hogy "evvan".
Ha van valaki, aki ezt a nem kis mértékben idegesítő problémát orvosolni tudta, arra tudásáért félistenként tekintenék, és nagyon szívesen fogadnám a segítségét! Smiley
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 11:27:37 »

Tiszteletem a kolléga Uraknak!

A bizonyára már többeknél felmerült kérdésre talán valaki tudja a választ... az ST200 motor sajnos megszokott problémája már több, mint bosszantó méreteket ölt; a fordulatszám önálló életet él, olykor semmi motorfék, kinyomott kuplungnál 4-5ezerig (volt rá példa, hogy tiltásig) felpörög teljesen magától... Akikkel erről eddig beszéltem, vagy megrökönyödve fogadták, vagy -márkatársak esetében- legyintve adták tudomásomra, hogy "evvan".
Ha van valaki, aki ezt a nem kis mértékben idegesítő problémát orvosolni tudta, arra tudásáért félistenként tekintenék, és nagyon szívesen fogadnám a segítségét! Smiley

Alapjárati motor. Keresd drof usert. de ha jól emlékszem v6 esetén rácsatlakozik az alapjáratira egy cső, annak a keresztmetszetét kell lecsökkenteni. (kikopik a szelep, és nem tudja szabájozni rendesen a levegőt.....) Itt egy oldal, ezt tőle kaptam én is.... http://www.contour.org/ceg-vb/showthread.php?47435-Beginners-How-To-Throttle-Hang-Fix ha ez megcsinálod (vagy hasonlóképen, megszűnik a gondod...)
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Rozmar127
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 12:32:15 »

Alapjárati motor. Keresd drof usert. de ha jól emlékszem v6 esetén rácsatlakozik az alapjáratira egy cső, annak a keresztmetszetét kell lecsökkenteni. (kikopik a szelep, és nem tudja szabájozni rendesen a levegőt.....) Itt egy oldal, ezt tőle kaptam én is.... http://www.contour.org/ceg-vb/showthread.php?47435-Beginners-How-To-Throttle-Hang-Fix ha ez megcsinálod (vagy hasonlóképen, megszűnik a gondod...)

Juhú!
A cikket átolvastam, mindenképp neki fogok állni, amint beszereztem hozzá a fél collos réz-biszbaszt Smiley Alapjárati motort cseréltük rajta, egyből, amikor először tapasztaltam a hibát (kb. 4 éve)... azon kívül, hogy szép fényes vadi új alkatrészt kapott, semmi változás nem történt Smiley Ettől függetlenül hiszek minden trükkben, ráolvasásban Smiley
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 12:44:39 »

Juhú!
A cikket átolvastam, mindenképp neki fogok állni, amint beszereztem hozzá a fél collos réz-biszbaszt Smiley Alapjárati motort cseréltük rajta, egyből, amikor először tapasztaltam a hibát (kb. 4 éve)... azon kívül, hogy szép fényes vadi új alkatrészt kapott, semmi változás nem történt Smiley Ettől függetlenül hiszek minden trükkben, ráolvasásban Smiley

Szerintem egy gumicsővel is kitudod próbálni, ami belefér és van rajta lik. Biztos van a motortérben olyan ami a célnak megfelel  nyes és enged is magából annyit levágni.....  idiota
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 13:02:10 »

Juhú!
A cikket átolvastam, mindenképp neki fogok állni, amint beszereztem hozzá a fél collos réz-biszbaszt Smiley Alapjárati motort cseréltük rajta, egyből, amikor először tapasztaltam a hibát (kb. 4 éve)... azon kívül, hogy szép fényes vadi új alkatrészt kapott, semmi változás nem történt Smiley Ettől függetlenül hiszek minden trükkben, ráolvasásban Smiley

Nekem is drof segített ebben, mondeo1 v6 motorok első oldal vége felé volt róla szó. Nekem egy filctoll kupakja van benne.
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 16:53:22 »

