Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:45:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Futómű
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 635557 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Pocska
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #250 Dátum:
2011.05.06 péntek, 08:00:12 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.05.03 kedd, 19:33:53
kicsit úgy fog állni a kocsi, mint régen a megpakolt dácsiák.
a ízlik rugója erősebb, mert nehezebb a motor...
Csak a rugó más? Mert azt át tudom rakni a régiről, ha nagyon hülyén néz ki.
pocska
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #251 Dátum:
2011.05.06 péntek, 08:08:41 »
Idézetet írta: Pocska - 2011.05.06 péntek, 08:00:12
Csak a rugó más? Mert azt át tudom rakni a régiről, ha nagyon hülyén néz ki.
pocska
ha mk1-ből való, akkor igen
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #252 Dátum:
2011.05.06 péntek, 19:48:34 »
A közeledő lengéscsillapító csere miatt, rugót keresek. 2-es mondi lengéscsillapítóra cserélném le, rugócserével egyszerre. A rugóm színkódját kerestem amikor észrevettem, hogy a rugó teljesen piros, nincs kód. A lengéscsillapító Motorcraftos. Ez nem is lenne gond, csak akkor az, ha ez egy ültetőrugó.
Van valakinek ötlete, hogy rugó piros színe valami jelentéssel bír, vagy csak valamelyik márka sajátossága?
Mennyi az mk1 normál hasmagassága (pl: talaj és a küszöb alsó éle)? Mintha alacsonyabb lenne a gépem mint a többi mondeo.
Mi van akkor, ha a leültetett kocsiba elől normál, hátul ültetett rugó van? Dácsia effektus fordítottja?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.06 péntek, 23:18:57 írta legyozo
»
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #253 Dátum:
2011.05.11 szerda, 12:09:40 »
A piros rugó ültetőrugó! Nagy a kavar a gépem körül. Hasmagasság 14 cm. Ha cserélem a lengéscsillapítót, akkor rugószett csere is kell.
A dolgok lehetnének egyszerűek is, de akkor min agyalnék....
.
Így most eladó...., de ez a kínál topikban.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #254 Dátum:
2011.05.11 szerda, 12:35:24 »
Ha már rugó a téma.. mit kéne az enyém alá tenni, ha kicsit szeretnék emelni rajta mondjuk 1-2 cm-t?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #255 Dátum:
2011.05.11 szerda, 13:35:17 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.11 szerda, 12:35:24
Ha már rugó a téma.. mit kéne az enyém alá tenni, ha kicsit szeretnék emelni rajta mondjuk 1-2 cm-t?
talán légrugót? (ezzel csak hátul emelheted)
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Styv
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #256 Dátum:
2011.05.12 csütörtök, 18:32:54 »
Sziasztok!
Nagy sebbességnél sétál az autó hátulja és a kerekek nagyon terpesztenek.Mi lehet a gond?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #257 Dátum:
2011.05.12 csütörtök, 19:10:41 »
Idézetet írta: Styv - 2011.05.12 csütörtök, 18:32:54
Sziasztok!
Nagy sebbességnél sétál az autó hátulja és a kerekek nagyon terpesztenek.Mi lehet a gond?
rugó,szilentek.
Naplózva
orkusz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #258 Dátum:
2011.05.15 vasárnap, 19:01:02 »
Sziasztok!
Első vízszintes stabilizátor rúd szilentjét szeretném kicserélni, de a szilent tartó bilincsét fogó két csavar közül a hátsót nem tudom kicsavarni mert egyszerűen nem fér el felfele! Van valami trükkje a dolognak? Vagy szét kell szedni az alvázat! Légyszi ha valaki csinált már ilyet ossza meg velem!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #259 Dátum:
2011.05.15 vasárnap, 19:16:31 »
Idézetet írta: orkusz - 2011.05.15 vasárnap, 19:01:02
Sziasztok!
