Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:20:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Futómű
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 637352 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #50 Dátum:
2009.10.03 szombat, 22:26:57 »
Ért tegnap egy kis meglepetés.A szerelővel kivetettem hátulról az rs rugókat-zavart,hogy a hátulja alacsonyabb mint az eleje,hülyén nézett ki-és majdnem ráfaragtam.A szitu:mentem a helyi metró áruházba,ahová a főútról egy jobbkanyarral lehet bejutni.Előtte van egy hosszú egyenes,ott kihúzatom harmadikban 110-ig,félúton hagyom leforogni a motort vissza kettőbe és be a kanyarba kb. 80-nal.Na,eddig működött...tegnap ezt lejátszottam és a kanyarban egy frankó csúszás lett a jutalmam...keresztbe nem álltam,de nem számítottam rá...ennyit jelent az az x centi különbség közöttük.Erősen foglalkoztat,hogy csak beszerzek előre is ilyeneket és visszarakatom őket.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #51 Dátum:
2009.10.03 szombat, 22:31:36 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.09.30 szerda, 20:07:25
ha kínlódtak, akkor elég bénák lehettek. egy délelőtt ki lehet cserélni a kuplungot, délután összerekás. az a baj, hogy a szakkönyvek alapján tényleg bonyolult. gyorsabb, ha kiemeli az ember a motor-váltót egyben. nem hülyéskedek. felfelé kiemeljük, le egy valamire, és símán ülve kuplungcsere. és így biztos nem lesz feszegetve összerakáskor, ami elég veszélyes a kinyomócsapágynak
naigen,mivel ők a teherautó méretekhez szoktak...viszont úgy emlékszem,leírás szerint,nem kell kivenni a motort és szerintem ők is így kezdtek neki.Aztán menet közben kiderült,hogy mégis jobb lett volna.Bénának nem nevezném őket és Te se tedd,mert fogalmad sincs róla,hogy kik azok.Látatlanban meg ne minősíts.
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #52 Dátum:
2009.10.03 szombat, 23:22:34 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.03 szombat, 21:37:15
Szerintem azt csináltatni kell. De valami agresszív anyagból...
régi Transit tőcsavar megteszi
Naplózva
Apanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #53 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 11:29:59 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.03 szombat, 21:37:15
Szerintem azt csináltatni kell. De valami agresszív anyagból...
VAgy felnit kell cserélni,mert nem játék a csavar!Több helyen érdeklődtem,de nem nagyon akarták vállalni:(Tehát akkor nemnagyon van esélyem....Köszike!
Naplózva
1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Apanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #54 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 11:34:07 »
Idézetet írta: fusim - 2009.10.03 szombat, 23:22:34
régi Transit tőcsavar megteszi
Akkor mégis van esélyem,??? :taps:Köszönöm a segitséget?nem gondoltam volna,hogy a ford az egy ilyen összetartó lélek!7 éve van meg de nem vennék mást...Főleg mióta bejelentkeztem a klubba!sokat segitetek!kösz!
Naplózva
1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #55 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 08:51:45 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.10.03 szombat, 22:26:57
Ért tegnap egy kis meglepetés.A szerelővel kivetettem hátulról az rs rugókat-zavart,hogy a hátulja alacsonyabb mint az eleje,hülyén nézett ki-és majdnem ráfaragtam.A szitu:mentem a helyi metró áruházba,ahová a főútról egy jobbkanyarral lehet bejutni.Előtte van egy hosszú egyenes,ott kihúzatom harmadikban 110-ig,félúton hagyom leforogni a motort vissza kettőbe és be a kanyarba kb. 80-nal.Na,eddig működött...tegnap ezt lejátszottam és a kanyarban egy frankó csúszás lett a jutalmam...keresztbe nem álltam,de nem számítottam rá...ennyit jelent az az x centi különbség közöttük.Erősen foglalkoztat,hogy csak beszerzek előre is ilyeneket és vis***akatom őket.
Keresd Zombit! Egy mailt megér!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #56 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 19:19:45 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.10.03 szombat, 22:31:36
naigen,mivel ők a teherautó méretekhez szoktak...viszont úgy emlékszem,leírás szerint,nem kell kivenni a motort és szerintem ők is így kezdtek neki.Aztán menet közben kiderült,hogy mégis jobb lett volna.Bénának nem nevezném őket és Te se tedd,mert fogalmad sincs róla,hogy kik azok.Látatlanban meg ne minősíts.