Ha a fordulat az említett módon mászkál, az az alapjárati motor totális meghibásodására utal. Egy hibátlan alkatrésszel nincsenek ilyen problémák. Próbáld ki, hogy lehúzod róla a csatlakozót, akkor tökéletesen kell esnie a fordulatnak gázelvételkor, és az alapjárat is bemelegedett motornál 750-en áll stabilan (hidegen 500-on).
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.07 vasárnap, 16:57:37 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Rozmar127
Vendég
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 18:43:09 »

Ha a fordulat az említett módon mászkál, az az alapjárati motor totális meghibásodására utal. Egy hibátlan alkatrésszel nincsenek ilyen problémák. Próbáld ki, hogy lehúzod róla a csatlakozót, akkor tökéletesen kell esnie a fordulatnak gázelvételkor, és az alapjárat is bemelegedett motornál 750-en áll stabilan (hidegen 500-on).

Holnap reggel ugrok is a csavarboltba, adnak egy bármit... kikísérletezem (maximum jó lesz a 45 ACP töltényhüvely, vagy majd mindenkinek azt hazudom, hogy az van benne Cheesy ). Már önmagában varázslatos, hogy több hasonló problémára ez megoldást jelentett, és nem kellett csilliárd-billiárdokért átmatekozni a computer-t. A csatis trükköt is kipróbálom még előtte.
Viszont vákicsit! Alapjárat melegen 750?Huh?Huh? Most merjem mondani, hogy amióta megvan az autó 1000-1100 az alapjárat? Illetve még egy jelenség: nyugodt lassításnál (begördülök a piros lámpához) leveszem a gázról a lábam, esetleg még ki is veszem üresbe, szépen gurulunk... az alapjárat egészen addig, míg teljesen meg nem áll a szekér 2000-3000 között van, amivel nem tudok mit kezdeni. Közben érdemes figyelni a pillanatnyi fogyasztásmérőt: 8l/h, utána 5l/h, majd 4, 3, 10, 14, 45.... és ezután áll csak meg a stabil 1000 körüli alapjáraton 1.1l/h adatnál. Hmm.
Naplózva
Rozmar127
Vendég
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 18:57:05 »

Nekem is drof segített ebben, mondeo1 v6 motorok első oldal vége felé volt róla szó. Nekem egy filctoll kupakja van benne.

Olvastam az említett beszélgetést, és igen, szinte teljesen azonos a hibajelenség. Azt nem tudtam még semmihez sem kötni, hogy mikor produkálja, mikor nem. Felcsigázottságomat meg csak növeli, hogy eddig szinte már beletörődtem a helyzetbe, most viszont mintha már lenne fény az alagút végén (de mé' dudál? Cheesy )
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 19:44:55 »

Ha a fordulat az említett módon mászkál, az az alapjárati motor totális meghibásodására utal. Egy hibátlan alkatrésszel nincsenek ilyen problémák. Próbáld ki, hogy lehúzod róla a csatlakozót, akkor tökéletesen kell esnie a fordulatnak gázelvételkor, és az alapjárat is bemelegedett motornál 750-en áll stabilan (hidegen 500-on).

Amiről azért annyit illik még tudni, hogy hibátlan TB esetén alapjáraton kizárólag az alapjárati motorból kap levegőt a szívósor. Kivéve azt a 0.5mm-es likat a pillangószelep közepén. Lényeg, hogy ha minden rendeltetésszerűen működik, akkor az alapjáratiról lehúzott csatival konkrétan semmilyen alapjárat nincs, le kell fulladnia.  wow1

Ha nem fullad le, akkor ott már nem kerek a történet (áteresztő alapjárati, nem jól záró TB, túl feszes gázbowden, stb.).
Naplózva
Zoli83
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



E-mail
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 19:59:37 »

Olvastam az említett beszélgetést, és igen, szinte teljesen azonos a hibajelenség. Azt nem tudtam még semmihez sem kötni, hogy mikor produkálja, mikor nem. Felcsigázottságomat meg csak növeli, hogy eddig szinte már beletörődtem a helyzetbe, most viszont mintha már lenne fény az alagút végén (de mé' dudál? Cheesy )

