Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 05:19:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST200, ST24  (Megtekintve 317632 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 23:49:21 »

Majd GSR segít!  eplus2

vagy Styleair.  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2014.01.21 kedd, 05:26:16 »

vagy Styleair.  hehe
Látom akkor tényleg nem bonyolult Smiley
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2014.01.22 szerda, 19:43:34 »

Látom akkor tényleg nem bonyolult Smiley
Kezdd azzal,hogy egy fecskendő és cső összepárosításával kiszívod az olajat belőle-miután levetted a tartály sapkáját..Mivel a toronyra van rögzítve,onnan némi fizikai erővel le kell húzni.Ha megvan,akkor az alsó csövek le (tegyél alá rongyot ami a kifolyó olajat felfogja) és annyi.Visszaszerelés értelemszerűen.A friss olaj legyen piros színű automata váltó olaj.Én pl. shell atf-et (atf=automatic transmission fluid) szoktam belerakni.Lehet kapni mindenféle hidraulika meg ilyen-olyan olajokat.Ne rakd bele,atf a nyerő....ha mindezzel megvagy,röffentsd be a motort és többször egymás után tekerd koppig a kormányt jobbra-balra.Ezzel a légtelenítést is letudod.Tekerd vissza a kupakot és veregesd vállon magad.
Naplózva
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:57:30 »

Kezdd azzal,hogy egy fecskendő és cső összepárosításával kiszívod az olajat belőle-miután levetted a tartály sapkáját..Mivel a toronyra van rögzítve,onnan némi fizikai erővel le kell húzni.Ha megvan,akkor az alsó csövek le (tegyél alá rongyot ami a kifolyó olajat felfogja) és annyi.Visszaszerelés értelemszerűen.A friss olaj legyen piros színű automata váltó olaj.Én pl. shell atf-et (atf=automatic transmission fluid) szoktam belerakni.Lehet kapni mindenféle hidraulika meg ilyen-olyan olajokat.Ne rakd bele,atf a nyerő....ha mindezzel megvagy,röffentsd be a motort és többször egymás után tekerd koppig a kormányt jobbra-balra.Ezzel a légtelenítést is letudod.Tekerd vissza a kupakot és veregesd vállon magad.
Köszönöm kedvességed egy Úr vagy! Már megoldottam magam mire elolvastam de azért tényleg kösz. Úgy tünik nem a tartály lyukas hanem valamelyik cső.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2014.01.24 péntek, 19:21:13 »

Köszönöm kedvességed egy Úr vagy! Már megoldottam magam mire elolvastam de azért tényleg kösz. Úgy tünik nem a tartály lyukas hanem valamelyik cső.
Nincs mit.Nem olvasom olyan gyakran a fórumot,legközelebb jobban igyekszek...
Naplózva
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2014.01.25 szombat, 21:36:26 »

Nincs mit.Nem olvasom olyan gyakran a fórumot,legközelebb jobban igyekszek...
Ezzel én is így vagyok. Bár én inkább segítséget szoktam kérni, nem tanácsot adni! Smiley
Naplózva
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2014.04.16 szerda, 16:32:29 »

Hello, ismét kérnék egy kis segítséget! A kesztyűtartó mellet, alatt egy hangos kattogó hang hallatszik, olyan mintha egy gyújtott kattogtatnék. Leszedtem a burkolatot és megtaláltam a hang forrását ami ha én jol tudom automata digitális klíma szabályzó motor. Képet is tudok mutatni ha elmondjátok hogy kell ide beilleszteni! Az érdekelne engem hogy jól tudom e hogy erről a szerkezetről van e szó, illetve hogy valakinek véletlenül nincs e egy eladó darabja.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2014.04.18 péntek, 13:27:48 »

Hello, ismét kérnék egy kis segítséget! A kesztyűtartó mellet, alatt egy hangos kattogó hang hallatszik, olyan mintha egy gyújtott kattogtatnék. Leszedtem a burkolatot és megtaláltam a hang forrását ami ha én jol tudom automata digitális klíma szabályzó motor. Képet is tudok mutatni ha elmondjátok hogy kell ide beilleszteni! Az érdekelne engem hogy jól tudom e hogy erről a szerkezetről van e szó, illetve hogy valakinek véletlenül nincs e egy eladó darabja.
szerintem egy képpel sokat segítenél....de arrafelé van a szellőző nyílást bezáró lap is.Az például ilyen hangot hallat.Nézd meg a pollenszűrő kivétele után,hogy rendesen csukódik-nyitódik-e.Előfordulhat,hogy a mozgatókar kiugrott a helyéről.
Naplózva
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2014.04.18 péntek, 20:43:10 »

szerintem egy képpel sokat segítenél....de arrafelé van a szellőző nyílást bezáró lap is.Az például ilyen hangot hallat.Nézd meg a pollenszűrő kivétele után,hogy rendesen csukódik-nyitódik-e.Előfordulhat,hogy a mozgatókar kiugrott a helyéről.

