Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 16:17:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1782838 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Dátum: 2009.09.01 kedd, 19:41:28 »

Elektromos dolgok
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.01 kedd, 21:55:12 »

Hmm Cheesy írok már ide eggyet! Tongue 
Szóval azt szeretném megtudni hogy milyen árban lehetne berakatni elektromos ablak emelőtt Mk1 1.8td -s kombiba ?Meg őő mennyire lehet a megvilágítását cserélni a műszerfalnak, km -er órának . Jah és hogy lehetne megszüntetni a műszerfalnál a zörgéseket? Mert ha alacson fordulaton megy a kocsi akkor zörög meg minden ! már lett szétszedve a cucc valamiért . Köszi előre is ! Cheesy
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.01 kedd, 21:59:29 »

Hmm Cheesy írok már ide eggyet! Tongue 
Szóval azt szeretném megtudni hogy milyen árban lehetne berakatni elektromos ablak emelőtt Mk1 1.8td -s kombiba ?Meg őő mennyire lehet a megvilágítását cserélni a műszerfalnak, km -er órának . Jah és hogy lehetne megszüntetni a műszerfalnál a zörgéseket? Mert ha alacson fordulaton megy a kocsi akkor zörög meg minden ! már lett szétszedve a cucc valamiért . Köszi előre is ! Cheesy

Sztem bontva 15eHUF körül kapsz két első szettet, és ehhez jön a beszerelés.
A km órát akár ledesítheted is. De mi a baj? Halovány? nem a potit kell csak feltekerni a lámpakapcsoló mellett? Nekem ezzel sosem volt bajom. Egyébként az égőket egytől egyig ki tudod cserélni újakra...
A zörgést megszüntetni úgy tudod, hogy vagy keresed a forrást, vagy szétszedsz mindent, amit csak tudsz, és igényesen kellő csavarmennyiség társaságában ismét összerakod...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:02:52 »

Jah őőő nem Smiley Nem azért mert probléma van vele csak kicsit jobban tetszene egy kellemes kék színnel vagy pirosassal a háttérvilágítás Smiley Hmm a műszerfal háát az meg valami frányaság...Cheesy összeszerelni nem egyszerű! csak már egyre jobban zörög alacsony fordulatszámnál ...Smiley Sad
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:53:42 »

Jah őőő nem Smiley Nem azért mert probléma van vele csak kicsit jobban tetszene egy kellemes kék színnel vagy pirosassal a háttérvilágítás Smiley Hmm a műszerfal háát az meg valami frányaság...Cheesy összeszerelni nem egyszerű! csak már egyre jobban zörög alacsony fordulatszámnál ...Smiley Sad
ha jól tudom, akkor nem az izzó adja a fényt, hanem fólia van rajta és azért zöld
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.02 szerda, 00:33:22 »

ezt majd egy délután megnézzük . De ha így van akkor gyakorlatilag elegendő pl egy kék vagy piros fólia. Smiley egyszerűbb lenne Cheesy  eplus2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.02 szerda, 09:43:44 »

Sztem bontva 15eHUF körül kapsz két első szettet, és ehhez jön a beszerelés.
Ja, meg a kábelköteg is jön hozzá. Vagy a kézi kábelezés, de ez szerintem felejtős (számomra legalábbis).
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.02 szerda, 11:25:19 »

Ja, meg a kábelköteg is jön hozzá. Vagy a kézi kábelezés, de ez szerintem felejtős (számomra legalábbis).

A 15e-be már a kábelköteg is benne van. Legalábbis 1-2 éve még így ment, azóta inkább olcsóbb lett...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.02 szerda, 15:12:18 »

Ja, hogy az utólagos/univerzális ablakemelőhöz! Ahhoz igen adják a kábelköteget, de az ugye kézikábelezés, amit én nem vállalnék be, mert.
- Létezik eredeti is, amihez kábelköteget kell cserélni a kocsiban (egyébként, lehet, hogy nekem lesz ilyen rendszer, amire Flyboy vágyik),
- illetve az univerzálisnál fúrni/faragni kéne a kocsin, amit én nem akarok, pláne, hogy van gyári megoldás.
De nem mindenki egyforma, van, aki biztos bevállalná a "kókányolást".
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.02 szerda, 15:20:36 »