Első vízszintes stabilizátor rúd szilentjét szeretném kicserélni, de a szilent tartó bilincsét fogó két csavar közül a hátsót nem tudom kicsavarni mert egyszerűen nem fér el felfele! Van valami trükkje a dolognak? Vagy szét kell szedni az alvázat! Légyszi ha valaki csinált már ilyet ossza meg velem!
le kell ereszteni kicsit a bölcsőt. elég a hátsó 2 csavart lelazítani, ha kellő képpen alátámasztottad a motort.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
orkusz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #260 Dátum:
2011.05.15 vasárnap, 19:36:35 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.05.15 vasárnap, 19:16:31
le kell ereszteni kicsit a bölcsőt. elég a hátsó 2 csavart lelazítani, ha kellő képpen alátámasztottad a motort.
Köszi a gyors választ, jövő hétvégén neki állok!
Üdv
Naplózva
Styv
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #261 Dátum:
2011.05.17 kedd, 11:23:27 »
Sziasztok!
Megvan a billegés oka.A bal hátsó hosszlengőkar van ketté törve.Lehet azt hegeszteni vagy csere?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #262 Dátum:
2011.05.17 kedd, 12:21:56 »
Idézetet írta: Styv - 2011.05.17 kedd, 11:23:27
Sziasztok!
Megvan a billegés oka.A bal hátsó hosszlengőkar van ketté törve.Lehet azt hegeszteni vagy csere?
Ne szórakozz már öreg.Ha nem szánsz rá párezer forintot a bontottra és a cserére,inkább ne gyere velem szembe az úton.Cseszd meg,többe kerül kiszedni,hegeszteni vis***akni mintha kapásból kicseréled.Gondolom a tanknál nem óhajtasz hegesztetni...szerintem még nekem is van a garázsban elfekvőben ha a cigók el nem vitték.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #263 Dátum:
2011.05.17 kedd, 13:46:50 »
Idézetet írta: Styv - 2011.05.17 kedd, 11:23:27
Sziasztok!
Megvan a billegés oka.A bal hátsó hosszlengőkar van ketté törve.Lehet azt hegeszteni vagy csere?
Csere bontottra!
Mondjuk vatera! Ha kell, akkor postáztathatod hozzám is, és átjössz érte! Sztem nem egy nagy összeg...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styv
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #264 Dátum:
2011.05.17 kedd, 15:00:28 »
Idézetet írta: Joe - 2011.05.17 kedd, 13:46:50
Csere bontottra!
Mondjuk vatera! Ha kell, akkor postáztathatod hozzám is, és átjössz érte! Sztem nem egy nagy összeg...
Köszi!
A fiam jön a hónap végén ő majd szerez bontottat.
Naplózva
Styv
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #265 Dátum:
2011.05.17 kedd, 15:55:52 »
Idézetet írta: Joe - 2011.05.17 kedd, 13:46:50
Csere bontottra!
Mondjuk vatera! Ha kell, akkor postáztathatod hozzám is, és átjössz érte! Sztem nem egy nagy összeg...
Újban nem lehet ilyet kapni?Nem találok egyik alkatrész áruházban sem.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #266 Dátum:
2011.05.17 kedd, 16:02:37 »
Idézetet írta: Styv - 2011.05.17 kedd, 15:55:52
Újban nem lehet ilyet kapni?Nem találok egyik alkatrész áruházban sem.
Erre gondoltál?
http://cromax.hu/index.php?katid=44315493&termek_al_id=6080&katnev=1992.11.15-2000.09.15
.
Vagy kombid van? Most nem emléxem...
http://cromax.hu/index.php?katid=44315515&termek_al_id=6095&katnev=1993.04.15-1997.12.15
.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.17 kedd, 16:05:48 írta Joe
»
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #267 Dátum:
2011.05.17 kedd, 16:06:24 »
Idézetet írta: Joe - 2011.05.17 kedd, 16:02:37
Erre gondoltál?
http://cromax.hu/index.php?katid=44315493&termek_al_id=6080&katnev=1992.11.15-2000.09.15
.