Rakok képet! Mint ahogy fent is említettem, ha valaki elmagyarázza hogy kell ide berakni!
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 07:43:40 »

Hellobello Smiley Milyen gyújtógyertya kell az ST-be? Cheesy Legyen a cromaxtól a sima V6-hoz való gyári cucc, vagy mondjuk egy olcsó szutyok, vagy valami flancosabbat? Fölöslegesen sokat nem akarok rá költeni, viszont mégiscsak belevaló kéne, és nem tudom eldönteni melyik a megfelelő  nemtudom
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 13:29:00 »

Hellobello Smiley Milyen gyújtógyertya kell az ST-be? Cheesy Legyen a cromaxtól a sima V6-hoz való gyári cucc, vagy mondjuk egy olcsó szutyok, vagy valami flancosabbat? Fölöslegesen sokat nem akarok rá költeni, viszont mégiscsak belevaló kéne, és nem tudom eldönteni melyik a megfelelő  nemtudom

Szia!

A Motorcraft-ra szoktak legtöbben szavazni élettartam és minőség szempontjából. Ebből az Autodata az AWSF22FS jelzésűt ajánlja az ST-hez, 1.4mm hézaggal.

Kábelt is érdemes egyúttal cserélni, abból a Kugler kábel (magyar) többeknél bevált, ráadásul 3 év garancia van rá (Cromax csak 6 hónap..)
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_360305/Ford-14-gyujtokabel-keszlet
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 14:49:47 »

Szia!

A Motorcraft-ra szoktak legtöbben szavazni élettartam és minőség szempontjából. Ebből az Autodata az AWSF22FS jelzésűt ajánlja az ST-hez, 1.4mm hézaggal.

Kábelt is érdemes egyúttal cserélni, abból a Kugler kábel (magyar) többeknél bevált, ráadásul 3 év garancia van rá (Cromax csak 6 hónap..)
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_360305/Ford-14-gyujtokabel-keszlet

Köszi a tippet! Kábel tavaly nyár végén volt cserélve, azzal voltak akkor már bőven gondok, viszont a gyertyák még túl jók voltak ahhoz, hogy a rendelkezésre álló szűkös keretbe azok is beleférjenek Cheesy Olvastam valahol, hogy ST-hez a 22-es helyett a 33-as (vagy 32-es; magasabb hőértékű vagy mi) gyertyát írták. Jól gondolom, hogy normál használatra (néha azért mélyre nyomott gázpedállal) nincs ez utóbbira szükség?
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 15:35:39 »

Köszi a tippet! Kábel tavaly nyár végén volt cserélve, azzal voltak akkor már bőven gondok, viszont a gyertyák még túl jók voltak ahhoz, hogy a rendelkezésre álló szűkös keretbe azok is beleférjenek Cheesy Olvastam valahol, hogy ST-hez a 22-es helyett a 33-as (vagy 32-es; magasabb hőértékű vagy mi) gyertyát írták. Jól gondolom, hogy normál használatra (néha azért mélyre nyomott gázpedállal) nincs ez utóbbira szükség?

A sima V6-hoz van a 32-es előírva. Ebből adódóan elképzelhető, hogy a Motorcraft esetén a számozás csökkenésével nő a hőérték. Pl Bosch, Beru, Champion esetén is így van.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 18:42:56 »

Én amióta v6-s van ezt rakom bele.Tudtommal ez st200-ba való de tökéletesen müxik,főleg ha etanollal járok.Ettől az eladótól veszem mindig,ajánlani tudom mindenkinek (reklám helye...)
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-2-5-v6-ST24-24v-NGK-PLATINUM-SPARK-PLUGS-x6-/360061472292?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53d5560e24
Utoljára itt csináltattam kábelszettet,a létező legkorrektebb gyártó,akivel találkoztam.Sajnos mire leért Szegedre,eltört a posta jóvoltából kettőnek a csatija,azonnal küldött másikat,postát fizette,nekem semmibe nem került.
http://www.gyujtokabel.hu/
Nekem ez lett belerakva csak kék színű: http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_360305/Ford-14-gyujtokabel-keszlet

« Utoljára szerkesztve: 2014.05.22 csütörtök, 18:46:52 írta szuperhangya » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2014.06.14 szombat, 21:44:29 »


szép

Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #615 Dátum: 2014.06.14 szombat, 21:46:36 »

szép

[img]http://img.auto.cz/moje.auto.cz/img/galleries/49c6827ddbaaf/5072c0bc5218a.jpg

Füred?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2014.06.14 szombat, 21:54:43 »

Füred?