Szerintem egy komoly szerelő azért átlátja ezeket a dolgokat. ha a könyvből áll neki az régen rossz. felénk nem is csinálnak személyautót a tgk szervízek egyik sem. ég és föld a különbség. nem csak méretben. A bénát visszavonom, mert egyéb ügyben lehetnek jó szakemberek, de ezek szerint ehhez például nem értenek.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #57 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 19:36:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.05 hétfő, 19:19:45
Szerintem egy komoly szerelő azért átlátja ezeket a dolgokat. ha a könyvből áll neki az régen rossz. felénk nem is csinálnak személyautót a tgk szervízek egyik sem. ég és föld a különbség. nem csak méretben. A bénát visszavonom, mert egyéb ügyben lehetnek jó szakemberek, de ezek szerint ehhez például nem értenek.
nemigen,mert alapból fordot sosem javítottak.gyakorlatilag az enyém az első,ezen kívül,merci,bömbi,audi szerepel a repertoárban+kamionok,munkagépek,pótok meg minden ilyen.Franciát,olaszt meg rábeszéléssel sem vállaltak be.mindenesetre fejlődnek...erősen gondolkozok egy 2.0-ás v. 2.5-ös motor beszerelésen,a véleményt még nem kértem ki,hogy bevállalják-e.mivel jövőre évente kell vinni műszakira édes mindegy mi van benne átalakítási engedélyt meg kérek rá és annyi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #58 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 19:39:45 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.10.05 hétfő, 19:36:17
nemigen,mert alapból fordot sosem javítottak.gyakorlatilag az enyém az első,ezen kívül,merci,bömbi,audi szerepel a repertoárban+kamionok,munkagépek,pótok meg minden ilyen.Franciát,olaszt meg rábeszéléssel sem vállaltak be.mindenesetre fejlődnek...erősen gondolkozok egy 2.0-ás v. 2.5-ös motor beszerelésen,a véleményt még nem kértem ki,hogy bevállalják-e.mivel jövőre évente kell vinni műszakira édes mindegy mi van benne átalakítási engedélyt meg kérek rá és annyi.
(ha elfogadsz egy jótanácsot: elég sok nyűg van vele, én nem kezdenék neki)
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #59 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 20:15:55 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.10.05 hétfő, 19:39:45
(ha elfogadsz egy jótanácsot: elég sok nyűg van vele, én nem kezdenék neki)
a kétezressel még nem olyan sok...bár gondolkozok a felfúráson is...bár az még nyűgösebb mint egy motorcsere...
Naplózva
Rick25
Vendég
Mondeo I kerékméret!
«
Új hozzászólás #60 Dátum:
2009.10.09 péntek, 10:50:33 »
Sziasztok!
95'-ös évjáratú Mondeo I-esem van. Szeretnék rá egy téli kereket és találtam is egyet elég jó áran. A kérdésem: 108 mm-es osztókörű, 57 mm-es középfurat átmérőjű, 6 collos szélességű felni jó-e a gépre. Gyors válaszotokat előre is köszi!!!
Rick
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Mondeo I kerékméret!
«
Új hozzászólás #61 Dátum:
2009.10.09 péntek, 14:42:56 »
Idézetet írta: Rick25 - 2009.10.09 péntek, 10:50:33
Sziasztok!
95'-ös évjáratú Mondeo I-esem van. Szeretnék rá egy téli kereket és találtam is egyet elég jó áran. A kérdésem: 108 mm-es osztókörű, 57 mm-es középfurat átmérőjű, 6 collos szélességű felni jó-e a gépre. Gyors válaszotokat előre is köszi!!!
Rick
Nem. a ford 63 mm es tehermentesítő furattal van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rick25
Vendég
Válasz: Mondeo I kerékméret!
«
Új hozzászólás #62 Dátum:
2009.10.13 kedd, 16:07:25 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.09 péntek, 14:42:56
Nem. a ford 63 mm es tehermentesítő furattal van
Köszi a választ. Most bánom, hogy nincs otthon netem. Ha lenne nem mentem volna el Csornára meg vissza Szombathelyről.
Szerinted az ugyanilyen 108 mm-es osztókörű, de 65 mm-es furatú jó lenne rá? Láttam egy garnitúra téli pacskert felnivel egész jó áron, ami állítólag '99-es Mondeon volt. Az enyém 95-ös.