Ja, hogy az utólagos/univerzális ablakemelőhöz! Ahhoz igen adják a kábelköteget, de az ugye kézikábelezés, amit én nem vállalnék be, mert.
- Létezik eredeti is, amihez kábelköteget kell cserélni a kocsiban (egyébként, lehet, hogy nekem lesz ilyen rendszer, amire Flyboy vágyik),
- illetve az univerzálisnál fúrni/faragni kéne a kocsin, amit én nem akarok, pláne, hogy van gyári megoldás.
De nem mindenki egyforma, van, aki biztos bevállalná a "kókányolást".
Joe gyári bontottról beszél, szó sem volt univerzálisról ...
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.02 szerda, 21:04:53 »

Mert ami nekünk van járgányunk abban alapból nincs benne . Szóval a régi jó tekerős módszer eljen  Gondolom valamit faragni ígyis úgy is kellene az ajtóban . A másik meg hogy itthon mennyire lenne lehetséges a beszerelése . Édesapám ért az elektronikai cuccokhoz azért elég jól . Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.02 szerda, 21:24:26 »

Mert ami nekünk van járgányunk abban alapból nincs benne . Szóval a régi jó tekerős módszer eljen  Gondolom valamit faragni ígyis úgy is kellene az ajtóban . A másik meg hogy itthon mennyire lenne lehetséges a beszerelése . Édesapám ért az elektronikai cuccokhoz azért elég jól . Smiley

Nem igazán kell faragni semmit. beszerelés is mehetne otthon. És ha megbeszéled a bontóssal, hogy ott akarsz lenni, amikor kiszedi, akkor még inkább megkönnyíted a dolgod.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.02 szerda, 21:27:08 »

értem. csak még beszereltetni hát nem is tudom . Nem hiszem hogy olyan olcsón csinálná akárki is erre felé Cheesy (Mezőtúr)Már mint a beszerelést:D
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.02 szerda, 21:29:16 »

értem. csak még beszereltetni hát nem is tudom . Nem hiszem hogy olyan olcsón csinálná akárki is erre felé Cheesy (Mezőtúr)Már mint a beszerelést:D
Joe arra gondolt, hogy látod, hogy mit merre kell csinálni és akkor mégse "szűzként" kezdesz neki az összeszerelésnek
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.02 szerda, 21:46:57 »

Jah oké tiszta ! Cheesy Köszi szépen Smiley
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 08:17:30 »

Joe arra gondolt, hogy látod, hogy mit merre kell csinálni és akkor mégse "szűzként" kezdesz neki az összeszerelésnek

 worship eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 23:53:01 »

értem. csak még beszereltetni hát nem is tudom . Nem hiszem hogy olyan olcsón csinálná akárki is erre felé Cheesy (Mezőtúr)Már mint a beszerelést:D

Ha megszerzed hozzá a cuccot, és Pest környékén jársz valamikor, akkor olcsóért beszerelem. vigyor3 Egyébként tudok eladó cuccot is, 2, vagy 4 ablakos kivitelben egyaránt. A 4esnél kicsit bonyolultabb a dolog, mert a ghia-s kábelköteg miatt jön hozzá már a riasztó/duplazár (nem lehetetlen visszagányolni sima centrálosra, de csúnya, és hoszzú munka).
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.04 péntek, 09:26:57 »

Hali Danjo!
Akkor megint belefutottam valami problémába? Pedig azt hittem, hogy már egyenesben vagyok, mert megszereztem a 4 ajtót meg a hozzátartozó kábelköteget. Akkor ezenfelül van még alkotnivalóm, ha a 2 elektromos ablakot át akarnám cserélni 4 ablakosra? Nem elég, ha kicserélem a bal1 ajtóban a kábelt és a kocsiban levő kábelköteget?
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.05 szombat, 13:20:43 »