Egy angol fórumon találtam.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

newbie
Vendég
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 18:33:28 »

Sziasztok. Ha nektek kigyullad a benzin visszajelző kis sárga lámpa, hány km.-t szoktatok még vele menni?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 21:39:36 »

Sziasztok. Ha nektek kigyullad a benzin visszajelző kis sárga lámpa, hány km.-t szoktatok még vele menni?

Változó, de onnan max 70-et szabad, akkor már igencsak porszáraz lehet a tank, ill. szívja fel a szivattyú az aljából a mocskot. Ha nem muszáj, akkor ne nagyon várd meg a lámpát Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2014.09.06 szombat, 22:52:30 »

Sziasztok! Valakinek nincs egy eladó st200.-hoz bal oldali küszöbhöz egy takaró műanyag esetleg feketében? Smiley
Naplózva
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2014.12.17 szerda, 19:44:09 »

Sziasztok. Szeretnék egy kis segitséget kérni. A vezérléstől valami kerregő hang hallatszik elég erősen, kicsit dìzeles a hangja Sad  hideg motornal nem olyan vészes de ahogy felmegy a fok erősen hallatszik! Valakinek valami tippje esetleg hogy mi lehet? Koszi
Naplózva
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2014.12.24 szerda, 13:35:14 »

Üdv. Valakinek esetleg egy jó motorja megfizethető àron nincs?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2014.12.24 szerda, 13:54:37 »

Üdv. Valakinek esetleg egy jó motorja megfizethető àron nincs?

Hinnye.. ezek szerint a kerregés kissé tovább fajult?  Undecided
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2014.12.25 csütörtök, 15:41:00 »

Hàt làncos lett...meg a hajtókar se faszànyos....összedobta a szerviz az alkatrészeket amit cserélni kéne, 350 körül lenne+ munkadíj, olcsóbban kapok egy motort szerintem...
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2014.12.25 csütörtök, 19:54:39 »

Hàt làncos lett...meg a hajtókar se ***ànyos....összedobta a szerviz az alkatrészeket amit cserélni kéne, 350 körül lenne+ munkadíj, olcsóbban kapok egy motort szerintem...

No igen, bár abban benne van a lutri hogy annak is lehetnek bajai, akkor meg pocsékba lett kidobva rá a pénz. Nekem szerencsére még nem haldoklik, de a kuplung már csereérett, akkor meg ki kell szedni az egész motort. Akkor meg már (így 200ezer km után) azt is meg kéne csináltatni; tömítések, szimeringek cseréje, vezérműlánc csere, szíjak-görgők-csapágyak cseréje sok helyen, meg eleve megnézni belülről hogy milyen állapotban van a motorban *bármi*. Hosszú távra tervezek a járgánnyal (eladni nem fogom soha), úgyhogy most gyűjtögetem rá a pénzt. Alsó hangon is 4-500ezres kiadásra számítok, viszont onnantól újszerű állapotban lesz minden. Jó eséllyel nem kell majd újabb 150-200ezer km-ig megbontani. Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
newbie
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2014.12.27 szombat, 12:04:01 »

Hàt a te helyzeted se sokkal jobb, de te még tudsz vele jàrni. Én màr azt sem. Ezért keresek inkàbb itt motort csak kevesebb itt az olyan ember aki szart ad el. Bàr németbe màr 800 € làttam st.-ket lehet érdemesebb lenne egy donort behozni. De amig nincs meg a dollàr nem lehet mozgolódni...
Naplózva
newDesigner
Vendég
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2015.01.17 szombat, 00:09:41 »

Hello ST200 Szakértők!