Vagy kombid van? Most nem emléxem...
http://cromax.hu/index.php?katid=44315515&termek_al_id=6095&katnev=1993.04.15-1997.12.15
.
Esetleg itt:
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P1589&cMegnNr=5041
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styv
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #268 Dátum:
2011.05.17 kedd, 16:07:34 »
Idézetet írta: Joe - 2011.05.17 kedd, 16:02:37
Erre gondoltál?
http://cromax.hu/index.php?katid=44315493&termek_al_id=6080&katnev=1992.11.15-2000.09.15
.
Vagy kombid van? Most nem emléxem...
http://cromax.hu/index.php?katid=44315515&termek_al_id=6095&katnev=1993.04.15-1997.12.15
.
Igen de nekem ez kell mert kombi.
http://cromax.hu/index.php?katid=44315515&termek_al_id=6095&katnev=1993.04.15-1997.12.15
.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #269 Dátum:
2011.05.17 kedd, 17:53:32 »
Idézetet írta: Styv - 2011.05.17 kedd, 16:07:34
Igen de nekem ez kell mert kombi.
http://cromax.hu/index.php?katid=44315515&termek_al_id=6095&katnev=1993.04.15-1997.12.15
.
Ott van viló,ő gyakorlatilag csak kombikat bont.
Naplózva
Rob
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #270 Dátum:
2011.05.18 szerda, 11:30:26 »
Sziasztok!
Romlott a kocsi egyenesfutása, ráadásul erősebb fékezéskor erőteljesen elhúzott jobbra az autó. Elmentem a gumishoz olajat cseréltetni és mondtam neki, hogy egy futóműbeállítás is kellene. Erre azt mondta, hogy mivel rendellenes kopást nem lát, nem célszerű hoozányúlni. Ez egy hete volt.
Erre tegnap reggel indulnék és a parkolóból kiállás közben iszonytató hangokat hallatott az autó (a német tengeralattjárós filmekben lehet hallani hasonlót, amikor a 100méterre tervezett hajóval 200 méterre merülnek, leállított motorral). Semmi nem lógott, a rugó nem tört el, a kerék nem tört ki. Elmentünk egy temetésre, szerencsére tudtam 40-nél nem gyorsabban haladni. Mikor hazajöttünk, leszedtem a kereket és láttam, hogy a bal első lengőkar segédvázkerethez csatlakozó szilentblokkja morzsolódott széjjel. a jobboldalon sem volt sokkal jobb a helyzet, csak az még nem adott hangot.
A szerelőmmel konzultáltam és mondtam, hogy mekkora tervezési hiba már, hogy egy betonstabil futóművet egy ilyen gyenge alkatrésszel elszúrnak, és itt a fórumon felmerült, hogy kemény sportszilenteket építsünk be. Erre, igaz, hogy jóval közvetlenebb lenne a kormányzás, mint egy sportkocsié, de az összes úthibát is átvinné a kormányra, és a kormányművet is rövid úton kinyírná.
Most már csak abban reménykedem, hogy csakugyan ez volt a hiba.
Naplózva
Guci07
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #271 Dátum:
2011.05.18 szerda, 11:49:18 »
Nekem is hasonló jelenséget produkált. Fékezéskor bólintott, és kanyarodáskor sordódott ki. Hangja nem volt, de az egyenes futás romlott és megevett egy jobbos téligumit. Most szerelőnél van stab szilent és lengőkarszilent cserén. Én sem rakok bele keményebb szilentet.
Idézetet írta: Rob - 2011.05.18 szerda, 11:30:26
Sziasztok!