Mondjuk a lyukméretet próbálgatni kell, mert nálam 4.5 - 5-ös lyuknál hidegen lefulladt, aztán második indításnál 500 - 1000 között ingadozott az alapjárat, majd egy kis idő után beállt 750-re.
Amúgy nekem meg csak hidegen 750 az alapjárat, melegen már csak 600 körül van...  Undecided (hát igen a duda, az egy más téma, azt most nem részletezném  hehe )
Naplózva

2.0 TDCi Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Rozmar127
Vendég
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 20:10:13 »

Naná, hogy lementem kipróbálni a csatis ügyet... lefulladt Smiley De addig, amíg lábbal tartottam az alapjáratot, illetve meg-meg rugdostam a gázpedált, teljesen máshogy reagált, mintha nem is ugyanaz a motor lenne... vagy ez csak számomra fekete mágia, egyébként nyilvánvaló dolog?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 20:23:02 »

Naná, hogy lementem kipróbálni a csatis ügyet... lefulladt Smiley De addig, amíg lábbal tartottam az alapjáratot, illetve meg-meg rugdostam a gázpedált, teljesen máshogy reagált, mintha nem is ugyanaz a motor lenne... vagy ez csak számomra fekete mágia, egyébként nyilvánvaló dolog?

Akkor válik nyilvánvalóvá, amikor elkezd nem jól működni. taps
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 00:31:44 »

Amiről azért annyit illik még tudni, hogy hibátlan TB esetén alapjáraton kizárólag az alapjárati motorból kap levegőt a szívósor. Kivéve azt a 0.5mm-es likat a pillangószelep közepén. Lényeg, hogy ha minden rendeltetésszerűen működik, akkor az alapjáratiról lehúzott csatival konkrétan semmilyen alapjárat nincs, le kell fulladnia.  wow1

Ha nem fullad le, akkor ott már nem kerek a történet (áteresztő alapjárati, nem jól záró TB, túl feszes gázbowden, stb.).


A TB és a bowden rendben van, valószínűleg pont szerencsés helyzetben áll be az alapjáratim. Ezért én lehúzott csatival közlekedek, és élvezem az azonnali motorféket, és a stabil 750es alapjáratot. Télre viszont én is kitalálok valamit, mert akkor már hideg mocinál túl sokat kéne játszanom a pedállal, hogy az alapjárati funkcióját kompenzáljam.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.08 hétfő, 00:34:54 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 13:05:49 »


A TB és a bowden rendben van, valószínűleg pont szerencsés helyzetben áll be az alapjáratim. Ezért én lehúzott csatival közlekedek, és élvezem az azonnali motorféket, és a stabil 750es alapjáratot. Télre viszont én is kitalálok valamit, mert akkor már hideg mocinál túl sokat kéne játszanom a pedállal, hogy az alapjárati funkcióját kompenzáljam.

Hmm... ez a (picikét csak) egyenetlen alapjárat nálam is megvan, motorfék néha semmi, néha tökjó; terhelésen fullad a motor, nagy fulladásból indulva, aztán kinyomva a kuplungot jó pár másodpercig 3-4 ezer közti fordulat.. Ha minden jól megy nemsokára viszem full diagnosztikára a kocsit, aztán beszámolok az eredményekről. Hátha az is hasznos lesz Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Rozmar127
Vendég
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2013.07.09 kedd, 16:47:41 »

Uraim, köszönöm a segítséget! Bekerült a sokat emlegetett biszbasz az alapjárati elé... el se hiszem, mintha egy másik autót vezetnék! Nincs fordulatszám ugra-bugra, van motorfék (nem fejelem ki az üveget, de van), elképesztő! És mindezt egy 30 forintos alkatrésszel! Köszönet mindenkinek! Smiley
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2013.07.10 szerda, 00:35:11 »