Habár nekem V6 Cougarom van, vettem egy ST200-as motort hozzá. Amit fel szeretnék újítani motorcsere előtt. Aztán tegnap kezembe akadt a KKK K26-os turbóm. Utána néztem a KKK weboldalán, hogy milyen típusokhoz alkalmazták és kiderült, hogy a Porsche 944 2.5-öt is szerelték ezzel a turbóval. A kérdés az lenne, hogy mire van szükség a turbósításhoz. Esetleg típus specifikus praktikák. Nem kell Ádám-Évától, mert KKK K16-os turbót intercoolerrel már építettem 120L Skodába, de ott nem volt computer. Igazából a computeres vezérlés miatti különbségek okoznak gondot, nem az esetleg szükséges dupla hengerfej tömítés.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2015.01.17 szombat, 00:51:31 »

Hello ST200 Szakértők!

Habár nekem V6 Cougarom van, vettem egy ST200-as motort hozzá. Amit fel szeretnék újítani motorcsere előtt. Aztán tegnap kezembe akadt a KKK K26-os turbóm. Utána néztem a KKK weboldalán, hogy milyen típusokhoz alkalmazták és kiderült, hogy a Porsche 944 2.5-öt is szerelték ezzel a turbóval. A kérdés az lenne, hogy mire van szükség a turbósításhoz. Esetleg típus specifikus praktikák. Nem kell Ádám-Évától, mert KKK K16-os turbót intercoolerrel már építettem 120L Skodába, de ott nem volt computer. Igazából a computeres vezérlés miatti különbségek okoznak gondot, nem az esetleg szükséges dupla hengerfej tömítés.
Hány helyre még? Nyiss egy topicot magadnak inkább.
Naplózva
newDesigner
Vendég
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2015.01.17 szombat, 03:10:49 »

Hány helyre még? Nyiss egy topicot magadnak inkább.

Csak ahol V6-al foglalkoznak. Gondolom, hogy nem mindenki jár át régebbi típusok topikjaiba.
Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 18:55:48 »

Üdv Fanatikusok!

MK 2 1,6 Zetek tulaj vagyok,viszont ma vettem egy 17"-os felnit, már látom előre, hogy az első futóműnél nagy lesz a hézag a kerékívnél. rinya
Gondolom Ti tudjátok a gépetek összes méretét mikron pontosan, biztos meg tudjátok mondani, hogy az ST200 rugói mennyivel rövidebbek,mint az én gyárimé. Ergo mennyivel kerülne lejjebb, ha veszek bele bontott ST200-as rugókat. Esetleg vegyek bele valami normál ültetőrugókat? Javaslat? Kössz worship
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 19:57:44 »

Üdv Fanatikusok!

MK 2 1,6 Zetek tulaj vagyok,viszont ma vettem egy 17"-os felnit, már látom előre, hogy az első futóműnél nagy lesz a hézag a kerékívnél. rinya
Gondolom Ti tudjátok a gépetek összes méretét mikron pontosan, biztos meg tudjátok mondani, hogy az ST200 rugói mennyivel rövidebbek,mint az én gyárimé. Ergo mennyivel kerülne lejjebb, ha veszek bele bontott ST200-as rugókat. Esetleg vegyek bele valami normál ültetőrugókat? Javaslat? Kössz worship

30mm-t ültet az ST rugó. A 17es felnivel hátul már jó a hézag, de elől szerintem még mindig nagy. Persze ez relatív, hogy kinek mi a nagy hézag. Nézegess képeket gyári állapotú ST200-akról, azoknak is 17es a felnije.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2015.01.27 kedd, 19:07:04 »

30mm-t ültet az ST rugó. A 17es felnivel hátul már jó a hézag, de elől szerintem még mindig nagy. Persze ez relatív, hogy kinek mi a nagy hézag. Nézegess képeket gyári állapotú ST200-akról, azoknak is 17es a felnije.

Gyári ST rugókkal sokkal szimpatikusabb és elég szolid lenne az ültetés,amire  szükségem lenne. Nem kell seggre ültetett autó, rontja a kényelmi faktort és szerintem annyira nem is szép, de kinek mi..?! Köszönöm a tippet, valószínűleg a következő dolog a rugók kutatása lesz.
Örök hála! Smiley
Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2015.02.17 kedd, 15:49:05 »

Üdv!

Mennyire rúg egy ST lökhárító szett?  És valakinek nincs esetleg egy felesleges? Előre is köszi!
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2015.02.18 szerda, 09:10:02 »

Üdv!

Mennyire rúg egy ST lökhárító szett?  És valakinek nincs esetleg egy felesleges? Előre is köszi!