Hali Danjo!
Akkor megint belefutottam valami problémába? Pedig azt hittem, hogy már egyenesben vagyok, mert megszereztem a 4 ajtót meg a hozzátartozó kábelköteget. Akkor ezenfelül van még alkotnivalóm, ha a 2 elektromos ablakot át akarnám cserélni 4 ablakosra? Nem elég, ha kicserélem a bal1 ajtóban a kábelt és a kocsiban levő kábelköteget?
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Szia! Addig stimmel, hogy kicseréled a négy ajtóban az ajtókábelköteget. Utána jön a padlókábelköteg. Vagyis inkább egyszerre a kettő, és akkor nem lesz sok kiégett biztosítékod (én kezdőként fokozatosság híve voltam, de az átvezetőben más az érintkezők sorrendje, így rögtön kitermeltem 4 égett biztit). A gond ott lehet, hogy alacsony/középfelszereltségnél (ahol általában nincs 4 elektromos ablak, max 2 első) nem mindenhol van alapból duplazáras/riasztós centrál a kocsikban, míg általában a ghia gépekből kinyert 4 elektromosos ablakhoz való kábelköteg már garantáltan szerelve van vele. Könnyen megtudhatod, hogy neked most milyen rendszer van az autódban: kihúzod a kesztyűtartót, és ha mögötte egy fekete elektromos dobozka van (esetleg egy ezüst színű doboz - gyári erősítő - mögött), illetve, ha megnézed, és az első ajtónál két átvezető van, akkor nagy valószínűséggel nem fog gondot jelenteni az átalakítás. Ha csak sima centrállal szerelt az autód, akkor szükség lesz a hozzá való négy zárszerkezetre is. Mondjuk ott is fel fog akasztani a dolog, hogy az ajtó kábelkötegében a csatlakozó nem fog rámenni a zárszerkezetre. Ja, és természetesen a centrál/riasztó vezérlője is kelleni fog, meg pár apróság a zárszerkezetbe (pl nyitásérzékelő). Egyébként, mint írtam, vissza lehet gányolni a kötegeket sima centrálosra, de egyrész az már gányolós munka, pontos kapcsolási rajz és a csatlakozók érintkezőkiosztása nélkül nem is ajánlott belevágni, meg ugyebár a mondit fejlesszük, és nem visszafele lépünk...  vigyor3
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 09:00:29 »

Kicsit érdekes dolgot fedeztem fel a mondimban a  lábtérvilágítás benne van gyárilag,de viszont a kilincsvilágítás már nem ez érdekes.Mert olvastam valahol hogy csak a gia felszereltségűben van lábtér világítás.Vagy én tudom rosszul??
Naplózva
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 16:46:51 »

Nekem olyan problémám volt mk1-ben hogy:
1. A jobb első ködlámpa nem világított sehogysem
2. Hátul a jobb hátsó lámpán a helyzetjelző, a ködlámpa volt, a bal oldalin viszont a helyzetjelző az rendensen a helyzetjelző volt,
3. Ha tolattam és jobbra indexeltem akkor 1 másodperc alatt kb 3x villant az indexem.
4. Amikor távolságit és ködlámpát és elakadásjelzőt kapcsoltam olyan stroboszkópot kaptam amiért mások sokat fizetnének Smiley
5. Ha fékeztem, furcsa mód a féklámpa világított Smiley
Az egésznek az okozója hogy a jobb hátsó lámpa panel megadta magát....... falbav
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 12:44:41 »

Naszóval, Üdv!

Az én autóm alvázszám alapján GLX felszereltségű MkI kombi. Légkondi, elektromos ablak elöl, központizár, elektromos lámpamagasság, ködfényszórók, nem tudom mi extra még benne a többihez képest. Ja, első lábtérvilágítás nekem is van, csak az izzó hiányzott belőle  Wink. de már az is van benne.
Az első ajtóknál két átmenet van, szürke és feket csatikkal, ha jól emlékszem. Amúgy mi az a dupla retesz?

Szert tettem egy donor autó komplett ajtajaira, zárakkal, kábelekkel, kapcsolókkal, motorokkal, ezenkívül az autó padlókábelezésére. A kocsiban elektromos tetőablak volt, úh. ha később lesz ilyen terv, annak a kábelezése sem lesz gond  nyes. Viszont az ülésfűtés kábeleitől már megszabadították a korbácsomat, annyival negatívban vagyok  rinya, sajna.
Viszont ilyet találtam a donorban, nem tudom, ez mi és mire jó, és miért van, és kell-e ez nekem, vagy kihagyhatom, enélkül is tudom kulcscsal zárni a kocsim?

És ha már itt vagyok. Ezekben az autókban van már olyan, hogy érzékeli, ha ülnek benne, és csak akkor durrantja a légzsákot, ha érzi a nyomást az ülésen? Álló autóba beleszállásnál ne durranjon már ki a légzsák. Csak mert nem akarom, hogy a székek kiszedésekor a csatlakozó (mert elektromos magasságállításos a vezetőülésem) széthúzásakor ill. összerakáskor ne durrantsa el a légzsáko(ka)t. Vagy mindenféleképpen le kell szedni az akkusarut, aztán taníthatom újra a kompótert?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 13:42:38 »

Naszóval, Üdv!

Az én autóm alvázszám alapján GLX felszereltségű MkI kombi. Légkondi, elektromos ablak elöl, központizár, elektromos lámpamagasság, ködfényszórók, nem tudom mi extra még benne a többihez képest. Ja, első lábtérvilágítás nekem is van, csak az izzó hiányzott belőle  Wink. de már az is van benne.
Az első ajtóknál két átmenet van, szürke és feket csatikkal, ha jól emlékszem. Amúgy mi az a dupla retesz?