Romlott a kocsi egyenesfutása, ráadásul erősebb fékezéskor erőteljesen elhúzott jobbra az autó. Elmentem a gumishoz olajat cseréltetni és mondtam neki, hogy egy futóműbeállítás is kellene. Erre azt mondta, hogy mivel rendellenes kopást nem lát, nem célszerű hoozányúlni. Ez egy hete volt.
Erre tegnap reggel indulnék és a parkolóból kiállás közben iszonytató hangokat hallatott az autó (a német tengeralattjárós filmekben lehet hallani hasonlót, amikor a 100méterre tervezett hajóval 200 méterre merülnek, leállított motorral). Semmi nem lógott, a rugó nem tört el, a kerék nem tört ki. Elmentünk egy temetésre, szerencsére tudtam 40-nél nem gyorsabban haladni. Mikor hazajöttünk, leszedtem a kereket és láttam, hogy a bal első lengőkar segédvázkerethez csatlakozó szilentblokkja morzsolódott széjjel. a jobboldalon sem volt sokkal jobb a helyzet, csak az még nem adott hangot.
A szerelőmmel konzultáltam és mondtam, hogy mekkora tervezési hiba már, hogy egy betonstabil futóművet egy ilyen gyenge alkatrésszel elszúrnak, és itt a fórumon felmerült, hogy kemény sportszilenteket építsünk be. Erre, igaz, hogy jóval közvetlenebb lenne a kormányzás, mint egy sportkocsié, de az összes úthibát is átvinné a kormányra, és a kormányművet is rövid úton kinyírná.
Most már csak abban reménykedem, hogy csakugyan ez volt a hiba.
Naplózva
szabotom
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #272 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 10:57:20 »
Hatalmas problémával fordulok hozzátok. Előre leszögezem már voltam autószerelőnél és gumisnál is. (egymásra mutogat mind a kettő)
A jelenség a következő : Kb 30Km/h - 90KM/h ig az autó szitál. Lehet nem ez a legmegfelelőbb kifejezés rá. (zavaróan rázkódik). A gumikat most cseréltettem , felnikkel sincs tuti semmi gond. Autószerelőnél is voltam nem igazán talált semmi problémát.
Mi lehet a gond ? Esetleg találkozott már valaki hasonlóval ?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #273 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 11:33:35 »
Idézetet írta: szabotom - 2011.05.23 hétfő, 10:57:20
Hatalmas problémával fordulok hozzátok. Előre leszögezem már voltam autószerelőnél és gumisnál is. (egymásra mutogat mind a kettő)
A jelenség a következő : Kb 30Km/h - 90KM/h ig az autó szitál. Lehet nem ez a legmegfelelőbb kifejezés rá. (zavaróan rázkódik). A gumikat most cseréltettem , felnikkel sincs tuti semmi gond. Autószerelőnél is voltam nem igazán talált semmi problémát.
Mi lehet a gond ? Esetleg találkozott már valaki hasonlóval ?
Ez inkább futómű. Centrír sztem semmiképp.
Ami lehet pl: szilent, az alátámaszthatja a szerelőt is, mert azt nehéz vizsgálni, kivéve, ha már szana szét van szakadva... Én rázópadra tetetném...
Volt egy ismerősnek váltó központosító gyűrű, nade ez igen egyedi hiba volt...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Styv
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #274 Dátum:
2011.05.24 kedd, 16:20:54 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.05.17 kedd, 17:53:32
Ott van viló,ő gyakorlatilag csak kombikat bont.
18 ezerért vettük,80 ezret futott autóból való.Bábolnáról hoztuk.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.24 kedd, 16:23:32 írta Styv
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #275 Dátum:
2011.05.24 kedd, 16:52:45 »
Idézetet írta: Styv - 2011.05.24 kedd, 16:20:54
18 ezerért vettük,80 ezret futott autóból való.Bábolnáról hoztuk.
jó vásárt csináltatok!
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #276 Dátum:
2011.05.24 kedd, 17:59:41 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.05.24 kedd, 16:52:45
jó vásárt csináltatok!