Nagy ritkán lehet netes hirdetésekben, vagy itt az adok-veszek fórumban találni, jellemzően 50ezernél indul a teljes szett, de inkább többért. Újat venni még drágább, utángyártott ebből gyakorlatilag nincs, a gyári meg aranyárban van; csak az elsőt 130 körül vesztegetik. Ha meglévő de romos darabokat cserélnél, akkor érdemes lehet javíttatni, pl. itt. Én egy elsőt vadászok már régóta (lehetőleg ködlámpával), hááát... nem mondom hogy nagyon találnék Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
newDesigner
Vendég
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2015.02.25 szerda, 17:29:46 »

Sziasztok. Szeretnék egy kis segitséget kérni. A vezérléstől valami kerregő hang hallatszik elég erősen, kicsit dìzeles a hangja Sad  hideg motornal nem olyan vészes de ahogy felmegy a fok erősen hallatszik! Valakinek valami tippje esetleg hogy mi lehet? Koszi

Csak egy tipp: http://mondeo.hu/index.php?topic=1459.msg982341#msg982341
Naplózva
Team64
Vendég
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 23:07:02 »

Üdv! Segítsetek légyszi! Az st200 futóműve (gátló+rugó+tornyok) beépíthető egy 2.0i mondiba? Köszi!

Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 19:07:28 »

Nagy ritkán lehet netes hirdetésekben, vagy itt az adok-veszek fórumban találni, jellemzően 50ezernél indul a teljes szett, de inkább többért. Újat venni még drágább, utángyártott ebből gyakorlatilag nincs, a gyári meg aranyárban van; csak az elsőt 130 körül vesztegetik. Ha meglévő de romos darabokat cserélnél, akkor érdemes lehet javíttatni, pl. itt. Én egy elsőt vadászok már régóta (lehetőleg ködlámpával), hááát... nem mondom hogy nagyon találnék Cheesy


Igen, az én bajom is ez.... ebay-en találtam ahol csinálnak utángyártottat, de csak elsőt,ami 30.000 Ft. Németeknél is méreg drága. Nincs mit tenni, várok Smiley
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 19:52:59 »


Igen, az én bajom is ez.... ebay-en találtam ahol csinálnak utángyártottat, de csak elsőt,ami 30.000 Ft. Németeknél is méreg drága. Nincs mit tenni, várok Smiley

Első lököshöz van sablonom. Ha valakinek van kedve otthon üvegszálas műanyaggal legyártani magának, akkor eladom. Jó állapotú, sokat lehetne belőle készíteni. Anyagárban kb 8000 forintból elkészíthető belőle 1 db pozitív forma, de a ködlámpák befaragása nem kis meló, és a vonószemtakarót is egyedi megoldással kell megoldani, mert pattintósra nem lehet ezzel az anyaggal. Én az utóbbit lefalaztam, ködlámpákkal pedig nem foglalkoztam. Küszöbnek pedig E36 M3 sablonom van, annak hasonló a formavilága az ST-hez, csak annál valamivel karakteresebb. Méretben egyezik. Hátsó lökhárítóhoz nincs semmi, azt bontva sikerült találni több évi várakozás után.

Egyébként a 30.000 nem rossz ár. Ha árulnak is majd bontva Mo-on, akkor is több mint valószínű, hogy minimum 25.000 lesz 1db lökös. Én a hátsót sérülten kaptam 45-ért anno...
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.01 vasárnap, 19:59:58 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 18:51:19 »

Első lököshöz van sablonom. Ha valakinek van kedve otthon üvegszálas műanyaggal legyártani magának, akkor eladom. Jó állapotú, sokat lehetne belőle készíteni. Anyagárban kb 8000 forintból elkészíthető belőle 1 db pozitív forma, de a ködlámpák befaragása nem kis meló, és a vonószemtakarót is egyedi megoldással kell megoldani, mert pattintósra nem lehet ezzel az anyaggal. Én az utóbbit lefalaztam, ködlámpákkal pedig nem foglalkoztam. Küszöbnek pedig E36 M3 sablonom van, annak hasonló a formavilága az ST-hez, csak annál valamivel karakteresebb. Méretben egyezik. Hátsó lökhárítóhoz nincs semmi, azt bontva sikerült találni több évi várakozás után.

Egyébként a 30.000 nem rossz ár. Ha árulnak is majd bontva Mo-on, akkor is több mint valószínű, hogy minimum 25.000 lesz 1db lökös. Én a hátsót sérülten kaptam 45-ért anno...