Szert tettem egy donor autó komplett ajtajaira, zárakkal, kábelekkel, kapcsolókkal, motorokkal, ezenkívül az autó padlókábelezésére. A kocsiban elektromos tetőablak volt, úh. ha később lesz ilyen terv, annak a kábelezése sem lesz gond  nyes. Viszont az ülésfűtés kábeleitől már megszabadították a korbácsomat, annyival negatívban vagyok  rinya, sajna.
Viszont ilyet találtam a donorban, nem tudom, ez mi és mire jó, és miért van, és kell-e ez nekem, vagy kihagyhatom, enélkül is tudom kulcscsal zárni a kocsim?

És ha már itt vagyok. Ezekben az autókban van már olyan, hogy érzékeli, ha ülnek benne, és csak akkor durrantja a légzsákot, ha érzi a nyomást az ülésen? Álló autóba beleszállásnál ne durranjon már ki a légzsák. Csak mert nem akarom, hogy a székek kiszedésekor a csatlakozó (mert elektromos magasságállításos a vezetőülésem) széthúzásakor ill. összerakáskor ne durrantsa el a légzsáko(ka)t. Vagy mindenféleképpen le kell szedni az akkusarut, aztán taníthatom újra a kompótert?

Köszi, Üdv, HegeGabi.

Ha jól emléxem, akkor a két csati pont a dupla retesz miatt van ott, vagy van az autódban, vagy csak elő van készítve. Az annyit tesz, hogy zárás után belülről sem nyitható az autó. Azaz, ha betörik az üveget, nem tudnak az ajtón bejutni. Ezt kulcsal aktiválni úgy tudod, hogy nyitó helyzetbe tekered a kulcsot, majd 3 mp-en belül bezárod az autót. Ekkor elvileg az indexek is felvillannak.
Amit találtál az az infrás kulcs vevője. Sztem erre nem lesz szükséged.
Súly érzékelő nincs benne, viszont sztem az övek becsatolása kell a durranáshoz, de lehet, hogy ez is hülyeség. Akksisaru levétele nélkül ne kezdj hozzá ilyen munkához! Leveszed, vársz 15 percet, és kezdheted a szerelést...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.08 kedd, 11:56:37 »

Köszi!
Akkor ezt a kulcsos dolgot kipróbálom, hogy van-e, vagy csak az előkészítés.
És ezek szerint készüljek fel a kompóter tanításra is.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.09 szerda, 13:15:52 »

Hello.
Remelem jo helyre irom a "banatom", elolvastam az elozo hozzaszolasokat, es lattam, hogy kozponti zaras dolgokat is irtok, igy ide irtam.
A problema az, hogy a kocsimban v.szinuleg (nem tudom biztosra...) valamilyen utolag beszerelt taviranyitos cucc lehet. Mindig a taviranyitot hasznalom, viszont a multkor a kulcsot is akartam...de nem ment. A bal oldali ajtoban mintha nem lenne zarbetet  falbav , a jobb oldali ajton viszont csak bezarni tudom, kinyitni nem  wow1. Elkezdem turkalni, es megtalaltam a bal oldali ajtohoz tartozo (gondolom) zarbetetet, beleprobaltam a kulcsot, es jo bele. A zarbetet amugy a kesztyutarto melyen volt, a "szonyege" alatt...
Hogyan tudom beszerelni a hianyzo zarbetetet az ajtomba? Es miert csak zarni tudom, kinyitni nem? Ja, es csak 1 kulcs van hozza, kellen masoltatni... azt milyen arban csinaljak kb.? Mert utananeztem 1-2 cegnel, az immo nelkuli nem gazos, de az immobilizeres masolasa hororisztikus osszeg. Honnan tudom, hogy milyenem van???
Asszem egyenlore ennyi  Wink
Koszi  worship
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.09 szerda, 16:16:44 »

