Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:18:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 637347 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 18:31:28 »

ez kicsit túlzás  Wink
azért egy rendesen karbantartott és nem gagyi alkatrészekből összerakott futómű a mondeo alatt elég hálás dolog  Wink
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 23:09:00 »

Gondolom, hogy egy toronymerevítő nem terhelné meg a futóművet, mint egy ültetés vagy sport-szilentek beépítése, hanem éppen ellenkezőleg, tehermentesítené és erősítené kissé a már elöregedett karosszériát.
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 07:56:50 »

Gondolom, hogy egy toronymerevítő nem terhelné meg a futóművet, mint egy ültetés vagy sport-szilentek beépítése, hanem éppen ellenkezőleg, tehermentesítené és erősítené kissé a már elöregedett karosszériát.

De a hátránya, ha kap egy ütést a kocsi és sérül az egyik futómű viszi magával a másikat is..nálam is ez volt anno
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #603 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 18:02:49 »

azért egy rendesen karbantartott és nem gagyi alkatrészekből összerakott futómű a mondeo alatt elég hálás dolog  Wink
erről van szó  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #604 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 20:21:19 »

erről van szó  eljen
legalább egy évig
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #605 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 20:24:06 »

legalább egy évig
hááááááááát amit nekem megcsináltak eddig a mondin azt nem kellet még újra csinálni pedig már 7 éve hajtom  Undecided
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #606 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 20:26:30 »

azért egy rendesen karbantartott és nem gagyi alkatrészekből összerakott futómű a mondeo alatt elég hálás dolog  Wink
és nem csak a futóműre az egész mondeora igaz  eljen eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #607 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 21:13:39 »

hááááááááát amit nekem megcsináltak eddig a mondin azt nem kellet még újra csinálni pedig már 7 éve hajtom  Undecided
csak nekem jön össze 1,5 évente a vezérlés csere?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #608 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 21:16:00 »

csak nekem jön össze 1,5 évente a vezérlés csere?
havi 2000 km megyek össz vissz  Lips Sealed  
olyan sűrön szakad  eplus2  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2012.01.03 kedd, 14:15:33 »

havi 2000 km megyek össz vissz  Lips Sealed  
olyan sűrön szakad  eplus2  Huh?
Az évente 24e km. Ha a dizlinél csak 90e km-enként kell szíjat cserélni, akkor is legkésőbb 4 évente kell cserélni. A 7 év meg már majdnem kétszerese a periódusnak. Ráadásul nálam a szerelő - igaz benzines - 5 év garit adott rá, akár letelik a 60e km, akár nem.
Szóval szerintem a 7 év kicsit sok a színak, akárhonnan is nézzük. De nem ismerem annyira a dizli lelkivilágát, így lehet, butaságokat hordok itt össze.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #610 Dátum: 2012.01.03 kedd, 17:58:10 »

Az évente 24e km. Ha a dizlinél csak 90e km-enként kell szíjat cserélni, akkor is legkésőbb 4 évente kell cserélni. A 7 év meg már majdnem kétszerese a periódusnak. Ráadásul nálam a szerelő - igaz benzines - 5 év garit adott rá, akár letelik a 60e km, akár nem.
Szóval szerintem a 7 év kicsit sok a színak, akárhonnan is nézzük. De nem ismerem annyira a dizli lelkivilágát, így lehet, butaságokat hordok itt össze.
én 50ezer km elteltével cserélem kb 3-4 hónapja volt cserélva  wave
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:07:54 »

Sziasztok!
Mostanában lettek cserélve az első lengőkarok, kutyacsontok, szélső gömbfejek, hátul a kutyacsontok szilentekkel, és futőműállítás után picit jobbra húz a kocsi ha a kormány egyenesben van.
Előtte is ilyen volt, de akkor elégé odavolt a futómű, csere után arra számítottam, hogy megjavul.
Szerintem elrontották a beállítást, de lehet esetleg valami más dolog ami ezt okozhatja?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:42:38 »

Sziasztok!
Mostanában lettek cserélve az első lengőkarok, kutyacsontok, szélső gömbfejek, hátul a kutyacsontok szilentekkel, és futőműállítás után picit jobbra húz a kocsi ha a kormány egyenesben van.
Előtte is ilyen volt, de akkor elégé odavolt a futómű, csere után arra számítottam, hogy megjavul.
Szerintem elrontották a beállítást, de lehet esetleg valami más dolog ami ezt okozhatja?
rugók,lengéscsillapítók?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:58:47 »

