Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:37:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 635412 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2011.05.28 szombat, 13:44:56 »

kerékcsapágy lesz az, csak még minimális a baj. nekem lehetett ilyenkor egy picit utánahúzni az anyának, és elmúlt. persze az új csapágy már közben itt figyel ki a dobozból

Azért nem gondoltam csapágyra, mert tavaly cseréltettem a bal- és a jobb elsőt is. Onnét tudom, milyen hangjuk van ha az utolsó perceiket ketyegik (sosem felejtem el milyen *** érzés 40-el megtenni 60-70 km-t. Akkor már olyan hangja volt hogy fájt tőle a fejem). Már nem tudom mibe került, de azt tudom, nem volt túl olcsó. Azóta a gép nem futott 20 ezret sem. Ennyit a legsz@rabbnak is illene kibírnia, szerintem.

Hát remélem nem ez jött elő megint...

Tisztelettel: BluELite

Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #301 Dátum: 2011.05.28 szombat, 13:47:56 »

Azóta a gép nem futott 20 ezret sem. Ennyit a legsz@rabbnak is illene kibírnia, szerintem.

Hát remélem nem ez jött elő megint...

Tisztelettel: BluELite


Feltéve, ha rendesen van meghúzva az anya. 340 Nm
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2011.05.28 szombat, 13:50:59 »

Feltéve, ha rendesen van meghúzva az anya. 340 Nm

Minden esetre ennek utánanézek. Köszönöm a tippet!
Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2011.05.28 szombat, 22:44:05 »

esetleg a rögzítő rugót nézd meg,h rendesen be van e rakva mert nekem a betét beleért néha a tárcsába és akkor is ezt a beteg hangot lehetett hallani.Nagyobb tempónál nem hallottam semmit.
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 18:34:13 »

Ma voltam egy 3. szerelőnél . Kapásból kiszúrta , hogy szét van hullva a bal első féltengely belső csuklója.(Az előző kettő nem értem miért nem látta ) Emiatt rázkódhatott az autó ?

Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #305 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 18:41:15 »

Ma voltam egy 3. szerelőnél . Kapásból kiszúrta , hogy szét van hullva a bal első féltengely belső csuklója.(Az előző kettő nem értem miért nem látta ) Emiatt rázkódhatott az autó ?


persze. folyamatosan üti a tulipánt a belseje
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 18:45:31 »

na akkor probléma letudva már csak zsebbe kell nyúlnod Cheesy  taps bocs ezt nem hagyhattam ki Cheesy
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 19:35:59 »

esetleg a rögzítő rugót nézd meg,h rendesen be van e rakva mert nekem a betét beleért néha a tárcsába és akkor is ezt a beteg hangot lehetett hallani.Nagyobb tempónál nem hallottam semmit.

Sziasztok!

Hát nem tudom ez okozta-e ahangot, de poénból tegnap megnéztem az eső kerekeken meg tudom-e húzni az anyákat. A bal első keréknél az egyik csavaron tudtam egy nagyon minimálisat húzni. ma, amikor vittem a szerelő barátomhoz az autót, nem adott hangot. Ő sem talált semmit.... Kíváncsi vagyok, mit produkál pár száz km után..

Üdv: BluElite
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 20:18:08 »

na akkor probléma letudva már csak zsebbe kell nyúlnod Cheesy  taps bocs ezt nem hagyhattam ki Cheesy

 taps nyes
Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 21:04:15 »

 worship taps
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2011.05.31 kedd, 08:43:26 »

Sziasztok!

Hát nem tudom ez okozta-e ahangot, de poénból tegnap megnéztem az eső kerekeken meg tudom-e húzni az anyákat. A bal első keréknél az egyik csavaron tudtam egy nagyon minimálisat húzni. ma, amikor vittem a szerelő barátomhoz az autót, nem adott hangot. Ő sem talált semmit.... Kíváncsi vagyok, mit produkál pár száz km után..

