Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:20:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 637352 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2009.10.03 szombat, 22:26:57 »

Ért tegnap egy kis meglepetés.A szerelővel kivetettem hátulról az rs rugókat-zavart,hogy a hátulja alacsonyabb mint az eleje,hülyén nézett ki-és majdnem ráfaragtam.A szitu:mentem a helyi metró áruházba,ahová a főútról egy jobbkanyarral lehet bejutni.Előtte van egy hosszú egyenes,ott kihúzatom harmadikban 110-ig,félúton hagyom leforogni a motort vissza kettőbe és be a kanyarba kb. 80-nal.Na,eddig működött...tegnap ezt lejátszottam és a kanyarban egy frankó csúszás lett a jutalmam...keresztbe nem álltam,de nem számítottam rá...ennyit jelent az az x centi különbség közöttük.Erősen foglalkoztat,hogy csak beszerzek előre is ilyeneket és visszarakatom őket.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2009.10.03 szombat, 22:31:36 »

ha kínlódtak, akkor elég bénák lehettek. egy délelőtt ki lehet cserélni a kuplungot, délután összerekás. az a baj, hogy a szakkönyvek alapján tényleg bonyolult. gyorsabb, ha kiemeli az ember a motor-váltót egyben. nem hülyéskedek. felfelé kiemeljük, le egy valamire, és símán ülve kuplungcsere. és így biztos nem lesz feszegetve összerakáskor, ami elég veszélyes a kinyomócsapágynak
naigen,mivel ők a teherautó méretekhez szoktak...viszont úgy emlékszem,leírás szerint,nem kell kivenni a motort és szerintem ők is így kezdtek neki.Aztán menet közben kiderült,hogy mégis jobb lett volna.Bénának nem nevezném őket és Te se tedd,mert fogalmad sincs róla,hogy kik azok.Látatlanban meg ne minősíts.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2009.10.03 szombat, 23:22:34 »

Szerintem azt csináltatni kell. De valami agresszív anyagból...
régi Transit tőcsavar megteszi Wink
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 11:29:59 »

Szerintem azt csináltatni kell. De valami agresszív anyagból...
VAgy felnit kell cserélni,mert nem játék a csavar!Több helyen érdeklődtem,de nem nagyon akarták vállalni:(Tehát akkor nemnagyon van esélyem....Köszike!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 11:34:07 »

régi Transit tőcsavar megteszi Wink
Akkor mégis van esélyem,??? :taps:Köszönöm a segitséget?nem gondoltam volna,hogy a ford az egy ilyen összetartó lélek!7 éve van meg de nem vennék mást...Főleg mióta bejelentkeztem a klubba!sokat segitetek!kösz!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 08:51:45 »

Ért tegnap egy kis meglepetés.A szerelővel kivetettem hátulról az rs rugókat-zavart,hogy a hátulja alacsonyabb mint az eleje,hülyén nézett ki-és majdnem ráfaragtam.A szitu:mentem a helyi metró áruházba,ahová a főútról egy jobbkanyarral lehet bejutni.Előtte van egy hosszú egyenes,ott kihúzatom harmadikban 110-ig,félúton hagyom leforogni a motort vissza kettőbe és be a kanyarba kb. 80-nal.Na,eddig működött...tegnap ezt lejátszottam és a kanyarban egy frankó csúszás lett a jutalmam...keresztbe nem álltam,de nem számítottam rá...ennyit jelent az az x centi különbség közöttük.Erősen foglalkoztat,hogy csak beszerzek előre is ilyeneket és vis***akatom őket.

Keresd Zombit! Egy mailt megér! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #56 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 19:19:45 »

naigen,mivel ők a teherautó méretekhez szoktak...viszont úgy emlékszem,leírás szerint,nem kell kivenni a motort és szerintem ők is így kezdtek neki.Aztán menet közben kiderült,hogy mégis jobb lett volna.Bénának nem nevezném őket és Te se tedd,mert fogalmad sincs róla,hogy kik azok.Látatlanban meg ne minősíts.