Uraim, köszönöm a segítséget! Bekerült a sokat emlegetett biszbasz az alapjárati elé... el se hiszem, mintha egy másik autót vezetnék! Nincs fordulatszám ugra-bugra, van motorfék (nem fejelem ki az üveget, de van), elképesztő! És mindezt egy 30 forintos alkatrésszel! Köszönet mindenkinek! Smiley

 hehe na ugye taps  itt nem sok olyan hiba van amivel.......  nyes szerelő előtt érdemes itt kérdezni előbb a fórumon.  taps Azért egy jó alapjáratival (gyári) erősebb lenne a motorfék. Ez csak amolyan hiba elfedés, tünetmentes állapot..... Mindenesetre örülök, hogy a sok éves bajodtól megszabadultál  eljen
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2013.07.10 szerda, 15:55:13 »

hehe na ugye taps  itt nem sok olyan hiba van amivel.......  nyes szerelő előtt érdemes itt kérdezni előbb a fórumon.  taps Azért egy jó alapjáratival (gyári) erősebb lenne a motorfék. Ez csak amolyan hiba elfedés, tünetmentes állapot..... Mindenesetre örülök, hogy a sok éves bajodtól megszabadultál  eljen

Tudtok valami jó helyet, ahol lehet azt a kis réz kupakot venni? Kipróbálnám én is, hátha..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2013.07.10 szerda, 16:48:31 »

Tudtok valami jó helyet, ahol lehet azt a kis réz kupakot venni? Kipróbálnám én is, hátha..

Nem kell rézkupak. Ez kell:

http://www.argep.hu/trend/ICOS/Ico-szoevegkiemeloe.html

Vegyél mindjárt kettőt-hármat. Úgy tudsz kísérletezni és lesz egy téli meg egy nyári.  integet2
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2013.07.10 szerda, 17:43:42 »

Nem kell rézkupak. Ez kell:

http://www.argep.hu/trend/ICOS/Ico-szoevegkiemeloe.html

Vegyél mindjárt kettőt-hármat. Úgy tudsz kísérletezni és lesz egy téli meg egy nyári.  integet2

Muha Cheesy Tegnap kotortam otthon ilyesmiket, de nem mertem egy műanyag kupakra rábízni a feladatot Cheesy De akkor majd most!
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Rozmar127
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2013.07.16 kedd, 14:25:52 »

A hihetetlen autószerelésből nekem maradtak rézkupakok... szívesen odaadom, ha még aktuális a kérdés. Egy remek Tesco parkoló vagy efféle?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2013.07.17 szerda, 18:20:06 »

A hihetetlen autószerelésből nekem maradtak rézkupakok... szívesen odaadom, ha még aktuális a kérdés. Egy remek Tesco parkoló vagy efféle?

Kipróbáltam egy masszívabb műanyag darabbal. Hááát.. Ha lehet még rosszabb lett, mint volt. :S Ki is szedtem a francba. Egyelőre jó így, aztán 8-án megy a kis drága full motordiagnosztikára.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2013.09.04 szerda, 15:30:33 »

Köszönöm srácok! Ezzel a megoldással egy kisebb vagyont spóroltatok meg nekem!(: Köszönöm még egyszer!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2013.09.04 szerda, 20:58:00 »

Kipróbáltam egy masszívabb műanyag darabbal. Hááát.. Ha lehet még rosszabb lett, mint volt. :S Ki is szedtem a francba. Egyelőre jó így, aztán 8-án megy a kis drága full motordiagnosztikára.

Akkor ott más gond is van.  wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2013.09.04 szerda, 20:58:20 »

Köszönöm srácok! Ezzel a megoldással egy kisebb vagyont spóroltatok meg nekem!(: Köszönöm még egyszer!