... futőműállítás után picit jobbra húz a kocsi ha a kormány egyenesben van....
Esetleg az, hogy akkor megy egyenesen, ha a kormány kicsit el van fordítva. Ez akkor van, ha a futóműállítás előtt nem állították be egyenesbe/vízszintesbe a kormányt. Amúgy minden jó, minden tökéletes, jól fut a kocsi, minden ott van ahol kell, csak a kormány minehhez képes el van fordítva egy icipicit.
Tudom, volt ilyen nekem is. De aztán az is lehet, hogy nem ez a gond.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 21:35:09 »

Esetleg az, hogy akkor megy egyenesen, ha a kormány kicsit el van fordítva. Ez akkor van, ha a futóműállítás előtt nem állították be egyenesbe/vízszintesbe a kormányt. Amúgy minden jó, minden tökéletes, jól fut a kocsi, minden ott van ahol kell, csak a kormány minehhez képes el van fordítva egy icipicit.
Tudom, volt ilyen nekem is. De aztán az is lehet, hogy nem ez a gond.
Erre én is gondoltam, minimálisan balra fordítva a kormányt sokkal jobb, de így se tökéletes, magától pedig középre áll be szóval folyamatosan balra kell tartani.

A rugók gátlók szerintem még eredetiek, de a kocsi amúgy elég stabil.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 23:17:16 »

Erre én is gondoltam, minimálisan balra fordítva a kormányt sokkal jobb, de így se tökéletes, magától pedig középre áll be szóval folyamatosan balra kell tartani.

A rugók gátlók szerintem még eredetiek, de a kocsi amúgy elég stabil.
ha elől mindent cseréltél, akkor nem sok dolog maradt.
1.toronycsapágy
2.rossz gumi
3. rossz beállítás.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2012.01.06 péntek, 09:23:48 »

Sziasztok!
Mostanában lettek cserélve az első lengőkarok, kutyacsontok, szélső gömbfejek, hátul a kutyacsontok szilentekkel, és futőműállítás után picit jobbra húz a kocsi ha a kormány egyenesben van.
Előtte is ilyen volt, de akkor elégé odavolt a futómű, csere után arra számítottam, hogy megjavul.
Szerintem elrontották a beállítást, de lehet esetleg valami más dolog ami ezt okozhatja?
Ha elengeded a kormányt akkor húz valamerre? Milyen a kocsi egyenestartása? Ha nem akar semerre sem kanyarodni, akkor csak nem hozták vízszintes/középső helyzetbe a kormányt. Ha rossz az egyenesfutása, akkor gond lehet a futóművel.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2012.01.06 péntek, 18:27:40 »

Ha elengeded a kormányt akkor húz valamerre? Milyen a kocsi egyenestartása? Ha nem akar semerre sem kanyarodni, akkor csak nem hozták vízszintes/középső helyzetbe a kormányt. Ha rossz az egyenesfutása, akkor gond lehet a futóművel.
Elengedett kormánnyal enyhén jobbra húz.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:16:16 »

halli mindenkinek!
mióta motor cserés volt az autó, csak a gondok jönnek elő! a legújabb, hogy teljesen alászedett kormánynál pattogó, gumis hang tör elő. a gumi nem ér semmihez, egy futóműves szerint valamelyik ékszíj tárcsában, talán főtengely vagy szervó, van egy gumi réteg, ami el lehet öregedve, és a nagyobb igénybe vétel miatt szólal meg. tapasztalt már valaki hasonlót, és ha igen, mi volt a hiba nyitja?!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:19:05 »

halli mindenkinek!
mióta motor cserés volt az autó, csak a gondok jönnek elő! a legújabb, hogy teljesen alászedett kormánynál pattogó, gumis hang tör elő. a gumi nem ér semmihez, egy futóműves szerint valamelyik ékszíj tárcsában, talán főtengely vagy szervó, van egy gumi réteg, ami el lehet öregedve, és a nagyobb igénybe vétel miatt szólal meg. tapasztalt már valaki hasonlót, és ha igen, mi volt a hiba nyitja?!
nem tudjuk, milyen az a pattogó, gumis hang... wow1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:29:52 »

Elengedett kormánnyal enyhén jobbra húz.
Akkor, a tapasztalatom szerint, futómű állítási probléma, természetesen feltételezve, hogy ott minden alkatrész rendben van.

Sajnos nekem is volt ilyen tapasztalatom. Vannak olyan pancserek, akik egyszerűen nem tudják beállítani rendesen.



Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:36:14 »

Akkor, a tapasztalatom szerint, futómű állítási probléma, természetesen feltételezve, hogy ott minden alkatrész rendben van.