Szerintem egy komoly szerelő azért átlátja ezeket a dolgokat. ha a könyvből áll neki az régen rossz. felénk nem is csinálnak személyautót a tgk szervízek egyik sem. ég és föld a különbség. nem csak méretben. A bénát visszavonom, mert egyéb ügyben lehetnek jó szakemberek, de ezek szerint ehhez például nem értenek.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 19:36:17 »

Szerintem egy komoly szerelő azért átlátja ezeket a dolgokat. ha a könyvből áll neki az régen rossz. felénk nem is csinálnak személyautót a tgk szervízek egyik sem. ég és föld a különbség. nem csak méretben. A bénát visszavonom, mert egyéb ügyben lehetnek jó szakemberek, de ezek szerint ehhez például nem értenek.
nemigen,mert alapból fordot sosem javítottak.gyakorlatilag az enyém az első,ezen kívül,merci,bömbi,audi szerepel a repertoárban+kamionok,munkagépek,pótok meg minden ilyen.Franciát,olaszt meg rábeszéléssel sem vállaltak be.mindenesetre fejlődnek...erősen gondolkozok egy 2.0-ás v. 2.5-ös motor beszerelésen,a véleményt még nem kértem ki,hogy bevállalják-e.mivel jövőre évente kell vinni műszakira édes mindegy mi van benne átalakítási engedélyt meg kérek rá és annyi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 19:39:45 »

nemigen,mert alapból fordot sosem javítottak.gyakorlatilag az enyém az első,ezen kívül,merci,bömbi,audi szerepel a repertoárban+kamionok,munkagépek,pótok meg minden ilyen.Franciát,olaszt meg rábeszéléssel sem vállaltak be.mindenesetre fejlődnek...erősen gondolkozok egy 2.0-ás v. 2.5-ös motor beszerelésen,a véleményt még nem kértem ki,hogy bevállalják-e.mivel jövőre évente kell vinni műszakira édes mindegy mi van benne átalakítási engedélyt meg kérek rá és annyi.
(ha elfogadsz egy jótanácsot: elég sok nyűg van vele, én nem kezdenék neki)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 20:15:55 »

(ha elfogadsz egy jótanácsot: elég sok nyűg van vele, én nem kezdenék neki)
a kétezressel még nem olyan sok...bár gondolkozok a felfúráson is...bár az még nyűgösebb mint egy motorcsere...
Naplózva
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2009.10.09 péntek, 10:50:33 »

Sziasztok!
95'-ös évjáratú Mondeo I-esem van. Szeretnék rá egy téli kereket és találtam is egyet elég jó áran. A kérdésem: 108 mm-es osztókörű, 57 mm-es középfurat átmérőjű, 6 collos szélességű felni jó-e a gépre. Gyors válaszotokat előre is köszi!!!
Rick help worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #61 Dátum: 2009.10.09 péntek, 14:42:56 »

Sziasztok!
95'-ös évjáratú Mondeo I-esem van. Szeretnék rá egy téli kereket és találtam is egyet elég jó áran. A kérdésem: 108 mm-es osztókörű, 57 mm-es középfurat átmérőjű, 6 collos szélességű felni jó-e a gépre. Gyors válaszotokat előre is köszi!!!
Rick help worship

Nem. a ford 63 mm es tehermentesítő furattal van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2009.10.13 kedd, 16:07:25 »

Nem. a ford 63 mm es tehermentesítő furattal van

Köszi a választ. Most bánom, hogy nincs otthon netem. Ha lenne nem mentem volna el Csornára meg vissza Szombathelyről.  falbav
Szerinted az ugyanilyen 108 mm-es osztókörű, de 65 mm-es furatú jó lenne rá? Láttam egy garnitúra téli pacskert felnivel egész jó áron, ami állítólag '99-es Mondeon volt. Az enyém 95-ös.  worship

Üdv
Rick25
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #63 Dátum: 2009.10.14 szerda, 19:07:00 »