Üdv
Rick25
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Mondeo I kerékméret!
«
Új hozzászólás #63 Dátum:
2009.10.14 szerda, 19:07:00 »
Idézetet írta: Rick25 - 2009.10.13 kedd, 16:07:25
Köszi a választ. Most bánom, hogy nincs otthon netem. Ha lenne nem mentem volna el Csornára meg vissza Szombathelyről.
Szerinted az ugyanilyen 108 mm-es osztókörű, de 65 mm-es furatú jó lenne rá? Láttam egy garnitúra téli pacskert felnivel egész jó áron, ami állítólag '99-es Mondeon volt. Az enyém 95-ös.
Üdv
Rick25
az rámegy, csak akkor a csvarok tatják. de központosítót tudsz venni 5-600 ft/db árban
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lacasa
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #64 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 21:05:07 »
Sziasztok!
Nincs valakinek hátsó futómű tárcsafékesre történő alakításához egy komplett bontott készlete (nem abs-es) ?
kézifék kötél,munkahenger,tárcsa. A fékmunkahenger konzolja megvan.
Köszi!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #65 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 21:06:15 »
Idézetet írta: Lacasa - 2009.10.18 vasárnap, 21:05:07
Sziasztok!
Nincs valakinek hátsó futómű tárcsafékesre történő alakításához egy komplett bontott készlete (nem abs-es) ?
kézifék kötél,munkahenger,tárcsa. A fékmunkahenger konzolja megvan.
Köszi!
munkahengerek vannak, kombihoz. nem tudom egyezik e
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lacasa
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #66 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 21:24:34 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.10.18 vasárnap, 21:06:15
munkahengerek vannak, kombihoz. nem tudom egyezik e
Kombi kellene. Kb jövő hó közepére lenne meg az anyagim rá.(Most voltam szigorított műszakin kissé rázós volt,de csont nélkül átment!)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #67 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 21:27:20 »
Idézetet írta: Lacasa - 2009.10.18 vasárnap, 21:24:34
Kombi kellene. Kb jövő hó közepére lenne meg az anyagim rá.(Most voltam szigorított műszakin kissé rázós volt,de csont nélkül átment!)
nekem van 2 nyereg, tartókonzollal, és a mögötte levő terelőlemezzel. viszont a munkahengerekben ki kell cserélni a gumi tömítéseket. a javítókészlet kb 4000/ db, és 2 kell hozzá:
ilyen:
http://www.cromax.hu/?katid=35005616&termek_al_id=24463&katnev=36mm-es
Mo93-
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #68 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 09:57:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.10.05 hétfő, 19:36:17
nemigen,mert alapból fordot sosem javítottak.gyakorlatilag az enyém az első,ezen kívül,merci,bömbi,audi szerepel a repertoárban+kamionok,munkagépek,pótok meg minden ilyen.Franciát,olaszt meg rábeszéléssel sem vállaltak be.mindenesetre fejlődnek...
Az ilyet én nem igen értem. Most egy 92-es 205-ős 1,8d pugot csinálok. Műszakira készítem fel, és sajna igen véres a torka. Futóműve olyan mint egy autóé. A motorja, mint egy másik dízelé... (erről jut eszembe, most a dízelekkel is megismerkedem, már ki tudom mérni, hogy jó e az izzítógyertya.
)
És a féke is ugyan olyan, mint a Fordoké, max máshol vannak a csavarjai... Pont ezzel bajlódtam, mert nem műxik a rásegítés. Vákuumdobot cseréltem, rendbe hoztam a vákuumrásegítő szelepet, de semmi, aztán miután már vagy 10 munkaóra volt a dologban rájöttem, hogy a motor a ludas, mert nemhogy nem termel elég vákuumot a fék felé, hanem inkább fújja a luftot...(a motorban az egyik szelep felakadhatott....)
Szóval ztem soxor az autó, az autó.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #69 Dátum:
2009.10.23 péntek, 17:48:43 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, illetve útmutatást
.
A kombim hátsó lengéscsillapítóit szeretném kiszedni. Odáig már eljutottam, hogy az alsó csatlakozási pontot hogyan kell bontani (
..sztuljanak meg, kell venni 18-as szemet a racsnihoz), de a felsőt nem is látom, kitapogatni sem nagyon tudom. Azt hogyan kell oldani, milyen trükkje van, vagy speckó cucc kell-e hozzá, otthon neki se merjek kezdeni?