Üdv: BluElite

Nem hiszem, hogy ez bármit is befolyásolna, de ki tudja...
Nem is kéne mind a négyet meghúzni, akár 2 is tartaná azt a kereket...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2011.05.31 kedd, 09:31:25 »

Nem hiszem, hogy ez bármit is befolyásolna, de ki tudja...
Nem is kéne mind a négyet meghúzni, akár 2 is tartaná azt a kereket...

tudom, én is kételkedek. Mindegy, ma megyek egy jó 150km-t, majd figyelek és fülelek :-)
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #312 Dátum: 2011.05.31 kedd, 15:30:01 »

Sziasztok!
Lengéscsillapító csere lesz a következő nagyobb beruházás (első és hátsó).  De nem tudom milyet.
Gázos v. olajost?
Márka? Normál utcai használatra, nem terheljük a csomagtartót és nem utánfutózunk.
Esetleg bontott MK2 jó állapotú+rugó, úgy olvastam csak rugóval együtt kompatibilis.
Vélemények? Ha vki már ezt leírta egy oldalon, akkor elég link és elolvasom.
Köszi,
Préti
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2011.05.31 kedd, 17:43:15 »

Sziasztok!
Lengéscsillapító csere lesz a következő nagyobb beruházás (első és hátsó).  De nem tudom milyet.
Gázos v. olajost?
Márka? Normál utcai használatra, nem terheljük a csomagtartót és nem utánfutózunk.
Esetleg bontott MK2 jó állapotú+rugó, úgy olvastam csak rugóval együtt kompatibilis.
Vélemények? Ha vki már ezt leírta egy oldalon, akkor elég link és elolvasom.
Köszi,
Préti
Az olajos puhább,a gázos keményebb.A bontott is jó lehet-nekem is volt-de ma már ilyen-olyan kedvezménnyel az újak sincsenek aranyárban.Csak pénztárcafüggő,hogy melyik gyártótól veszel.
Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2011.05.31 kedd, 21:14:39 »

A felújítást is meg lehet gondolni, mert nem olyan rossz ám az Cheesy mondjuk olcsóbb mint venni újat.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2011.05.31 kedd, 22:54:00 »

A felújítást is meg lehet gondolni, mert nem olyan rossz ám az Cheesy mondjuk olcsóbb mint venni újat.
ez igaz, de kombi hátsó telót nem újítanak fel...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2011.05.31 kedd, 22:56:57 »

még mindig olcsóbb venni két hátsót és felújíttatni a két elsőt.mondjuk mindenkinek a pénztárcájától függ.
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2011.06.01 szerda, 08:42:54 »

tudom, én is kételkedek. Mindegy, ma megyek egy jó 150km-t, majd figyelek és fülelek :-)

No,  megvolt tegnap a jó 150km. Hang semmi.... Meggyógyult  Wink
Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2011.06.01 szerda, 13:58:12 »

 worship
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #319 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 15:59:38 »

Sziasztok!
A hátsó futóműnél a rugón belül van 1-1 db sárga, hosszú, kürtöskalács formájú .... vmi. Ez nekem lejött mindkét oldalon.
Mi célt szolgálnak?
Vissz@rakjam őket?
Rakjam a kocsit trélerre és menjek szervizbe, mert ezek nélkül az autó nem biztonságos?
Vagy csak húzzam ki a rugóból és ne foglalkozzak velük?
Köszi,
Préti
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 16:22:38 »

Sziasztok!
A hátsó futóműnél a rugón belül van 1-1 db sárga, hosszú, kürtöskalács formájú .... vmi. Ez nekem lejött mindkét oldalon.
Mi célt szolgálnak?
Vissz@rakjam őket?
Rakjam a kocsit trélerre és menjek szervizbe, mert ezek nélkül az autó nem biztonságos?
Vagy csak húzzam ki a rugóból és ne foglalkozzak velük?
Köszi,
Préti
nem árt.az lengéscsillapító ütközője,egy idő után (mármint évek) jellemzően szétszakad.Nem olcsó cucc,ha jól emlékszem...
Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 16:30:16 »

tényleg az mivel van "felragasztva"?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 17:42:32 »

tényleg az mivel van "felragasztva"?
semmivel.
maga az anyag van úgy kialakítva, hogy ha egyszer felraktad, akkor csak roncsolással lehet leszedni. a fém bütykök, amikre fel van tolva kúpos fejjel vannak ellátva. ezért "megkönnyíti" a felrakást, viszont egy ilyen határolót ha leszedsz (ami több, mint 10 éves) azt már elég nehéz vissza imátkozni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 18:13:13 »