Köszi a választ. Most bánom, hogy nincs otthon netem. Ha lenne nem mentem volna el Csornára meg vissza Szombathelyről.  falbav
Szerinted az ugyanilyen 108 mm-es osztókörű, de 65 mm-es furatú jó lenne rá? Láttam egy garnitúra téli pacskert felnivel egész jó áron, ami állítólag '99-es Mondeon volt. Az enyém 95-ös.  worship

Üdv
Rick25
az rámegy, csak akkor a csvarok tatják. de központosítót tudsz venni 5-600 ft/db árban
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 21:05:07 »

Sziasztok!

Nincs valakinek hátsó futómű tárcsafékesre történő alakításához egy komplett bontott készlete  (nem abs-es) ?
kézifék kötél,munkahenger,tárcsa.  A fékmunkahenger konzolja megvan.

Köszi!
 eplus2  integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #65 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 21:06:15 »

Sziasztok!

Nincs valakinek hátsó futómű tárcsafékesre történő alakításához egy komplett bontott készlete  (nem abs-es) ?
kézifék kötél,munkahenger,tárcsa.  A fékmunkahenger konzolja megvan.

Köszi!
 eplus2  integet2
munkahengerek vannak, kombihoz. nem tudom egyezik e
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 21:24:34 »

munkahengerek vannak, kombihoz. nem tudom egyezik e

Kombi kellene. Kb jövő hó közepére lenne meg az anyagim rá.(Most voltam szigorított műszakin kissé rázós volt,de csont nélkül átment!)
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #67 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 21:27:20 »

Kombi kellene. Kb jövő hó közepére lenne meg az anyagim rá.(Most voltam szigorított műszakin kissé rázós volt,de csont nélkül átment!)
nekem van 2 nyereg, tartókonzollal, és a mögötte levő terelőlemezzel. viszont a munkahengerekben ki kell cserélni a gumi tömítéseket. a javítókészlet kb 4000/ db, és 2 kell hozzá:
ilyen:
http://www.cromax.hu/?katid=35005616&termek_al_id=24463&katnev=36mm-es Mo93-
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 09:57:58 »

nemigen,mert alapból fordot sosem javítottak.gyakorlatilag az enyém az első,ezen kívül,merci,bömbi,audi szerepel a repertoárban+kamionok,munkagépek,pótok meg minden ilyen.Franciát,olaszt meg rábeszéléssel sem vállaltak be.mindenesetre fejlődnek...

Az ilyet én nem igen értem. Most egy 92-es 205-ős 1,8d pugot csinálok. Műszakira készítem fel, és sajna igen véres a torka. Futóműve olyan mint egy autóé. A motorja, mint egy másik dízelé... (erről jut eszembe, most a dízelekkel is megismerkedem, már ki tudom mérni, hogy jó e az izzítógyertya. taps)
És a féke is ugyan olyan, mint a Fordoké, max máshol vannak a csavarjai... Pont ezzel bajlódtam, mert nem műxik a rásegítés. Vákuumdobot cseréltem, rendbe hoztam a vákuumrásegítő szelepet, de semmi, aztán miután már vagy 10 munkaóra volt a dologban rájöttem, hogy a  motor a ludas, mert nemhogy nem termel elég vákuumot a fék felé, hanem inkább fújja a luftot...(a motorban az egyik szelep felakadhatott....)

Szóval ztem soxor az autó, az autó. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2009.10.23 péntek, 17:48:43 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, illetve útmutatást  help.
A kombim hátsó lengéscsillapítóit szeretném kiszedni. Odáig már eljutottam, hogy az alsó csatlakozási pontot hogyan kell bontani ( gun ..sztuljanak meg, kell venni 18-as szemet a racsnihoz), de a felsőt nem is látom, kitapogatni sem nagyon tudom. Azt hogyan kell oldani, milyen trükkje van, vagy speckó cucc kell-e hozzá, otthon neki se merjek kezdeni?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2009.10.23 péntek, 18:06:22 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, illetve útmutatást  help.
A kombim hátsó lengéscsillapítóit szeretném kiszedni. Odáig már eljutottam, hogy az alsó csatlakozási pontot hogyan kell bontani ( gun ..sztuljanak meg, kell venni 18-as szemet a racsnihoz), de a felsőt nem is látom, kitapogatni sem nagyon tudom. Azt hogyan kell oldani, milyen trükkje van, vagy speckó cucc kell-e hozzá, otthon neki se merjek kezdeni?