Hát még magunknak. vigyor3
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 15:10:33 »

Akkor ott más gond is van.  wave

Gyújtókábel probléma volt. Még az eredeti volt benne, aztán szanaszét áttesteltek. Naná, hogy nem volt rendesen szikra Cheesy Most viszont a fékek kerülnek sorra. Az is a gyári, és néhány nagyobb fékezés után már 60-70 méter kell egy 100-ról lassításhoz. Jobb első még füstöl is egyet, el is barnul a tárcsa, .. asszem valami nincs rendesen beállítva Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 11:18:37 »

Hétvégén meglepett a vas egy kis apró figyelmességgel. Vízhőfok országúti tempónál (90-110 között, 13 fokos kinti hőmérséklet mellett) nem ment 72 fok fölé. Nagyobb előzéseknél (6500/7000-ig húzatva) és lassú cammogásoknál felment 80 fokig is. Fogyasztás ennek megfelelően magasabb volt.

Az úticélnál szétszedtem a termosztátházat, nyitott állapotban megdöglött termoszt keresve. A termosz 2 éves, 93 fokos Gates. Van a csomiban tartalék, 1 gyári motorcraft és egy utángyártott, 88 fokosak. Gondoltam kicserélem pikk-pakk.

Meglepetés fogadott. A bent lévő termosztát működött, nyitott zárt majdnem rendesen. A rajta lévő gumigyűrű (tömítés) viszont kettévált, két vékonyabb gyűrűt formázva, amikből az egyik beszorult a termosz mozgó részébe és ez nem engedte teljesen becsukódni azt.

Beraktam egy 88 fokosat a helyére új tömítéssel (hát éppen az is volt a csomiban, véletlenül  eplus2) aztán kifőztem a tömítészabáló termoszt, hogy ki tudjam belőle szedni a csafatokat.

Érdekes, nem nagyon értem, hogy mitől vált ketté a 2 éves tömítés. Tán a 93 fokos termosz miatti magasabb üzemi hőfok (90 helyett 95 fokon üzemelt a motor a gyári ménes teljes előkergetése végett) nem tett neki jót?  vigyor3

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 11:44:55 »

Hétvégén meglepett a vas egy kis apró figyelmességgel. Vízhőfok országúti tempónál (90-110 között, 13 fokos kinti hőmérséklet mellett) nem ment 72 fok fölé. Nagyobb előzéseknél (6500/7000-ig húzatva) és lassú cammogásoknál felment 80 fokig is. Fogyasztás ennek megfelelően magasabb volt.

Az úticélnál szétszedtem a termosztátházat, nyitott állapotban megdöglött termoszt keresve. A termosz 2 éves, 93 fokos Gates. Van a csomiban tartalék, 1 gyári motorcraft és egy utángyártott, 88 fokosak. Gondoltam kicserélem pikk-pakk.

Meglepetés fogadott. A bent lévő termosztát működött, nyitott zárt majdnem rendesen. A rajta lévő gumigyűrű (tömítés) viszont kettévált, két vékonyabb gyűrűt formázva, amikből az egyik beszorult a termosz mozgó részébe és ez nem engedte teljesen becsukódni azt.

Beraktam egy 88 fokosat a helyére új tömítéssel (hát éppen az is volt a csomiban, véletlenül  eplus2) aztán kifőztem a tömítészabáló termoszt, hogy ki tudjam belőle szedni a csafatokat.

Érdekes, nem nagyon értem, hogy mitől vált ketté a 2 éves tömítés. Tán a 93 fokos termosz miatti magasabb üzemi hőfok (90 helyett 95 fokon üzemelt a motor a gyári ménes teljes előkergetése végett) nem tett neki jót?  vigyor3


nem kell évente cserélni pollenszűrővel együtt?  nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 11:51:39 »

nem kell évente cserélni pollenszűrővel együtt?  nyes

Mi az a pollenszűrő? hehe
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2013.10.25 péntek, 06:33:30 »

Urak!
Egyik cimbimnek van egy st200-a. a 2. és 3. henger nem megy. Erre a problémára keresek megoldást. ami előtte történt:
Hengerfejes lett. Ki lett cserélve minden ami csak kell ilyenkor(termosztát is, vízpumpa is stb.) Mikor kész lett az autó hibátlanul működött.
2 napig.
Aztán jött a probléma a gyertya koxszos lett. Ezután ismét szét lett kapva és gyertyát gyertyakábelek trafók mind újak. És az autóban nem megy a 2. 3. henger... Érdekes. Szikrát kap. Kábelszakadás nincs. Alapjárat ok. Üzemanyagot kap. Csak a 2. 3. henger nem akar "beröfenni".