Tudnál képeket küldeni a sablonokról? Lehet érdekelne. E-mail címem: milis.tamas@gmail.com  Előre is köszi!
Naplózva
bajkerülő
Vendég
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2015.03.07 szombat, 09:33:26 »

Sziasztok,
Rég nem jártam erre, de nem volt mondeo a családban...
Igaz még most sincs de pont ebben szeretném a segítségeteket kérni. Mennyi elektronika meg számítógép van egy ST24-ben? És ha van mennyire elromlós fajta?
A kiszemelt példány egészen pontosan ez az ST24 (ha az egyáltalán és nem egy optikázott v6 bár azzal se lenne baj):
http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201502120905939/sort/default/usedcars/make/ford/price-from/500/postcode/bn265tw/page/2/model/mondeo/radius/45/onesearchad/used/price-to/1000?logcode=p

A motorja mennyire kényes? Gondolom kevésbé mint az ST200 mert nincs úgy kihegyezve, de cáfoljatok meg ha nem így van.
Ha valós a km a fenti vasban mire kell kiemelt figyelmet fordítani a szemlén? Ami ilyenkor áll pont csere előtt?
10e km-t megyek max egy évben, és most egy viszonylag erős (egy E39 530D után  gun police) és megbízható autót keresek. olaj akksi fékek ékszíjak meg benzin legyen benne és elindul megáll amikor én akarom nem amikor ő akarja ha értitek  Grin
Köszönet minden válaszért Smiley  worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.07 szombat, 09:35:59 írta bajkerülő » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2015.03.07 szombat, 13:00:00 »

Sziasztok,
Rég nem jártam erre, de nem volt mondeo a családban...
Igaz még most sincs de pont ebben szeretném a segítségeteket kérni. Mennyi elektronika meg számítógép van egy ST24-ben? És ha van mennyire elromlós fajta?
A kiszemelt példány egészen pontosan ez az ST24 (ha az egyáltalán és nem egy optikázott v6 bár azzal se lenne baj):
http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201502120905939/sort/default/usedcars/make/ford/price-from/500/postcode/bn265tw/page/2/model/mondeo/radius/45/onesearchad/used/price-to/1000?logcode=p

A motorja mennyire kényes? Gondolom kevésbé mint az ST200 mert nincs úgy kihegyezve, de cáfoljatok meg ha nem így van.
Ha valós a km a fenti vasban mire kell kiemelt figyelmet fordítani a szemlén? Ami ilyenkor áll pont csere előtt?
10e km-t megyek max egy évben, és most egy viszonylag erős (egy E39 530D után  gun police) és megbízható autót keresek. olaj akksi fékek ékszíjak meg benzin legyen benne és elindul megáll amikor én akarom nem amikor ő akarja ha értitek  Grin
Köszönet minden válaszért Smiley  worship

Nincs több elektronika, meg számítógép benne mint bármelyik másik MKII Mondeoban. Még ha a legfullosabb felszereltségű is (bár a linkelt példány nem tartozik ezek közé), akkor sem kell félni a túlelektronikázástól egy '97-2000 között gyártott típusnál. Szinte kő egyszerű a technika.

A motorja az ST-nek sem kényesebb, hiába erősebb sokkal.

Megbízható, strapabíró, nagyon kellemes karakterű, kis fordulaton is nyomatékos motor, ami egészen leszabályzásig egyenletesen húz. Természetesen előfeltétel, hogy a korábbi tulajok maximálisan figyeltek a motorra és a karbantartásra. Egy dologra különösen kell figyelni: a hengerfejtömítés gyárilag nem megfelelő, ezért 200.000km környékén át szokott égni. Ha már cserélték örülhetsz, ha még nem, akkor számíthatsz rá.

Egyéb típushibákat most nem sorolnék, nem több mint átlagban más autónál. Perpill nem is jut eszembe, de biztos találsz, ha visszakeresel (MK2 általános kérdések, MKII V6 topik). Arról is fogsz találni infókat, hogy miket érdemes kiemelten átnézni, sokszor felvetődött már a kérdés. A hengerfejességről is sok infót találsz a sima V6 topikban. (Lépj be egy témába, majd használd a jobb felső sarokban lévő keresőt).
Tudtommal az elektromos rendszerben nem szokott gond lenni, ha a korábbi tulajok nem kókányoltak bele.
Szerelni nagy szívás az autó legtöbb részét (mint a Fordoknál általában), nem éppen szerelőbarát tervezésnek és a zsúfolt motortérnek köszönhetően.