Hello.
Remelem jo helyre irom a "banatom", elolvastam az elozo hozzaszolasokat, es lattam, hogy kozponti zaras dolgokat is irtok, igy ide irtam.
A problema az, hogy a kocsimban v.szinuleg (nem tudom biztosra...) valamilyen utolag beszerelt taviranyitos cucc lehet. Mindig a taviranyitot hasznalom, viszont a multkor a kulcsot is akartam...de nem ment. A bal oldali ajtoban mintha nem lenne zarbetet  falbav , a jobb oldali ajton viszont csak bezarni tudom, kinyitni nem  wow1. Elkezdem turkalni, es megtalaltam a bal oldali ajtohoz tartozo (gondolom) zarbetetet, beleprobaltam a kulcsot, es jo bele. A zarbetet amugy a kesztyutarto melyen volt, a "szonyege" alatt...
Hogyan tudom beszerelni a hianyzo zarbetetet az ajtomba? Es miert csak zarni tudom, kinyitni nem? Ja, es csak 1 kulcs van hozza, kellen masoltatni... azt milyen arban csinaljak kb.? Mert utananeztem 1-2 cegnel, az immo nelkuli nem gazos, de az immobilizeres masolasa hororisztikus osszeg. Honnan tudom, hogy milyenem van???
Asszem egyenlore ennyi  Wink
Koszi  worship
Először is a másolás: Az imot te is tudod irni a mondival,csak a két régi kulcs kell hozzá  bővebben:http://mondeo.hu/index.php?page=36
Azért megy nehezen a nyitás vagy a zárás mert meg van kopva a betét( én is azért tettem bele riasztót mert nem viszi már a kulcs  hehe )A kulcs végén van egy piros kerekített téglalap,az az imós

 http://kepfeltoltes.hu/090909/mondeo_immos_kulcs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

a kiszerelés beszerelés nem bonyolult ajtókárpit le és alatta megtalálod a csavarokat amivel ki lehet szedni,de én rég csináltam ,már nem emlékszem a sorrendre  rinya ,valaki bizti csinálta.

 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.09 szerda, 21:10:53 írta lacasa » Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 10:07:59 »

Először is a másolás: Az imot te is tudod irni a mondival,csak a két régi kulcs kell hozzá  bővebben:http://mondeo.hu/index.php?page=36
Azért megy nehezen a nyitás vagy a zárás mert meg van kopva a betét( én is azért tettem bele riasztót mert nem viszi már a kulcs  hehe )A kulcs végén van egy piros kerekített téglalap,az az imós

 http://kepfeltoltes.hu/090909/mondeo_immos_kulcs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

a kiszerelés beszerelés nem bonyolult ajtókárpit le és alatta megtalálod a csavarokat amivel ki lehet szedni,de én rég csináltam ,már nem emlékszem a sorrendre  rinya ,valaki bizti csinálta.

 integet2

Hello.
Koszi szepen!!! Az en kulcson nem immos  smile Eredeti esetben (most lehet hulyeseget kerdezek, de nalam igy mukodik miota megvan, ez az elso kocsim) ugy nyitom ki, ahogy be is zartam?->mert nekem csak 1 iranyba, jobbra fordul a kulcs  szomoru1,es akkor zarja (jobb oldali ajto, mivel a bal oldaliban hianyzik a betet), es utana is csak a zaras iranyaba fordul. Fater fiatjan pedig ha nyitottam egyik irany, ha zartam masik irany (jobb-bal). Tehat nem az, hogy nehezen, hanem sehogysem... Lehet nagyon ossze van nalam ganyolva ez? Kezdek felni, hogy egyszer kint maradok  hehe
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 16:36:50 »

Hello.
Koszi szepen!!! Az en kulcson nem immos  smile Eredeti esetben (most lehet hulyeseget kerdezek, de nalam igy mukodik miota megvan, ez az elso kocsim) ugy nyitom ki, ahogy be is zartam?->mert nekem csak 1 iranyba, jobbra fordul a kulcs  szomoru1,es akkor zarja (jobb oldali ajto, mivel a bal oldaliban hianyzik a betet), es utana is csak a zaras iranyaba fordul. Fater fiatjan pedig ha nyitottam egyik irany, ha zartam masik irany (jobb-bal). Tehat nem az, hogy nehezen, hanem sehogysem... Lehet nagyon ossze van nalam ganyolva ez? Kezdek felni, hogy egyszer kint maradok  hehe
Szerintem fel volt törve a mondi, bal nyit,jobb zár.    Kint ne maradj mert most már hidegek lesznek! eplus2
 wave
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 17:39:25 »

Szerintem fel volt törve a mondi, bal nyit,jobb zár.    Kint ne maradj mert most már hidegek lesznek! eplus2
 wave