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #70 Dátum:
2009.10.23 péntek, 18:06:22 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2009.10.23 péntek, 17:48:43
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, illetve útmutatást
.
A kombim hátsó lengéscsillapítóit szeretném kiszedni. Odáig már eljutottam, hogy az alsó csatlakozási pontot hogyan kell bontani (
..sztuljanak meg, kell venni 18-as szemet a racsnihoz), de a felsőt nem is látom, kitapogatni sem nagyon tudom. Azt hogyan kell oldani, milyen trükkje van, vagy speckó cucc kell-e hozzá, otthon neki se merjek kezdeni?
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Na erre én is kíváncsi vagyok, mert van egy komplett hátsó futóművem, amin jók a csillapítók, az új szerzeményemen meg csereérettek. De ami a garázsban van sem tudom lebombázni róla, ezért a kocsi alá nem is feküdtem még...
Azt tudom, hogy 15-ös kulcs kell hozzá, de azt hiszem melegítés nélkül, tuti nem tudom kitekerni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #71 Dátum:
2009.10.23 péntek, 18:40:05 »
Idézetet írta: Joe - 2009.10.19 hétfő, 09:57:58
Az ilyet én nem igen értem. Most egy 92-es 205-ős 1,8d pugot csinálok. Műszakira készítem fel, és sajna igen véres a torka. Futóműve olyan mint egy autóé. A motorja, mint egy másik dízelé... (erről jut eszembe, most a dízelekkel is megismerkedem, már ki tudom mérni, hogy jó e az izzítógyertya.
)
És a féke is ugyan olyan, mint a Fordoké, max máshol vannak a csavarjai... Pont ezzel bajlódtam, mert nem műxik a rásegítés. Vákuumdobot cseréltem, rendbe hoztam a vákuumrásegítő szelepet, de semmi, aztán miután már vagy 10 munkaóra volt a dologban rájöttem, hogy a motor a ludas, mert nemhogy nem termel elég vákuumot a fék felé, hanem inkább fújja a luftot...(a motorban az egyik szelep felakadhatott....)
Szóval ztem soxor az autó, az autó.
Off
A vákumot a fékhez szivattyú szolgáltatja.A vez tengely végén szokott lenni!Szárnylapátos excenter szivattyú.A bakelit lapátok szoktak elkopni.Nem érdemes javítani,mert a házat is megeszi.Inkább érdemes bontóban másikat venni.
On
(bár ez a fordoknál is így van)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Janika13
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #72 Dátum:
2009.10.24 szombat, 13:47:34 »
Sziasztok megtudná valaki mondani hogy hogy az istenbe lehet kivenni a bal oldali első lengőkar csvarját????anya allul a csavar feje és a váltó közt meg durván van 2cm hely??
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #73 Dátum:
2009.10.24 szombat, 14:03:00 »
Idézetet írta: Janika13 - 2009.10.24 szombat, 13:47:34
Sziasztok megtudná valaki mondani hogy hogy az istenbe lehet kivenni a bal oldali első lengőkar csvarját????anya allul a csavar feje és a váltó közt meg durván van 2cm hely??
fenn csillagvillással csak betámasztasz, hogy ne forduljon és alulról csavarod ki
Naplózva
Janika13
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #74 Dátum:
2009.10.24 szombat, 14:15:50 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.10.24 szombat, 14:03:00
fenn csillagvillással csak betámasztasz, hogy ne forduljon és alulról csavarod ki
az oké de ki kéne venni a csavart is és csak felfel jönne ki ha nem a váltó lenne felette.szilentet kéne cserélnem!!
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #75 Dátum:
2009.10.24 szombat, 14:32:35 »
Idézetet írta: Janika13 - 2009.10.24 szombat, 14:15:50
az oké de ki kéne venni a csavart is és csak felfel jönne ki ha nem a váltó lenne felette.szilentet kéne cserélnem!!
Motor felül megköt, bőlcső leenged, utánna kifér a csavar!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #76 Dátum:
2009.10.24 szombat, 18:41:01 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.23 péntek, 18:40:05
Off
A vákumot a fékhez szivattyú szolgáltatja.A vez tengely végén szokott lenni!Szárnylapátos excenter szivattyú.A bakelit lapátok szoktak elkopni.Nem érdemes javítani,mert a házat is megeszi.Inkább érdemes bontóban másikat venni.