Hát na.Remélem egy az egyben tolják alá és hosszú időre megoldódott egynéhány probléma.
Naplózva
Styv
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #277 Dátum:
2011.05.24 kedd, 19:55:03 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.05.24 kedd, 17:59:41
Hát na.Remélem egy az egyben tolják alá és hosszú időre megoldódott egynéhány probléma.
Természetesen egy az egyben megy alá.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #278 Dátum:
2011.05.24 kedd, 20:15:57 »
Idézetet írta: Styv - 2011.05.24 kedd, 19:55:03
Természetesen egy az egyben megy alá.
Kombikhoz a légrugót szokták még ajánlani.Szerintem megéri,főleg ha sokat cuccolsz,nagyban meg tudja hosszabbítani a teleszkóp és rugó élettartamát.
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #279 Dátum:
2011.05.24 kedd, 20:55:23 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.05.24 kedd, 20:15:57
Kombikhoz a légrugót szokták még ajánlani.Szerintem megéri,főleg ha sokat cuccolsz,nagyban meg tudja hosszabbítani a teleszkóp és rugó élettartamát.
Magnum fórumtárs tudna a légrugó előnyeiről beszélni. Nekem a Nagytalin ecsetelte, hogy mennyire tudja megterhelni a légrugót és még köt rá utánfutót is.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.25 szerda, 09:00:06 írta Préti
»
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #280 Dátum:
2011.05.24 kedd, 21:35:42 »
a légrugót én is tudom ajánlani. 6 éve használom.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #281 Dátum:
2011.05.25 szerda, 09:01:12 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.05.24 kedd, 21:35:42
a légrugót én is tudom ajánlani. 6 éve használom.
terheletlenül nem pattog nagyon a kocsi? Vagy csak ha terhelve lesz fújod fel a légrugót?
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #282 Dátum:
2011.05.25 szerda, 09:41:21 »
Idézetet írta: Styv - 2011.05.24 kedd, 16:20:54
18 ezerért vettük,80 ezret futott autóból való.Bábolnáról hoztuk.
Ez igen!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #283 Dátum:
2011.05.25 szerda, 12:40:28 »
Idézetet írta: Préti - 2011.05.25 szerda, 09:01:12
terheletlenül nem pattog nagyon a kocsi? Vagy csak ha terhelve lesz fújod fel a légrugót?
nem ettől jó. igazából, ha a megadott nyomásra van fújva, akkor egy kicsit megemeli a kocsi seggét, de ez általában rá is fér a kocsira. maga a gumi tömlő (légrugó) van annyira rugalmas, hogy bizonyos határon belül komfortosabb lesz a kocsi, terhelés alatt meg nem engedi lejebb egy bizonyos határon túl.
a pattogás terheletlenül inkább a laprugós autókra jellemző...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rob
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #284 Dátum:
2011.05.25 szerda, 18:22:03 »
Idézetet írta: Rob - 2011.05.18 szerda, 11:30:26
Sziasztok!
Romlott a kocsi egyenesfutása, ráadásul erősebb fékezéskor erőteljesen elhúzott jobbra az autó. Elmentem a gumishoz olajat cseréltetni és mondtam neki, hogy egy futóműbeállítás is kellene. Erre azt mondta, hogy mivel rendellenes kopást nem lát, nem célszerű hoozányúlni. Ez egy hete volt.
Erre tegnap reggel indulnék és a parkolóból kiállás közben iszonytató hangokat hallatott az autó (a német tengeralattjárós filmekben lehet hallani hasonlót, amikor a 100méterre tervezett hajóval 200 méterre merülnek, leállított motorral). Semmi nem lógott, a rugó nem tört el, a kerék nem tört ki. Elmentünk egy temetésre, szerencsére tudtam 40-nél nem gyorsabban haladni. Mikor hazajöttünk, leszedtem a kereket és láttam, hogy a bal első lengőkar segédvázkerethez csatlakozó szilentblokkja morzsolódott széjjel. a jobboldalon sem volt sokkal jobb a helyzet, csak az még nem adott hangot.