Keszen vagyok ezektol a zaraktol, meg a hozzaerto elozo tulajtol... Megprobaltam nyitogatni, es nagy dolgok tortentek... A jobb ajto csak bezarni tud, zarolajzo spre utan jobbra ugyanugy fordul, mint elotte, balra kicsit jobban, de meg mindig nem nyit. Es a nagy felfedezes. A bal oldali ajto spre utan jobbra zar mar, balra is elfordul kicsit, de ez sem nyit. Ugyhogy megis volt benne betet, csak gondolom belerohadt. Viszont amikor beleteszem a zarba a kulcsot, ugy mozog benne, mint fakanal a tokfozelekben... Ugyhogy sztem kiderult, hogy a zarbetet a hibas... Amit talaltam a kesztyutartoban az franko, rendesen all benne a kulcs, ugyhogy hetvegen csere lesz  nyes Remelem azzal mar mukodni fog.
Viszont jol ki....tam magammal, mert olvastam, hogy a kesztyutarto zarhato, hat en ki is probaltam, viszont azt sem lehet nyitni. Meg szerencse, hogy nincs benne semmi fontos...vagy csak nem jut meg eszembe rinya Azzal mit tudok kezdeni? Olyan ideges lettem akkor, hogy le tudtam volna tepni az ajtajat. Nem gondoltam volna, hogy kiszurnak velem ezek a cuccok.  falbav
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 17:51:31 »

Keszen vagyok ezektol a zaraktol, meg a hozzaerto elozo tulajtol... Megprobaltam nyitogatni, es nagy dolgok tortentek... A jobb ajto csak bezarni tud, zarolajzo spre utan jobbra ugyanugy fordul, mint elotte, balra kicsit jobban, de meg mindig nem nyit. Es a nagy felfedezes. A bal oldali ajto spre utan jobbra zar mar, balra is elfordul kicsit, de ez sem nyit. Ugyhogy megis volt benne betet, csak gondolom belerohadt. Viszont amikor beleteszem a zarba a kulcsot, ugy mozog benne, mint fakanal a tokfozelekben... Ugyhogy sztem kiderult, hogy a zarbetet a hibas... Amit talaltam a kesztyutartoban az franko, rendesen all benne a kulcs, ugyhogy hetvegen csere lesz  nyes Remelem azzal mar mukodni fog.
Viszont jol ki....tam magammal, mert olvastam, hogy a kesztyutarto zarhato, hat en ki is probaltam, viszont azt sem lehet nyitni. Meg szerencse, hogy nincs benne semmi fontos...vagy csak nem jut meg eszembe rinya Azzal mit tudok kezdeni? Olyan ideges lettem akkor, hogy le tudtam volna tepni az ajtajat. Nem gondoltam volna, hogy kiszurnak velem ezek a cuccok.  falbav
kulcs nem kopott?  fejvakaras
nem véletlenül került ebbe távnyitós cucc
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 18:12:22 »

kulcs nem kopott?  fejvakaras
nem véletlenül került ebbe távnyitós cucc

Hat szerintem elegge... Viszont a kesztyutartot most hogy tudom kinyitni, van valami otletetek? Nem akarom eltorni  falbav
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 21:51:09 »

Hat szerintem elegge... Viszont a kesztyutartot most hogy tudom kinyitni, van valami otletetek? Nem akarom eltorni  falbav

Körbe zárcsere, vagy zár újralamellázás lesz ebből Sad Az Asztalos Sándor úton a Cromaxba tudnak kulcsot másolni, egy próbát megér. Autóval menj, ki lehet próbálni a másolt kulcsot.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 00:15:50 »

Körbe zárcsere, vagy zár újralamellázás lesz ebből Sad Az Asztalos Sándor úton a Cromaxba tudnak kulcsot másolni, egy próbát megér. Autóval menj, ki lehet próbálni a másolt kulcsot.
De jó,hogy újra köztünk vagy! worship wave integet2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 09:44:10 »

Ha jól emléxem, akkor a két csati pont a dupla retesz miatt van ott, ... Ezt kulcsal aktiválni úgy tudod, hogy nyitó helyzetbe tekered a kulcsot, majd 3 mp-en belül bezárod az autót. Ekkor elvileg az indexek is felvillannak...
Súly érzékelő nincs benne, viszont sztem az övek becsatolása kell a durranáshoz, de lehet, hogy ez is hülyeség. Akksisaru levétele nélkül ne kezdj hozzá ilyen munkához! Leveszed, vársz 15 percet, és kezdheted a szerelést...
Hali!
Megnézegettem a dolgokat. A duplaretesz kipróbálása nem sikerült, azaz, nem produkálta a leírt dolgokat, tehát nincs benne duplaretesz.
A széket is szétszedtem, és azt figyeltem meg, hogy semmilyen ráhatása nincs az ülésnek a lufi kipukkanására. Mert csak két vezeték megy a székhez, ami az elektromos emelést működteti.
Köszi mindent, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 10:02:31 »

Hali!
Megnézegettem a dolgokat. A duplaretesz kipróbálása nem sikerült, azaz, nem produkálta a leírt dolgokat, tehát nincs benne duplaretesz.
A széket is szétszedtem, és azt figyeltem meg, hogy semmilyen ráhatása nincs az ülésnek a lufi kipukkanására. Mert csak két vezeték megy a székhez, ami az elektromos emelést működteti.
Köszi mindent, Üdv, HegeGabi.