On
(bár ez a fordoknál is így van)
Ennél egy vákuum szivattyú erősíti fel a motorból jövő vákuumot. Most csak ez dolgozik, de ez kevés neki. Itt egy dugattyús membrános kütyü van, ahol írtad egy ékszíj segítségével hajtva. Az teszi a dolgát, szépen rendbe raktam, de ez is kevés...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #77 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 11:19:02 »
Idézetet írta: Joe - 2009.10.24 szombat, 18:41:01
Ennél egy vákuum szivattyú erősíti fel a motorból jövő vákuumot. Most csak ez dolgozik, de ez kevés neki. Itt egy dugattyús membrános kütyü van, ahol írtad egy ékszíj segítségével hajtva. Az teszi a dolgát, szépen rendbe raktam, de ez is kevés...
Az akváriumi levegőztető dugattyús membrános,csak az fúj.
Ez a technika nem tud sokat.Max -0.2-0.3 (bart).
A szárnylapátos szivattyúk -0.7-0.8 vákumot állítanak elő,ezért nem kell a motor szívóhatását felhasználni.
Van egy olyan "vákuum motorom",ami a 8bar os levegőnyomásból készít -0.9 bar vákumot(8as csövön).És féltenyérnyi,mint egy mobil telefon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fusim
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #78 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 11:35:34 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.25 vasárnap, 11:19:02
Az akváriumi levegőztető dugattyús membrános,csak az fúj.
Ez a technika nem tud sokat.Max -0.2-0.3 (bart).
A szárnylapátos szivattyúk -0.7-0.8 vákumot állítanak elő,ezért nem kell a motor szívóhatását felhasználni.
Van egy olyan "vákuum motorom",ami a 8bar os levegőnyomásból készít -0.9 bar vákumot(8as csövön).És féltenyérnyi,mint egy mobil telefon.
Használj mellszívót
az vákuumos
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #79 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 11:53:54 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.25 vasárnap, 11:19:02
Az akváriumi levegőztető dugattyús membrános,csak az fúj.
Ez a technika nem tud sokat.Max -0.2-0.3 (bart).
A szárnylapátos szivattyúk -0.7-0.8 vákumot állítanak elő,ezért nem kell a motor szívóhatását felhasználni.
Van egy olyan "vákuum motorom",ami a 8bar os levegőnyomásból készít -0.9 bar vákumot(8as csövön).És féltenyérnyi,mint egy mobil telefon.
A WV meg előszeretettel használja a lökőrudas vákumpumpát, pont olyan mint a hagyományos szelepes ac.
50-80 e után olyan a hangja alapjáraton mintha hidrotőkés lenne a motor, ha rálépsz a fékre akkor meg elhallgat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #80 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 12:12:09 »
Idézetet írta: fusim - 2009.10.25 vasárnap, 11:35:34
Használj mellszívót
az vákuumos
Nálunk most aktuális......
Micsoda futómű téma......
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.25 vasárnap, 12:14:37 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #81 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 12:49:33 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.25 vasárnap, 11:19:02
Az akváriumi levegőztető dugattyús membrános,csak az fúj.
Ez a technika nem tud sokat.Max -0.2-0.3 (bart).
A szárnylapátos szivattyúk -0.7-0.8 vákumot állítanak elő,ezért nem kell a motor szívóhatását felhasználni.
Van egy olyan "vákuum motorom",ami a 8bar os levegőnyomásból készít -0.9 bar vákumot(8as csövön).És féltenyérnyi,mint egy mobil telefon.
Munkahelyemen vákuumtechnológiával is kell foglalkozzak, tudom szőrszálhasogatás, de olyan, hogy -0.2bar nincs...
A légköri nyomás jó közelítéssel egy bar, (fronttól függően 1100mbar-900mbar) a vákuum pedig mondjuk milibar, vagy annak törtjei.
Mi olyan motyeszt használunk, ami képes előállítani kb 1e-6 mbart, ez a légköri nyomás egy milliárdoda. Igaz a cucc kb 1 fél szobányi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #82 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 14:00:21 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.25 vasárnap, 12:49:33
Munkahelyemen vákuumtechnológiával is kell foglalkozzak, tudom szőrszálhasogatás, de olyan, hogy -0.2bar nincs...