Köszi, Üdv, HegeGabi.

Na erre én is kíváncsi vagyok, mert van egy komplett hátsó futóművem, amin jók a csillapítók, az új szerzeményemen meg csereérettek. De ami a garázsban van sem tudom lebombázni róla, ezért a kocsi alá nem is feküdtem még...
Azt tudom, hogy 15-ös kulcs kell hozzá, de azt hiszem melegítés nélkül, tuti nem tudom kitekerni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #71 Dátum: 2009.10.23 péntek, 18:40:05 »

Az ilyet én nem igen értem. Most egy 92-es 205-ős 1,8d pugot csinálok. Műszakira készítem fel, és sajna igen véres a torka. Futóműve olyan mint egy autóé. A motorja, mint egy másik dízelé... (erről jut eszembe, most a dízelekkel is megismerkedem, már ki tudom mérni, hogy jó e az izzítógyertya. taps)
És a féke is ugyan olyan, mint a Fordoké, max máshol vannak a csavarjai... Pont ezzel bajlódtam, mert nem műxik a rásegítés. Vákuumdobot cseréltem, rendbe hoztam a vákuumrásegítő szelepet, de semmi, aztán miután már vagy 10 munkaóra volt a dologban rájöttem, hogy a  motor a ludas, mert nemhogy nem termel elég vákuumot a fék felé, hanem inkább fújja a luftot...(a motorban az egyik szelep felakadhatott....)

Szóval ztem soxor az autó, az autó. nyes
Off
A vákumot a fékhez szivattyú szolgáltatja.A vez tengely végén szokott lenni!Szárnylapátos excenter szivattyú.A bakelit lapátok szoktak elkopni.Nem érdemes javítani,mert a házat is megeszi.Inkább érdemes bontóban másikat venni. Wink wave
On
(bár ez a fordoknál is így van)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2009.10.24 szombat, 13:47:34 »

Sziasztok megtudná valaki mondani hogy hogy az istenbe lehet kivenni a bal oldali első lengőkar csvarját????anya allul a csavar feje és a váltó közt meg durván van 2cm hely?? falbav
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2009.10.24 szombat, 14:03:00 »

Sziasztok megtudná valaki mondani hogy hogy az istenbe lehet kivenni a bal oldali első lengőkar csvarját????anya allul a csavar feje és a váltó közt meg durván van 2cm hely?? falbav
fenn csillagvillással csak betámasztasz, hogy ne forduljon és alulról csavarod ki
Naplózva
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2009.10.24 szombat, 14:15:50 »

fenn csillagvillással csak betámasztasz, hogy ne forduljon és alulról csavarod ki
az oké de ki kéne venni a csavart is és csak felfel jönne ki ha nem a váltó lenne felette.szilentet kéne cserélnem!!
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2009.10.24 szombat, 14:32:35 »

az oké de ki kéne venni a csavart is és csak felfel jönne ki ha nem a váltó lenne felette.szilentet kéne cserélnem!!