A szerelőmmel konzultáltam és mondtam, hogy mekkora tervezési hiba már, hogy egy betonstabil futóművet egy ilyen gyenge alkatrésszel elszúrnak, és itt a fórumon felmerült, hogy kemény sportszilenteket építsünk be. Erre, igaz, hogy jóval közvetlenebb lenne a kormányzás, mint egy sportkocsié, de az összes úthibát is átvinné a kormányra, és a kormányművet is rövid úton kinyírná.
Most már csak abban reménykedem, hogy csakugyan ez volt a hiba.
Nos, nem ez volt a hiba, a szilentblokk nem volt károsodott.
, hanem a kerékcsapágy adta meg magát. Így utólag visszaemlékezve május harmadikán már felfigyeltem egy búgó hangra, amely elmúlt, hogy ilyen tengeralattjárós hanggal jöjjön vissza. Most viszont sokkal alacsonyabb az autó gurulási hangja.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #285 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 09:26:51 »
Idézetet írta: Styv - 2011.05.24 kedd, 16:20:54
18 ezerért vettük,80 ezret futott autóból való.Bábolnáról hoztuk.
Nagggyon szép!
Viszont egyet azért még ajánlanék, ha nem csinálták még meg. A gátló felső befogatási pontján az átmenő csavar anyáját pöttyözzétek oda hegesztővel a kerethez, hogyha egyszer esetleg mégis gátlócserére kerül sor, akkor az az anyaszerűség ne adja meg magát és forogjon el a csavar kitekerésekor.
Csak egy sugallat, nem kötelező megcsinálni.
Sok sikert a beszereléshez, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #286 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 12:39:55 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.05.26 csütörtök, 09:26:51
Nagggyon szép!
Viszont egyet azért még ajánlanék, ha nem csinálták még meg. A gátló felső befogatási pontján az átmenő csavar anyáját pöttyözzétek oda hegesztővel a kerethez, hogyha egyszer esetleg mégis gátlócserére kerül sor, akkor az az anyaszerűség ne adja meg magát és forogjon el a csavar kitekerésekor.
Csak egy sugallat, nem kötelező megcsinálni.
Sok sikert a beszereléshez, Üdv, HegeGabi.
ez egy nagyon jó javaslat!
a másik megoldás, az átmenő csavarra cserélés. ami a későbbiekben van...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #287 Dátum:
2011.05.27 péntek, 08:34:46 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.05.26 csütörtök, 12:39:55
a másik megoldás, az átmenő csavarra cserélés. ami a későbbiekben van...
Ez alatt azt érted, hogy ezt a kerek anyaszerűséget leszeded, és sima hatlapfejűre cseréled, amit csillag-villással meg tudsz fogni? Ha erre gondolsz, akkor én inkább maradok a saját javaslatomnál. Ugyanis. Ha a helyén van a futómű - kombiról beszélek, a többi hátsó futóművét nem ismerem -, akkor nem igazán lehet hozzáférni az anyához semmivel, még a csavar fejéhez sem könnyű odaférni kulccsal. Én emiatt maradnék a hegesztéses megoldásnál.
Ellenjavallat?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #288 Dátum:
2011.05.27 péntek, 12:03:21 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.05.27 péntek, 08:34:46
Ez alatt azt érted, hogy ezt a kerek anyaszerűséget leszeded, és sima hatlapfejűre cseréled, amit csillag-villással meg tudsz fogni? Ha erre gondolsz, akkor én inkább maradok a saját javaslatomnál. Ugyanis. Ha a helyén van a futómű - kombiról beszélek, a többi hátsó futóművét nem ismerem -, akkor nem igazán lehet hozzáférni az anyához semmivel, még a csavar fejéhez sem könnyű odaférni kulccsal. Én emiatt maradnék a hegesztéses megoldásnál.