semmivel.
maga az anyag van úgy kialakítva, hogy ha egyszer felraktad, akkor csak roncsolással lehet leszedni. a fém bütykök, amikre fel van tolva kúpos fejjel vannak ellátva. ezért "megkönnyíti" a felrakást, viszont egy ilyen határolót ha leszedsz (ami több, mint 10 éves) azt már elég nehéz vissza imátkozni...
egy nekem is megmaradt még az első autóból.A másik három csak részletekben...
Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 22:42:06 »

mondjuk az enyém is ficeg,de a donor verdámban is ki van a lelke.Azt hittem ragasztott sohqa nem foglalkoztam vele,pedig nem ez az első barkácsolásom.  hehe  wow1
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #325 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 22:47:43 »

nem árt.
A "nem árt"-ot mire mondtad?
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 23:05:33 »

nem akarok bele szólni,de gondolom a "nem árt" kifejezés arra vonatkozik,hogy nem véletlenül van ott ahova pakolták ezt az ominózus alkatrészt Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2011.06.03 péntek, 00:17:07 »

nem akarok bele szólni,de gondolom a "nem árt" kifejezés arra vonatkozik,hogy nem véletlenül van ott ahova pakolták ezt az ominózus alkatrészt Cheesy
pontosan.
ha nagyon kész van a cucc, érdemes légrugót berakni (ha van rá keret) sok másra is jó nem csak a sárga(répa) helyett.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #328 Dátum: 2011.06.03 péntek, 16:55:44 »

nem akarok bele szólni,de gondolom a "nem árt" kifejezés arra vonatkozik,hogy nem véletlenül van ott ahova pakolták ezt az ominózus alkatrészt Cheesy
nem veszem/vettem beszólásnak. Gondoltam, hogy nem dísz, de nem tudtam micsoda, és inkább kérdeztem, mint, hogy vmi ..... okozzak.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:02:32 »

egyébként vasárnap jön egy gépsárkány bontásra hozzám,ha gondolod megnézem neked,az állapotát és megeggyezünk fájdalomdíjj fejében Cheesy
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2011.06.10 péntek, 20:47:19 »

nem veszem/vettem beszólásnak. Gondoltam, hogy nem dísz, de nem tudtam micsoda, és inkább kérdeztem, mint, hogy vmi ..... okozzak.

Nekem az egyik gumibaba csak lötyögött a rugóban, a másikat csak egy iszonyatos fűrészes késsel tudtam csak szeletekre vágni, hogy kijöjjön, amikor a légrugót szereltem be. Igazából akkorát kanyarodni nemigen lehet, hogy már a gumibabák is működésbe lépjenek. UPDATE: a légrugó működése viszont már a legkisebb összenyomódáskor is hatásos.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.28 kedd, 19:18:58 írta Rob » Naplózva
xkwenos14
Vendég
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2011.06.28 kedd, 16:24:45 »

Hello.Cserélt már valaki mk1 kombi hátsó lengéscsillapitót?A felsö csavarokhoz nem férek hozzá ha csak lenemdzedem az egész hátso hidat.Ha valaki tud megoldást azt megköszönném.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2011.06.28 kedd, 16:49:13 »

Hello.Cserélt már valaki mk1 kombi hátsó lengéscsillapitót?A felsö csavarokhoz nem férek hozzá ha csak lenemdzedem az egész hátso hidat.Ha valaki tud megoldást azt megköszönném.
keresd meg yooccoo-t!
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2011.06.28 kedd, 19:42:20 »

Hello.Cserélt már valaki mk1 kombi hátsó lengéscsillapitót?A felsö csavarokhoz nem férek hozzá ha csak lenemdzedem az egész hátso hidat.Ha valaki tud megoldást azt megköszönném.

http://www.fordmanuals.org/page-2142.html
http://www.fordmanuals.org/page-1181.html

a képek nekem nem jönnek le, de a szövegből azt hámozom ki, hogy a kocsi belsejéből lehet elérni a felső csavart, le kell szedni valamilyen kárpitot.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.28 kedd, 19:44:09 írta Rob » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2011.06.28 kedd, 19:52:22 »

http://www.fordmanuals.org/page-2142.html
http://www.fordmanuals.org/page-1181.html

a képek nekem nem jönnek le, de a szövegből azt hámozom ki, hogy a kocsi belsejéből lehet elérni a felső csavart, le kell szedni valamilyen kárpitot.
a legjobb ebben, hogy galaxyról van szó és nem kifejezetten kombi
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #335 Dátum: 2011.06.28 kedd, 20:19:40 »