Motor felül megköt, bőlcső leenged, utánna kifér a csavar! wave
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2009.10.24 szombat, 18:41:01 »

Off
A vákumot a fékhez szivattyú szolgáltatja.A vez tengely végén szokott lenni!Szárnylapátos excenter szivattyú.A bakelit lapátok szoktak elkopni.Nem érdemes javítani,mert a házat is megeszi.Inkább érdemes bontóban másikat venni. Wink wave
On
(bár ez a fordoknál is így van)

Ennél egy vákuum szivattyú erősíti fel a motorból jövő vákuumot. Most csak ez dolgozik, de ez kevés neki. Itt egy dugattyús membrános kütyü van, ahol írtad egy ékszíj segítségével hajtva. Az teszi a dolgát, szépen rendbe raktam, de ez is kevés...
 worship Wink wave
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #77 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 11:19:02 »

Ennél egy vákuum szivattyú erősíti fel a motorból jövő vákuumot. Most csak ez dolgozik, de ez kevés neki. Itt egy dugattyús membrános kütyü van, ahol írtad egy ékszíj segítségével hajtva. Az teszi a dolgát, szépen rendbe raktam, de ez is kevés...
 worship Wink wave
nyes nyes
Az akváriumi levegőztető dugattyús membrános,csak az fúj. hehe
Ez a technika nem tud sokat.Max -0.2-0.3 (bart).
A szárnylapátos szivattyúk -0.7-0.8 vákumot állítanak elő,ezért nem kell a motor szívóhatását felhasználni.
Van egy olyan "vákuum motorom",ami a 8bar os levegőnyomásból készít -0.9 bar vákumot(8as csövön).És féltenyérnyi,mint egy mobil telefon. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 11:35:34 »

nyes nyes
Az akváriumi levegőztető dugattyús membrános,csak az fúj. hehe
Ez a technika nem tud sokat.Max -0.2-0.3 (bart).
A szárnylapátos szivattyúk -0.7-0.8 vákumot állítanak elő,ezért nem kell a motor szívóhatását felhasználni.
Van egy olyan "vákuum motorom",ami a 8bar os levegőnyomásból készít -0.9 bar vákumot(8as csövön).És féltenyérnyi,mint egy mobil telefon. Wink wave

Használj mellszívót Wink az vákuumos  eplus2 integet2
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 11:53:54 »

nyes nyes
Az akváriumi levegőztető dugattyús membrános,csak az fúj. hehe
Ez a technika nem tud sokat.Max -0.2-0.3 (bart).
A szárnylapátos szivattyúk -0.7-0.8 vákumot állítanak elő,ezért nem kell a motor szívóhatását felhasználni.
Van egy olyan "vákuum motorom",ami a 8bar os levegőnyomásból készít -0.9 bar vákumot(8as csövön).És féltenyérnyi,mint egy mobil telefon. Wink wave

A WV meg előszeretettel használja a lökőrudas vákumpumpát, pont olyan mint a hagyományos szelepes ac.
50-80 e után olyan a hangja alapjáraton mintha hidrotőkés lenne a motor, ha rálépsz a fékre akkor meg elhallgat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #80 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 12:12:09 »

Használj mellszívót Wink az vákuumos  eplus2 integet2
wow1

Nálunk most aktuális...... Grin
Micsoda futómű téma...... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.25 vasárnap, 12:14:37 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 12:49:33 »

nyes nyes
Az akváriumi levegőztető dugattyús membrános,csak az fúj. hehe
Ez a technika nem tud sokat.Max -0.2-0.3 (bart).
A szárnylapátos szivattyúk -0.7-0.8 vákumot állítanak elő,ezért nem kell a motor szívóhatását felhasználni.
Van egy olyan "vákuum motorom",ami a 8bar os levegőnyomásból készít -0.9 bar vákumot(8as csövön).És féltenyérnyi,mint egy mobil telefon. Wink wave
Munkahelyemen vákuumtechnológiával is kell foglalkozzak, tudom szőrszálhasogatás, de olyan, hogy -0.2bar nincs...  eplus2
A légköri nyomás jó közelítéssel egy bar, (fronttól függően 1100mbar-900mbar) a vákuum pedig mondjuk milibar, vagy annak törtjei.
Mi olyan motyeszt használunk, ami képes előállítani kb 1e-6 mbart, ez a légköri nyomás egy milliárdoda. Igaz a cucc kb 1 fél szobányi.  eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 14:00:21 »