Nincs már használható ötletünk. Vki segítsen! Köszi!
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:02:33 »

Urak!
Egyik cimbimnek van egy st200-a. a 2. és 3. henger nem megy. Erre a problémára keresek megoldást. ami előtte történt:
Hengerfejes lett. Ki lett cserélve minden ami csak kell ilyenkor(termosztát is, vízpumpa is stb.) Mikor kész lett az autó hibátlanul működött.
2 napig.
Aztán jött a probléma a gyertya koxszos lett. Ezután ismét szét lett kapva és gyertyát gyertyakábelek trafók mind újak. És az autóban nem megy a 2. 3. henger... Érdekes. Szikrát kap. Kábelszakadás nincs. Alapjárat ok. Üzemanyagot kap. Csak a 2. 3. henger nem akar "beröfenni".

Nincs már használható ötletünk. Vki segítsen! Köszi!

Azt néztétek, hogy a trafón nem cseréltétek-e fel a 2 kábelt? A pipák jól biztosan jól rá vannak dugva a gyertyákra?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2013.10.25 péntek, 18:09:15 »

Azt néztétek, hogy a trafón nem cseréltétek-e fel a 2 kábelt? A pipák jól biztosan jól rá vannak dugva a gyertyákra?
Igen megnéztük, hogy jó e. Minden gyertyakábelt le meg fől húztunk hogy nincs e vmelyik rosszul rajta. És nem! A trafób is jól vannak bekötve a kábelek. Ráadásul az is ad rendesen áramot a 2. 3. hengernek... Még a lambdaszondára gyanakodtunk hogy hátha az a baja de ezt elvetettük.

Ötlet még hozzá? Már Mátészalkán a Zentaiéknak is szóltunk, mivel az övék volt előzőleg a kocsi, hogy van e ötletük, de ők is agyalnak még rajta.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 15:51:44 »

Urak!
Egyik cimbimnek van egy st200-a. a 2. és 3. henger nem megy. Erre a problémára keresek megoldást. ami előtte történt:
Hengerfejes lett. Ki lett cserélve minden ami csak kell ilyenkor(termosztát is, vízpumpa is stb.) Mikor kész lett az autó hibátlanul működött.
2 napig.
Aztán jött a probléma a gyertya koxszos lett. Ezután ismét szét lett kapva és gyertyát gyertyakábelek trafók mind újak. És az autóban nem megy a 2. 3. henger... Érdekes. Szikrát kap. Kábelszakadás nincs. Alapjárat ok. Üzemanyagot kap. Csak a 2. 3. henger nem akar "beröfenni".

Nincs már használható ötletünk. Vki segítsen! Köszi!
Szia!

Sűrítési végnyomást mértetek e, hidro tőkék megfelelően működnek e vajon?
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 20:22:17 »

Szia!

Sűrítési végnyomást mértetek e, hidro tőkék megfelelően működnek e vajon?

10 bar a kompresszió mind a 6 hengerben. 2 napig teljesen jó volt az autó! Aztán egyszer csak ezt csinálta indítás után. Hidrotőkék jók!
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2013.10.29 kedd, 11:12:27 »

10 bar a kompresszió mind a 6 hengerben. 2 napig teljesen jó volt az autó! Aztán egyszer csak ezt csinálta indítás után. Hidrotőkék jók!