Jaaaj tényleg, ez egy régi dolog volt, hogy az a csati a lufihoz való, de MKI-nél mechanikus övfeszítő, vagy mi ami összeköttetésben van...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 12:44:32 »

Hali!
Megnézegettem a dolgokat. A duplaretesz kipróbálása nem sikerült, azaz, nem produkálta a leírt dolgokat, tehát nincs benne duplaretesz.
A széket is szétszedtem, és azt figyeltem meg, hogy semmilyen ráhatása nincs az ülésnek a lufi kipukkanására. Mert csak két vezeték megy a székhez, ami az elektromos emelést működteti.
Köszi mindent, Üdv, HegeGabi.

Leszeded a vezető ajtókárpitot, ha 8 vezetékes a zármotorod akkor duplazár van ha csak 5 vezetékes akkor sima
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 15:30:44 »

Vagy az anyós oldalon megnézed a csatik számát a kesztyűtartó alatt jobbra. Ha minden helyen van (jobb szélen van a szürke) akkor van gyári riasztó és duplazár. Ha egy hely üres a jobb szélen, akkor nincs.

Javíts ki, ha tévedek Fusim. (Az AWS beszerelésnél figyeltem fel erre...)
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 15:41:57 »

Vagy az anyós oldalon megnézed a csatik számát a kesztyűtartó alatt jobbra. Ha minden helyen van (jobb szélen van a szürke) akkor van gyári riasztó és duplazár. Ha egy hely üres a jobb szélen, akkor nincs.

Javíts ki, ha tévedek Fusim. (Az AWS beszerelésnél figyeltem fel erre...)

A küszöb belső koptató műanyag mögött az "A" oszlop alsó részén lévő csatlakozóra gondolsz? Könnyebb megnézni a kesztyűtartó mögött a riasztóközpontot. Mögötte van egy relésor csatlakozósáv ha ott a 2 fehér helyre betesztek 1-1 fehér Ford relét - olyat mint a belső világítást kapcsolja a biztitáblán - villogni fognak az indexek.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.19 szombat, 09:00:41 »

Sziasztok.A gepem miota szivosort takaritotam azota csak gazzal van gyujtasom es elis hal utana ,nem jotem ra mi lehet[csinaltam tesztett az meg fojtoszelep hibat talalt,de azt komplekt csereltem mar,kabeleket csereltem de semmi es utana meg mostmar vilagit allandoan a kormany legzsak vissza jelzom]most ugy mukodik hogy a fojtoszelepre kototem drotot hogy legyen 1 pici gazon,igy hidegen 500-600-on van mikkor bemelegszik akkor meg 1000 korul van,kerdesem;nem a fordulatjeladom rossz mert lemertem es zarlatott mutat a muxerem,ott pedig a Heynes alapjan kene legyen 200-450 ohm.Vagy mas? Udv;Gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.19 szombat, 09:20:40 »

Sziasztok.A gepem miota szivosort takaritotam azota csak gazzal van gyujtasom es elis hal utana ,nem jotem ra mi lehet[csinaltam tesztett az meg fojtoszelep hibat talalt,de azt komplekt csereltem mar,kabeleket csereltem de semmi es utana meg mostmar vilagit allandoan a kormany legzsak vissza jelzom]most ugy mukodik hogy a fojtoszelepre kototem drotot hogy legyen 1 pici gazon,igy hidegen 500-600-on van mikkor bemelegszik akkor meg 1000 korul van,kerdesem;nem a fordulatjeladom rossz mert lemertem es zarlatott mutat a muxerem,ott pedig a Heynes alapjan kene legyen 200-450 ohm.Vagy mas? Udv;Gyulaba.

Kábelek milyen állapotúak a szívósor környékén? Lehet valami cső elfedi a kábelzárlatot. Látom 93as a géped azoknál gyakran betegek a kábelek - pereg a szigetelés! Szerezz egy szívósor köteget valami 95 környéki bontott járgányból.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.19 szombat, 09:29:24 »

Kábelek milyen állapotúak a szívósor környékén? Lehet valami cső elfedi a kábelzárlatot. Látom 93as a géped azoknál gyakran betegek a kábelek - pereg a szigetelés! Szerezz egy szívósor köteget valami 95 környéki bontott járgányból.
Kabeleket csereltem igaz az sem valami jo es 1,8 as-rol,lehet hogy nem is jo  nekem,mert ebben volt klima kabel is,igaz az nem lett bekotve.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.19 szombat, 09:47:01 »

Kabeleket csereltem igaz az sem valami jo es 1,8 as-rol,lehet hogy nem is jo  nekem,mert ebben volt klima kabel is,igaz az nem lett bekotve.