Munkahelyemen vákuumtechnológiával is kell foglalkozzak, tudom szőrszálhasogatás, de olyan, hogy -0.2bar nincs...  eplus2
A légköri nyomás jó közelítéssel egy bar, (fronttól függően 1100mbar-900mbar) a vákuum pedig mondjuk milibar, vagy annak törtjei.
Mi olyan motyeszt használunk, ami képes előállítani kb 1e-6 mbart, ez a légköri nyomás egy milliárdoda. Igaz a cucc kb 1 fél szobányi.  eplus2
gondolom az alap légköri nyomáshoz képest minuszos
ez olyan, mint amikor a turbóról van szó, ott sem mindenki egyformán fejezi ki magát, hogy mennyit tölt
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #83 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 15:23:44 »

Munkahelyemen vákuumtechnológiával is kell foglalkozzak, tudom szőrszálhasogatás, de olyan, hogy -0.2bar nincs...  eplus2
A légköri nyomás jó közelítéssel egy bar, (fronttól függően 1100mbar-900mbar) a vákuum pedig mondjuk milibar, vagy annak törtjei.
Mi olyan motyeszt használunk, ami képes előállítani kb 1e-6 mbart, ez a légköri nyomás egy milliárdoda. Igaz a cucc kb 1 fél szobányi.  eplus2
Lehet,hogy ilyen nincs,a vákuumórák azonban így vannak skálázva értelemszerűen.0tól mér minuszban ,tizedenként -1ig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 16:33:52 »

Lehet,hogy ilyen nincs,a vákuumórák azonban így vannak skálázva értelemszerűen.0tól mér minuszban ,tizedenként -1ig.
Teljesen szakszerűtlen, de elfogadom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #85 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 17:29:19 »

Teljesen szakszerűtlen, de elfogadom.
Grin Wink wave worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 20:53:47 »

Ez a technika nem tud sokat.Max -0.2-0.3 (bart).

Ez ilyen, francia...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #87 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 08:18:18 »

Ez ilyen, francia...
Titokban erre gondoltam,csak nem akartam hangot adni a fransziákkal elfogult utálatomnak...... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 20:01:00 »

Ide is jut egy kérdésem... rinya
A hátsó futóművem egyenetlen úton zörög. Mint ha a kipuf beleérne valamibe, de nem az csináljaa zajt. Valami elég laza ottan hátul, de sajna nem tudom, hol kezdjem...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 20:35:37 »

Ide is jut egy kérdésem... rinya
A hátsó futóművem egyenetlen úton zörög. Mint ha a kipuf beleérne valamibe, de nem az csináljaa zajt. Valami elég laza ottan hátul, de sajna nem tudom, hol kezdjem...
pl. nézd meg a cikket amit írtam a hátsó stabról.az tipikusan az az alkatrész,ami mindenestül zörög,ha rossz az út.ki kell cserélni a gumit,elég jól leírtam- angel -nem nehéz megcsinálni.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 20:38:03 »

pl. nézd meg a cikket amit írtam a hátsó stabról.az tipikusan az az alkatrész,ami mindenestül zörög,ha rossz az út.ki kell cserélni a gumit,elég jól leírtam- angel -nem nehéz megcsinálni.
Wink worship megnézem...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 21:05:46 »

Próbált már valaki közületek légrugót?
Sokat utánfutózok és sajna ez megviseli egy idő után a hátsó rugókat. Viszonylag olcsó megoldás, hihetetlen hatással. A kocsi segge nem emelkedik az égig tőle, mint ha meghuzattam volna a rugókat, de nem is ér le a segge a porba, ha ráakasztok egy kis terhet.
Mikor beraktam őket az előző kocsimba, rögtön le is tesztelhettem. Hajnalban hívott a barátom, hogy lerobbant Pest felé, lószállítóval a kocsi mögött. Nosza neki elindultam sárga angyalként. Átakasztottuk a mondira a lószállítót 2 lóval a raktérben. Nagyot nézett a barátom és azonnal rá is kérdezett azonnal, hogy rajta van rendesen? A vonóhrog maradt abban a magasságban, mint elötte.
Igaz, ha ezen az úton a rend őre leállított volna, nem lenne ilyen pozitív emlék...
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 21:14:13 »