A légköri nyomás jó közelítéssel egy bar, (fronttól függően 1100mbar-900mbar) a vákuum pedig mondjuk milibar, vagy annak törtjei.
Mi olyan motyeszt használunk, ami képes előállítani kb 1e-6 mbart, ez a légköri nyomás egy milliárdoda. Igaz a cucc kb 1 fél szobányi.
gondolom az alap légköri nyomáshoz képest minuszos
ez olyan, mint amikor a turbóról van szó, ott sem mindenki egyformán fejezi ki magát, hogy mennyit tölt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #83 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 15:23:44 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.25 vasárnap, 12:49:33
Munkahelyemen vákuumtechnológiával is kell foglalkozzak, tudom szőrszálhasogatás, de olyan, hogy -0.2bar nincs...
A légköri nyomás jó közelítéssel egy bar, (fronttól függően 1100mbar-900mbar) a vákuum pedig mondjuk milibar, vagy annak törtjei.
Mi olyan motyeszt használunk, ami képes előállítani kb 1e-6 mbart, ez a légköri nyomás egy milliárdoda. Igaz a cucc kb 1 fél szobányi.
Lehet,hogy ilyen nincs,a vákuumórák azonban így vannak skálázva értelemszerűen.0tól mér minuszban ,tizedenként -1ig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #84 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 16:33:52 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.25 vasárnap, 15:23:44
Lehet,hogy ilyen nincs,a vákuumórák azonban így vannak skálázva értelemszerűen.0tól mér minuszban ,tizedenként -1ig.
Teljesen szakszerűtlen, de elfogadom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #85 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 17:29:19 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.25 vasárnap, 16:33:52
Teljesen szakszerűtlen, de elfogadom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #86 Dátum:
2009.10.25 vasárnap, 20:53:47 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.25 vasárnap, 11:19:02
Ez a technika nem tud sokat.Max -0.2-0.3 (bart).
Ez ilyen, francia...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #87 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 08:18:18 »
Idézetet írta: Joe - 2009.10.25 vasárnap, 20:53:47
Ez ilyen, francia...
Titokban erre gondoltam,csak nem akartam hangot adni a fransziákkal elfogult utálatomnak......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
astor72
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #88 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 20:01:00 »
Ide is jut egy kérdésem...
A hátsó futóművem egyenetlen úton zörög. Mint ha a kipuf beleérne valamibe, de nem az csináljaa zajt. Valami elég laza ottan hátul, de sajna nem tudom, hol kezdjem...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #89 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 20:35:37 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.10.26 hétfő, 20:01:00
Ide is jut egy kérdésem...
A hátsó futóművem egyenetlen úton zörög. Mint ha a kipuf beleérne valamibe, de nem az csináljaa zajt. Valami elég laza ottan hátul, de sajna nem tudom, hol kezdjem...
pl. nézd meg a cikket amit írtam a hátsó stabról.az tipikusan az az alkatrész,ami mindenestül zörög,ha rossz az út.ki kell cserélni a gumit,elég jól leírtam-
-nem nehéz megcsinálni.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #90 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 20:38:03 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.10.26 hétfő, 20:35:37
pl. nézd meg a cikket amit írtam a hátsó stabról.az tipikusan az az alkatrész,ami mindenestül zörög,ha rossz az út.ki kell cserélni a gumit,elég jól leírtam-
-nem nehéz megcsinálni.
megnézem...
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #91 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 21:05:46 »
Próbált már valaki közületek légrugót?
Sokat utánfutózok és sajna ez megviseli egy idő után a hátsó rugókat. Viszonylag olcsó megoldás, hihetetlen hatással. A kocsi segge nem emelkedik az égig tőle, mint ha meghuzattam volna a rugókat, de nem is ér le a segge a porba, ha ráakasztok egy kis terhet.
Mikor beraktam őket az előző kocsimba, rögtön le is tesztelhettem. Hajnalban hívott a barátom, hogy lerobbant Pest felé, lószállítóval a kocsi mögött. Nosza neki elindultam sárga angyalként. Átakasztottuk a mondira a lószállítót 2 lóval a raktérben. Nagyot nézett a barátom és azonnal rá is kérdezett azonnal, hogy rajta van rendesen? A vonóhrog maradt abban a magasságban, mint elötte.