Hello.Cserélt már valaki mk1 kombi hátsó lengéscsillapitót?A felsö csavarokhoz nem férek hozzá ha csak lenemdzedem az egész hátso hidat.Ha valaki tud megoldást azt megköszönném.
nekem hozzá lehetett férni símán. mi van neked útban?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2011.06.29 szerda, 11:34:54 »

nekem hozzá lehetett férni símán. mi van neked útban?
Milyen autód van neked?!?!  wow1
Ugyan hozzá lehet férni, de nem simán, és ha még a rúd is rádjár, akkor aztán tényleg nem semmi leszedni az Mk1 kombi hátsó gátlóját. Legalábbis krokiemelő segítségével. Akna és emelőpad nem volt a közelben, mikor próbáltam.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2011.06.29 szerda, 17:16:20 »

Szilentblokkcserére is azt mondtátok, hogy ki kell flexelni a csavart és alulról kell bedugni a csavart. Ezen a szerelőm jót mosolygott és elmondta, hogy ilyet nem szabad csinálni. A motortartó csavarokat kiszedni, egyet meglazítva benthagyni és egy rúddal meg lehet emelni a motort. Később egy angol honlapon is így olvastam.

Ennek is valami hasonló trükkje lesz. Hétfőn viszem az autót vizsgázni és akkor megkérdem, ha nem annyira sürgős a dolog.

Nekem is volt cserélve a hátsó gátló, valahogy kijött.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.29 szerda, 17:41:46 írta Rob » Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2011.06.29 szerda, 17:33:55 »

Igen jól tudod a motort kell megbillenteni, :nyes:kivéve ha nem engedelmeskednek a csavarok a motor környékén! ez esetben marad a flex eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2011.06.29 szerda, 17:43:55 »

Igen jól tudod a motort kell megbillenteni, :nyes:kivéve ha nem engedelmeskednek a csavarok a motor környékén! ez esetben marad a flex eplus2
Holnap délelőtt véletlenül ráérsz?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #340 Dátum: 2011.06.29 szerda, 17:50:30 »

Milyen autód van neked?!?!  wow1
jófajta. eddig nekem minden szépen szétjött, aminek szét kell. még féktárcsa cserénél is lejött mindig kézzel a tárcsa, pedig arra is szokás panaszkodni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 09:38:21 »

jófajta. eddig nekem minden szépen szétjött, aminek szét kell. még féktárcsa cserénél is lejött mindig kézzel a tárcsa, pedig arra is szokás panaszkodni
Akkor jó neked Smiley .
A féktárcsát pedig meg kell rézpasztázni a kerékagy drótkorongozás után - ezt mondták a szerelő ismerősök -, és akkor le fog jönni legközelebb is.
Gondolom te is ezt csináltad.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 09:56:31 »

Akkor jó neked Smiley .
A féktárcsát pedig meg kell rézpasztázni a kerékagy drótkorongozás után - ezt mondták a szerelő ismerősök -, és akkor le fog jönni legközelebb is.
Gondolom te is ezt csináltad.
én sose pasztáztam még semmit, mégis lejön
ahogy misi107 mondaná: rendszeresen mosni kell a kocsit, hogy ne rohadjon Cheesy
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 12:21:16 »

én sose pasztáztam még semmit, mégis lejön
ahogy misi107 mondaná: rendszeresen mosni kell a kocsit, hogy ne rohadjon Cheesy
hát vazze,tegnap elment a mosóba,nekiláttam a nagynyomásúval.Nem tudom,az előző tulajok mennyit költhettek homokra,de ami kijött az autóból simán elég lett volna egy darabig nekik.És még csak nem is értem el vele mindenhová az autó alatt...A hídból,kerékjáratokból,hűtők közül,első futóműből mindenhonnan dőlt ki a homokos víz.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 16:19:07 »

hát vazze,tegnap elment a mosóba,nekiláttam a nagynyomásúval.Nem tudom,az előző tulajok mennyit költhettek homokra,de ami kijött az autóból simán elég lett volna egy darabig nekik.És még csak nem is értem el vele mindenhová az autó alatt...A hídból,kerékjáratokból,hűtők közül,első futóműből mindenhonnan dőlt ki a homokos víz.