Ellenjavallat?
nincs ellenjavallat. természetesen a te javaslatod viszi a pálmát, de mint említettem a 2-eseken tudtommal már így van megoldva. teló cseréhez ezért "egyszerűbb" leereszteni a komplett futóművet.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szabotom
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #289 Dátum:
2011.05.27 péntek, 18:16:46 »
Idézetet írta: Joe - 2011.05.23 hétfő, 11:33:35
Ez inkább futómű. Centrír sztem semmiképp.
Ami lehet pl: szilent, az alátámaszthatja a szerelőt is, mert azt nehéz vizsgálni, kivéve, ha már szana szét van szakadva... Én rázópadra tetetném...
Volt egy ismerősnek váltó központosító gyűrű, nade ez igen egyedi hiba volt...
Ma megjártam a rázópadot ,sajna eredmény nélkül. Azt mondták kutya baja a silenteknek. Leszedték a kerekeket centírozták majd visszapakolták.
Sajna a rázkódás megmaradt . Annyit javult hogy most 60-80 között csinálja
Valami életmentő ötlet valakinek a tarsolyában ?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #290 Dátum:
2011.05.27 péntek, 18:50:38 »
Idézetet írta: szabotom - 2011.05.27 péntek, 18:16:46
Ma megjártam a rázópadot ,sajna eredmény nélkül. Azt mondták kutya baja a silenteknek. Leszedték a kerekeket centírozták majd visszapakolták.
Sajna a rázkódás megmaradt . Annyit javult hogy most 60-80 között csinálja
Valami életmentő ötlet valakinek a tarsolyában ?
Kerékösszetartás
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szabotom
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #291 Dátum:
2011.05.27 péntek, 21:20:20 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.05.27 péntek, 18:50:38
Kerékösszetartás
Köszi a tippet megnézetem.
Az hogy ilyenek nekem nem jutnak eszembe az szerintem bocsánatos bűn , de hogy egy szerelőnek meg egy gumisnak sem az kicsit furcsa.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #292 Dátum:
2011.05.27 péntek, 23:19:32 »
Idézetet írta: szabotom - 2011.05.27 péntek, 18:16:46
Ma megjártam a rázópadot ,sajna eredmény nélkül. Azt mondták kutya baja a silenteknek. Leszedték a kerekeket centírozták majd visszapakolták.
Sajna a rázkódás megmaradt . Annyit javult hogy most 60-80 között csinálja
Valami életmentő ötlet valakinek a tarsolyában ?
más tüneted nincsen?
nem szereltek mostanában semmit a futóművedben?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #293 Dátum:
2011.05.27 péntek, 23:23:57 »
esetleg hullámos féktárcsa
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #294 Dátum:
2011.05.27 péntek, 23:26:45 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.05.27 péntek, 23:23:57
esetleg hullámos féktárcsa
azért kérdeztem, de az fékezéskor szétrázná az elejét...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szabotom
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #295 Dátum:
2011.05.28 szombat, 07:15:04 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.05.27 péntek, 23:19:32
más tüneted nincsen?
nem szereltek mostanában semmit a futóművedben?
Nem csináltak semmi rajta mostanában.
60 körül ha kiveszem üresbe akkor is hallható a "zuhogás" akkor még nem ráz. Azt 70 körül kezdi.. A hátsó gumikat még senki nem nézte esetleg lehet az is a hibás ,bár tuti elölről hallatszik a hang.
Egyértelműen valami olyan bibi lehet (szerintem) ami a kerék (vagy mifene) egy bizonyos állásánál , tehát egy teljes fordulatnál jön elő.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.28 szombat, 07:21:54 írta szabotom
»
Naplózva
Guci07
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #296 Dátum:
2011.05.28 szombat, 10:24:25 »
Idézetet írta: szabotom - 2011.05.28 szombat, 07:15:04
Nem csináltak semmi rajta mostanában.