Próbált már valaki közületek légrugót?
Sokat utánfutózok és sajna ez megviseli egy idő után a hátsó rugókat. Viszonylag olcsó megoldás, hihetetlen hatással. A kocsi ***e nem emelkedik az égig tőle, mint ha meghuzattam volna a rugókat, de nem is ér le a ***e a porba, ha ráakasztok egy kis terhet.
Mikor beraktam őket az előző kocsimba, rögtön le is tesztelhettem. Hajnalban hívott a barátom, hogy lerobbant Pest felé, lószállítóval a kocsi mögött. Nosza neki elindultam sárga angyalként. Átakasztottuk a mondira a lószállítót 2 lóval a raktérben. Nagyot nézett a barátom és azonnal rá is kérdezett azonnal, hogy rajta van rendesen? A vonóhrog maradt abban a magasságban, mint elötte.
Igaz, ha ezen az úton a rend őre leállított volna, nem lenne ilyen pozitív emlék...

Mibe fáj egy ilyennek a beépítése? Van egy kosaras 308-as mercim ami "enyhén "túlterhelt. Attól félek a srácaim egyszer letörik a lábát, ha olcsobb, mint a rugó csere, még jó is lehet.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 21:49:32 »

Mibe fáj egy ilyennek a beépítése? Van egy kosaras 308-as mercim ami "enyhén "túlterhelt. Attól félek a srácaim egyszer letörik a lábát, ha olcsobb, mint a rugó csere, még jó is lehet.

nekem 13 volt a kettő
Naplózva
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2009.10.30 péntek, 17:23:17 »

sziasztok.elképzelhető hogy az egyes mondeomba a jobb bal oldali lengőkar,gyárilag 2-es lengőkar?ugyan is nagy nehezen kibányásztam és a rendelt szilentek nem jok,vagyis az egyik 60 as a másik 47 es a jobboldali meg mind kettő 47es?!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2009.10.30 péntek, 18:30:57 »

sziasztok.elképzelhető hogy az egyes mondeomba a jobb bal oldali lengőkar,gyárilag 2-es lengőkar?ugyan is nagy nehezen kibányásztam és a rendelt szilentek nem jok,vagyis az egyik 60 as a másik 47 es a jobboldali meg mind kettő 47es?!

Cserélve volt a komplett lengőkar - esetleg az egyik gyári a másik bontott. Ha van számlád az alkatrészről be tudod cserélni. Tudom ez nem vigasztal.
Naplózva
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2009.10.31 szombat, 09:17:47 »

Cserélve volt a komplett lengőkar - esetleg az egyik gyári a másik bontott. Ha van számlád az alkatrészről be tudod cserélni. Tudom ez nem vigasztal.
hát nem...de hagyhatom benne és elég csak a szilentet cserélni nem?nem befolyásol semmit hogy az egyik kar II-es mondeobol van?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2009.10.31 szombat, 09:33:42 »

hát nem...de hagyhatom benne és elég csak a szilentet cserélni nem?nem befolyásol semmit hogy az egyik kar II-es mondeobol van?

Baja nem lesz, ugyanaz a méret.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2009.10.31 szombat, 17:17:46 »

hát nem...de hagyhatom benne és elég csak a szilentet cserélni nem?nem befolyásol semmit hogy az egyik kar II-es mondeobol van?

Nekem is az egyik legőkarom 2-es, a másik 1-es.
De miből gondoltad, hogy 47-es szilentet kell rendelned?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2009.11.04 szerda, 06:03:45 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem,  csinál-e olyan a kocsi ha jobb gömbcsukló cserés, hogy fékezéskor beszitál egy kicsit az eleje?
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.