Sajnos nekem is volt ilyen tapasztalatom. Vannak olyan pancserek, akik egyszerűen nem tudják beállítani rendesen.





Én is erre tippeltem, köszi.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:37:49 »

Én is erre tippeltem, köszi.
Ha nem történt túl régen az állítás, akkor lehet reklamálni. Nem mindig fogadják el, de egy próbát megér.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:37:54 »

Akkor, a tapasztalatom szerint, futómű állítási probléma, természetesen feltételezve, hogy ott minden alkatrész rendben van.

Sajnos nekem is volt ilyen tapasztalatom. Vannak olyan pancserek, akik egyszerűen nem tudják beállítani rendesen.




hát ja...én is a legközelebbi futóshoz mentem.Aztán feltűnt,hogy egyre nehezebb tekerni a kormányt.Hát,az isten barmai feltekerték a jobboldali gumiharangot az összekötőre és kezdett az egész megszorulni.Oda se kell menni többet.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #624 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:46:22 »

halli mindenkinek!
mióta motor cserés volt az autó, csak a gondok jönnek elő! a legújabb, hogy teljesen alászedett kormánynál pattogó, gumis hang tör elő. a gumi nem ér semmihez, egy futóműves szerint valamelyik ékszíj tárcsában, talán főtengely vagy szervó, van egy gumi réteg, ami el lehet öregedve, és a nagyobb igénybe vétel miatt szólal meg. tapasztalt már valaki hasonlót, és ha igen, mi volt a hiba nyitja?!
de ugye motor cserekor az összes szíjat görgőt kicserélted  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2012.01.07 szombat, 07:31:39 »

de ugye motor cserekor az összes szíjat görgőt kicserélted  Huh?
amit a vezérműszíj cserekor kell, azt igen.
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2012.01.07 szombat, 12:53:27 »

hát ja...én is a legközelebbi futóshoz mentem.Aztán feltűnt,hogy egyre nehezebb tekerni a kormányt.Hát,az isten barmai feltekerték a jobboldali gumiharangot az összekötőre és kezdett az egész megszorulni.Oda se kell menni többet.
Egyszer azért érdemes, javítsák ki a kárt. Ha nem akkor legalább kimondja/ordítja magából a mérget.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2012.01.07 szombat, 17:09:40 »

halli mindenkinek!
 teljesen alászedett kormánynál pattogó, gumis hang tör elő. a gumi nem ér semmihez,
a nyári gumi is tud ilyet mikor hideg van
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 14:18:17 »

a nyári gumi is tud ilyet mikor hideg van
de tuti téli gumi van fent! és ez a probléma is igazából a motorcsere után kezdődött.
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #629 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 15:57:44 »

de tuti téli gumi van fent! és ez a probléma is igazából a motorcsere után kezdődött.
néz meg helyén vannak e a féltengely porvédői
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 17:34:23 »

de tuti téli gumi van fent! és ez a probléma is igazából a motorcsere után kezdődött.

Nekem féltengely volt hasonló tünettel. Aztán nem tudom mi volt a javítás, mert 8.000Ft volt.
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 18:11:21 »

Nekem féltengely volt hasonló tünettel. Aztán nem tudom mi volt a javítás, mert 8.000Ft volt.
emelőn meg lett járatva az autó, minden felé tekert kormánnyal, elméletileg a féltengely nem lehet, mert csak akkor csinálja, ha ki van tekerve a kormány és csak lassan megyek. tegnap pakolászás közben találtam egy tárcsát, amire két hosszirányú szíj megy és tényleg van benne egy gumi réteg. így már el tudom képzelni, hogy terhelés alatt a gumin esetleg megforog a külső réteg!?
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #632 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:06:47 »

tegnap pakolászás közben találtam egy tárcsát, amire két hosszirányú szíj megy és tényleg van benne egy gumi réteg. így már el tudom képzelni, hogy terhelés alatt a gumin esetleg megforog a külső réteg!?
annak semmi köze hozzá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2012.01.10 kedd, 09:20:14 »

annak semmi köze hozzá
akkor honnan jöhet a hang? mert semmi nem ér semmihez, aknából lett megnézve!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2012.01.11 szerda, 11:15:54 »

Olyan kérdésem lenne ..nekem hátul dobfékes a 96os 1.8TD-s mk1es kombim...mennyi munka ,illetve hogyan lehet átalakítani tárcsafékesre??ha lehet..
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2012.01.11 szerda, 11:19:03 »