Az elmúlt hétvégén kimentünk a szüleim telkére (ott van csak slag), és a kerekek leszerelése után Brigéciollal befújtam az első futóművet, hagytam egy kicsit hatni és slaggal lemostam mindent. A csövet bedugtam az első futómű profilelemeibe és hagytam, hogy végigfollyon a víz. Érdekes volt tapasztalni, hogy elöl valamelyik kevésbé fontos stabilizátor szilentje hófehér színű, napkorongra emlékeztető mintázatú. A motor alja is megtisztult. A fékberendezéseket belülről is kifújtam. A féktárcsa oldaláról levertem a rozsda és a fékpor összecementálódott keverékét, enélkül peremesen kopottnak tűnt a tárcsa.

Az alváz csöveibe is bedugtam a slagot elöl és hátul folyt a homokos lé kifelé..

Vizsga előtt nem árt az ilyesmit megcsinálni. egy plusz osztályzatot jelent. Most hétvégén még az üzemanyagcsövekbe juttatok néhányszor injektortisztítót, a kocsit meg jól meghajtva kiégetem a katalizátort, nagyon lusta lett az autó.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 18:10:42 »

Az elmúlt hétvégén kimentünk a szüleim telkére (ott van csak slag), és a kerekek leszerelése után Brigéciollal befújtam az első futóművet, hagytam egy kicsit hatni és slaggal lemostam mindent. A csövet bedugtam az első futómű profilelemeibe és hagytam, hogy végigfollyon a víz. Érdekes volt tapasztalni, hogy elöl valamelyik kevésbé fontos stabilizátor szilentje hófehér színű, napkorongra emlékeztető mintázatú. A motor alja is megtisztult. A fékberendezéseket belülről is kifújtam. A féktárcsa oldaláról levertem a rozsda és a fékpor összecementálódott keverékét, enélkül peremesen kopottnak tűnt a tárcsa.

Az alváz csöveibe is bedugtam a slagot elöl és hátul folyt a homokos lé kifelé..

Vizsga előtt nem árt az ilyesmit megcsinálni. egy plusz osztályzatot jelent. Most hétvégén még az üzemanyagcsövekbe juttatok néhányszor injektortisztítót, a kocsit meg jól meghajtva kiégetem a katalizátort, nagyon lusta lett az autó.
kellene rá villámos meg sárkányos matrica, attól biztosan jobban menne Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #346 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 21:19:51 »

Akkor jó neked Smiley .
A féktárcsát pedig meg kell rézpasztázni a kerékagy drótkorongozás után - ezt mondták a szerelő ismerősök -, és akkor le fog jönni legközelebb is.
Gondolom te is ezt csináltad.
én semmit sem kentem alá. drótkefe, pici wd, szárazra törlés, kész. gyári féktárcsám van, símán lejött mindig. 3 éve van fent, most lesz csere, csak még gondolkodom milyet vegyek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 11:41:50 »

én sose pasztáztam még semmit, mégis lejön
ahogy misi107 mondaná: rendszeresen mosni kell a kocsit, hogy ne rohadjon Cheesy

Nem tom mi ez a nagy szenvedés a féktárcsával. Évente kell cserélni és nem lesz ideje rárohadni. hehe

Az enyém konkrétan magától leesik, ha levetted a nyerget. :hehe Igaz-e Yokkó? pias
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 12:01:50 »

Nem tom mi ez a nagy szenvedés a féktárcsával. Évente kell cserélni és nem lesz ideje rárohadni. hehe

Az enyém konkrétan magától leesik, ha levetted a nyerget. :hehe Igaz-e Yokkó? pias
mi az, ami nálad nem esik le magától? hehe
ahogy te használod azt a szerencsétlen csoffadékot beka3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 12:19:28 »

mi az, ami nálad nem esik le magától? hehe
ahogy te használod azt a szerencsétlen csoffadékot beka3

Te most összekeversz a Yooccoo-val szerintem. eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.