Röviden összefoglalva ezzel az autóval is különösen sokat lehet szívni, ha korábban nem megfelelő kezekben volt. Szóval alaposan át kell vizsgálni, és menni vele sokat megvásárlás előtt. Vagy kifejezetten olcsón megvenni és belekalkulálni egy széleskörű felújítást.

Egyébként még kedvcsinálóként megjegyezném, hogy relatív kis ráfordítással jópár extra lovacska biztonsággal előcsalható az alap V6 motorból Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.07 szombat, 13:13:51 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2015.05.08 péntek, 18:14:13 »

Elérkezett az idő a járgány motorikus rendbetételére (kuplungcsere, főtengely szimering; ha már úgyis ki kell kapni a motort, akkor hengerfej- meg egyéb tömítések cseréje, vezérműlánc csere, szétszedni emberi mértékig hogy belül is körülnézzünk milyen állapotban van, stb.). Sajnos akihez régebben jártam szerelőhöz még a dízellel, ezt nem vállalta be - szokásos történet, belenézett a motortérbe: "...húúha..". Mielőtt az ország szerelőinek a felét végigkérdezgetném hogy ki meri bevállalni, tudtok esetleg mondani Budapest környékén valakit aki vagy ért az ST200-hoz, vagy megbízható és eléggé szakértő és jól felszerelt műhellyel rendelkezik hogy nekiessen? Eredeti Haynes manualt már szereztem (V6-ost tartalmazót), a kellő szakirodalom így rendelkezésre áll.
Előre is köszi!
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2015.05.08 péntek, 22:12:34 »



Lályk. Igaziból már hónapok óta esedékes lenne, sz'al pár hét ide-oda már szinte mindegy Cheesy Köszi a tippet!
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 15:28:23 írta Zsolteey » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2015.06.04 csütörtök, 13:20:28 »

Nincs több elektronika, meg számítógép benne mint bármelyik másik MKII Mondeoban. Még ha a legfullosabb felszereltségű is (bár a linkelt példány nem tartozik ezek közé), akkor sem kell félni a túlelektronikázástól egy '97-2000 között gyártott típusnál. Szinte kő egyszerű a technika.

A motorja az ST-nek sem kényesebb, hiába erősebb sokkal.

Megbízható, strapabíró, nagyon kellemes karakterű, kis fordulaton is nyomatékos motor, ami egészen leszabályzásig egyenletesen húz. Természetesen előfeltétel, hogy a korábbi tulajok maximálisan figyeltek a motorra és a karbantartásra. Egy dologra különösen kell figyelni: a hengerfejtömítés gyárilag nem megfelelő, ezért 200.000km környékén át szokott égni. Ha már cserélték örülhetsz, ha még nem, akkor számíthatsz rá.

Egyéb típushibákat most nem sorolnék, nem több mint átlagban más autónál. Perpill nem is jut eszembe, de biztos találsz, ha visszakeresel (MK2 általános kérdések, MKII V6 topik). Arról is fogsz találni infókat, hogy miket érdemes kiemelten átnézni, sokszor felvetődött már a kérdés. A hengerfejességről is sok infót találsz a sima V6 topikban. (Lépj be egy témába, majd használd a jobb felső sarokban lévő keresőt).
Tudtommal az elektromos rendszerben nem szokott gond lenni, ha a korábbi tulajok nem kókányoltak bele.
Szerelni nagy szívás az autó legtöbb részét (mint a Fordoknál általában), nem éppen szerelőbarát tervezésnek és a zsúfolt motortérnek köszönhetően.

Röviden összefoglalva ezzel az autóval is különösen sokat lehet szívni, ha korábban nem megfelelő kezekben volt. Szóval alaposan át kell vizsgálni, és menni vele sokat megvásárlás előtt. Vagy kifejezetten olcsón megvenni és belekalkulálni egy széleskörű felújítást.