60 körül ha kiveszem üresbe akkor is hallható a "zuhogás" akkor még nem ráz. Azt 70 körül kezdi.. A hátsó gumikat még senki nem nézte esetleg lehet az is a hibás ,bár tuti elölről hallatszik a hang.
Egyértelműen valami olyan bibi lehet (szerintem) ami a kerék (vagy mifene) egy bizonyos állásánál , tehát egy teljes fordulatnál jön elő.
Mégegy kérdés. Nem volt váltelenül törve az autó eleje vagy nem lett mostanában megütve? Mert ha a féltengely kicsit deformálódott az is csinálhat ilyeneket. De szóljatok ha nagy hülyeséget mondtam volna
Naplózva
szabotom
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #297 Dátum:
2011.05.28 szombat, 10:50:51 »
Idézetet írta: Guci07 - 2011.05.28 szombat, 10:24:25
Mégegy kérdés. Nem volt váltelenül törve az autó eleje vagy nem lett mostanában megütve? Mert ha a féltengely kicsit deformálódott az is csinálhat ilyeneket. De szóljatok ha nagy hülyeséget mondtam volna
3 éve van nálam ,előtte a hugomé volt és kintről hozták . Az igaz , hogy már a 3. tulaj vagyok tehát minden megeshet
Naplózva
BluElite
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #298 Dátum:
2011.05.28 szombat, 13:18:08 »
Kedves Kollégák!
Nekem is lenne egy futóműves kérdésem. Pár napja vettem észre a következőt, kicsit idegesít: ha gurulok üresben 20-30km/h között, akkor minden egyes kerék fordulatnál (tehát a sebesség függvényében) hallok egy fémes jellegű hangot. Magasabb sebességnél nem. Ez nem az a klasszikus féltengely, vagy csapágyhang, azt megismerem. Nagyobb sebességnél nincs ilyen hang, vagy csak nem hallom. A hang jellege olyan mint amikor egy kiskanállal egy fém teáskanna oldalára odaütnek. Tudom, hülye hasonlat de nem tudom máshogy körülírni. Elméletileg a bal elejétől hallom. Mintha minden egyes kerék fordulatnál "ütne" valami. Ami fontos, hogy nem erős hang, csak lehúzott ablaknál hallom. Ha kanyarodok is közben, akkor valamivel erősebb mint egyenesben.
Mi a túró lehet ez?
Köszönettel: BluElite
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #299 Dátum:
2011.05.28 szombat, 13:31:13 »
Idézetet írta: BluElite - 2011.05.28 szombat, 13:18:08
Kedves Kollégák!
Nekem is lenne egy futóműves kérdésem. Pár napja vettem észre a következőt, kicsit idegesít: ha gurulok üresben 20-30km/h között, akkor minden egyes kerék fordulatnál (tehát a sebesség függvényében) hallok egy fémes jellegű hangot. Magasabb sebességnél nem. Ez nem az a klasszikus féltengely, vagy csapágyhang, azt megismerem. Nagyobb sebességnél nincs ilyen hang, vagy csak nem hallom. A hang jellege olyan mint amikor egy kiskanállal egy fém teáskanna oldalára odaütnek. Tudom, hülye hasonlat de nem tudom máshogy körülírni. Elméletileg a bal elejétől hallom. Mintha minden egyes kerék fordulatnál "ütne" valami. Ami fontos, hogy nem erős hang, csak lehúzott ablaknál hallom. Ha kanyarodok is közben, akkor valamivel erősebb mint egyenesben.
Mi a túró lehet ez?
Köszönettel: BluElite
kerékcsapágy lesz az, csak még minimális a baj. nekem lehetett ilyenkor egy picit utánahúzni az anyának, és elmúlt. persze az új csapágy már közben itt figyel ki a dobozból
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