Igaz, ha ezen az úton a rend őre leállított volna, nem lenne ilyen pozitív emlék...
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #92 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 21:14:13 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.10.26 hétfő, 21:05:46
Próbált már valaki közületek légrugót?
Sokat utánfutózok és sajna ez megviseli egy idő után a hátsó rugókat. Viszonylag olcsó megoldás, hihetetlen hatással. A kocsi ***e nem emelkedik az égig tőle, mint ha meghuzattam volna a rugókat, de nem is ér le a ***e a porba, ha ráakasztok egy kis terhet.
Mikor beraktam őket az előző kocsimba, rögtön le is tesztelhettem. Hajnalban hívott a barátom, hogy lerobbant Pest felé, lószállítóval a kocsi mögött. Nosza neki elindultam sárga angyalként. Átakasztottuk a mondira a lószállítót 2 lóval a raktérben. Nagyot nézett a barátom és azonnal rá is kérdezett azonnal, hogy rajta van rendesen? A vonóhrog maradt abban a magasságban, mint elötte.
Igaz, ha ezen az úton a rend őre leállított volna, nem lenne ilyen pozitív emlék...
Mibe fáj egy ilyennek a beépítése? Van egy kosaras 308-as mercim ami "enyhén "túlterhelt. Attól félek a srácaim egyszer letörik a lábát, ha olcsobb, mint a rugó csere, még jó is lehet.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #93 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 21:49:32 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.26 hétfő, 21:14:13
Mibe fáj egy ilyennek a beépítése? Van egy kosaras 308-as mercim ami "enyhén "túlterhelt. Attól félek a srácaim egyszer letörik a lábát, ha olcsobb, mint a rugó csere, még jó is lehet.
nekem 13 volt a kettő
Naplózva
Janika13
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #94 Dátum:
2009.10.30 péntek, 17:23:17 »
sziasztok.elképzelhető hogy az egyes mondeomba a jobb bal oldali lengőkar,gyárilag 2-es lengőkar?ugyan is nagy nehezen kibányásztam és a rendelt szilentek nem jok,vagyis az egyik 60 as a másik 47 es a jobboldali meg mind kettő 47es?!
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #95 Dátum:
2009.10.30 péntek, 18:30:57 »
Idézetet írta: Janika13 - 2009.10.30 péntek, 17:23:17
sziasztok.elképzelhető hogy az egyes mondeomba a jobb bal oldali lengőkar,gyárilag 2-es lengőkar?ugyan is nagy nehezen kibányásztam és a rendelt szilentek nem jok,vagyis az egyik 60 as a másik 47 es a jobboldali meg mind kettő 47es?!
Cserélve volt a komplett lengőkar - esetleg az egyik gyári a másik bontott. Ha van számlád az alkatrészről be tudod cserélni. Tudom ez nem vigasztal.
Naplózva
Janika13
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #96 Dátum:
2009.10.31 szombat, 09:17:47 »
Idézetet írta: fusim - 2009.10.30 péntek, 18:30:57
Cserélve volt a komplett lengőkar - esetleg az egyik gyári a másik bontott. Ha van számlád az alkatrészről be tudod cserélni. Tudom ez nem vigasztal.
hát nem...de hagyhatom benne és elég csak a szilentet cserélni nem?nem befolyásol semmit hogy az egyik kar II-es mondeobol van?
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #97 Dátum:
2009.10.31 szombat, 09:33:42 »
Idézetet írta: Janika13 - 2009.10.31 szombat, 09:17:47
hát nem...de hagyhatom benne és elég csak a szilentet cserélni nem?nem befolyásol semmit hogy az egyik kar II-es mondeobol van?
Baja nem lesz, ugyanaz a méret.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #98 Dátum:
2009.10.31 szombat, 17:17:46 »
Idézetet írta: Janika13 - 2009.10.31 szombat, 09:17:47
hát nem...de hagyhatom benne és elég csak a szilentet cserélni nem?nem befolyásol semmit hogy az egyik kar II-es mondeobol van?
Nekem is az egyik legőkarom 2-es, a másik 1-es.
De miből gondoltad, hogy 47-es szilentet kell rendelned?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Zotyesz84
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #99 Dátum:
2009.11.04 szerda, 06:03:45 »
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, csinál-e olyan a kocsi ha jobb gömbcsukló cserés, hogy fékezéskor beszitál egy kicsit az eleje?
Naplózva
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