Olyan kérdésem lenne ..nekem hátul dobfékes a 96os 1.8TD-s mk1es kombim...mennyi munka ,illetve hogyan lehet átalakítani tárcsafékesre??ha lehet..
Át lehet tárcsásra alakítani.
Nem túl nagy munka, de szerintem nem kezdőknek való.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #636 Dátum: 2012.01.11 szerda, 11:21:16 »

Kombi autón ha minden megvan hozzá max 2 órás meló
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2012.01.11 szerda, 11:22:24 »

Kombi autón ha minden megvan hozzá max 2 órás meló
ha komplett hidat cserél az ember, annyi se Smiley
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2012.01.11 szerda, 11:23:23 »

Kombi autón ha minden megvan hozzá max 2 órás meló

És mi az ami kell?? pontosan..mit kell venni?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2012.01.11 szerda, 11:25:43 »

És mi az ami kell?? pontosan..mit kell venni?
Nem kötekedésképp, de ahhoz a 90LE-s gépállathoz miért nem elég a dobfék? Ráadásul az még lassabban is kopik, olcsóbb, stbstb.  smile
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #640 Dátum: 2012.01.11 szerda, 15:08:20 »

Olcsóbb egy nagy lóf@szt. Elkopik az önbeálló, mindjárt egy 20-as darabja
A dobok ugyanannyiban vannak, mint a tárcsa, a betét meg olcsóbb, mint a fékpofák. Ha meg előre is vesz hozzá nagy féket, már nem is kopik olyan gyorsan
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.11 szerda, 16:09:36 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2012.01.11 szerda, 15:16:18 »

Nem kötekedésképp, de ahhoz a 90LE-s gépállathoz miért nem elég a dobfék? Ráadásul az még lassabban is kopik, olcsóbb, stbstb.  smile

Optikai oka van..semmi más...azért kérdeztem mit kell cserélgetni...mert ha annyira húzós ,akkor marad..
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2012.01.11 szerda, 15:30:19 »

Optikai oka van..semmi más...azért kérdeztem mit kell cserélgetni...mert ha annyira húzós ,akkor marad..
Kell: tárcsa, betét, gumifékcső. Ezekből ajánlott új.
Aztán a donorból: kézifékkötél, féknyereg, és a kerékcsapágy mögül a védőlemez.
Assz'em ennyi.
Kombit mondtam, azt tudom, a többit nem ismerem.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #643 Dátum: 2012.01.11 szerda, 16:08:15 »

Kell: tárcsa, betét, gumifékcső. Ezekből ajánlott új.
Aztán a donorból: kézifékkötél, féknyereg, és a kerékcsapágy mögül a védőlemez.
Assz'em ennyi.
Kombit mondtam, azt tudom, a többit nem ismerem.
Így van. Ennyi az egész
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2012.01.11 szerda, 16:11:25 »

Nem tűnik vészesnek...megjön a jó idő és rárepülök..
valaki bont innen esetleg kombit?tárcsafékkel
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #645 Dátum: 2012.01.11 szerda, 16:19:57 »

Nem tűnik vészesnek...megjön a jó idő és rárepülök..
valaki bont innen esetleg kombit?tárcsafékkel
nekm van hozzá minden
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2012.01.11 szerda, 19:40:13 »

nekm van hozzá minden
és mit kérsz érte?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2012.01.11 szerda, 19:47:10 »

Nem kötekedésképp, de ahhoz a 90LE-s gépállathoz miért nem elég a dobfék? Ráadásul az még lassabban is kopik, olcsóbb, stbstb.  smile
bizony elég lett volna a patkó fék is  eplus2 a lóerö gyorsuláshoz kell. ö pedig megállni szeretne.ahoz hogy  jobb legyen a fékhatás nem feltétel a 300LE. 100-120 km/ óráról mind két teljesitményü autóval meg kell állni
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #648 Dátum: 2012.01.11 szerda, 19:50:37 »

és mit kérsz érte?
15 a kézifékkötél az nem 100 % hogy megvan. nyergek megvannak, lemez megvan az agy mögé. csak 4 csavar ki, dobfék kidob, tárcsa felrak, 4 csavar vissza, kész
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2012.01.11 szerda, 20:00:38 »

... csak 4 csavar ki, dobfék kidob, tárcsa felrak, 4 csavar vissza, kész
Gumifékcső csere, légtelenítés, csavarok kellő nyomatékkal való meghúzása.
A kézifékkötél cseréje nem hinném, hogy egyszerű játék, rajzok alapján nem könnyű hozzáférni a kipufogó miatt, azért sem kezdtem még neki akna nélkül. Majd tavasszal, uncsitesómnál aknán.
Szerintem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.