Vidd el Novoth Tibihez. Legalább lát megint egy ST200-at Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2013.10.29 kedd, 11:16:48 »

Vidd el Novoth Tibihez. Legalább lát megint egy ST200-at Cheesy

Hátha másodszorra megtanulja, hogy az IMRC az nem tempomat.  eplus2
Naplózva
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2013.10.29 kedd, 12:01:59 »

Vidd el Novoth Tibihez. Legalább lát megint egy ST200-at Cheesy
Őt merre találni? Amúgy most is a szerelőnél van a kocsi de már neki sincs lassan ötlete mi lehet. Most a lamdbaszondával próbálkozunk hátha..
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2013.10.29 kedd, 15:26:21 »

Őt merre találni? Amúgy most is a szerelőnél van a kocsi de már neki sincs lassan ötlete mi lehet. Most a lamdbaszondával próbálkozunk hátha..

http://www.novothauto.hu/
Hívd fel, kérj időpontot. IMRC-t meg én se tudtam micsoda, pedig én többet nézegettem a motorteremet mint ő Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2013.10.29 kedd, 15:32:07 »

http://www.novothauto.hu/
Hívd fel, kérj időpontot. IMRC-t meg én se tudtam micsoda, pedig én többet nézegettem a motorteremet mint ő Cheesy

Hát most erre mit mondjak? Vak meg a világtalan esete?  vigyor3

Biztos jó szerelő. Inkább csak alapvető szocializációs kérdés az, hogy ha nem tudok valamit, akkor azt válaszolom, hogy nem tudom és nem azt, hogy biztosan valami lehet, ami nem is. integet2
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2013.10.30 szerda, 17:37:48 »

Hát most erre mit mondjak? Vak meg a világtalan esete?  vigyor3

Biztos jó szerelő. Inkább csak alapvető szocializációs kérdés az, hogy ha nem tudok valamit, akkor azt válaszolom, hogy nem tudom és nem azt, hogy biztosan valami lehet, ami nem is. integet2

Ők is csak tippelgettek, a bowden miatt meg logikus is lett volna a tempomat, aztán gyorsan el is vetettük, mert valahogy nagyon nem illett a képbe, főleg h nincs is a kocsiban Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2013.10.30 szerda, 18:41:13 »

Ők is csak tippelgettek, a bowden miatt meg logikus is lett volna a tempomat, aztán gyorsan el is vetettük, mert valahogy nagyon nem illett a képbe, főleg h nincs is a kocsiban Cheesy

Úgy mondjuk tényleg furcsa lett volna.  vigyor3
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2013.11.03 vasárnap, 12:10:29 »

Úgy mondjuk tényleg furcsa lett volna.  vigyor3

Pedig hogy örültem volna neki ha kiderül hogy mégis van..  Roll Eyes  laugh
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 11:50:34 »

Sziasztok! Nem tudja valaki mennyire bonyolult kiszedni és kicserélni a kormány szervó tartályt ST200.-ban? Előre is köszönöm!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 11:52:04 »

Sziasztok! Nem tudja valaki mennyire bonyolult kiszedni és kicserélni a kormány szervó tartályt ST200.-ban? Előre is köszönöm!

Abszolóte nem bonyolult. Kifejezetten egyszerű.  integet2
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 14:34:10 »

Abszolóte nem bonyolult. Kifejezetten egyszerű.  integet2

 hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 15:03:07 »

BÚÉK pajtik!
Kérdés: ST200-hoz milyen hosszú kormányösszekötő kell? (Jobb oldali axiál csukló lóg, az meg ezzel együtt van csak) 345-355 mm közti méreteket írnak a webshopok. Legyen a nagyobb, aztán úgyis be lehet eléggé tekerni a kormányműbe?
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 21:03:08 »

Abszolóte nem bonyolult. Kifejezetten egyszerű.  integet2
Segitenel hogy kezjek hozza mit kell csinalni?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #598 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 21:04:04 »

Segitenel hogy kezjek hozza mit kell csinalni?

Majd GSR segít!  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 23:47:28 »

Majd GSR segít!  eplus2


 hehe hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.