Egyébként még kedvcsinálóként megjegyezném, hogy relatív kis ráfordítással jópár extra lovacska biztonsággal előcsalható az alap V6 motorból Wink
Melyik részét szívás szerelni?Én csak a gázbowdennel szívok.... nyes nyes nyes wave wave wave wave hehe hehe hehe hehe hehe
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.04 csütörtök, 13:22:08 írta macilaci » Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2015.06.07 vasárnap, 12:08:00 »

Melyik részét szívás szerelni?Én csak a gázbowdennel szívok.... nyes nyes nyes wave wave wave wave hehe hehe hehe hehe hehe

V6-osnál kb. bármit az Cheesy A nagy blokk miatt minden össze van zsúfolva, semmihez nem lehet emberi módon hozzáférni. Rossz esetben a fél motorterek le kell bontanod ha pl. egy szakadt kábelt akarsz megjavítani egy kellemetlen helyen Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2015.06.07 vasárnap, 20:22:12 »

V6-osnál kb. bármit az Cheesy A nagy blokk miatt minden össze van zsúfolva, semmihez nem lehet emberi módon hozzáférni. Rossz esetben a fél motorterek le kell bontanod ha pl. egy szakadt kábelt akarsz megjavítani egy kellemetlen helyen Cheesy
Mi a nyavalyáért akarnék szakadt kábelt javítani?Hála az égnek a kettes mondeok azért már mentesek a korai mondeok rohadó szigetelés problémájától és egy vezeték magától nemigen szakad el.Az összezsúfolás relatív dolog,az autóját szerelő ember egy idő után rájön,hogy hová fér be a keze,melyik csavar hol van és a vakoknál is bevált kitapogatós módszer sem utolsó dolog.....bár gyertyacserét még mindig a szívósor levételével kezdem....
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2015.06.08 hétfő, 00:27:57 »

Mi a nyavalyáért akarnék szakadt kábelt javítani?Hála az égnek a kettes mondeok azért már mentesek a korai mondeok rohadó szigetelés problémájától és egy vezeték magától nemigen szakad el.Az összezsúfolás relatív dolog,az autóját szerelő ember egy idő után rájön,hogy hová fér be a keze,melyik csavar hol van és a vakoknál is bevált kitapogatós módszer sem utolsó dolog.....bár gyertyacserét még mindig a szívósor levételével kezdem....

Mondjuk azért, mert elszakad -naná hogy a legjobb helyen-, mondjuk elég ha az önindító egyik kábele kotlik meg. És oda pl. ember keze be nem fér úgy hogy még tudja is a csavarokat tekergetni Cheesy Nekem speciel a gyertyacserével (akkora) gondom nincs, bár kellett hozzá egy régi gyertyakulcs ráhegesztett megfelelő méretű hosszabbító csővel, meg egy kellően kicsike kezű ismerős, aki hozzáfért a pipákhoz hogy lehúzza őket Smiley Teljeskörű típusismeret nélkül tényleg horror tud lenni a V6-os szervizelése.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2015.06.08 hétfő, 08:48:01 »

Mondjuk azért, mert elszakad -naná hogy a legjobb helyen-, mondjuk elég ha az önindító egyik kábele kotlik meg. És oda pl. ember keze be nem fér úgy hogy még tudja is a csavarokat tekergetni Cheesy Nekem speciel a gyertyacserével (akkora) gondom nincs, bár kellett hozzá egy régi gyertyakulcs ráhegesztett megfelelő méretű hosszabbító csővel, meg egy kellően kicsike kezű ismerős, aki hozzáfért a pipákhoz hogy lehúzza őket Smiley Teljeskörű típusismeret nélkül tényleg horror tud lenni a V6-os szervizelése.
Miért ne férne?Nekem sincs kicsi kezem,de azért ki tudom tornázni a csövek között az önindítót (sajnos májusban volt lehetőségem eleget gyakorolni...szopóka-nyalóka de mégis jobb mint leszedni a hűtőcsöveket...) A gyertyacsere elég hosszú időintervallumú de olyankor legalább megnézem,mennyi olajsarat szed össze a szívósor aztán kipucolom azt is.
Naplózva
ivyoden
Vendég
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2015.06.19 péntek, 21:54:47 »

Sziasztok azt szeretném kérdezni valaki nem tudja itthon lehet kapni St200-as hoz ködlámpákat ?
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2015.06.19 péntek, 22:21:06 »

Sziasztok azt szeretném kérdezni valaki nem tudja itthon lehet kapni St200-as hoz ködlámpákat ?
Lehet,de elég borsos ára van (vagy csak volt?).Irány az ebay,ott st200-hoz is árulják illetve opel vectra-hoz is (ha jól emlékszem akkor vectra gt néven futott az aukció,a mondeosra sokan licitáltak,az opelesre meg senki....így volt a pár 15 font+posta,kb. 17-18e ft volt összesen)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.