Klímacsati nem baj, viszont a szigeteléshibákat javítsd ki. Szétszedhető a nagy csatlakozó és többnyire a kicsik is. Zsugorcsövezd le ahol pereg.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.19 szombat, 19:57:44 »

Pár hete építettem be egy MKII pótféklámpát a limo MKI-embe. Tudnék belőle cikket kanyarítani, ha valaki kedvet kapna! Volna rá igény?


Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.19 szombat, 20:24:22 »


Például nálam!Ami fontosabb lenne számomra és kérném benne a segítséged:lassan kelleni fog egy motortéri kábelköteg.Beszéltem Szundival,de most nála nincs.Esetleg tudsz segíteni egynek a beszerzésében?Jó lenne,ha az alapon kívül még az alábbiak lennének rajta csatlakozóstól:klíma;ködlámpa,elektromos állítású fényszórók.Az injektoré nem kell,az le lett cserélve.Riasztó utólag beszerelt,nem is gyári,az nem érdekes.Tempomat nincs,abs nincs,egérmozi és a hozzá kapcsolódó motyók sincsenek.Legalább 95 utáni lenne jó,mert a tűzfalon már csak egy vákumkapcsoló és az alu kocka van.Azoknak a csatiját ugyan rászerkesztettem az eredeti vezetékre,de ha már cserés akkor jó lenne ilyen.
Ma be akartam szigetelni egy pár vezetéket,de szembesülnöm kellett vele,hogy le kell bontani mindent,mert gyakorlatilag teljesen széttörtek a szigetelések.A csatlakozók nagy részét már nem is nagyon merem széthúzni,mert törnek mint a ropi.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.19 szombat, 20:29:58 »

Tudnék belőle cikket kanyarítani, ha valaki kedvet kapna! Volna rá igény?
Ez nem volt kérdés, mester!  worship
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 01:04:20 »

Pár hete építettem be egy MKII pótféklámpát a limo MKI-embe. Tudnék belőle cikket kanyarítani, ha valaki kedvet kapna! Volna rá igény?



Igény az mindig van! integet2
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 07:53:56 »

Például nálam!Ami fontosabb lenne számomra és kérném benne a segítséged:lassan kelleni fog egy motortéri kábelköteg.Beszéltem Szundival,de most nála nincs.Esetleg tudsz segíteni egynek a beszerzésében?Jó lenne,ha az alapon kívül még az alábbiak lennének rajta csatlakozóstól:klíma;ködlámpa,elektromos állítású fényszórók.Az injektoré nem kell,az le lett cserélve.Riasztó utólag beszerelt,nem is gyári,az nem érdekes.Tempomat nincs,abs nincs,egérmozi és a hozzá kapcsolódó motyók sincsenek.Legalább 95 utáni lenne jó,mert a tűzfalon már csak egy vákumkapcsoló és az alu kocka van.Azoknak a csatiját ugyan rászerkesztettem az eredeti vezetékre,de ha már cserés akkor jó lenne ilyen.
Ma be akartam szigetelni egy pár vezetéket,de szembesülnöm kellett vele,hogy le kell bontani mindent,mert gyakorlatilag teljesen széttörtek a szigetelések.A csatlakozók nagy részét már nem is nagyon merem széthúzni,mert törnek mint a ropi.

Nyitva tartom a szeme, de nem sokat járok bontóba van saját donor a kertbe Wink
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 11:12:01 »

az normális hogy amikor beindítom a verdát pl este rákapcsolom a lámpát és 2-3másodperc múlva kezd el erösen világítani ennyit levenne az izzitó gyertya?
akksi jó töltés jó minden jó
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 11:14:02 »

az normális hogy amikor beindítom a verdát pl este rákapcsolom a lámpát és 2-3másodperc múlva kezd el erösen világítani ennyit levenne az izzitó gyertya?
akksi jó töltés jó minden jó
igen. a 4 izzítógyertya 64 amper. plusz amit még elvitt indításkor, így utána kicsit le van terhelve a rendszer
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 11:17:16 »

igen. a 4 izzítógyertya 64 amper. plusz amit még elvitt indításkor, így utána kicsit le van terhelve a rendszer
erősebb akksi?  de így is a legerősebb van benne azt hiszem akár milyen erőset bele lehet rakni?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.